abonnement Unibet Coolblue
pi_179955704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Klopt, maar tegenwoordig hebben ze dat niet meer.
We moeten respect voor elk mens hebben dat iets doet, of je vrijwilligerswerk doet of tomaten plukt of een boekhouder bent, we werken samen.

Maar nee alles beneden hbo is pauper volgens fok!
Respect moet je verdienen toch? En dat verdien je niet door een flutbaantje te vervullen omdat je niks anders kan doen. Om het zo maar even te verwoorden. Maar ja iedereen is gelijkwaardig en bla
pi_179955745
Misschien is een beter woord 'acceptatie'. We accepteren dat zulke mensen er zijn en accepteren het ook als ze zelfs dat nog weten te verneuken. Betekent niet dat we het leuk vinden of wat dan ook, maar acceptatie is ook wat waard en een stuk eerlijker dan jouw idee van respect
pi_179955828
Doorgaans gaat het wel goed, alleen dat gebaar dat je moet opschieten, als je voorzichtig voorbij komt rijden is irritant.
.
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:57:03 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_179956171
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:43 schreef Zwolsboy het volgende:
Vandaag in Kampen gingen ze de putjes langs het wegdek leeg/schoon spuiten....
En ze begonnen om half 8 :')
Waarom midden in de spits, Ambtenaren :') niet kunnen plannen, doe dit tussen 10 en 2 wanneer er bijna niks op de weg rijdt, of snachts.
Kampen :')
Zijn in de oorlog even 6 miljoen joden naar toe afgevoerd en omgebracht :(
pi_179959932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kampen :')
Zijn in de oorlog even 6 miljoen joden naar toe afgevoerd en omgebracht :(
Mijn collega is jood, en woont in kampen.

De ironie... :')
pi_179959940
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Respect moet je verdienen toch? En dat verdien je niet door een flutbaantje te vervullen omdat je niks anders kan doen. Om het zo maar even te verwoorden. Maar ja iedereen is gelijkwaardig en bla
Respect kun je ook verdienen door zo'n flutbaantje uit te voeren. Waar zijn jullie hoogopgeleiden zonder vakkenvuller of vuilnisman. Gaan jullie dat zelf uitvoeren? Volgens mij niet want jullie vinden dat onnodig en oninteressant. :W
pi_179962980
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 06:06 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Respect kun je ook verdienen door zo'n flutbaantje uit te voeren. Waar zijn jullie hoogopgeleiden zonder vakkenvuller of vuilnisman. Gaan jullie dat zelf uitvoeren? Volgens mij niet want jullie vinden dat onnodig en oninteressant. :W
Jááááááááren geleden, nog in de vorige eeuw, had ik een bijbaantje bij een grote warenhuisketen die inmiddels failliet is. De bijbaners (inclusief mijzelf) waren bijna allemaal HBO of Uni... En het verloop was laag... Met andere woorden: het kán dus wel.
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')