abonnement Unibet Coolblue
pi_179909085
Ik heb het na lang uitstellen gezegd. Mn vriendin reageerde kalm en vraagt zich af of de relatie niet gewoon op is. Bij elkaar blijven uit gemakzucht is geen optie, iets wat ik me ook moet realiseren.

Ik heb aangegeven dat ik wil vechten en dingen wil verbeteren. Zij wil nadenken.
pi_179909126
Respect dat je het toch gezegd hebt ^O^
En sterkte met wat je vriendin besluit dan.
Alleen vraag ik me af wat je dan wilt verbeteren aangezien je niet wist waarom het gebeurd is :?
pi_179909187
respect voor je eerlijkheid. Geef haar nu ook wel de tijd om na te denken...
S. 2014
J. 2016
pi_179909256
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Respect dat je het toch gezegd hebt ^O^
En sterkte met wat je vriendin besluit dan.
Alleen vraag ik me af wat je dan wilt verbeteren aangezien je niet wist waarom het gebeurd is :?
Ze noemde paar voorbeelden en zei dat we uitelkaar groeiden, ook dat ik dit 6 jaar geleden nooit had gedaan. Had ze wel een punt. Niet bij nagedacht.
pi_179909579
Stom om het te vertellen ts. Tenminste, als je haar niet kwijt wil.
pi_179909616
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:09 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Ze noemde paar voorbeelden en zei dat we uitelkaar groeiden, ook dat ik dit 6 jaar geleden nooit had gedaan. Had ze wel een punt. Niet bij nagedacht.
Vind je zelf ook dan dat jullie uit elkaar groeiden? Aangezien je jullie relatie zelf nog een 8 gaf?
pi_179909634
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Vind je zelf ook dan dat jullie uit elkaar groeiden? Aangezien je jullie relatie zelf nog een 8 gaf?
Naja, ja. Als je wat objectiever kijkt zeker.

Kennelijk last van struisvogelpolitiek
pi_179909666
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:26 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Naja, ja. Als je wat objectiever kijkt zeker.

Kennelijk last van struisvogelpolitiek
Wat voor voorbeelden noemde ze dan en KUN je dat veranderen?
pi_179909733
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:28 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wat voor voorbeelden noemde ze dan en KUN je dat veranderen?
Gaf weinig aandacht, was veel weg en op de dagen dat ik wel tijd had ging ik vaak wat met vrienden afspreken.

Dus ja, dat kan ik verbeteren en wil ik ook een kans geven. Daarna kunnen er altijd nog beslissingen worden genomen.

Weet wel dat ik haar nu niet kwijt wil overigens.
pi_179909897
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:31 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Gaf weinig aandacht, was veel weg en op de dagen dat ik wel tijd had ging ik vaak wat met vrienden afspreken.

Dus ja, dat kan ik verbeteren en wil ik ook een kans geven. Daarna kunnen er altijd nog beslissingen worden genomen.

Weet wel dat ik haar nu niet kwijt wil overigens.
Oke nouja met die voorbeeldem klinkt het eerlijk gezegd niet alsof je nog echt voor je vriendin ging en dan ook nog eens vreemdgaan. Maar goed, misschien had je deze wake-up call nodig en lukt het idd om te veranderen (en niet voor 1 week). Als ze nog door wil. Geef haar iig de tijd en de ruimte om daar over na te denken. Jij kunt nog zoveel willen, de bal ligt bij haar nu.
pi_179909962
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oke nouja met die voorbeeldem klinkt het eerlijk gezegd niet alsof je nog echt voor je vriendin ging en dan ook nog eens vreemdgaan. Maar goed, misschien had je deze wake-up call nodig en lukt het idd om te veranderen (en niet voor 1 week). Als ze nog door wil. Geef haar iig de tijd en de ruimte om daar over na te denken. Jij kunt nog zoveel willen, de bal ligt bij haar nu.
Ja... ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan.
pi_179910271
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:03 schreef Eljoccovic het volgende:
Ik heb het na lang uitstellen gezegd. Mn vriendin reageerde kalm en vraagt zich af of de relatie niet gewoon op is. Bij elkaar blijven uit gemakzucht is geen optie, iets wat ik me ook moet realiseren.

Ik heb aangegeven dat ik wil vechten en dingen wil verbeteren. Zij wil nadenken.
Ik ben bang voor je dat jouw vriendin gelijk heeff, maar goed, dat had ik ook al aangegeven.

Probeer voor jezelf eens te bedenken waarom jullie bij elkaar zouden willen blijven. Is dat het verleden, of de toekomst... En wees daar eerlijk in. Niemand wil door de pijn van een verbroken relatie gaan, maar het is soms gewoon de beste keuze.

Het beste wat jij kan doen is volledig eerlijk zijn, inclusief hetgeen wat jij eigenlijk niet zou willen zeggen omdat je bang bent jouw relatie te verneuken. Vrouwen hebben het door als je niet volledig open en eerlijk bent. En hun reactie daarop is meestal zelf ook afsluiten en vertrekken.

Kortom: werk aan de winkel.
pi_179910304
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 00:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben bang voor je dat jouw vriendin gelijk heeff, maar goed, dat had ik ook al aangegeven.

Probeer voor jezelf eens te bedenken waarom jullie bij elkaar zouden willen blijven. Is dat het verleden, of de toekomst... En wees daar eerlijk in. Niemand wil door de pijn van een verbroken relatie gaan, maar het is soms gewoon de beste keuze.

Het beste wat jij kan doen is volledig eerlijk zijn, inclusief hetgeen wat jij eigenlijk niet zou willen zeggen omdat je bang bent jouw relatie te verneuken. Vrouwen hebben het door als je niet volledig open en eerlijk bent. En hun reactie daarop is meestal zelf ook afsluiten en vertrekken.

Kortom: werk aan de winkel.
Ik had het nog niet gezegd, maar bedankt voor al je reacties.
pi_179910323
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 00:07 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Ik had het nog niet gezegd, maar bedankt voor al je reacties.
Graag gedaan. Sterkte.
  woensdag 20 juni 2018 @ 00:37:50 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179910820
Wat wil je verbeteren? Je weet toch niet waarom je bent vreemdgegaan? Pas dan kan je eraan gaan werken. Zij moet zich veilig voelen in de relatie, zeker wetende dat je niet weer uit spanning even een andere meid erbij pakt.

Wel goed dat je het verteld hebt!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179912630
Dude, deze relatie is over. Zij denkt er over na, en basta.

Heb je haar de schuld gegeven?
  woensdag 20 juni 2018 @ 07:28:46 #17
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179912717
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:03 schreef Eljoccovic het volgende:
Mn vriendin reageerde kalm en vraagt zich af of de relatie niet gewoon op is.
Je geeft voorbeelden waarbij je zelf afstand neemt maar zijn er ook voorbeelden waarbij je vriendin afstand nam?
Bovenstaande leest voor mij namelijk dat het voor haar ook geldt.

Iedere keer als ze vroeg of je was vreemdgegaan, klonk het toen hoopvol? :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179912887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:28 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je geeft voorbeelden waarbij je zelf afstand neemt maar zijn er ook voorbeelden waarbij je vriendin afstand nam?
Bovenstaande leest voor mij namelijk dat het voor haar ook geldt.

Iedere keer als ze vroeg of je was vreemdgegaan, klonk het toen hoopvol? :P
Misschien heeft zijn vriendin ook meermaals pik gevangen. Je weet het niet, je weet het niet... ik weet wel dat zijn vriendin vanochtend nog zei dat ze aan de relatie wilden werken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 07:47:54 #19
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179912955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:41 schreef C.L.Werner het volgende:
ik weet wel dat zijn vriendin vanochtend nog zei dat ze aan de relatie wilden werken.
Je hebt haar gesproken? :D

Ts zei dat ze ging nadenken.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179912961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:47 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je hebt haar gesproken? :D

Ts zei dat ze ging nadenken.
Vanochtend vlak voor ze ging douchen en weer naar huis ging :D
pi_179913452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:22 schreef loni55 het volgende:
Stom om het te vertellen ts. Tenminste, als je haar niet kwijt wil.
Dit is het meest oneerlijke wat je kan doen als je een partner hebt.
Juist.
pi_179913745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:50 schreef Emisys het volgende:

[..]

Dit is het meest oneerlijke wat je kan doen als je een partner hebt.
Oneerlijk is vreemdgaan. Het vertellen, maar je weet dat je verder met diegene wil en je houdt van je partner, is gewoon puur en alleen om voor jezelf het schuldgevoel weg te poetsen. Ondertussen door het te vertellen doe je haar of hem of het enorme pijn.
pi_179913789
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:13 schreef loni55 het volgende:

[..]

Oneerlijk is vreemdgaan. Het vertellen, maar je weet dat je verder met diegene wil en je houdt van je partner, is gewoon puur en alleen om voor jezelf het schuldgevoel weg te poetsen. Ondertussen door het te vertellen doe je haar of hem of het enorme pijn.
Vreemdgaan doe je zelf, en waarom zou jij iemand, die zoveel goed verdient, doen verzwijgen dat jij je broek niet dicht kon houden? Die persoon verdient de waarheid, weten hoe je partner is is het belangrijkste wat er is.

Als ik zou horen dat mijn vriend vreemd gaat is het zo over. Ik wil iemand die eerlijk en trouw is, niet achterbaks en zijn eigen hagje red.
Juist.
pi_179913865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:17 schreef Emisys het volgende:

[..]

Vreemdgaan doe je zelf, en waarom zou jij iemand, die zoveel goed verdient, doen verzwijgen dat jij je broek niet dicht kon houden? Die persoon verdient de waarheid, weten hoe je partner is is het belangrijkste wat er is.

Als ik zou horen dat mijn vriend vreemd gaat is het zo over. Ik wil iemand die eerlijk en trouw is, niet achterbaks en zijn eigen hagje red.
Uiteraard en toch is het een zelfzuchtige daad.
Wat zou je doen als je zelf vreemdging dan?
pi_179913949
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:23 schreef loni55 het volgende:

[..]

Uiteraard en toch is het een zelfzuchtige daad.
Wat zou je doen als je zelf vreemdging dan?
Doe ik niet, ik vind dat het meest walgelijke wat er is, en als ik ooit op zo een punt zou komen zou ik het vertellen.
Juist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')