abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:00:19 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179938082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

"Hun mensen"? De Trump administratie verwijt die mensen dat ze niet in het eerste land asiel aanvragen, maar volgens jouw zijn het Mexicanen?
de domheid die er vanaf straalt is bigly...

er vragen trouwens ook steeds meer mensen asiel aan in Mexico maar ja het sentiment van dit clubje weermachten is dan natuurlijk ook dat dit eens gruweldaad is... wie stuurt zijn kind nou naar mexico
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:51:45 #152
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179938713
https://dockets.justia.co(...)1:2018cv01422/197752

Here we go clinton

https://www.yahoo.com/new(...)-2016-204935758.html

En Obama en nog veel meer komt er snel aan, iedereen vlucht het zinkende schip
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:57:07 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179938780
quote:
:') Iedereen mag iemand anders aanklagen he. Clinton is politiek uitgespeeld, dus ik snap de obsessie met haar niet. Inmiddels voor wat betreft mensen die wel macht hebben wordt Trump en zijn familie aangeklaagd voor malafide praktijken omtrent zijn eigen "liefdadigheids"organisatie.

quote:
https://www.yahoo.com/new(...)-2016-204935758.html

En Obama en nog veel meer komt er snel aan, iedereen vlucht het zinkende schip
Link werkt om een of andere reden niet. Misschien dat gdpr daarvoor gezorgd heeft, sinds dat werken sommige sites niet helemaal lekker.
pi_179938785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:51 schreef zomerindebol het volgende:
https://dockets.justia.co(...)1:2018cv01422/197752

Here we go clinton

https://www.yahoo.com/new(...)-2016-204935758.html

En Obama en nog veel meer komt er snel aan, iedereen vlucht het zinkende schip
Heb je het stuk ook gelezen? Je kunt het een domme beslissing vinden van de Obama-administratie, maar het is geenszins strafbaar.

Want ook onder Trump wordt nauwelijks actie ondernomen tegen Russische cyberaanvallen, zo is het laatste jaar gebleken. Daar kun je veel van vinden, maar Trump draait daar niet voor de bak in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179938800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Link werkt niet.
2e keer klikken vreemd genoeg wel maar iets zegt me dat redpil de informatie niet helemaal goed begrepen heeft en buiten dat is het ook niet heel erg nieuw nieuws dat Obama niet zo daadkrachtig heeft opgetreden tegen de dnc hack.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 09:59:49 ]
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:00:19 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179938817
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

2e keer vreemd genoeg wel maar iets zegt me dat redpil de informatie niet helemaal goed begrepen heeft en buiten dat is het ook niet heel erg nieuw nieuws dat Obama niet zo daadkrachtig heeft opgetreden tegen de dnc hack.
Ja, ik vermoed dat het een gdpr dingetje is ... misschien dat iemand met een VPN het ff kan proberen om te bevestigen. Comment section op bepaalde sites werkt bv sinds gdpr niet meer (The Hill bijvoorbeeld), terwijl als ik via de US een artikeltje zie het wel werkt.
pi_179938851
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

2e keer klikken vreemd genoeg wel maar iets zegt me dat redpil de informatie niet helemaal goed begrepen heeft en buiten dat is het ook niet heel erg nieuw nieuws dat Obama niet zo daadkrachtig heeft opgetreden tegen de dnc hack.
Bovendien is slap optreden niet strafbaar.

Geeft maar weer het niveau aan van zomerindebol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:04:28 #158
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179938870
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bovendien is slap optreden niet strafbaar.

Geeft maar weer het niveau aan van zomerindebol.
Je snapt het niet, het is onderdeel van een heel groot geheel.
En trouwens al weet ik het niet zeker, het zou me niet verbazen dat niet optreden ook strafbaar is en zeker als het om staatsveiligheid gaat, maar dat moet ik nog checken.
pi_179938891
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Juist geen aktie ondernomen, wel steele net voor de verkiezingen laten komen naar state department, de Russische advocate aparte visa geven, weten dat hillary een email server heeft in huis, en ga zo maar door. zoals gezegd er komt steeds meer naar buiten .
Wat jij denkt dat nu naar buiten komt en de draai die jij er aan geeft hoort zoals je al eerder is verteld in BNW en is bovendien is er niks nieuws aan.

Geeft verder niks dat je slecht geïnformeerd bent hoor, dat ben je over de veiligheidsrisico's in Mexico.

quote:
Het totaal wil eigenlijk gewoon zeggen dat Obama het wist en bewust bezig was om te proberen trump te ondermijnen.
Ik zou zeggen volg de show.
Hoe is dit Trump ondermijnen, volgens mij en iedereen met een beetje werkend brein heeft Trump eerder gewonnen door deze hele affaire?
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:06:49 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179938906
Laten we ook vooral dit niet vergeten:
- Biden: McConnell stopped Obama from calling out Russians
- Biden: McConnell Refused To Sign Bipartisan Statement On Russian Interference
- Denis McDonough: McConnell 'watered down' Russia warning in 2016

Ja, Obama wilde het bipartisan oplossen en niet de indruk wekken als staatshoofd partijdig de verkiezingen vanuit staatswege te beinvloeden.
pi_179938996
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Juist geen aktie ondernomen, wel steele net voor de verkiezingen laten komen naar state department, de Russische advocate aparte visa geven, weten dat hillary een email server heeft in huis, en ga zo maar door. zoals gezegd er komt steeds meer naar buiten .

Het totaal wil eigenlijk gewoon zeggen dat Obama het wist en bewust bezig was om te proberen trump te ondermijnen.
Ik zou zeggen volg de show.
Nee.

Obama was bijvoorbeeld ook op de hoogte van het feit dat de FBI onderzoek deed naar Russen die zich probeerden te bemoeien met de campagne van Trump. Heeft hij bewust onder de pet gehouden om niet het verwijt te krijgen dat hij de verkiezingen probeerden te beïnvloeden in het voordeel van Clinton.

Maar vooral hopen dat Obama en Clinton worden opgesloten. Lachen wij intussen om de vrienden van Trump die daadwerkelijk achter slot en grendel verdwijnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:15:36 #162
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179939022
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

Obama was bijvoorbeeld ook op de hoogte van het feit dat de FBI onderzoek deed naar Russen die zich probeerden te bemoeien met de campagne van Trump. Heeft hij bewust onder de pet gehouden om niet het verwijt te krijgen dat hij de verkiezingen probeerden te beïnvloeden in het voordeel van Clinton.

Maar vooral hopen dat Obama en Clinton worden opgesloten. Lachen wij intussen om de vrienden van Trump die daadwerkelijk achter slot en grendel verdwijnen.
Ik denk dat je vrij snel hier op terug moet komen :P
pi_179939026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:04 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je snapt het niet, het is onderdeel van een heel groot geheel.
En trouwens al weet ik het niet zeker, het zou me niet verbazen dat niet optreden ook strafbaar is en zeker als het om staatsveiligheid gaat, maar dat moet ik nog checken.
Jij denkt werkelijk dat een president kan worden vervolgd voor het nemen van twijfelachtige beslissingen?

En er is inderdaad sprake van een groter geheel. Alleen anders dan jij denkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179939070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:15 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik denk dat je vrij snel hier op terug moet komen :P
En ga jij er nog op terug komen als je hele qanon theorie totale bullshit blijkt te zijn of wordt het dan weer zoals we gewend zijn van de complotdenkers simpel de doelpalen verschuiven?
pi_179939107
Uit het stuk van Yahoo:

quote:
Instead, Obama officials chose another course of action after becoming frustrated that Republican leaders on Capitol Hill would not endorse a bipartisan statement condemning Russian interference and fearful that any unilateral action by them would feed then candidate Donald Trump’s claims that the election was rigged. They chose a private “stern” warning by Obama to Russian President Vladimir Putin at a summit in China in early September 2016 to stop his country’s campaign to disrupt the U.S. election.

Obama officials were also worried that a vigorous cyber response along the lines Daniel had proposed could escalate into a full scale cyber war. And, they have since argued, they believed that the president’s warning had some impact, noting — as Daniel did in his testimony — that they saw some tamping down in Russian probing of state election data systems after Obama’s private talk with Putin.
Vlug, sluit hem op!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:24:12 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179939166
Ik zou er trouwens volstrekt geen vertrouwen in hebben dat de huidige regering het ook bipartisan en neutraal zou willen oplossen om zo goed en kwaad als het zou gaan eerlijke verkiezingen te houden.

Integendeel, naast McConnell die in 2016 al niet mee wilde werken hieraan, stelde Trump een voter suppression commissietje in dat opgeheven werd zodra de rechter beval dat ze openheid van zaken moesten geven aan de democrats in dat commissietje.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 21-06-2018 10:33:18 ]
pi_179939179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, ik vermoed dat het een gdpr dingetje is ... misschien dat iemand met een VPN het ff kan proberen om te bevestigen. Comment section op bepaalde sites werkt bv sinds gdpr niet meer (The Hill bijvoorbeeld), terwijl als ik via de US een artikeltje zie het wel werkt.
Comment section van The Hill kan je wel via de disqus site bereiken:
https://disqus.com/home/forum/thehill-v4/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:48:25 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179939487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Comment section van The Hill kan je wel via de disqus site bereiken:
https://disqus.com/home/forum/thehill-v4/
Ik meen me te herinneren dat ik het al eens zo geprobeerd had en dat het voor mij ook niet werkte. Niet dat ik het erg vind oid, want die comment section is pure kanker, maar vond het wel frappant.
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:54:41 #169
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_179939552
Waarom hebben we het over Obama en Clinton? Negeer die trol alsjeblieft.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:03:58 #170
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_179939680
bessbell twitterde op woensdag 20-06-2018 om 18:25:04 If you set up internment camps for babies and then everyone notices so you sign an order ending internment camps for babies it doesn't mean you didn't set up internment camps for babies. reageer retweet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_179940145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat ik het al eens zo geprobeerd had en dat het voor mij ook niet werkte. Niet dat ik het erg vind oid, want die comment section is pure kanker, maar vond het wel frappant.
Je moet op de "xxx comments" links klikken, de titels linken naar de artikels op The Hill.
The Hill laadt wel veel vlotter sinds GDPR, voordien ging m'n geheugengebruik soms 2, 3 GB omhoog wanneer ik een artikel aanklikte.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179940244
Onderussen gaat Donald lekker door met de volksmenner spelen, jet enige waar hij zich schijnbaar thuis in voelt: https://www.huffingtonpos(...)8e4b00295f158f285?ru

Je vraagt je af of hij tussen deze rally's en golfen door nog wel tijd heeft om te regeren....oh wacht...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 juni 2018 @ 11:56:10 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179940473
Wat een slappe drol is die Trump toch. Een beetje kabaal van de politiek correcten en hij gaat al op de knieën.
Dealmaker van niks.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 juni 2018 @ 13:17:51 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179941833
Anyway, je bedankt een crimineel niet als hij gijzelaars vrijlaat.

Waar zijn de kinderen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179942999
Cover Time:



kylegriffin1 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 12:50:00 Big reminder: HHS officials pledged on Tuesday to release photos of detained girls and toddlers "within the next two days."That would be by the end of today. https://t.co/SnhsGJ0FJa reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 13:20:00 The Trump admin has been paying an intelligence contractor millions of dollars to to fly immigrant children to shelters across the United States, according to the Daily Beast. https://t.co/fgUyKsT3KI reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 14:00:00 Immigrant children as young as 14 housed at a juvenile detention center in Virginia say they were beaten while handcuffed and locked up for long periods in solitary confinement, left nude and shivering in concrete cells, AP reports. https://t.co/Gy1hj5kOfp reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179943571
quote:
9s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 14:00:00 Immigrant children as young as 14 housed at a juvenile detention center in Virginia say they were beaten while handcuffed and locked up for long periods in solitary confinement, left nude and shivering in concrete cells, AP reports. https://t.co/Gy1hj5kOfp reageer retweet
Zulke vrij misleidende tweets (de gemiddelde lezer denkt dat het nog steeds over dezelfde kinderen gaat) kunnen als een boomerang terugkeren.
quote:
half-dozen sworn statements from Latino teens jailed there for months or years.

[..]

Most children held in the Shenandoah facility who were the focus of the abuse lawsuit were caught crossing the border illegally alone. They were not the children who have been separated from their families under the Trump administration’s recent policy and are now in the government’s care.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:53:00 #177
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179943675
Uit hetzelfde artikel en enigzins losstaand van het scheiden van gezinnen:

quote:
Virginia ranks among the worst states in the nation for wait times in federal immigration courts, with an average of 806 days before a ruling. Nationally, only about half of juveniles facing deportation are represented by a lawyer, according to Justice Department data.
Ongelofelijk. Je zou toch denken dat hier vrij simpel wat aan te doen zou zijn. 806 dagen gemiddeld voor de uitkomst van de procedure...
pi_179943825
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uit hetzelfde artikel en enigzins losstaand van het scheiden van gezinnen:

[..]

Ongelofelijk. Je zou toch denken dat hier vrij simpel wat aan te doen zou zijn. 806 dagen gemiddeld voor de uitkomst van de procedure...
Nog meer om te lachen: je hebt dus zaken waarin kinderen van vier jaar oud hun eigen zaak moeten bepleiten in immigration court (niet te verwarren met een echte rechtbank, trouwens). Zie ook:


Met het prachtige citaat:

quote:
A senior Justice Department official is arguing that 3- and 4-year-olds can learn immigration law well enough to represent themselves in court, staking out an unconventional position in a growing debate over whether immigrant children facing deportation are entitled to taxpayer-funded attorneys.
Dit speelde overigens allemaal al in 2016, voordat iemand denkt dat de problemen met dat hele systeem pas sinds een maand of drie bestaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179943864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zulke vrij misleidende tweets (de gemiddelde lezer denkt dat het nog steeds over dezelfde kinderen gaat) kunnen als een boomerang terugkeren.

[..]

Hoe is die tweet misleidend? Het gaat toch gewoon om immigranten kinderen?
pi_179943953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zulke vrij misleidende tweets (de gemiddelde lezer denkt dat het nog steeds over dezelfde kinderen gaat) kunnen als een boomerang terugkeren.

[..]

Het zijn kinderen! Volwassenen behandel je imho al niet zo, laat staan kinderen }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179944034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:07 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe is die tweet misleidend? Het gaat toch gewoon om immigranten kinderen?
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het zijn kinderen! Volwassenen behandel je imho al niet zo, laat staan kinderen }:|
Maar het betreft zaken die reeds onder de Obama administratie gebeurden, 2016, sommige in 2014. Wat denk je dat Fox & Co. daarvan gaan maken? "leftists try to blame Trump for abuse under Obama"
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179944087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Maar het betreft zaken die reeds onder de Obama administratie gebeurden, 2016, sommige in 2014. Wat denk je dat Fox & Co. daarvan gaan maken? "leftists try to blame Trump for abuse under Obama"
Dat alt rechts niet zo snugger is om de nuance te zien mag inmiddels wel bekend zijn toch?
pi_179944125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]


[..]

Maar het betreft zaken die reeds onder de Obama administratie gebeurden, 2016, sommige in 2014. Wat denk je dat Fox & Co. daarvan gaan maken? "leftists try to blame Trump for abuse under Obama"
Dus je zou niets meer moeten publiceren over misstanden in het immigratiesysteem die voor Trump ontstaan zijn, omdat Fox dat op leugenachtige wijze zou kunnen gaan spinnen?
pi_179944129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Maar het betreft zaken die reeds onder de Obama administratie gebeurden, 2016, sommige in 2014. Wat denk je dat Fox & Co. daarvan gaan maken? "leftists try to blame Trump for abuse under Obama"
Dat lijkt me niet echt een reden om dit soort wantoestanden niet in de openbaarheid te brengen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:23:37 #185
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_179944185
Trump staat weer eens op de cover van Time magazine, of hij er blij mee moet zijn valt nog te bezien...

An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_179944211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:23 schreef kladderadatsch het volgende:
Trump staat weer eens op de cover van Time magazine, of hij er blij mee moet zijn valt nog te bezien...

[ afbeelding ]
Bedankt, die had ik al een half uur niet gezien in dit topic.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179944241
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:21 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dus je zou niets meer moeten publiceren over misstanden in het immigratiesysteem die voor Trump ontstaan zijn, omdat Fox dat op leugenachtige wijze zou kunnen gaan spinnen?
Nee, ik zeg dat je het beter kan vermelden in de tweet. Want nu lijkt het alsof de linkerzijde het probeert te spinnen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179944264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat je het beter kan vermelden in de tweet. Want nu lijkt het alsof de linkerzijde het probeert te spinnen.
Iedere tweet moet uit voorzorg allerlei disclaimers bevatten om Fox, die het hoe dan ook gaan spinnen, de wind uit de zeilen te nemen? Wat een onzin.
pi_179944279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat je het beter kan vermelden in de tweet. Want nu lijkt het alsof de linkerzijde het probeert te spinnen.
Mss moeten mensen eens wat minder links/ rechts denken.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179944369
Nu zal nintex binnenkort dit wel komen plaatsen met een :7 of _O_ erbij, maar goed.

Ian Bremmer: Trump tossed candy to Merkel at G-7, said ‘don’t say I never give you anything’

quote:
Bremmer went on to describe a bizarre incident toward the end of the summit, when Merkel and Canadian Prime Minister Justin Trudeau joined some of other the allies “to press Trump directly to sign the [group] communique that talked about the commitment to a rules-based international order.”

“Trump was sitting there with his arms crossed, clearly not liking the fact that they were ganging up on him,” Bremmer said to the news outlet. “He eventually agreed and said OK, he’ll sign it. And at that point, he stood up, put his hand in his pocket, his suit jacket pocket, and he took two Starburst candies out, threw them on the table and said to Merkel, ‘Here, Angela. Don’t say I never give you anything.’ ”
Het sneue is dat dit als lollig en gevat gezien gaat worden door sommigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 15:38:35 ]
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:39:16 #191
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_179944449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu zal nintex binnenkort dit wel komen plaatsen met een :7 of _O_ erbij, maar goed.

Ian Bremmer: Trump tossed candy to Merkel at G-7, said ‘don’t say I never give you anything’

[..]

Het sneue is dat dit als lollig en gevat gezien gaat worden door sommigen.
Sommigen? Je zou ze maar te vreten moeten geven.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_179944694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu zal nintex binnenkort dit wel komen plaatsen met een :7 of _O_ erbij, maar goed.

Ian Bremmer: Trump tossed candy to Merkel at G-7, said ‘don’t say I never give you anything’

[..]

Het sneue is dat dit als lollig en gevat gezien gaat worden door sommigen.
Dit is niet alleen kinderachtig, dit is gewoon ter vernedering. Trump veracht Merkel en alles waar ze voor staat. Vice versa zijn er waarschijnlijk dezelfde gevoelens.
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:13:35 #193
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179944985
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mss moeten mensen eens wat minder links/ rechts denken.
Los van of het republikeinse propaganda apparaat iets zou spinnen vind ik het zelf niet zo tof om op het verkeerde been gezet te worden door berichtgeving.

En dat is als ik het te goedertrouw benader, wat ik in dit geval doe.
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 16:22:07 #194
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179945121
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:52 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit is niet alleen kinderachtig, dit is gewoon ter vernedering. Trump veracht Merkel en alles waar ze voor staat. Vice versa zijn er waarschijnlijk dezelfde gevoelens.
Er is een goede reden dat Merkel nooit reageert op Trump, het begon natuurlijk al met die achterlijke rekening de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 21 juni 2018 @ 17:11:00 #195
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179945806
Updateje in een van de Manafort processen:

quote:
Mueller Seeks Special Juror Questionnaire in Manafort Trial (Courthouse News)

ALEXANDRIA, Va. (CN) – Special Counsel Robert Mueller on Thursday asked a federal judge to use a special questionnaire to select jurors for the upcoming trial of Paul Manafort, arguing in a court filing that intense media coverage of the case is jeopardizing the former Trump campaign chairman’s ability to get a fair trial.

In the 28-page filing, Mueller’s team says “the Manafort investigation … has been the subject of extensive media coverage. A Westlaw search of major newspapers for the terms ‘Manafort’ near ‘trial’ or ‘investigation’ yielded over 3,500 results.

“Similarly, the same search of transcripts of television and radio broadcasts returned over 1,300 hits, including in major news outlets, such as all major television networks and newspapers, but exclusive of social media like Twitter feeds,” the filing says.

Manafort’s trial in Virginia on multiple charges of bank and tax fraud charges, conspiracy and making false statements to law enforcement, is scheduled to start on July 25.

But the publicity surrounding Manafort isn’t the only reason Mueller says he wants a special questionnaire incorporated into the jury selection process.

“Some of the media accounts question the legitimacy of the Special Counsel’s investigation, tending to advance the opinion that the investigation is ‘tainted’ and therefore its results are suspect,” special counsel says. “Other media accounts, by contrast, include disparaging descriptions of the defendant. Adverse pretrial publicity can be a significant source of potential prejudice.”

The nature and scope of the publicity around both special counsel and the former campaign chairman “raises a substantial danger” that potential jurors may already have formed opinions about Manafort’s guilt or innocence, Mueller argues.

“Written questionnaires assist both the parties and the court and have important advantages over oral voir dire alone both in exposing bias and in serving the interest of judicial efficiency and economy,” Mueller adds.

The benefits of having the questionnaire are numerous, special counsel says, noting they are “more private encourage honesty, particularly about sensitive issues involving bias or prejudice that are critical in this case.”

They also reduce the influence of “evaluation anxiety” which can cause jurors to temper their responses to a judge because they know they are being evaluated as they respond, the filing says.

Special questionnaires are often used in jury selection in high profile cases. For example, one was used in U.S. vs. Rahman, a 1999 case in which defendants appealed convictions associated with the bombing of the World Trade Center .
Linkje naar het document incl. questionaire https://www.courthousenew(...)A-Jury-Selection.pdf
pi_179946682
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nog meer om te lachen: je hebt dus zaken waarin kinderen van vier jaar oud hun eigen zaak moeten bepleiten in immigration court (niet te verwarren met een echte rechtbank, trouwens). Zie ook:


Met het prachtige citaat:

[..]

Dit speelde overigens allemaal al in 2016, voordat iemand denkt dat de problemen met dat hele systeem pas sinds een maand of drie bestaan.
Mooi. Als kinderen dat kunnen, zijn advocaten niet meer nodig. Nergens dan, natuurlijk. Wanneer gaat Trump met Mueller spreken?
in a crowd you lose humanity
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:09:28 #197
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_179946932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ian Bremmer: Trump tossed candy to Merkel at G-7, said ‘don’t say I never give you anything’

Het sneue is dat dit als lollig en gevat gezien gaat worden door sommigen.
Gangster politics.
Je gunt de man een paardenhoofd in bed.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_179947720
Nu: live: Melania op bezoek in Texas in detentie center.
pi_179947743
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:42 schreef AnneX het volgende:
Nu: live: Melania op bezoek in Texas in detentie center.
Wut? :')
pi_179947769
Nieuw (uitgebreid) draadje van Abramson

SethAbramson twitterde op donderdag 21-06-2018 om 17:22:38 (THREAD) As far as I know, I'm the only person to point out that—5 days before the election—Don Jr. tweeted a link to illegal NYPD and FBI leaks about the Clinton probe, then deleted them. It suggests consciousness of guilt—and I think I know why. I hope you'll read on and share. https://t.co/KlUt1chqkI reageer retweet
waarvan hij zelf zegt:

SethAbramson twitterde op donderdag 21-06-2018 om 18:10:44 PS/ Please don't mistake just how much is at issue here: if the Trump campaign was part of a conspiracy to illegally leak confidential investigatory intelligence to blackmail James Comey into reopening the Clinton case pre-election, not only is it a crime, it's a stolen election. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')