abonnement Unibet Coolblue
pi_179897175
Het zoveelste treffen van dit WK tussen twee voetballanden die we niet heel goed kennen, maar ook niet heel slecht. Enfin, het is de middagwedstrijd. Niet echt het affiche om thuis te blijven, maar gewoon lekker aan het werk te gaan al dan niet met een livestream (stiekem) op de achtergrond.

Colombia

Ok, aangezien mij gevraagd is dit te doen en ik op deze late avond toch even niets te doen had, dacht ik eigenlijk, als echte Cafetero: why not let it fly? Dus gaan we nu lekker een stukje voorbeschouwen op Colombia. Mocht u zich trouwens afvragen wie die man naast de grote ster van Colombia in mijn UI is, dat is James Rodriguez (mooie jongen). De man waar het om draait is Maluma.



Voordat ik hieraan begin, wil ik wel even melden dat er paniek in de zaal is: James (mooie jongen) is niet 100% fit. Hij heeft au. Aan zijn kuit. Hoewel Pekerman bezig is met een voorbereiding waarin vanuit wordt gegaan dat James speelt, wordt er toch wel rekening mee gehouden dat hij niet meedoet.

We zijn natuurlijk al een paar dagen onderweg op dit schitterende en geweldige toernooi, maar voor Colombia moet het allemaal nog gaan beginnen. Tegen Japan, jawel. Net als vier jaar geleden een tegenstander. Toentertijd was het de derde en laatste groepswedstrijd en was Colombia al geplaatst voor de volgende ronde. Desalniettemin vond er een heuse voetbalshow plaats en werd Japan met 1-4 van het veld getikt. Cuadrado, Jackson Martinez (hahaha), nog een keer Jackson Martinez (hahaha) en James (mooie jongen). James (mooie jongen) was op weg naar de Gouden Schoen, Japan was op weg naar huis.

Op datzelfde toernooi overviel Colombia de wereld met leuk, goed en aanvallend voetbal. Voetbal waar gerust het predikaat FRIS en FRUITIG op geplakt mag worden. Het verschil tussen toen en nu is dat Colombia toen zonder echte verwachtingen aan de aftrap verscheen, terwijl het nu toch wel zo’n beetje moet gaan gebeuren. Het is daarom een vraag hoe met deze druk wordt omgegaan. Voetbal, zoals al vaak is gebleken, is plots een stuk moeilijkere sport als er een beetje druk op staat, dan wanneer je vrijuit tegen een bal mag trappen zonder dat iemand je boos aankijkt als dat niet helemaal goed gaat.

Enfin, laten we beginnen bij het begin. De kwalificatie. Een ramp (ik overdrijf). Ondanks dat de Eliminatoria met veel ups en downs verliepen, plaatste Colombia zich relatief eenvoudig voor het wereldkampioenschap. Meest memorabele moment was ongetwijfeld een dealende (haha!) Falcao in de wedstrijd tegen Peru. Colombia had een punt nodig om zeker te zijn van directe kwalificatie, Peru had een punt nodig om zich te plaatsen voor de playoffs doordat de standen in de andere wedstrijden gunstig voor hen uitpakte (Chili verloor van Brazilië). Falcao legde dit even haarfijn uit aan de spelers van Peru en een akkoord werd gesloten. 1-1 was de uitslag. De bal is in de laatste vijftien minuten de middenlijn niet meer voorbij geweest. Colombia ging naar het wereldkampioenschap, Peru ook, zo zou later blijken.

De aanloop naar dit toernooi verliep een stuk minder vlekkeloos. Weliswaar werd Frankrijk (in Frankrijk) zeer knap verslagen (met 2-3, na een 2-0 achterstand), maar de laatste twee oefenwedstrijden, tegen Australië en Egypte of all places, eindigde allebei in 0-0. Twee keer was het niet om aan te gluren en dat moet Pekerman aan het denken hebben gezet. Bepaalde dingen klopten niet en liepen voor geen meter. Dat begint en eindigt met Falcao. Zelfs op zijn oude dag is Falcao nog altijd een doelpuntenmachine, maar het probleem is dat hij verder niet zoveel toevoegt. Kan dit een reden zijn voor Pekerman om hem te passeren of er een ander systeem (Colombia speelt doorgaans in een 4231 met Falcao als enige spits) op los te laten? We gaan het zien.


Nu ik toch bezig ben, wil ik graag even een lans breken voor een andere speler: Yerry Mina. Ik hou van Yerry Mina. Iedereen zou moeten houden van Yerry Mina. Een pracht van een verdediger die momenteel helemaal wordt gesloopt door ene Ernesto Valverde. Tot op het punt dat er zelfs even de twijfel was of hij überhaupt wel meeging naar dit wereldkampioenschap.

Stelt u zich eens voor, je bent Yerry Mina. Je steelt bij Palmeiras wekelijks de show. Is het niet door je geweldige prestaties als verdediger, dan is het wel door je prachtige dansjes na weer eens een doelpunt. Je doet het goed en wordt veel gelinkt aan Europese (top)clubs. Barcelona heeft een eerste optie bedongen en besluit deze te lichten. Sterker, ze lichten deze zes maanden van te voren. Je bent blij. Je mag spelen voor het grote Barcelona. Nog voor het vliegtuig in Barcelona is aangekomen kom je er eigenlijk al achter dat de trainer het niet zo in je ziet zitten. Logisch, toch? Ik hoop dat Yerry de sterren van de hemel speelt dit wereldkampioenschap en een dike vinger opsteekt naar Valverde. Maricón.

In ieder geval, waar was ik gebleven? Wat moet u verder verwachten van deze 4231? Ospina staat op doel. Helaas, moet ik zeggen. Ospina is niet vies van een foutje. Franco Armani had hier kunnen staan en zou ik een betere optie vinden dan good old Ospina die nog wel eens een bal door zijn handen laat glippen. Arias is rechtsback 1, 2 en 3. Davinson Sanchez en Yerry Mina (of Zapata) vormen het hart van de verdediging. Frank Fabra had op linksback moeten staan, maar heeft zijn kruisband gescheurd. Arme jongen. Hij had hier een revelatie kunnen worden. IJzersterk seizoen bij Boca. Nu wordt hij vervangen door (ik denk) Mojica. Op het middenveld staan Carlos Sanchez en ik vrees, ik vrees, ik vrees Aguilar. Daarvoor de bekende namen: Cuadrado, James (mooie jongen) en naar verwachting Muriel. Falcao is de enige spits. Een naam die u alvast kunt invullen als invaller is die van Juan Fernando Quintero, een waanzinnig getalenteerde jongen die daar veel te weinig mee heeft gedaan en nu speelt voor River Plate, in plaats van [insert random topclub]. Desalniettemin een belangrijke speler geworden, maar niet belangrijk genoeg.

Wat kan er verder verwacht worden? Japan gaat (ik denk) tegenhouden, Colombia mag een oplossing gaan verzinnen. Wat dat betreft zou het wel fijn zijn als James (mooie jongen) fit aan de aftrap verschijnt, anders kon het wel eens een heel vervelende middag worden. Op basis van de laatste wedstrijden kan geconcludeerd worden dat een doelpunt maken nog best een lastige opgave is. Hoe eerder hij valt, hoe makkelijker de wedstrijd wordt en hoe meer gaten er (waarschijnlijk) zullen vallen.

Voordat ik afsluit wil ik nog een keer mijn gal spuwen en dat komt door de afwezigheid van El Cucho. Juan Camilo Hernandez. De grote hoop van Colombia. Een 19 jarige spits van Watford, verhuurd aan Huesca. Deze jongen was een sensatie in de Segunda en ik vind dat hij er bij had moeten zijn, als 23e man, uiteraard. Puur als leerproces. Deze knul was al aanvoerder bij zijn club in Colombia (Pereira) op zijn 17e(!). Hij is de toekomst. Zoals Ronaldo ooit mee ging met Brazilië in '94, zo had Cucho hier moeten zijn. Over vier jaar schopt hij Colombia naar de wereldtitel (denk het niet).

#IkBenJose: Ospina; Arias, Davinson, Mina, Mojica; Sanchez, Barrios; Cuadraro, James, Izquierdo; 🐯

Nu heb ik er wel genoeg van. Mochten er ernstige spellingsfouten of zo inzitten, blame Word. Mijn spellingschecker staat niet in het Nederlands en dan wil hij nog wel eens zelf aanpassingen gaan zitten maken waar niemand om gevraagd heeft.



Vamos!

Japan:
Tsja gedisciplineerd team met beetje hetzelfde soort voetballers. We kennen grootheden als Shinji Ono die furore maakte bij Feyenoord:



Hij voetbalt op zijn oude dag nog steeds bij subtopper Consoladore Sapporo in de Japanse eredivisie. Tenminste dat schrijven de geleerden van Wikipedia.

Nog een huishoudelijke mening over Japan tot slot:

yannickdevos7 twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 22:51:34 Ik kan het volgende melden over Japan. Bijna alle Japanse sporters zijn echte helden die ik veel succes gun. Bijna alle Japanners zijn erg sympathieke mensen wat ik waardeer. Al het Japanse eten smaakt erg goed. Dit is mijn mening over het mooie land Japan reageer retweet
Voor de rest denk ik dat we deze wedstrijd maar zo gauw moeten vergeten. Ik voorspel een degelijke maar saaie 1-0 voor Colombia.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:45:02 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179897177
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
What can change the nature of a man?
pi_179897183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Savic nog binnenhalen en Gonzalo vervangen en de boel is weer op de rit. Al moet er nog wel een goeie rechtsback komen
Nou, drop die namen maar. Wie o wie wil je zien?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179897184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef Coco. het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Slotjes zijn een bitch...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_179897187
Komt nog wel goed voor Columbia dit toernooi
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:45:43 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897188
Dit Colombia mist een type Fabra.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897191
Sjinji OnoGod
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179897192
Linkerkant van het speelschema wordt wel zwaar. Kut Duitsland en colombia
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:45:59 #9
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt nog wel goed voor Columbia dit toernooi
Mwah dit zou toch hun makkelijkste tegenstander moeten geweest zijn
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897203
Mojitogod
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:46:12 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef Belgosome het volgende:
Linkerkant van het speelschema wordt wel zwaar. Kut Duitsland en colombia
Lekker verliezen tegen Engeland dus.

Brazilië - Duitsland als 8e finale zou wel genot zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:46:37 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179897212
Ik vind het tot nu toe een leuk WK :)
What can change the nature of a man?
pi_179897216
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Mwah dit zou toch hun makkelijkste tegenstander moeten geweest zijn
Het helpt ook echt dat ze na drie minuten met 10 man staan en hun beste man redelijk gemankeerd pas met een half uur te gaan nog wordt ingebracht..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:46:58 #14
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lekker verliezen tegen Engeland dus.

Brazilië - Duitsland als 8e finale zou wel genot zijn
Schopfestijn a go go *O* *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_179897221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Nou, drop die namen maar. Wie o wie wil je zien?
Geen Darmian in ieder geval. Maar in Italië zelf loopt ook niet echt een goeie. Alleen Hysay, maar die lijkt me niet haalbaar. En volg andere competities niet echt dus heb niet echt een idee.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:23 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897229
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Schopfestijn a go go *O* *O*
7-1 denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:24 #17
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_179897231
Colombia :') :N
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:28 #18
351676 Groby
Dank Memer
pi_179897232
Ik juich voor Polen straks
It’s coming home
pi_179897233
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Mwah dit zou toch hun makkelijkste tegenstander moeten geweest zijn
Ze zitten toch nog bij Senegal en Polen? Dat lijkt me niet onmogelijk. Vind dat ze het deze wedstrijd nog wel aardig doen voor een team dat de hele wedstrijd met 10 speelt.
pi_179897235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lekker verliezen tegen Engeland dus.

Brazilië - Duitsland als 8e finale zou wel genot zijn
Engeland wordt wereldkampioen als ze in rechterkant van het schema komen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:41 #21
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179897239
Mijn hemel, wat een deceptie is dit. Met elf man win je zo'n wedstrijd simpel.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:42 #22
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897240
Overkoppen doen ze maar in de kleedkamer _O- _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:46 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897242
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Engeland wordt wereldkampioen als ze in rechterkant van het schema komen. P
Neejoh. Kroatië/Portugal
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897246
UNTIL WE SCORE
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:58 #25
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Het helpt ook echt dat ze na drie minuten met 10 man staan en hun beste man redelijk gemankeerd pas met een half uur te gaan nog wordt ingebracht..
Ik weet het, maar het is niet alsof James veel doet he, slentert hele tijd. Moet toch beter kunnen :P

Colombia gaat wel beter spelen met 11, dat staat buiten kijf
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:48:01 #26
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897249
Eindelijk weer 5 minuten... gisteren was hele dag 4 minuten, sloeg nergens op...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_179897252
Zijn er al wedstrijden geweest zonder vijf minuten blessuretijd?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:48:21 #28
21467 franske19
Hit the deck!
pi_179897257
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Engeland wordt wereldkampioen als ze in rechterkant van het schema komen.
Het komt naar huis. :Y
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:48:29 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn hemel, wat een deceptie is dit. Met elf man win je zo'n wedstrijd simpel.
Japan is geen wonderploeg, maar je hebt het over jezelf afgeroepen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897267
Gunstige uitslag dit voor Polen en Senegal
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897268
Veel blessuretijd elke keer.
pi_179897272
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Geen Darmian in ieder geval. Maar in Italië zelf loopt ook niet echt een goeie. Alleen Hysay, maar die lijkt me niet haalbaar. En volg andere competities niet echt dus heb niet echt een idee.
Odriozola kan je best op bieden, maar ik vrees dat Lopetegui hem binnenvist voor Real Madrid. Vooral aanvallend een heerlijke speler.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:49:03 #33
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ze zitten toch nog bij Senegal en Polen? Dat lijkt me niet onmogelijk. Vind dat ze het deze wedstrijd nog wel aardig doen voor een team dat de hele wedstrijd met 10 speelt.
Klopt, maar dat zijn toch geen sukkellandjes. Zullen zien hoe het niveau is van die 2, daar kunnen we al veel uit opmaken denk ik :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897280
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179897281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Gunstige uitslag dit voor Polen en Senegal
Niet als het daar 1-1 wordt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:49:21 #36
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179897285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Japan is geen wonderploeg, maar je hebt het over jezelf afgeroepen.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:49:22 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897289
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Engeland wordt wereldkampioen als ze in rechterkant van het schema komen.
Die verneuken het tegen een klein land
Oh.
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:49:28 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Gunstige uitslag dit voor Polen en Senegal
Mwah alleen voor de winnaar van die 2
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897306
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Veel blessuretijd elke keer.
Is dat nog wel een juiste benaming?
pi_179897310
Wel een verrassing dit, mocht Japan winnen
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:50:20 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897311
Scheids :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:50:21 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897313
Scheids op zijn bek.
pi_179897314
:')___!
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:50:38 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179897317
What can change the nature of a man?
pi_179897319
Arias is ook een paar miljoen minder waard na deze pot.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:50:56 #46
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_179897327
For God's Sake, laat het 1-2 blijven!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:51:08 #47
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897332
Arias godsamme

die heeft werkelijk nog niks goed klaargespeeld
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:51:16 #48
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897336
Arias moet nog maar een jaartje blijven denk ik :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:51:40 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179897343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:50 schreef De_Kraam het volgende:
Arias is ook een paar miljoen minder waard na deze pot.
Lozano weer weer. Dat compenseert.
What can change the nature of a man?
pi_179897344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Odriozola kan je best op bieden, maar ik vrees dat Lopetegui hem binnenvist voor Real Madrid. Vooral aanvallend een heerlijke speler.
Romagnoli zal ik nog wel erbij willen hebben voor cv.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:05 #51
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179897353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Savic nog binnenhalen en Gonzalo vervangen en de boel is weer op de rit. Al moet er nog wel een goeie rechtsback komen
Alsjeblieft haal Savic.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179897358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Alsjeblieft haal Savic.
Ik denk dat hij SMS bedoelt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179897360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

Is dat nog wel een juiste benaming?
Wellicht niet, extra tijd kan ook.
pi_179897362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Niet als het daar 1-1 wordt.
Maar dat is achteraf :P Op voorhand wel. Tenminste als je er van uitgaat dat iedereen 3 punten pakt tegen Japan. Dat lijkt mij de MOET je winnen wedstrijd.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897364
Alles of niets
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179897365
Fluit maar af
pi_179897366
Zelfs marokko zou van colombia winnen
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:43 #58
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897367
Waarom kreeg Kawashima geel? dat heb ik gemist
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:52 #59
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179897372
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
What can change the nature of a man?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:55 #60
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897375
Finito
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:55 #61
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897376
-O- -O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_179897378
Jaaaaaaaaaaa !!!!!
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:01 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897379
Haha Columbia
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:04 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Zelfs marokko zou van colombia winnen
Tegen 10 man misschien.
pi_179897382
Gefeliciteerd Japan!
pi_179897387
Hahaha suck it Colombia
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:26 #67
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897388
Johan DerksenGod _O_
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:43 #68
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:53 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha suck it Colombia
Alleen James mag dat O-)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_179897396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Alsjeblieft haal Savic.
Niet die CV, maar die van Lazio. Maar hij is veel te duur denk ik
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897399
Columbia, snuif jezelf op.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:51 #71
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179897401
dikke faal
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:53 #72
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179897402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik denk dat hij SMS bedoelt.
http://www.skysports.com/(...)from-atletico-madrid
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:58 #73
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom kreeg Kawashima geel? dat heb ik gemist
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Zelfs marokko zou van colombia winnen
Wtf
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:53:59 #75
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179897408
Japan WK
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_179897421
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan DerksenGod _O_
Ik zei het gisteren nog. Kut Johan. Maar hoop en denk dat Colombia nog wel doorgaat.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897425
quote:
Gaat Sarri nou echt naar Chelsea? Dat zou zo zonde zijn.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179897427
Japan houdt de Aziatische eer hoog
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:54:39 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179897428
Erg jammer dat Sanchez de wedstrijd in de derde minuut al doodmaakt.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:54:44 #80
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179897430
Het is tegenwoordig verboden om de palen te verdedigen, zag je gister ook
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:55:12 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
Japan houdt de Aziatische eer hoog
Iran?
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:55:39 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897439
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef Twiitch het volgende:
Erg jammer dat Sanchez de wedstrijd in de derde minuut al doodmaakt.
welke van de 2?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897444
Dat is wel heel stellig zeggen dat Colombia nu doorgaat, terwijl ze verliezen van het zwakste team op papier
pi_179897448
Jan Mulder weer bij de Belg
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:22 #85
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897451
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef skysherrif het volgende:
Dat is wel heel stellig zeggen dat Colombia nu doorgaat, terwijl ze verliezen van het zwakste team op papier
Met 10 man ja.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:36 #86
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Jan Mulder weer bij de Belg
Youri..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:41 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897456
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Jan Mulder weer bij de Belg
Dat is Youri.
pi_179897458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Met 10 man ja.
Doen ze zelf
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:54 #89
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179897462
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

welke van de 2?
Niet degene die hands maakt, een strafschop veroorzaakt en rood krijgt in ieder geval.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:57:39 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179897476
E-bikes :')
What can change the nature of a man?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:57:41 #91
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897477
Die Sanchez kan er iig niks van, heeft Colombia daar niks beters?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:57:46 #92
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897478
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Doen ze zelf
8)7
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:57:48 #93
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ik zei het gisteren nog. Kut Johan. Maar hoop en denk dat Colombia nog wel doorgaat.
Ik hoop het ook hoor, zeker als James zo weer gaat shinen.
Oh.
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:57:53 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897482
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef Coco. het volgende:
E-bikes :')
jaaaaaa
we fietsen samen op een stella
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:58:19 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179897487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef Coco. het volgende:
Ik vind het tot nu toe een leuk WK :)
2016 was saai als de neten, en ja, ik weet dat dat een EK was, maar maakte even een vergelijking. Dit WK is wel leuk ja :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_179897488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Youri..
Tot zover mijn kennis van de familie Mulder.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:58:29 #97
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

8)7
Heeft ie wel gelijk in he, was terecht rood en oerdom
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:58:32 #98
133321 Burner82
Speedo fan
pi_179897490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

jaaaaaa
we fietsen samen op een stella
Je zult maar Stella heten en al die seniele oudjes springen steeds op je rug als je je voorstelt...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 15:58:51 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

2016 was saai als de neten, en ja, ik weet dat dat een EK was, maar maakte even een vergelijking. Dit WK is wel leuk ja :Y
Groepsfase is minder dan 2014 maar leuker dan 2010 voorlopig. Maar 2014 had een matige KO fase met max 3 leuke potjes
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:59:03 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179897502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Heeft ie wel gelijk in he, was terecht rood en oerdom
Ja dat zegt toch niks over hun kracht met 11 man? Doe niet zo tering dom.
pi_179897507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dat zegt toch niks over hun kracht met 11 man? Doe niet zo tering dom.
Zo dan _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 16:00:01 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179897513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Groepsfase is minder dan 2014 maar leuker dan 2010 voorlopig. Maar 2014 had een matige KO fase met max 3 leuke potjes
2014 ben ik alweer vergeten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:00:09 #103
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dat zegt toch niks over hun kracht met 11 man? Doe niet zo tering dom.
Doe eens niet zo aangebrand jezus man
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897523
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dat zegt toch niks over hun kracht met 11 man? Doe niet zo tering dom.
Met 10 man spelen is makkelijker dan met 11 !!

:')
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Groepsfase is minder dan 2014 maar leuker dan 2010 voorlopig. Maar 2014 had een matige KO fase met max 3 leuke potjes
Je bedoelt dat dit het leukste WK in tijden kan worden?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:01:28 #106
351676 Groby
Dank Memer
pi_179897535
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Groepsfase is minder dan 2014 maar leuker dan 2010 voorlopig. Maar 2014 had een matige KO fase met max 3 leuke potjes
Nederland maakte de KO fase vermakelijk
It’s coming home
pi_179897542
Zo, op naar de trein en dan thuis in de zetel voor POL-SEN.

Polsen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179897546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).
Wie zei dat? Was eerste balcontact van Barrios. Pierre belachelijk maken. :{w
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:02:20 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

2016 was saai als de neten, en ja, ik weet dat dat een EK was, maar maakte even een vergelijking. Dit WK is wel leuk ja :Y
EK wordt over twee jaar gewoon weer kut, teveel kleine landen die niet kunnen voetballen en dan tactisch wel prima kunnen verdedigen.

En geen poule des doods genot meer. EK2008 _O_
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:02:35 #110
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897551
Tegendoelpunt bv had niks te maken met 10 vs 11, was gewoon teringslecht verdedigd. Achterhoede van Colombia was gewoon erg matig deze wedstrijd, met name Sanchez en Arias.

Colombia gaat verder gewoon door, zullen wel winnen van Senegal en Polen is ook niet onoverkomelijk
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897556
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:01 schreef Masterminded het volgende:
Zo, op naar de trein en dan thuis in de zetel voor POL-SEN.

Polsen.
Om 16 uur naar huis? Ambtenaar?
  Forum Admin / PR dinsdag 19 juni 2018 @ 16:03:11 #112
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_179897560
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Om 16 uur naar huis? Ambtenaar?
Stijn zit nog op de middelbare school..
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:03:16 #113
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897561
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Om 16 uur naar huis? Ambtenaar?
Vrij nemen voor het WK :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897562
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Om 16 uur naar huis? Ambtenaar?
Ik was op school bezig maar heb de wedstrijd hier afgekeken
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179897564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Stijn zit nog op de middelbare school..
Hogeschool, kutSked.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:04:15 #116
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Groepsfase is minder dan 2014 maar leuker dan 2010 voorlopig. Maar 2014 had een matige KO fase met max 3 leuke potjes
BRA-CHI, NED-MEX, DUI-ALG, BEL-USA, BRA-COL, BRA-DUI waren de leuke potjes in de KO-fase.
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:06:15 #117
351676 Groby
Dank Memer
pi_179897606
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

BRA-CHI, NED-MEX, DUI-ALG, BEL-USA, BRA-COL, BRA-DUI waren de leuke potjes in de KO-fase.
De legendarische NED-COS vergeten :')
It’s coming home
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:06:18 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897608
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Lothiriel het volgende:
Tegendoelpunt bv had niks te maken met 10 vs 11, was gewoon teringslecht verdedigd. Achterhoede van Colombia was gewoon erg matig deze wedstrijd, met name Sanchez en Arias.

Colombia gaat verder gewoon door, zullen wel winnen van Senegal en Polen is ook niet onoverkomelijk
Geen idee of ze zo makkelijk gaan winnen van Senegal en Polen hoor, zeker omdat ze nu echt moeten en zeker een Senegal heeft wel snelle jongens voorin die daarvan kunnen profiteren. Polen gewoon een degelijk Europees team met een topspits.
Oh.
pi_179897609
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

EK wordt over twee jaar gewoon weer kut, teveel kleine landen die niet kunnen voetballen en dan tactisch wel prima kunnen verdedigen.

En geen poule des doods genot meer. EK2008 _O_
Wk 2022 dus het laatste genots toernooi? Qua poulefase dan.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:06:50 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897615
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:06 schreef Groby het volgende:

[..]

De legendarische NED-COS vergeten :')
Ja die keeperswissel was genot, maar die wedstrijd verder was niet zoveel.

Sowieso niet kunnen scoren tegen Costa Rica (lol)
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:07:48 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wk 2022 dus het laatste genots toernooi? Qua poulefase dan.
Als Sinterklaas in het land is ;(

Maar jammer genoeg wel het laatste 32 landen toernooi, beste concept voor het WK.
Oh.
pi_179897626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:01 schreef Masterminded het volgende:
Zo, op naar de trein en dan thuis in de zetel voor POL-SEN.

Polsen.
#PolSen, daar moet Koert wat mee kunnen, met #BelPan was hij ook al goed in vorm.
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 16:08:03 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897629
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:01 schreef Groby het volgende:

[..]

Nederland maakte de KO fase vermakelijk
alleen nederland - mexico was leuk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

#PolSen, daar moet Koert wat mee kunnen, met #BelPan was hij ook al goed in vorm.
Hij was al bezig over Polsen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179897641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Sinterklaas in het land is ;(

Maar jammer genoeg wel het laatste 32 landen toernooi, beste concept voor het WK.
Dat wordt echt kut. Lege zomer en WK voetbal en darts tegelijk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897650
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat wordt echt kut. Lege zomer en WK voetbal en darts tegelijk.
met 96 man genot
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:09:32 #127
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen idee of ze zo makkelijk gaan winnen van Senegal en Polen hoor, zeker omdat ze nu echt moeten en zeker een Senegal heeft wel snelle jongens voorin die daarvan kunnen profiteren. Polen gewoon een degelijk Europees team met een topspits.
Klopt maar als Colombia echt op hun niveau speelt kunnen ze die wedstrijden gewoon winnen :) Maar de wedstrijd van zo dadelijk zal al een idee geven van het niveau van die landen, kan zijn dat een van de 2 gewoon zwaar suckt ofzo (ok niet waarschijnlijk maar alles kan :P )
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 16:09:34 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

BRA-CHI, NED-MEX, DUI-ALG, BEL-USA, BRA-COL, BRA-DUI waren de leuke potjes in de KO-fase.
Belgie - VS vond ik niet zoveel aan in mijn herinnering, maar misschien heb ik het mis.

Duitsland - Algerije was ik vergeten en 1 vd 2 van Brazilie tegen een land met de C vond ik ook niet top
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:10:17 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897669
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat wordt echt kut. Lege zomer en WK voetbal en darts tegelijk.
Nja in de zomer dan waarschijnlijk wel competitievoetbal aangezien ze alles moeten opschuiven.

Wel kut dat het darts en voetbal elkaar gaan overlappen dan, al weet ik niet hoe het met de speeltijden in Qatar zit.
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:10:32 #130
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Belgie - VS vond ik niet zoveel aan in mijn herinnering, maar misschien heb ik het mis.

Duitsland - Algerije was ik vergeten en 1 vd 2 van Brazilie tegen een land met de C vond ik ook niet top
Bel-USA had enorm veel kansen en enorm veel saves van Howard, dus vond ik best leuk
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179897679
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef Masterminded het volgende:

[..]

met 96 man genot
Dan al wel 128
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 16:11:01 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179897682
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat wordt echt kut. Lege zomer en WK voetbal en darts tegelijk.
WK voetbal is dan toch afgelopen als WK darts begint, volgens de planning?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179897685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja in de zomer dan waarschijnlijk wel competitievoetbal aangezien ze alles moeten opschuiven.

Wel kut dat het darts en voetbal elkaar gaan overlappen dan, al weet ik niet hoe het met de speeltijden in Qatar zit.
Misschien zijn we dan wel dood
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:11:21 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897686
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:09 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Klopt maar als Colombia echt op hun niveau speelt kunnen ze die wedstrijden gewoon winnen :) Maar de wedstrijd van zo dadelijk zal al een idee geven van het niveau van die landen, kan zijn dat een van de 2 gewoon zwaar suckt ofzo (ok niet waarschijnlijk maar alles kan :P )
Maar het is niet zomaar eventjes gedaan.
Oh.
pi_179897687
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:10 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Bel-USA had enorm veel kansen en enorm veel saves van Howard, dus vond ik best leuk
Leukste wedstrijd van het toernooi :Y
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:12:09 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Belgie - VS vond ik niet zoveel aan in mijn herinnering, maar misschien heb ik het mis.

Duitsland - Algerije was ik vergeten en 1 vd 2 van Brazilie tegen een land met de C vond ik ook niet top
België-USA waren heel veel kansen en aanvallend spel, dus die was wel top weet ik nog.

Weet wel dat Duitsland-Frankrijk toen een enorme kutpot was, terwijl ik me daarop had verheugd.
Oh.
pi_179897719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Met 10 man ja.
Nou en, ze hebben nu 0 punten en moeten nog tegen landen die gewoon lastig worden. Nog een keer puntverlies en het is zomaar over.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:13:10 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897724
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:11 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Misschien zijn we dan wel dood
In die periode komt ook de vierde Fantastic Beasts film uit :{ dus ik moet wel nog even blijven leven.

En voor de GoT prequel
Oh.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:13:16 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179897725
en heb ik wat gemist, qua voetbal dan?
  Forum Admin / PR dinsdag 19 juni 2018 @ 16:13:46 #140
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_179897731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:13 schreef Tarado het volgende:
en heb ik wat gemist, qua voetbal dan?
Niks.
pi_179897735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:13 schreef Tarado het volgende:
en heb ik wat gemist, qua voetbal dan?
Die 1-1 was wel een lollige goal
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:14:18 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:13 schreef Tarado het volgende:
en heb ik wat gemist, qua voetbal dan?
Niet echt hoogstaand, maar wel een grappige stunt.
Oh.
pi_179897750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In die periode komt ook de vierde Fantastic Beasts film uit :{ dus ik moet wel nog even blijven leven.

En voor de GoT prequel
November genot. Wel zin in, nu al.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:14:47 #144
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179897756
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:13 schreef Tarado het volgende:
en heb ik wat gemist, qua voetbal dan?
1-1 was flater van de doelman, 1-2 was flater van Aras en Ospina ook niet best, dus vermakelijk

maar niks hoogstaand
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:15:59 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897781
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:14 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

November genot. Wel zin in, nu al.
Dan ben ik alweer 29 :{
Oh.
pi_179897797
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan ben ik alweer 29 :{
Bedoelde deel 2
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179897801
Die kut zuid Amerikanen maken mijn hele leven kapot
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:17:55 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897808
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Bedoelde deel 2
Magisch circusgenot
Oh.
pi_179897848
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:17 schreef JanCees het volgende:
Die kut zuid Amerikanen maken mijn hele leven kapot
wattan kerel
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Magisch circusgenot
Albus met stijl genot
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:21:37 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179897872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:20 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Albus met stijl genot
Mugglekleding antigenot
Oh.
pi_179897878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:10 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dan al wel 128
Dat zou wel overkill zijn. We houden op de Pro Tour Order of Merit de vloergoden er net buiten momenteep.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179898224
Heerlijk die 2-1. Niemand bij de palen, ergo eigen schuld.
pi_179898328
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Belgie - VS vond ik niet zoveel aan in mijn herinnering, maar misschien heb ik het mis.

Duitsland - Algerije was ik vergeten en 1 vd 2 van Brazilie tegen een land met de C vond ik ook niet top
Howard heeft toen het record aantal saves ooit behaald.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:08:15 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179898916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:38 schreef wimderon het volgende:
Heerlijk die 2-1. Niemand bij de palen, ergo eigen schuld.
Ik vind dat zo dom hé.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')