abonnement Unibet Coolblue
pi_179947459
Morgen ga ik op pad voor mijn eerste pak. Ik heb het pak nodig tijdens mijn stage en eventueel later natuurlijk. Ik zoek toch wel een 'professioneel' pak, niet zo'n pak dat er goedkoop uitziet. Budget is ongeveer 400,-.

Welke winkel(s)? Welk kleur pak past het beste bij welke (kleur) schoenen? Op dit moment heb ik bruine schoenen van Van Lier.
pi_179947574
Wat een onzin, een pak voor stage kopen. :')
pindazakje
pi_179947613
Zwarte schoenen met navy pak en wit hemd heb je altijd een goede basis mee.

Cognac schoenen onder een pak is echt iets Nederlands overigens.
pi_179947751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:39 schreef Blue_note het volgende:

Cognac schoenen onder een pak is echt iets Nederlands overigens.
Gelukkig woont TS (neem ik aan) in Nederland.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_179948031
Loos de bruine schoenen
pi_179948254
Ga naar Van Tilburg in Nistelrode! Daar slaag ik altijd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_179949941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:39 schreef Blue_note het volgende:
Zwarte schoenen met navy pak en wit hemd heb je altijd een goede basis mee.

Cognac schoenen onder een pak is echt iets Nederlands overigens.
gereformeerde bankiers look :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179950014
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:02 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

gereformeerde bankiers look :')


Versus


pi_179951130
Op een bepaald moment zullen ze je suit supply aanraden, omdat waar voor je geld, ipv betalen voor het merkje. Maar de goedkope modellen zijn nogal.... saai.

Ik heb uiteindelijk een BOSS uit de outletwinkel gekocht, waar ik tevreden mee ben.

Belangrijkste, is dat je naar jezelf in de spiegel kunt kijken en denkt, ik zie er goed uit in dat pak, man.
.
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2018 @ 21:15:43 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179952432
Pakkend. Anders dan de grijze massa en voor een redelijk goede prijs.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_179955984
Bedankt. Ik zie overigens niet wat er mis is met bruine schoenen, maar een paar zwarte moet er zeker komen.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 00:07:38 #12
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179957549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef Frankicks het volgende:
Bedankt. Ik zie overigens niet wat er mis is met bruine schoenen, maar een paar zwarte moet er zeker komen.
zorg dat je bruine schoenen in je kast hebt, maar eerst zwarte. Doe je bruine schoenen niet onder je blauwe of zwarte pak aan maar draag die casual met een mooie spijkerbroek of chinos en een overhemd. bruine schoenen over een donker pak is eigenlijk al over.

waar is je stage eigenlijk? pas je op dat je jezelf niet over dressed?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 00:09:15 #13
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179957583
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:40 schreef Fer het volgende:
Op een bepaald moment zullen ze je suit supply aanraden, omdat waar voor je geld, ipv betalen voor het merkje. Maar de goedkope modellen zijn nogal.... saai.

Ik heb uiteindelijk een BOSS uit de outletwinkel gekocht, waar ik tevreden mee ben.

Belangrijkste, is dat je naar jezelf in de spiegel kunt kijken en denkt, ik zie er goed uit in dat pak, man.
ik kocht laatst een Boss pak. kwam ik er later achter dat de voering geplakt was :')

had ik wat eerder op mogen letten. desondanks een fijn pak!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179958755
Welke kleur pak het beste bij je schoenen past kun je misschien zelf het beste uittesten in de winkel. Alle schoenen zien d'r weer anders uit en niet alle bruine schoenen zijn precies dezelfde kleur bruin.

Bruine schoenen passen iig bij elke kleur pak, maar sommige mensen beweren dat het niet bij zwart past.

Een marineblauw pak ziet er professioneel uit, net als een zwart pak. Ik zou zelf denken dat een donkergroen pak mooi staat bij bruine schoenen omdat die kleurencombinatie in de natuur ook vaak voorkomt. Bijv in het geval van een boom.

Maar ik denk dat een donkergroen pak er misschien niet zo professioneel uitziet, of een beetje apart/exotisch. Het is wel mooi, daar niet van.

Dit is misschien ook nog een goede tip: https://www.onlyformen.nl(...)ag-je-onder-een-pak/
Artikel over welke schoenen onder welke kleur pak

Bij nader inzien raad ik TS aan om te gaan voor een donkerblauw pak.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2018 01:09:10 ]
pi_179960819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 01:08 schreef Firewarrior het volgende:
Welke kleur pak het beste bij je schoenen past kun je misschien zelf het beste uittesten in de winkel. Alle schoenen zien d'r weer anders uit en niet alle bruine schoenen zijn precies dezelfde kleur bruin.

Bruine schoenen passen iig bij elke kleur pak, maar sommige mensen beweren dat het niet bij zwart past.

Een marineblauw pak ziet er professioneel uit, net als een zwart pak. Ik zou zelf denken dat een donkergroen pak mooi staat bij bruine schoenen omdat die kleurencombinatie in de natuur ook vaak voorkomt. Bijv in het geval van een boom.

Maar ik denk dat een donkergroen pak er misschien niet zo professioneel uitziet, of een beetje apart/exotisch. Het is wel mooi, daar niet van.

Dit is misschien ook nog een goede tip: https://www.onlyformen.nl(...)ag-je-onder-een-pak/
Artikel over welke schoenen onder welke kleur pak

Bij nader inzien raad ik TS aan om te gaan voor een donkerblauw pak.
Een zwart pak is alleen voor begrafenissen.
Donkergroen en bruin is voor de boswachter.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2018 08:38:56 ]
pi_179960841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:40 schreef Fer het volgende:
Op een bepaald moment zullen ze je suit supply aanraden, omdat waar voor je geld, ipv betalen voor het merkje. Maar de goedkope modellen zijn nogal.... saai.

Ik heb uiteindelijk een BOSS uit de outletwinkel gekocht, waar ik tevreden mee ben.

Belangrijkste, is dat je naar jezelf in de spiegel kunt kijken en denkt, ik zie er goed uit in dat pak, man.
Boss heeft netzogoed plakpakken.
pi_179961519
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 00:07 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

zorg dat je bruine schoenen in je kast hebt, maar eerst zwarte. Doe je bruine schoenen niet onder je blauwe of zwarte pak aan maar draag die casual met een mooie spijkerbroek of chinos en een overhemd. bruine schoenen over een donker pak is eigenlijk al over.

waar is je stage eigenlijk? pas je op dat je jezelf niet over dressed?
De meeste dagen zal ik tijdens mijn stage met een overhemd/chino combinatie rondlopen. Het gaat er voornamelijk om wanneer er klanten langskomen. De stage is bij PwC, daar lopen ze eigenlijk allemaal in pak, maar dit wordt niet dagelijks van studenten verwacht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 01:08 schreef Firewarrior het volgende:
Welke kleur pak het beste bij je schoenen past kun je misschien zelf het beste uittesten in de winkel. Alle schoenen zien d'r weer anders uit en niet alle bruine schoenen zijn precies dezelfde kleur bruin.

Bruine schoenen passen iig bij elke kleur pak, maar sommige mensen beweren dat het niet bij zwart past.

Een marineblauw pak ziet er professioneel uit, net als een zwart pak. Ik zou zelf denken dat een donkergroen pak mooi staat bij bruine schoenen omdat die kleurencombinatie in de natuur ook vaak voorkomt. Bijv in het geval van een boom.

Maar ik denk dat een donkergroen pak er misschien niet zo professioneel uitziet, of een beetje apart/exotisch. Het is wel mooi, daar niet van.

Dit is misschien ook nog een goede tip: https://www.onlyformen.nl(...)ag-je-onder-een-pak/
Artikel over welke schoenen onder welke kleur pak

Bij nader inzien raad ik TS aan om te gaan voor een donkerblauw pak.
Bedankt! Ik zat zelf ook te denken aan een donkerblauw pak met zwarte schoenen. Bruine schoenen vind ik hier wel wat minder op staan, maar goed, dan bewaar ik die voor onder een chino
pi_179970755
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Boss heeft netzogoed plakpakken.
Ik had niet anders verwacht voor het geld, maar ging meer over het ontwerp. En vooral het feit dat je voor een leuk bedrag een merkpak uit een outlet kan halen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fer op 22-06-2018 17:13:56 ]
.
pi_179971071
Sowieso Suitsupply of NoLabel voor het pak. Prima kwaliteit en niet duur.
Bruine schoenen niet doen, tenzij donderbruin dan is het juist top. Maar waarschijnlijk zijn het cognac kleurige schoenen, dan zeker niet doen. Gewoon zwart of donderbruin.
pi_179974902
Als je fors geld wilt besparen, zou je ook kunnen kijken welk maat pak je bij Suit Supply moet hebben en dan op marktplaats een Suit Supply-pak in die maat kopen. Ik heb er een aantal die ik voor rond de 50 euro heb gekocht. Vaak zijn die pakken op marktplaats maar 1 of 2x naar een bruiloft gedragen of zo.

Nog even voor 20 euro laten vermaken bij de kleermaken (daar moet je hoe dan ook niet op beknibbelen), en je hebt een prima pak.

Als het een opvallender pak mag zijn, kan ik ook de COS aanbevelen. Ook prima pakken maar allemaal net iets minder saai dan bij de Suit Supply. Zou dan wel niet meteen voor de meest aparte kraagloze variant gaan, of zo.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_179975242
Society shop heeft ook leuke pakken en momenteel sale
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_179989258
Het pak moet dus op maat worden gemaakt.. De maten zijn 'all over the place'. Schouders / borst zeker 50, taille 46 en kwa lengte ook 46.

Oger maakt plakpakken voor 450 op maat. Society shop doet dit voor 650, maar dat is geen plakpak volgens mij. Is er uberhaupt een (groot) nadeel aan een plakpak?

Iemand een plek waar je relatief goedkoop een maatpak kan laten maken? Ook van redelijke kwaliteit natuurlijk.
pi_179989509
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:37 schreef Frankicks het volgende:
Het pak moet dus op maat worden gemaakt.. De maten zijn 'all over the place'. Schouders / borst zeker 50, taille 46 en kwa lengte ook 46.

Oger maakt plakpakken voor 450 op maat. Society shop doet dit voor 650, maar dat is geen plakpak volgens mij. Is er uberhaupt een (groot) nadeel aan een plakpak?

Iemand een plek waar je relatief goedkoop een maatpak kan laten maken? Ook van redelijke kwaliteit natuurlijk.
Azië
Voor 600 incl vliegticket :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_179989934
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:58 schreef yosander het volgende:

[..]

Azië
Voor 600 incl vliegticket :+
Is dat daadwerkelijk kwaliteit ja?
pi_179990214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:37 schreef Frankicks het volgende:
Het pak moet dus op maat worden gemaakt.. De maten zijn 'all over the place'. Schouders / borst zeker 50, taille 46 en kwa lengte ook 46.

Oger maakt plakpakken voor 450 op maat. Society shop doet dit voor 650, maar dat is geen plakpak volgens mij. Is er uberhaupt een (groot) nadeel aan een plakpak?

Iemand een plek waar je relatief goedkoop een maatpak kan laten maken? Ook van redelijke kwaliteit natuurlijk.
Kom je er niet met een korte maat en taile wat ingenomen? Heb je zo’n raar lichaam?
.
pi_179990459
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Is dat daadwerkelijk kwaliteit ja?
Wel op maat, maar geen ervaring mee.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_180006173
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:42 schreef yosander het volgende:

[..]

Wel op maat, maar geen ervaring mee.
De grootste kostenpost bij een goed pak, is de stof. En dat zijn gewoon wereldmarktprijzen.
Ja, de arbeid zal iets goedkoper zijn, maar naar mijn idee haal je het vliegticket er daarmee er nooit uit.

Nog even afgezien van het feit dat je een goede kleermaker moet zoeken (dus in downtown Bangkok of zo en daar is het weer relatief duur). Bij een simpele kleermaker in een krot in een dorp heb je eerder kans dat hij de stof verprutst dan dat hij verstand heeft van de huidige mode en alle ins en outs van pakken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_180016241
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:28 schreef Fer het volgende:

[..]

Kom je er niet met een korte maat en taile wat ingenomen? Heb je zo’n raar lichaam?
Breed, slank en korte armen. Heel raar
pi_180016610
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:01 schreef Frankicks het volgende:

[..]

Breed, slank en korte armen. Heel raar
Foto hier posten i.p.v in SPT is makkelijker.

  dinsdag 26 juni 2018 @ 21:30:35 #30
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180067253
Als ik Only for Men aanraad, ben ik dan cheap? :@
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  donderdag 28 juni 2018 @ 13:35:05 #31
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_180101065
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 20:20 schreef stavromulabeta het volgende:
Nog even voor 20 euro laten vermaken bij de kleermaken (daar moet je hoe dan ook niet op beknibbelen), en je hebt een prima pak.
Voor 20 euro een compleet pak laten vermaken bij de kleermaker? :') Om de uiteinden van de mouwen van een colbert in te laten nemen betaalde ik alleen al 27,50. En ik had het bij meerdere gevraagd, en dat vroegen ze er allemaal voor
pi_180107036
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:35 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Voor 20 euro een compleet pak laten vermaken bij de kleermaker? :') Om de uiteinden van de mouwen van een colbert in te laten nemen betaalde ik alleen al 27,50. En ik had het bij meerdere gevraagd, en dat vroegen ze er allemaal voor
Oké. Ik ga er van uit dat je een enigszins passend pak koopt. Dan is bij mijn kleermaker mouwen aanpassen 11 euro per mouw en voor 2 broekspijpen ca 10-15 euro. Inderdaad wat meer dan 20 euro. 30-35 ofzo.

Schouders aanpassen en ander ingewikkeld werk ga je niet bij een tweedehands pak doen
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_180108932
Vroeger zou ik zeggen V&D, maarja dat kan niet meer.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 14:16:29 #34
286575 Roces18
Chef de party
pi_180122331
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Is dat daadwerkelijk kwaliteit ja?
nee (binnen 1 jaar versleten) daarnaast is het daar ook steeds duurder aan het worden
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180122962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:30 schreef KimJong-un het volgende:
Als ik Only for Men aanraad, ben ik dan cheap? :@
:')

Snap niet waarom mensen moeilijk doen als ze een eerste pak willen kopen. Gewoon bij Suitsupply/Society Shop/No Label. Weinig alternatieven in die prijsklasse die het beter doen dan deze winkels.
  maandag 2 juli 2018 @ 09:36:58 #36
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180181419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:52 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

:')

Snap niet waarom mensen moeilijk doen als ze een eerste pak willen kopen. Gewoon bij Suitsupply/Society Shop/No Label. Weinig alternatieven in die prijsklasse die het beter doen dan deze winkels.
Op mijn reactie kun je een hele intelligente reactie formuleren. Je kunt ook zeggen:
:') Snap niet waarom mensen moeilijk doen als ze een eerste pak willen kopen. Gewoon bij Suitsupply/Society Shop/No Label. Weinig alternatieven in die prijsklasse die het beter doen dan deze winkels.

Deze reactie kun je dus echt op iedere post hier geven waarin wat anders wordt gesuggereerd dan de door jou geprefereerde winkels.

Om inhoudelijk op je reactie in te gaan: Ik doe niet moeilijk, Only for Men is voor mij dichtbij. Ik vind niets gewoon aan de winkels die jij noemt. Ik weet niet of je ooit bij Only for Men bent geweest maar ze hebben daar pakken voor 200 euro en pakken voor 1000 euro. Gericht op mannen, van studenten tot advocaten.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180181796
Zorg er ook voor dat je een zomerpak hebt. Mijn baas kon dat erg waarderen. Waarom weet ik ook niet!
pi_180181807
Zelf draag ik graag de Hugo Boss collectie 33/45. Dat kon mijn baas iets minder waarderen.
  maandag 2 juli 2018 @ 10:05:41 #39
16632 Xlarge
========
pi_180181855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:37 schreef Frankicks het volgende:
Het pak moet dus op maat worden gemaakt.. De maten zijn 'all over the place'. Schouders / borst zeker 50, taille 46 en kwa lengte ook 46.

Oger maakt plakpakken voor 450 op maat. Society shop doet dit voor 650, maar dat is geen plakpak volgens mij. Is er uberhaupt een (groot) nadeel aan een plakpak?

Iemand een plek waar je relatief goedkoop een maatpak kan laten maken? Ook van redelijke kwaliteit natuurlijk.
Ik heb de mijne bij Itailor.com laten maken, dat was nog verassend goed vond ik :)
pi_180181877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:30 schreef KimJong-un het volgende:
Als ik Only for Men aanraad, ben ik dan cheap? :@
Nee hoor, Hansie.
pi_180181895
Ik rock gewoon pak van Suitsupply. En het staat me geweldig.
pi_180182157
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:36 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Op mijn reactie kun je een hele intelligente reactie formuleren. Je kunt ook zeggen:
:') Snap niet waarom mensen moeilijk doen als ze een eerste pak willen kopen. Gewoon bij Suitsupply/Society Shop/No Label. Weinig alternatieven in die prijsklasse die het beter doen dan deze winkels.

Deze reactie kun je dus echt op iedere post hier geven waarin wat anders wordt gesuggereerd dan de door jou geprefereerde winkels.

Om inhoudelijk op je reactie in te gaan: Ik doe niet moeilijk, Only for Men is voor mij dichtbij. Ik vind niets gewoon aan de winkels die jij noemt. Ik weet niet of je ooit bij Only for Men bent geweest maar ze hebben daar pakken voor 200 euro en pakken voor 1000 euro. Gericht op mannen, van studenten tot advocaten.
:')
Ga jij lekker je pakken bij de Only for men kopen. :') Het is wel duidelijk dat je dan écht geen verstand hebt van wat mooie pakken zijn.
Alleen al de foto's op de website van onlyformen zeggen genoeg :') Met van die lullige revers :')

Sowieso hun website en dan nog denken dat only for men een goed merk is.
"trendy overhemden"
"kostuums"
"mix & match"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 10:31:25 ]
pi_180182161
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:09 schreef Mariocash het volgende:
Ik rock gewoon pak van Suitsupply. En het staat me geweldig.
Suitsupply _O_
  maandag 2 juli 2018 @ 21:28:58 #44
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180196972
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:29 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

:')
Ga jij lekker je pakken bij de Only for men kopen. :') Het is wel duidelijk dat je dan écht geen verstand hebt van wat mooie pakken zijn.
Alleen al de foto's op de website van onlyformen zeggen genoeg :') Met van die lullige revers :')

Sowieso hun website en dan nog denken dat only for men een goed merk is.
"trendy overhemden"
"kostuums"
"mix & match"

Owja, weer zo lekker inhoudelijk. Niets over stoffen of iets wat maar met kwaliteit te maken heeft maar over wat jij mooi vindt en hoe een bedrijf hun marketing doet. Stop maar.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180197298
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:28 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Owja, weer zo lekker inhoudelijk. Niets over stoffen of iets wat maar met kwaliteit te maken heeft maar over wat jij mooi vindt en hoe een bedrijf hun marketing doet. Stop maar.
:')

Pakken met een voering van viscose en polyester :')
Niet 100% wol = troep :')
Die dunne revers is volgens mij een prima "inhoudelijke" opmerking. Dunne revers = ziet er lullig, goedkoop en niet professioneel uit :')
Maar ga vooral door met het kopen van je pakken bij Only for men !

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 21:35:03 ]
  maandag 2 juli 2018 @ 21:34:55 #46
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180197328
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:34 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

:')

Pakken met een voering van viscose en polyester :')
Niet 100% wol = troep :')
He! eindelijk een inhoudelijke reactie. Ben je wel zeker van je standpunt? Je hebt wel heel veel :') nodig om je punt te maken.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180197339
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:34 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

He! eindelijk een inhoudelijke reactie. Ben je wel zeker van je standpunt? Je hebt wel heel veel :') nodig om je punt te maken.
zie mijn edits KJU
  maandag 2 juli 2018 @ 21:37:02 #48
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180197415
I
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:34 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

:')

Pakken met een voering van viscose en polyester :')
Niet 100% wol = troep :')
Die dunne revers is volgens mij een prima "inhoudelijke" opmerking. Dunne revers = ziet er lullig, goedkoop en niet professioneel uit :')
Maar ga vooral door met het kopen van je pakken bij Only for men !
Ik zie ze, er is nog een :') bijgekomen. Voor een leesteken doe je nooit een spatie en ook quote je niemand. Ik weet niet of ik wel een pak wil dragen van een winkel waar jij het ook koopt. O-)
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180197476
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:37 schreef KimJong-un het volgende:
I

[..]

Ik zie ze, er is nog een :') bijgekomen. Voor een leesteken doe je nooit een spatie en ook quote je niemand. Ik weet niet of ik wel een pak wil dragen van een winkel waar jij het ook koopt. O-)
Nou ga je zelf niet eens in op mijn inhoudelijke reactie gast. Kom op zeg reageer dan ook inhoudelijk op mijn reactie ipv te grammar-nazieen. Daarmee geef je dus ook gewoon toe dat mijn standpunten kloppen en dat je geen idee hebt waarover je praat.

@TS: iemand die OFM aanraadt en denkt verstand te hebben van wat een goed pak is, kan je niet serieus nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 21:39:04 ]
  maandag 2 juli 2018 @ 21:44:36 #50
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180197741
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:38 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Nou ga je zelf niet eens in op mijn inhoudelijke reactie gast. Kom op zeg reageer dan ook inhoudelijk op mijn reactie ipv te grammar-nazieen. Daarmee geef je dus ook gewoon toe dat mijn standpunten kloppen en dat je geen idee hebt waarover je praat.

@TS: iemand die OFM aanraadt en denkt verstand te hebben van wat een goed pak is, kan je niet serieus nemen.
Ik claim nergens verstand te hebben van een goed pak. Mijn interesses liggen elders. Ik kleed mij naar mijn budget, heb stijl en krijg regelmatig complimenten over mijn kleding. Als ik advies wil over kleding ga ik naar mijn kleermaker.

Jij bent hier degene die denkt te weten wat iets een goed pak maakt. Je bent er alleen nogal onzeker in en dat straalt door je posts heen. Dat het soort en de dikte van de wol wat over het pak zegt vertellen ze bij iedere SuitSupply zodra je er binnen loopt. Daarmee ben je voor mij echt nog geen expert.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')