abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 19:28:29 #26
434472 crew  Flogging
En toen was er koffie!
pi_180263050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:55 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wel eens van sarcasme gehoord? De topic starter gebruikt zelf dit soort domme taal en als je de intentie van mijn post dan niet snapt :N Gelijk weer zo'n belerend vingertje over respect naar vrouwen, man, man, man. Je hebt het echt niet begrepen hoor .......
Wie doet er nu belerend? Misschien was je niet duidelijk genoeg. Kan gebeuren.
pi_180263637
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:58 schreef Anton18 het volgende:

[..]

het was een hoer
maar uitslag is binnen niks aan de hand
hmmms is dat kwaadheid ofzo?

Kan me best voorstellen trouwens dat. maar als je seks hebt neem ik aan dat je ook om iemand geeft enzo.

En dan is zo reactie raar?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:30:50 #28
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_180282014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:58 schreef kree het volgende:

[..]

hmmms is dat kwaadheid ofzo?

Kan me best voorstellen trouwens dat. maar als je seks hebt neem ik aan dat je ook om iemand geeft enzo.

En dan is zo reactie raar?
Maakte me meer zorgen om het feit dat ik wat opgelopen had maar ben sinds gisteren wel een beetje klaar met de hoeren
ben nu opzoek naar een vriendin die me wel liefde kan geven sex hoefd niet persee meteen
na dat ik gisteren naar de hoeren ben geweest heb ik een beetje een schuld gevoel en omdat er een tijd was neukte ik haar veelste hard waardoor ze pijn kreeg daardoor heb ik ook een schuld gevoel dus beetje dubbel.
pi_180282636
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:30 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Maakte me meer zorgen om het feit dat ik wat opgelopen had maar ben sinds gisteren wel een beetje klaar met de hoeren
ben nu opzoek naar een vriendin die me wel liefde kan geven sex hoefd niet persee meteen
na dat ik gisteren naar de hoeren ben geweest heb ik een beetje een schuld gevoel en omdat er een tijd was neukte ik haar veelste hard waardoor ze pijn kreeg daardoor heb ik ook een schuld gevoel dus beetje dubbel.
Het is niet heel raar. Maarja ik weet zeker liefde is meer als alleen seks hebben ook.

Tis toch veel leuker als je iemand hebt en elkaar echt ook lief vindt als alleen je pener in een kutje te duwen?

Haha beetje hard, maar ok denk dat je t punt wel snapt zo ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')