abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:43:48 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179949283


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles

Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com

Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

Alternatieve stores:


GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!

Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.

uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.

Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.

Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:44:51 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179949317
Ook op Humblebundle kom ik games in de aanbieding tegen die goedkoper zijn dat de directe Steam Sales.

Vind het allemaal erg tegenvallen, jammer had me er wel op verheugd :@
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games donderdag 21 juni 2018 @ 19:49:29 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179949487
quote:
Ik heb een paar maand geleden Shadowrun: Dragonfall (Director's Cut) uitgespeeld. Zit verhaaltechnisch (quest-verloop etc.) erg goed in elkaar en ook de dialogen zijn heel sterk uitgewerkt, maar toch een beetje net-niet-gevoel.

Las vanmiddag op Tweakers dat er een alfaversie/demo van Xenonauts 2 beschikbaar is. Heel erg X-COMish, zag er wel leuk uit. Dit weekend maar eens een poging wagen, heb 't eerste deel nooit geprobeerd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 21 juni 2018 @ 19:50:15 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179949505
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

hoezo? Is gewoon een EU steam key die je krijgt en cdkeys doet niet aan van die gestolen keys die je bv bij g2a wel hebt.

Vind het verschil in prijzen gewoon zeer merkwaardig en vind het voor ' steam summer sale' wel erg prijzig nog allemaal. Niet alleen die 2 games.
Ik weet wat cdkeys is, zat games daar aangeschaft. Maar als je prijzen c.q. aanbiedingen standaard gaat vergelijken met key resellers dan is er bijna nooit meer iets goedkoop behalve de key reseller.

Er zijn trouwens ook genoeg mensen die ondanks de goede reputatie van cdkeys toch liever kiezen voor een alternatieve verkooppartij, ook al betalen ze dan iets meer. Hoeft niet eens te zijn omdat ze het shady vinden maar omdat ze het geld liever uitgeven aan een ander verkoopkanaal.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 21 juni 2018 @ 20:02:23 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179949926
Is helemaal prima natuurlijk. Maar ik hoor al jaren over 'fantastische steam sales'.

Nu zie ik prijzen die gewoon nog vrij hoog liggen. Andere games die eerder goedkoper waren op Steam zijn nu bv ook nog duurder ( Planet Coaster was 11 dollar/euro vorige sale, nu 20 )

Iedereen is vrij om te kopen waar ze willen, mij boeit het serieus niet waar de steam key vandaan komt als het maar werkt en legit is ( geen gestolen keys of wat dan ook ). Mij gaat het om de goedkoopste prijs en wilde alleen maar aangeven dat de prijzen wat mij betreft erg tegenvallen voor een summer sale.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179950042
weer dat 'gezeur' dat 'grijze' kanalen goedkoper zijn... :{

hoe goed de reputatie ook, het blijven import keys waar je de oorsprong niet van kent; eigen risico dus.. (en de developer krijgt niet de beloning die hij zou moeten krijgen, vrees ik)

net als producten kopen in china: daar moet je maar afwachten of de kwaliteit goed (genoeg) is..

het is wel zo dat steamsales minder indrukwekkend zijn geworden tov zeg 10 jaar terug

[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 21-06-2018 20:13:01 ]
pi_179950119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Is helemaal prima natuurlijk. Maar ik hoor al jaren over 'fantastische steam sales'.

Nu zie ik prijzen die gewoon nog vrij hoog liggen. Andere games die eerder goedkoper waren op Steam zijn nu bv ook nog duurder ( Planet Coaster was 11 dollar/euro vorige sale, nu 20 )

Iedereen is vrij om te kopen waar ze willen, mij boeit het serieus niet waar de steam key vandaan komt als het maar werkt en legit is ( geen gestolen keys of wat dan ook ). Mij gaat het om de goedkoopste prijs en wilde alleen maar aangeven dat de prijzen wat mij betreft erg tegenvallen voor een summer sale.

[ afbeelding ]
Ik heb geen ervaring met cdkeys(.com ga ik vanuit?). Ook geen gedoe met latere deactivatie omdat de keys eigenlijk bedoeld zijn voor een andere markt (grijze import)?

Door de discussie hier ben ik eens gaan kijken en ik zie bijv. de nieuwste Wolfenstein voor minder dan 20 euro, wat mij wel een leuke game lijkt.

Verder heeft iedereen inderdaad een voorkeur en dat is prima, of het nou heel erg goedkoop is of een bepaald kanaal of wat dan ook.

Ikzelf houd in principe altijd 1 euro per uur speeltijd aan.
  donderdag 21 juni 2018 @ 20:19:28 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179950462
Ik heb nog nooit een probleem gehad met cdkeys, eigenlijk heb ik er uberhaupt nog nooit een slechte ervaring over gelezen op meerdere fora. Het zijn voornamelijk keys die gebundeld zijn met videokaarten en dergelijke. Ze verkopen iig geen russische of aziatische keys. Dus geen gedoe met deactivaties of VPN en dat soort zooi.

En Humblebundle is natuurlijk ook gewoon een legitieme store. En dan vind ik het wel apart dat daar ook enkele games goedkoper zijn dan de 'almachtige steam summer sale' :P. Misschien had ik gewoon teveel verwacht van de steam sale.

En Mschol, het is geen gezeur, het is gewoon een observatie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games donderdag 21 juni 2018 @ 20:28:44 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_179950726
Man, man, man. Alleen al inloggen vandaag op Steam is al een uitdaging.. -O-
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_179951377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:19 schreef MMaRsu het volgende:

En Mschol, het is geen gezeur, het is gewoon een observatie.
het komt ELKE winter/summer/spring/XXX sale weer terug.. dan vat ik het gewoon op als gezeur ;)
pi_179951622
10 jaar terug waren steam sales nog wel goed. toen was er OVERAL zo'n beetje 75 procent off. Nu heb je al geluk als je 33 procent krijgt...
There are only 151 Pokémon.
pi_179953103
Die sales boeien me ook geen ruk eigenlijk. Ik heb tegenwoordig meer dan genoeg geld om games zonder korting te kopen. Het probleem zit hem eerder in de beschikbare tijd om ze te spelen.
Ook gelijk een stukje boetedoening voor jarenlange gamepiraterij. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179956807
-O- zowat niks op mijn wishlist in de sale. Jammer. En er staan toch echt wel veel games in m'n lijstje.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179957585
quote:
9s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
-O- zowat niks op mijn wishlist in de sale. Jammer. En er staan toch echt wel veel games in m'n lijstje.
duurt altijd even voor dat het max aantal games met korting te zien is (vaak gaat het over de periode van de sale games erop en eraf qua sales

ook dat is anders tov vroeger, toen hadden games gewoon van begin tot einde een salesprijs met een eventuele flashdeal met nog meer korting tussendoor.

nu kan een game bv maar een week in de aanbieding zijn

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 22-06-2018 02:27:08 ]
  vrijdag 22 juni 2018 @ 01:22:15 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179959046
The Elder Scrolls Online - Morrowind PC + DLC (inc base game)

opgepikt via cdkeys voor 8 eu 8-)

zat al ff te twijfelen over de game maar voor 8 euro kan je er geen buil aan vallen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:56:43 #16
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_179961021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:47 schreef mschol het volgende:

[..]

het komt ELKE winter/summer/spring/XXX sale weer terug.. dan vat ik het gewoon op als gezeur ;)
Sales van Gamesplanet/GMG en andere winkels op /r/gamedeals zijn al jaren beter. Rond de E3 waren er een hoop goede deals en de kans dat steam daaronder gaat zitten is gewoon 0%.

Ik gebruik de sale nu om sommige games te kopen en 1,5 uur te testen. Dat kan niet met keys van andere sites.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_179961117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Is helemaal prima natuurlijk. Maar ik hoor al jaren over 'fantastische steam sales'.

Nu zie ik prijzen die gewoon nog vrij hoog liggen. Andere games die eerder goedkoper waren op Steam zijn nu bv ook nog duurder ( Planet Coaster was 11 dollar/euro vorige sale, nu 20 )

Iedereen is vrij om te kopen waar ze willen, mij boeit het serieus niet waar de steam key vandaan komt als het maar werkt en legit is ( geen gestolen keys of wat dan ook ). Mij gaat het om de goedkoopste prijs en wilde alleen maar aangeven dat de prijzen wat mij betreft erg tegenvallen voor een summer sale.

[ afbeelding ]
Waarom zou je niet meer dan 20 euro voor een spelletje betalen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179961938
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Sales van Gamesplanet/GMG en andere winkels op /r/gamedeals zijn al jaren beter. Rond de E3 waren er een hoop goede deals en de kans dat steam daaronder gaat zitten is gewoon 0%.
bar weinig echt goede deals gezien.. maar dat kan aan de games liggen :s) , neemt niet weg dat je ook op steam goed moet zoeken om de kersen uit de pap te halen..
quote:
Ik gebruik de sale nu om sommige games te kopen en 1,5 uur te testen. Dat kan niet met keys van andere sites.
Dus je wilt wel de voordelen van steam maar niet de eventuele nadelen.. dat vind ik best treurig eigenlijk, zo help je, uiteindelijk als iedereen/het gros dat gaat doen, zo'n platform de vernieling in..

en ik koop ook echt wel keys via platformen, maar dan koop ik alsnog een groot deel via steam zelf..

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 22-06-2018 10:23:25 ]
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:31:57 #19
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_179962182
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:12 schreef mschol het volgende:

[..]

Dus je wilt wel de voordelen van steam maar niet de eventuele nadelen.. dat vind ik best treurig eigenlijk, zo help je, uiteindelijk als iedereen/het gros dat gaat doen, zo'n platform de vernieling in..

en ik koop ook echt wel keys via platformen, maar dan koop ik alsnog een groot deel via steam zelf..
Het zijn games waarover ik twijfel. Als het niks is refund ik ze en anders hou ik ze gewoon. Die 5 euro extra maakt dan niet uit.
Ik refund niet om het vervolgens ergens anders goedkoper aan te schaffen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_179962242
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:31 schreef PirE het volgende:

[..]

Het zijn games waarover ik twijfel. Als het niks is refund ik ze en anders hou ik ze gewoon. Die 5 euro extra maakt dan niet uit.
Ik refund niet om het vervolgens ergens anders goedkoper aan te schaffen.
aha, oke; Dat had ik niet uit je verhaal begrepen. :@
pi_179962781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
The Elder Scrolls Online - Morrowind PC + DLC (inc base game)

opgepikt via cdkeys voor 8 eu 8-)

zat al ff te twijfelen over de game maar voor 8 euro kan je er geen buil aan vallen
Oh das niet verkeerd, ik ga eens even googlen.

Het is mijn eerste steam sale sinds ik over ben gestapt van console naar PC. Na de hysterie rondom steam sales van een afstandje aan te hebben gezien, vind ik het wel meevallen met die epische kortngen. Van de nieuwere games heb ik alleen Subnautica gescoord, verder nog wat oudere meuk die ik wil kunnen blijven spelen.
pi_179962879
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh das niet verkeerd, ik ga eens even googlen.

Het is mijn eerste steam sale sinds ik over ben gestapt van console naar PC. Na de hysterie rondom steam sales van een afstandje aan te hebben gezien, vind ik het wel meevallen met die epische kortngen. Van de nieuwere games heb ik alleen Subnautica gescoord, verder nog wat oudere meuk die ik wil kunnen blijven spelen.
je bent dan ook een jaar of 5-10 te laat voor echte sales :+
pi_179962914
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:21 schreef mschol het volgende:

[..]

je bent dan ook een jaar of 5-10 te laat voor echte sales :+
Ja, dat blijkt :P Nou ja, de voordelen van pc-gaming wegen toch zwaarder dan de nadelen van de relatieve monopolie-positie van Steam en de daarbij horende prijzen.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:18:11 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179963960
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:21 schreef mschol het volgende:

[..]

je bent dan ook een jaar of 5-10 te laat voor echte sales :+
In die tijd verdubbelde mijn library steeds :X

Nu pak ik af en toe een titeltje mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt :P Nou ja, de voordelen van pc-gaming wegen toch zwaarder dan de nadelen van de relatieve monopolie-positie van Steam en de daarbij horende prijzen.
Die prijzen worden nog altijd door de uitgevers bepaald. Steam pakt de 30% die vroeger naar winkeliers ging.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179964213
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In die tijd verdubbelde mijn library steeds :X

Nu pak ik af en toe een titeltje mee.
dit geld voor mij grotendeels: ook dat ik minder tijd heb en meer duurdere games koop waar ik daadwerkelijk veel uren in wil steken speelt hierin mee..
vroeger was vooral de fysieke collectie naar digitaal aanvullen..
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:18:12 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179965081
Ik heb in een jaar sinds ik mijn pc heb de steam library van rond de 100 titels naar 399 titels

moet er nog 1

welke word nr 400
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:18:40 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179965095
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou je niet meer dan 20 euro voor een spelletje betalen?
Tis een joke uit Monkey Island maar.. ik zie de games tegenwoorsig enorm snel in prijs dalen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:44:02 #29
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_179970303
quote:
Hulp nodig hebben bij het maken van een e-mail adres, maar wel zulke slopende wetten verzinnen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_179970342
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hulp nodig hebben bij het maken van een e-mail adres, maar wel zulke slopende wetten verzinnen :')
dat is het hem juist, complete digibeten die totaal geen benul hebben van hoeveel impact zoiets kan hebben..
het wordt tijd dat de gemiddelde politieke persoon eens meer richting de 25 jaar dan 70 jaar wordt..
pi_179970938
stoute schoenen aangetrokken en een game die offline gaat een refund op aangevraagd.. heb hem wel ruim een jaar geleden gekocht (als gift)
ben benieuwd of dat gehonoreerd gaat worden...
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:21:59 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179970999
quote:
In theorie sloopt dit ook zoekmachines. Áls het werkt zoals sommigen het uitleggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 23 juni 2018 @ 13:59:40 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_179989531
Ik heb nog geen nieuwe game aangeschaft. Wel wat DLC.
Bij elke game waar ik even over denk om aan te schaffen, kijk ik bij mezelf of ik in dat genre nog een backlog heb. zo ja, dan nee.

Dat scheelt een hoop geld.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 14:15:14 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179989854
2,49¤
Command & Conquer: Red Alert 3

2,49¤
Oddworld: Stranger's Wrath

0,99¤
ROOT

0,99¤
Tiny and Big: Grandpa's Leftovers

9,24¤
Killer Instinct

4,94¤
La-Mulana

Geometry Wars Evolved 0.99

Re4 UHD edition 4.00

deze games gekocht _O_

En via de grijze markt Re5/6/7 voor 20 euro totaal _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179990601
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In die tijd verdubbelde mijn library steeds :X

Nu pak ik af en toe een titeltje mee.

[..]

Die prijzen worden nog altijd door de uitgevers bepaald. Steam pakt de 30% die vroeger naar winkeliers ging.
Weet ik, neemt niet weg dat het feit dat Steam de voornaamste verkoper is, en dat mi invloed heeft op prijzen.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 15:44:21 #36
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_179991559
Hmmm, toch maar gezwicht voor Killer Instinct.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_179991639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
...

Re4 UHD edition 4.00

deze games gekocht _O_

En via de grijze markt Re5/6/7 voor 20 euro totaal _O_
RE lijkt me erg leuk, echter nog nooit gespeeld. Zit er al een hele tijd aan te denken, maar er zijn zoveel verschillende versies dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Zag wel dat het volgens mij voornamelijk 3rd person is, ik houd erg van 1st person.

Is er eentje die je me echt kan aanraden? (Ook al heb je ze net gekocht, haha maar je hebt vast vooraf onderzoek gedaan)
  zaterdag 23 juni 2018 @ 17:05:25 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179992999
Als je van first person houd dan zou ik met Resident Evil 7 beginnen. Dat is de nieuwste game in de series en staat ook voor zover ik weet los van de rest van de series.

Enorm spannend.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 23 juni 2018 @ 17:05:51 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179993007
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef V. het volgende:
Hmmm, toch maar gezwicht voor Killer Instinct.
Add me op steam dan.. ik suck wel hoor want ik heb nog nooit KI gespeeld :@
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 23 juni 2018 @ 17:42:36 #40
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_179993779
Ik zit weer helemaal in Banished.
Dit, dus.
  Eindredactie Games zaterdag 23 juni 2018 @ 18:09:34 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179994197
Ik heb Darkest Dungeon opgepikt in de sale voor 7 euro. Hele puike roguelike.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 18:10:26 #42
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179994210
Schijnt wel echt focking lastig te zijn :')

Net zoals Tharsis.. probeer die maar eens te halen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179996470
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Als je van first person houd dan zou ik met Resident Evil 7 beginnen. Dat is de nieuwste game in de series en staat ook voor zover ik weet los van de rest van de series.

Enorm spannend.
Thanks voor het advies, ik zal kijken :)
Waar heb je RE7 gekocht?

Het lijkt erop dat ik aan het eind van deze sale toch aardig wat heb aangeschaft als ik zie hoe snel m'n wishlist groeit.

Ik heb namelijk ook een Steam Link besteld. Iemand nog suggesties voor leuke games voor gamen vanaf de bank? Ik heb een Xbox 360 controller.
pi_179996572
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Thanks voor het advies, ik zal kijken :)
Waar heb je RE7 gekocht?

Het lijkt erop dat ik aan het eind van deze sale toch aardig wat heb aangeschaft als ik zie hoe snel m'n wishlist groeit.

Ik heb namelijk ook een Steam Link besteld. Iemand nog suggesties voor leuke games voor gamen vanaf de bank? Ik heb een Xbox 360 controller.
submerged was erg fijn achterover gamen, a tale of 2 sons was ook een goeie relaxte game voor controller..

weet alleen niet of dat genre je aan staat
pi_179996672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit weer helemaal in Banished.
Nog een paar leuke aanvullingen op het spel? Nieuwe gebouwen of grondstoffen oid?
pi_179997035
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:13 schreef mschol het volgende:

[..]

submerged was erg fijn achterover gamen, a tale of 2 sons was ook een goeie relaxte game voor controller..

weet alleen niet of dat genre je aan staat
Thanks :)

Ik heb even gekeken en het blijkt dat ik a tale of 2 sons al in m'n library heb maar nooit heb gespeeld (steam backlog syndroom)... :') Tijd om daar maar weer eens naar te kijken dan. De gameplay die ik net heb gezien ziet er goed uit

Submerged ziet er ook goed uit, maar helaas geen korting op dit moment
  zaterdag 23 juni 2018 @ 21:08:49 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179998394
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Thanks voor het advies, ik zal kijken :)
Waar heb je RE7 gekocht?

Het lijkt erop dat ik aan het eind van deze sale toch aardig wat heb aangeschaft als ik zie hoe snel m'n wishlist groeit.

Ik heb namelijk ook een Steam Link besteld. Iemand nog suggesties voor leuke games voor gamen vanaf de bank? Ik heb een Xbox 360 controller.
op cdkeys.com issie 9 euro, de gold version 18
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179998500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit weer helemaal in Banished.
Die heb ik ook nog, dat was wel tof.

Ik zit momenteel in de campagne van Factorio, wat een spel zeg.
Heel tof.
Hell To The Liars
pi_179998618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

op cdkeys.com issie 9 euro, de gold version 18
Wat is het verschil met de gold version?
blablablabla
  zaterdag 23 juni 2018 @ 21:20:27 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179998739
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat is het verschil met de gold version?
De gold versie heeft alle dlc.. opzich wel de moeite waard
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')