abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179913717
quote:
18s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:06 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik heb het topic gelezen inderdaad en vanaf zijn tweede reactie ontspoorde het compleet vanwege n opmerking. Daarna is het grote invullen begonnen. Daarom sprak ik ook over wensdenken.
Nee, dit is iets wat hij nu door de rest van het topic ook laat zien. Respect voor meer dan het uiterlijk is ver te vinden.

quote:
Het is inderdaad een grote schande als je het vervelend vindt als je vriendin niet meer haar best doet voor je. Hoe durf je berhaupt fysieke aantrekkingskracht belangrijk te vinden? Smerige seksist!

Gewoon lekker op de bank liggen chips vreten, als de buit binnen is. Je vriend moet je maar nemen zoals je bent en niet zo oppervlakkig zijn!
Meer dan zijn zicht op haar hebben wij niet. Misschien heeft ze minder tijd om te sporten? Misschien word ze down en doet ze daardoor minder aan haar looks? Misschien heeft ze ook problemen met de relatie en uit dat zich op deze manier?
Dat weten wij allemaal niet, want afgezien van zijn woorden die niks toevoegen om ons een beter inzicht te kunnen geven kunnen wij alleenmaar gissen.
Juist.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:11:30 #77
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_179913720
En als ze wel wat meer aan uiterlijke verzorging gaat doen, en wat gaat sporten. Zou dat dan echt helpen? Of is de koek sowieso al een beetje op.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_179913758
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:54 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Als je goed hebt gelezen, dan staat er dat dit sinds een aantal maanden speelt. De ruim 4,5 jaar hiervoor hadden wij wel zeer frequent seks. Maar dat vrouwen van 4,5 jaar lang geneukt worden losser worden is respectloos, dus stil.
Dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen
  Forum Admin woensdag 20 juni 2018 @ 09:23:07 #79
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_179913868
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 00:28 schreef Alfamannetje het volgende:
Op emotioneel vlak ben ik de laatste jaren wel erg gelukkig met haar en we kunnen ook echt genieten samen.
De afnemende seksuele aantrekkingskracht brengt mij nu voortdurend aan het twijvelen over mijn relatie.
Als het op emotioneel vlak nog steeds solide is zou ik de verminderde aantrekkingskracht naar haar toe wel eens heel duidelijk benoemen, en kijk ook naar jezelf wat jij eraan kan doen en of je er misschien ook wat op achteruit bent gegaan in die 5 jaar. Ga samen sporten, stel een doel en ga ervoor als je er mee zit. Het zou zonde zijn om een verder gezonde relatie af te serveren (op wat in principe inderdaad best oppervlakkige redenen zijn) als er nog wat aan te doen is lijkt me. Je hebt nog niet eens de 7 year itch gehaald.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:24:50 #80
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179913895
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:02 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Nee, want ik heb mijn profiel 6 jaar geleden toen ik 19 was alfamannetje genoemd en daar word ik nogsteeds op afgerekend. Maar ik ben oppervlakkig hoor. En een gemiddelde man is in de ogen van die slijmerige BFF-types al heel snel respectloos tegenover vrouwen.
Misschien komt het 'respectloze' vooral door jouw duidelijk compleet afwezige kennis van de vrouwelijke anatomie in combinatie met een hoop geklaag, en dan ook nog eens afgeven op iedereen die je vertelt wat je niet wil horen. Want dat zijn white knights en 'slijmerige' types.

Oh, en persoonlijke aanvallen op een mod waar je nog niet eens een 1 voor krijgt voor de moeite :')

Watt een enorme alfa ben je toch. Wat heb jij als zelfverzekerde, ondernemende alfa-man zelf gedaan om dit probleem aan te pakken? Behalve als een domme gorilla het op een brullen zetten, op je borst bonken en wild om je heen slaan?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179913913
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

En reacties die vragen hoe hij het met zijn vriendin bespreekt, reacties waar hij eventueel wat aan zou hebben, daar reageert hij niet op. In plaats daarvan gaat hij mensen op de persoon aanvallen.
Vanaf zijn tweede reactie gaan de meesten hier compleet leip, wat verwacht je dan? Dat hij rustig gaat reageren op de constructieve bijdragen?

Natuurlijk zou dat het beste zijn, maar het is heel menselijk om te reageren op de aanvallen. En het is ook niet gek om daar weer zo op te reageren.

Ga nou voor het idee er even vanuit dat hij juist wel heel veel om zijn vriendin geeft en hier daarom juist mee worstelt. Kun je je dan voorstellen dat mensen die roepen dat je het maar moet uitmaken, omdat je een respectloze lul bent, alleen omdat je hetgene deelt wat je dus al heel erg dwarszit, je nogl een kutgevoel geven?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef Emisys het volgende:

[..]

Nee, dit is iets wat hij nu door de rest van het topic ook laat zien. Respect voor meer dan het uiterlijk is ver te vinden.

[..]

Meer dan zijn zicht op haar hebben wij niet. Misschien heeft ze minder tijd om te sporten? Misschien word ze down en doet ze daardoor minder aan haar looks? Misschien heeft ze ook problemen met de relatie en uit dat zich op deze manier?
Dat weten wij allemaal niet, want afgezien van zijn woorden die niks toevoegen om ons een beter inzicht te kunnen geven kunnen wij alleenmaar gissen.
Meer dan zijn zicht op haar ga je niet krijgen. Hij is de TS, je gaat altijd zijn visie krijgen.

Die vragen die je nu stelt zijn op zich prima, maar als je op zijn eerste reactie die wat uitleg probeert te bieden duikt met zijn allen met "o, wat ben je een respectloze lul", dan heeft dat effect op het topicverloop. En de n reageert daar beter op dan de ander.

Misschien reageerde TS niet perfect, maar voor het feit dat jullie de toon zo belangrijk vinden (ook al ontgaat de respectloosheid van zijn toon mij volledig), staan jullie weinig stil bij het feit dat ook de andere kant op de toon de muziek maakt.
pi_179913919
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
En als ze wel wat meer aan uiterlijke verzorging gaat doen, en wat gaat sporten. Zou dat dan echt helpen? Of is de koek sowieso al een beetje op.
Het zal voor mij zeker helpen. Ik wil haar namelijk niet kwijt als vriendin en ben zelf ook bereid om aan ons relatie te werken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:28:01 #83
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179913933
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Het zal voor mij zeker helpen. Ik wil haar namelijk niet kwijt als vriendin en ben zelf ook bereid om aan ons relatie te werken.
Begin dan bij jezelf en ga niet haar lopen beschuldigen dat ze niet strak genoeg is en zich niet elke dag opmaakt als een barbiepop.

Kijk eerst wat je nog wel aantrekkelijk aan haar vindt en wat je zelf kan doen om jezlf aantrekkelijker te maken zodat ze als een wild beest bovenop je springt. Een man die klaagt, nodigt nou eenmaal niet uit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:28:41 #84
42322 MCH
Choose disappointment
pi_179913945
quote:

[..]

Misschien een keer een hoer neuken, dan weet je wat je thuis hebt
I Wanna Waste My Time On You
pi_179913946
quote:

[..]

Nogmaals dan, heb je dit alles bij haar aangegeven? Hoe reageert ze als jij je probleem uitspreekt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179913970
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Vanaf zijn tweede reactie gaan de meesten hier compleet leip, wat verwacht je dan? Dat hij rustig gaat reageren op de constructieve bijdragen?

Natuurlijk zou dat het beste zijn, maar het is heel menselijk om te reageren op de aanvallen. En het is ook niet gek om daar weer zo op te reageren.

Ga nou voor het idee er even vanuit dat hij juist wel heel veel om zijn vriendin geeft en hier daarom juist mee worstelt. Kun je je dan voorstellen dat mensen die roepen dat je het maar moet uitmaken, omdat je een respectloze lul bent, alleen omdat je hetgene deelt wat je dus al heel erg dwarszit, je nogl een kutgevoel geven?

[..]

Meer dan zijn zicht op haar ga je niet krijgen. Hij is de TS, je gaat altijd zijn visie krijgen.

Die vragen die je nu stelt zijn op zich prima, maar als je op zijn eerste reactie die wat uitleg probeert te bieden duikt met zijn allen met "o, wat ben je een respectloze lul", dan heeft dat effect op het topicverloop. En de n reageert daar beter op dan de ander.

Misschien reageerde TS niet perfect, maar voor het feit dat jullie de toon zo belangrijk vinden (ook al ontgaat de respectloosheid van zijn toon mij volledig), staan jullie weinig stil bij het feit dat ook de andere kant op de toon de muziek maakt.
Hij komt niet echt over als iemand die om zijn vriendin geeft, iemand die om een persoon geeft praat niet op zo'n manier. Maar laten we hopen dat ik het mis heb.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179914038
Is het misschien een idee om samen te sporten trouwens? Dat schept sowieso een band en helpt ook met het uiterlijk dus win/win.

Verder is het inderdaad goed om bij jezelf ten rade te gaan op welke vlakken jij minder je best doet. Daar moet je sowieso wat aan doen, maar ik zou proberen om het gesprek met haar aan te gaan, dat je het gevoel hebt dat jullie elkaar misschien een beetje voor lief nemen en dan ook aangeven dat jij jouw kant wil aanpakken.

En wat de strakheid van de vagina betreft. Dat zou ik los benoemen. Je merkt hier al hoe gevoelig het ligt. Ik zou dit bespreken als jullie het eens over seks hebben (dus niet als onderdeel van zaken die je niet zo lekker zitten), als iets dat je opmerkte. Er zijn oefeningen die kunnen helpen. Ook om haar controle over haar vagina te vergroten en zo het genot voor jullie beiden te verhogen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:37:53 #88
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_179914118
quote:

[..]

^O^

Subtiel doch duidelijk ter sprake brengen dan.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_179914139
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

[..]

Ik reageer inderdaad op vijandige reacties. Hiernaast begrijp ik wel dat mensen vinden dat mijn verhaal respectloos overkomt. Wel wil ik gewoon eerlijk zijn over wat ik ervaar en als mensen zich hierdoor aangevallen voelen is dit misschien niet de juiste plek om dit probleem te bespreken.
pi_179914201
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:38 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Ik reageer inderdaad op vijandige reacties. Hiernaast begrijp ik wel dat mensen vinden dat mijn verhaal respectloos overkomt. Wel wil ik gewoon eerlijk zijn over wat ik ervaar en als mensen zich hierdoor aangevallen voelen is dit misschien niet de juiste plek om dit probleem te bespreken.
Geef dan eens meer perspectief dan alleen maar haar look and feel.
Hoe voel je je erbij? Wat is er van haar kant gebeurt? Misschien word ze depri? Misschien zit er meer achter?
Juist.
pi_179914305
Nou ja TS, op zich heb je natuurlijk een oprecht issue wat je hier wilt aandragen. Maar de reacties zijn logisch gezien de manier waarop je hier over je vriendin praat. Ik bedoel, na 5 jaar samen ga je niet op een openbaar forum lopen zeggen dat ze "van onder niet meer dat is wat het geweest is".

Dat kan zeker te weten ook op wat nettere manieren, die wat meer respect voor je vriendin tonen.

Ik weet daarom ook niet waarom ik er serieus op in ga, maar goed, komt ie:

Ben inmiddels 7 jaar samen met mijn vriendin en had na 5 6 jaar ook een beetje hetzelfde als jij. Niet zo zeer dat ze minder aantrekkelijk werd qua uiterlijk, maar gewoon omdat je een beetje uitgekeken raakt op de seksuele kant van iemand. Zeker als je onder de 30 bent (ben ik van mening dan h). Oplossing; gewoon bespreken wat er mist en blijven praten. Werkt in zekere mate goed.

Ik wil niet zeggen dat we nu tig keer per dag seks hebben, maar het is door het te bespreken wel beter geworden. Je zou haar bijvoorbeeld ook eens een mooi lingeriesetje cadeau kunnen doen.
Nederlander in Mnchen, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_179914326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:34 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is het misschien een idee om samen te sporten trouwens? Dat schept sowieso een band en helpt ook met het uiterlijk dus win/win.

Verder is het inderdaad goed om bij jezelf ten rade te gaan op welke vlakken jij minder je best doet. Daar moet je sowieso wat aan doen, maar ik zou proberen om het gesprek met haar aan te gaan, dat je het gevoel hebt dat jullie elkaar misschien een beetje voor lief nemen en dan ook aangeven dat jij jouw kant wil aanpakken.

En wat de strakheid van de vagina betreft. Dat zou ik los benoemen. Je merkt hier al hoe gevoelig het ligt. Ik zou dit bespreken als jullie het eens over seks hebben (dus niet als onderdeel van zaken die je niet zo lekker zitten), als iets dat je opmerkte. Er zijn oefeningen die kunnen helpen. Ook om haar controle over haar vagina te vergroten en zo het genot voor jullie beiden te verhogen.
De strakheid van de vagina is ook niet de kern van het probleem. Dit is gewoon iets wat ik opmerk terwijl ik seks met haar heb. Ik zal het inderdaad wel waarderen als ze een beetje haar vagina traint.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:49:39 #93
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179914381
Heel normaal hoor, hebben de meeste mensen :Y Elke dag dezelfde boterham eten wordt eentonig. Dat is gewoon menselijk ...................... Aan andere vrouwen denken idem
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:27:31 #94
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_179915180
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

De strakheid van de vagina is ook niet de kern van het probleem. Dit is gewoon iets wat ik opmerk terwijl ik seks met haar heb. Ik zal het inderdaad wel waarderen als ze een beetje haar vagina traint.
Praat er met haar over dan.

In een goede relatie kun je hier over communiceren met elkaar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_179915214
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Praat er met haar over dan.

In een goede relatie kun je hier over communiceren met elkaar.
Van de andere kant: in een goede relatie praat je niet zo respectloos over elkaar.
pi_179915282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:41 schreef Emisys het volgende:

[..]

Geef dan eens meer perspectief dan alleen maar haar look and feel.
Hoe voel je je erbij? Wat is er van haar kant gebeurt? Misschien word ze depri? Misschien zit er meer achter?
Ik voel me er niet goed bij. Weet ik niet. Zal kunnen. Misschien.
pi_179915345
Als alfamannetje heb je wel een domme fout gemaakt man. Je had natuurlijk een vriendin moeten kiezen die zonder make-up ook sexy looks heeft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179915435
Een vrouw die haar vagina moet trainen omdat haar partner het niet aantrekkelijk vind.

Man man wat een miserie. Wat ga jij later problemen krijgen als vrouwen echt ouder worden.
pi_179915545
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Maar jij kan ook je lul trainen. Misschien vind ze wel dat jij slappe erecties hebt gekregen over de jaren. Misschien mag ie wel iets dikker en langer. Voor wat hoort wat he. Sport jij wel? Leef jij zelf wel gezond?

Waarschijnlijk heb je nu iemand waar je gewoon niet goed bij past. Mentaal en lichamelijk gezien.
pi_179915558
[quote]1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:50 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Dubbel
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')