abonnement Unibet Coolblue
pi_179953174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Appel!? In de chili?!
WHY
Vindt m'n moeder lekker.
Staat altijd in de Allerhande: wil je het gerecht meer geschikt maken voor kinderen? Vervang dan een van de paprika's door een zoete appel. :r
pi_179953199
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef Tele6 het volgende:

Vindt m'n moeder lekker.
Staat altijd in de Allerhande: wil je het gerecht meer geschikt maken voor kinderen? Vervang dan een van de paprika's door een zoete appel. :r
Wat is er mis met paprika voor kinderen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent me voor! Wie doet er appel in de chili con carne?! Zelfs fiets doet dat niet! (toch, fiets? :o )
:D :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_179953297
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Koriander

Zijn wel wat dingen die ik liever niet eet zoals meeste fruit in zoete gerechten, veel orgaanvlees, gefermenteerde haring en tonijn uit blik.
Maar koriander is geloof ik het enige wat ik echt echt niet eet. Het blad
Gedroogd en gemalen wel?
Vers is echt anders inderdaad. Soms ok, soms is het 'hond, zeep en natte regenjas'
pi_179953345
Er was toch ook iets met genetische aanleg van smaakpapillen en koriander? Dat er mensen zijn die het als zeepsmaak ervaren? En dus idd nóóit lekker gaan vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953367
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is er mis met paprika voor kinderen :D
Amen!
Mijn kinderen eten liever paprika dan appel in de chili! _O-
pi_179953384
Hier, kijk:
quote:
When people say they hate cilantro, they often attribute this food feeling to a soapy aftertaste. Thanks to a new video from SciShow, we finally know why cilantro tastes like soap for some 4-14 percent of the population.

“How cilantro tastes to you has a lot to do with your genes,” says SciShow’s Hank Green. He explains that after conducting a few separate studies, scientists were able to pin down most cilantro haters as people with a shared group of olfactory-receptor genes, called OR6A2, that pick up on the smell of aldehyde chemicals. Aldehyde chemicals are found in both cilantro and soap. Uh, yummy?

If you are one of those anti-cilantro folks, at least you know that it’s not really your fault and you can blame your parents. To avoid that soapy taste in your dishes, we suggest swapping parsley for cilantro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Er was toch ook iets met genetische aanleg van smaakpapillen en koriander? Dat er mensen zijn die het als zeepsmaak ervaren? En dus idd nóóit lekker gaan vinden.
:N

Ik had zeepsmaak. Had het altijd door, hele maaltijd verpest. Lang genoeg doorgezet en nu vind ik het lekker.

Hoewel.... Ik vind het lekker, maar proef nog steeds soort van zeep. Alleen dan lekker :?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:41:23 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179953427


2x Pindakaas, 1x rocky road, stroopwafel, framboos en Delfts blauwe chocola met banketbakkersroom.

Pindakaas is geweldig, framboos veel te zoet, Delfts blauw "weer eens wat anders" en rocky road lekker.

Het gaat duidelijk meer om het geheel dan om de kwaliteit van de donutsen.
Spoilers!
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:41:44 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179953440
Tv tip: docu over Fruit op Ned3, nu.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179953477
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:41 schreef Vanyel het volgende:

:N

Ik had zeepsmaak. Haalde het overal uit. Lang genoeg doorgezet en nu vind ik het lekker.
Serieus! :o Waarom zou je iets wat je viezig vindt 'doorzetten' om te eten :o Ik ben er nog even niet uit of ik dat superstom of heel knap vind :7 Ik kom er misschien later nog op terug.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953516
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]

2x Pindakaas, 1x rocky road, stroopwafel, framboos en Delfts blauwe chocola met banketbakkersroom.

Pindakaas is geweldig, framboos veel te zoet, Delfts blauw "weer eens wat anders" en rocky road lekker.

Het gaat duidelijk meer om het geheel dan om de kwaliteit van de donutsen.
Oh bah bah bah, dat ziet er voor mij nou echt super onaantrekkelijk uit. Zou het nog steeds eten hoor, de zoetekauw die ik ben. Maar echt lekker, nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:43:08 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179953525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:41 schreef fietsie het volgende:
Tv tip: docu over Fruit op Ned3, nu.
Wij keken net die van afgelopen maandag over de Franse patissierswedstrijd.
Spoilers!
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 21:44:00 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179953576
Kroatië staat 2-0 voor op Argentinië.
Mooiste zou zijn als Kroatië het op een akkoordje gooit met IJsland en ze zo Argentinië uitschakelen _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:44:12 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179953586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh bah bah bah, dat ziet er voor mij nou echt super onaantrekkelijk uit. Zou het nog steeds eten hoor, de zoetekauw die ik ben. Maar echt lekker, nee.
Ik wilde het vooral eens ervaren hebben. Dat heb ik nu. Ik heb alleen geen idee waarom ik er 6 kocht.
Spoilers!
pi_179953593
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Kroatië staat 2-0 voor op Argentinië.
Mooiste zou zijn als Kroatië het op een akkoordje gooit met IJsland en ze zo Argentinië uitschakelen _O-
Jross is echt aan het genieten :D Ik hoor hem net zeggen dat het bijna 3-0 was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953623
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik wilde het vooral eens ervaren hebben. Dat heb ik nu. Ik heb alleen geen idee waarom ik er 6 kocht.
Die Delfts blauwe ziet er wel mooi uit trouwens :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Serieus! :o Waarom zou je iets wat je viezig vindt 'doorzetten' om te eten :o Ik ben er nog even niet uit of ik dat superstom of heel knap vind :7 Ik kom er misschien later nog op terug.
Omdat.
In het geval van koriander omdat ik toen nogal graag naar Azië ging en al dat superlekkere eten toch best vaak met koriander komt (en mijn lokale taalkennis te beroerd om het eruit te kletsen).
Verder gewoon, omdat. Omdat ik nu weet hoe verdomd lekker feta en geitenkaas en zachte druipkaas zijn. En dat olijven op 100 manieren lekker kunnen zijn. Dat ik niet hoef te zeggen nee dat lust ik niet als er wat blauwe kaas in eten zit. Dus. Omdat ik inmiddels weet dat die ranzige smerigheden vaak heerlijk blijken als ik ze maar vaak genoeg probeer. En ik hou er écht niet van om eten niet te lusten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 21:49:34 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179953861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jross is echt aan het genieten :D Ik hoor hem net zeggen dat het bijna 3-0 was.
Is.
Pluisje huilt op de tribune
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_179953863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef Isabeau het volgende:

Jross is echt aan het genieten :D Ik hoor hem net zeggen dat het bijna 3-0 was.
ok, nu is het ook 3-0 :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179953875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Serieus! :o Waarom zou je iets wat je viezig vindt 'doorzetten' om te eten :o Ik ben er nog even niet uit of ik dat superstom of heel knap vind :7 Ik kom er misschien later nog op terug.
Nu lust ik wel pate, walnoten, olijven en paprika (en nog wel wat dingen). Witlof min of meer, spruiten nog steeds niet. Gewoon blijven proberen. Doe ik met vis ook, vroeger kon ik dat prima eten dus ik vind dat dat op een gegeven moment vast wel weer zo is, maar dan moet je af en toe toch doorzetten.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:50:42 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179953909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent me voor! Wie doet er appel in de chili con carne?! Zelfs fiets doet dat niet! (toch, fiets? :o )
nope.
Al zul je mij ook nooit chili con carne zien maken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179953978
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:46 schreef Vanyel het volgende:

Omdat.
In het geval van koriander omdat ik toen nogal graag naar Azië ging en al dat superlekkere eten toch best vaak met koriander komt (en mijn lokale taalkennis te beroerd om het eruit te kletsen).
Verder gewoon, omdat. Omdat ik nu weet hoe verdomd lekker feta en geitenkaas en zachte druipkaas zijn. En dat olijven op 100 manieren lekker kunnen zijn. Dat ik niet hoef te zeggen nee dat lust ik niet als er wat blauwe kaas in eten zit. Dus. Omdat ik inmiddels weet dat die ranzige smerigheden vaak heerlijk blijken als ik ze maar vaak genoeg probeer. En ik hou er écht niet van om eten niet te lusten.
Je doet me denken aan what'shisname met zijn boek 'The man who ate everything'. (Jeffrey Steingarten dus). Die had zichzelf aan het begin van het boek voorgenomen om een lijst te maken met alles wat hij niet lustte en elk ingrediënt dan dus minstens in 10 verschillende bereidingen te proberen voor hij wilde zeggen dat hij het ècht niet lustte. Eigenlijk heb je dat dan ook gedaan, doorzetten. Toch denk ik meer bewondering dan dat ik het superstom vind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179954022
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik wilde het vooral eens ervaren hebben. Dat heb ik nu. Ik heb alleen geen idee waarom ik er 6 kocht.
Alle 6 op? Die pindakaas lijkt me lekker!
Als iemand het over donuts heeft wil ik ook maar als ik voor donuts sta hoef ik ze niet meer :')
Komt denk omdat ik alleen woon, maar goed ook.

Golfer; niet erg dus dat je niet tegen kaas kunt. Voor mij zou dat een reden zijn om zwaar depressief te worden omdat ik ontzettend gek ben op kaas. Ik ga ff een reep kaas pakken :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 21:54:08 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179954062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu lust ik wel pate, walnoten, olijven en paprika (en nog wel wat dingen). Witlof min of meer, spruiten nog steeds niet. Gewoon blijven proberen. Doe ik met vis ook, vroeger kon ik dat prima eten dus ik vind dat dat op een gegeven moment vast wel weer zo is, maar dan moet je af en toe toch doorzetten.
Ik lust best veel dingen niet :@ Ben daarom wel verbaasd dat uitgerekend ik wel spruiten lust.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')