abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 14:07:20 #26
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179920031
In dat geval wil ik ook even posten zodat ik op google kom.
Groeten aan het thuisfront
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179923684
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

I see what you did there...
Je bent de enige :D
pi_179924286
Waar praten we over?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:30:10 #29
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_179925511
Broeder, na het zien van dit filmpje wordt alles duidelijk, wel alles kijken. Het betreft een diepte-interview.



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 18:10:39 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:16:39 #31
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_179925652
Ik wilde een 'waar praten we over' gooien maar ben te laat. ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_179926850
je krijgt zo wel wat info. blijkbaar hangt hij regelmatig rond op de Bellamystraat in Rotterdam.
in meerdere videos zie je dat terugkomen en hij zegt dat hij eigenlijk had willen afspreken op de Bellamystraat. slim van Opgelicht om bij het Hotel af te spreken, iets betere locatie qua veiligheid.

oplichter gebruikt nu IBAN NL44 MOYO 0801 8445 92
LET OP, OPLICHTING.

en de groeten aan Joell

[ Bericht 16% gewijzigd door spectrumanalyser op 21-06-2018 16:06:55 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_179948477
onze vriend volgt exact dezelfde methodes zoals bij de vorige webshops. Hij brengt zijn webshop "Outlet voor jou" onder de aandacht met Instagram. was 'm net voor door outletvoorjou te registreren bij instagram, nu moest hij instagram.com/outletvoorjou.nl gebruiken.

goed. vandaag heeft ie dus dat instagram-account gevuld en 8000 volgers gekocht.
zodra ik op zijn instagram pagina commentaar zet, is dat binnen een uur weggehaald.

wie helpt mee?
instagram.com/outletvoorjou.nl

gewoon iets posten in de trend van "Outletvoorjou.nl is oplichting. ik zou er niet bestellen."
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_179959426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
IBAN NL44 MOYO 0801 8445 92
mijn bankrekening :( wat doe je? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179959570
Zijn website staat bij Hostnet geregistreerd. Allemaal een Notice & Takedown formulier invullen dus!
https://www.hostnet.nl/co(...)ure/contactformulier

Even pushen voor de Google rankings (die is vrijwel afwezig bij zn eigen site, zegt ook genoeg

LET OP: Vooraf het totaalbedrag onder vermelding van het order nummer overmaken aan :

Bankrekening: NL44 MOYO 0801 8445 92

Ten name van: Outlet voor jou

Plaats: Rotterdam

Wij danken u voor uw bestelling.

Indien u vragen heeft, kunt u natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen.

Zodra de betaling bij ons zichtbaar is, wordt uw bestelling gereed gemaakt.

Vergeet niet bij het overschrijven uw order nummer te vermelden bij de omschrijving.

Met vriendelijke groet,

Outlet voor jou.

[ Bericht 29% gewijzigd door Drommelsch85 op 22-06-2018 03:01:44 ]
url
pi_179959694
MoneyYou doet ook niets?
Idee om een wat meer lijvige OP te maken met URL's etc?

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=27467

[ Bericht 44% gewijzigd door Drommelsch85 op 22-06-2018 03:16:15 ]
url
pi_179959983
Dank! OP zal ik aanpassen

Moneyou is in kennis gesteld.

SIDN heb ik wel uitvoerig gesproken nadat ik een Notice and Takedown verzoek had ingediend.

Je hebt gelijk, als er meer verzoeken komen dan zal SIDN wel anders reageren vermoed ik.

Update: Moneyou heeft reageerd. Ze zeggen actie te hebben ondernomen.

[ Bericht 23% gewijzigd door spectrumanalyser op 22-06-2018 15:32:01 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 22 juni 2018 @ 07:44:52 #38
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179960271
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb een premium mixer van hem gekocht, dat was echt fantastisch.
Ik zoek zelf ook een premium mixer. Was je tevreden over deze premium mixer? Het gaat mij met name er om dat de premium mixer een complete kat van de buren kan mixen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_179962030
Ondertussen een lekkere generieke copy pasta reactie van een supportdesk die net zo bagger is als Wix zelf:


Hi,

Thank you for contacting Wix Customer Solutions.

Feel free to take legal action against the site owner and bring the issue up with the payment provider to understand what your options are.

We will be happy to help you and provide you with the specific info. Note that we require a duly issued and valid subpoena, warrant or court order in the event that anyone (including law enforcement agencies) wishes us to disclose information pertaining to users.

Unfortunately it's impossible for us to determine whether the service which you ordered was delivered or not.
I'd recommend to check with your payment operator if it's possible to claim the money back or issue a chargeback in case you suspect fraud.

Wix.com has no part in your ongoing dispute with him, and will not take any position or action related to it and we won't be able to assist you further.

Regards,
Jane, Wix Customer Solutions
url
pi_179965719
Nog zo een standaardantwoord van Wix:
quote:
Karin (Wix Support)
June 22, 2018 5:56 AM (UTC-04:00)
Hi,

Thank you for getting back to us.

I checked the site which you reported. It is most likely not in violation of Wix Terms of Use.

If you believe that any of our users violated your rights, you are welcome to provide us with more written information you may have regarding such violation. Please note however that in any event, we will not be obligated nor do we agree to conduct an independent investigation or take (or avoid from taking) any action based on the information you provide us.

As a website building platform we are not responsible for our users' activities or for any content they publish, nor do we provide any investigative, law enforcement or legal services, or take any other part in any disputes involving our users and any of their visitors.

You are of course free to take legal action against any of our users as you deem necessary, but please keep in mind that we will not and cannot take any part in such action.

We therefore suggest that you contact the site owner directly with your concerns, or proceed to seek a court order for the removal of the content you believe to abuse your rights.

We will be happy to comply with any such valid order.

Regards,

Karin, Wix Customer Solutions Team
met goede moed heb ik een e-mail verzonden aan Joel met het verzoek om de webshop outletvoorjou.nl te sluiten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_179966556
een korte broek van DHgate voor 44 euro, bij Jayjay voor 110 euro. iets te gierig.

https://www.dhgate.com/pr(...)885935.html#s1-17-1b;srp|0872983818

https://www.instagram.com(...)-by=outletvoorjou.nl
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_180039459
Pas even je OP aan met puntsgewijze feiten, links etc, Helpt allemaal om bewijsmateriaal te verzamelen.
url
pi_180057053
Geforward naar de politie. ^O^
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180057341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog zo een standaardantwoord van Wix:

[..]

met goede moed heb ik een e-mail verzonden aan Joel met het verzoek om de webshop outletvoorjou.nl te sluiten.
Wat een kutbedrijf en waardeloze policy zeg. Bij ons wordt de webshop van een vermoedelijke oplichter gewoon binnen enkele dagen uitgeschakeld als hij niet kan aantonen dat hij zijn producten levert. Je wilt als bedrijf toch niet je (goede) naam laten bedoezelen door dergelijke praktijken te faciliteren?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:19:34 #45
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_180059637
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:53 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Wat een kutbedrijf en waardeloze policy zeg. Bij ons wordt de webshop van een vermoedelijke oplichter gewoon binnen enkele dagen uitgeschakeld als hij niet kan aantonen dat hij zijn producten levert. Je wilt als bedrijf toch niet je (goede) naam laten bedoezelen door dergelijke praktijken te faciliteren?
Zij krijgen waarschijnlijk telkens een percentage van de "verkoop", boeit hun het verder wat of het echt is :').
pi_180059789
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:19 schreef Plamboom het volgende:

[..]

Zij krijgen waarschijnlijk telkens een percentage van de "verkoop", boeit hun het verder wat of het echt is :').
Als dat zo is vind ik het nog kwalijker. :') Zelf ook geld vangen door de criminele activiteiten van een van je klanten. _O-
pi_180060221
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:53 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Wat een kutbedrijf en waardeloze policy zeg.
Omdat ze niet voor openbaar aanklagen en rechter spelen?
quote:
Bij ons wordt de webshop van een vermoedelijke oplichter gewoon binnen enkele dagen uitgeschakeld
Ben benieuwd wie "bij ons" is. Zou wel klant willen worden om daarna civielrechtelijk een schadeclaim te vorderen, omdat jullie blijkbaar het recht denken te hebben je in te mengen in transacties tussen jullie klanten en derden.
quote:
als hij niet kan aantonen dat hij zijn producten levert. Je wilt als bedrijf toch niet je (goede) naam laten bedoezelen door dergelijke praktijken te faciliteren?
Je wilt je als bedrijf vooral aan de wet en aan contractuele verplichtingen met je afnemers houden. Als bedrijf wil je niet voor zelfbenoemd crimefighter spelen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180060246
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leuk spelletje: zelf ook Google accounts aanmaken en gewoon keihard de waarheid recensieeeren. "1 ster, want oplichting" ;)
Ja, goed idee als je zelf niet opgelicht bent valse getuigenissen afleggen. :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180060780
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:40 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Omdat ze niet voor openbaar aanklagen en rechter spelen?

[..]

Ben benieuwd wie "bij ons" is. Zou wel klant willen worden om daarna civielrechtelijk een schadeclaim te vorderen, omdat jullie blijkbaar het recht denken te hebben je in te mengen in transacties tussen jullie klanten en derden.

[..]

Je wilt je als bedrijf vooral aan de wet en aan contractuele verplichtingen met je afnemers houden. Als bedrijf wil je niet voor zelfbenoemd crimefighter spelen.
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel262
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')