abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 juni 2018 @ 22:11:07 #201
221912 minilot
Nancy boy
pi_180023766
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 21:32 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Wat lust ie al veel ^O^ Heeft O. nog last van krampjes nu hij vast voedsel krijgt of valt dat wel mee?
Zijn maar heel kleine beetjes, O. krijgt nog volledig borstvoeding en tijdens onze maaltijden mag -ie gewoon van alles wat proeven. Dat zijn niet echt dikke hoeveelheden dus, tot dusver ook nergens last van. Maar goed, vanavond waren het denk ik wel tien kappertjes en twee olijven, dus wie weet!

Meneer z'n poep wordt er in elk geval dagelijks interessant van, van die likjes en hapjes van steeds weer nieuwe dingen. :7
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 24 juni 2018 @ 22:12:23 #202
221912 minilot
Nancy boy
pi_180023792
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 22:01 schreef Nolita het volgende:
Wel bijgelezen, maar even te moe om te reageren. We zijn terug van weekendje weg zonder N. Ben blij dat we weer thuis zijn en we hebben het alledrie overleefd gelukkig.
Dacht wat bij te kunnen slapen, maar dat viel tegen. Natuurlijk veel later naar bed dan normaal en om 6 uur wakker door het licht (slechte gordijnen), helaas.
Hopelijk snel weer energie om op jullie te kunnen reageren!
:*
Welkom terug en hoop dat je eenmaal thuis nu wat kunt bijslapen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_180024021
M. heeft nogal een gevoelig darmsysteem geloof ik, die heeft al krampjes van minihapjes van dingen. }:|

Ik vroeg me al af hoe het bij jullie was gegaan Nolita! Hoe is het met N. gegaan? En hebben jullie t een beetje volgehouden zo het eerste weekend zonder haar of viel het toch tegen?
pi_180024612
Meh, stuiterende baby in zijn ledikant. We hadden net een festival bij vrienden in de achtertuin en M. heeft met iedereen gesjanst en gedanst. Stuk stokbrood naar binnen gewerkt, over het gras gekropen en heel veel gelachen. Maar wel way over zijn bedtijd nu, dus er wordt nog niet echt geslapen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180024694
Oh ja, ik vind jullie schema’s dus zo indrukwekkend allemaal. Ik kan me echt nergens aan houden.

Opstaan: fles
Daarna een keer slapen
Meestal fruit, of nog iets anders
Lunch
Fles voordat hij samen slaapt met zijn broer
Tussendoor nog iets
Ergens een keer avondeten
Slapen
Fles
Slapen

Tijden zijn enoooooorm variabel, zoals je vanavond wel ziet :') M. kan er gelukkig goed tegen. Soms is de nacht dan wat slechter, maar dat is dan maar zo. Veel meer regelmaat krijg ik er ook niet in, wij zijn altijd impulsief en peuter is het ook zo gewend.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180028328
Kan me helemaal voorstellen dat je weer zo geniet van eten Malteser. En dat het eng is dat het nu zķ goed gaat ten opzichte van je zwangerschap. Maar wel fijn om te lezen dat glitters en unicorns is :)

@Pannekoekenmix: je schreef dat je geen tijd meer hebt voor jezelf. Zoals: geen tijd om even te zitten met een kopje koffie? Of bedoel je meer dat je een ochtend/dag zelf de deur uitkan?

Rena: :*

Jee LadyS, wat spannend, de wendagen bij het kdv. Fijn dat je opbouwt!

Ook hier geen schema’s, daarvoor komt R. nog te onregelmatig. Ik weet niet of het met flesvoeding ook geldt, maar elke avond lijkt hij te clusteren, dit start meestal rond 18.00 uur en wordt dan wat huilerig en niks is dan goed. Elke keer wil hij dan een beetje drinken, neemt dan een paar slokjes en gaat dan huilen en wil dan niet meer. Maar toch eindigt het rond 21.00 uur 21.30 uur met een warme volle fles en valt dan in slaap. Voorheen deed hij dit in de ochtenden in plaats van de avonden. In ieder geval draait hij na de laatste fles normaal gesproken vier uur en vannacht zelfs vijf uur. Daarna een voeding erin en weer vier uur.

En.. hij slaapt nu ook de hele nacht in de cosleeper en bijna niet meer op mij. Mis het aan de ene kant enorm, maar aan het einde lukte het me niet meer om in slaap te komen met hem op mij. Ik denk dat ik daarvoor niet meer moe genoeg was. Het scheelt wel in energie moet ik zeggen, ben toch meer uitgerust zonder baby op me.

Ik had tot gister hele luie dagen. Mijn man heeft op dit moment geen werk (hij werkte drie dagen in loondienst en daarnaast voor zichzelf. Hij was op een hele lullige manier ontslagen, een paar weken voor mijn uitgerekende datum) en is daardoor ook hele dagen thuis. We zijn daar uiteindelijk zo ontzettend blij mee, het is echt een zegen geweest. Het is heerlijk dat hij nu ook alle tijd met R. door kan brengen.

We sliepen dan door zolang we nodig vonden/hadden en speelden dan met R. in bed. Kijken of hij nog nieuwe skills had en lekker knuffelen enzo. Tegen de tijd dat we naar beneden gingen was het alweer 11.00 uur en was de dag alweer half voorbij. Verder deed ik ook niets bijzonders dan op de bank rondhangen en wat dingetjes in huis doen.

Omdat we heel veel te doen hebben in huis wat voor de geboorte van R. al af had moeten zijn (keukendeurtjes vervangen, schilderen, nieuwe vloer leggen etc. etc.) en het een enorme puinzooi werd hebben we gister de knop omgezet. Om 8.00 uur waren we al aan de slag en hebben we een hele kamer leeggeruimd en opnieuw ingericht. Zo blij! Dus vandaag weer hetzelfde. Het is heerlijk om vroeg op te zijn en nu ik dit typ liggen beide mannen nog te slapen c_/

Ik voel me nu heel erg goed en dat had ik de eerste weken écht niet kunnen denken. Ik lees dat ik niet de enige ben, ook ik vond de eerste weken enorm heftig. Ik dacht echt, waar ben ik in vredesnaam aan begonnen. Ik was ook erg angstig. En ik weet nog dat ik jaloers was op de kraamzorg dat zij gewoon lekker naar huis kon en ik vast zat in huis. En dat ik zo naar werk verlangde ( ik was juist dolblij dat ik een half jaar verlof had). Als ik nu terug denk aan die tijd dan kan ik het me haast niet meer voorstellen dat ik me zo voelde. Het is nu zo fijn met z’n drietjes dat ik hoop dat deze periode eeuwig gaat duren O+

Het enige wat ik irritant vind, is mijn hoofd. Ben nog steeds behoorlijk dement en schrijven gaat ook lastiger dan eerst. Ik ben al een uur aan het typen :')

Okee megapost :@
pi_180028341
Weet niet welke feature S. heeft gedownload, maar het is de ik-ga-'s avonds-alhoewel-ik-supermoe-ben-lekker-toch-niet-slapen feature.
Deze vind ik niet zo'n succes, dus mocht iemand anders interesse hebben, dan wil ik die voor niks noppes nada doormailen (ben zelfs bijna bereid geld toe te geven om er vanaf te komen (de feature dan, hč, de baby houd ik nog wel even :+ ) :7 )

Gister weer bijna 2 uur bezig geweest, na de (in theorie) laatste voeding valt ie niet meer aan de borst in slaap, wil ie alleen maar staan en zitten en heeeel veeeel dingen op de grond gooien. Ondertussen is ie wel druk bezig met in zijn oogjes aan het wrijven en gapen en jengelig zijn.
Het lijkt wel of ie dat laatste rustige moment op zijn kamertje lava vindt.
Uiteindelijk op ons bed weer aan de borst en meneer slaapt binnen 2 minuten en ik kan hem zo in bed leggen.

Tot zover mijn voornemen om om 21 uur in bed te liggen. Helaas hoort bij deze feature ook weer de ik-word-3-keer-per-nacht-wakker-modus }:| }:| }:| }:|

Kortom, ik begin de werkweek weer heerlijk fit......
pi_180028418
Oh wat klote Tolstoi... JIj hebt ook geen mazzel met goede nachten :*
pi_180029136
Hier ook slechte nachten, ik wijt het maar aan de tandjes. Hij werd wel vanmorgen pas om 07:30 wakker.
Nu kruipt hij door het huis en is al 2x opnieuw aangekleed :')
Ik hoorde de voerbak van de hond geluid maken en met dat ik erop af loop hoor ik water klotsen.
Gevolgd door een overstroming en daarna flink gehuil.
Had die rotzak de hele voorstandaard over zich heen getrokken, natuurlijk net nadat er nieuw water in zat.
Dat ding staat nu dus ook niet meer veilig haha.

Nieuw pakje aan, kotst hij zichzelf onder ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180029290
De hondenbak is hier ook favoriet }:|

Bedenk je wel Flav, dat V. al veel zelfstandiger wordt op het moment dat nr. 2 echt gaat kruipen. S. is nu 2,5 en kan prima zelf lopen. Hij helpt soms met dingen, ik kan hem al uitleggen hoe dingen werken en waarom iets wel of niet mag. Dat was voor mij ook een angstbeeld, maar niet geheel terecht blijkt.
Alleen het opvoeden van 2 kerels tegelijk vind ik soms wel heftig. Je bent soms echt een politieagent.
Gelukkig liggen ze ook halve dagen op elkaar te knuffelen en moeten ze zo lachen samen.
Als S. uit de speelzaal komt kruipt hij in de kinderwagen en geeft M. een dikke aai over zijn bol: ‘Dag Mijmpieeeeee’ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 25 juni 2018 @ 09:01:30 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180029307
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 08:46 schreef Flav het volgende:

Ik hoorde de voerbak van de hond geluid maken en met dat ik erop af loop hoor ik water klotsen.
Gevolgd door een overstroming en daarna flink gehuil.
Had die rotzak de hele voorstandaard over zich heen getrokken, natuurlijk net nadat er nieuw water in zat.
Dat ding staat nu dus ook niet meer veilig haha.

Haha, dit is precies waarom ik onze hond nu al leer alleen buiten te drinken (ze kan daar zelf heenlopen).

Ik heb gisteravond de badkamer schoongemaakt terwijl mijn kletsende baby toekeek ( 3 kwartier lang :D ) en daarna zijn we lekker een halfuur in bad gegaan. O+ Hij was zo ontzettend moe daarna en ligt dus weer klokje rond te slapen vanaf half 9 gisteravond. Ben benieuwd wanneer hij wakker wordt.

Lijkt mij overigens wel zwaar om twee kleine kinderen te hebben. Ik zou het alleen voor het kleine leeftijdsverschil doen, maar zeker niet voor de lol :P daarom zit er bij ons ook 11,5 jaar tussen.
pi_180029544
Onze drinkt ook liever buiten maar kan daar niet zelf heen, tenzij mooi weer en de deur open staat haha.
Gaan we nu wel maar doen want hij had net weer de standaard omgetrokken. Gelukkig zaten er deze keer geen bakken in haha :+

Ja dat is ook wel weer waar Lesage :Y
pi_180030837
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:40 schreef Philomijn het volgende:
Leuk om te lezen hoe het bij jou gaat Elleska! Ik las dat ze rond deze tijd ook patronen kunnen herkennen, zowel in dagindeling als in bijv streeppatronen.
vind het ook leuk om jou posten te lezen, we gaan redelijk gelijk op. altijd fijn om te lezen dat een ander tegen dezelfde dingen aan loopt en van dezelfde dingen geniet :)

quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:46 schreef Philomijn het volgende:
Even een zeer smakelijke vraag :7

Hoe vaak laten/lieten jullie baby’s scheten? Als ze dat überhaupt doen... Die van mij laat de hele dag door regelmatig behoorlijke scheten, waarvan je denkt: als ik er per ongeluk eens één laat kan ik altijd hem de schuld geven... :+ Echter... dat in combinatie met dat Flip erg onrustig is aan de fles (huilen, hoofd wegtrekken, niet meer willen drinken, armen maaien), onrustig, overstrekken, rood aanlopen plus verkoudheid en nu behoorlijk rode uitslag in gezicht, op borst en rug en rode vlekjes op zijn hoofd... doen mij denken aan koemelkallergie. Ik heb dit zelf ook gehad als baby en de twee zoons van mijn zus ook (schijnt een erfelijk component in te zitten...).

Anyway ik vond die scheten nooit echt opvallend, maar wie weet is het helemaal niet normaal zoveel scheten...? Ik bel morgen de huisarts, in ieder geval om naar die uitslag te laten kijken maar zijn onrust bij de fles is toch niet normaal lijkt me.
hier ook scheten die niet onderdoen voor een volwassen vent :o
maar L. heeft er niet echt last van. even onrustig, een dikke scheet (of een gigantische boer) en daarna lachen. Als je het idee hebt dat Flip er veel last van heeft kan het geen kwaad er even met de huisarts over te hebben, helemaal met de KMA in je achterhoofd.

minilot wat een heerlijke foto's!
LaBelleFleur27 trotse papa! hier ook al, als we met zn 3e op pad zijn krijg ik geen kans om achter de kinderwagen te lopen.
Jagärtrut, *O* voor het flesje en zelfs meer kunnen kolven dan hij heeft gedronken. aan je productie ligt het dan niet dat hij vaak wil drinken.

quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2018 07:07 schreef DorothyGale het volgende:
Het enige wat ik irritant vind, is mijn hoofd. Ben nog steeds behoorlijk dement en schrijven gaat ook lastiger dan eerst. Ik ben al een uur aan het typen :')

Okee megapost :@
haha herkenbaar. ik druk maar op invoeren want ik ben het overzicht kwijt waar ik nog meer op wilde reageren.
pi_180031387
Hier vandaag het rijk alleen met Olaf. Wat jammer dat hij net wakker wordt op het moment dat de duutser en T weggaan, nog geen rust. Wel een goede nacht achter de rug, hij kwam pas voor de eerste voeding om 01.00, en daarna om 04.00. Jammer genoeg daarna niet echt meer geslapen. Maar goed, het lijkt ergens op...
pi_180031395
O, en ik kan ook alleen maar ego-posten. Ik leef mee op het opent dat ik het lees, maar zodra ik begin te typen ben ik alles kwijt...
pi_180031723
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
O, en ik kan ook alleen maar ego-posten. Ik leef mee op het opent dat ik het lees, maar zodra ik begin te typen ben ik alles kwijt...
Dat woord is hier verboden ;) We hebben allemaal te maken (gehad) met slopende nachten en snappen heel goed dat je dan niet altijd de fut hebt om overal op te reageren :*

Hier vanochtend even langs het CB geweest omdat vorige keer haar hoofdje wat voorliep op de curve, maar dat was nu niet meer het geval dus dat viel mee. Ze weegt nu 8900 gram en is 68cm lang, mijn kleine spekkerdje. Ze besloot ook dat het CB een prima plek is om even te poepen als mama denkt even snel op en neer te gaan zonder spullen :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180032238
Fijn van de nacht Jagar!

Goeie stats rena! Hoe is het met haar heupjes? Of had ze al een echo gehad? Of was dat C. helemaal niet? :o

Oh en wat een rotnacht TolStoi! Moet je ook nog werken vandaag?

Nee dat geheugen is na bijna 6 maand nog lang niet wat het geweest is, volgens mijn collega is het blijvend :{w
pi_180032282
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:59 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Nee dat geheugen is na bijna 6 maand nog lang niet wat het geweest is, volgens mijn collega is het blijvend :{w
Hier is het na 10 maanden ook nog steeds, zie het niet meer goedkomen :D
  maandag 25 juni 2018 @ 12:01:35 #219
221912 minilot
Nancy boy
pi_180032283
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier vandaag het rijk alleen met Olaf. Wat jammer dat hij net wakker wordt op het moment dat de duutser en T weggaan, nog geen rust. Wel een goede nacht achter de rug, hij kwam pas voor de eerste voeding om 01.00, en daarna om 04.00. Jammer genoeg daarna niet echt meer geslapen. Maar goed, het lijkt ergens op...
Fijn zo! :* Nu nog ook 's nachts zelf slapen als de baby slaapt. ^O^
Olaf en Otto synchroniseerden blijkbaar - hier ook 01:00 en 04:00. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 25 juni 2018 @ 12:03:18 #220
221912 minilot
Nancy boy
pi_180032328
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:37 schreef rena het volgende:

[..]
Ze besloot ook dat het CB een prima plek is om even te poepen als mama denkt even snel op en neer te gaan zonder spullen :+
Hehe, oh jee! :D En toen? Spullen wel voorradig op het CB? Op het onze liggen luierjes in diverse maten.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 25 juni 2018 @ 12:04:37 #221
221912 minilot
Nancy boy
pi_180032346
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]


Ik heb gisteravond de badkamer schoongemaakt terwijl mijn kletsende baby toekeek ( 3 kwartier lang :D )
Wow! ^O^ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180032525
Ik sluit aan bij de ego-posts. Heb de afgelopen dagen ook niet meegelezen wat meestal wel lukt. Dit keer een te druk weekend gehad.
Maar hoi, allemaal!

Jagar, ik heb wel meegekregen dat je hebt afgewisseld met kunstvoeding om zelf aan ietsiepietsie rust toe te komen. Goed gedaan! En heel fijn om te lezen dat je een iets betere nacht had vannacht. Dat die trend maar door mag zetten!

Rena, mooi gegroeid! Wel een beetje jammer van de poep ;)

Wij komen toevallig ook net van het CB terug. Ze groeit gelukkig weer goed wat betreft lengte en gewicht, alleen haar hoofdje blijft achter. Is nauwelijks gegroeid en zit echt onderaan de curve. Over twee maanden nog eens meten, dan kunnen ze zeggen of er onderzoek nodig is, of dat ze gewoon een wat kleiner hoofd heeft.
pi_180032552
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:59 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Goeie stats rena! Hoe is het met haar heupjes? Of had ze al een echo gehad? Of was dat C. helemaal niet? :o
Nee dat is C, goed onthouden ;) Aanstaande maandag hebben we de echo :)

Mini, ik heb de ontaarde moeder uitgehangen en ben daarna snel naar huis gewandeld, ze was volgens mij ook nog bezig tijdens het wegen :’) , we wonen praktisch om de hoek bij het CB en alles zat in de luier godzijdank.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180032610
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:13 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Wij komen toevallig ook net van het CB terug. Ze groeit gelukkig weer goed wat betreft lengte en gewicht, alleen haar hoofdje blijft achter. Is nauwelijks gegroeid en zit echt onderaan de curve. Over twee maanden nog eens meten, dan kunnen ze zeggen of er onderzoek nodig is, of dat ze gewoon een wat kleiner hoofd heeft.
Ik had het daar toevallig nog over op het CB, ze zeiden dat het soms ook familiair kan zijn een klein of groot hoofd. Hopelijk valt het bij jullie ook mee :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180032707
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:16 schreef rena het volgende:

[..]

Ik had het daar toevallig nog over op het CB, ze zeiden dat het soms ook familiair kan zijn een klein of groot hoofd. Hopelijk valt het bij jullie ook mee :)
Oh thanks voor je reactie! Ik hoop het ook en maak me ook niet teveel zorgen nog (mijn hoofd is ook klein dus grote kans dat het inderdaad familiair is :) ) maar toch, je hoopt altijd dat alles netjes volgens de lijntjes verloopt of zo
pi_180033661
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:59 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fijn van de nacht Jagar!

Goeie stats rena! Hoe is het met haar heupjes? Of had ze al een echo gehad? Of was dat C. helemaal niet? :o

Oh en wat een rotnacht TolStoi! Moet je ook nog werken vandaag?

Nee dat geheugen is na bijna 6 maand nog lang niet wat het geweest is, volgens mijn collega is het blijvend :{w
9 jaar heb ik begrepen. Daarna kunnen bepaalde verbindingen pas weer gemaakt worden. Maar dan is er natuurlijk wel permanente schade.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180034921
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:10 schreef LeSage het volgende:

[..]

9 jaar heb ik begrepen. Daarna kunnen bepaalde verbindingen pas weer gemaakt worden. Maar dan is er natuurlijk wel permanente schade.
Oh. Goed vooruitzicht 8)7
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 16:17:56 #228
382129 crew  Donna
pi_180037176
Mijn baby is vandaag voor het eerst een hele dag naar de opvang en ik aan het werk!

Ik besef me nu pas dat ik haar dan straks nog 2 uurtjes zie en dan ligt ze alweer in bed. :'(
pi_180037442
Jee Donna, dat zal wel even wennen zijn. Gelukkig is de eerste dag bijna voorbij en kan je straks lekker knuffelen
O+
  maandag 25 juni 2018 @ 17:29:20 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180038458
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:17 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn baby is vandaag voor het eerst een hele dag naar de opvang en ik aan het werk!

Ik besef me nu pas dat ik haar dan straks nog 2 uurtjes zie en dan ligt ze alweer in bed. :'(
Pittig.. Benieuwd hoe het gegaan is. Hoe ging je werkdag verder?
  maandag 25 juni 2018 @ 17:42:26 #231
221912 minilot
Nancy boy
pi_180038721
Donna, mijlpaal! :) Hoe ging het voor jezelf vandaag? :*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 25 juni 2018 @ 17:45:11 #232
221912 minilot
Nancy boy
pi_180038774
Zo, wandelwagen maar eens geupgrade met een schapenvachtje. Koel bij heet weer, warm bij koud weer. ^O^



Tevens nog dank aan FlyingFish (lees je nog mee, ondanks dreumesduo?) voor de tip over blije C&A-rompertjes! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180039096
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:10 schreef LeSage het volgende:

[..]

9 jaar heb ik begrepen. Daarna kunnen bepaalde verbindingen pas weer gemaakt worden. Maar dan is er natuurlijk wel permanente schade.
:o Oh dear en mijn geheugen was voor de zwangerschap al zo goed.

Donna, hoe was je eerste dag? Straks weer lekker knuffelen met de kleine O+

Minilot, wat ligt hij er lekker bij en inderdaad leuke rompers!

Ik word af en toe dol van mezelf, gezeur onder de spoiler :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 25 juni 2018 @ 18:01:27 #234
221912 minilot
Nancy boy
pi_180039165
Rena, ik ben absoluut emotioneler dan pre-baby, zeker wanneer het familieaangelegenheden betreft :Y Is volgens mij hartstikke normaal. Kalmpjes aan met jezelf en een -knuffel-!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180040037
Vervelend Rena dat je zo uit balans bent. Merk wel verschil van hoe ik was voor en na het moederschap maar dan op een hele andere manier. Maar het klinkt mij zeker niet gekmin de oren. Hoop dat de Valeriaan snel helpt :*
pi_180042194
Wat vervelend rena! :* En tevens herkenbaar. Ik was pré-baby al redelijk gevoelig maar nu nog veel meer. Hopelijk helpt de valeriaan!

Hoe ging het vandaag Donna?
pi_180042591
Heeft er iemand advies? Naast een slechte slaper ‘s nachts gaat het slapen overdag hier ook ruk. Ik weet echt even niet meer wat we kunnen doen. O valt niet in slaap, kan zich niet aan de slaap overgeven, hoe we het ook proberen. Het enige wat af en toe lukt is in de draagdoek, maar zodra ik daarmee ga zitten of stop met bewegen is hij wakker. En hij is zo moe, maar hem tillen en wandelen door de woning lukt niet, bij hem blijven in z’n bedje lukt niet, en ondertussen krijst hij al 2 uur alles bij elkaar. En zo gaat het voor vrijwel elk dutje de laatste tijd. Hij is nu sinds 4 uur wakker, met een 20 minuten micro dutje in de draagdoek, en krijst zo ongelofelijk hard. Aan de borst valt hij ook niet in slaap. Heeft iemand tips?
  maandag 25 juni 2018 @ 20:10:38 #238
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180042789
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er iemand advies? Naast een slechte slaper ‘s nachts gaat het slapen overdag hier ook ruk. Ik weet echt even niet meer wat we kunnen doen. O valt niet in slaap, kan zich niet aan de slaap overgeven, hoe we het ook proberen. Het enige wat af en toe lukt is in de draagdoek, maar zodra ik daarmee ga zitten of stop met bewegen is hij wakker. En hij is zo moe, maar hem tillen en wandelen door de woning lukt niet, bij hem blijven in z’n bedje lukt niet, en ondertussen krijst hij al 2 uur alles bij elkaar. En zo gaat het voor vrijwel elk dutje de laatste tijd. Hij is nu sinds 4 uur wakker, met een 20 minuten micro dutje in de draagdoek, en krijst zo ongelofelijk hard. Aan de borst valt hij ook niet in slaap. Heeft iemand tips?
Een Mamaroo? al is het maar zodat je zelf even kan slapen.
pi_180043381
M. viel vaak in slaap in de kinderwagen en dan ging ik een rondje met ‘m wandelen. En als echt niks hielp dan een rondje met de auto in de maxi-cosi (dan vroeg ik mijn vriend of ie een rondje wou rijden).
pi_180043764
Mamaroo lijkt me erg prijzig. Kinderwagen is ook lava.

Ondertussen slaapt hij nog steeds niet...Het is een koppige.

Andere vraag: met dit mooie weer heb ik van die schattige boxpakjes met korte mouw en korte broek voor O gekocht. Trekken jullie je kinderen daar nog een romper onder aan? Nee toch, zeker niet met de temperaturen voor de komende week...
  maandag 25 juni 2018 @ 20:42:33 #241
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180043987
@jagar. Hier vaak n korte mouwen romper met daarop alleen n kort broekje. Denk dat je inderdaad ook prima zo'n boxpakje kan doen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180044008
Jagar misschien dat white noise helpt? Onze baby wil daar wel eens mee in slaap vallen (maar ook niet altijd).
  maandag 25 juni 2018 @ 20:45:37 #243
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180044101
Wij hebben hier ook een hondenbak fan trouwens :') dus hier eet/drinkt de hond nu ook buiten _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 25 juni 2018 @ 20:46:12 #244
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180044132
Edit :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180044134
Hier met die temperaturen alleen een korte mouw romper (eventueel met korte broek). Dus dan kan alleen zo’n boxpakje ook wel lijkt me.

Ik ben zelf al geen fan van hele warme temperaturen maar M. doet het er (met name ‘s nachts) ook niet zo goed op -O-
pi_180044169
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Aure het volgende:
Jagar misschien dat white noise helpt? Onze baby wil daar wel eens mee in slaap vallen (maar ook niet altijd).
Oh dat hielp hier ook heel goed! Ik wist dat ik wat vergeten was. Met name de womb sounds
  maandag 25 juni 2018 @ 20:47:49 #247
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180044180
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Aure het volgende:
Jagar misschien dat white noise helpt? Onze baby wil daar wel eens mee in slaap vallen (maar ook niet altijd).
white noise icm een. Mutsje/doekje over de oogjes heeft hier ook even gewerkt :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180044203
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Mamaroo lijkt me erg prijzig. Kinderwagen is ook lava.

Ondertussen slaapt hij nog steeds niet...Het is een koppige.

Andere vraag: met dit mooie weer heb ik van die schattige boxpakjes met korte mouw en korte broek voor O gekocht. Trekken jullie je kinderen daar nog een romper onder aan? Nee toch, zeker niet met de temperaturen voor de komende week...
Een speen? Mars wil ‘m vaker niet dan wel maar wie weet denkt O er anders over.

En wat summersuits betreft, boven de 20 graden met mouwloze romper, boven de 27 graden zonder romper. Ongeveer, het is niet zo dat ik ieder uur naar de thermometer spurt ;).
pi_180044344
Oh en misschien eerst dit trucje om hem stil te krijgen:
Zelf nog niet geprobeerd, maar de baby van vrienden wordt hier echt meteen stil van.
pi_180044389
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:48 schreef Malteser het volgende:

[..]

Een speen? Mars wil ‘m vaker niet dan wel maar wie weet denkt O er anders over.

En wat summersuits betreft, boven de 20 graden met mouwloze romper, boven de 27 graden zonder romper. Ongeveer, het is niet zo dat ik ieder uur naar de thermometer spurt ;).
Nee, spenen doen het hier ook niet. T viel altijd in slaap aan de borst, maar dat werkt hier ook maar matig.

Bedankt voor de summersuit tips!
pi_180044514
Ik heb dus echt zo’n spenenkind he. Als hij een speen in het zicht heeft dan grijpt ie hem en doet hem dan in, dat ie er dan al een in heeft maakt dan niet uit :') Ik ben inmiddels een beetje bang geworden voor het moment dat ik hem die speen af moet gaan leren.. :')
pi_180044739
M. valt er wel goed mee in slaap, maar is niet zo verslaafd als grote broer.
Toevallig kreeg ik M. net ook weer in slaap met white noise en zei tegen vriend dat dat weer een succes is de afgelopen dagen.

Rena, je hebt ook gewoon nog veel hormonen hč? Echt niet gek dat je (zeker in zo’n week) wat emotioneler bent.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 25 juni 2018 @ 21:13:23 #253
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180044829
Jagar, wat slopend moet dat zijn zeg :{ Ik heb helaas geen tips voor je.

M. wilde in den beginne ook geen speentje, maar toen de bv langzaam overging in kv, kreeg hij er opeens wel behoefte aan. Ik probeer hem alleen een speen te geven in bed, samen met zijn doekje die hij zowat ín zijn ogen duwt O+. Zodra ik hem uit bed haal, gaat de speen uit en leg ik die in zijn bed. In de wandelwagen geef ik hem ook alleen bij onrust en vermoeidheid.

Rena, herkenbaar hoor, ik huil al als iemand me verkeerd aankijkt :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 25 juni 2018 @ 21:13:59 #254
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180044853
Wat vervelend, Jagar. Ik heb geen nuttige toevoegingen denk ik, behalve de huisarts eens vragen of het CB? Sterkte :* .
White noise heeft hier nooit gewerkt trouwens, en spenen ook niet. Autorijden ook niet, toen ie zo klein was. Tegen me aan en lopen wel :O .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180044960
V slaapt hier nog steeds in de regen (white noise).
Geen idee of het nog nodig is maar het is een gewoonte geworden om het aan te zetten.
Hij sliep op Texel wel als een blok toen het regende :P
pi_180045003
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:13 schreef Lemijn het volgende:
Wat vervelend, Jagar. Ik heb geen nuttige toevoegingen denk ik, behalve de huisarts eens vragen of het CB? Sterkte :* .
White noise heeft hier nooit gewerkt trouwens, en spenen ook niet. Autorijden ook niet, toen ie zo klein was. Tegen me aan en lopen wel :O .
ja, tegen ons aan lopen werkt dus ook niet.... Nu liggen we buik tegen buik in het grote bed, maar meneer wil zich niet overgeven. Check die wallen:
  maandag 25 juni 2018 @ 21:24:34 #257
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180045153
Rena, ik denk ook dat je veel reden hebt voor wat meer emoties. Maar blijkbaar voelt het uit balans. Goed dat je wat probeert. En neem jezelf serieus: noem het geen gezeur, schaam je er niet voor. Dat hoeft echt niet.

Donna, heftig is dat he, dat er opeens dagen zijn dat je elkaar zo weinig ziet? Ik vond het wel wennen op den duur maar het is echt een enorme overgang, los van hoe je verder denkt over weer gaan werken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 25 juni 2018 @ 21:26:28 #258
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180045211
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, tegen ons aan lopen werkt dus ook niet.... Nu liggen we buik tegen buik in het grote bed, maar meneer wil zich niet overgeven. Check die wallen:
[ afbeelding ]
Het is wel een mooierd!
En Jacob heeft altijd wallen. Heeft ie van mij :') .

Maar meh. Ik had echt gehoopt voor je dat dit een slaapbaby zou zijn, na T.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180046919
Na zes uur wakker slaapt hij. Berg benieuwd wat dit voor de nacht betekend. We shall see...
  maandag 25 juni 2018 @ 22:25:45 #260
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180047381
Ik hoop dat hij ook 6 uur slaapt nu, jagar! Je bent toch zelf ook meteen maar bed gegaan, hoop ik? :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 25 juni 2018 @ 23:00:39 #261
409579 LuDann
All the way
pi_180048278
Jagar, ik heb niet alles meegekregen maar dat slechte slapen doet me denken aan Wolk's babytijd. Bij haar kwam het uiteindelijk door allergieën. Geen idee of je al in die hoek gezocht hebt hoor, maar is misschien een idee?

Wij hebben toen wel een Mamaroo aangeschaft. :')
pi_180048823
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:45 schreef minilot het volgende:
Zo, wandelwagen maar eens geupgrade met een schapenvachtje. Koel bij heet weer, warm bij koud weer. ^O^

[ afbeelding ]

Tevens nog dank aan FlyingFish (lees je nog mee, ondanks dreumesduo?) voor de tip over blije C&A-rompertjes! *O*
Die wilde ik ook! Maar het romperschap hier in de C&A is alsof er een bom ontploft is, 1 romper in de gewenste maat vinden is al een opgave, laat staan twee. En online bestellen vind ik onzin met die prijzen...

Jagar, je kan zo'n mamaroo ook 2e hands kopen. Als je hem dan weer verkoopt kun je er meestal ongeveer hetzelfde voor terug krijgen, dus netto kost het je dan alleen moeite. Maar ik zou het ook een hoop geld vinden voor iets waarvan je geen idee hebt of het werkt. Wellicht ff testen in een grote babyzaak?
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  maandag 25 juni 2018 @ 23:39:16 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180048995
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er iemand advies? Naast een slechte slaper ‘s nachts gaat het slapen overdag hier ook ruk. Ik weet echt even niet meer wat we kunnen doen. O valt niet in slaap, kan zich niet aan de slaap overgeven, hoe we het ook proberen. Het enige wat af en toe lukt is in de draagdoek, maar zodra ik daarmee ga zitten of stop met bewegen is hij wakker. En hij is zo moe, maar hem tillen en wandelen door de woning lukt niet, bij hem blijven in z’n bedje lukt niet, en ondertussen krijst hij al 2 uur alles bij elkaar. En zo gaat het voor vrijwel elk dutje de laatste tijd. Hij is nu sinds 4 uur wakker, met een 20 minuten micro dutje in de draagdoek, en krijst zo ongelofelijk hard. Aan de borst valt hij ook niet in slaap. Heeft iemand tips?
wij merken dat O-livia soms gewoon even alleen moet zijn, in een prikkelvrije omgeving. We bedenken dit steevast (te) laat, hebben dan alles geprobeerd waarna we haar alsnog wegleggen, boven in bed. Wij moeten dan wel echt weggaan. Soms is het nog even huilen, maar meestal valt ze na een paar minuten in slaap .
  maandag 25 juni 2018 @ 23:41:47 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180049042
Omg die Mamaroo, wat een absurd geval :D
pi_180051537
Ik hoop dat O. je een beetje laat slapen nu jagar!

Mijn baby was gisteravond ook zo ongeveer de hele avond wakker vanaf 19.00 uur :') Wel gewoon stil mits ie bij ons zat, alleen wegleggen resulteerde steeds in huilen, dus dan maar de hele avond met baby op schoot :P Gelukkig viel ie na een voeding om 23.30 in slaap en ik heb hem nu weer voor de volgende voeding aan de borst, dus dat is heel netjes. Hij doet het echt goed voor zo'n kleintje O+
  dinsdag 26 juni 2018 @ 05:15:02 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_180051678
Lieve Jagar, hoe ging de nacht? Mijn vierletterige O. sliep zowaar van 22:15 tot 04:30 dus ik hoop dat -ie wederom synchroniseerde met jouw vierletterige O. :* :*

FF, ik bestel juist altijd alles online - fysiek naar de stad gaan kost mij gewoonlijk meer dan de verzendkosten, en ik kan op mijn gemak door het assortiment kijken :) De olijke rompertjes waren nu inderdaad maar ¤2,50 maar heb gewoon wat ander spul meebesteld. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_180051889
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:39 schreef Aventura het volgende:

[..]

wij merken dat O-livia soms gewoon even alleen moet zijn, in een prikkelvrije omgeving. We bedenken dit steevast (te) laat, hebben dan alles geprobeerd waarna we haar alsnog wegleggen, boven in bed. Wij moeten dan wel echt weggaan. Soms is het nog even huilen, maar meestal valt ze na een paar minuten in slaap .
Bij M precies hetzelfde! Alleen gisteravond liep het anders, ben om 20:00 naar boven gegaan om haar in slaap te krijgen, om 22:30 sliep ze. Maar die 2,5 uur dat ze wakker is, was ze gewoon blij en vrolijk naast mij in het grote bed, dus ik heb tijdens het voeden lekker een boek kunnen lezen :D En ze slaapt nog steeds! Dit is zelfs voor haar doen lang!

Ben ook benieuwd naar de nacht van Jagar, hoop op heel veel slaap!

Donna, vandaag ook weer aan het werk?

Verder merk ik toch dat het me bezig houdt, dat kleine hoofdje van d'r. Ondanks dat de arts zei dat ik me nog geen zorgen moest maken. Want wat als er wel iets is?
pi_180051938
Jagar, hopelijk had je een goede nacht :*

OIT, :* ik snap dat je je zorgen maakt. Kun je misschien nog de arts een keer contacten ter geruststelling?

Hier is het nog steeds :O :O :O :O :O
Weer 2 keer wakker vannacht, naar bed brengen ging ietsjes beter, hij sliep zowaar aan de borst in, maar voordat ik hem weg kon leggen, waren we zo weer een dik uur verder. Maar goed, dat is ietsje vooruitgang met eergister, toen was ik 2 uur bezig :D

Hebben anderen dat ook met een iets oudere baby, dat ze slechter in slaap vallen na een nachtvoeding? Het duurt zo een half uur voordat ik weer in slaap val.....
pi_180052448
:* voor dames met de slechte nachten, het lijkt me echt enorm slopend.. zowel geestelijk als lichamelijk.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om het kleine hoofdje OlivialsTaken. Tochzit zoiets niet lekker zoiets opgemerkt wordt, ook al wordt er dan bijgezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken. Hopelijk gaan de twee maanden snel voorbij :*
pi_180052601
Gisteravond had R. in eens een nieuw schema. In plaats van onrustige uurtjes die hij al weken heeft van 18.00 uur heeft hij in eens geslapen. Van 17.00 uur tot 21.30. Al die tijd heb ik zitten wachten tot hij onrustig werd :')

Vandaag met de draagzak naar het cb. Donderdag ga ik alleen met R. op pad naar baby yoga en heb dan geen zin om met de wandelwagen in de bus te gaan. En nu is hij ook groot genoeg voor de draagzak. Gister al geprobeerd en hij ging al meteen druk op zoek naar mijn borst }:| (borstvoeding is nooit van de grond gekomen). Ben benieuwd hoe dat vandaag gaat, want dat gezoek eindigt meestal in behoorlijke frustratie :P
pi_180052655
Groetjes vanuit Center Parcs. :)

Jagar Banaan stopte ik uiteindelijk altijd in de draagzak omdat hij alleen daar wou slapen, hij reflux had en oververmoeid leek. Ik moest ook blijven bewegen anders werd hij wakker. Misschien als je het een tijd volhoudt dat hij minder vermoeid raakt.

Ik doe mee met BFD, dit was net voor vertrek. Uiteindelijk paste zijn hoofdje toch niet onder de bank, tot zijn grote teleurstelling. O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:30:27 #272
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180052718
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Groetjes vanuit Center Parcs. :)

Goede week om in CP te zitten zeg. /jaloers :D

Wij gaan vandaag voor het eerst naar cb en nog steeds vind ik het te vroeg voor een prik.
Al 3x een mail gestuurd dat ik het wil verzetten naar 2 weken later, maar ze doen gewoon alsof ze het niet begrijpen. :')
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:31:57 #273
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180052738
Je kan de prik dan toch gewoon nu weigeren en uitstellen naar de afspraak volgende maand?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:33:14 #274
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180052753
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:31 schreef Lemijn het volgende:
Je kan de prik dan toch gewoon nu weigeren en uitstellen naar de afspraak volgende maand?
Ja, maar 4 weken wachten is weer zo lang?
Vond gewoon uitstellen tot 9 weken en het normale programma volgen wel prettig idee.
pi_180052865
Balen van de slechte nacht TolStoi! :*

Fijn dat R. niet zo onrustig was DG! Ik kan me die avonden in het begin ook nog wel herinneren. Vervelend dat ie in de draagzak meteen opzoek gaat naar de borst. ;( Hier ook meteen veel borstvoedingsellende in het begin maar M. had geloof ik al vrij snel door dat er niks te halen viel :') Maar ben er na 6 maand nog steeds wel verdrietig om, dat het niet is gelukt blijft me dwars zitten.

Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit OiT! :*

Banaan O+ Veel plezier daar!

Aure J. doet het inderdaad goed voor zo’n kleintje! *)

Ik hoop dat O&O inderdaad gesynct hebben na de nacht van mini! :D

BFD *O*
Ik heb zoveel liefde voor dit ventje O+ (helemaal wanneer ik m op z’n buik liggend aantref met z’n kont in de lucht :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 26-06-2018 09:21:04 ]
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:10:08 #276
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180053169
Wauw Belle, wat heb je daar een knapperd!!! O+
Wat schattig, zo op z’n buikje. O+

Pmk wat een vrolijk schatje. O+

Ik kom alleen even meedoen met bfd. We hebben samen even een kutweekend achter de rug gehad qua borstvoeding. Heeft mentaal veel van me geeist.
Gister een minishoot gedaan:


Ook met kwijl. ;)
Protčge moi de mes désirs.
pi_180053368
Wauw wat een mooierd D.U.M.A.N! O+ Gaat het nu wat beter? :*
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 09:26:42 #278
382129 crew  Donna
pi_180053409
Bedankt allemaal voor het vragen hoe het gisteren ging. Ik heb heerlijk gewerkt, denk dat ik wel een leukere mama (en vrouw) ben als ik ook even een paar dagen per week niet 'aan' sta. Ik was wel een beetje emo toen m'n vriend thuis kwam met G. Heb ook wel even een traantje gelaten, dan merk je wel hoe je haar gemist hebt ondanks dat het werken ook fijn was. M'n vriend vond er ook niks aan dat ik niet lekker thuis was met haar O+ .

Vandaag weer werken en dan morgen lekker vrij. Donderdag is G bij m'n schoonmoeder en op vrijdag werk ik thuis. Denk dat de werkweken zo wel echt voorbij vliegen. Op woensdags is hier markt, dus ik denk dat het wel een leuke (en dure, kuchkuch) dag is om vrij te zijn.
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 09:27:35 #279
382129 crew  Donna
pi_180053420
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:45 schreef minilot het volgende:
Zo, wandelwagen maar eens geupgrade met een schapenvachtje. Koel bij heet weer, warm bij koud weer. ^O^

**

Tevens nog dank aan FlyingFish (lees je nog mee, ondanks dreumesduo?) voor de tip over blije C&A-rompertjes! *O*
Krijg je er vaak opmerkingen over van mensen die niet weten dat het lekker koel is in de zomer? Lijkt me echt zo'n dingetje dat mensen je vol afschuw aankijken bij 26 graden. :')

Rena- Ik denk dat het heel herkenbaar is dat je emotioneler en wat 'instabieler' bent sinds er een baby is. Het is ook niet niks en helemaal niet in combi met datgeen wat jij nu nog meer doormaakt.

Jagär- G heeft wekenlang overdag amper geslapen en alleen maar gehuild. Ze sliep soms op haar buikje op de bank. We zijn naar een osteopaat geweest, 3x en sindsdien slaapt ze zelfs in een stilstaande kinderwagen. Haar nekje zat 'vast' in een knik naar achteren zeg maar, dus op haar rug liggen in de box, wagen, bedje deed eigenlijk gewoon pijn. In de nachten was ze dan zo moe dat ze wel op haar rug sliep in bed. Wil hij ook niet op de buik? Ik wiegde haar in m'n armen in slaap en als ze goed sliep legde ik haar voorzichtig op haar buik op de bank. Kleedje over en dan duimen maar.
Ze kon in die tijd ook helemaal niet tegen prikkels trouwens. Geen muziekmaakdingetjes aan, geen bezoek, geen TV.

Zomerweer- Vind ik een lastig dingetje. Ik ben zelf geen zomerkleding type, draag altijd een jeans en een shirtje (soms zelfs met een vestje) dus ik vind m'n baby kleden met dit weer best lastig. Ik voel 1000x in haar nekje en dan krijgt ze korte of lange mouwen aan. Of ligt ze gewoon in haar romper.

[ Bericht 35% gewijzigd door Donna op 26-06-2018 09:34:33 ]
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:42:31 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_180053655
Donna, schapenvachtje ligt er pas sinds gisteren in, maar ik hou je op de hoogte van eventueel te krijgen commentaar :+

O. heeft sinds de start van de lente vrijwel elke dag alleen een rompertje met erover een (jogging-, kort of tuin-) broekje aan. Bij fris weer langemouwen-romper, bij rond de twintig graden een kortemouwen-romper en als het warm is een mouwloze, optioneel zonder broek erover. Vrijwel nooit romper + nog een laag bovenkleding dus.
Maar goed, ik heb hier dan ook een speklap die zichzelf prima op temperatuur houdt. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_180053887
LDG, wat is de kapitein toch leuk en een ontzettende boef volgens mij :D O+

Oh Jagar, wat sneu voor jullie maar ook voor O zelf ook zeg :{ Als de dingen die hier geopperd zijn niet helpen anders misschien een expert inschakelen? Het is wel een schatje hoor met die grote ogen O+

Fleur, hier ook zo’n spenenkind; ik heb het doel om haar er met 1 vanaf te krijgen, maar ik weet niet of dat haalbaar is :+ De speen heeft haar en ons op veel momenten echt rust geboden. Je hebt wel een heel knap spenenkind hoor, die kijkers 😍

OIT, ik snap het ook wel hoor, ik was onbewust ook wel zenuwachtig om het weer te laten meten gisteren en bij ons ging het om een te groot hoofd.. Het komt vast goed :*

PKM veel plezier op CP!

Sacrecouer, wat een raar gedoe bij jou op het CB, als jij het niet wil gewoon niet doen!

Duman en haar kleine hunk, hoop dat het nu beter gaat :*

Donna, wat fijn dat de eerste werkdag zo goed ging *O* Ik vond het ook wel weer lekker om even een andere rol te vervullen dan alleen mama :)

Bedankt voor de lieve reacties op mijn stukje, zet me (positief) aan het denken :* Heb vannacht in ieder geval goed geslapen, ben benieuwd of dat door de valeriaan komt of toeval is.

BFD van gisteren, lekker in de tuin spelen;
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180053895
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 05:15 schreef minilot het volgende:
Lieve Jagar, hoe ging de nacht? Mijn vierletterige O. sliep zowaar van 22:15 tot 04:30 dus ik hoop dat -ie wederom synchroniseerde met jouw vierletterige O. :* :*

FF, ik bestel juist altijd alles online - fysiek naar de stad gaan kost mij gewoonlijk meer dan de verzendkosten, en ik kan op mijn gemak door het assortiment kijken :) De olijke rompertjes waren nu inderdaad maar ¤2,50 maar heb gewoon wat ander spul meebesteld. ^O^
Helaas, toen was ik ook wakker, maar er zat nog een voeding om 1 tussen. Maar, ik ben net wakker en O slaapt zelfs nog!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:03:56 #283
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180053944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, maar 4 weken wachten is weer zo lang?
Vond gewoon uitstellen tot 9 weken en het normale programma volgen wel prettig idee.
Oke, dat vind ik weer best logisch. En een beetje gek dat ze niet meerwerken met iemand die eigenlijk het reguliere programma wil volgen.
Hopelijk kan je gewoon over 2 weken langskomen voor de prikken dan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:13:20 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180054080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:02 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Verder merk ik toch dat het me bezig houdt, dat kleine hoofdje van d'r. Ondanks dat de arts zei dat ik me nog geen zorgen moest maken. Want wat als er wel iets is?
Dan heeft het niks geholpen dat je je nu zorgen maakt, en ook niet dat er een paar weken gewacht is. Je zorgen maken is niet fout, en ook heel begrijpelijk, maar het hoeft niet en het helpt zeker niet. Sterkte met wachten, ik hoop mee dat het niks is :* .

Tolstoi, als hij er lang over doet om weer verder te slapen na een nachtvoeding dan moet ik echt wakker worden en dan slaap ik ook wel lastiger in ja. Als hij gewoon drink-drink-slaap doet dan herinner ik het me niet eens 's morgens.
Verder *boks* op het lastige inslapen 's avonds. You're not alone :W .

O+ voor jullie foto's!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:19:45 #285
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180054182
Jacob heeft trouwens hand-voet-mondziekte (gehad). Dat verklaart het waanzinnige kwijlen en slechte eten en drinken zonder dat er tanden doorkwamen. En ook de kortdurende koorts terwijl hij net ziek was geweest.
Ik heb het nu ook }:| . Waardoor mijn koffie niet meer lekker smaakt :X .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:00:45 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_180054723
Voor BFD even een vlug telefoonsnapshotje van op dit moment: O. als een vieze hipster aan de organic maize puffs. :7 En water uit een open bekertje (gaat al best goed!)



Nog twee weken tot een half jaar! Zo hard gegaan!
:o

Straks bijlezen/-kijken :W

Wel alvast beterschap voor Lemijn!

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 26-06-2018 12:05:33 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_180054965
Speciaal voor mini, O i een ander lama pakje:
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:26:06 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_180055023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Speciaal voor mini, O i een ander lama pakje:
[ afbeelding ]
:o Te cute! Dank! :D

En wat een lekkere beentjes :9 En een welgevormd oortje O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:35:25 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_180055163
O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_180055259
Wat een heerlijke baby's!

Duman, wat issie toch mooi en ik blijf zijn haar fantastisch vinden.

Rena O+ wat kijkt ze stoer!

En O. van mini altijd zo vrolijk :D

Supertoffe kleding draagt jouw baby altijd Jagar!

Mijnes was het er absoluut niet mee eens dat ik hem op zijn buik had gelegd :+

  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:49:13 #291
221912 minilot
Nancy boy
pi_180055392
Achgos Aure, die kwaaie snoet! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:50:28 #292
221912 minilot
Nancy boy
pi_180055408
Zo, het is weer eens tijd voor een cheapass knutsel, in het kader van alles-is-speelgoed. :7
http://www.toddlerapprove(...)ish-bag-for.html?m=1

Review volgt. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_180055882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:50 schreef minilot het volgende:
Zo, het is weer eens tijd voor een cheapass knutsel, in het kader van alles-is-speelgoed. :7
http://www.toddlerapprove(...)ish-bag-for.html?m=1

Review volgt. *)
Wat T ook altijd erg leuk vond zijn flesjes gevuld met pasta enzo. Een rammelaar waar je kunt zien wat er gebeurt als je hem omdraait...
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:31:36 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_180055983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat T ook altijd erg leuk vond zijn flesjes gevuld met pasta enzo. Een rammelaar waar je kunt zien wat er gebeurt als je hem omdraait...
Yep, hier wordt ook muziek gemaakt met potjes en flesjes met gedroogde bonen en pasta :Y Leuk is dat!

Waar is het andere lamapakje van, trouwens? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180056022
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, hier wordt ook muziek gemaakt met potjes en flesjes met gedroogde bonen en pasta :Y Leuk is dat!

Waar is het andere lamapakje van, trouwens? *O*
Van next!
pi_180057283
In welke CP zit je, PKM? Wij gaan in september naar een CP in Limburg. Dat had ik voordat ik kinderen had niet zo snel gedaan.... :D

En heel veel hartjes voor alle knappe baby's!

Dank voor jullie lieve woorden allemaal. Het zal nog wel eventjes door mijn hoofd spoken maar ik vind het fijn om hier in ieder geval even mijn hart te luchten :)
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:14:14 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_180057613
Wieieieieieeee, bewegende glitter, wieieieieeee -mep! mep!-

Let me see you stripped down to the bone
pi_180059556
LDG: Jouw baby O+ O+
DUMAN: Wowww wat een knapperd O+
Rena: Heerlijke spekarmpiess :Y)
Donna: Nu al aan het werk :o Voor mijn gevoel ben je net bevallen :@
Jager: Super leuke kleertjes!
Aure: Wat een mini!! * Rammel :s) *
Mini: Oehh das leuk speelgoed :Y

Mijn baby eet al met stokjes en die van jullie? *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180063309
Fleur het weekend viel mee uiteindelijk, maar ik had moeite om ervan te genieten. Zeker toen er een aantal stomme dingen achter elkaar gebeurden was ik het even zat.(allemaal niet dramatisch, maar frustratie op frustratie.
N heeft bij schoonouders 2 nachten doorgeslapen (1x wakker maar weer kunnen troosten) en het drinken was oke. Niet veel, maar ook voldoende water erbij. Updates met vrolijke foto’s en 1x video bellen deden me goed.
En nu moet ik dus bijna beslissen of ik volgend jaar weer wil...lastig. Liefst neem ik dr mee.

Rena ik herken het gevoel van niet helemaal in balans zijn. Ik geniet intens van de momenten dat ik thuis ben, dan ben ik echt op het gelukkigst. Op het werk loop ik voor mijn gevoel achter de feiten aan. Maar ook thuis krijg ik veel dingen niet gedaan zoals ik zou willen. Ik voel me wat wankel in mijn gemoed, waar ik normaal (tot de bevalling) altijd heel opgewekt ben en alles aan kan. Dat valt me wel tegen stiekem.

Tussen 4 en 7 maanden had N ook een speen bij het slapen. Dat werkte geweldig. Sinds ze tandjes heeft bijt ze er alleen nog maar op i.p.v. zuigen dus binnen 2 seconden lag ie weer eruit. Nu niet meer in gebruik dus. Jammer want ook in de nacht hielp het haar om door te slapen, nu is dat vaak een voeding.

Wat zag ik weer leuke baby’s voorbij komen. O in een leuk lama pakje; mini van Aure; knapperd van memoru; mopje van rena; nieuwsgierige O. En voor de rest die ik mss vergeten ben! O+

Fijne vakantie pkm!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:13:23 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_180064903
Een :* voor Nolita. Is volgend jaar je uk meenemen een optie? ^O^

Heh. Zojuist O.'s eerste kant-en-klaarmaaltijd, want de vriezer moest leeg: de chicken biryani van Lidl. :+



Voor de lol eerder vanavond z'n haar wat omhoog geduwd, het wordt elke dag blonder! O+

Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')