abonnement Unibet Coolblue
pi_179957112
Deze week sex gehad met een vrouw. Eerst 45 min voorspel waarbij mijn voorhuid wel naar achteren zat. Dit doet geen pijn.

Bij het neuken met condoom lukte het me niet om klaar te komen. Mijn penis werd zelfs slap op een gegeven moment.

Als ik masturbeer kan ik makkelijk klaarkomen als ik mijn voorhuid over mijn eikel heen beweeg.
Mijn voorhuid gaat niet vanzelf achter mijn eikel. Als ik de voorhuid naar achteren trek, dan blijft hij achter mijn eikel zitten en mijn eikel wordt ook een stuk groter (meer bloed blijft erin zitten lijkt me).
Als ik probeer te masturberen met mijn voorhuid naar achteren, dan kan ik niet klaarkomen, ook niet als ik hem goed nat maak met water.

Zou het helpen als ik glijmiddel gebruik bij het sexen? En doe ik dat dan in het condoom, aan de buitenkant of beide?

Ik ben vroeger wel een keer klaar gekomen met sexen met condoom, maar ik weet niet meer precies wat nu het verschil maakt.
pi_179957152
Weet je zeker dat dit probleem aan je voorhuid ligt?
Mijne is ook heel strak en ik kom ook alleen maar als m'n voorhuid over het topje geschoven is. Heb dan geen moeite met seks, m'n vrouw weet hoe ik het graag heb.
pi_179957308
gewoon besnijden.
pi_179959005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:51 schreef Handleiding het volgende:
gewoon besnijden.
Als je had gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen dat dat niet gaat helpen.
pi_179959938
Glijmiddel in het condoom zou ik denk ik iig maar niet doen, lijkt me dat dan het condoom juist sneller van je penis afglijd..
With a Song in my heart and a smile on my face...
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:44:08 #6
478636 bernard_roggol
Rookworst zonder R is ookworst
pi_179962339
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:39 schreef MrAce het volgende:
Deze week sex gehad met een vrouw.
vorige week met een man? :')
  zaterdag 23 juni 2018 @ 14:30:32 #7
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_179990257
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:44 schreef bernard_roggol het volgende:

[..]

vorige week met een man? :')
Het zegt wel wat over jou dat dat jouw associatie is... :)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_179995222
Minder masturberen, want door te veel rukken wordt je penis gewoon minder gevoelig.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179995374
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:44 schreef bernard_roggol het volgende:

[..]

vorige week met een man? :')
Nee , met jouw genderneutrale moeder
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 19:21:55 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179995384
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 01:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als je had gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen dat dat niet gaat helpen.
Waar lees je dat dan?

Want ik lees een wat te strakke voorhuid, zo strak dat de eikel wat opzwelt als de voorhuid naar achteren zit.

Weet niet of besnijden nodig is, er is ook een of ander zalfje te krijgen wat zou moeten helpen bij de voorhuid iets oprekken.
Iig is het verstandig voor de ts om hier even mee langs de huisarts te wippen.

Voor de ts, geen glijmiddel in het condoom, evt kan je wel een heel klein beetje glijmiddel op de penis doen, zodat het onder de voorhuid zit. Experimenter daar eerst zelf mee voordat je met een ander bent.
Wel kan je proberen om te zorgen dat de voorhuid over de eikel heen blijft bij het condoom om doen. Is wat lastiger, pas dan vooral op dat je geen lucht in het tuutje krijg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180028744
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan?

Want ik lees een wat te strakke voorhuid, zo strak dat de eikel wat opzwelt als de voorhuid naar achteren zit.

Weet niet of besnijden nodig is, er is ook een of ander zalfje te krijgen wat zou moeten helpen bij de voorhuid iets oprekken.
Iig is het verstandig voor de ts om hier even mee langs de huisarts te wippen.

Voor de ts, geen glijmiddel in het condoom, evt kan je wel een heel klein beetje glijmiddel op de penis doen, zodat het onder de voorhuid zit. Experimenter daar eerst zelf mee voordat je met een ander bent.
Wel kan je proberen om te zorgen dat de voorhuid over de eikel heen blijft bij het condoom om doen. Is wat lastiger, pas dan vooral op dat je geen lucht in het tuutje krijg.
Dit was ook mij nverwachting, voorhuid knelt af. Dan zou een besnijdenis dus wel kunnen helpen maar is nogal rigorous. Inderdaad gewoon met je huisarts bespreken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')