abonnement Unibet Coolblue
pi_179906255
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:35 schreef goed_volk het volgende:
Gewoon vragen of het wat zachter kan. Indien het antwoord 'nee' betreft; gewoon de snoertjes doorknippen.
Ooit wel eens gedaan. Die gast keek heel beteuterd en kreeg applaus van de overige reizigers.
heb jij altijd een schaar bij je?
pi_179906347
TS moet niet zeiken, hij zat immers niet in een stiltecoupe...
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:29:50 #28
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_179906508
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:09 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Voor het groter goed. Collateral damage heet dat.
Flikker toch op, dat is gewoon moedwillig dingen slopen. :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_179906549
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Flikker toch op, dat is gewoon moedwillig dingen slopen. :')
Alsof diegene dat echt doet :') In het echt doet iemand dat 3x voordat je in elkaar getrapt wordt/een mes tussen je ribben krijgt.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:32:29 #30
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_179906613
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Alsof diegene dat echt doet :') In het echt doet iemand dat 3x voordat je in elkaar getrapt wordt/een mes tussen je ribben krijgt.
Dat is waar, maar je weet dat het stereotype FOK!er toch kast is en een piemel van 30cm heeft.

Dan zal ie vast ook wel oordopjes durven doorknippen :') :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_179906685
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dat is waar, maar je weet dat het stereotype FOK!er toch kast is en een piemel van 30cm heeft.

Dan zal ie vast ook wel oordopjes durven doorknippen :') :')
True dat is ook weer zo
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:35:54 #32
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_179906753
Wat normaal is verandert gewoon. Vroeger gebruikte ik altijd een koptelefoon. Dat was toen de norm. Nu heb ik een flinke bluetooth speaker. Dat is nu normaal in de trein. Gewoon de norm. Vind het wel fijn. Hoef geen ding meer op mijn kop te dragen. Speaker kan gewoon op de stoel tegenover mij. Bijkomend voordeel is dat ik mijn voeten op de speaker kan leggen. Zo krijg ik geen boetes.

Het is enkel irritant als degene naast je ook een bluetooth speaker heeft. Daarom kan de mijne ook flink luid. Daarnaast stap ik altijd in bij het beginpunt van de trein. Dus gebruik de stoel tegenover mij voor de speaker. En de stoel naast mij voor mijn tas. En het tafeltje voor mijn laptop en bk maaltijd / drinken. En de stoel schuin tegenover voor mijn vouwfiets.

En als je dingen als bluetooth speakers vervelend vindt kun je gewoon in de stilte coupé plaats nemen.

[ Bericht 14% gewijzigd door borbit op 19-06-2018 21:41:11 ]
pi_179907061
Vraag gewoon of ze de muziek zachter willen zetten. Ik bedoel, je zal die mensen waarschijnlijk toch maar één keer in je leven zien. Of ga anders ergens anders zitten. Social awkward zijn is inderdaad een punt in zo'n situatie, maar je kan het altijd proberen haha
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179907520
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef borbit het volgende:
Wat normaal is verandert gewoon. Vroeger gebruikte ik altijd een koptelefoon. Dat was toen de norm. Nu heb ik een flinke bluetooth speaker. Dat is nu normaal in de trein. Gewoon de norm. Vind het wel fijn. Hoef geen ding meer op mijn kop te dragen. Speaker kan gewoon op de stoel tegenover mij. Bijkomend voordeel is dat ik mijn voeten op de speaker kan leggen. Zo krijg ik geen boetes.

Het is enkel irritant als degene naast je ook een bluetooth speaker heeft. Daarom kan de mijne ook flink luid. Daarnaast stap ik altijd in bij het beginpunt van de trein. Dus gebruik de stoel tegenover mij voor de speaker. En de stoel naast mij voor mijn tas. En het tafeltje voor mijn laptop en bk maaltijd / drinken. En de stoel schuin tegenover voor mijn vouwfiets.

En als je dingen als bluetooth speakers vervelend vindt kun je gewoon in de stilte coupé plaats nemen.
Dat is wel aso, kijk oortjes produceren zo weinig geluid... Maar een speaker is zwaar irritant, ik zou ook gewoon vragen of je hem uit zou kunnen zetten.
pi_179907620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat is wel aso, kijk oortjes produceren zo weinig geluid... Maar een speaker is zwaar irritant, ik zou ook gewoon vragen of je hem uit zou kunnen zetten.
Oortjes kunnen veel geluid maken, vooral als je er praktisch gezien bovenop zit in een drukke trein/metro oid. Ligt eraan welke oordopjes worden gebruikt, aangezien sommige gewoon slecht zijn en je dus alles duidelijk kunt horen.

Maar je hebt ergens wel gelijk over het speaker gedeelte
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179907644
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:06 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Oortjes kunnen veel geluid maken, vooral als je er praktisch gezien bovenop zit in een drukke trein/metro oid. Ligt eraan welke oordopjes worden gebruikt, aangezien sommige gewoon slecht zijn en je dus alles duidelijk kunt horen.

Maar je hebt ergens wel gelijk over het speaker gedeelte
Het is nooit harder dan mensen die op normaal niveau een gesprek voeren in ieder geval. Ik hou altijd die norm aan. Kijk de muziek kan je wellicht niet aanstaan, dat is dan jammer, maar als het niet boven een gespreksniveau qua geluid uitkomt heb je gewoon weinig te klagen naar mijn inziens. Met speakers of de stiltecoupe verandert de zaak natuurlijk.
pi_179907854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het is nooit harder dan mensen die op normaal niveau een gesprek voeren in ieder geval. Ik hou altijd die norm aan. Kijk de muziek kan je wellicht niet aanstaan, dat is dan jammer, maar als het niet boven een gespreksniveau qua geluid uitkomt heb je gewoon weinig te klagen naar mijn inziens. Met speakers of de stiltecoupe verandert de zaak natuurlijk.
Misschien heeft ts wel last van dat geluid in tegenstelling tot jou.
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179907969
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:15 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Misschien heeft ts wel last van dat geluid in tegenstelling tot jou.
Dan heeft ie pech want het geluid komt niet over het geluid van pratende mensen, kan je dat niveau niet handelen moet je niet met het ov gaan.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 22:23:09 #39
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_179907985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat is wel aso, kijk oortjes produceren zo weinig geluid... Maar een speaker is zwaar irritant, ik zou ook gewoon vragen of je hem uit zou kunnen zetten.
Reizigers die last hebben van de speakers kunnen gewoon in de stilte coupé plaatsnemen. Daarom heeft de trein tegenwoordig stilte en lawaai coupés! Vroeger was dat onderscheid er niet en moest je dus een koptelefoon gebruiken. Tegenwoordig niet meer nodig.
pi_179908001
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:23 schreef borbit het volgende:

[..]

Reizigers die last hebben van de speakers kunnen gewoon in de stilte coupé plaatsnemen. Daarom heeft de trein tegenwoordig stilte en lawaai coupés! Vroeger was dat onderscheid er niet en moest je dus een koptelefoon gebruiken. Tegenwoordig niet meer nodig.
Ik zou hem gewoon uitzetten dus ja.
pi_179908023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan heeft ie pech want het geluid komt niet over het geluid van pratende mensen, kan je dat niveau niet handelen moet je niet met het ov gaan.
Nja, ts moet er gewoon wat van zeggen als-ie met het ov gaat
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179908073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat is wel aso, kijk oortjes produceren zo weinig geluid... Maar een speaker is zwaar irritant, ik zou ook gewoon vragen of je hem uit zou kunnen zetten.
De succesvolle trol is succesvol.
pi_179908158
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:24 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Nja, ts moet er gewoon wat van zeggen als-ie met het ov gaat
Je kan er wat van zeggen, maar tenzij het echt standje doofgaan is heb je weinig te willen denk ik. Bedoel de trein zelf maakt al vrij veel lawaai. Dan heb ik het nog niet eens over schreeuwende kinderen en dergelijke. Maar dat accepteer ik allemaal wel aangezien ik zelf oortjes in heb.
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:26 schreef Drieklank het volgende:

[..]

De succesvolle trol is succesvol.
Denken dat ik dat niet inzie :') Ik gebruik dat alleen maar om aan te geven dat bepaalde geluidsoverlast inderdaad ongewenst is in welk gedeelte van de trein dan ook. Echter dat in sommige gedeeltes gewoon een normaal niveau van geluid verwacht kan worden.
pi_179908232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je kan er wat van zeggen, maar tenzij het echt standje doofgaan is heb je weinig te willen denk ik. Bedoel de trein zelf maakt al vrij veel lawaai. Dan heb ik het nog niet eens over schreeuwende kinderen en dergelijke. Maar dat accepteer ik allemaal wel aangezien ik zelf oortjes in heb.

Het gaat toch niet om jou. Dat jij dat accepteert betekent het niet dat anderen dat doen.
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179908249
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:31 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om jou. Dat jij dat accepteert betekent het niet dat anderen dat doen.
Nou ja, ze kunnen hun beklag doen, ik zal het netjes afwijzen en vervolgens doorgaan hoe ik bezig was _O-
pi_179908301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:32 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nou ja, ze kunnen hun beklag doen, ik zal het netjes afwijzen en vervolgens doorgaan hoe ik bezig was _O-
Volgens mij begrijp je me niet echt, ik heb het over ts. Maar geeft niet
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179908348
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:34 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je me niet echt. Ik heb het over ts. Maar geeft niet.
Ja TS zeikt gewoon, daar kan ik weinig anders van maken
Dat is mijn waardeoordeel
pi_179908362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja TS zeikt gewoon, daar kan ik weinig anders van maken
Dat is mijn waardeoordeel
Waarom reageer je dan op zijn topic?
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179908395
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:38 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op zijn topic?
Waarom niet?
pi_179908499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je kan er wat van zeggen, maar tenzij het echt standje doofgaan is heb je weinig te willen denk ik. Bedoel de trein zelf maakt al vrij veel lawaai. Dan heb ik het nog niet eens over schreeuwende kinderen en dergelijke. Maar dat accepteer ik allemaal wel aangezien ik zelf oortjes in heb.

[..]

Denken dat ik dat niet inzie :') Ik gebruik dat alleen maar om aan te geven dat bepaalde geluidsoverlast inderdaad ongewenst is in welk gedeelte van de trein dan ook. Echter dat in sommige gedeeltes gewoon een normaal niveau van geluid verwacht kan worden.
Omdat sommige mensen zich niets aantrekken van anderen.

Ik heb geleerd dat je altijd en overal rekening met elkaar houd, door jezelf de vraag te stellen: hoe zullen anderen mijn uitspraken en gedrag ervaren? Dan bedenk je dat anderen jouw muzieksmaak waarschijnlijk niet waarderen en doe je je best om anderen zo min mogelijk tot last te zijn, stiltecoupé of niet.

Maar hoffelijk gedrag vertonen leidt anno 2018 alleen maar tot onnodige stress. Als je je niets aantrekt van anderen, kun je zonder last te krijgen van je geweten je een weg naar binnen ellebogen, zodat je als eerste lekker kunt gaan zitten en harde muziek kan luisteren. De "bad guy" wint, de "nice guy" verliest en ergert zich ook nog eens.

Wat dat betreft heb ik de verkeerde opvoeding gehad. Kon ik ook maar een trol zijn. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')