abonnement Unibet Coolblue
pi_179943126
Een vrouw die in Turkije haar billen liet vergroten, zou borstimplantaten in haar achterwerk hebben gekregen. Donderdag krijgt ze in Nederland een hersteloperatie. De Nederlandse artsen hebben dit nog nooit meegemaakt.

Het is nog niet duidelijk hoe het nu met de vrouw en haar achterwerk gaat. Zelf wil ze er niet over vertellen.
’Dit is nieuw’

De eigenaresse van kliniek Gabriels, daar waar de vrouw de hersteloperatie laat uitvoeren, laat aan het AD weten dat dit nieuw voor haar is. ,,In dertig jaar heb ik nog nooit zo iets meegemaakt. Over een uur ga ik mee de operatiekamer in, om te kijken of er écht borstimplantaten zijn geplaatst”, aldus Diana Gabriels donderdag aan het begin van de middag.

Uit de gegevens die de vrouw meekreeg, is op te maken dat ze implantaten van het merk Allergan heeft meegekregen. Die implantaten worden echter alleen gebruikt voor borstvergrotingen.
Twee vreemde uitstulpingen

In Turkije lijken ze echter in de billen van de vrouw zijn gezet en dan ook nog op de bilspier. Op haar achterwerk lijken nu twee vreemde uitstulpingen te zitten.

,,We weten nog niet of we ook een ander implantaat kunnen plaatsen. Je kan niet op twee plekken een holte maken, maar we hopen dat het lukt. Het probleem is: we hebben geen idee wat we tegen zullen komen”, zei ze vooraf tegen het AD.
Pas op

Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)nog-nooit-meegemaakt

:D _O_ _O- :') :') :')
  User die overal opduikt 2022 donderdag 21 juni 2018 @ 14:26:19 #2
186611 Haags
pi_179943154
Wie laat dat dan ook in Turkije doen :')
Zonder wrijving geen glans
pi_179943178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie laat dat dan ook in Turkije doen :')
Waarom zou je dat sowieso laten doen :')
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:28:00 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_179943182
Net goed, wie laat nu implantaten in haar billen zetten ? Is nog gekker dan in je borsten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_179943186
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:24 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Het is nog niet duidelijk hoe het nu met de vrouw en haar achterwerk gaat. Zelf wil ze er niet over vertellen.
Ze zit er erg mee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179943195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie laat dat dan ook in Turkije doen :')
Dr. Achmed in Istanbul rekent nogal andere tarieven dan Dr. Schumacher in Nederland.

Ik zie hier wel een oplossing voor het eeuwige dilemma "borsten" of "billen"

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:28 schreef Kolibri2014 het volgende:
Handig als je een borsten plus billenman bent.
Dat, dus.
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_179943196
Handig als je een borsten plus billenman bent.
pi_179943202
Dat was ook bij een aflevering van Botched :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_179943236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie laat dat dan ook in Turkije doen :')
Medisch toerisme is niet echt iets nieuws ofzo. Sommige privéklinieken in Turkije (en in bepaalde andere landen) leveren minstens net zo goede zorg als hier in Nederland, voor vaak een fractie van de prijs. Ik ben er geen voorstander van, omdat je bij complicaties niet bij je behandelend arts terecht kunt, maar dat neemt niet weg dat het op grote schaal gebeurt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:28 schreef deedeetee het volgende:
Net goed, wie laat nu implantaten in haar billen zetten ? Is nog gekker dan in je borsten.
Je wil niet wéten hoeveel mensen bilimplantaten laten zetten. Is tegenwoordig echt niet een uitzonderlijke operatie, helaas :').
pi_179943244
Dat wijf van Gabriels verzint ook alles voor wat aandacht... :r
´
pi_179943281
Deze vrouw wilde gewoon op voor een dubbeltje op de voorste rij zitten, op een stel opgeblazen billen. Ja, dan krijg je dit soort shit.

Verder is dit stuk redelijk achterlijk

quote:
Gabriels waarschuwt voor dergelijke operaties in het buitenland. ,,In Nederland zijn de regels veel strenger.” Zo zijn de voorschriften voor hygiëne hier vergelijkbaar met die in een ziekenhuis. ,,In Madrid heb ik de deur van de operatiekamer open zien staan, omdat het warm was.”

Het komt vaker voor dat mensen zich bij Gabriels melden vanwege operaties in het buitenland die mis zijn gegaan. ,,De protheses van een mevrouw die naar Colombia was geweest etterden er gewoon uit.”
Ja, als jij naar een shitty kliniek gaat waar een overgekwalificeerde dierenarts je implantaten zet, kan je problemen verwachten, maar laten we nou in godsnaam niet doen alsof Nederland een walhalla van gezondheidszorg is en alles buiten de grens verschrikkelijk. Ook hier in Nederland komen, ondanks soms idiote maatregelen, infecties gewoon voor. Bilimplantaten zitten letterlijk in je aars, met lekker veel infectiegevaar. De privéklinieken hier in NL lopen ook regelmatig de kantjes er van af om maar zo veel mogelijk geld binnen te harken. Makkelijk scoren weer.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 14:42:35 ]
pi_179943635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
laten we nou in godsnaam niet doen alsof Nederland een walhalla van gezondheidszorg is en alles buiten de grens verschrikkelijk. Makkelijk scoren weer.
Het grappige is dat zo'n beetje iedereen zegt dat de gezondheidszorg het beste is in zijn/haar land. Ik heb in een stel internationale omgevingen gewerkt, en veel expats gaan terug naar hun eigen land (vooral binnen de EU) om zorg te krijgen. En als ze dan terug komen en je vraagt een beetje door, dan komen dezelfde problemen overal terug: lange wachtlijsten, hoge kosten, slecht advies, slechte behandeling.

En dan wil ik de volgende PDF nog even linken: https://healthpowerhouse.com/media/EHCI-2017/EHCI-2017-report.pdf
35 Europese landen worden jaarlijks getest op 46 punten, en Nederland stond weer eens bovenaan.
Quote uit het rapport: "The Netherlands is the only country which has consistently been among the top three in the total ranking of any European Index the Health Consumer Powerhouse has published since 2005."

Inb4 "ja maar een vriend van mijn oom's achterbuur kreeg een foute diagnose en heeft nu <insert random illness>!!1!".
Ja, overal gaan dingen fout, maar in Nederland kennelijk de minste, vergeleken met 34 andere Europese landen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2018 @ 14:51:21 #13
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179943642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, als jij naar een shitty kliniek gaat waar een overgekwalificeerde dierenarts je implantaten zet, kan je problemen verwachten, maar laten we nou in godsnaam niet doen alsof Nederland een walhalla van gezondheidszorg is en alles buiten de grens verschrikkelijk. Ook hier in Nederland komen, ondanks soms idiote maatregelen, infecties gewoon voor. Bilimplantaten zitten letterlijk in je aars, met lekker veel infectiegevaar. De privéklinieken hier in NL lopen ook regelmatig de kantjes er van af om maar zo veel mogelijk geld binnen te harken. Makkelijk scoren weer.
Nog een voorbeeldje wat betreft zorg waar we eerder slecht dan goed in zijn: kijk eens naar kindersterfte in Nederland. Daar doen we het veel slechter in dan onze buren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_179943690
Tja, shit happens.
pi_179943708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nog een voorbeeldje wat betreft zorg waar we eerder slecht dan goed in zijn: kijk eens naar kindersterfte in Nederland. Daar doen we het veel slechter in dan onze buren.
Nederland ±3,8 kindersterften per 1000 geboorten, Duitsland ±3,2 en België ±3,5. (pagina 75 van de genoemde pdf).
"Veel" slechter zou ik dat niet willen noemen, maar het kan uiteraard beter.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179943811
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nog een voorbeeldje wat betreft zorg waar we eerder slecht dan goed in zijn: kijk eens naar kindersterfte in Nederland. Daar doen we het veel slechter in dan onze buren.
Gaat alleen maar slechter worden (al doen we het niet veel slechter dan buurlanden), dankzij anti-vaxxers, extreme werkdrukken en personeelstekorten. Maar goed, dat is een anderen discussie.
pi_179943846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het grappige is dat zo'n beetje iedereen zegt dat de gezondheidszorg het beste is in zijn/haar land. Ik heb in een stel internationale omgevingen gewerkt, en veel expats gaan terug naar hun eigen land (vooral binnen de EU) om zorg te krijgen. En als ze dan terug komen en je vraagt een beetje door, dan komen dezelfde problemen overal terug: lange wachtlijsten, hoge kosten, slecht advies, slechte behandeling.

En dan wil ik de volgende PDF nog even linken: https://healthpowerhouse.com/media/EHCI-2017/EHCI-2017-report.pdf
35 Europese landen worden jaarlijks getest op 46 punten, en Nederland stond weer eens bovenaan.
Quote uit het rapport: "The Netherlands is the only country which has consistently been among the top three in the total ranking of any European Index the Health Consumer Powerhouse has published since 2005."

Inb4 "ja maar een vriend van mijn oom's achterbuur kreeg een foute diagnose en heeft nu <insert random illness>!!1!".
Ja, overal gaan dingen fout, maar in Nederland kennelijk de minste, vergeleken met 34 andere Europese landen.
Ik zeg dan ook zeker niet dat de zorg in Nederland slecht is. Ik zeg alleen dat de aanname "buitenlandse zorg -> kut" niet persé op gaat.
pi_179943895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook zeker niet dat de zorg in Nederland slecht is. Ik zeg alleen dat de aanname "buitenlandse zorg -> kut" niet persé op gaat.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179946907
Siliconen, godver wat lellik.
pi_179946943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Medisch toerisme is niet echt iets nieuws ofzo. Sommige privéklinieken in Turkije (en in bepaalde andere landen) leveren minstens net zo goede zorg als hier in Nederland, voor vaak een fractie van de prijs. Ik ben er geen voorstander van, omdat je bij complicaties niet bij je behandelend arts terecht kunt, maar dat neemt niet weg dat het op grote schaal gebeurt.

[..]

Je wil niet wéten hoeveel mensen bilimplantaten laten zetten. Is tegenwoordig echt niet een uitzonderlijke operatie, helaas :').
haha, ga toch weg joh. die gore handen daar..infecties alom.
pi_179947646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.
True, we zijn het met elkaar eens.
pi_179948561
Ik hoop wel dat ze zelf de kosten betaald
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_179964957
Wie haar billen vergroot moet op de borsten zitten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')