abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:25:14 #276
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_179920538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:05 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zou zeggen google want als ik linkjes plaats worden ze verwijderd.
Maar denk logisch, hoe zou men het dan doen met Amerikanen zelf die de bak in draaien en niet voor hun kind kunnen zorgen?
Dan wordt het kind ook opgehaald door een instantie en die gaan echt niet samen de bajes in.
De verandering is dat illegaal de grens over gaan eerst een overtreding (misdemeanor) was en nu een misdrijf (felony). Dit is 100% een beslissing van Trump/Sessions geweest.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 14:26:52 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179920596


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 20-06-2018 14:30:05 (geen onionverhalen voor waarheid posten) ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:41:21 #278
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_179921011
quote:
You probably know Alabama's new senator, Doug Jones, because he narrowly won a special election last year against a man accused of molesting underage girls. But there are probably quite a few things you don't know about him. His first name is actually Gordon, and he is left-handed,1 hitches his head a bit when he's making a point and is what experts on emotions might call an "active listener."

That last point dawned on me while I was sitting in the back of an SUV as he praised the virtues of the peanut butter factory we'd just been to -- "the technology!" -- and we jostled along a central Alabama road on a late May afternoon. Throughout a sweaty, hair-netted tour, he had nodded and peered into things and patiently asked questions. (I, meanwhile, had strained to hear over the nut-rumbling din and contemplated a literal death by peanut butter underneath some sort of hot, belching still that smelled unnervingly like cookies.) The visit was a reminder of just how much the life of a politician is filled with interactions that are mundane for him but momentous for the other person; the conscientious officeholder knows that a bit of attentive listening can go a long way. That's perhaps doubly the case for Jones, an Alabama Democrat wading through his state's overwhelmingly Republican politics. Sometimes, he might not agree with what people have to say to him, but, by God, Jones will smile, nod and hear them out.
Doug Jones Thinks He’s Supposed to Be Here

Mooi artikel over de nieuwe senator van Alabama.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:47:19 #279
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179921154
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord he. Jij zegt dat het in de wet staat, laat maar even zien waar in de wet.

https://www.law.cornell.edu/uscode/text

Je kan het daar opzoeken. Tot zo.
http://www.uniformlaws.or(...)/uccjea_final_97.pdf
pi_179921278
quote:
Dat gaat over de vraag onder de jurisdictie van welke staat dingen vallen bij kwesties van uithuisplaatsing of voogdij. Hoe is dat in deze zaak relevant?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:54:25 #281
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179921335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De verandering is dat illegaal de grens over gaan eerst een overtreding (misdemeanor) was en nu een misdrijf (felony). Dit is 100% een beslissing van Trump/Sessions geweest.
Ja dat is het zero tolerance beleid.
Neemt niet weg dat ze bij de grens asiel aan kunnen vragen.
Er zijn nogal wat kinderen kwijt geraakt de afgelopen jaren overigens, wat ook niet goed is.

Het is gewoon een moeilijke situatie.
Je kan gewoon niet iedereen als land op nemen die zomaar even aan komt waaien voor een beter leven.
Jij zet toch ook je deur van je huis niet dag en nacht open zodat iedereen maar naar binnen kan lopen.
Maar goed emo tv doet het goed en maakt regeren onmogelijk en zorgt op lange termijn voor meer ellende.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:55:32 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179921369
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat gaat over de vraag onder de jurisdictie van welke staat dingen vallen bij kwesties van uithuisplaatsing of voogdij. Hoe is dat in deze zaak relevant?
Het is ook geen federale wet, maar wel krachtig in alle staten op Massachusetts na. Hoe dan ook is een linkdumpje geen argument, dus idd volstrekt niet duidelijk wat ermee betoogd zou moeten worden. Dat kinderen van migranten van hun ouders ontnomen moeten worden staat er vast niet in.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:56:34 #283
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179921387
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat gaat over de vraag onder de jurisdictie van welke staat dingen vallen bij kwesties van uithuisplaatsing of voogdij. Hoe is dat in deze zaak relevant?
ALs je een kind bent van onder de 18 en je ouders moeten in de gevangenis en je hebt geen familie of vrienden dan moet men contact opnemen met child welfare en die plaatsen je dan in een opvang of bij een fostergezin voor tijdelijk of langere tijd.

Op het moment dat ouders van Amerikanen de bak in draaien en dr is niemand voor dat kind, denk je dan dat ze bv een 4 jarige zo maar achter laten zonder toezicht?
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:58:23 #284
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179921438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is ook geen federale wet, maar wel krachtig in alle staten op Massachusetts na. Hoe dan ook is een linkdumpje geen argument, dus idd volstrekt niet duidelijk wat ermee betoogd zou moeten worden. Dat kinderen van migranten van hun ouders ontnomen moeten worden staat er vast niet in.
Dit ging niet over migranten.
pi_179921480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ALs je een kind bent van onder de 18 en je ouders moeten in de gevangenis en je hebt geen familie of vrienden dan moet men contact opnemen met child welfare en die plaatsen je dan in een opvang of bij een fostergezin voor tijdelijk of langere tijd.

Op het moment dat ouders van Amerikanen de bak in draaien en dr is niemand voor dat kind, denk je dan dat ze bv een 4 jarige zo maar achter laten zonder toezicht?
Heb je liever dat ik Spaans tegen je praat? Misschien dat je dan wel begrijpt wat ik vraag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:00:24 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179921486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:58 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dit ging niet over migranten.
Noem jij iemand die de grens oversteekt om zich elders te vestigen geen migrant?

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 20-06-2018 15:08:05 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 15:02:35 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179921538
Texas Officials Allow 15 Immigrant Shelters to Hold More Kids than Licenses Permit

Waarom houden die officials zich nu niet aan de wet? De regels moesten toch worden uitgevoerd? Nu kan men ineens wèl soepel zijn. Ik snap dat niet. Kan iemand dit duiden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:02:49 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179921546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:58 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dit ging niet over migranten.
je logica is simpel,

criminelen moeten idd van hun kinderen gesepareerd worden, nou laten we asielzoekers criminelen maken en voila we mogen hun kinderen weghalen van ze... it's the law

wel vergeten dat trump dus de actieve beslissing heeft genomen om asielzoekers te criminaliseren en asielzoekers het recht heeft ontnomen asiel aan te vragen

maar ja, je gedachtengang reflecteert de duitse denkwijze pre WW2, dehumanize dat uitschot want het zijn criminelen die geen recht hebben om bij hun MS-13 peuters te mogen zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:12:26 #289
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179921833
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:02 schreef Re het volgende:

[..]

je logica is simpel,

criminelen moeten idd van hun kinderen gesepareerd worden, nou laten we asielzoekers criminelen maken en voila we mogen hun kinderen weghalen van ze... it's the law

wel vergeten dat trump dus de actieve beslissing heeft genomen om asielzoekers te criminaliseren en asielzoekers het recht heeft ontnomen asiel aan te vragen

maar ja, je gedachtengang reflecteert de duitse denkwijze pre WW2, dehumanize dat uitschot want het zijn criminelen die geen recht hebben om bij hun MS-13 peuters te mogen zijn
Ach de tweede wereldoorlog argumenten zucht.
Verder hebben asielzoekers gewoon het recht om asiel aan te vragen, maar als ze de grens over gaan omdat ze het niet aan de poort willen vragen en dus inbreken dan is daar zero tolerance op.

En ja het is altijd makkelijk om overal over te zagen als zijnde niet goed.
Jij doet toch ook jou deur dicht om niet iedereen binnen te laten .

Ik vind dat altijd zo hypocriet van mensen die maar vinden dat alles moet kunnen en je iedereen maar binnen moet laten.
In Europa zou men dat ook moeten doen , ipv die ophaaldiensten.

Dat is toch totaal oneerlijk van mensen die wel op een gewone manier een aanvraag doen om in het land te komen.
Waar is je grens dan?

Je kon precies zien dat het gedrag van Obama een aanzuigende werking had op dit soort gevallen en al was men van het begin streng geweest dan was dit probleem veel minder geweest.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:13:34 #290
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179921867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Noem jij iemand die de grens oversteekt om zich elders te vestigen geen migrant?
Nogmaals het ging niet over migranten.
Ik wilde uitleggen hoe het gaat met ingezetenen van de US en dat als de ouders daar de bajes in draaien en het kind kan nergens terecht dat de regering daar ook voor opvang moet zorgen.
pi_179921884
Ah, de 'of we halen de ouders en kinderen uit elkaar, of we heffen alle grenzen op' dichotomie. Die doet inderdaad wel opgang op de rechtsere Reddits momenteel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179921959
Mij ontgaat ook nog steeds de reden om ouders van kinderen te willen scheiden. Stuur ze gewoon lekker gezamenlijk weg. Op geen enkele manier is dit een noodzaak bij het afwijzen van illegalen. Niemand beweert dat ze toegelaten moeten worden. Men vraagt alleen om een menselijke behandeling van kinderen.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 15:16:57 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179921989
CREWcrew twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 20:00:29 When Congress has to write legislation prohibiting you from spending more than $50 on fountain pens, you don’t deserve to keep your job.https://t.co/PRyrU2LDEx reageer retweet
Republicans Quietly Back Measures to Confront Pruitt’s Ethics Scandals
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:18:39 #294
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179922037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Mij ontgaat ook nog steeds de reden om ouders van kinderen te willen scheiden. Stuur ze gewoon lekker gezamenlijk weg. Op geen enkele manier is dit een noodzaak bij het afwijzen van illegalen. Niemand beweert dat ze toegelaten moeten worden. Men vraagt alleen om een menselijke behandeling van kinderen.
Volgens mij doen ze dat ook, maar het probleem is dat als de ouder dan toch asiel aan gaat vragen.
Zo heb ik het gisteren vernomen iig.

Dus eerst gaat hij de grens over met kind en wordt dan gepakt en moet dan gedeporteerd worden, maar de ouder is het daar niet mee eens en gaat vervolgens asiel aanvragen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:19:04 #295
64792 Mryc
play me one more song
pi_179922052
Het is wel lekker makkelijk voor sommige figuren, hè? Om zo te praten over mensen als je niet geboren bent in een land met oorlogen, voedseltekorten, dictatoriale regimes, etc.
pi_179922070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:05 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zou zeggen google want als ik linkjes plaats worden ze verwijderd.
Maar denk logisch, hoe zou men het dan doen met Amerikanen zelf die de bak in draaien en niet voor hun kind kunnen zorgen?
Dan wordt het kind ook opgehaald door een instantie en die gaan echt niet samen de bajes in.
Je moet ook op us code googlen of zoiets uit niet een of andere vage shitsite.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179922080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:18 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze dat ook, maar het probleem is dat als de ouder dan toch asiel aan gaat vragen.
Zo heb ik het gisteren vernomen iig.

Dus eerst gaat hij de grens over met kind en wordt dan gepakt en moet dan gedeporteerd worden, maar de ouder is het daar niet mee eens en gaat vervolgens asiel aanvragen.
Hoe durven mensen asiel aan te vragen inderdaad. En hoe durfden vorige presidenten asielzoekers menselijk te behandelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 15:20:42 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179922099


YOU GOTTA BE FUCKIN' KIDDING ME!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:21:21 #299
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_179922115
Ik vind het toch bijzonder dat Trump iedere week walgelijker wordt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_179922137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:18 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze dat ook, maar het probleem is dat als de ouder dan toch asiel aan gaat vragen.
Zo heb ik het gisteren vernomen iig.

Dus eerst gaat hij de grens over met kind en wordt dan gepakt en moet dan gedeporteerd worden, maar de ouder is het daar niet mee eens en gaat vervolgens asiel aanvragen.
Maar die mensen kun je dan toch gewoon afwijzen? Ook dan wordt me niet duidelijk waarom het scheiden noodzakelijk is. Het lijkt me juist beter ze de hele tijd bij elkaar te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')