abonnement Unibet Coolblue
pi_179999199
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Best een prima zet van Overmars.

Ben benieuwd wat Bergkamp en Spijkerman hadden gevonden van deze aankoop :') wss wel wat te zeiken
Mist Ajax-DNA
pi_179999758
Siem, Frenkie en Donny geblesseerd dus. En Schone op het WK. Blijft weinig over van het middenveld zo. :+
  zaterdag 23 juni 2018 @ 22:05:04 #253
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180000448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
Siem, Frenkie en Donny geblesseerd dus. En Schone op het WK. Blijft weinig over van het middenveld zo. :+
Ekkelenkamp, Azor ahai, Lang en de Wit toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 23 juni 2018 @ 22:52:11 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180001567
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ekkelenkamp, Azor ahai, Lang en de Wit toch?
Dat is allemaal middelmaat die het niveau van NAC Breda nooit gaan ontstijgen.
Oh.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 22:53:03 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180001586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
Siem, Frenkie en Donny geblesseerd dus. En Schone op het WK. Blijft weinig over van het middenveld zo. :+
Frenkie en Donny geblesseerd voor hoelang? Die kunnen we niet missen nee.
Oh.
pi_180001810
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jeetje Klaas, wat een jaloezie.
Ja Tadic komt naar nederland om op kunstgrasveldjes te spelen... :)

Ik geloof er echt helemaal geen bal van heel dat verhaal tadic

is gewoon weer een ballontje zoals elk seizoen die door marc overmars en zijn vriendjes in de media wordt gegooid om het publiek wijs te maken dat hij zogenaamd alles aan heeft gedaan om spelers naar ajax te halen...

Tadic kan straks gewoon kiezen voor duitsland engelands spanje italie .....

Nederlandse clubs kunnen alleen maar spelers van het Wk halen die wat minder opvallen.in een goed presterend team....

En dan kom je inderdaad uit bij landen als kroatie en servie.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 23 juni 2018 @ 23:14:13 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180001923
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja Tadic komt naar nederland om op kunstgrasveldjes te spelen... :)

Ik geloof er echt helemaal geen bal van heel dat verhaal tadic

is gewoon weer een ballontje zoals elk seizoen die door marc overmars en zijn vriendjes in de media wordt gegooid om het publiek wijs te maken dat hij zogenaamd alles aan heeft gedaan om spelers naar ajax te halen...

Tadic kan straks gewoon kiezen voor duitsland engelands spanje italie .....

Nederlandse clubs kunnen alleen maar spelers van het Wk halen die wat minder opvallen.in een goed presterend team....

En dan kom je inderdaad uit bij landen als kroatie en servie.....
Het is al helemaal rond volgens Ten Hag :)
Oh.
pi_180002256
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Frenkie en Donny geblesseerd voor hoelang? Die kunnen we niet missen nee.
Gaan niet mee op trainingskamp dus dat kan wel een aantal weken duren.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 23:39:39 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180002297
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gaan niet mee op trainingskamp dus dat kan wel een aantal weken duren.
Gravenberch in de basis dan.
Oh.
pi_180003703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:32 schreef Brammess het volgende:
Tadic is al helemaal rond volgens Overmars.
Link?

E: https://www.ajaxshowtime.(...)st-tadic-aan-ten-hag
pi_180006321
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is al helemaal rond volgens Ten Hag :)
Aha ten hag...

I rest my case :)

Ik hoorde ten hag van de week ook op het sportjournaal zeggen dat de poort gesloten is voor de ligt en frenkie.....

DEze man is zo grappig ik hoop dat hij nog lang bij ajax blijft... :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 juni 2018 @ 10:39:54 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007477
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Aha ten hag...

I rest my case :)

Ik hoorde ten hag van de week ook op het sportjournaal zeggen dat de poort gesloten is voor de ligt en frenkie.....

DEze man is zo grappig ik hoop dat hij nog lang bij ajax blijft... :'(
Ik heb wel vertrouwen in het nieuwe seizoen :)
Oh.
pi_180007506
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb wel vertrouwen in het nieuwe seizoen :)
Het zou gek zij als je dat niet zou hebben want ajax heeft net als de afgelopen 4 seizoenen gewoon de beste selectie van nederland....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 juni 2018 @ 10:42:27 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007542
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het zou gek zij als je dat niet zou hebben want ajax heeft net als de afgelopen 4 seizoen gewoon de beste selectie van nederland....
Dat klopt, dus als er een nieuw Nouri-drama bespaard blijft, Ten Hag het tactisch beter weet neer te zetten in Europese potjes dan Keizer vorig seizoen en niet onze beste verdediger verkocht wordt als het seizoen is begonnen moet het goedkomen.

Al vlak ik PSV nooit uit die toch ook altijd wel weer weten te presteren.
Oh.
pi_180007603
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat klopt, dus als er een nieuw Nouri-drama bespaard blijft, Ten Hag het tactisch beter weet neer te zetten in Europese potjes dan Keizer vorig seizoen en niet onze beste verdediger verkocht wordt als het seizoen is begonnen moet het goedkomen.

Al vlak ik PSV nooit uit die toch ook altijd wel weer weten te presteren.
Ik zie nog grote kwestbaarheden bij ajax. De beste selectie is niet altijd beste ploeg. Het gaat erom dat je het beste TEAM gaat krijgen.

En daar heb ik juist me twijfels over bij ajax....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180007632
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat klopt, dus als er een nieuw Nouri-drama bespaard blijft, Ten Hag het tactisch beter weet neer te zetten in Europese potjes dan Keizer vorig seizoen en niet onze beste verdediger verkocht wordt als het seizoen is begonnen moet het goedkomen.

Al vlak ik PSV nooit uit die toch ook altijd wel weer weten te presteren.
Ik hoop dat van Ginkel naar Fenerbahce gaat ( gerucht ), dan zijn we eindelijk van dat gezeik af.

Maar verder zullen ze wel weer een prima elftal hebben volgend seizoen. Ben alleen benieuwd of ze Lozano weten te behouden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 24 juni 2018 @ 10:46:38 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180007636
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik zie nog grote kwestbaarheden bij ajax. De beste selectie is niet altijd beste ploeg. Het gaat erom dat je het beste TEAM gaat krijgen.

En daar heb ik juist me twijfels over bij ajax....
Ze moeten nog aan de voorbereiding beginnen :')
Dit, dus.
  zondag 24 juni 2018 @ 10:48:00 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007665
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik zie nog grote kwestbaarheden bij ajax. De beste selectie is niet altijd beste ploeg. Het gaat erom dat je het beste TEAM gaat krijgen.

En daar heb ik juist me twijfels over bij ajax....
Ja joh, maar zoiets vormt zich in de loop van het seizoen.

En als je zoveel goede voetballers hebt kan je die vast wel goed met elkaar laten fungeren, al zal het ook wel flink managen worden voor Ten Hag en moet hij rouleren.
Oh.
  zondag 24 juni 2018 @ 10:49:12 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007691
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik hoop dat van Ginkel naar Fenerbahce gaat ( gerucht ), dan zijn we eindelijk van dat gezeik af.

Maar verder zullen ze wel weer een prima elftal hebben volgend seizoen. Ben alleen benieuwd of ze Lozano weten te behouden.
Nja als ze Lozano verkopen voor een flink bedrag hebben ze toch weer wat geld om te investeren. En als Van Ginkel niet daarheen gaat gaan ze volgens mij die Erick Gutierrez kopen uit Mexico.

Al moeten we daar sowieso een beetje hopen op de opstartproblemen met een nieuwe trainer.
Oh.
pi_180007713
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik hoop dat van Ginkel naar Fenerbahce gaat ( gerucht ), dan zijn we eindelijk van dat gezeik af.

Maar verder zullen ze wel weer een prima elftal hebben volgend seizoen. Ben alleen benieuwd of ze Lozano weten te behouden.
Als ik zie hoe die zich op het WK manifesteert, dan zou dat bijzonder zijn. Bij Ajax worden spelers al weggekocht als ze een halve EL wedstrijd leuk spelen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180007805
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja joh, maar zoiets vormt zich in de loop van het seizoen.

En als je zoveel goede voetballers hebt kan je die vast wel goed met elkaar laten fungeren, al zal het ook wel flink managen worden voor Ten Hag en moet hij rouleren.
Je moet je ook gewoon de vraag stellen of het allemaal wel goed genoeg is......Je kan beter 7 middelmatige spelers hebben en 4 top spelers hebben die het verschil maken....ajax heeft teveel leuke voetballers die teveel willen voetballen.

Het is geen zaalvoetbalcompetitie.....

Ajax mist tiepes als van Ginkel en KEA......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180007847
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja als ze Lozano verkopen voor een flink bedrag hebben ze toch weer wat geld om te investeren. En als Van Ginkel niet daarheen gaat gaan ze volgens mij die Erick Gutierrez kopen uit Mexico.

Al moeten we daar sowieso een beetje hopen op de opstartproblemen met een nieuwe trainer.
Ik verwacht wederom een sterk PSV. Zaak is dus om Tadic definitief binnen te halen en ik zou ook nog een goede VM proberen te halen. Blind zou geweldig zijn, maar die zal wel naar Italië ofzo gaan. En een rechtsback is ook wel noodzakelijk, want die Kristensen kan er echt geen drol van.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 24 juni 2018 @ 10:58:02 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007897
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:55 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik verwacht wederom een sterk PSV. Zaak is dus om Tadic definitief binnen te halen en ik zou ook nog een goede VM proberen te halen. Blind zou geweldig zijn, maar die zal wel naar Italië ofzo gaan. En een rechtsback is ook wel noodzakelijk, want die Kristensen kan er echt geen drol van.
Die gaan allebei niet gehaald worden, want op VM kunnen zo Frenkie/vd Beek/Schöne/Eiting/Matisuwa spelen. En op rechtsback hebben ze in een jaar al twee aankopen gedaan dus daar gaan ze er niet nog eentje voor halen, en verwacht ook vooral dat Mazraoui daar gaat spelen.

Ik zou tevreden zijn als Tadic er is en dan ook nog een centrale verdediger (wel echt een must), dan is de selectie wel aardig. Een goede buitenspeler erbij zou het nog wel afmaken, maar dat is hopen op teveel ben ik bang.
Oh.
pi_180007922
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gaan allebei niet gehaald worden, want op VM kunnen zo Frenkie/vd Beek/Schöne/Eiting/Matisuwa spelen. En op rechtsback hebben ze in een jaar al twee aankopen gedaan dus daar gaan ze er niet nog eentje voor halen, en verwacht ook vooral dat Mazraoui daar gaat spelen.

Ik zou tevreden zijn als Tadic er is en dan ook nog een centrale verdediger (wel echt een must), dan is de selectie wel aardig. Een goede buitenspeler erbij zou het nog wel afmaken, maar dat is hopen op teveel ben ik bang.
Ik vind de spoeling op VM te dun, en zou daarom nog een speler halen voor die positie. Ook de rechtsback positie blijft dun bezet. Een goede buitenspeler erbij zou idd ook mogen, Kostic zou m.i. een goede optie zijn.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_180007955
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gaan allebei niet gehaald worden, want op VM kunnen zo Frenkie/vd Beek/Schöne/Eiting/Matisuwa spelen. En op rechtsback hebben ze in een jaar al twee aankopen gedaan dus daar gaan ze er niet nog eentje voor halen, en verwacht ook vooral dat Mazraoui daar gaat spelen.

Ik zou tevreden zijn als Tadic er is en dan ook nog een centrale verdediger (wel echt een must), dan is de selectie wel aardig. Een goede buitenspeler erbij zou het nog wel afmaken, maar dat is hopen op teveel ben ik bang.
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik vind de spoeling op VM te dun, en zou daarom nog een speler halen voor die positie. Ook de rechtsback positie blijft dun bezet. Een goede buitenspeler erbij zou idd ook mogen, Kostic zou m.i. een goede optie zijn.
Ik vind het wel grappig dat ajax supporters niet eens weten op welke positie Tadic speelt....

quote:
Du¨an Tadić is een Servisch voetballer die doorgaans als vleugelspeler uitkomt. Hij tekende in juli 2014 bij Southampton, dat hem overnam van FC Twente. Tadić debuteerde in 2011 als international voor Servië.
Hij moet dus centraal op het middenveld gaan spelen volgens jullie :)

Bij servie speelt hij rechtsbuiten zowat.....

Daar speelt die braziliaan toch al bij jullie?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')