abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:13:55 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Niet verkeerd hier:[ afbeelding ]
Enjoy!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179923570
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:01 schreef Lonaa het volgende:
OMMAHGOD L_S hoe trek je dat met stofzooi overal? ;(

Zeker met poes, die overal komt, dus tafel en bank en alles zit onder de witte voetjes ;(
:X even snel de stofzuiger pakken als iedereen weg is helpt niet?

Geen eetinspiratie hier. Dus ik lees mee of jullie nog wat briljants en snel klaar te maken gaan eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179923581
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:13 schreef Molo het volgende:
Ben ik de enige persoon hier die dat echt niet kan boeien?
Zolang mijn kleding en bed schoon zijn, ik kan douchen, poepen en eten vind ik het best. Zeker als het huis daarna nóg mooier wordt _O_
Tijdens de verbouwing dat losgelaten, maar als je zoals L-S in een constante verbouwing woont kan dat natuurlijk niet. Maar je zult er vast wel makkelijker in worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_179923583
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Masturberen ter afleiding ^O^
Al 3 dagen niet gefapt -O-
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:16:01 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923586
Straks courgettesoep met geitenkaas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179923587
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:13 schreef Molo het volgende:
Ben ik de enige persoon hier die dat echt niet kan boeien?
Zolang mijn kleding en bed schoon zijn, ik kan douchen, poepen en eten vind ik het best. Zeker als het huis daarna nóg mooier wordt _O_
Mijn kleren en bed zijn smerig, ik kan alleen maar koud douchen, er is de hele dag volk en het toilet is SUPERKLEIN met de deur dicht, dus poepen is ook meh. En eten kan alleen uit de magnetron.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179923593
Heb ik overigens een Erodome-Amsterdammetje FOKreferentie ooit gemist? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179923599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:X even snel de stofzuiger pakken als iedereen weg is helpt niet?

Geen eetinspiratie hier. Dus ik lees mee of jullie nog wat briljants en snel klaar te maken gaan eten.
Doe ik inderdaad iedere dag. Pak m zo.

Maar dat witte stof moet je afnemen. En ik heb mn dweil weggeflikkerd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179923613
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kat zo veel mogelijk opsluiten. Bidden. Huilen.

Stuccen duurde 2 weken. Toen had de stukadoor een knieblessure. Na 5 weken kwam hij nog 1,5 week. Nooit meer.
Oh tering. :{

Ziva is al boos omdat ze niet gewoon d'r eigen ding mag doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179923619
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:16 schreef Lonaa het volgende:
Mijn kleren en bed zijn smerig, ik kan alleen maar koud douchen, er is de hele dag volk en het toilet is SUPERKLEIN met de deur dicht, dus poepen is ook meh. En eten kan alleen uit de magnetron.
Oh shit, je moet nu steeds de wcdeur dicht hebben natuurlijk :X Dat is bij andere mensen heel normaal, maar al sik in jouw huis zou wonen dan bleef ie ook open bij álles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:18:25 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923636
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tijdens de verbouwing dat losgelaten, maar als je zoals L-S in een constante verbouwing woont kan dat natuurlijk niet. Maar je zult er vast wel makkelijker in worden.
Ik zit al ruim 9 jaar in verbouwing

Al jaren niet meer zo heftig zoals bij Lucky hoor, maar stuk schilderen, schuren, stucen, gasleiding aanleggen, isoleren, van alles komt de afgelopen jaren wel regelmatig voorbij.

Groot huis, weinig prioriteit, veel te doen, veel werk en andere zut te doen, veel zelf doen = veel en lang teringzooi. Maar tof wordt het wel.

Het kan me echt niet bommen, hoor wel van mensen om me heen dat die allang gek zouden zijn geworden :P >:)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179923645
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef Molo het volgende:

Ik zit al ruim 9 jaar in verbouwing

Al jaren niet meer zo heftig zoals bij Lucky hoor, maar stuk schilderen, schuren, stucen, gasleiding aanleggen, isoleren, van alles komt de afgelopen jaren wel regelmatig voorbij.

Groot huis, weinig prioriteit, veel te doen, veel werk en andere zut te doen, veel zelf doen = veel en lang teringzooi. Maar tof wordt het wel.

Het kan me echt niet bommen, hoor wel van mensen om me heen dat die allang gek zouden zijn geworden :P >:)
Help mijn vrouw is klusser? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:19:15 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923648
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:15 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Al 3 dagen niet gefapt -O-
Even naar een afsluitbaar hok toe voor 'onderhoud' ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179923656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh shit, je moet nu steeds de wcdeur dicht hebben natuurlijk :X Dat is bij andere mensen heel normaal, maar al sik in jouw huis zou wonen dan bleef ie ook open bij álles.
:D :')

We hebben wel een toffe lamp opgehangen! (nu moet ik wel weer stukje plafond schilderen :') )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179923668
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Lonaa het volgende:

:D :')

We hebben wel een toffe lamp opgehangen! (nu moet ik wel weer stukje plafond schilderen :') )
[ afbeelding ]
De lamp is tof. Sinds de renovatie hier heb ik er een peertje hangen. Renovatie is eh 7 jaar geleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179923670
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
ik heb een simpele bouillon gemaakt ipv die hele kip... heb er naans bij en wellicht nog wat soba noodles die ik erin prak... te moe voor uitgebreid en moeilijk vandaag
pi_179923675
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zit al ruim 9 jaar in verbouwing

Al jaren niet meer zo heftig zoals bij Lucky hoor, maar stuk schilderen, schuren, stucen, gasleiding aanleggen, isoleren, van alles komt de afgelopen jaren wel regelmatig voorbij.

Groot huis, weinig prioriteit, veel te doen, veel werk en andere zut te doen, veel zelf doen = veel en lang teringzooi. Maar tof wordt het wel.

Het kan me echt niet bommen, hoor wel van mensen om me heen dat die allang gek zouden zijn geworden :P >:)
Ik heb vooral ook gewoon echt een heel klein huis, dat maakt het wel wat lastiger en vervelender.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:20:59 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923680
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn kleren en bed zijn smerig, ik kan alleen maar koud douchen, er is de hele dag volk en het toilet is SUPERKLEIN met de deur dicht, dus poepen is ook meh. En eten kan alleen uit de magnetron.
Ja dat is ruk

Moet je thuis blijven of kun je even naar tankstation ofzo om even te poepen?

Ik hou van kamperen en dit zou me ook niet zo gek veel uitmaken op het rustig poepen na denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179923686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De lamp is tof. Sinds de renovatie hier heb ik er een peertje hangen. Renovatie is eh 7 jaar geleden.
Dat heb ik in de slaapkamer en in de keuken. Sinds ik hier woon. Al 6 jaar. :7

De pafondlamp die er hing hangt nu in de tweede slaapkamer. Daar hing een lelijk plasticding dat alleen maar stof ving. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179923693
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh tering. :{

Ziva is al boos omdat ze niet gewoon d'r eigen ding mag doen.
Zoals je volgende week zult zien is het hier goed te doen om de kat ergens buiten te sluiten zonder dat ze lijdt. Dat scheelt echt heel veel.

Na een paar dagen stof happen, braakt Piep wel een paar dagen veel. Mochten joue katten dat gaan doen, weet je hoe het komt.
Spoilers!
pi_179923726
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat is ruk

Moet je thuis blijven of kun je even naar tankstation ofzo om even te poepen?

Ik hou van kamperen en dit zou me ook niet zo gek veel uitmaken op het rustig poepen na denk ik
Het heeft ook best zn charme, tot op zekere hoogte.
Vanochtend was ik extra vroeg opgestaan zodat ik rustig koffie kon drinken en kon schijten, maar toen kwam de stucmeneer heel vroeg. :')

Waar ik ook een beeeeeeeetje tegenop zie is dat, tegen de tijd dat alle klussen hier klaar zijn die de woningbouw gaat doen, dan gaan we op vakantie.
En als we dan terug komen moet ik nog dingen schilderen en weet ik veel wat er dan allemaal nog moet. Dat was niet mijn planning, ik wilde klaar zijn voor de vakantie, maar woningbouw vergat de CV :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179923740
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zoals je volgende week zult zien is het hier goed te doen om de kat ergens buiten te sluiten zonder dat ze lijdt. Dat scheelt echt heel veel.

Na een paar dagen stof happen, braakt Piep wel een paar dagen veel. Mochten joue katten dat gaan doen, weet je hoe het komt.
Aawh ;(

Dank voor de waarschuwing. ;(

Sally heeft inmiddels wel witte knauf staart. Die stond tegen de natte muur :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:24:32 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Help dit echtpaar is klusser? :D
Fixed :P

Een leven tussendoor hebben helpt ook niet mee, maar is wel zo leuk!

Over paar weken een eckte Finse sauna op zolder, echt jonguh, het wordt zo tof allemaal _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:25:43 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179923760
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het heeft ook best zn charme, tot op zekere hoogte.
Vanochtend was ik extra vroeg opgestaan zodat ik rustig koffie kon drinken en kon schijten, maar toen kwam de stucmeneer heel vroeg. :')

Waar ik ook een beeeeeeeetje tegenop zie is dat, tegen de tijd dat alle klussen hier klaar zijn die de woningbouw gaat doen, dan gaan we op vakantie.
En als we dan terug komen moet ik nog dingen schilderen en weet ik veel wat er dan allemaal nog moet. Dat was niet mijn planning, ik wilde klaar zijn voor de vakantie, maar woningbouw vergat de CV :')
Ja ok, dat is even balen, maar geen ramp toch?
Planning bijstellen, super genieten van je vakantie en daarna lekker op je gemakkie zonder deadline tof schilderen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179923768
Hier dik twee maanden ingezeten vorig jaar. Asbestsanering in het hele huis, vloerisolatie, schouw er uit, alle ramen, deuren en kozijnen vervangen, de zolder geisoleerd, zonnepanelen....
2 maanden lang overal stucloop en stof.
3 weken geen badkamer, 3 weken een noodwc in de bijkeuken. (die grooote ramen naar buiten heeft) en drie weken een pot die er los opstond.

's morgens vroeg je autistje door het raam naar zijn taxi laten klimmen, omdat voor én achterdeur zijn bezet door asbesttenten.

Vreselijk. Echt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')