abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:22:31 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179902254
quote:
Film1 is vanaf donderdag beschikbaar als een streamingdienst, waardoor het aanbod bekeken kan worden zonder tussenkomst van een tv-aanbieder. De dienst kost acht euro per maand, bevat de kanalen van Film1 en losse films en series.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een Film1-abonnement af te nemen via een tv-aanbieder, met de nieuwe constructie wordt het een streamingdienst zoals Netflix, waar enkel een internetverbinding voor nodig is. De komst van de losse Film1-abonnementsdienst is bevestigd tegenover Variety.

Film1 gaat 7,99 euro per maand kosten, of 79,99 euro per jaar. Het aanbod bestaat uit de lineaire zenders van Film1 en daarnaast zo'n driehonderd on-demand titels. Het gaat daarbij om series en films, waaronder Bladerunner 2049 en Spider-Man: Homecoming.

Sony is sinds 2015 de eigenaar van Film1. Het bedrijf nam de betaalzender destijds over van Liberty Global, dat verplicht werd om Film1 in de verkoop te zetten vanwege de overname van Ziggo.
https://tweakers.net/nieu(...)streamingdienst.html

Als ze er een gratis proefperiode tegenaan gooien wil ik het wel proberen. Of anders een maandje abo en flink wat films kijken. Zeker Spider-Man Homecoming moet ik nog steeds kijken bijvoorbeeld en dan is Film 1 op deze manier goedkoper dan Pathé Thuis.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179902581
Ah, nog een streaming dienst
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:37:05 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_179902648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:34 schreef Cyanide- het volgende:
Ah, nog een streaming dienst
ik juich het alleen maar toe
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:41:00 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179902735
Binnenkort heb ik 10 abonnementen nodig om alles wat ik wil zien te kunnen zien. Is het niet handiger om dat een beetje te bundelen ipv allemaal je eigen dienst te starten
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:43:25 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179902801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:41 schreef karr-1 het volgende:
Binnenkort heb ik 10 abonnementen nodig om alles wat ik wil zien te kunnen zien. Is het niet handiger om dat een beetje te bundelen ipv allemaal je eigen dienst te starten
Natuurlijke selectie zal daar wel voor zorgen. Het is allemaal nog wat nieuw voor die maatschappijen en ze zien allemaal het succes van Netflix.

Misschien gaat daar de prijs wel wat omlaag als er zoveel concurrentie is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179902950
Heb het een paar jaar geleden een half jaar gratis gehad bij een tvprovider.

Aanbod leek groot de eerste maand. Maar er werd in dat half jaar amper wat nieuws toegevoegd, dus ik was er snel klaar mee.
Mensen die ervaring hebben die meer positief is?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_179910451
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien gaat daar de prijs wel wat omlaag als er zoveel concurrentie is.
Prijs gaat enkel omhoog. Het is namelijk veel goedkoper om lineair een groot aantal klanten hetzelfde aanbod te brengen dan dit individueel naar iedere klant te moeten streamen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179972000
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:49 schreef ConqueringChaos het volgende:
Heb het een paar jaar geleden een half jaar gratis gehad bij een tvprovider.

Aanbod leek groot de eerste maand. Maar er werd in dat half jaar amper wat nieuws toegevoegd, dus ik was er snel klaar mee.
Mensen die ervaring hebben die meer positief is?
Heb het meer als een jaar "gratis" gehad bij UPC, en inderdaad maar een stuk 5 nieuwe films per maand. Tegen de tijd dat Jurassic World daar begon was de overname met Ziggo en kregen we die nog slechtere On Demand en HBO gelocked voor alle niet Ziggo klanten (wat een hufterige move was!).

Nu mis je aan HBO weer geen reet behalve Westworld, Silicon Valley en Game of Thrones. Voorheen had ook HBO een redelijk uitgebreid On Demand film archief die soms overlapte met dat van Film1.

P.S. vanwege een Amazon knop op mijn LG remote dat ook een maand gehad via Duitse omweg, maar ook daar heb je het meeste wel gezien in rap tempo.
pi_179972048
Kijk net op de site:
https://www.film1.nl/

1 week gratis!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')