abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180053169
registreer om deze reclame te verbergen
Wauw Belle, wat heb je daar een knapperd!!! O+
Wat schattig, zo op z’n buikje. O+

Pmk wat een vrolijk schatje. O+

Ik kom alleen even meedoen met bfd. We hebben samen even een kutweekend achter de rug gehad qua borstvoeding. Heeft mentaal veel van me geeist.
Gister een minishoot gedaan:

36241079_177661023089687_548410767569846272_o.jpg?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=59d9dbcfeb0623a7087e318f92231e41&oe=5BB00211
Ook met kwijl. ;)
pi_180053368
Wauw wat een mooierd D.U.M.A.N! O+ Gaat het nu wat beter? :*
pi_180053409
Bedankt allemaal voor het vragen hoe het gisteren ging. Ik heb heerlijk gewerkt, denk dat ik wel een leukere mama (en vrouw) ben als ik ook even een paar dagen per week niet 'aan' sta. Ik was wel een beetje emo toen m'n vriend thuis kwam met G. Heb ook wel even een traantje gelaten, dan merk je wel hoe je haar gemist hebt ondanks dat het werken ook fijn was. M'n vriend vond er ook niks aan dat ik niet lekker thuis was met haar O+ .

Vandaag weer werken en dan morgen lekker vrij. Donderdag is G bij m'n schoonmoeder en op vrijdag werk ik thuis. Denk dat de werkweken zo wel echt voorbij vliegen. Op woensdags is hier markt, dus ik denk dat het wel een leuke (en dure, kuchkuch) dag is om vrij te zijn.
pi_180053420
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:45 schreef minilot het volgende:
Zo, wandelwagen maar eens geupgrade met een schapenvachtje. Koel bij heet weer, warm bij koud weer. ^O^

**

Tevens nog dank aan FlyingFish (lees je nog mee, ondanks dreumesduo?) voor de tip over blije C&A-rompertjes! *O*
Krijg je er vaak opmerkingen over van mensen die niet weten dat het lekker koel is in de zomer? Lijkt me echt zo'n dingetje dat mensen je vol afschuw aankijken bij 26 graden. :')

Rena- Ik denk dat het heel herkenbaar is dat je emotioneler en wat 'instabieler' bent sinds er een baby is. Het is ook niet niks en helemaal niet in combi met datgeen wat jij nu nog meer doormaakt.

Jagär- G heeft wekenlang overdag amper geslapen en alleen maar gehuild. Ze sliep soms op haar buikje op de bank. We zijn naar een osteopaat geweest, 3x en sindsdien slaapt ze zelfs in een stilstaande kinderwagen. Haar nekje zat 'vast' in een knik naar achteren zeg maar, dus op haar rug liggen in de box, wagen, bedje deed eigenlijk gewoon pijn. In de nachten was ze dan zo moe dat ze wel op haar rug sliep in bed. Wil hij ook niet op de buik? Ik wiegde haar in m'n armen in slaap en als ze goed sliep legde ik haar voorzichtig op haar buik op de bank. Kleedje over en dan duimen maar.
Ze kon in die tijd ook helemaal niet tegen prikkels trouwens. Geen muziekmaakdingetjes aan, geen bezoek, geen TV.

Zomerweer- Vind ik een lastig dingetje. Ik ben zelf geen zomerkleding type, draag altijd een jeans en een shirtje (soms zelfs met een vestje) dus ik vind m'n baby kleden met dit weer best lastig. Ik voel 1000x in haar nekje en dan krijgt ze korte of lange mouwen aan. Of ligt ze gewoon in haar romper.

[ Bericht 35% gewijzigd door DonnaRush op 26-06-2018 09:34:33 ]
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 09:42:31 #280
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180053655
Donna, schapenvachtje ligt er pas sinds gisteren in, maar ik hou je op de hoogte van eventueel te krijgen commentaar :+

O. heeft sinds de start van de lente vrijwel elke dag alleen een rompertje met erover een (jogging-, kort of tuin-) broekje aan. Bij fris weer langemouwen-romper, bij rond de twintig graden een kortemouwen-romper en als het warm is een mouwloze, optioneel zonder broek erover. Vrijwel nooit romper + nog een laag bovenkleding dus.
Maar goed, ik heb hier dan ook een speklap die zichzelf prima op temperatuur houdt. :)
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_180053887
LDG, wat is de kapitein toch leuk en een ontzettende boef volgens mij :D O+

Oh Jagar, wat sneu voor jullie maar ook voor O zelf ook zeg :{ Als de dingen die hier geopperd zijn niet helpen anders misschien een expert inschakelen? Het is wel een schatje hoor met die grote ogen O+

Fleur, hier ook zo’n spenenkind; ik heb het doel om haar er met 1 vanaf te krijgen, maar ik weet niet of dat haalbaar is :+ De speen heeft haar en ons op veel momenten echt rust geboden. Je hebt wel een heel knap spenenkind hoor, die kijkers 😍

OIT, ik snap het ook wel hoor, ik was onbewust ook wel zenuwachtig om het weer te laten meten gisteren en bij ons ging het om een te groot hoofd.. Het komt vast goed :*

PKM veel plezier op CP!

Sacrecouer, wat een raar gedoe bij jou op het CB, als jij het niet wil gewoon niet doen!

Duman en haar kleine hunk, hoop dat het nu beter gaat :*

Donna, wat fijn dat de eerste werkdag zo goed ging *O* Ik vond het ook wel weer lekker om even een andere rol te vervullen dan alleen mama :)

Bedankt voor de lieve reacties op mijn stukje, zet me (positief) aan het denken :* Heb vannacht in ieder geval goed geslapen, ben benieuwd of dat door de valeriaan komt of toeval is.

BFD van gisteren, lekker in de tuin spelen;
18_DA1_CB7_17_DE_4_BF9_8_E09_0_E60_BE6000_C5.jpg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180053895
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 05:15 schreef minilot het volgende:
Lieve Jagar, hoe ging de nacht? Mijn vierletterige O. sliep zowaar van 22:15 tot 04:30 dus ik hoop dat -ie wederom synchroniseerde met jouw vierletterige O. :* :*

FF, ik bestel juist altijd alles online - fysiek naar de stad gaan kost mij gewoonlijk meer dan de verzendkosten, en ik kan op mijn gemak door het assortiment kijken :) De olijke rompertjes waren nu inderdaad maar ¤2,50 maar heb gewoon wat ander spul meebesteld. ^O^
Helaas, toen was ik ook wakker, maar er zat nog een voeding om 1 tussen. Maar, ik ben net wakker en O slaapt zelfs nog!
pi_180053944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, maar 4 weken wachten is weer zo lang?
Vond gewoon uitstellen tot 9 weken en het normale programma volgen wel prettig idee.
Oke, dat vind ik weer best logisch. En een beetje gek dat ze niet meerwerken met iemand die eigenlijk het reguliere programma wil volgen.
Hopelijk kan je gewoon over 2 weken langskomen voor de prikken dan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180054080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:02 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Verder merk ik toch dat het me bezig houdt, dat kleine hoofdje van d'r. Ondanks dat de arts zei dat ik me nog geen zorgen moest maken. Want wat als er wel iets is?
Dan heeft het niks geholpen dat je je nu zorgen maakt, en ook niet dat er een paar weken gewacht is. Je zorgen maken is niet fout, en ook heel begrijpelijk, maar het hoeft niet en het helpt zeker niet. Sterkte met wachten, ik hoop mee dat het niks is :* .

Tolstoi, als hij er lang over doet om weer verder te slapen na een nachtvoeding dan moet ik echt wakker worden en dan slaap ik ook wel lastiger in ja. Als hij gewoon drink-drink-slaap doet dan herinner ik het me niet eens 's morgens.
Verder *boks* op het lastige inslapen 's avonds. You're not alone :W .

O+ voor jullie foto's!
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180054182
Jacob heeft trouwens hand-voet-mondziekte (gehad). Dat verklaart het waanzinnige kwijlen en slechte eten en drinken zonder dat er tanden doorkwamen. En ook de kortdurende koorts terwijl hij net ziek was geweest.
Ik heb het nu ook }:| . Waardoor mijn koffie niet meer lekker smaakt :X .
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 11:00:45 #286
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180054723
Voor BFD even een vlug telefoonsnapshotje van op dit moment: O. als een vieze hipster aan de organic maize puffs. :7 En water uit een open bekertje (gaat al best goed!)

d2ofFQel.jpg

Nog twee weken tot een half jaar! Zo hard gegaan!
:o

Straks bijlezen/-kijken :W

Wel alvast beterschap voor Lemijn!

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 26-06-2018 12:05:33 ]
pi_180054965
Speciaal voor mini, O i een ander lama pakje:
1GW9sg9.jpg
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 11:26:06 #288
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180055023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Speciaal voor mini, O i een ander lama pakje:
[ afbeelding ]
:o Te cute! Dank! :D

En wat een lekkere beentjes :9 En een welgevormd oortje O+
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:35:25 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_180055163
O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_180055259
Wat een heerlijke baby's!

Duman, wat issie toch mooi en ik blijf zijn haar fantastisch vinden.

Rena O+ wat kijkt ze stoer!

En O. van mini altijd zo vrolijk :D

Supertoffe kleding draagt jouw baby altijd Jagar!

Mijnes was het er absoluut niet mee eens dat ik hem op zijn buik had gelegd :+

QXHOuKe.jpg
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 11:49:13 #291
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180055392
Achgos Aure, die kwaaie snoet! :D
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 11:50:28 #292
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180055408
Zo, het is weer eens tijd voor een cheapass knutsel, in het kader van alles-is-speelgoed. :7
http://www.toddlerapprove(...)ish-bag-for.html?m=1

Review volgt. *)
pi_180055882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:50 schreef minilot het volgende:
Zo, het is weer eens tijd voor een cheapass knutsel, in het kader van alles-is-speelgoed. :7
http://www.toddlerapprove(...)ish-bag-for.html?m=1

Review volgt. *)
Wat T ook altijd erg leuk vond zijn flesjes gevuld met pasta enzo. Een rammelaar waar je kunt zien wat er gebeurt als je hem omdraait...
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 12:31:36 #294
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180055983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat T ook altijd erg leuk vond zijn flesjes gevuld met pasta enzo. Een rammelaar waar je kunt zien wat er gebeurt als je hem omdraait...
Yep, hier wordt ook muziek gemaakt met potjes en flesjes met gedroogde bonen en pasta :Y Leuk is dat!

Waar is het andere lamapakje van, trouwens? *O*
pi_180056022
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, hier wordt ook muziek gemaakt met potjes en flesjes met gedroogde bonen en pasta :Y Leuk is dat!

Waar is het andere lamapakje van, trouwens? *O*
Van next!
pi_180057283
In welke CP zit je, PKM? Wij gaan in september naar een CP in Limburg. Dat had ik voordat ik kinderen had niet zo snel gedaan.... :D

En heel veel hartjes voor alle knappe baby's!

Dank voor jullie lieve woorden allemaal. Het zal nog wel eventjes door mijn hoofd spoken maar ik vind het fijn om hier in ieder geval even mijn hart te luchten :)
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 14:14:14 #297
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180057613
Wieieieieieeee, bewegende glitter, wieieieieeee -mep! mep!-

fmq9g6.jpg
pi_180059556
LDG: Jouw baby O+ O+
DUMAN: Wowww wat een knapperd O+
Rena: Heerlijke spekarmpiess :Y)
Donna: Nu al aan het werk :o Voor mijn gevoel ben je net bevallen :@
Jager: Super leuke kleertjes!
Aure: Wat een mini!! * Rammel :s) *
Mini: Oehh das leuk speelgoed :Y

Mijn baby eet al met stokjes en die van jullie? *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180063309
Fleur het weekend viel mee uiteindelijk, maar ik had moeite om ervan te genieten. Zeker toen er een aantal stomme dingen achter elkaar gebeurden was ik het even zat.(allemaal niet dramatisch, maar frustratie op frustratie.
N heeft bij schoonouders 2 nachten doorgeslapen (1x wakker maar weer kunnen troosten) en het drinken was oke. Niet veel, maar ook voldoende water erbij. Updates met vrolijke foto’s en 1x video bellen deden me goed.
En nu moet ik dus bijna beslissen of ik volgend jaar weer wil...lastig. Liefst neem ik dr mee.

Rena ik herken het gevoel van niet helemaal in balans zijn. Ik geniet intens van de momenten dat ik thuis ben, dan ben ik echt op het gelukkigst. Op het werk loop ik voor mijn gevoel achter de feiten aan. Maar ook thuis krijg ik veel dingen niet gedaan zoals ik zou willen. Ik voel me wat wankel in mijn gemoed, waar ik normaal (tot de bevalling) altijd heel opgewekt ben en alles aan kan. Dat valt me wel tegen stiekem.

Tussen 4 en 7 maanden had N ook een speen bij het slapen. Dat werkte geweldig. Sinds ze tandjes heeft bijt ze er alleen nog maar op i.p.v. zuigen dus binnen 2 seconden lag ie weer eruit. Nu niet meer in gebruik dus. Jammer want ook in de nacht hielp het haar om door te slapen, nu is dat vaak een voeding.

Wat zag ik weer leuke baby’s voorbij komen. O in een leuk lama pakje; mini van Aure; knapperd van memoru; mopje van rena; nieuwsgierige O. En voor de rest die ik mss vergeten ben! O+

Fijne vakantie pkm!
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 20:13:23 #300
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_180064903
Een :* voor Nolita. Is volgend jaar je uk meenemen een optie? ^O^

Heh. Zojuist O.'s eerste kant-en-klaarmaaltijd, want de vriezer moest leeg: de chicken biryani van Lidl. :+

HHMXC4yh.jpg

Voor de lol eerder vanavond z'n haar wat omhoog geduwd, het wordt elke dag blonder! O+

vMhpIqdh.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')