abonnement Unibet Coolblue
pi_179940423
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179940430
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. :7

Weet niet wat Sun vindt?
Oranje oranje :Y peentjeskleur :P
pi_179940998
Spuit elf maar ohh nu heb ik zin in pannenkoeken.. ik at er dan rustig 6 met spek, kaas en stroop en dan nog 2 met alleen spek en stroop. Dit is dus ook waarom ik geen pannenkoeken meer maak haha want vriend eet er 3 en zit dan vol en weggooien is zonde *insert vreetbui* dus dat doen we maar niet.

+.1 vanmorgen en ondanks maar .1 en vast van te weinig vocht vind ik het toch stom want ik heb heel netjes gegeten en veel bewogen gisteren en ik had gisterochtend al +.2 want avond ervoor zout dus ik had eigenlijk een kleine drop verwacht. Maargoed, misschien morgenochtend dan!

SQ en kwak ik vind ook dat jullie hartstikke goed bezig zijn! ^O^
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:45:31 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_179941289
Ik doelde met die eetstoornis eigenlijk op 50% van de (vaste) posters hier he, of iig een grote groep :+ vind het lief dat ik nu van iedereen props en respect krijg maar dat was mijn insteek niet. Ik wilde aangeven dat velen hier een verstoord eetpatroon of verstoorde relatie met voeding hebben en dat het antwoord op de "waarom doe je dan niet gewoon normaal" niet altijd even rechtlijnig is :)

En je druk maken om een ons op de weegschaal is echt zonde van je energie (en versterkt ook bovenstaande stelling) ;) :* over een week weeg je vast minder!
disclaimer
pi_179941896
Ik weet dat dat niet je insteek was, maar dat betekent niet dat je geen props en respect verdient :* en dan niet voor je opmerking, maar gewoon, om hoe je de laatste tijd bezig bent en dat je het hartstikke goed doet. Dus. Lekker toch props en respect voor jou!

En je hebt helemaal gelijk, ik weet dat ik minder eet dan verbrand en het er dus heus wel weer af gaat als ik zo door blijf gaan :).
pi_179944133
Ingecalculeerde maaltijdbroodjes zijn fijn. :9

Beter wel dat ze niet dagelijks op het programma staan. :')

Mwehehehe. Mijn gok van 800kcals klopt denk ik wel aardig, na wat invoeren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:06:24 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_179944881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik weet dat dat niet je insteek was, maar dat betekent niet dat je geen props en respect verdient :* en dan niet voor je opmerking, maar gewoon, om hoe je de laatste tijd bezig bent en dat je het hartstikke goed doet. Dus. Lekker toch props en respect voor jou!

En je hebt helemaal gelijk, ik weet dat ik minder eet dan verbrand en het er dus heus wel weer af gaat als ik zo door blijf gaan :).
en ook voor jou, want ook jij bent goed bezig!

Zo, ik had net geluncht een kwartier vóór de mozartkugel meeting en dat ging goed! Niks gesnoept omdat ik er totaal niet naar taalde. Ik heb me wel verbaasd over de hoeveelheden snoep die andere mensen zaten te verstouwen. Zo ben ik dus normaal ook. Eyeopener :')

Uiteraard wel 1 mozartbal meegenomen voor later vanmiddag. Gecalculeerd: 94 kcal :o samen met die cappuccino met suiker toch weer 200 extra calorieën. Oh ja daarom ben ik dik geworden :')

Naja, nog steeds 1700 vandaag als ik na mijn diner niet meer schrans. Top.
disclaimer
pi_179944922
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en ook voor jou, want ook jij bent goed bezig!

Zo, ik had net geluncht een kwartier vóór de mozartkugel meeting en dat ging goed! Niks gesnoept omdat ik er totaal niet naar taalde. Ik heb me wel verbaasd over de hoeveelheden snoep die andere mensen zaten te verstouwen. Zo ben ik dus normaal ook. Eyeopener :')

Uiteraard wel 1 mozartbal meegenomen voor later vanmiddag. Gecalculeerd: 94 kcal :o samen met die cappuccino met suiker toch weer 200 extra calorieën. Oh ja daarom ben ik dik geworden :')

Naja, nog steeds 1700 vandaag als ik na mijn diner niet meer schrans. Top.
Gooi dat ding weg. Het is het niet waard.
pi_179944942
Cappuccino is een bitch :Y

Lijstje:
O: kwark met banaan en muesli
S: club power
T: eiwitshake
L: 2 sneetjes volkoren met philadelphia light en schwarzwalderschinken
T: eiwitreepje
D: broodjes philadelphia met gerookte zalm geloof ik (wordt voor me gesmeerd)
T: misschien 1 of 2 biertjes bij Jason O+
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:25:51 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_179945168
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:09 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Gooi dat ding weg. Het is het niet waard.
???????
disclaimer
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:27:01 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179945189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

???????
Die Mozartbal die is meegenomen. Hoeft niet perse op als men 't teveel kcal vindt.
pi_179945323
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

???????
Ja. Die mozartbal. Als je schrijft dat dat de manier is waarop je dik geworden bent.

Gooi dat ding dan gewoon weg. Je proces is belangrijker dan zo’n calorie-bommetje.
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:36:32 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_179945324
Nee hoor, heb m al opgegeten! Was lekker en paste zoals je ziet nog perfect in de calorieën *O*

Ik zie dus het issue niet :')
disclaimer
pi_179945330
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, heb m al opgegeten! Was lekker en paste zoals je ziet nog perfect in de calorieën *O*
Okay. :D
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:37:23 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_179945341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:36 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ja. Die mozartbal. Als je schrijft dat dat de manier is waarop je dik geworden bent.

Gooi dat ding dan gewoon weg. Je proces is belangrijker dan zo’n calorie-bommetje.
waarom ik dik ben geworden is omdat ik er vroeger gewoon 10 van zou eten ;)
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2018 @ 16:38:16 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_179945352
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:36 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ja. Die mozartbal. Als je schrijft dat dat de manier is waarop je dik geworden bent.

Gooi dat ding dan gewoon weg. Je proces is belangrijker dan zo’n calorie-bommetje.
lezen is niet je sterkste kans hè :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Sport donderdag 21 juni 2018 @ 16:40:18 #17
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179945388
Ik zit weer in een goede flow. Vorige week maandag echt weer gaan tracken nadat ik 3 weken even de teugels iets losser had. Het fijne daaraan was wel dat ik gewoon stabiel rond de 69 bleef en dat ik me niet echt 'misdragen' heb qua eten. Ik kan het dus wel :P

Nu weer lekker bezig. Vanochtend 67,8kg, lichtste sinds 2014.
Lijstje vandaag:

O: magere kwark (220gr) met aardbeien (104gr) en walnoten (16gr)
L: volkoren snee met slankie tuinkruiden, volkoren snee met hummus en een volkoren snee met kaas en komkommer
T: banaan
D: bami, sojasaus, oosterse groenten, knoflook, gebakken ei, pinda's.

En even een *O* O+ voor iedereen in dit topic.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2018 @ 16:49:11 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_179945510
Ik ben blij als het weekend is...

Mijn lijstje
O: 2 volkoren, pindakaas
T: halve eclair
L: kleine volkoren met tomatensalsa, meloen, gedroogde ham, mozzarella, rucola, pijnboompitten, verse pesto
D: 2 witte bolletjes, gehaktbrood, mosterd, tomaat en paprika
T: nog geen idee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_179945818
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:06 schreef Stormqueen het volgende:

en ook voor jou, want ook jij bent goed bezig!

Zo, ik had net geluncht een kwartier vóór de mozartkugel meeting en dat ging goed! Niks gesnoept omdat ik er totaal niet naar taalde. Ik heb me wel verbaasd over de hoeveelheden snoep die andere mensen zaten te verstouwen. Zo ben ik dus normaal ook. Eyeopener :')

Uiteraard wel 1 mozartbal meegenomen voor later vanmiddag. Gecalculeerd: 94 kcal :o samen met die cappuccino met suiker toch weer 200 extra calorieën. Oh ja daarom ben ik dik geworden :')

Naja, nog steeds 1700 vandaag als ik na mijn diner niet meer schrans. Top.
Ik besef ook stééds meer hoe makkelijk het is om dik te worden :D En wat je dan andere mensen ziet eten :o Weten die wel hoeveel kcal ze zo eventjes in hun mond stoppen? Kinderen die hele magnums krijgen. En zo'n kind heeft niet eens veel kcal op een dag nodig, maar dat tikt dan leuk aan als 'extraatje'. Vind je het raar dat zoveel kinderen al te dik zijn :+

En zo oordeel ik momenteel lekker verder. terwijl ik zelf nog helemaal niet zeker ben of ik dit er wel allemaal af kan houden :X Het is toch meer dan 30 kilo verschil met mijn vroegere ik - toen ik ook alles zonder nadenken in mijn mond stopte
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179945837
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

waarom ik dik ben geworden is omdat ik er vroeger gewoon 10 van zou eten ;)
Ja, dát dus :') Niks mis met 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179946572
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom ik dik ben geworden is omdat ik er vroeger gewoon 10 van zou eten ;)
Ah Okay.
Ik ken jou niet en dit is niet aanvallend of beledigend bedoelt, maar herstellende alcoholverslaafden lukt het vaak niet om het bij 1 drankje te houden (ja, 1 of 2 keer, waarna ze alsnog terug vallen).
Daarom zou ik zoiets hebben van weg met die troep die niets bijdraagt aan je gezondheid.

Ieder heeft zijn eigen triggers.
En als je het bij 1 kunt houden prima, natuurlijk.
pi_179946622
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 17:45 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ah Okay.
Ik ken jou niet en dit is niet aanvallend of beledigend bedoelt, maar herstellende alcoholverslaafden lukt het vaak niet om het bij 1 drankje te houden (ja, 1 of 2 keer, waarna ze alsnog terug vallen).
Daarom zou ik zoiets hebben van weg met die troep die niets bijdraagt aan je gezondheid.

Ieder heeft zijn eigen triggers.
En als je het bij 1 kunt houden prima, natuurlijk.
Lees jij alle posts?
Want voor iemand die hier toch best vaak posts lijk je toch af en toe best clueless
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2018 @ 17:54:28 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_179946735
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 17:45 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ah Okay.
Ik ken jou niet en dit is niet aanvallend of beledigend bedoelt, maar herstellende alcoholverslaafden lukt het vaak niet om het bij 1 drankje te houden (ja, 1 of 2 keer, waarna ze alsnog terug vallen).
Daarom zou ik zoiets hebben van weg met die troep die niets bijdraagt aan je gezondheid.

Ieder heeft zijn eigen triggers.
En als je het bij 1 kunt houden prima, natuurlijk.
ze zorgde dat ze vlak voor de confrontatie geluncht had, zat de vergadering uit zonder iets te nemen, nam er 1 mee om van te genieten bij haar cappuccino. Ik vind dat getuigen van een behoorlijke ruggengraat, eigenlijk...

Maar hee, dat is mijn visie.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:00:21 #24
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179946824
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 17:45 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ah Okay.
Ik ken jou niet en dit is niet aanvallend of beledigend bedoelt, maar herstellende alcoholverslaafden lukt het vaak niet om het bij 1 drankje te houden (ja, 1 of 2 keer, waarna ze alsnog terug vallen).
Daarom zou ik zoiets hebben van weg met die troep die niets bijdraagt aan je gezondheid.

Ieder heeft zijn eigen triggers.
En als je het bij 1 kunt houden prima, natuurlijk.
Hou daarbij wel in je achterhoofd dat een "ik rook niet" of een "ik drink geen alcohol" vaak makkelijker vol te houden is bij buitenstaanders dan een "ik eet niet".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_179946848
Ik vind het juist wel gezond dat je zo af en toe bewust ook iets kan nemen wat misschien minder gezond is maar wel lekker, en dat dan binnen de perken kan houden.

Eetverslavingen laten zich imo moeilijk vergelijken met alcoholverslavingen. Eten zul je toch moeten. Beter dat je jezelf leert dat je niet allin moet blijven gaan want dat houd je ws nooit compleet vol. Ook niet dat je doorslaat naar de andere kant, maar gewoon verantwoord en met mate.

Well done SQ! ^O^
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:02:08 #26
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179946850
Het volledig uitbannen van snoep, chocolade en zulks werkt juist volledig averechts voor veel mensen. De kans dat ik uit pure frustratie een hele zak marsen in recordtijd naar binnen duw is vele malen kleiner als ik mezelf soms wat te snoepen gun, dan wanneer ik krampachtig probeer alle vormen van genot in eten te vermijden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_179947067
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 17:54 schreef Sjeen het volgende:

ze zorgde dat ze vlak voor de confrontatie geluncht had, zat de vergadering uit zonder iets te nemen, nam er 1 mee om van te genieten bij haar cappuccino. Ik vind dat getuigen van een behoorlijke ruggengraat, eigenlijk...

Maar hee, dat is mijn visie.
Ik geef je een 10 voor leesvaardigheid _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179947196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Eten zul je toch moeten.
Helaas wel
pi_179947607
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helaas wel
Maar ook wel heel leuk kan het zijn, mits je het onder controle houden natuurlijk ;) maarja daarom zitten we hier ook met zijn allen. Theorie is makkelijk, praktijk moeilijker!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_179947711
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:38 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar ook wel heel leuk kan het zijn, mits je het onder controle houden natuurlijk ;) maarja daarom zitten we hier ook met zijn allen. Theorie is makkelijk, praktijk moeilijker!
Zeker :Y

Maar denk oprecht dat het helemaal niet doen makkelijker zou zijn dan dit :D als je er niet dood aan zou gaan bedoel ik dan
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:49:29 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179947889
Van SHE mogen pannekoeken gewoon, dus ik ga daar echt niet op minderen. *O*
/spuit11

En nu weer weg trouwens, mij veel te veel een sfeer van je te moeten verantwoorden voor elke scheet... -O-
En nee, dat is niet omdat ik geen verantwoording durf te nemen. ;)
***
pi_179947925
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Van SHE mogen pannekoeken gewoon, dus ik ga daar echt niet op minderen. *O*
/spuit11

En nu weer weg trouwens, mij veel te veel een sfeer van je te moeten verantwoorden voor elke scheet... -O-
En nee, dat is niet omdat ik geen verantwoording durf te nemen. ;)
Jammer Be....
Hopelijk gaat alles goed met je
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:25:53 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_179948755
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Van SHE mogen pannekoeken gewoon, dus ik ga daar echt niet op minderen. *O*
/spuit11

En nu weer weg trouwens, mij veel te veel een sfeer van je te moeten verantwoorden voor elke scheet... -O-
En nee, dat is niet omdat ik geen verantwoording durf te nemen. ;)
ik dacht al een beetje dat dat de reden van je stilte was en ik begrijp je gevoel. Maar jij moet gewoon lekker in je flow blijven hoor!
disclaimer
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:28:16 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179948827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:02 schreef MutedFaith het volgende:
Het volledig uitbannen van snoep, chocolade en zulks werkt juist volledig averechts voor veel mensen. De kans dat ik uit pure frustratie een hele zak marsen in recordtijd naar binnen duw is vele malen kleiner als ik mezelf soms wat te snoepen gun, dan wanneer ik krampachtig probeer alle vormen van genot in eten te vermijden.
En dat allemaal omdat je een zak had gekocht en morgen echt weer in het gareel zou gaan :+
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:32:48 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_179948983
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helaas wel
ik vind dat heel niet helaas hoor. Eten O+
disclaimer
pi_179949207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:02 schreef MutedFaith het volgende:
Het volledig uitbannen van snoep, chocolade en zulks werkt juist volledig averechts voor veel mensen. De kans dat ik uit pure frustratie een hele zak marsen in recordtijd naar binnen duw is vele malen kleiner als ik mezelf soms wat te snoepen gun, dan wanneer ik krampachtig probeer alle vormen van genot in eten te vermijden.
Inderdaad. Mars en snoep staan voor genot in het eten.
:D
Make my day!
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:44:18 #37
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179949299
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:40 schreef agter het volgende:

[..]

Inderdaad. Mars en snoep staan voor genot in het eten.
:D
Die gebruik ik hier als voorbeeld voor genot uit eten ja. Ik haal niet echt voldoening uit rijst met broccoli en kip helaas.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:45:39 #38
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179949347
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En dat allemaal omdat je een zak had gekocht en morgen echt weer in het gareel zou gaan :+
Bij mij meestal meer omdat ik niet vind dat mijn vrouw die dingen niet mag eten of thuis in de kast mag hebben liggen, alleen omdat ik af wil ballen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_179949441
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Van SHE mogen pannekoeken gewoon, dus ik ga daar echt niet op minderen. *O*
/spuit11

En nu weer weg trouwens, mij veel te veel een sfeer van je te moeten verantwoorden voor elke scheet... -O-
En nee, dat is niet omdat ik geen verantwoording durf te nemen. ;)
:D

Ik denk dat sommige mensen hier ook mensen met een depressie goed zouden kunnen helpen. Die moeten gewoon wat vrolijker zijn en meer plezier hebben. Het is allemaal niet zo moeilijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179949499
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

Ik denk dat sommige mensen hier ook mensen met een depressie goed zouden kunnen helpen. Die moeten gewoon wat vrolijker zijn en meer plezier hebben. Het is allemaal niet zo moeilijk.
En iedereen voelt zich wel eens somber dus kop op
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:58:35 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_179949811
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:44 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Die gebruik ik hier als voorbeeld voor genot uit eten ja. Ik haal niet echt voldoening uit rijst met broccoli en kip helaas.
kipkwark met whey. #genieten
disclaimer
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:46:43 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_179953694
Zo, dat waren weer 5 mooie kilometers :s)
disclaimer
pi_179954031
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, dat waren weer 5 mooie kilometers :s)
Gaat het ook steeds makkelijker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:58:48 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_179954260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaat het ook steeds makkelijker?
ja, op zich wel. Nu heb ik pas een keer of 6-7 die 5 kilometer gelopen natuurlijk. Maar ik heb nog steeds wel het idee dat ik verder zou kunnen. Ik was alleen al thuis, afstand net te goed ingeschat :')

Ik had nu een rondje met 3 tunnels, dus ook steeds omlaag en weer omhoog, dat was wel een leuke dimensie :Y
disclaimer
pi_179954342
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:58 schreef Stormqueen het volgende:

ja, op zich wel. Nu heb ik pas een keer of 6-7 die 5 kilometer gelopen natuurlijk. Maar ik heb nog steeds wel het idee dat ik verder zou kunnen. Ik was alleen al thuis, afstand net te goed ingeschat :')

Ik had nu een rondje met 3 tunnels, dus ook steeds omlaag en weer omhoog, dat was wel een leuke dimensie :Y
Ben je van plan om verder/meer te gaan lopen of is dit wel dikke prima?
Ik geloof dat ik 5 km wel dikke prima zou vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:03:54 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_179954477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je van plan om verder/meer te gaan lopen of is dit wel dikke prima?
Ik geloof dat ik 5 km wel dikke prima zou vinden.
mijn broertje heeft me gechallenged om tijdens de marathon Eindhoven samen de 10k te gaan doen en die heb ik aangenomen :')
Ik vind 5k voor zo doordeweeks idd meer dan zat. Zijn 400 calorieën en ik merk dat mijn conditie vooruit springt. Maar die uitdaging lijkt me ook wel tof.
disclaimer
pi_179954563
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:03 schreef Stormqueen het volgende:

mijn broertje heeft me gechallenged om tijdens de marathon Eindhoven samen de 10k te gaan doen en die heb ik aangenomen :')
Ik vind 5k voor zo doordeweeks idd meer dan zat. Zijn 400 calorieën en ik merk dat mijn conditie vooruit springt. Maar die uitdaging lijkt me ook wel tof.
Jij kan geen uitdaging laten liggen hè :D (las even 'marathon' en dacht: neeeee, SQ :o Maar nee, geen marathon gelukkig _O- )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:08:50 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_179954713
Klopt, maar dat is meer omdat mijn brein zo werkt:

"Als IK zelfs na 9 weken trainen 5k kan lopen dan is het wel echt een kneuzenafstand. Iedereen kan dit, het stelt niks voor. 10k, dát is pas stoer"

Etc. Dus waarschijnlijk wil ik na oktober 10 mijl gaan doen ;(
disclaimer
pi_179954798
Nice SQ!

En hier plan ik ook gewoon lekkers in hoor. Niet vaak, maar wel als t heel lekker is.

Kijk, van de mensen op een vergadering die er vijf in hun snuitje stoppen, die eten dan misschien s avonds wel wat minder ofzo, maar daar ben je niet bij. Dus dan lijkt t of ze (indien slank) alles zomaar kunnen eten.

Die fout maakte ik ook veel, denken dat iedereen zoveel vrat als ik maar er niet dik van werd. Mah-ah.
Kwak
pi_179954856
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Klopt, maar dat is meer omdat mijn brein zo werkt:

"Als IK zelfs na 9 weken trainen 5k kan lopen dan is het wel echt een kneuzenafstand. Iedereen kan dit, het stelt niks voor. 10k, dát is pas stoer"

Etc. Dus waarschijnlijk wil ik na oktober 10 mijl gaan doen ;(
:D mijn langste afstand was 8,5 km, dus met 10 heb je me dan ingehaald *O*
Nou ja, als je 8,5 kan, dan kan je waarschijnlijk ook wel 10. Zouden mensen met zo'n instelling dan uiteindelijk bij zo'n marathon uitkomen denk je? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179954994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Nice SQ!

En hier plan ik ook gewoon lekkers in hoor. Niet vaak, maar wel als t heel lekker is.

Kijk, van de mensen op een vergadering die er vijf in hun snuitje stoppen, die eten dan misschien s avonds wel wat minder ofzo, maar daar ben je niet bij. Dus dan lijkt t of ze (indien slank) alles zomaar kunnen eten.

Die fout maakte ik ook veel, denken dat iedereen zoveel vrat als ik maar er niet dik van werd. Mah-ah.
Mijn moeder wilde ijs eten met mij vandaag. Ik zei nee, want dat kon ik vandaag niet meer inplannen. Begreep ze niet. Kwam aan met 'één keer mag wel'. Nee mam, zo ben ik niet afgevallen, met 'één keer mag wel'.

Maar morgen, dan gaan we ijs eten. Want dan plan ik het gewoon wel in.

En je hebt denk ik gelijk hoor. Slankere mensen eten op andere momenten minder nadat (of voordat) je ze ziet snoepen. Dat moet ook wel, anders waren ze niet slank. En ik heb er wel eens op gelet, maar op verjaardagen eten de slankste mensen ook echt het minst van al het lekkers. Waar de dikkertjes (ik included) steeds weer wat pakken, doen de slankerds dat dus gewoon niet de hele tijd.

Net zoals ik ooit las dat dikkere mensen veel beter zijn in energieconservering. Die gaan bijv op een station veel sneller zitten dan slankere mensen. Ga er maar eens op letten: het bleek nog zo te zijn ook 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:19:17 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_179955060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D mijn langste afstand was 8,5 km, dus met 10 heb je me dan ingehaald *O*
Nou ja, als je 8,5 kan, dan kan je waarschijnlijk ook wel 10. Zouden mensen met zo'n instelling dan uiteindelijk bij zo'n marathon uitkomen denk je? :7
geen idee, marathon wordt 'm hier echt niet, zoveel tijd kan en wil ik niet investeren.
Maar ja, het is vooral een kwestie van doorrennen lijkt me :')
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2018 @ 22:25:09 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_179955250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geen idee, marathon wordt 'm hier echt niet, zoveel tijd kan en wil ik niet investeren.
Maar ja, het is vooral een kwestie van doorrennen lijkt me :')
gewoon de ene voet voor de andere blijven zetten inderdaad, het is allemaal niet zo moeilijk :’)

Ik at wel ijs vandaag... 1 bolletje after eight en een bolletje koffie. En ik zou eigenlijk best willen dat ze halve bolletjes zouden verkopen. Want twee smaakjes is lekker, maar het is ook gewoon te veel -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_179955336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder wilde ijs eten met mij vandaag. Ik zei nee, want dat kon ik vandaag niet meer inplannen. Begreep ze niet. Kwam aan met 'één keer mag wel'. Nee mam, zo ben ik niet afgevallen, met 'één keer mag wel'.

Maar morgen, dan gaan we ijs eten. Want dan plan ik het gewoon wel in.

En je hebt denk ik gelijk hoor. Slankere mensen eten op andere momenten minder nadat (of voordat) je ze ziet snoepen. Dat moet ook wel, anders waren ze niet slank. En ik heb er wel eens op gelet, maar op verjaardagen eten de slankste mensen ook echt het minst van al het lekkers. Waar de dikkertjes (ik included) steeds weer wat pakken, doen de slankerds dat dus gewoon niet de hele tijd.

Net zoals ik ooit las dat dikkere mensen veel beter zijn in energieconservering. Die gaan bijv op een station veel sneller zitten dan slankere mensen. Ga er maar eens op letten: het bleek nog zo te zijn ook 8)7
Doe ik idd ook, maar ik heb bij stil staan wachten ook echt snel pijn aan mijn voeten. Ook door dat gewicht. Werkt elkaar in de hand dus.

Ik voel me sinds ik dat van jou las wel steeds heel erg “die typische luie dikke” als ik dat doe hahahahaha :+

Op zich hoeft compenseren niet op dezelfde dag he :P dus je had idd wel een ijsje kunnen nemen en dan morgen verrekenen. Waar t mis gaat is dat we dat vaak dan niet doen :P
Kwak
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:29:17 #55
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179955384
10km is wel een mooie afstand als je wat meer tijd hebt, hier in ieder geval. Bij 5km kom ik net bij een plek waar het leuk lopen is, met 10km kan ik er ook daadwerkelijk lopen. _O-

En marathons, nooit. Dat duurt veel te lang. :+

Qua eten komt er nog een appel bij. Het is dat, of dropjes. :') Toch best ok voor een gekke eettijden-dag, zal 2000/2100 zijn uiteindelijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_179955656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef kwakz0r het volgende:

Doe ik idd ook, maar ik heb bij stil staan wachten ook echt snel pijn aan mijn voeten. Ook door dat gewicht. Werkt elkaar in de hand dus.

Ik voel me sinds ik dat van jou las wel steeds heel erg “die typische luie dikke” als ik dat doe hahahahaha :+

Op zich hoeft compenseren niet op dezelfde dag he :P dus je had idd wel een ijsje kunnen nemen en dan morgen verrekenen. Waar t mis gaat is dat we dat vaak dan niet doen :P
Nee, dat gaat bij mij dan niet goed. Want dan kan ik ook overmorgen compenseren. Ik ken mezelf 8-) Maar je hebt in wezen gelijk hoor, het hoeft niet dezelfde dag. Je kan ook de hele week dagelijks 200 kcal onder je verbruik zitten en dan op zaterdag 1200 kcal er boven. Dan blijf je ook in balans. Maar als je iemand dan alleen op zaterdagen meemaakt kan je wel eens denken dat diegene alles maar kan eten.

En ik heb mezelf sowieso heel vaak 'die luie dikkerd' gevoeld :@ Het beginnen met bewegen voelt nog steeds niet super natuurlijk :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:25:15 #57
37248 BertV
Handgemaakt
pi_179960652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net zoals ik ooit las dat dikkere mensen veel beter zijn in energieconservering. Die gaan bijv op een station veel sneller zitten dan slankere mensen. Ga er maar eens op letten: het bleek nog zo te zijn ook 8)7
Open deur; het is ook een neerwaartse spiraal. Voor dikkere mensen is alles zwaarder, ze zullen dus ook eerder gaan zitten.

Positief bekeken;
Gratis trainen met gewichtsvest.
Ik heb een tijdje hardgelopen met mijn zwager die minimaal 30kg extra mee moest zeulen.
(geen succes)
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_179960697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:25 schreef BertV het volgende:

Open deur; het is ook een neerwaartse spiraal. Voor dikkere mensen is alles zwaarder, ze zullen dus ook eerder gaan zitten.

Positief bekeken;
Gratis trainen met gewichtsvest.
Ik heb een tijdje hardgelopen met mijn zwager die minimaal 30kg extra mee moest zeulen.
(geen succes)
Maar als ze dan minder gaan eten (en bijna iedereen overdrijft hier dan weer mee, wat onnodig veel spierweefsel kost) en meer gaan bewegen dan gaat het vaak ook best snel als je veel overgewicht hebt. Je verbruikt ook gewoon veel meer met meer kilo's mee te zeulen. Alsof je altijd gaat wandelen met een enorm zware rugzak. Ook een soort krachttraining :Y

Hier alles goed. Lig ineens zomaar toch nog 'op schema' ondanks die :') maand mei :')
Nu lekker fietsen en hopen dat het het komende half uur niet gaat regenen :7 Wel regenpak mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:30:15 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_179960701
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

gewoon de ene voet voor de andere blijven zetten inderdaad, het is allemaal niet zo moeilijk :’)

Ik at wel ijs vandaag... 1 bolletje after eight en een bolletje koffie. En ik zou eigenlijk best willen dat ze halve bolletjes zouden verkopen. Want twee smaakjes is lekker, maar het is ook gewoon te veel -O-
het klinkt wél heel lekker!

Gisteren ging uiteindelijk prima!
O: yoghurt met banaan en muesli en kiwi
T: cherrytomaten, pakje lu minicrackers
L: sla met zalm en ei
T: mozartkogel en cappuccino met suiker
D: woknoodles met Thaise groene curry, kip, paprika en peulen
S: 5k rennen. En 16k fietsen w-w
T: 3 dropjes

Vanmorgen 73,8 :o mijn einddoel komt in zicht :o
disclaimer
pi_179960712
Woah, SQ, een 73 *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:43:19 #61
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179960883
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:25 schreef BertV het volgende:

[..]

Open deur; het is ook een neerwaartse spiraal. Voor dikkere mensen is alles zwaarder, ze zullen dus ook eerder gaan zitten.

Als ik bij ons op het veld kijk (rugby) dan zie je wel dat daar een deel van gecompenseerd kan worden door beweging.
Als je niet "lui" bent kun je best fit zijn als dikkertje.
Toegegeven, een marathon zit er meestal niet in. Maar ik ben de afgelopen jaren wel een aantal oversized fit fuckers tegen gekomen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:47:36 #62
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179960928
Wat ik wel merk is dat ik veel meer energie heb en dus veel minder lang stil zit dan vroeger. Waar ik vroeger gerust de hele dag op de bank kon blijven zitten gamen begint tegenwoordig bij mij alles wel te jeuken als ik een paar uurtjes zit.

Even bewegen, even een taakje in huis, "Zou ik nog even .... (insert bewegingsvorm)".

Pijn aan voeten/rug heb ik alleen bij te lang stil staan, en dat heeft waarschijnlijk meer met m'n houding te maken dan daadwerkelijk met m'n gewicht.. Want als ik blijf bewegen is er niets aan de hand.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:05:28 #63
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179961125
Vandaag;

O: Yoghurt, cruesli
T: banaan
L: brood met pindakaas
T: banaan
D: BBQ.
B: 7/8 uur struinen door mul zand, hoge gewassen en over heuveltjes.

Beetje makkelijke en inspiratieloze dag qua eten, maar komt qua kcal in/uit wel weer goed.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_179961150
SQ _O_ Lekker!!

76.3 hier. Weekgemiddelde van 76 en een beetje, nice ^O^
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:19:27 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179961311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:47 schreef Rauw. het volgende:
Wat ik wel merk is dat ik veel meer energie heb en dus veel minder lang stil zit dan vroeger. Waar ik vroeger gerust de hele dag op de bank kon blijven zitten gamen begint tegenwoordig bij mij alles wel te jeuken als ik een paar uurtjes zit.

Even bewegen, even een taakje in huis, "Zou ik nog even .... (insert bewegingsvorm)".

Pijn aan voeten/rug heb ik alleen bij te lang stil staan, en dat heeft waarschijnlijk meer met m'n houding te maken dan daadwerkelijk met m'n gewicht.. Want als ik blijf bewegen is er niets aan de hand.
Dat eerste heb ik niet. Totaal niet :')

Maar loop wel makkelijker/sneller even de trap op en neer.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:45:17 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179961625
Woeii mijn collega (halve ex scharrel) zegt net heel lief dat ik er top uitzie vandaag O+
pi_179961975
Ahh dat zijn de leuke complimentjes Cue!

En SQ!! Wat goed!

Ik had vanmorgen inderdaad een dropje (op de weegschaal, niet in m'n mond) dus fijn. 56.7 dus nog 2.7kg te gaan en dan richten op op gewicht blijven. Die laatste loodjes voelen alleen alsof ze oneindig lang duren.

Vanavond voetbaltoernooi met collega's en BBQ, maar moet in totaal 70minuten voetballen dus m'n beweging zal wel redelijk wat van de BBQ compenseren. Doel is om zoveel mogelijk van stokbrood en sausjes af te blijven en vooral groente en vlees te eten.

O: shake v low calorie meal, lactosevrije yoghurt en diepvriesfruit
L: 3 bth guacamole en kipfilet
T: eiwitreep
T: 200g watermeloen
D: BBQ
S: 70min voetballen

Tot aan de D is het 860kcal dus zou ik nog wel vrij aardig uit moeten komen. Als ik rond 1600-1700 uitkom vind ik het voor vandaag al wel prima, dus dan past er misschien zelfs wel een kleein beetje stokbrood met satésaus O+ in m'n lijst.

We hebben ook maar een half uur de tijd voor de BBQ en moeten daarna dan meteen 40 minuten achter elkaar voetballen, dus al te vol kan ik me sowieso niet eten want dan gaat het daarna mis op het veld :+
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:15:40 #68
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179961988
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Woeii mijn collega (halve ex scharrel) zegt net heel lief dat ik er top uitzie vandaag O+
half?
pi_179962104
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met pure hagelslag
L: courgettewafels
T: split ijsje
D: andijviestamppot met sticky chicken
T: 1 speciaal biertje
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:34:29 #70
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179962206
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

half?
Alleen hand-dingen, ofzo?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:41:55 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_179962303
Of een jongen zonder benen ;(
disclaimer
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:00:35 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179963592
Nouja, beetje gedate, beetje scharrel. Geen idee hoe te benoemen enzo. Dus dan maar half :P
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:10:24 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179963771
Ik dacht “half ex” - het is al even geleden maar bij een booty call ben je paraat :+

:7

Hier gisteren een niet zo goede dag, maar uiteraard vandaag een drop (nog niet naar t laagste van afgelopen week maar toch).

Vandaag en morgen verjaardag, morgen met bbq. Heb voor vandaag al gepland wat ik ga nemen en hoeveel. Geen interne discussies meer op t feestje (scheelt dat t bij mn ouders is en ik al precies weet wat er te eten gaat zijn).

Morgen is t bij onszelf (feest van mijn vriend) dus kan ik ook in alle rust s ochtends bbq vlees wegen en plannen. En heb vieze taart gekocht die ik toch niet wil eten hahahaha. Als in: mensen houden er vaak wel van maar ik vind t niet zo lekker en laat t rustig staan.
Kwak
pi_179963909
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Morgen is t bij onszelf (feest van mijn vriend) dus kan ik ook in alle rust s ochtends bbq vlees wegen en plannen. En heb vieze taart gekocht die ik toch niet wil eten hahahaha. Als in: mensen houden er vaak wel van maar ik vind t niet zo lekker en laat t rustig staan.
Haha, slim! Dat doe ik ook altijd als m'n vriend chips wel of zo, een smaak kiezen die hij lekker vindt maar ik niet zodat ik er zelf makkelijk vanaf kan blijven
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:48:27 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179965662
De pindakaas winkel opent in popupstore in maastricht.


RIP salaris.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_179969665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:48 schreef MutedFaith het volgende:
De pindakaas winkel opent in popupstore in maastricht.

RIP salaris.
Nah, pindakaas moet gewoon pindakaas zijn. Heb diverse smaakjes geprobeerd, maar conclusie is èlke keer weer: geef me maar gewoon pindakaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179970943
Hoi! Ik lees nog mee maar vond het iets teveel gedoe over dingen waar ik geen mening over heb of wil hebben :) Ben ook nog steeds in Zuid-Frankrijk zonder weegschaal en zonder Fitbit (want ik vergat hem af te doen toen ik in het zwembad sprong) dus heb heel weinig te melden.

*O* voor SQ voor het gewicht en het hardlopen

*O* voor vlindertje voor nog maar een heel klein beetje tot je doel!

Meer heb ik niet onthouden :)
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:33:35 #78
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179971277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, pindakaas moet gewoon pindakaas zijn. Heb diverse smaakjes geprobeerd, maar conclusie is èlke keer weer: geef me maar gewoon pindakaas.
Die extra crunchy is wel super.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_179971303
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:33 schreef Rauw. het volgende:

Die extra crunchy is wel super.
Nee :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:36:47 #80
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179971340
Ik eet zoveel pindakaas, ik hou wel van wat afwisseling qua smaak.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_179971408
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:36 schreef MutedFaith het volgende:
Ik eet zoveel pindakaas, ik hou wel van wat afwisseling qua smaak.
Mijn favoriet is momenteel zonnebloempitten roosteren en dat dan op een geroosterde boterham met pindakaas :9 Zó lekker. Ook afwisseling 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179972473
Ik eet echt nooit pindakaas. Vind het eigenlijk wel lekker, maar alleen heeeel dik :o dus niet zo'n goed idee. :@
pi_179972779
Ohja lijstje.. niet de beste van de week (stressdag, knoop in de buik, raar eten dit dat)

L: 2 harde Lidl broodjes, 1 met smeerkaas, 1 met zalm
T: nog 1 broodje met kaas
S: rondje sportschool (dat lucht op)
D: calzone en een glas witte wijn

Kcal geen idee, moet het nog invoeren, maar vast iets te veel. Morgen weer groente en zo :s)
pi_179973388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik eet echt nooit pindakaas. Vind het eigenlijk wel lekker, maar alleen heeeel dik :o dus niet zo'n goed idee. :@
Ja, een dikke laag pindakaas is wel beter dan een dun laagje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:04:36 #85
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_179973401
Pindakaas; nog nooit gegeten. Ik vond het er altijd vies uitzien en at nooit iets wat ik er niet lekker uit vond zien. Zo ook nog nooit een haring gegeten. Veel dingen ben ik pas gaan leren eten toen ik ben gaan samenwonen. Nog steeds ‘lust’ ik niet alles en veel daarvan zit tussen mijn oren!

Lijstje vandaag;
O: aardbei, yoghurt, muesli
T: banaan
L: tosti
T: gekookt ei
T: granny smith
D: pasta, pesto, broccoli, kip
B: 5+ km wandelen
T: waarschijnlijk nog een Liuk
pi_179973539
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, een dikke laag pindakaas is wel beter dan een dun laagje.
Uhu..
Maar goed, ik schaar pindakaas onder 'zoet' beleg (wat het natuurlijk eigenlijk niet echt is maar toch, staat in de zelfde lade) en dat vergeet ik eigenlijk gewoonweg te pakken.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:13:44 #87
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179973594
Pindakaas is nice man _O_
Ben ik groot fan van
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:17:35 #88
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179973665
Onze jongste hond is ook pindakaas fan. Net weer bakjes staan te maken voor haar training vanavond.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_179973686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:17 schreef MutedFaith het volgende:
Onze jongste hond is ook pindakaas fan. Net weer bakjes staan te maken voor haar training vanavond.
:D ik heb het mijn hond nooit gegeven, maar ik vrees dat hij ook meteen fan is :P Vreetzak.
Wat voor hond heb je??
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:36:38 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_179973981
Pindakaas O+
disclaimer
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:41:08 #91
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179974052
Ik herken mezelf niet, met enorme honger (want voor het eten gesport) aan het avondeten (vrijdag pizzadag) begonnen en mijn deel gewoon niet op krijgen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_179974071
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik herken mezelf niet, met enorme honger (want voor het eten gesport) aan het avondeten (vrijdag pizzadag) begonnen en mijn deel gewoon niet op krijgen. :+
Soms zit je maag nog even op slot als je gesport hebt.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:44:51 #93
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179974116
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:42 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Soms zit je maag nog even op slot als je gesport hebt.
Het was niet direct na elkaar. ;)

En nog steeds vol nu. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 juni 2018 @ 20:38:14 #94
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179975233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D ik heb het mijn hond nooit gegeven, maar ik vrees dat hij ook meteen fan is :P Vreetzak.
Wat voor hond heb je??
Dit is een Australian Shepherd. En we hebben nog een oude Border Collie.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_179975298
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 20:38 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dit is een Australian Shepherd. En we hebben nog een oude Border Collie.
Oeh! O+ beide geniale rassen O+
  vrijdag 22 juni 2018 @ 21:15:23 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_179976099
Ik heb bardienst vanavond en alleen 10 cherrytomaten op O+ *trots*

Straks misschien 1 pintje.
disclaimer
  vrijdag 22 juni 2018 @ 21:36:43 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179976656
Vanavond onverwachts feestje, leuk!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 21:37:13 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179976669
Owja half uur heen en terug fietsen.. Lang niet meer gedaan :')
  vrijdag 22 juni 2018 @ 22:52:54 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_179978292
Leuk, cue!

Vandaag een aparte dag qua eten.

O: twee boterhammen kipfilet, 2 koffie met suiker
T: 1 bolletje ijs (irish coffee :9)
T: Handje hazelnoten en wat kersen
T: Twee roggebrood met kaas
D: Broccoli, krieltjes en een vegaschnitzel
T: 1 witbiertje en 10 cherrytomaatjes
T: 20 gram M&M's. Dit is schokkend weinig. :')
Komt zo rond de 1750 denk ik, prima *O* geen lunch vandaag wegens hectisch gedoe. Maar toch niet gaan schransen, da's fijn!
disclaimer
  zaterdag 23 juni 2018 @ 02:01:07 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179982086
Koolzuurhoudende drank wanneer je geen koolzuur drinkt is best kut.
Zeker als ze met twee tegelijk komen....
  zaterdag 23 juni 2018 @ 02:01:43 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179982090
Maar... 't feestje is wel leuk. Ondanks dat m'n metgezel weg is en ik me moet vermaken met vreemden. Ben socialer dan ik denk k :')
pi_179982219
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 02:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar... 't feestje is wel leuk. Ondanks dat m'n metgezel weg is en ik me moet vermaken met vreemden. Ben socialer dan ik denk k :')
Waarom is je metgezel 'weg' :D Dat klinkt heel vaag, Cue!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 juni 2018 @ 02:47:28 #103
22592 crew  Ole
pi_179982463
Pfff de dumpings blijven heftig.. Maar gelukkig na half uurtje weer voorbij. Nu lekker slapen :Z
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 23 juni 2018 @ 02:54:41 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179982523
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 02:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom is je metgezel 'weg' :D Dat klinkt heel vaag, Cue!
Omdat hij verkleed is als de vos in de vossjacht feest. En sowieso veel bekenden hier heeft.
Gelukkig me goed vermaakt tot nu toe.
Bijna een lesbienne versiert volgens mij. Maar ineens was ze weg :(
  zaterdag 23 juni 2018 @ 07:17:49 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_179984855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 02:47 schreef Ole het volgende:
Pfff de dumpings blijven heftig.. Maar gelukkig na half uurtje weer voorbij. Nu lekker slapen :Z
heb je teveel gegeten dan?
disclaimer
pi_179987691
Ik at gisterenmiddag nog een pistoletje gezond en een muffin die niet in mijn planning voorkwamen, gelukkig was de muffin wel heel erg lekker. Bij de bbq een broodje hamburger, een saté spiesje en een berg tomaten, dus daar me keurig gedragen. Maar gok wel rond de 2300 kcal geworden dus. Wel ook 2460 verbrand dus vooruit.

Vanochtend al 5.5km gewandeld, stappendoel is al binnen. Lekkere blauwe bessen en kersen op de markt gehaald en vanmiddag nog een uurtje tennissen.
pi_179987733
Maken jullie ook een weekplanning qua eten?
Ik plan meestal voor 3 a 4 dagen alle maaltijden van ons gezin vooruit. En dan de boodschappen doen. :D
pi_179987887
Ik plan de hele week en doe ook maar 1x in de week boodschappen.
De dagen kunnen onderling nog wel eens veranderen.

Vandaag nog geen idee van een lijstje. Zometeen naar het NK bier brouwen en geen idee wanneer ik weer thuis ben.
pi_179988044
Ik plan meestal wel ja, heb een heel mooi bestandje met lijstjes O+

Deze week echter niet. Beetje behelpen. Ondanks 'geen keuken' toch wel wat eraf de afgelopen paar dagen. :)

Maandagavond kan ik weer zelf koken in mn keuken (ok, of dinsdag), dus maar eens broeden wat het eerste wordt *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179988249
Ik doe meestal maandag boodschappen t/m donderdag, vrijdag de boodschappen voor de rest. En idd gepland wat wanneer. Ivm houdbaarheid van spullen houd ik me daar meestal wel aan maar er kan best iets wisselen.
Gister hadden we geen zin in boodschappen dus werd het bij uitzondering een keer afhaal. Nu ben ik dus aan het tobben over een boodschappenlijstje. Vanavond Mexicaanse salade, morgen soep en ik heb nog geen idee wat voor soep het gaat worden -O-

Vanochtend weer 75.8 op de weegschaal *O* Ziet er leuk uit in mijn grafiekjes deze spontane dip na een plateau :D
  zaterdag 23 juni 2018 @ 12:19:22 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179988369
Mijn koelkast is leeg dus moet boodschappen doen...
Ik plan niets, m'n eten niet, niet wanneer ik naar de super ga, niet wanneer ik de was doe.
Just living life on the edge :+
  zaterdag 23 juni 2018 @ 12:54:44 #112
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_179988768
za 16-06 91.9
zo 17-06 92.9
ma 18-06 91.6
di 19-06 91.3
wo 20-06 91.4
do 21-06 91.9
vr 22-06 91.2
gemiddelde 91.7
vorige week: 92.3
Verschil: -0.6 kg
Procentuele daling 0.56 %

Vanochtend trouwens de 90.3 aangetikt. Nog even en ik duik onder de 90 *O*

In elk geval lekker dat m'n gemiddelde nu ook in de juiste bmi-regionen zit. Intussen ga ik lekker door met mn PT en het programma. Daarbij probeer ik minimaal 0,5% van mn lichaamsgewicht per week kwijt te raken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_179988901
Ik doe meestal op zaterdag boodschappen voor t/m woensdag. Soms moet ik op woensdag nog wat dingen bijhalen. Man zorgt op donderdag en vrijdag voor het avondeten, en doet daarvoor op donderdag en vrijdag boodschappen. Maar vandaag zijn we de hele dag op pad, dus vanavond iets afhalen / laten bezorgen en dan morgen boodschappen doen.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 14:16:59 #114
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_179989912
We hebben sowieso regelmatig 3/5 dagen Hello Fresh. 90% van de overige boodschappen laat ik 1x per week bezorgen door de AH. Ik plan alleen niet wat ik op welke dag eet. Dat beslis ik 's ochtends voor ik ga werken, als ik ook mn eten voor de rest van de dag inpak en klaar maak.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 24 juni 2018 @ 08:18:57 #115
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180006042
Hier 1x per week boodschappen bezorgen en evt tussendoor nog wat bij halen als het nodig is.

Lijstje gisteren
O: aardbei, yoghurt, banaan
B: op de fiets naar de zorgboerderij on aardbeien te plukken, maar ze waren niet rijp genoeg. Toen maar langs de ah gefietst om aardbeien. Voor peuters en man met slagroom.
T: aardbeien
L: 2 boterhammen met kaas, kip en gebakken ei
T: wortel
D: chilirijst met gamba’s
T: Liuk
T: glas wijn

Lijstje vandaag:
O: bananenpannenkoekjes
T: granny smith
L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet
T:?
D: aardappelen, bloemkool, verse worst
T: Liuk (op dit moment vind ik deze ijsjes errrrrg lekker. En past binnen mijn kcal)
  zondag 24 juni 2018 @ 09:19:41 #116
217702 Lonaa
Honger!
pi_180006366
Ik ben een beetje aan het verliezen van de 'geen keuken' ;( #makkelijkehap
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180006376
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 08:18 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hier 1x per week boodschappen bezorgen en evt tussendoor nog wat bij halen als het nodig is.

Lijstje gisteren
O: aardbei, yoghurt, banaan
B: op de fiets naar de zorgboerderij on aardbeien te plukken, maar ze waren niet rijp genoeg. Toen maar langs de ah gefietst om aardbeien. Voor peuters en man met slagroom.
T: aardbeien
L: 2 boterhammen met kaas, kip en gebakken ei
T: wortel
D: chilirijst met gamba’s
T: Liuk
T: glas wijn

Lijstje vandaag:
O: bananenpannenkoekjes
T: granny smith
L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet
T:?
D: aardappelen, bloemkool, verse worst
T: Liuk (op dit moment vind ik deze ijsjes errrrrg lekker. En past binnen mijn kcal)
Dat dacht ik al dat je ze lekker vond. Ik zie ze in al jouw lijstjes :D
  zondag 24 juni 2018 @ 12:01:03 #118
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180008717
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al dat je ze lekker vond. Ik zie ze in al jouw lijstjes :D
Haha erg hè? Tot ik ze weer een keer beu ben!
  Moderator / Miss SHO zondag 24 juni 2018 @ 14:13:31 #119
22592 crew  Ole
pi_180010811
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 07:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je teveel gegeten dan?
Nee maar viel niet goed. Had roti gehaald en dat viel toch wat heftig. Soms verdraag ik dan ineens dingen niet die ik op andere momenten wel goed kan hebben.
Maar gelukkig zakt het dan wel weer binnen een uurtje.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 juni 2018 @ 16:33:06 #120
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180015429
Lijstje is toch wat veranderd.
Er komt beweging bij; op de fiets naar de Ikea en terug. Terug thuis hebben we een softijsje gehaald (zo’n kinderijsje van ¤0,90), dus die Liuk eet ik vandaag niet meer 😉.
Gisteren stond er 80,4 op de weegschaal. Bijna een 7 vooraan. Over 3 weken gaan we op vakantie. Dan wil ik dat gehaald hebben en dat moet zeker lukken!
pi_180017765
Ik moest toch eens opzoeken wat dat Liuk ijs dan is. Maar boh, citroenijs :o Dat lust ik wel :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180029212
Ik probeer zo veel mogelijk eten te plannen en eens in de week boodschappen te doen, meestal dinsdag na werk omdat ik dan ook het groentepakket ophaal waar ik een abonnement op heb. Vaak kan ik als ik de groenten en hoeveelheden zie pas beslissen wat ik ermee ga maken. (Er staat wel een lijstje van welke groenten er komen op internet iedere zaterdag.) Voor boodschappen doen na werk moet ik wel een goed boodschappenlijstje hebben, anders kom ik met zooi thuis en vergeet ik dingen. En die haal ik dan later in de week nog.

Gisteren rustig aan gedaan, want de dag ervoor spelletjesavond met chocola en popcorn en chips.
S: halfuur yoga
O: havermout, sojamelk, peer, lijnzaad, rozijnen
L: gnocchi, bonen, paprika, champignons uit de oven
T: sinaasappel
D: risotto met venkel en champignons
T: sojayoghurt met granola
B: ongeveer halfuurtje gefietst totaal
  maandag 25 juni 2018 @ 08:54:25 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_180029227
Zo, hoe zijn de maandag resultaten hier? Bij mij niet geweldig, maar dat was ook niet onverwacht.
Ik had een hele analyse gemaakt van wat er in mijn hoofd gebeurde, maar het voelt momenteel niet helemaal safe om die hier te delen, dus wellicht houden jullie dat nog te goed.
Maandag O+

Het idee:
W: 74,8
O: yoghurt met banaan, kiwi en muesli, koffie met suiker
T: bakje komkommer, paprika en tomaatjes. Eigenlijk ook fruit dus. Ik heb vanmorgen op de fiets wel 10 minuten gefilosofeerd over groente versus fruit. Conclusie: ik eet (te) weinig groente. :')
L: 4 boterhammen met kipfilet.
T: 1 nectarine en 1 perzik
D: pasta met saus en gehakt en courgette, paprika en champignons--> voornamelijk fruit :') het laat me niet los :'(

B/S: 15-17 km fietsen, 5 km rennen

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 25-06-2018 08:59:39 ]
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 08:55:43 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029241
Hier geen vooruitgang, mezelf gister helemaal volgepropt met toastjes ei en heeeeeeeeeeeeel veel fruit :')
  maandag 25 juni 2018 @ 08:56:56 #125
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029257
Ik woog niet. :+

Vandaag:
O: boterham met gerookte zalm.
S: Candy
L: ?
D: maaltijdsalade met tonijn.
T: druiven.

Als het goed is is dit de laatste dag zonder keuken. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 08:59:59 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029293
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 08:56 schreef Lonaa het volgende:
S: Candy
Ik zag hem idd voorbij komen bij jullie :P
  maandag 25 juni 2018 @ 09:00:42 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029303
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 08:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zag hem idd voorbij komen bij jullie :P
Wanneer kom je meedoen? :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:01:45 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029309
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:00 schreef Lonaa het volgende:

Wanneer kom je meedoen? :+
Misschien vanavond bij de weightlifting :o

Maar zit nog te wachten totdat vermeld wordt wat er op de planning staat ervan.
pi_180029310
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, hoe zijn de maandag resultaten hier? Bij mij niet geweldig, maar dat was ook niet onverwacht.
Ik had een hele analyse gemaakt van wat er in mijn hoofd gebeurde, maar het voelt momenteel niet helemaal safe om die te delen, dus wellicht houden jullie dat nog te goed.
Maandag O+

Het idee:
W: 74,8
O: yoghurt met banaan, kiwi en muesli, koffie met suiker
T: bakje komkommer, paprika en tomaatjes. Eigenlijk ook fruit dus. Ik heb vanmorgen op de fiets wel 10 minuten gefilosofeerd over groente versus fruit. Conclusie: ik eet (te) weinig groente. :')
L: 4 boterhammen met kipfilet.
T: 1 nectarine en 1 perzik
D: pasta met saus en gehakt en courgette, paprika en champignons--> voornamelijk fruit :') het laat me niet los :'(

B/S: 15-17 km fietsen, 5 km rennen
Ik probeer zoveel mogelijk dagelijks in ieder geval één bladgroente te eten en een groente uit de kool-familie (ook broccoli, bloemkool, spruitjes). Dan weet je zeker dat je groente eet :7 Overigens zijn alle paddestoelen super gezond, dus met je avondeten zit je wel goed ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 juni 2018 @ 09:02:38 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029322
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien vanavond bij de weightlifting :o

Maar zit nog te wachten totdat vermeld wordt wat er op de planning staat ervan.
Snatch en assistence daarvan. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180029324
Weegschaal was prima. 76.8. En dat na best wel wat drankjes gedurende de dagen (biertje, cider, wijntje), zoute popcorn zaterdag en gister soep en te veel kcal totaal.
Nu weer netjes doen dus.
pi_180029338
Ik weeg me straks wel, als ik uit bed kom. Alhoewel ik nu mijn ontbijt heb gehad. Ingewikkeld. Nachtdiensten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 juni 2018 @ 09:04:13 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029346
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:02 schreef Lonaa het volgende:

Snatch en assistence daarvan. :Y
Hoe hoe hoe weet je dat? :o

(bij ons backsquats, gister ook al gedaan, maar wel leuk)
  maandag 25 juni 2018 @ 09:06:03 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_180029369
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik probeer zoveel mogelijk dagelijks in ieder geval één bladgroente te eten en een groente uit de kool-familie (ook broccoli, bloemkool, spruitjes). Dan weet je zeker dat je groente eet :7 Overigens zijn alle paddestoelen super gezond, dus met je avondeten zit je wel goed ;)
Ja!
Ik was even sla-beu, dus vandaar weer een paar boterhammers vandaag als lunch, maar normaal eet ik dus veel rauwe spinazie.
Ondanks dat eet ik normaliter best gezond denk ik, maar het fascineert me wel, waarom we de ene vrucht wel fruit noemen en de andere vrucht toch meer als groente voelt. Dat kan eigenlijk alleen maar in de zoete smaak zitten.

Dit hele gedoe in mijn hoofd is de schuld van die stomme honingtomaten van de tv-reclame :(
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:08:16 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_180029391
Ik heb trouwens gewogen vóór het schijten, want 1 van mijn kinderen besloot de halve ochtend huilend "MAMAAAAA :'( :'( " te brullen, en de biologie is dan zo vriendelijk om bij de moeder zo ongeveer elke lichaamsfunctie te blokkeren, waardoor ik vruchteloos op de badkamer zat en het na 10 minuten maar heb opgegeven. Dus ik heb goede hoop voor het resultaat van morgen.
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:10:23 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029413
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe hoe hoe weet je dat? :o

(bij ons backsquats, gister ook al gedaan, maar wel leuk)
Ze zijn bij Oly 3 weken geleden begonnen met een nieuwe ronde van 8 weken en die staat in het teken van de snatch (techniek en kracht) (als ik het goed onthouden heb :') )

Vorige maandag was het:
Work technique with:
A: 3-Pos Clean met Pauzes @ power, knee, mid shin

Find heavy:
B: Clean Pull + 2-Pos Clean (above knee & below knee)

Get strong by doing:
C1: Pull ups 3x Max
C2: DB press 3x10
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:10:40 #137
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180029416
Weekje gehad met veel onvoorziene omstandigheden en drukte voor werk.
Ook niet gewogen, maar ben de afgelopen 2 weken in balans redelijk in gebleven. (kcalsgewijs in ieder geval wel)

Gelukkig deze week weer nagenoeg alles preppen en volgens normaal schema trainen. Vanavond in ieder geval weer even fatsoenlijk aan de gewichten hangen en m'n longen eruit cardioen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:10:55 #138
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029421
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:08 schreef Stormqueen het volgende:

Dus ik heb goede hoop voor het resultaat van morgen.
I see what you did there.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:12:05 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029436
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze zijn bij Oly 3 weken geleden begonnen met een nieuwe ronde van 8 weken en die staat in het teken van de snatch (techniek en kracht) (als ik het goed onthouden heb :') )

Vorige maandag was het:
Work technique with:
A: 3-Pos Clean met Pauzes @ power, knee, mid shin

Find heavy:
B: Clean Pull + 2-Pos Clean (above knee & below knee)

Get strong by doing:
C1: Pull ups 3x Max
C2: DB press 3x10
Je zegt snatch maar de workout zijn cleans.. Je maakt me verward!!
Die van vorige week heb ik idd gezien, want dat is wel inzichtelijk.
Maar vroeg me af wanneer de oefening kenbaar wordt gemaakt. Aangezien de wods al wel zichtbaar zijn.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:12:34 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_180029442
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I see what you did there.
giechel.
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:15:28 #141
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180029478
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:06 schreef Stormqueen het volgende:

die stomme honingtomaten van de tv-reclame :(
Ik vat dat ook niet echt, weer een zoetere soort.

Sinds laatst bij Keuringsdienst van Waarde op TV worstel ik met de Trostomaten/Tomaten kwestie. Ik ben 3 jaar groente/fruitman geweest en ik ben serieus altijd onder de indruk geweest dat er iets anders was aan die soorten. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180029519
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:06 schreef Stormqueen het volgende:

Ja!
Ik was even sla-beu, dus vandaar weer een paar boterhammers vandaag als lunch, maar normaal eet ik dus veel rauwe spinazie.
Ondanks dat eet ik normaliter best gezond denk ik, maar het fascineert me wel, waarom we de ene vrucht wel fruit noemen en de andere vrucht toch meer als groente voelt. Dat kan eigenlijk alleen maar in de zoete smaak zitten.

Dit hele gedoe in mijn hoofd is de schuld van die stomme honingtomaten van de tv-reclame :(
Eén van mijn favoriete stripjes O+ O+ O+


Ik was aan het kijken hoeveel groente en fruit ik ongeveer eet per dag en vroeg me toen af waar ik de avocado dan plaats. Nou, bij het fruit dus :7 Voelt ook al zo gek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 juni 2018 @ 09:21:14 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_180029555
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eén van mijn favoriete stripjes O+ O+ O+
[ afbeelding ]

Ik was aan het kijken hoeveel groente en fruit ik ongeveer eet per dag en vroeg me toen af waar ik de avocado dan plaats. Nou, bij het fruit dus :7 Voelt ook al zo gek.
hahahaha _O-

WAAROM IS HET ZO MOEILIJKKK
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:22:06 #144
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180029566
Volgens wikipedia (en Willem Wever ook :+) is het niet een eenduidig verschil en hangt het er maar vanaf hoe je het bekijkt allemaal :+ Oftewel, de discussie is eigenlijk nutteloos O-)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit

wat mij betreft zijn tomaten en komkommers gewoon groenten dus. :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:22:43 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029574
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zegt snatch maar de workout zijn cleans.. Je maakt me verward!!
Die van vorige week heb ik idd gezien, want dat is wel inzichtelijk.
Maar vroeg me af wanneer de oefening kenbaar wordt gemaakt. Aangezien de wods al wel zichtbaar zijn.
Normaal gesproken wel zo'n beetje nu ja.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:24:28 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_180029595
quote:
16s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens wikipedia (en Willem Wever ook :+) is het niet een eenduidig verschil en hangt het er maar vanaf hoe je het bekijkt allemaal :+ Oftewel, de discussie is eigenlijk nutteloos O-)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit

wat mij betreft zijn tomaten en komkommers gewoon groenten dus. :P
Nee, jij vindt de discussie nutteloos. Wezenlijk verschil. Hier zijn zulke discussies een levenselixer.
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:25:38 #147
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029611
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, jij vindt de discussie nutteloos. Wezenlijk verschil. Hier zijn zulke discussies een levenselixer.
Soberso.

Waar is rauw als je m nodig hebt?
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:25:42 #148
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180029612
Oh sorry _O-
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:26:28 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029625
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:25 schreef Lonaa het volgende:
Waar is rauw als je m nodig hebt?
quote:
9s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:15 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik vat dat ook niet echt, weer een zoetere soort.

Sinds laatst bij Keuringsdienst van Waarde op TV worstel ik met de Trostomaten/Tomaten kwestie. Ik ben 3 jaar groente/fruitman geweest en ik ben serieus altijd onder de indruk geweest dat er iets anders was aan die soorten. _O-
Ik heb het gevoel dat hij niet echt een mening heeft, anders had hij die al wel verkondigd :+
  maandag 25 juni 2018 @ 09:26:55 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029632
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Soberso.

Waar is rauw als je m nodig hebt?
Ga ik wel eerst backsquaten bij ons, is maar x aantal reps.. Kan ik daarna kijken of ik nog bij jullie kom :')
  maandag 25 juni 2018 @ 09:29:23 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_180029680
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga ik wel eerst backsquaten bij ons, is maar x aantal reps.. Kan ik daarna kijken of ik nog bij jullie kom :')
Ik ga zo om 12. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:32:08 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180029728
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:29 schreef Lonaa het volgende:

Ik ga zo om 12. :+
Werken ;(
Ik dan van 17:00 tot 18:00
en als ik nog puf heb dan van 20 tot 21 :+
  maandag 25 juni 2018 @ 09:33:13 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180029745
Ik heb voor vanavond wortel, is dat nog wel groente? :+

En 80.8, geen geweldige score, maar maandag en zout + alcohol in het weekend, dus voor de echte score kijk ik morgen wel. _O-

Deze week sowieso weer wat makkelijker qua plannen, geen dagen gepland waarbij ik niet thuis eet op misschien vrijdag na. En vrijdag is sowieso bende. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 25 juni 2018 @ 09:37:14 #154
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180029809
quote:
16s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens wikipedia (en Willem Wever ook :+) is het niet een eenduidig verschil en hangt het er maar vanaf hoe je het bekijkt allemaal :+ Oftewel, de discussie is eigenlijk nutteloos O-)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit

wat mij betreft zijn tomaten en komkommers gewoon groenten dus. :P
Dan ben je gewoon fout natuurlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:46:54 #155
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180029987
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:37 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon fout natuurlijk.
Het wordt pas echt interessant natuurlijk wanneer het gaat om patat of friet en of dat dan fruit, groente, of een compleet andere soort is :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:48:12 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_180030018
Friet is een knol
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:49:41 #157
217702 Lonaa
Honger!
pi_180030050
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Friet is een knol
Ik ken alleen patat.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:50:57 #158
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180030071
Nou sippen jullie maar lekker verder van dat levenselixer ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:53:31 #159
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180030120
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:46 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het wordt pas echt interessant natuurlijk wanneer het gaat om patat of friet en of dat dan fruit, groente, of een compleet andere soort is :+
Frites is de manier van bereiding, Patat is aardappel.

Zo kun je dus als je friet vraagt verwachten dat je een gefrituurde whatever krijgt.
Als je patat vraagt krijg je altijd aardappel. Hopelijk gefrituurd, maar altijd aardappel.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:53:47 #160
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180030127
Daarom: Mensen die friet zeggen zijn dus meer fout dan mensen die patat zeggen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:54:16 #161
217702 Lonaa
Honger!
pi_180030137
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Frites is de manier van bereiding, Patat is aardappel.

Zo kun je dus als je friet vraagt verwachten dat je een gefrituurde whatever krijgt.
Als je patat vraagt krijg je altijd aardappel. Hopelijk gefrituurd, maar altijd aardappel.
Dit is echt pertinent onwaar.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:54:26 #162
217702 Lonaa
Honger!
pi_180030140
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:53 schreef Rauw. het volgende:
Daarom: Mensen die friet zeggen zijn dus meer fout dan mensen die patat zeggen.
Dit is pertinent waar.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:55:35 #163
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180030164
Overigens is het hier pas echt een feest als we over brood gaan praten.

De brooddiscussie O+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:55:45 #164
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180030167
Waarin ik als enige juist ben. O+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:55:57 #165
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180030169
En enigste ook.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 09:56:13 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_180030176
Friet is de snijwijze.
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 09:59:08 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180030217
Maakt mij weinig uit hoe het heet, zolang het maar franse frietjes zijn :9
  maandag 25 juni 2018 @ 10:00:07 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_180030235
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Maakt mij weinig uit hoe het heet, zolang het maar franse frietjes zijn :9
Dunne patat bedoel je.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 juni 2018 @ 10:00:54 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_180030244
Ik heb gisteren friettat op. Daarom was ik vanmorgen weer dik.
disclaimer
pi_180030257
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gisteren friettat op. Daarom was ik vanmorgen weer dik.
Geen patiet??
  maandag 25 juni 2018 @ 10:03:24 #171
217702 Lonaa
Honger!
pi_180030286
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen patiet??
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180030370
Vanochtend 59.0.

Zaterdag hele dag gewerkt, en 's avonds kwamen mijn schoonouders + schoonzusje eten. Zij waren de hele dag op pad geweest met meneer Bleie, dus maar eten laten komen. Ik had een vegetarische curry, dus dat zal in kcal wel meegevallen zijn. Wel een biertje erbij.

Gisteren de hele middag op zolder lopen sjouwen. We gaan verbouwen, dus alles moest uitgezocht en in dozen verpakt worden. Behoorlijk ver gekomen, later deze week verder.

Lijstje vandaag:
O: magere kwark met wilde perzik en abrikoos
T: cracotte met hummus, cracotte met pindakaas
L: ? salade of zo
T: ?
D: macaroni met broccoli

B: 15 km fietsen (maar door de stad, dus geen heel hoog tempo).
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 10:35:58 #173
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180030788
68,0 kg was de score vanochtend. :)

Dit weekend niet getrackt, gewoon gegeten. Merk wel dat ik uit gewoonte niet meer zoveel eet. Ik stop nu automatisch ipv dat ik maar blijf eten :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 25 juni 2018 @ 10:38:32 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_180030839
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen patiet??
dat bekt niet.
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 10:39:35 #175
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180030858
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen patiet??
Klinkt als manboobs.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 25 juni 2018 @ 10:39:50 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_180030862
Ik wilde eigenlijk patatfriet zeggen, maar ik vind het te moeilijk om patat als eerste te zetten, want dan lijkt het net of friet minderwaardig is, en dat is natuurlijk niet zo.

DeLuna, dat vind ik echt goed! Ik kan dat nog steeeeeeeds niet. Als ik 5 kcal over mijn doel ga, blijf ik gewoon eten tot ik dood neerval ;( want ja nu is het toch al kut etc.
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 10:40:49 #177
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180030879
En

Patat = een aardappel
Friet = gefrituurde aardappelstaafjes

Punt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 25 juni 2018 @ 10:41:39 #178
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180030893
Gisteren nachos, bier en meer zoute dingen. Dus vandaag een kilo zwaarder dan vrijdag.

Wel een halve kilo lichter dan vorige week maandag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 11:43:36 #179
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180031866
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde eigenlijk patatfriet zeggen, maar ik vind het te moeilijk om patat als eerste te zetten, want dan lijkt het net of friet minderwaardig is, en dat is natuurlijk niet zo.

DeLuna, dat vind ik echt goed! Ik kan dat nog steeeeeeeds niet. Als ik 5 kcal over mijn doel ga, blijf ik gewoon eten tot ik dood neerval ;( want ja nu is het toch al kut etc.
Stom hoe dat werkt he :') Terwijl je van 100kcal boven je plan de volgende dag nog steeds een drop op de weegschaal kunt hebben.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 25 juni 2018 @ 12:57:30 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_180033416
Jup :') Nouja.
Vandaag even compenseren, komt 3,5 km wandelen en 1 schepje suiker bij :P
disclaimer
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 16:40:43 #181
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180037646
Rustig hier vandaag.

Dan maar eem een lijstje posten:

O: volkorensnee met 100% pindakaas en druiven (101gr)
B: 45 min fietsen
S: 3000m zwemmen
T: banaan
B: 45 min fietsen
L: volkoren snee hummus, volkoren snee zonnatura spinaziespread, volkoren snee vegetarische ham
T: 55gr aardbeien
D: volkoren pasta, saus, groenten, vgehakt, geraspte kaas

O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 25 juni 2018 @ 16:42:19 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_180037669
Durf je geen boterham meer te zeggen? Rauw is er niet?
disclaimer
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 16:45:03 #183
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180037719
quote:
12s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Durf je geen boterham meer te zeggen? Rauw is er niet?
Ik wil geen enkele twijfel meer zaaien mbt brood.

Verder doe ik dat natuurlijk wel want ja hoeveel gram pasta eet ik en hoeveel gram groenten ??????!!?!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 25 juni 2018 @ 16:53:24 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180037892
Maar is het dan een kontje/kapje/endje of een snee uit het midden?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 25 juni 2018 @ 16:55:39 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_180037921
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik wil geen enkele twijfel meer zaaien mbt brood.

Verder doe ik dat natuurlijk wel want ja hoeveel gram pasta eet ik en hoeveel gram groenten ??????!!?!
nou? Nou?
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 16:56:06 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_180037929
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:53 schreef Rauw. het volgende:
Maar is het dan een kontje/kapje/endje of een snee uit het midden?
is het überhaupt wel brood?
disclaimer
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 17:02:34 #187
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180038011
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:53 schreef Rauw. het volgende:
Maar is het dan een kontje/kapje/endje of een snee uit het midden?
40 gram, 35 gram, 36 gram en 39 gram in die volgorde.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 17:03:00 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180038016
Ik weeg 130gr pasta af en het is 450gr groente dus ik ga er vanuit dat ik ongeveer de helft eet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 25 juni 2018 @ 18:15:35 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180039500
Zo.. Eerste training zit erop. Nu eten en op naar de tweede!
pi_180040360
Pleh..

Ik kom er niet meer in jongens. Sinds woensdag gaat t schandalig fout.
Twee keer teveel gedronken afgelopen week en daarna een katerige dag die weggegeten moest worden. Daarna dus een baaldag vanwege omhoogschietende weegschaal en nu krijg ik het niet meer in het gareel.
Vanmorgen heel laat ontbijt die ik meteen maar tot lunch heb gebombardeerd maar dat werkt natuurlijk niet.
Daarna een hongeraanval gehad, naar de appie gereden en mezelf volgedouwd met chocoladedonuts en andere meuk.

Sowieso zit ik niet zo lekker in mn vel en mijn hele aura ademt een fuck allesmentaliteit.

Zo. Dat lucht op.
pi_180040824
Moeilijk om dan weer in de flow te komen MLB. Zou het helpen om het stapje voor stapje weer op te pakken?

Ik ben van de afdeling alles of niets. Ik vind het nogal moeilijk om niet na een paar chipjes te denken 'F it, ik eet alles wat los en vast zit, want het maakt nu toch allemaal niets meer uit.

Lijstje:
O: havermout
T: appel
L: wrap van ei met bacon, hüttenkäse, gegrilde paprika. Eiwrap met humus en gegrilde paprika. Plakje ontbijtkoek.
T: appel
B: 30 km fietsen naar werk en terug
D: aardappelpuree, schnitzel, rode kool en doperwten.
T: nieuwe haring O+
  maandag 25 juni 2018 @ 22:04:45 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_180046741
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef Missladybug het volgende:
Pleh..

Ik kom er niet meer in jongens. Sinds woensdag gaat t schandalig fout.
Twee keer teveel gedronken afgelopen week en daarna een katerige dag die weggegeten moest worden. Daarna dus een baaldag vanwege omhoogschietende weegschaal en nu krijg ik het niet meer in het gareel.
Vanmorgen heel laat ontbijt die ik meteen maar tot lunch heb gebombardeerd maar dat werkt natuurlijk niet.
Daarna een hongeraanval gehad, naar de appie gereden en mezelf volgedouwd met chocoladedonuts en andere meuk.

Sowieso zit ik niet zo lekker in mn vel en mijn hele aura ademt een fuck allesmentaliteit.

Zo. Dat lucht op.
aw. Ja het kan zomaar omslaan he? Dikke knuffel voor jou, ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit :* alcohol is bij mij ook een bitch hoor, ik ga dan ook extreem vreten.

Cho, dat heb ik dus ook :')
En 30 kilometer fietsen _O_ dat zet wel lekker aan!
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 22:05:30 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_180046753
jongens, ik kocht gewoon een bikini vandaag :o een echte goede peperdure. En ik ga 'm houden :D
disclaimer
  maandag 25 juni 2018 @ 22:32:49 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180047575
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
jongens, ik kocht gewoon een bikini vandaag :o een echte goede peperdure. En ik ga 'm houden :D
Pics? :9

Niet persé van jou erin, trouwens. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 25 juni 2018 @ 22:37:12 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_180047676
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Pics? :9

Niet persé van jou erin, trouwens. :P


Zo zie ik er niet in uit ook :'). Maar het idee.
disclaimer
pi_180048131
Mooi! O+
  Redactie Sport dinsdag 26 juni 2018 @ 07:17:02 #197
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180051951
67,5 *O*

5,7kg afgevallen en nog 5,7kg te gaan :o ik ben op de helft _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 26 juni 2018 @ 07:17:48 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180051956
Feli Luna!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 07:42:44 #199
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052170
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo zie ik er niet in uit ook :'). Maar het idee.
Die heb ik ook maar dan wit met zwarte stippen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052178
Schijnt wit niet onwijs door??
Leuk model wel verder ^O^
  dinsdag 26 juni 2018 @ 07:48:03 #201
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Schijnt wit niet onwijs door??
Leuk model wel verder ^O^
Die van mij is iets van 6 dubbel ofzo. En vrij dik. Dus nee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052255
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die van mij is iets van 6 dubbel ofzo. En vrij dik. Dus nee.
Ah dat scheelt ja, laagjes. :Y
pi_180052414
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:37 schreef Stormqueen het volgende:

Zo zie ik er niet in uit ook :').
Zij ook niet ;) Dat heet photoshop.

Ik heb een roze bikini, is ook enorm dik. Dit ziet er qua materiaal wel hetzelfde uit.

Wat zal ik eens ontbijten *O* Zoveel opties O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:01:10 #204
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zij ook niet ;) Dat heet photoshop.

Ik heb een roze bikini, is ook enorm dik. Dit ziet er qua materiaal wel hetzelfde uit.

Wat zal ik eens ontbijten *O* Zoveel opties O+
geen idee. Ik heb weinig opties maar weet het ook niet ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:04:17 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180052458
Neopreen achtige stof denk ik?
Dat schijnt niet zo door.

Leuke bikini SQ
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:04:43 #206
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052463
Ik wil gebakken ei of tosti ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052500
Ik heb geen eieren :o Nou ja zeg. En voor tosti's heb ik geen geschikt brood in huis. Of kaas :')

Dus dat 'zoveel opties' valt ook een beetje tegen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:09:52 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052512
Ben gewoon niet thuis, dus heb geen opties behalve datgene dat hier al ligt op het werk :+
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:10:25 #209
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180052516
Thuisbezorgd.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:13:50 #210
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052538
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:10 schreef Rauw. het volgende:
Thuisbezorgd.
Subway en keurslager _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:14:04 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052540
Ik heb wit aan :o
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:15:13 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052549
Wit gaat me nog te ver.. nouja met uitgaan nog net niet :+

Maar vandaag rood en zwart O+
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:15:34 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052553
En morgen / overmorgen en de dag erna gewoon fietsend naar het werk, omdat de bussen staken -O-
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:17:24 #214
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052567
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Wit gaat me nog te ver.. nouja met uitgaan nog net niet :+

Maar vandaag rood en zwart O+
Donkergroene lange rok, wit shirtje met kattenprintje. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:17:49 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_180052570
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Schijnt wit niet onwijs door??
Leuk model wel verder ^O^
het is een prima donna, geen hunkeflødder :P
disclaimer
pi_180052588
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:15 schreef Cue_ het volgende:
En morgen / overmorgen en de dag erna gewoon fietsend naar het werk, omdat de bussen staken -O-
Hoe ver moet je?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:19:37 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:19 schreef Isabeau het volgende:

Hoe ver moet je?
In mijn tempo een half uur ;(
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:19:54 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052591
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In mijn tempo een half uur ;(
Naar Hengelo? :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:20:46 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052600
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:19 schreef Lonaa het volgende:

Naar Hengelo? :')
Neenee, dat was enkel afgelopen vrijdag :{w

Oldenzaal
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:21:29 #220
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052607
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Neenee, dat was enkel afgelopen vrijdag :{w

Oldenzaal
Dan hoop ik dat je aan de goede kant van Enschede woont voor Oldenzaal. :')

Ik doe daar geloof ik wel iets langer over. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052614
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:19 schreef Cue_ het volgende:

In mijn tempo een half uur ;(
Oh, dan zou ik dat stuk altijd met de fiets doen en alleen met de bus als er veel sneeuw ligt of zo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:22:37 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052624
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Dan hoop ik dat je aan de goede kant van Enschede woont voor Oldenzaal. :')

Ik doe daar geloof ik wel iets langer over. :')
Dat gelukkig wel O+ Maar verder weg dan ik vroeger woonde, wat dichterbij was :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dan zou ik dat stuk altijd met de fiets doen en alleen met de bus als er veel sneeuw ligt of zo :D
Ik ben niet zo sportief :N
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:22:37 #223
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dan zou ik dat stuk altijd met de fiets doen en alleen met de bus als er veel sneeuw ligt of zo :D
En dat. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052626
Mijn werk is 33 km verderop. Zelfs dat heb ik wel eens op de fiets gedaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:22:59 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052631
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat gelukkig wel O+ Maar verder weg dan ik vroeger woonde, wat dichterbij was :+

[..]

Ik ben niet zo sportief :N
Is prima cardio.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:23:23 #226
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052636
Isa, weet je al wat je gaat ontbijten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052640
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:22 schreef Cue_ het volgende:

Ik ben niet zo sportief :N
Het is gratis, kost meestal niet veel meer tijd, je kan vertrekken wanneer je zelf wilt èn gezond voor je. Voor dat soort afstandjes echt ideaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:23:59 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052642
Ik vind fietsen ook niet perse leuk, of buiten zijn ansich.
Wil gewoon snel van A naar B en de bus is sneller plus minder vermoeiend.

Daarbij kleed je je of te warm, of te koud of wil je tussentijds wisselen het liefst van kledingstukken. Irritant met rugzak (want laptop moet officieel mee, al laat ik die nu maar even op het werk) en gedoe gewoon!
pi_180052646
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:23 schreef Lonaa het volgende:
Isa, weet je al wat je gaat ontbijten?
Ik ben nu een smoothie aan het oplepelen waar ik ook op het laatst walnoten en cacaonibs in het gegooid, maar dat is tijdelijk. Ik ga zo naar de winkel voor second breakfast met eieren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:24:57 #230
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180052649
Ik heb niet eens een fiets.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:25:25 #231
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben nu een smoothie aan het oplepelen waar ik ook op het laatst walnoten en cacaonibs in het gegooid, maar dat is tijdelijk. Ik ga zo naar de winkel voor second breakfast met eieren.
Jelly.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:25:37 #232
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180052654
Laatst wel voor het eerst in ruim 10 jaar gefietst toen ik een weekendje weg was.
En ik kan het nog.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:27:21 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_180052672
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wit aan :o
ik ook O+ wit linnen jasje met zwarte biezen, uit de legacy van mama O+
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:28:37 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_180052695
De bus stinkt en er zitten stinkende mensen in.
Fietsen O+
disclaimer
pi_180052708
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
De bus stinkt en er zitten stinkende mensen in.
Fietsen O+
Nog een uitstekend argument _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:30:17 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052717
Irritante fietsers die met z'n tween/drieen naast elkaar zitten. Te langzaam/te snel fietsen, geen bel hebben. Irritant gedoe met oversteken en drukke wegen smorgens.
Teveel wind, bult op etc etc.. :{w
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:30:52 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_180052724
Weegschaal was ook weer lief O+ 74.1.

En ik wil nog even *O* doen voor luna *O*
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:33:18 #238
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052756
Poesjes!
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:33:44 #239
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052765
DikkieDik.
;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052784
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Poesjes!
[ afbeelding ]
Hoe tof is dat _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:35:28 #241
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe tof is dat _O_
Wel buiten de comfortzone hoor, dit. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:36:50 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180052823
Ziet er leuk uit hoor :)
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:37:38 #243
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180052836
Amazing :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:41:49 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052891
Ontbijtkeuze gemaakt
Witte boterham (NOU EN) met beetje avocado, peper en rauwe ham.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180052910
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Ontbijtkeuze gemaakt
Witte boterham (NOU EN) met beetje avocado, peper en rauwe ham.
Ik had witte boterhammen nodig voor tosti -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:49:41 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_180052978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had witte boterhammen nodig voor tosti -O-
Heb ik. En bruin. En roggebrood. En crackers.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180053058
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:49 schreef Lonaa het volgende:

Heb ik. En bruin. En roggebrood. En crackers.
Roggebroodtosti's. Yum :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:59:15 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_180053069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Roggebroodtosti's. Yum :+
Geen tosti-ijzer, geen keuken.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:04:28 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_180053116
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Poesjes!
[ afbeelding ]
nou dat kan prima! O+
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:20:23 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180053321
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens gewogen vóór het schijten, want 1 van mijn kinderen besloot de halve ochtend huilend "MAMAAAAA :'( :'( " te brullen, en de biologie is dan zo vriendelijk om bij de moeder zo ongeveer elke lichaamsfunctie te blokkeren, waardoor ik vruchteloos op de badkamer zat en het na 10 minuten maar heb opgegeven. Dus ik heb goede hoop voor het resultaat van morgen.
Teue story:

Dat had ik laatst ook, en het viel wat tegen wua numbers.

Dus ik blij dat ik een uurtje later (zonder nog aan eten te zijn toegekomen) de pot toch nog mooi bruin geverfd had.

Resultaat: 0,0 verschil (uiteraard drie keer oo gestaan, toen werd het 0,2 meer).

Nu heb ik geen vertrouwen meer in schijten voor het wegen....
Kwak
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:21:20 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180053337
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Poesjes!
[ afbeelding ]
O+
Kwak
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:25:36 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_180053396
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 09:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Teue story:

Dat had ik laatst ook, en het viel wat tegen wua numbers.

Dus ik blij dat ik een uurtje later (zonder nog aan eten te zijn toegekomen) de pot toch nog mooi bruin geverfd had.

Resultaat: 0,0 verschil (uiteraard drie keer oo gestaan, toen werd het 0,2 meer).

Nu heb ik geen vertrouwen meer in schijten voor het wegen....
Tehehehe :')

Nou ja, ik heb dus uiteindelijk nog gescheten na het wegen, en nog een keer na het rennen 's avonds (ik ben een eenmaaldaags kakker normaliter), vanmorgen nog een keer vóór het wegen, en was wel mooi 700 gram lichter dan gisteren :7

Net op het werk ook nog even geweest, ik denk dat ik nu alle friet en pizza van het weekend wel kwijt ben :')

Overigens tikt flink plassen bij mij harder aan :P
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:26:47 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_180053412
Herkennen mensen (moeders?) dit: ik heb een pijnlijk schaambot / bekken sinds het rennen gisteren.
Is dat een gebruikelijk defect? Of ben ik weer een uniek sneeuwvlokje?
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:44:13 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180053679
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Of ben ik weer een uniek sneeuwvlokje?
Dat sowieso natuurlijk O+
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:47:30 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180053722
Ik zag een toffe bikini en een poesjesshirt. O+

Geen gammel bekken-bij-het-rennen-ervaring hier, het klinkt wel als iets waarbij het krijgen van kinderen niet bij geholpen heeft. :+

Nog steeds boven de 80, maar inclusief rugaids en hoofdpijn. Cyclus-kalender maar eens checken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:00:54 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_180053902
Ja, ik geef ook hier maar gewoon de kinderen de schuld van.

Afschuiven O+
disclaimer
pi_180053964
Hier kan een toiletbezoek zo bijna een kilo schelen. Of er gebeurt helemaal niets, kan ook :Y

75.8 hier weer vanochtend *O* (had alleen geplast) Weekgemiddelde van vorige week lag een kilo lager dan die van de week er voor :D
pi_180053969
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

aw. Ja het kan zomaar omslaan he? Dikke knuffel voor jou, ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit :* alcohol is bij mij ook een bitch hoor, ik ga dan ook extreem vreten.

Cho, dat heb ik dus ook :')
En 30 kilometer fietsen _O_ dat zet wel lekker aan!
Bedankt babe. Eerst maar ff het eten weer onder controle krijgen. Dat zal een hoop helpen in hoe ik me voel.
Hoe gaat het bij jou/jullie? Mooie bikini heb je!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:00:40 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_180054721
Ik zag vandaag op Facebook een foto van een taart voorbij komen met "Fijne juffendag" er op en had acuut medelijden met alle leerkrachten. Want dat is maar 1 leerling. Met 1 hele taart. Wat zouden al die andere kinderen dan aan snoep meezeulen :'(

Soberso vind ik het allemaal maar een gek verschijnsel, en ook dat alle juffen en meesters van elke leerling twee ker per jaar kado's moeten krijgen en dat het dan ook vaak nog iets is als een met drop gevulde mok met een foto van het betreffende kind er op. Daar zit je toch niet op te wachten in honderdvoud?
Juffen, wat vinden jullie daar nou van? :D
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:12:26 #260
217702 Lonaa
Honger!
pi_180054865
Mijn lunch waren 2 hollandse nieuwe met 100 gram aardappel en een klein beetje mosterd-dillesaus van de Ikea. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:14:21 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_180054887
Planning du jour:

O: Yoghurt met kiwi, banaan en muesli, 1 koffie suiker
T: Bakje komkommer / paprika / tomaatjes. De zoetheid van de tomaatjes overviel me _O- 1 koffie suiker
L: Vier boterhammen kipfilet
T: Pakje LU mini crackers, of iets op de borrel straks
D: Gestoomde broccoli, kipburger, aardappelpartjes in roomboter
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:14:57 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_180054896
Haring.... ik vind de smaak zó lekker, maar ik blijf met het mentale issue van de graatjes zitten ;(
disclaimer
pi_180055053
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vandaag op Facebook een foto van een taart voorbij komen met "Fijne juffendag" er op en had acuut medelijden met alle leerkrachten. Want dat is maar 1 leerling. Met 1 hele taart. Wat zouden al die andere kinderen dan aan snoep meezeulen :'(

Soberso vind ik het allemaal maar een gek verschijnsel, en ook dat alle juffen en meesters van elke leerling twee ker per jaar kado's moeten krijgen en dat het dan ook vaak nog iets is als een met drop gevulde mok met een foto van het betreffende kind er op. Daar zit je toch niet op te wachten in honderdvoud?
Juffen, wat vinden jullie daar nou van? :D
Wat ik kreeg aan het eind van het jaar: chocolade, kaarsjes, doucheschuim, meer chocolade. Ofwel het beeld van de juf: een depressieve stinkende vrouw die in het donker naar chocolade zit te smachten :+

Maar het scheelt best wat kilo's ja, niet meer voor de klas staan ^O^ Ik kon de cadeautjes op zich altijd wel waarderen, vooral wanneer het iets zelf gemaakt was of erg passend. Ik zag het altijd vooral als waardering van de ouders, iets wat je niet altijd even gemakkelijk krijgt. Maar ik was altijd net zo blij met een hand en een glimlach van een kind en zei dat ook altijd zodat kinderen die niet iets bij zich hadden zich vooral ook niet schuldig zouden voelen.

Maar moet wel zeggen dat ik de 1e keer echt met verbazing heb zitten kijken waar ze allemaal mee aan kwamen :o Ik kende dat niet uit mijn eigen schooltijd. Het is niet echt nódig of zo... Het is je werk.. een 'bedankt voor het jaar' van kind en ouders is uiteindelijk voldoende.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:30:21 #264
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180055090
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vandaag op Facebook een foto van een taart voorbij komen met "Fijne juffendag" er op en had acuut medelijden met alle leerkrachten. Want dat is maar 1 leerling. Met 1 hele taart. Wat zouden al die andere kinderen dan aan snoep meezeulen :'(

Soberso vind ik het allemaal maar een gek verschijnsel, en ook dat alle juffen en meesters van elke leerling twee ker per jaar kado's moeten krijgen en dat het dan ook vaak nog iets is als een met drop gevulde mok met een foto van het betreffende kind er op. Daar zit je toch niet op te wachten in honderdvoud?
Juffen, wat vinden jullie daar nou van? :D
Haha, ik heb ooit 8 dozen chocola gekregen 🙈. Die heb ik mooi weggegeven. Ik hoef niet eens een cadeau, maar veel ouders willen iets geven. Ik heb dit jaar aan de klassenouder gevraagd een gezamenlijk cadeau te doen en dan buitenspeelgoed voor de klas. Al die mokken belanden bij ons in de lerarenkamer in de kast.
Moet je eens bij het kerstdiner kijken wat ouders allemaal maken! Je vraagt of ze voor 5-6 kinderen iets willen maken, maar ze maken allemaal voor 30+ kinderen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:32:27 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_180055115
Het zal ook wel weer peer pressure zijn, net als die idiote traktaties en over the top kinderfeestjes, als Jetje het doet kan Roosje niet achterblijven natuurlijk.
(het triggert me nogal, merk ik, omdat het zó tegen al mijn principes indruist, maar je wordt bijna gedwongen om mee te doen, want kinderen zijn nou eenmaal snoeihard en heel gevoelig voor dit soort crap :'))
disclaimer
pi_180055147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het zal ook wel weer peer pressure zijn, net als die idiote traktaties en over the top kinderfeestjes, als Jetje het doet kan Roosje niet achterblijven natuurlijk.
(het triggert me nogal, merk ik, omdat het zó tegen al mijn principes indruist, maar je wordt bijna gedwongen om mee te doen, want kinderen zijn nou eenmaal snoeihard en heel gevoelig voor dit soort crap :'))
Ja vreselijk.. dat gepoch van bepaalde ouders..

Wel een briljant idee Shop, een klassencadeau _O_ Dat ik daar zelf nooit op gekomen ben :') Komt misschien ook omdat het nooit heel georganiseerd ging bij ons. En je ouders misschien zich verplicht laat voelen mee te doen.. maar toch een goed idee :Y
pi_180055195
Wat betreft traktaties vond ik zakjes chips altijd het meest ideaal. Niet te gezond (want dat vind ik dikke onzin :6 ) en alle kinderen lusten wel een chipssmaak. Alleen voor (echte) glutenallergieën niet geschikt maar zulke kinderen hadden sowieso altijd een eigen trommeltje met geschikte snoepjes en daar werd altijd goed rekening mee gehouden. Soms kregen die dan een speeltje (klein gummetje oid) ipv een traktatie, dat vond ik altijd wel heel attent O+
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:38:38 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_180055208
Een klassenkado klinkt inderdaad tof!

We gaan het wel meemaken in oktober, ik ben er echt zo huiverig voor. Ik vind mijn leven met niet-schoolgaand kind best heerlijk overzichtelijk en voorspelbaar. Maar ik zal hier ook wel in meegroeien :')
disclaimer
pi_180055227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Een klassenkado klinkt inderdaad tof!

We gaan het wel meemaken in oktober, ik ben er echt zo huiverig voor. Ik vind mijn leven met niet-schoolgaand kind best heerlijk overzichtelijk en voorspelbaar. Maar ik zal hier ook wel in meegroeien :')
Ik heb 10 jaar met relatief veel plezier in het PO gewerkt maar ik moet er echt niet aan denken daar in de rol van ouder mee te maken te moeten hebben :X Sterkte :P
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:39:39 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_180055230
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat betreft traktaties vond ik zakjes chips altijd het meest ideaal. Niet te gezond (want dat vind ik dikke onzin :6 ) en alle kinderen lusten wel een chipssmaak. Alleen voor (echte) glutenallergieën niet geschikt maar zulke kinderen hadden sowieso altijd een eigen trommeltje met geschikte snoepjes en daar werd altijd goed rekening mee gehouden. Soms kregen die dan een speeltje (klein gummetje oid) ipv een traktatie, dat vond ik altijd wel heel attent O+
Eigenlijk is dat heel sneu. Zit de hele klas lekker te vreten, zit jij met zo'n kutgum :')
Ik snap de intentie hoor, maar tegenwoordig is gluten / lacto vrij niet echt een opgave meer toch?
disclaimer
pi_180055252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat heel sneu. Zit de hele klas lekker te vreten, zit jij met zo'n kutgum :')
Ik snap de intentie hoor, maar tegenwoordig is gluten / lacto vrij niet echt een opgave meer toch?
Nee, náást iets uit het eigen trommeltje!! Dus als extraatje.
Geen opgave maar ik snap wel dat je dat niet aan 'vreemde' ouders over laat en als ouder dus zelf zorgt voor geschikte alternatieven :Y En soms wordt er iets getrakteerd wat wel geschikt is, ook prima.
pi_180055311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat heel sneu. Zit de hele klas lekker te vreten, zit jij met zo'n kutgum :')
Ik snap de intentie hoor, maar tegenwoordig is gluten / lacto vrij niet echt een opgave meer toch?
Ik hou daar ieg geen rekening mee. Met allerhande allergieën van klasgenoten.

Maar goed, tot nu toe deelden we altijd fruitspiesjes uit.
pi_180055337
Ik ben altijd blij met tekeningen. Ze laten merken dat ze je waarderen en je kunt het ongegeneerd weggooien :D Al heb ik inmiddels ook een versierde vaas, beschilderde theedoos, beschreven dienblad en volgetekende keukenschort.
Maar meestal kom ik precies het jaar rond met gekregen douchegel. En dan is het weer bijna zomervakantie.

En tja, over traktaties... Mijn allergische kind is altijd helemaal blij als hij wél mee kan doen met de traktatie.
pi_180055369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:46 schreef Hupje het volgende:
Ik ben altijd blij met tekeningen. Ze laten merken dat ze je waarderen en je kunt het ongegeneerd weggooien :D Al heb ik inmiddels ook een versierde vaas, beschilderde theedoos, beschreven dienblad en volgetekende keukenschort.
Maar meestal kom ik precies het jaar rond met gekregen douchegel. En dan is het weer bijna zomervakantie.
haha ja dat was wel wennen toen ik net gestopt was hoor.. was ik door de voorraad heen, werd het niet meer aangevuld -O- En mijn man mist de chocolade :+ Hoewel ik nu soms ook iets krijg van leerlingen, extra lief want betaalde dienst die ik lever..
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:51:13 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_180055423
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ik hou daar ieg geen rekening mee. Met allerhande allergieën van klasgenoten.

Maar goed, tot nu toe deelden we altijd fruitspiesjes uit.
Da's ook altijd goed ja :Y

Mijn kind heeft pas 1 keer getrakteerd en dat waren mandarijnspookjes.
Ze is nu al twee maanden aan het broeden op haar volgende traktatie, spinnencupcakes wil ze. Nog 3,5 maand wachten :')
disclaimer
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:08:09 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180055651
Moesten we een foto maken met wat lui van het werk.. daarna.. ladder in de panty :(
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:18:32 #277
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180055816
Kinderen die bij ons vroeger fruitspiezen uitdeelden werden in de pauze in elkaar geslagen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:30:03 #278
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180055956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:18 schreef MutedFaith het volgende:
Kinderen die bij ons vroeger fruitspiezen uitdeelden werden in de pauze in elkaar geslagen.
Gebeurt hier in het bedrijfsleven ook gewoon.

Naakt en bont en blauw achter het rookhok wordt je achtergelaten als je dat flikt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:46:57 #279
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180056206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vandaag op Facebook een foto van een taart voorbij komen met "Fijne juffendag" er op en had acuut medelijden met alle leerkrachten. Want dat is maar 1 leerling. Met 1 hele taart. Wat zouden al die andere kinderen dan aan snoep meezeulen :'(

Soberso vind ik het allemaal maar een gek verschijnsel, en ook dat alle juffen en meesters van elke leerling twee ker per jaar kado's moeten krijgen en dat het dan ook vaak nog iets is als een met drop gevulde mok met een foto van het betreffende kind er op. Daar zit je toch niet op te wachten in honderdvoud?
Juffen, wat vinden jullie daar nou van? :D
Ik werk op t VO en krijg NOOIT wat. :(

Mijn moeder kwam altijd met een tas thuis de laatste schooldag. Tekeningen en creazooi gooiden we meestal weg :+ mokken gingen wel de kast in (achterin tenzij mooi) en t snoep aten wij op/ging de snoeptrommel in. Douchefris de voorraad in.

Op juffendag kregen ze geen cadeaus maar was er gewoon feest op school met spelletjes en mocht je s middags spelen met speelgoed van thuis ofzo. Juffen takteerden de klas.
Kwak
pi_180056264
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:46 schreef Hupje het volgende:
beschreven dienblad
Heb ik ook ooit gekregen
Gebruik hem nu na jaren nog steeds, toch wel dierbaar geworden
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:08:53 #281
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180056577
Ver van mijn bed-show, traktaties. O+

En anders schakel ik tzt oma in, die vond het voor mij en zus altijd tof om te maken. :+

Het eten is vrij standaard vandaag, alleen mijn geplande appels worden kersen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180060635
Mijn kinderen zitten altijd twee jaar bij dezelfde leerkracht, dus als ze volgend jaar weer dezelfde juf hebben, dan doe ik eigenlijk niets aan het eind van het jaar. En anders heb ik weleens een plantje voor in de klas gegeven met een kaartje erbij. Dit jaar voor de juf van mijn dochter niets, voor zoon geef ik een nieuwe versie van zijn lievelingsboek uit de klas, dat mede door hem echt kapotgelezen is, en ook weer een kaartje om ze te bedanken.

Trakteren moet bij ons op school gezond, vind ik prima.

Verder heb ik zo afscheidsborrel van mijn werk, dus dat worden te veel kcal vandaag.
  Redactie Sport dinsdag 26 juni 2018 @ 17:24:43 #283
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180061389
Vandaag beschuit met muisjes afgeslagen op werk want zo lekker vind ik dat ook weer niet, ging het meteen weer over dat ik aan de lijn zijn echt niet nodig heb ;(

Stop gewoon eens daarmee :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180062029
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:24 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag beschuit met muisjes afgeslagen op werk want zo lekker vind ik dat ook weer niet, ging het meteen weer over dat ik aan de lijn zijn echt niet nodig heb ;(

Stop gewoon eens daarmee :')
Dat zou fijn zijn, als mensen eens ophielden met zeuren over de lijn van een ander :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:09:48 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_180062340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou fijn zijn, als mensen eens ophielden met zeuren over de lijn van een ander :Y
of überhaupt een mening uiten over wat je niet in je mond stopt...
disclaimer
pi_180062357
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

of überhaupt een mening uiten over wat je niet in je mond stopt...
Of wel... ;)
  Redactie Sport dinsdag 26 juni 2018 @ 18:11:13 #287
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180062363
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

of überhaupt een mening uiten over wat je niet in je mond stopt...
Ik kan me hier echt over verbazen ja. :D Alsof je altijd alles maar moet eten.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:11:23 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_180062366
"Wil je wat drinken?"
Ja, doe maar water.
"Water??? Water??? Het hoeft niet zo zuunig hoor!!"
Nee, ik wil gewoon het liefst water, dank je ;)
"Zeker weten? Je mag echt wel cola ofzo?"

;(
disclaimer
pi_180062374
Moet zeggen dat het mij persoonlijk gelukkig nauwelijks gebeurt, want het lijkt me honds irritant!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:12:37 #290
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180062386
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
"Wil je wat drinken?"
Ja, doe maar water.
"Water??? Water??? Het hoeft niet zo zuunig hoor!!"
Nee, ik wil gewoon het liefst water, dank je ;)
"Zeker weten? Je mag echt wel cola ofzo?"

;(
Echt té irritant dat. :')

Dus vaak vraag ik om een kop thee ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport dinsdag 26 juni 2018 @ 18:17:20 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180062469
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
"Wil je wat drinken?"
Ja, doe maar water.
"Water??? Water??? Het hoeft niet zo zuunig hoor!!"
Nee, ik wil gewoon het liefst water, dank je ;)
"Zeker weten? Je mag echt wel cola ofzo?"

;(
Maar ook echt ALTIJD dat "Water?????" :'( Mijn schoonmoeder begint ook altijd allerlei opties op te noemen wat ik kan drinken ipv water ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180062476
Dat eeuwige gezanik over water, zo stom. Alsof je de persoon afwijst in plaats van een glas cola. :')
  Redactie Sport dinsdag 26 juni 2018 @ 18:18:12 #293
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180062485
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt té irritant dat. :')

Dus vaak vraag ik om een kop thee ofzo. :+
Na 3 koppen ben ik dat ook wel weer zat.

Thuis drink ik voor de afwisseling van dat neppe crystal clear spul, Saskia van de Lidl :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180063234
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:17 schreef Cholula het volgende:
Dat eeuwige gezanik over water, zo stom. Alsof je de persoon afwijst in plaats van een glas cola. :')
Nou, dát dus! Nee, ik wijs jou niet af! Ik heb gewoon het liefst water :')

(thee is soms wel een risico bij mensen die geen thee drinken - dat je ineens de senseo hoort in de keuken :|W )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 19:22:07 #295
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180063547
Is die thee uit de senseo net zo smerig als de koffie?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 19:29:47 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_180063678
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt té irritant dat. :')

Dus vaak vraag ik om een kop thee ofzo. :+
daar moeten altijd koekjes bij :(
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 juni 2018 @ 19:36:51 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_180063811
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:33 schreef Lonaa het volgende:
DikkieDik.
;(
niks DikkieDik, malle! Gewoon lekker ding :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_180065820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:17 schreef Cholula het volgende:
Dat eeuwige gezanik over water, zo stom. Alsof je de persoon afwijst in plaats van een glas cola. :')
Ja, dat dus!! Mijn hemel.

Of dat het 'niet gezellig' is als je geen koek/taart/chocola/chips etc hoeft. Goed om te weten dat hoe gezellig het is afhangt van of ik meuk in mijn mond stop of niet :X

En Lona, leuk shirt! En helemaal geen dikkie dik joh.

Mijn weekgemiddelde van vorige week lag een kilo lager dan die van de week ervoor, ondanks sushi en muffin/bbq vorige week. Yey. Deze week tot nu toe (2 dagen, maar hee) al 0.2 gemiddeld onder dat van vorige week.

Vandaag at ik per ongeluk tortillachips met guacamole mee met m'n vriend om half zes, maar zat ik daar eigenlijk de rest van de avond zo vol van dat ik m'n avondeten heb geskipt. Kom alsnog wel iets hoger uit dan de planning daardoor maar dat is te verwaarlozen (+-200kcal) dus ik ben eigenlijk wel tevreden.

En ik heb voor de komende drie dagen m'n ontbijtjes en lunches geprept dus dat betekent 20 minuten langer slaap in de ochtend O+

[ Bericht 16% gewijzigd door vlindertje89 op 26-06-2018 20:52:09 ]
pi_180066237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 19:22 schreef MutedFaith het volgende:
Is die thee uit de senseo net zo smerig als de koffie?
Vele malen smeriger -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180066278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vele malen smeriger -O-
Echt hoe bedenken mensen dat dat uberhaupt een optie is :X
pi_180066353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:

Echt hoe bedenken mensen dat dat uberhaupt een optie is :X
Mensen die zelf nooit thee drinken :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')