abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:10:20 #176
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179969624
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh maar dat begrijp ik ook wel. Zeker. Maar doe dan gewoon geen beloftes en zeg dat het vandaag of maandag wordt en ik in de tussentijd niet hoef te panieken. Verzin desnoods dat het filmpje er op het eerste gezicht niet heel rot uitziet en maandag meer details. Klaarrrr. ;)
Vind het echt rot voor je Greys, heb telkens zitten kijken of er al nieuws was hier. :*

Ik kan me best voorstellen hoe het voor je is, want ik ben ook héél slecht met wachten en bureaucratie en dat soort dingen, bah.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:10:28 #177
163650 Greys
pi_179969627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit ook een beetje gestresst te doen, maar dat doe ik totaal mezelf aan :') M'n ouders komen een weekendje omdat ze vrij ver weg wonen en niet zo vaak langs komen. Dus net een hele vracht aan boodschappen gedaan en dan wil ik dat alles goed gaat, en zit ik een driegangenmenu te bedenken, en moet het huis nog opruimen en enz enz, terwijl het m'n ouders maar zijn :')
Herkenbaar!! Dan wil je het gewoon allemaal heel goed en perfect doen. Want je wilt dat ze tevreden zijn en ze verwennen enzo. Terwijl even wat troep aan de kant en een stofzuigje vaak genoeg is en ze waarschijnlijk alles lekker vinden wat jij je voorzet. Zeker jij net je lekkere kooksels :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179969664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit ook een beetje gestresst te doen, maar dat doe ik totaal mezelf aan :') M'n ouders komen morgen een weekendje omdat ze vrij ver weg wonen en niet zo vaak langs komen. Dus net een hele vracht aan boodschappen gedaan en dan wil ik dat alles goed gaat, en zit ik een driegangenmenu te bedenken, en moet het huis nog opruimen en enz enz, terwijl het m'n ouders maar zijn :')
En als er dan iemand is die iets moois en lekkers kan maken ben jij het wel O+
Wel herkenbaar hoor, dat met visite, zeker als ze komen logeren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:11:58 #179
163650 Greys
pi_179969667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt zorgwekkend dat er huisartsen zouden zijn die geen ECG kunnen lezen. Volgens mij zijn ze allemaal basisarts en hebben ze dat allemaal moeten leren. Anyway, eerst maar weekend :*
Ik ga dat maandag ook even subtiel navragen. Puur uit nieuwsgierigheid. Ben echt benieuwd. Want verder heb ik haar ooit weleens gehad hoor en is het een schat van een mens die dokter van vandaag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:15:44 #180
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179969755
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:10 schreef Greys het volgende:
Zeker jij net je lekkere kooksels
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
En als er dan iemand is die iets moois en lekkers kan maken ben jij het wel
Haha dankjullie. O+ Mijn ouders zijn alleen vrij lastige eters. Beetje 'wat de boer niet kent'. Dus dan moet het iets zijn wat ze lusten, wat niet eeuwen duurt om te maken, en wat ik al eens vaker succesvol heb gemaakt, zodat ik niet hoef te stressen met nieuwe recepten. Dus dat was even nadenken. Het wordt allemaal vrij simpel hoor :P Alleen het voorgerechtje is wel een beetje speciaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wel herkenbaar hoor, dat met visite, zeker als ze komen logeren.
Ze komen niet logeren hoor, dat zou ik niet willen :@ (En zij ook niet denk ik :P) En er zou ook geen plek voor zijn hier :P Ze hebben een hotelletje in de buurt voor een nacht.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:17:08 #181
163650 Greys
pi_179969780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Soms weet een assistente niet eens welke huisarts in de praktijk aanwezig is.
Dat soort dingen zijn toch best een beetje schandalig? :@

quote:
Greys, is jouw huisarts, die nu afwezig is, degene die de medicijnen voor heeft geschreven?
Ik kan me voorstellen dat die wel graag zelf de handel met je wilt bespreken (ook al lijkt dat nu niet de reden te zijn dat je de uitslag niet hebt gekregen).
Om het ingewikkelder te maken, officieel is de mevrouw van vandaag die geen ECG's kan lezen mijn eigen huisarts :D Maar ik kom er vrij weinig. En toen ik er kwam voor dit gedoe kreeg ik een mannelijke want die werkte op die dag. Hij was idd degene die na vijf keer meten het z'huis belde voor overleg en me na overleg met hen diezelfde dag de pillen gaf idd. En hij is ook degene waar ik gister was voor de uitslagen van het bloed en urine. En hij is er ook maandag weer. De assistente zei dat hij heel goed is met ECG's en er alles van weet en 'mevrouw Naam ze niet kan lezen'.

Dus ik ben gewoon blij dat ik die meneer hou (ondanks dat het m'n eigen huisarts niet is) want die weet voor mijn gevoel goed wat ie doet. :Y

Maar toch had ik graag vandaag al een pietsie gerustgesteld geworden. Door wie dan ook zeg maar. ;) Ik ben nogal slecht met gedane beloftes die dan tot m'n teleurstelling niet uitkomen. Maar het zakt al :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:23:50 #182
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179969904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:57 schreef Cee het volgende:

Ik zit de hele middag al alleen op kantoor en heb net de McCartney carpool karaoke gekeken (doen! Word je blij van)
Omg een carpool-karaoke kan ik wel even gebruiken ja.

(Die met Chris Martin is mijn lievelings, word ik zo blij van O+ )
Koel en donker bewaren
pi_179969915
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn toch best een beetje schandalig? :@

[..]

Om het ingewikkelder te maken, officieel is de mevrouw van vandaag mijn eigen huisarts :D Maar ik kom er vrij weinig. En toen ik er kwam voor dit gedoe kreeg ik een mannelijke want die werkte op die dag. Hij was degene die na vijf keer meten het z'huis belde voor overleg en me na overleg met hen diezelfde dag de pillen gaf idd. En hij is ook degene waar ik gister was voor de uitslagen van het bloed en urine. En hij is er ook maandag weer. De assistente zei dat hij heel goed is met ECG's en er alles van weet en 'mevrouw Naam ze niet kan lezen'.

Dus ik ben gewoon blij dat ik die meneer hou (ondanks dat het m'n eigen huisarts niet is) want die weet voor mijn gevoel goed wat ie doet. :Y

Maar toch had ik graag vandaag al een pietsie gerustgesteld geworden. Door wie dan ook zeg maar. ;)
Ja dan heeft hij je vanaf begin begeleid, dan klinkt het sowieso logisch dat hij ook de rest doet. :)

En mensen willen vaak juist niet de ene keer 'die' en dan de rest van het traject met 'die andere' bespreken. Vaak is er toch een slechte overdracht en missen ze één vast punt.
En huisartsen zijn ook niet scheutig met afspraken maken, al is het voor jou "alleen om even gerustgesteld te worden".

quote:
Maar toch had ik graag vandaag al een pietsie gerustgesteld geworden. Door wie dan ook zeg maar. ;)
Snap ik. Werkt alleen (vaak) niet zo.

En soms zou ik willen dat ik je een tikje relativering kon geven, want je maakt het jezelf soms onnodig moeilijk. Als je nu had gehoord dat het filmpje top is, dan pieker jij je suf tot maandag "wat het dan wel is" :*

Dat die arts maandag gewoon maar zegt dat alles tip-top fantastico is en dat je gewoon teveel ESF stress hebt gehad ;) :*

En dat er in de toekomst maar gewoon 7 dagen per week artsen staan _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:33:04 #184
163650 Greys
pi_179970104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dan heeft hij je vanaf begin begeleid, dan klinkt het sowieso logisch dat hij ook de rest doet. :)

En mensen willen vaak juist niet de ene keer 'die' en dan de rest van het traject met 'die andere' bespreken. Vaak is er toch een slechte overdracht en missen ze één vast punt.
En huisartsen zijn ook niet scheutig met afspraken maken, al is het voor jou "alleen om even gerustgesteld te worden".

[..]

Snap ik. Werkt alleen (vaak) niet zo.

En soms zou ik willen dat ik je een tikje relativering kon geven, want je maakt het jezelf soms onnodig moeilijk. Als je nu had gehoord dat het filmpje top is, dan pieker jij je suf tot maandag "wat het dan wel is" :*

Dat die arts maandag gewoon maar zegt dat alles tip-top fantastico is en dat je gewoon teveel ESF stress hebt gehad ;) :*

En dat er in de toekomst maar gewoon 7 dagen per week artsen staan _O-
Ik snap helemaal wat je zegt maar dan moeten ze het me dus niet eerst uit zichzelf beloven dat het wél vandaag gebeurt. Dan reken ik er uiteraard op. Daar gaat het me om. ;) Zij maken het mij onnodig moeilijk, niet ik. Vind ik.

Maar tis niet anders idd.
Maandag gelukkig weer die ene fijne.

Het klote is ook gewoon dat de assistente de envelop open maakte en ik heb duidelijk gezien dat er 'mogelijk *insert moeilijke term*' op de uitdraai erbij geschreven stond en nog iets. Dat had de beoordelend cardioloog er dus bij geschreven. Dan wil ik gewoon weten wat dat betekent. Het gaat over Mij wat ie daar schrijft. En over m'n hart, niet over een verzwikking ofzo. En zowel degene die me het overhandigde als de assistente als de huisarts vertellen het me niet wat het betekent.

Relativeren is best lastig op zulke momenten. Echt. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:34:00 #185
163650 Greys
pi_179970124
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:38:47 #186
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179970209
Zo, het is een ananas geworden. Lekker wat stukjes opgegeten, ja ook de kern.
Rest in de koelkast. Nu weer rustig en wachten op IJsland. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:40:35 #187
163650 Greys
pi_179970245
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, het is een ananas geworden. Lekker wat stukjes opgegeten, ja ook de kern.
Rest in de koelkast. Nu weer rustig en wachten op IJsland. :+
Heb je heerlijk geslacht? _O-
Hielp het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:42:18 #188
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179970277
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:34 schreef Greys het volgende:
Goeie tip Cee! :D

Moet er bij lachen, huilen en O+ 'en, het is een rollercoaster.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:43:42 #189
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179970299
James Corden is zo schattig. En hij is de meest homoseksuele hetero die ik ken.
Koel en donker bewaren
pi_179970305
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je zegt maar dan moeten ze het me dus niet eerst uit zichzelf beloven dat het wél vandaag gebeurt. Dan reken ik er uiteraard op. Daar gaat het me om. ;)

En dat is iets dat bijna overal gebeurt. -O- Niet alleen in de zorg.

Mijn loodgieter zei dinsdag: "zucht, dit is niet de eerste keer dat wij afspraken niet correct doorkrijgen van het kantoor".

Ik roep geregeld: "zet mij op dat kantoor neer, dan gaat het vlekkeloos en gebeurt iets zoals afgesproken is".

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:33 schreef Greys het volgende:

Het klote is ook gewoon dat de assistente de envelop open maakte en ik heb duidelijk gezien dat er 'mogelijk *insert moeilijke term*' op de uitdraai erbij geschreven stond en nog iets. Dat had de beoordelend cardioloog er dus bij geschreven. Dan wil ik gewoon weten wat dat betekent. Het gaat over Mij wat ie daar schrijft. En over m'n hart, niet over een verzwikking ofzo. En zowel degene die me het overhandigde als de assistente als de huisarts vertellen het me niet wat het betekent.
Ja, maar je staat niet onder behandeling van een cardioloog dus dat kan gewoon niet. En dat staat los van het feit of het je teen of hart is.
Ik snap je, en in deze eigenlijk ook een stukje niet. Er zit gewoon een tussenstuk tussen (je komt op een inloopuur, de wereld zit niet te wachten tot jij langskomt, cru gezegd, een cardioloog zit daar om mensen te behandelen die wel ernstige problemen hebben die hebben ook een x tijd gewacht op de afspraak) en was het geen vrijdag dan was dit ook niet zo gelopen.
Wel enorm kut :*

Ik ben ook benieuwd of die huisarts van vandaag echt niks kan lezen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179970346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je heerlijk geslacht? _O-
Hielp het?
Ik denk nog wel eens aan zo'n programma van mensen in therapie die dan ruiten in mogen gooien, om alles los te laten enzo.
Lijkt me op dagen dat alles tegenzit echt heel lekker. Lekker ruiten ingooien. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:54:47 #192
163650 Greys
pi_179970464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dat is iets dat bijna overal gebeurt. -O- Niet alleen in de zorg.
Jup. Helaas.

quote:
Ja, maar je staat niet onder behandeling van een cardioloog dus dat kan gewoon niet.
Wat kan gewoon niet? De huisarts hoort toch te weten wat het betekent wat de cardioloog er bij geschreven heeft aangezien híj toch echt op basis daarvan moet bepalen of ik naar de cardioloog moet? :) Dan zal ie toch moeten weten wat die afkortingen betekenen. :P

quote:
Ik snap je, en in deze eigenlijk ook een stukje niet. Er zit gewoon een tussenstuk tussen (je komt op een inloopuur, de wereld zit niet te wachten tot jij langskomt, cru gezegd, een cardioloog zit daar om mensen te behandelen die wel ernstige problemen hebben die hebben ook een x tijd gewacht op de afspraak)
Maar ik verwacht toch ook niet dat ik ergens bovenaan kom of voorrang krijg toch.. Als ze me zélf beloven (zonder te vragen) dat het 'uiteraard vandaag gebeurt' dan reken ik daar toch gewoon op? Dat is wat iedereen dan zou verwachten gok ik. Toch? :@

quote:
en was het geen vrijdag dan was dit ook niet zo gelopen.
Wel enorm kut :*

Ik ben ook benieuwd of die huisarts van vandaag echt niks kan lezen.
Ja ik ook :P Ga het maandag gewoon ff tussen neus en lippen door vragen. :D

En :*
Gewoon voor je antwoorden enzo. Ik wilde niet dwars zijn maar was bang dat je me verkeerd begrepen had. Ik wilde echt nergens voorrang, ik ging gewoon uit van wat ze zelf zeiden over vandaag.

En nu ga ik het er lekker pas maandag weer over hebben. Want er zo veel over typen voelt nu ook weer niet helemaal lekker. M'n eigen schuld.

HUP IJSLAND O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:56:15 #193
163650 Greys
pi_179970490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk nog wel eens aan zo'n programma van mensen in therapie die dan ruiten in mogen gooien, om alles los te laten enzo.
Lijkt me op dagen dat alles tegenzit echt heel lekker. Lekker ruiten ingooien. _O-
Ja! :D Gewoon even iets mogen mollen. Dat zou soms best heerlijk zijn. En goed voor de bloeddruk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 16:56:49 #194
163650 Greys
pi_179970500
Kippenvel van volkslied _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:57:59 #195
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179970527
Wat een enorm leuke 'carpool karaoke' (het is eigenlijk een soort mini-documentaire dit keer :P).

Oh en go IJsland *O*
Koel en donker bewaren
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:58:09 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179970534
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je heerlijk geslacht? _O-
Hielp het?
Ja, hielp enorm. :Y
Al scheelde het weinig of ik had geen mooie stukjes gehad. De schil deed me ineens aan het kapsel van Neymar denken, dus ik had bijna ananas moes. :o :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:00:28 #197
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179970582
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga na deze wedstrijd maar even een ananas in stukken hakken, of een meloen... ofzo.
Ik heb net een goddelijke kanarie gevild :( Dat luchtte heel erg op 8-)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179970594
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:54 schreef Greys het volgende:

Maar ik verwacht toch ook niet dat ik ergens bovenaan kom of voorrang krijg toch.. Als ze me zélf beloven (zonder te vragen) dat het 'uiteraard vandaag gebeurt' dan reken ik daar toch gewoon op? Dat is wat iedereen dan zou verwachten gok ik. Toch? :@

Ja, maar dat het niet vandaag is gebeurd is niet zó vreemd, dat bedoelde ik. Dat is overal. Niet alleen bij een dokter.

Ik zei nergens dat je bovenaan gezet zou willen worden, maar je schrijft 'mijn hart, mijn lijf, ik wil dat weten'. ;) Het kan vandaag gewoon niet. That's all :*

Vrijdag is gewoon een dikke vervelende dag als je iets gedaan wilt krijgen. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:02:14 #199
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179970611
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh maar dat begrijp ik ook wel. Zeker. Maar doe dan gewoon geen beloftes en zeg dat het vandaag of maandag wordt en ik in de tussentijd niet hoef te panieken. Verzin desnoods dat het filmpje er op het eerste gezicht niet heel rot uitziet en maandag meer details. Klaarrrr. ;)
Dat is inderdaad het stomme. Ze moeten geen beloftes maken die ze niet kunnen waarmaken. Daardoor zit jij steeds te wachten i.p.v. dat je het maandag verwacht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 juni 2018 @ 17:03:01 #200
163650 Greys
pi_179970627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, maar dat het niet vandaag is gebeurd is niet zó vreemd, dat bedoelde ik. Dat is overal. Niet alleen bij een dokter.

Ik zei nergens dat je bovenaan gezet zou willen worden, maar je schrijft 'mijn hart, mijn lijf, ik wil dat weten'. ;) Het kan vandaag gewoon niet. That's all :*

Vrijdag is gewoon een dikke vervelende dag als je iets gedaan wilt krijgen. :X
Oh dan heb ik het verkeerd gelezen ^O^ Ik dacht dan ten onrechte dat je bedoelde met 'kan gewoon niet' überhaupt dat ik wil weten wat het betekent. :D Dat ze mij die termen sowieso niet gaan uitleggen ofzo omdat ik geen dokter ben haha. Vandaar mijn antwoord.

:* O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')