abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 19:21:56 #126
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183128782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik had dat echt vooral met het laatste seizoen bij vrijwel elke scčne.

Zoals Tyrion die Kings Landing op klaarlichte dag binnenliep terwijl hij de meest gezochte man daar was (en iedereen hem daar kende) en Davos als meestersmokkelaar dus er blijkbaar alleen voor zorgde dat hij hem naar het strand daar roeide _O-
Geen last van gehad allemaal, in tegenstelling tot zo ongeveer elke Bran-scene sinds hij een of andere vage zweefteef is geworden. Maar dat had weinig met 'foute' dingen te maken, meer met het feit dat ik Bran zoooooo ontzettend kut vind :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:29:34 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183128973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Geen last van gehad allemaal, in tegenstelling tot zo ongeveer elke Bran-scene sinds hij een of andere vage zweefteef is geworden. Maar dat had weinig met 'foute' dingen te maken, meer met het feit dat ik Bran zoooooo ontzettend kut vind :+
Ik vond juist dat hij te weinig in beeld was voor wat hij allemaal kon vertellen en zien met zijn gaves, maar hij kwam toen alleen in de seizoensfinale met een visioen ;(
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 19:40:15 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183129230
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond juist dat hij te weinig in beeld was voor wat hij allemaal kon vertellen en zien met zijn gaves, maar hij kwam toen alleen in de seizoensfinale met een visioen ;(
Dat 'ie het maar bij daadwerkelijke visioenen houdt ipv al dat gare gewauwel er omheen. Mijn tenen konden ook niet verder krommen bij die muffe reacties van hem toen hij na honderdmiljoen jaar Sansa en Arya weer zag. Bah bah
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:46:05 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183129401
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat 'ie het maar bij daadwerkelijke visioenen houdt ipv al dat gare gewauwel er omheen. Mijn tenen konden ook niet verder krommen bij die muffe reacties van hem toen hij na honderdmiljoen jaar Sansa en Arya weer zag. Bah bah
Dat vond ik zowaar juist goed gedaan in de zin dat hij continu visioenen ziet en dus nauwelijks meer weet welke tijd het 'heden' is. En hij heeft al continu alles van ze gezien dus is vrij afgestompt om nog enthousiast te doen, en je kon zien dat zijn nieuwe krachten die hem vrijwel goddelijk maken ten koste gaan van zijn persoonlijkheid.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 19:46:48 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183129416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vond ik zowaar juist goed gedaan in de zin dat hij continu visioenen ziet en dus nauwelijks meer weet welke tijd het 'heden' is. En hij heeft al continu alles van ze gezien dus is vrij afgestompt om nog enthousiast te doen, en je kon zien dat zijn nieuwe krachten die hem vrijwel goddelijk maken ten koste gaan van zijn persoonlijkheid.
Ja, en dat vind ik jammer. Hij is nu gewoon een op het oog emotieloze homp vlees, niks aan wat mij betreft. Nou vind ik dingen die daadwerkelijk gebeuren sowieso interessanter dan zweverig gedoe, in welke serie dan ook :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:50:14 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183129510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, en dat vind ik jammer. Hij is nu gewoon een op het oog emotieloze homp vlees, niks aan wat mij betreft. Nou vind ik dingen die daadwerkelijk gebeuren sowieso interessanter dan zweverig gedoe, in welke serie dan ook :+
Maar in dit universum zijn die gebeurtenissen toch ook echt en is het niet zweverige interessantdoenerij?

Ik heb vooral geen idee wat ze nu met Bran willen eigenlijk, of hij nog iets gaat doen in die strijd tegen de Night King.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 19:51:40 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183129540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar in dit universum zijn die gebeurtenissen toch ook echt en is het niet zweverige interessantdoenerij?
Ja, maar hij kan ook gewoon zeggen "Ik zie nu dat de Night King dit doet en daar is, die en die moeten hun legers daar nu op af sturen, dan komt het goed." In plaats van in vage taal lullen de hele tijd, geen touw aan vast te knopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:55:54 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183129638
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan ook gewoon zeggen "Ik zie nu dat de Night King dit doet en daar is, die en die moeten hun legers daar nu op af sturen, dan komt het goed." In plaats van in vage taal lullen de hele tijd, geen touw aan vast te knopen.
Maar we hebben nog niet echt weet van zijn motieven, dus het zou kunnen dat het nu precies zo verloopt zoals hij zou willen om de NK te verslaan. (Al betwijfel ik het met de huidige schrijvers of ze dat precies zo weten, maar we komen nu op het einde dat GRRM al heeft bedacht).
Oh.
pi_183132055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar er zijn ook genoeg mensen die nooit de boeken hebben gelezen en het laatste seizoen kut vonden, vooral omdat het brak met logische regels in die wereld en hoe personages eerder in de serie waren.
Ik heb de boeken nooit gelezen en ik heb me gestoord aan het laatste seizoen. Vooral dat teleporteren naar achter de wall en weer terug etc. En een aantal andere dingen die jij terecht noemt. Daar staat tegenover dat het epischer was, op een goeie manier. Vond vooral the spoils of war en the battle of the bastards goed uitgevoerd.

Jon die toch weer zo dom als stront was en z'n zus die bijgeleerd had. Wat dan weer jammer was, was dat zusje erna toch weer in haar oude fouten verviel met Littlefinger. Dat vond ik dan weer niet zo geloofwaardig allemaal.

Gemengde gevoelens al met al. Ik kijk uit naar het laatste seizoen, maar weet niet of hij in m'n rijtje beste series ooit(The Wire, Breaking Bad, Sopranos moet ik nog kijken) komt te staan.
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:04:39 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183132766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:34 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik heb de boeken nooit gelezen en ik heb me gestoord aan het laatste seizoen. Vooral dat teleporteren naar achter de wall en weer terug etc. En een aantal andere dingen die jij terecht noemt. Daar staat tegenover dat het epischer was, op een goeie manier. Vond vooral the spoils of war en the battle of the bastards goed uitgevoerd.

Jon die toch weer zo dom als stront was en z'n zus die bijgeleerd had. Wat dan weer jammer was, was dat zusje erna toch weer in haar oude fouten verviel met Littlefinger. Dat vond ik dan weer niet zo geloofwaardig allemaal.

Gemengde gevoelens al met al. Ik kijk uit naar het laatste seizoen, maar weet niet of hij in m'n rijtje beste series ooit(The Wire, Breaking Bad, Sopranos moet ik nog kijken) komt te staan.
GoT stond lange tijd zelfs bovenaan in mijn serielijst maar dankzij het laatste seizoen en onderdelen van de seizoenen ervoor denk ik dat het zelfs uit mijn top-5 valt.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 22:06:34 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183132798
Van teleporteren heb ik ook niks gemerkt, behalve dat ze niet elke keer elke reis van de ene naar de andere kant laten zien, gelukkig maar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:11:44 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183132903
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:06 schreef heywoodu het volgende:
Van teleporteren heb ik ook niks gemerkt, behalve dat ze niet elke keer elke reis van de ene naar de andere kant laten zien, gelukkig maar.
Het punt was niet zo zeer dat ze niet de hele reis lieten zien, maar dat bijvoorbeeld Jorah en Jon dus een maand op een boot hadden moeten zitten van Dragonstone naar The Wall maar pas met elkaar spraken alsof het de eerste keer was nadat ze eenmaal Beyond the Wall waren. Is dan allemaal veel logischer om dat soort gesprekken al op de boot te hebben.
Oh.
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:15:54 #138
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183132992
Het laatste seizoen gaan natuurlijk alle remmen los. Van enige opbouw of logische verhaallijnen zal weinig sprake meer zijn.
Het wordt een orgie van vuurspuwende draken en hete heksen die z'n weerga niet kent. Er gaan zelfs geruchten dat Jon het laatste seizoen iets weet.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:23:04 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183133117
https://www.reddit.com/r/(...)jog8k3ud&sh=053f12da

AMA met één van de regisseurs van GoT, zegt dat alle afleveringen langer dan 60 minuten gaan duren en een paar nog wel een stuk meer.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 22:23:18 #140
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183133121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het punt was niet zo zeer dat ze niet de hele reis lieten zien, maar dat bijvoorbeeld Jorah en Jon dus een maand op een boot hadden moeten zitten van Dragonstone naar The Wall maar pas met elkaar spraken alsof het de eerste keer was nadat ze eenmaal Beyond the Wall waren. Is dan allemaal veel logischer om dat soort gesprekken al op de boot te hebben.
Ja, maar dan moet je allerlei gesprekken gaan laten zien op een godvergeten muffe boot, dan gaan mensen daar weer over zeuren. Prima keuze :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:24:43 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183133136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je allerlei gesprekken gaan laten zien op een godvergeten muffe boot, dan gaan mensen daar weer over zeuren. Prima keuze :+
Of ze hetzelfde gesprek nou hebben op een boot of wandelend door de sneeuw maakt ook geen flikker uit natuurlijk.

En ik ben iemand die wel meer houdt van de dialogen en karakterontwikkeling dan puur de actiescčnes eigenlijk.
Oh.
pi_183133938
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar in dit universum zijn die gebeurtenissen toch ook echt en is het niet zweverige interessantdoenerij?

Ik heb vooral geen idee wat ze nu met Bran willen eigenlijk, of hij nog iets gaat doen in die strijd tegen de Night King.
Bran is de Night King theorie gemist?
Al hoop ik van harte dat dat niet waar is, maar ben er bang voor
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 23:06:28 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183133998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:03 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Bran is de Night King theorie gemist?
Al hoop ik van harte dat dat niet waar is, maar ben er bang voor
Die heb ik ook gelezen. En wanneer Jon met tranen in de ogen zijn zwaar in Bran steekt en hem doodt is de NK ook meteen poef weg :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183134670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Echt?
Het leeft bij mij totaal nog niet. Ooit geilde ik er ruim een jaar van tevoren al op. Gelukkig kan het alleen maar beter dan het vorige seizoen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183134692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:20 schreef govie het volgende:

[..]

Nou en, de verhaallijn bestaat welke men heeft ingevuld met hun fantasie en als dan de laatste series niet lekker aansluiten bij hoe zei de boeken hebben ervaren. Is toch heel normaal, ik vind jouw opmerking nergens op slaan. Daarnaast is het niets vreemds want toen lord of the rings uit kwam, hadden boekenlezers altijd een mening klaar of de film goed invulling gaf aan het verhaal (in deze films zijn ook wss dingen toegevoegd die niet stonden in het boek).
Dit is echt complete onzin.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 23:50:53 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183134899
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:38 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dit is echt complete onzin.
LOTR was goed verfilmd _O_ Tuurlijk zijn er dingen weggelaten, zoals Tom Bombadil, maarja, als ze alles hadden verfilmd waren er wel 6 films geweest ipv 3.

The Hobbit vind ik echt pure uitmelkerij (werd ook al eerder genoemd); zo'n dun boek uitsmeren over 3 films, rot op :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:59:58 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183135053
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:37 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Het leeft bij mij totaal nog niet. Ooit geilde ik er ruim een jaar van tevoren al op. Gelukkig kan het alleen maar beter dan het vorige seizoen.
Bij mij ook niet nee, en zelfs voor aanvang van het vorige seizoen was ik al vreselijk hyped maanden van tevoren. Maar die teleurstelling was zo groot dat ik de serie eigenlijk totaal niet meer serieus kan nemen.
Oh.
pi_183135068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

LOTR was goed verfilmd _O_ Tuurlijk zijn er dingen weggelaten, zoals Tom Bombadil, maarja, als ze alles hadden verfilmd waren er wel 6 films geweest ipv 3.

The Hobbit vind ik echt pure uitmelkerij (werd ook al eerder genoemd); zo'n dun boek uitsmeren over 3 films, rot op :')
The Hobbit had een prima vermakelijke film kunnen zijn als gewoon alles in één was gestopt. Wat langdradige onzin eruit geknipt, geen rare romances tussen een elf en dwerg of veel te lange battle. Of de avonturen van die Alfrid volgen :')

Jezus wat was het toch kut.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 november 2018 @ 00:07:29 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183135158
Ik ben wel echt blij dat ik niet zo kritisch naar series en films kijk als jullie, The Hobbit heb ik me ook drie keer dikke prima mee vermaakt :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 14 november 2018 @ 00:10:00 #150
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183135197
Nouja zeggen dat hobbit trilogie enkel over dat dunne kinderboekje gaat is ook wat gechargeerd. Er is gewoon een hoop achtergrond informatie bijgevoegd. Ik vond het alleszins geen slechte trilogie.

Maargoed dit gaat over GoT.
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')