abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:53:05 #51
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179913473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:45 schreef Emisys het volgende:

[..]

Andere hier hebben ook relatieproblemen en praten heel anders over hun partner dan deze TS.

Volgens mij is het al te ver om nog aan te werken, en merkt zij ook dat er iets mist tussen elkaar.
Dat heet wensdenken. Jullie vinden zijn beschrijving respectloos en hopen dus dat het daarmee begint.

Het enige wat hij trouwens zei is dat ze minder strak is. Wat gewoon zo kan zijn en waar je aan kan werken trouwens (en waarschijnlijk niet samenhangt met te veel neuken, maar wel met het minder fit worden).

Ik vraag me af of mensen hier ook zo zouden reageren als een man niet meer zo hard wordt en dat mindere seks oplevert. Of een eventuele klagende vriendin, die ernaast klaagt dat hij minder zijn best doet voor haar, het dan ook maar gelijk moet uitmaken, omdat ze zo een respectloze trut is.
pi_179913476
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:51 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Bedankt. Helaas worden relatieproblemen alleen in behandeling genomen op het moment dat het binnen het referentiekader van de gemiddelde fok-zolderautist past.
Nee, jij hebt gewoon niet door hoe oppervlakkig je kijk naar haar is. Ze is losser en is minder aantrekkelijk voor je.

En? Afgezien van dat? Dit is het enige dat je aangeeft. Er zit meer in een relatie dan sex
Juist.
pi_179913481
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:51 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Bedankt. Helaas worden relatieproblemen alleen in behandeling genomen op het moment dat het binnen het referentiekader van de gemiddelde fok-zolderautist past.
Binnen jouw referentiekader bedoel je? Als alfamannetje die op Fok over zijn 5 jarige vriendin spreekt als 'losser geworden?' Nee dat is een prima uitgangspunt hoor Alfamannetje. Weet je trouwens dat je per defenitie een beta bent als je pretendeert een alfa te zijn? Welpje.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_179913491
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:51 schreef Emisys het volgende:

[..]

Zo raar! Ze hebben zoveel sex en ze is losser geworden! :?
Als je goed hebt gelezen, dan staat er dat dit sinds een aantal maanden speelt. De ruim 4,5 jaar hiervoor hadden wij wel zeer frequent seks. Maar dat vrouwen van 4,5 jaar lang geneukt worden losser worden is respectloos, dus stil.
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:55:12 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179913494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:53 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat heet wensdenken. Jullie vinden zijn beschrijving respectloos en hopen dus dat het daarmee begint.

Het enige wat hij trouwens zei is dat ze minder strak is. Wat gewoon zo kan zijn en waar je aan kan werken trouwens (en waarschijnlijk niet samenhangt met te veel neuken, maar wel met het minder fit worden).

Ik vraag me af of mensen hier ook zo zouden reageren als een man niet meer zo hard wordt en dat mindere seks oplevert. Of een eventuele klagende vriendin, die ernaast klaagt dat hij minder zijn best doet voor haar, het dan ook maar gelijk moet uitmaken, omdat ze zo een respectloze trut is.
Nah, TS kreeg ook vragen over of hij het erover heeft met zijn vriendin, maar die serieuze reacties negeert hij. Geeft ook te denken, toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179913495
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:51 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Bedankt. Helaas worden relatieproblemen alleen in behandeling genomen op het moment dat het binnen het referentiekader van de gemiddelde fok-zolderautist past.
Je geeft zelf geen antwoorden op relevante vragen en dus wil je in onze ogen geen advies maar enkel je gal spuwen.
pi_179913497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:53 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat heet wensdenken. Jullie vinden zijn beschrijving respectloos en hopen dus dat het daarmee begint.

Het enige wat hij trouwens zei is dat ze minder strak is. Wat gewoon zo kan zijn en waar je aan kan werken trouwens (en waarschijnlijk niet samenhangt met te veel neuken, maar wel met het minder fit worden).

Ik vraag me af of mensen hier ook zo zouden reageren als een man niet meer zo hard wordt en dat mindere seks oplevert. Of een eventuele klagende vriendin, die ernaast klaagt dat hij minder zijn best doet voor haar, het dan ook maar gelijk moet uitmaken, omdat ze zo een respectloze trut is.
Lees jij dit hele topic wel? Hij schrijft alles af op dat ZIJ niet meer goed is, en dan alleenmaar lichamelijk. Hij doet het zo snel mogelijk om er maar klaar mee te zijn en anders dan al deze punten geeft meneer niks over haar aan. Geen wonder dat zij er niet meer zo aan werkt, want hij doet dat al helemaal niet.
Juist.
pi_179913506
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:54 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Als je goed hebt gelezen, dan staat er dat dit sinds een aantal maanden speelt. De ruim 4,5 jaar hiervoor hadden wij wel zeer frequent seks. Maar dat vrouwen van 4,5 jaar lang geneukt worden losser worden is respectloos, dus stil.
_O- _O- _O-
Juist.
pi_179913518
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:54 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Als je goed hebt gelezen, dan staat er dat dit sinds een aantal maanden speelt. De ruim 4,5 jaar hiervoor hadden wij wel zeer frequent seks. Maar dat vrouwen van 4,5 jaar lang geneukt worden losser worden is respectloos, dus stil.
Mijn God. Wiens schuld is het dat zij “losser” is geworden?
Protège moi de mes désirs.
pi_179913530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:53 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat heet wensdenken. Jullie vinden zijn beschrijving respectloos en hopen dus dat het daarmee begint.

Het enige wat hij trouwens zei is dat ze minder strak is. Wat gewoon zo kan zijn en waar je aan kan werken trouwens (en waarschijnlijk niet samenhangt met te veel neuken, maar wel met het minder fit worden).

Ik vraag me af of mensen hier ook zo zouden reageren als een man niet meer zo hard wordt en dat mindere seks oplevert. Of een eventuele klagende vriendin, die ernaast klaagt dat hij minder zijn best doet voor haar, het dan ook maar gelijk moet uitmaken, omdat ze zo een respectloze trut is.
Ze kleedt zich niet sexy genoeg meer, sport niet genoeg, doet geen make-up op.
Het is niet alleen de sex. Zijn pronkpoppetje doet niet wat hij wil en dat vindt hij niet leuk.
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:58:37 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179913531
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Mijn God. Wiens schuld is het dat zij “losser” is geworden?
Ja goed, dat kan he. Dat t down there niet meer strak is. Maar dan vraag ik mij af of TS dat ook op een normale manier bij zijn vriendin aankaart.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179913539
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja goed, dat kan he. Dat t down there niet meer strak is. Maar dan vraag ik mij af of TS dat ook op een normale manier bij zijn vriendin aankaart.
Misschien doet de stiekeme dildo het wel beter dan wat hij in die 4,5 jaar tijd heeft gedaan _O-
Juist.
pi_179913571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:58 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Ze kleedt zich niet sexy genoeg meer, sport niet genoeg, doet geen make-up op.
Het is niet alleen de sex. Zijn pronkpoppetje doet niet wat hij wil en dat vindt hij niet leuk.
Het is belangrijk voor hem dat ze daar mee bezig blijft, dan is het toch jammer als ze dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt?
Ik vind het ook jammer als ik een partner heb die het niet boeit dat ik het belangrijk vindt dat hij af en toe wat klusjes voor me doet, ik noem maar iets. Dan worden jouw gevoelens genegeerd.
pi_179913581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:53 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat heet wensdenken. Jullie vinden zijn beschrijving respectloos en hopen dus dat het daarmee begint.

Het enige wat hij trouwens zei is dat ze minder strak is. Wat gewoon zo kan zijn en waar je aan kan werken trouwens (en waarschijnlijk niet samenhangt met te veel neuken, maar wel met het minder fit worden).

Ik vraag me af of mensen hier ook zo zouden reageren als een man niet meer zo hard wordt en dat mindere seks oplevert. Of een eventuele klagende vriendin, die ernaast klaagt dat hij minder zijn best doet voor haar, het dan ook maar gelijk moet uitmaken, omdat ze zo een respectloze trut is.
Nee, want ik heb mijn profiel 6 jaar geleden toen ik 19 was alfamannetje genoemd en daar word ik nogsteeds op afgerekend. Maar ik ben oppervlakkig hoor. En een gemiddelde man is in de ogen van die slijmerige BFF-types al heel snel respectloos tegenover vrouwen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:03:10 #65
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_179913592
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:54 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Als je goed hebt gelezen, dan staat er dat dit sinds een aantal maanden speelt. De ruim 4,5 jaar hiervoor hadden wij wel zeer frequent seks. Maar dat vrouwen van 4,5 jaar lang geneukt worden losser worden is respectloos, dus stil.
Nog nooit van gehoord.

Miss kan ze wat bekkenbodemspieroefeningen doen.

Maar je klinkt niet echt als een leuke, aardige vent. Respectloos hoe je over haar praat ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_179913601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is belangrijk voor hem dat ze daar mee bezig blijft, dan is het toch jammer als ze dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt?
Ik vind het ook jammer als ik een partner heb die het niet boeit dat ik het belangrijk vindt dat hij af en toe wat klusjes voor me doet, ik noem maar iets. Dan worden jouw gevoelens genegeerd.
Ik moet wel zeggen, het heeft er wel iets mee te maken. Mijn ex deed een tijd lang erg weinig aan zijn looks en hygiene, dit is zeker een afknapper.

Maarja, dat vind ik een ander verhaal met make-up, dat hoeft toch lange niet altijd op
Juist.
pi_179913602
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:35 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Nee, ze is niet meer zo strak. Alleen als ze net ongesteld is geweest voel ik nog goede wrijving.
Zou natuurlijk ook aan jouw formaat kunnen liggen.

Het spijt me voor je, maar leuke seks, dat doe je met zijn tweeën.
pi_179913627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:03 schreef Emisys het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen, het heeft er wel iets mee te maken. Mijn ex deed een tijd lang erg weinig aan zijn looks en hygiene, dit is zeker een afknapper.

Maarja, dat vind ik een ander verhaal met make-up, dat hoeft toch lange niet altijd op
Smaken verschillen, ik vind het ook niet nodig en mijn vriend ook niet, dus ik laat het zitten, maar dat kan voor anderen weer anders zijn. :P
Maar zou het wel vervelend vinden als er geen moeite meer voor me gedaan zou worden, ook al weet hij dat datgene voor mij belangrijk is.
pi_179913637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is belangrijk voor hem dat ze daar mee bezig blijft, dan is het toch jammer als ze dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt?
Ik vind het ook jammer als ik een partner heb die het niet boeit dat ik het belangrijk vindt dat hij af en toe wat klusjes voor me doet, ik noem maar iets. Dan worden jouw gevoelens genegeerd.
Waar jij het over hebt is een relatie waarin dat bespreekbaar is en waar het goed gaat.
Waarderen en gewaardeerd worden. Ben ik het helemaal mee eens.
Maar TS brandt haar af op een nare manier.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:06:09 #70
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179913641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:55 schreef Emisys het volgende:

[..]

Lees jij dit hele topic wel? Hij schrijft alles af op dat ZIJ niet meer goed is, en dan alleenmaar lichamelijk. Hij doet het zo snel mogelijk om er maar klaar mee te zijn en anders dan al deze punten geeft meneer niks over haar aan. Geen wonder dat zij er niet meer zo aan werkt, want hij doet dat al helemaal niet.
Ik heb het topic gelezen inderdaad en vanaf zijn tweede reactie ontspoorde het compleet vanwege één opmerking. Daarna is het grote invullen begonnen. Daarom sprak ik ook over wensdenken.

Zie je vaker. Als iemand klaagt over relatieproblemen en dan iets zegt wat slecht valt, dan liggen plotseling alle problemen daaraan. Want zo voelt de wereld eerlijk aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:58 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Ze kleedt zich niet sexy genoeg meer, sport niet genoeg, doet geen make-up op.
Het is niet alleen de sex. Zijn pronkpoppetje doet niet wat hij wil en dat vindt hij niet leuk.
Het is inderdaad een grote schande als je het vervelend vindt als je vriendin niet meer haar best doet voor je. Hoe durf je überhaupt fysieke aantrekkingskracht belangrijk te vinden? Smerige seksist!

Gewoon lekker op de bank liggen chips vreten, als de buit binnen is. Je vriend moet je maar nemen zoals je bent en niet zo oppervlakkig zijn!
pi_179913660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is belangrijk voor hem dat ze daar mee bezig blijft, dan is het toch jammer als ze dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt?
Ik vind het ook jammer als ik een partner heb die het niet boeit dat ik het belangrijk vindt dat hij af en toe wat klusjes voor me doet, ik noem maar iets. Dan

[..]

Smaken verschillen, ik vind het ook niet nodig en mijn vriend ook niet, dus ik laat het zitten, maar dat kan voor anderen weer anders zijn. :P
Maar zou het wel vervelend vinden als er geen moeite meer voor me gedaan zou worden, ook al weet hij dat datgene voor mij belangrijk is.
Kwa hygiene zal je daar zeker op afknappen na een tijdje. _O-
Hij liep naakt rond dag in dag uit, dat maakte het al minder spannend, poetste zijn tanden vrijwel niet, douchen moest ik hem toe aanzetten. En als hij naakt ook nog als een aap op de stoel zit is het toch echt minder zicht.. _O-

Maarja hygiene is belangrijk.

Make-up toch echt niet.
Juist.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:08:21 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179913678
quote:
18s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:06 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik heb het topic gelezen inderdaad en vanaf zijn tweede reactie ontspoorde het compleet vanwege één opmerking. Daarna is het grote invullen begonnen. Daarom sprak ik ook over wensdenken.

Zie je vaker. Als iemand klaagt over relatieproblemen en dan iets zegt wat slecht valt, dan liggen plotseling alle problemen daaraan. Want zo voelt de wereld eerlijk aan.

[..]

Het is inderdaad een grote schande als je het vervelend vindt als je vriendin niet meer haar best doet voor je. Hoe durf je überhaupt fysieke aantrekkingskracht belangrijk te vinden? Smerige seksist!

Gewoon lekker op de bank liggen chips vreten, als de buit binnen is. Je vriend moet je maar nemen zoals je bent en niet zo oppervlakkig zijn!
En reacties die vragen hoe hij het met zijn vriendin bespreekt, reacties waar hij eventueel wat aan zou hebben, daar reageert hij niet op. In plaats daarvan gaat hij mensen op de persoon aanvallen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179913682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:53 schreef Samzz het volgende:
Had dan meteen een topic in KLB geopend
Hey alsof we zo'n figuren in KLB willen :(
pi_179913698
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
Wat een onzinreacties hier. :')

TS is minder aangetrokken tot zijn vriendin, wat deels te maken heeft met dat zij minder haar best doet en deels met mindere seks (wat niet direct haar schuld is, maar wel invloed kan hebben) en hij is gelijk respectloos en het is allemaal zijn schuld en blablabla.

Dit is toch r&p? Hij heeft toch een relatieprobleem? Dan mag hij toch zijn overwegingen delen?

[..]

Open relaties werken ook niet als je ze om de verkeerde reden aangaat. Als je relatie tekortschiet los je dat niet op met een open relatie.
Hij is respectloos omdat hij op een bepaalde manier over haar praat. Niet omdat hij een probleem aankaart.
pi_179913715
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

En reacties die vragen hoe hij het met zijn vriendin bespreekt, reacties waar hij eventueel wat aan zou hebben, daar reageert hij niet op. In plaats daarvan gaat hij mensen op de persoon aanvallen.
Volgens mij begonnen anderen persoonlijk te worden.

Dit is echt weer FOK! in een notendop. Die kerel stelt gewoon een normale vraag en iedereen springt er bovenop als een stel strontvliegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')