abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:53:09 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179890240


Jurassic World - Fallen Kingdom




Releasedatum: 07-06-2018

Regie: J.A. Bayona

Cast:

Chris Pratt
Bryce Dallas Howard
Danielle Pineda
Justice Smith
Jeff Goldblum
James Cromwell
Ted Levine
Toby Jones
Rafe Spall
B.D. Wong
Geraldine Chaplin
Brooke Norbury

Officiële stills:



Set foto's





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:01:18 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179890380
Lekker open einde wel _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179890942
Deze film... net als de vorige vond ik het sterkst in het eerste uur... daarna wordt het te cliche matig. Het laatste stukje met Malcolms voice over was dan wel weer sterk.

Toch vind ik het altijd wel leuk om kaarten, stickers en toys van deze films te verzamelen. Vooral The Lost World toyline is geweldig.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:04:21 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179891582
Ik boycot hem wel. Al heeft dat toch geen zin gezien iedereen alsnog gaat. Maar ik heb nog geen review gezien waarin ik er qua verwachtingen naast lijk te zitten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179891595
Dit zijn echt van die weggooi films die ik liever thuis bekijk.
pi_179891862
Het eerste uur was inderdaad beter dan verwacht. Het laatste uur was niet echt best. Niet heel veel Michael Bay-achtige scènes gelukkig. Het einde is prima. Thuis hoef ik deze film niet meer te zien.
Ik vind Jurassic World wel een betere film.
SOONY
pi_179893283
Het is gewoon allemaal te cartoony geworden. Het is alsof je een marvel jurassic park versie zit te kijken met dat tenenkrommende gezever en domme humor. Ik kan maar zoveel keer mijn ongeloof uitschakelen totdat ik zeg van ok dit is genoeg I'm out. JP en TLW waren sterk en hadden goede acteurs... dit is gewoon te vaak te cheesy.

Bizar ook dat de film toch een aantal keren echt wel een gevoelige snaar weet te raken, maar dan ook weer de plank volledig mis slaat. Het is gewoon een beetje een zooitje. De cgi is ook precies zo... soms zo goed en soms zo slecht...niet The Hobbit slecht ofzo, maar van Jurassic verwacht ik gewoon beter.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 03:31:11 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_179912078
Ik vond hem in z'n geheel wat tegenvallen, wat ik eigenlijk ook verwachtte.
De openingsscene met de helikopter, was wel leuk en Ian Malcolm.
Het zwakte helemaal af toen die Indoraptor in beeld kwam :')

Zo blijkt maar weer, Jurassic Park kan nooit overtroffen worden
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_179916311
De originele cut van Fallen Kingdom was 2 uur en 40 minuten, ben benieuwd wat dat dan allemaal was.

Een directors cut van Universal kan je op je buik schrijven aangezien ze The Lost World op Syfy channel altijd uitzenden met 2 deleted scenes erin, maar geen moeite doen om deze op bluray uit te brengen.
pi_179916390
Scènes op het eiland waren prima, verhaaltechnisch was het één groot drama.

Vond de CGI op zich wel prima, acteurs ook
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:23:54 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179917391
Niks buiten verwachtingen dus. En daarom ga ik hem gewoon niet kijken. Als ze een goed verhaal willen kunnen ze beter even wachten en opnieuw beginnen, de boeken in delen opknippen en dat bijna 1:1 verfilmen.

Met een cynisch Westworld-sausje lijkt me dat heerlijk.

Maar een vervanging van de eerste film zal het nooit meer worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179935842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Niks buiten verwachtingen dus. En daarom ga ik hem gewoon niet kijken. Als ze een goed verhaal willen kunnen ze beter even wachten en opnieuw beginnen, de boeken in delen opknippen en dat bijna 1:1 verfilmen.

Met een cynisch Westworld-sausje lijkt me dat heerlijk.

Maar een vervanging van de eerste film zal het nooit meer worden.
De boeken verfilmen gaat nooit werken. Het tweede boek is puur geschreven omdat Steven Spielberg een tweede film wou. Lost World heeft geweldige actie scenes die nog niet gebruikt zijn in een film maar verder is het een rommelig boek vol plot holes en retcons (*Ian Malcom*). Niet voor niets wijkt de film er volledig van af.

JP1 leent zich meer voor een film al verlies je een grote doelgroep als je hem R rated maakt. Beide boeken eindigen ook nog eens redelijk dramatisch voor de dinosaurussen. Kan me voorstellen dat gezien de populariteit van Rexy niet iedereen daar op zit te wachten.
pi_179937237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Niks buiten verwachtingen dus. En daarom ga ik hem gewoon niet kijken. Als ze een goed verhaal willen kunnen ze beter even wachten en opnieuw beginnen, de boeken in delen opknippen en dat bijna 1:1 verfilmen.

Met een cynisch Westworld-sausje lijkt me dat heerlijk.

Maar een vervanging van de eerste film zal het nooit meer worden.
Het is toch ook helemaal niet het doel om een vervanging van de eerste te creëren.

Maar goed, de volgende in 2021 kan je dus ook overslaan, gezien die film door gaat op de verhaallijn die ze nu hebben neergezet/cliffhanger
  donderdag 21 juni 2018 @ 07:54:47 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179937420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 00:47 schreef Michie_ het volgende:

[..]

De boeken verfilmen gaat nooit werken. Het tweede boek is puur geschreven omdat Steven Spielberg een tweede film wou. Lost World heeft geweldige actie scenes die nog niet gebruikt zijn in een film maar verder is het een rommelig boek vol plot holes en retcons (*Ian Malcom*). Niet voor niets wijkt de film er volledig van af.

JP1 leent zich meer voor een film al verlies je een grote doelgroep als je hem R rated maakt. Beide boeken eindigen ook nog eens redelijk dramatisch voor de dinosaurussen. Kan me voorstellen dat gezien de populariteit van Rexy niet iedereen daar op zit te wachten.
Dat tweede boek ging verder met het eerste boek, niet met de eerste film.

Tweede film lijkt dan ook nergens op het tweede boek, behalve het site B verhaal. De retcons in het boek vielen me allemaal mee.

Zoals ik al aangaf, het is het totale gebrek aan cynische ondertoon wat ik in de eerste film mistte. Als je dat boek door tweeën knipt ben je al binnen, er zit gewoon genoeg in. Hoeft echt niet 1:1, maar iets dichter daarbij in de buurt zou zeker wel prettig zijn. Áls ze al gaan rebooten.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:26 schreef Max23 het volgende:

[..]

Het is toch ook helemaal niet het doel om een vervanging van de eerste te creëren.

Maar goed, de volgende in 2021 kan je dus ook overslaan, gezien die film door gaat op de verhaallijn die ze nu hebben neergezet/cliffhanger
Dat is idd wel het plan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179962230
Nu bevestigd J.A. Bayona dat de originele cut van Fallen Kingdom 2 uur en 45 minuten was, maar blijkbaar is het 35 minuten extra filmmateriaal niet belangrijk genoeg om op de bluray dvd te zetten. Bizar.

https://jurassicoutpost.c(...)enes-to-be-released/
pi_179962404
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_179964975
Absoluut... al vind ik zijn reviews te saai en zijn stem zo monotoon. Ik ben het wel totaal met hem eens.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 00:25:45 #18
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179980523
Net toch maar gezien en conclusie: sjezus wat een kutfilm. Gemaakt voor kleine jongetjes van 8, maar elke vorm van subtiliteit of geloofwaardigheid is volledig overboord gegooid. Overal moet ook muziek onder zitten, dat maakt het echt niet beter.

Worden er überhaupt nog wel goeie films gemaakt anno 2018?
Don't let my username fool you...
pi_179980592
Wel benieuwd hoeveel geld dit deel gaat ophalen. Een stuk minder dan Jurassic World waarschijnlijk.
SOONY
pi_179981755
Die overdreven muziek que's idd... sowieso geen fan van Giachinno.

Krijgt hele slechte kritieken hoop ook dat het publiek wegblijft voor deze om Trevorrow en de Universal gang eens een lesje te leren.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 08:40:19 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179985621
Ik vond m gewoon best wel tof. Een zesje.

Wel dacht ik op een gegeven moment 'hey, weinig dino's in deze dino-film' maar toen kwamen ze weer.

Dieptepunt was die traan bij Blue. Kom op, wat denken ze daarmee te bereiken? :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179986621
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond m gewoon best wel tof. Een zesje.

Wel dacht ik op een gegeven moment 'hey, weinig dino's in deze dino-film' maar toen kwamen ze weer.

Dieptepunt was die traan bij Blue. Kom op, wat denken ze daarmee te bereiken? :')
Er was wel een Blue overkill in deze film :+
SOONY
  zaterdag 23 juni 2018 @ 10:15:12 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179986689
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 10:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

Er was wel een Blue overkill in deze film :+
Kan niet wachten op de spin-off 'Blue in LA'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179986711
Traan bij Blue? Ugh... blij dat ik dat gemist heb

[ Bericht 53% gewijzigd door Xan21 op 23-06-2018 10:22:19 ]
  Moderator zaterdag 23 juni 2018 @ 12:00:45 #25
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179988154
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 01:24 schreef Xan21 het volgende:

Krijgt hele slechte kritieken hoop ook dat het publiek wegblijft voor deze om Trevorrow en de Universal gang eens een lesje te leren.
Het publiek komt gewoon. De film gaat dit weekend pas in première in de VS, maar in de rest van de wereld staat de teller al op een half miljard dollar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_179994691
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kan niet wachten op de spin-off 'Blue in LA'
Dat is geen eens een spin-off maar gewoon het volgende deel lijkt me :D
  zaterdag 23 juni 2018 @ 19:15:27 #27
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179995232
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dieptepunt was die traan bij Blue. Kom op, wat denken ze daarmee te bereiken? :')
Mijn hemel, serieus? :')

Schaamteloos.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179997690
Blue gaat op zoek naar vervelende advocaten
pi_180057747
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond m gewoon best wel tof. Een zesje.

Wel dacht ik op een gegeven moment 'hey, weinig dino's in deze dino-film' maar toen kwamen ze weer.

Dieptepunt was die traan bij Blue. Kom op, wat denken ze daarmee te bereiken? :')
Ik ben blij dat ik dat gemist heb. Huilende dino's….dat is nog erger dan wat ze ons in JP 3 lieten zien.

pi_180059195
Was die traan er echt? Iedereen heeft het gemist blijkbaar, waaronder ikzelf..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_180060729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Was die traan er echt? Iedereen heeft het gemist blijkbaar, waaronder ikzelf..
Ik heb het ook gemist. Of was dat toen ze de kogel gingen verwijderen?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:03:29 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180062255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Was die traan er echt? Iedereen heeft het gemist blijkbaar, waaronder ikzelf..
Naja, volgens mij wel, maar nu ga ik twijfelen ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  FOK!fotograaf zaterdag 30 juni 2018 @ 00:22:45 #33
159915 -Menn0-
MNO
pi_180132131
Ja toen Blue op die tafel lag.
,,/
  zondag 1 juli 2018 @ 19:26:56 #34
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180169428
Jurassic World FK tegen 1 miljard dollar aan.
Ik zag trouwens van de week Jurassic Park 3 en wat vond ik de special effects slecht na Jurassic World en Jurassic World FK te hebben gezien :%

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 02-07-2018 20:24:23 ]
SOONY
  maandag 2 juli 2018 @ 18:48:14 #35
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_180191746
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:26 schreef DKUp het volgende:
Jurassic World FK tegen de miljard dollar aan.
Ik zag trouwens van de week Jurassic Park 3 en wat vond ik de special effects slecht na Jurassic World en Jurassic World FK te hebben gezien :%
Het lachje naar de camera van de Indoraptor had voor mij ook niet gehoeven.

Het enige wat er goed uit zag in JP3 waren de raptors en de compys.
  maandag 2 juli 2018 @ 20:23:24 #36
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180194131
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:48 schreef NoXia het volgende:

[..]

Het lachje naar de camera van de Indoraptor had voor mij ook niet gehoeven.

Het enige wat er goed uit zag in JP3 waren de raptors en de compys.
Het lachje heb ik niet opgemerkt, de traan wel....
Raptors zijn wel prima de locaties ook in JP3.
SOONY
  maandag 2 juli 2018 @ 21:21:55 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180196539
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:26 schreef DKUp het volgende:
Jurassic World FK tegen 1 miljard dollar aan.
Ik zag trouwens van de week Jurassic Park 3 en wat vond ik de special effects slecht na Jurassic World en Jurassic World FK te hebben gezien :%
Ik las gisteren juist dat ze rond de 250-260 zaten. Mis ik iets?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 2 juli 2018 @ 21:25:16 #38
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180196718
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik las gisteren juist dat ze rond de 250-260 zaten. Mis ik iets?
Worldwide
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=jurassicworldsequel.htm
SOONY
  maandag 2 juli 2018 @ 21:27:33 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180196872
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_180205593
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ik zag trouwens van de week Jurassic Park 3 en wat vond ik de special effects slecht na Jurassic World en Jurassic World FK te hebben gezien

Maar tussen die films zit iets van 10 jaar, dus zo gek is dat niet.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:46:31 #41
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180206137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:54 schreef LCMS het volgende:

[..]

Maar tussen die films zit iets van 10 jaar, dus zo gek is dat niet.
Klopt, maar jammer is het wel.
SOONY
  woensdag 4 juli 2018 @ 00:26:05 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180226713
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Klopt, maar jammer is het wel.
Ja, zo kan ik er ook wel een paar inkoppen. Daarnaast stond die film al bij het uitkomen niet bepaald vooraan als het aankomt op pure kwaliteit in de effecten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:27:36 #43
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_180436226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:54 schreef LCMS het volgende:

[..]

Maar tussen die films zit iets van 10 jaar, dus zo gek is dat niet.
JP3 is van 2001 zelfs, 17 jaar geleden dus, niet zo heel gek. Maar dan nog vind ik m er gelikt uit zien. Zelfs JP uit 1993 vind ik al fantastisch, zeker voor die tijd
Sue Me
pi_181359550
Jezus wat een crap. Dit moet toch wel de slechtste film in de serie zijn met de plaatsvervangende nep Hammond die ineens zijn intrede maakt, zijn verschrikkelijke hulpje die echt een pseudo boef is, Henry Wu die steeds kwaadaardiger lijkt te worden, Blue die ervoor zorgt dat het monster waar ik als klein jongetje doodsbang voor was is verandert in een grote labrador. Echt ongelooflijk. En wat te denken van Rexy? Wtf man, hoezo red die steeds iedereen?? Pffff

En dan die setting in de Batman achtige mansion waarin er tientallen minuten lang geen fuck gebeurt. Een bieding met een veeel te slechte karikatuur van een rus. Een auctioneer die ineens zijn intrede doet en ineens ook een bad guy is. Welke debiel bedenkt dit? Man, wat een verkrachting van de franchise maar het blijft gelukkig world en geen park...

Edit: en dan weet die oude man dus van niks, maar hoe the fuck is er een drie verdiepingen ondergrondse dinoshit gemaakt zonder dat hij dat doorhad??? En hoezo is het problematisch dat de dino's nu loslopen en moeten we leren co-existen met ze? Blue kan zich niet voortplanten, Rexy niet, de Carno niet en bovendien, ze zijn afhankelijk van lysine rijk voedsel...

Wat een crap, wat een ongelooflijke crap.

Edit 2 na een nacht slapen:

De eerste scene waarin Rexy te zien was. Hij kon toch 50 km p/u rennen volgens de eerste film? Waarom the fuck haalde hij die man dan niet in? En die vermiste duikboot dan, die lui in de helicopter wisten dus niet dat de duikboot opgeslokt was maar dat boeide ze verder niks? Een stel collegas laat je gewoon achter op een dino eiland. Right.


En dan die scene in de hightech grot met Claire en Franklin. Wtf man, hoezo zie je die bigass ladder niet met een luik wat je met één hand open kan doen. Ga je eerst minutenlang prutsen in een crappy systeem blijkt er een ladder te zijn... pffff

Sowieso vond ik het gemak waarmee de bad guys mensen doden of achterlieten echt too much. Dat slaafje van de oude man beheerd dus al enkele jaren het geld maar besluit opeens om de ouwe te doden. Waarom? Voor the moneyz g. Echt gewoon te gaar, te fucking gaar. Wat een kutfilm zeg :')

Edit 3:

En dan last but not least besef deze... De ongelooflijke debiel die dit script schreef, heeft er eigenhandig voor gezorgt dat alle restanten van het originele park voor altijd verwoest zijn. Nooit meer een revisit in het oude park, het oude visitorcenter of zelfs in de het oude 'world' park. Hij heeft Isla Nublar gewoon totaal laten verdwijnen. Wederom ongelooflijk...

[ Bericht 17% gewijzigd door Mike-The-Situation op 22-08-2018 09:21:56 ]
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_181359864
Jurassic World 3 gaat natuurlijk weer over Blue :+

:X
SOONY
pi_181364413
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:41 schreef DKUp het volgende:
Jurassic World 3 gaat natuurlijk weer over Blue :+

:X
Uiteraard, dat kan niet mis na dat einde van FK.

Straks wordt die nog de Caesar (Planet of the Apes) van JW. Zien we hem ook nog praten, zou je dat al voor je zien :D :')
pi_181365857
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:16 schreef Max23 het volgende:

[..]

Uiteraard, dat kan niet mis na dat einde van FK.

Straks wordt die nog de Caesar (Planet of the Apes) van JW. Zien we hem ook nog praten, zou je dat al voor je zien :D :')
ja

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181366076
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:16 schreef Max23 het volgende:

[..]

Uiteraard, dat kan niet mis na dat einde van FK.

Straks wordt die nog de Caesar (Planet of the Apes) van JW. Zien we hem ook nog praten, zou je dat al voor je zien :D :')
Ja en ze redt Owen en de rest natuurlijk weer op het einde. Anders offert ze zichzelf op om zogenaamd een dramatisch effect te krijgen.

Trevorrow Genot :B
SOONY
pi_182063611
Net gezien. Wat een verschrikkelijke kutfilm zeg :') Begon nog hoopvol met Goldblum in de intro maar het leek daarna vooral alsof ze verschrikkelijk hun best deden om alles zo kut, onlogisch en ondoordacht mogelijk te maken.

In vergelijking met de world-serie was zelf JP3 een meesterwerk.
Conscience do cost.
pi_182064317
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:29 schreef ems. het volgende:
Net gezien. Wat een verschrikkelijke kutfilm zeg :') Begon nog hoopvol met Goldblum in de intro maar het leek daarna vooral alsof ze verschrikkelijk hun best deden om alles zo kut, onlogisch en ondoordacht mogelijk te maken.

In vergelijking met de world-serie was zelf JP3 een meesterwerk.
Vond het vermakelijk voor een keertje, maar het ontbrak aan de magie van een Jurassic Park film. Het waren twee ideeën aan elkaar geplakt, en beide niet goed uitgevoerd.
pi_182064354
By far de slechtste Jurassic film.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182066616
Zeker... koop 'm niet eens... de rest heb ik wel.
pi_182066689
Nummer 3 was ook ronduit troep, maar de reboot voelt gewoon niet eens meer als Jurassic Park.

We mogen allang blij zijn dat het hierbij is gebleven, gezien de oorspronkelijke scripts voor deze reboots.
1 + 1 = blauw
pi_182066877
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:59 schreef Kamina het volgende:
Nummer 3 was ook ronduit troep, maar de reboot voelt gewoon niet eens meer als Jurassic Park.

We mogen allang blij zijn dat het hierbij is gebleven, gezien de oorspronkelijke scripts voor deze reboots.
Mwah, Jurassic World was een prima film, ik vond dat ook wel gewoon voelen als JP.
Fallen Kingdom was wel :')
pi_182067021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:14 schreef Max23 het volgende:

[..]

Mwah, Jurassic World was een prima film, ik vond dat ook wel gewoon voelen als JP.
Fallen Kingdom was wel :')
Zelfs de film maakt zijn eigentijdse afwijking van het origineel meermaals belachelijk.

Meningen als de mijne echter ook, dus fuck die film.
1 + 1 = blauw
pi_182067199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:24 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zelfs de film maakt zijn eigentijdse afwijking van het origineel meermaals belachelijk.

Meningen als de mijne echter ook, dus fuck die film.
Jup, fijn dat je het deze keer niet als feit neerzet
Ik vond het een zeer vermakelijke film
pi_182067519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

Jup, fijn dat je het deze keer niet als feit neerzet
Ik vond het een zeer vermakelijke film
Dat doe je zelf.

Dat het troep is geeft die film zelf al aan, dus als dat niet eens genoeg is, dan weet ik niet waarover je het hebt.

Vind wat je wil, maar het is gewoon troep. Iets dat de massa tegenwoordig verwacht en dus waardeert, wat de film zelf ook stelt. Fijn voor jou, maar jammer voor mij. :*
1 + 1 = blauw
pi_182068263
Zoals eerder gezegd vond ik de film wel vermakelijk. Zeker niet meer dan dat overigens.

Het eerste deel is briljant en zal nooit geëvenaard worden. Dat is helaas wel vaker met films.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:28:39 #59
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182073271
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:59 schreef Kamina het volgende:
Nummer 3 was ook ronduit troep, maar de reboot voelt gewoon niet eens meer als Jurassic Park.

We mogen allang blij zijn dat het hierbij is gebleven, gezien de oorspronkelijke scripts voor deze reboots.
Deel 3 had visueel de dichtste benadering van het eerste boek eenmaal in het park, de rest sloeg nergens op. Toch mee vermaakt.
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals eerder gezegd vond ik de film wel vermakelijk. Zeker niet meer dan dat overigens.

Het eerste deel is briljant en zal nooit geëvenaard worden. Dat is helaas wel vaker met films.
Boek was beter. Zoals helaas wel vaker met films.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182073374
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:

Boek was beter. Zoals helaas wel vaker met films.
Het is lang geleden dat ik het boek gelezen heb. Zo lang geleden dat ik niet eens meer weet waar die gebleven is :o Vermoedelijk nog in het huis van mijn ouders en daar ben ik ook al heeeeel lang weg :D

Volgende keer eens opzoeken voor de nostalgie O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:38:07 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182073426
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is lang geleden dat ik het boek gelezen heb. Zo lang geleden dat ik niet eens meer weet waar die gebleven is :o Vermoedelijk nog in het huis van mijn ouders en daar ben ik ook al heeeeel lang weg :D

Volgende keer eens opzoeken voor de nostalgie O+
Een van de weinige boeken die ik zes keer gelezen heb, en toen was ik 11-13.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182073647
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Deel 3 had visueel de dichtste benadering van het eerste boek eenmaal in het park, de rest sloeg nergens op. Toch mee vermaakt.

[..]

Boek was beter. Zoals helaas wel vaker met films.
Daar kan ik me wel in vinden. Het tweede boek daarentegen bracht plots dode karakters terug, uiteraard onder invloed van de films.

Ik vond de compies serieus eng in de boeken, door hun gif enzo.
1 + 1 = blauw
  † In Memoriam † zondag 23 september 2018 @ 05:05:06 #63
88815 The_Emotion
98.3
pi_182076726
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals eerder gezegd vond ik de film wel vermakelijk. Zeker niet meer dan dat overigens.

Het eerste deel is briljant en zal nooit geëvenaard worden. Dat is helaas wel vaker met films.
Ja dat dus, JP is een klassieker die qua effecten niet minder doen aan hedendaagse films.

JW en Fallen Kingdom zijn verder leuk voor in de bioscoop, maar om het terug te kijken, nou nee
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_182079331
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:14 schreef Max23 het volgende:

[..]

Mwah, Jurassic World was een prima film, ik vond dat ook wel gewoon voelen als JP.
Fallen Kingdom was wel :')
Jurassic World was minder kut dan FK maar ook erg weak. Komt ook voornamelijk door die verschrikkelijke kindacteurs.

Ik vond FK trouwens ook niet vermakelijk. Ik heb hem afgekeken want JP en misschien wordt het nog beter maar als het een random film geweest was had ik hem na 10 minuten al afgezet :P
Conscience do cost.
pi_182079403
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:48 schreef Kamina het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden. Het tweede boek daarentegen bracht plots dode karakters terug, uiteraard onder invloed van de films.

Ik vond de compies serieus eng in de boeken, door hun gif enzo.
Crichton heeft dat hele tweede boek alleen maar geschreven omdat Spielberg dat graag wilde
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:42:06 #66
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182680056
Ik vond hem weer geweldig, maar erg spannend was hij absoluut niet. De dag erna heb ik hem makkelijk met mijn kinderen van 3, 6 en 8 kunnen kijken :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 22 oktober 2018 @ 23:54:37 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182681291
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 11:08 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Crichton heeft dat hele tweede boek alleen maar geschreven omdat Spielberg dat graag wilde
Niet helemaal correct. Crighton schreef het boek, Spielberg werd volgens eigen zeggen kwoad om de gekozen titel omdat dat ook een klassieker betreft.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182797259
Deel een is het beste en daar had het bij moeten blijven. Maar helaas zijn er remakes en vervolgen gemaakt, dat vind ik jammer
pi_188969449

Soort van teaser voor Jurassic World 3. Ziet er tof uit :) Ook de scenes in de end credits
pi_188973409
Mweh

Colin Trevorrow kan gewoon niet schrijven, dus dat maakt het al moeilijk voor de acteurs.

De dinos hebben geen karakter, er zijn geen echte close ups... voelt allemaal als een cgi blob aan. Stan Winston draait zich om in zijn graf. Zijn dinosaurier robotten waren prachtig en hadden echte persoonlijkheid. JW heeft dat totaal niet. Vergelijk alleen maar al de Triceratops uit JP 1/2 en uit JW 1/2. Alles in JW voelt nep aan.

Wederom corny familie verhaal maar ok... dat is niet het ergste.

Kind van 8 schiet een allosaurus 2 keer in het hoofd? Serieus? The cringeeee is reaaaaal! Vreselijk!

Deze manier van filmmaken moet echt verbannen worden, back to old school please!

De scene met allosaurus vs de caravan was nog t beste maar ook gedeeltelijk ode aan TLW. Zo moe van die throw backs.
  maandag 16 september 2019 @ 14:12:19 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188973437
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:10 schreef Xan21 het volgende:
Mweh

Colin Trevorrow kan gewoon niet schrijven, dus dat maakt het al moeilijk voor de acteurs.

De dinos hebben geen karakter, er zijn geen echte close ups... voelt allemaal als een cgi blob aan. Stan Winston draait zich om in zijn graf. Zijn dinosaurier robotten waren prachtig en hadden echte persoonlijkheid. JW heeft dat totaal niet. Vergelijk alleen maar al de Triceratops uit JP 1/2 en uit JW 1/2. Alles in JW voelt nep aan.

Wederom corny familie verhaal maar ok... dat is niet het ergste.

Kind van 8 schiet een allosaurus 2 keer in het hoofd? Serieus? The cringeeee is reaaaaal! Vreselijk!

Deze manier van filmmaken moet echt verbannen worden, back to old school please!

De scene met allosaurus vs de caravan was nog t beste maar ook gedeeltelijk ode aan TLW. Zo moe van die throw backs.
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188973561
Ziet er beter uit dan Fallen Kingdom :P
SOONY
pi_188973941
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:21 schreef DKUp het volgende:
Ziet er beter uit dan Fallen Kingdom :P
Maarja die film was ook een zooitje... dit is een kleinschaligere scene wat altijd beter is.
pi_188974360
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:51 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Maarja die film was ook een zooitje... dit is een kleinschaligere scene wat altijd beter is.
Het is wel weer typisch, kijk een samengesteld gezin en het vervelende kind redt iedereen.

Jurassic World 3 komt pas in 2021. Ik hoop dat het beter gaat zijn dan Fallen Kingdom :P
SOONY
pi_188974426
En een transgender dino
  maandag 16 september 2019 @ 18:49:13 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188976961
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:33 schreef Xan21 het volgende:
En een transgender dino
Die. Zaten technisch gezien. Al in de eerste film.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 17 september 2019 @ 18:09:29 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188993307
Ik vond het wel vermakelijk alleen was het kind met de kruisboog wel vrij cliché. Heb wel zin in deel drie/zes

^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189113000
quote:
OUDE BEKENDEN TERUG IN 'JURASSIC WORLD 3'!
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67908
:B
Hoewel het misschien weer cameo’s zijn :O
SOONY
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:49:05 #79
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191246847
https://jurassicworld3.ne(...)ially-titled-new-era

Jurassic World 3 titel is ''New Era''
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:52:34 #80
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191246899
https://www.instagram.com/p/B74fRZTFYoa/

Bryce Dallas Howard's legopoppetje van haar karakter Claire

en ook meer Jurassic World: Live Tour datums bevestigd

https://www.instagram.com/p/B732L-uFYl6/
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 29 januari 2020 @ 16:53:29 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191250924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://jurassicworld3.ne(...)ially-titled-new-era

Jurassic World 3 titel is ''New Era''
Hopelijk gaan ze helemaal over de top met die film. Dinosaurussen als huisdieren, als blindegeleidedino en drugsdino's.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:26:26 #82
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191251322
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze helemaal over de top met die film. Dinosaurussen als huisdieren, als blindegeleidedino en drugsdino's.
hopelijk die twee kinderen uit de eerste film ook terug (had daar al iets over gelezen maar nog niks officieels) die zijn nou al wat ouder, maar ik zie wel wat mogelijkheden om ze nu terug in de verhaallijn te halen, bv Lex of Tim als nieuwe baas InGen en dan een reddingsmissie om de dino's naar een afgelegen veilige plek te brengen (wat al besproken was in fallen kingdom)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_191252020
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze helemaal over de top met die film. Dinosaurussen als huisdieren, als blindegeleidedino en drugsdino's.
Die troep kan onmogelijk nog verder over de top gaan. Bodem is nu wel bereikt.
Dit, dus.
  donderdag 30 januari 2020 @ 14:16:41 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191264034
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die troep kan onmogelijk nog verder over de top gaan. Bodem is nu wel bereikt.
Hoe kan iets nou tegelijk over the top zijn en op de bodem liggen? :o :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_191265361
quote:
12s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe kan iets nou tegelijk over the top zijn en op de bodem liggen? :o :?
:D touché
Dit, dus.
pi_191266033
quote:
12s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe kan iets nou tegelijk over the top zijn en op de bodem liggen? :o :?
Als je over de top van de berg gaat flikker je zo naar beneden toch? _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_191266097
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze helemaal over de top met die film. Dinosaurussen als huisdieren, als blindegeleidedino en drugsdino's.
Tijd voor de dino’s met geweren zoals de bedoeling al was _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 01-02-2020 15:48:09 ]
SOONY
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:55:20 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191266112
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Tijd voor de dino’s met geweren zoals de bedoeling al was was _O_
Dino Riders _O_

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191296075
quote:
Maar dan wel R-Rated :9~
SOONY
  zaterdag 22 februari 2020 @ 12:56:30 #90
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191629293
https://movieweb.com/jurassic-world-3-dichen-lachman/

https://deadline.com/2020(...)rs-actor-1202863866/

2 nieuwe toevoegingen aan de cast

Dichen Lachman, die we kennen uit altered carbon, marvel agents of shield

Scott Haze, uit Venom

en gisteren was de eerste filmdag

en als je op de hoogte van laatste info, details wil blijven, Klayton Fioriti is een JP/JW superfan

Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 26 februari 2020 @ 14:30:18 #91
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191696349
dominion is de filmtitel, en ik zat in de goede richting met ''new era'' want ook dat wordt op de cover gezien

https://www.nu.nl/film/60(...)-world-dominion.html

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/70673

ook joseph mazzello terug (die een van hammond's kleinkinderen Tim speelde in jurassic park, en een kort stukje in the lost world jurassic park)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_191696717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
dominion is de filmtitel, en ik zat in de goede richting met ''new era'' want ook dat wordt op de cover gezien

https://www.nu.nl/film/60(...)-world-dominion.html

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/70673

ook joseph mazzello terug (die een van hammond's kleinkinderen Tim speelde in jurassic park, en een kort stukje in the lost world jurassic park)
en in Bohemian rapsodie zat
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 26 februari 2020 @ 15:39:40 #93
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191697549
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en in Bohemian rapsodie zat
en ook in die oorlogsserie The Pacific
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:07:56 #95
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191754380
:Y dat krijgen we eerst, terwijl Dominion wordt gefilmd dan hebben we ook iets voor dit jaar

wat vinden we eigenlijk van Jurassic World Evolution, dat spel ik vind het top, lekker moderne versie van operation genesis, ook ziet het er allemaal wel leuk uit

https://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_L._Brusatte

deze paleontoloog is de nieuwe ''Science Consultant'' , die bv extra details leveren voor nieuwe dino animatronica

https://www.instagram.com/p/B9ILSrXnBxt/

en het oude logo is inderdaad terug _O_ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:34:49 #96
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_192732347
ondanks dat productie is gestaakt door coronavirus, hier alvast wat meer details

quote:
Jurassic World 3 Release Date, Cast and Details

Director Colin Trevorrow closes out the Jurassic World Trilogy with Jurassic World: Dominion, which is set to arrive in 2021.

Jurassic World: Dominion is the title of the 2021-scheduled third film in the revived blockbuster Jurassic Park franchise, intended as the conclusion to a trilogy consisting of 2015’s Jurassic World and 2018’s Jurassic World: Fallen Kingdom. The sequel swan song will showcase a shaken status quo after Fallen Kingdom‘s plot twist, in which the cloned dinosaurs were unleashed upon civilization, altering the existential balance of mankind (and the rest of the animal kingdom).

Seemingly mirroring Disney’s revived Star Wars Sequel Trilogy films, the Jurassic Sequel Trilogy will close things out with the director who helped foster the relaunch, Colin Trevorrow (who ended up the odd man out for the former’s closing film, The Rise of Skywalker, in lieu of J.J. Abrams). He will work off a script that he helped develop with Derek Connolly, co-written by Emily Carmichael.

Dominion will, poetically enough, be a franchise-encompassing reunion with current stars Chris Pratt and Bryce Dallas Howard set to be joined by returning Jurassic Park stars Sam Neill, Laura Dern and Jeff Goldblum, seemingly showcasing a climax to the cloned dinosaur cinematic mythology – at least until a studio suit gets the bright idea for another reboot.

Jurassic World 3 News
While production on Jurassic World: Dominion, is of course, halted in the wake of coronavirus concerns, director Colin Trevorrow just revealed a crucial locale for the film. In an inspirational tweet designed to salute professionals who are unable to exercise their trades, Trevorrow included a photo from his halted production, which—in a franchise first—is set in a snowy locale. Indeed, with the continuity altered by the global unleashing of the cloned dinosaurs, it makes sense that the formerly tropical-island-isolated franchise is bringing the action to new climates.

https://twitter.com/colin(...)112014114976/photo/1

On another note, the face you see on the monitor is child actress Isabella Sermon, who reprises her role from Jurassic World: Fallen Kingdom as Maisie Lockwood, who, as revealed in that film, is a clone of the deceased daughter of Benjamin Lockwood (James Cromwell), John Hammond’s former partner, whose dinosaur relocation endeavor went horribly wrong.

Jurassic World 3 Details
The film now known as Jurassic World: Dominion was planned to start production in February at London’s Pinewood Studios, according to Forbes. While the cameras did, indeed, start rolling, it obviously didn’t get to do so for long, due the COVID-19 outbreak.

Colin Trevorrow returns to direct Jurassic World 3 after his long-procured spot as director of Star Wars: Episode IX (now known as Star Wars: The Return of Skywalker,) was unceremoniously yanked by Disney, who instead sought the return of The Force Awakens’s J.J. Abrams. He steps in after J.A. Bayona (A Monster Calls) occupied the director’s chair for 2018 middle act movie Fallen Kingdom. Trevorrow also co-wrote the threequel script.

Interestingly, Trevorrow has already managed to whet audience appetites for Jurassic World 3 by shooting in secret an official Jurassic Universe-set short film, titled “Battle at Big Rock,” which can be viewable online.

Emily Carmichael, a surging screenwriter, co-wrote the script for Jurassic World 3 (as well as short “Battle at Big Rock”), having worked on the screenplay for the 2018 kaiju-killing franchise sequel, Pacific Rim Uprising. Carmichael also rewrote the screenplay to the developing Disney sci-fi reboot film, The Black Hole, which will be directed by Joseph Kosinski of Oblivion and TRON: Legacy fame. As Trevorrow expressed in a 2018 statement on the acquisition of Carmichael:

“It’s important to this franchise that we welcome new creative voices to keep our storytelling fresh and alive. I’m thrilled with the tension and beauty J.A. has brought to Fallen Kingdom, and I know Emily will add another layer of emotion to the concluding chapter of our trilogy.”

Trevorrow also serves as an executive producer alongside Steven Spielberg, joined by producers Frank Marshall and Pat Crowley.
https://www.denofgeek.com(...)3-release-date-cast/
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_192855321
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 29 mei 2020 @ 21:10:10 #98
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_193374721
Kwam vandaag deze collector's item tegen.
In 1993 ging ik met mn broers voor het eerst naar de bioscoop, Jurassic Park.
En na de film naar de McDonalds! Deze had ik bewaard en kwam ik vandaag tegen haha.
Ik was toen 9 jaar lol.


  vrijdag 29 mei 2020 @ 21:15:14 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193374802
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 21:10 schreef egelhond het volgende:
Kwam vandaag deze collector's item tegen.
In 1993 ging ik met mn broers voor het eerst naar de bioscoop, Jurassic Park.
En na de film naar de McDonalds! Deze had ik bewaard en kwam ik vandaag tegen haha.
Ik was toen 9 jaar lol.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ heel tof!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193378521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 21:10 schreef egelhond het volgende:
Kwam vandaag deze collector's item tegen.
In 1993 ging ik met mn broers voor het eerst naar de bioscoop, Jurassic Park.
En na de film naar de McDonalds! Deze had ik bewaard en kwam ik vandaag tegen haha.
Ik was toen 9 jaar lol.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat gaaf!
Voor de eerste keer naar de bioscoop en de film is Jurassic Park. Dat moet wel een indruk op je gemaakt hebben.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 11:09:08 #101
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_193381544
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:13 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Wat gaaf!
Voor de eerste keer naar de bioscoop en de film is Jurassic Park. Dat moet wel een indruk op je gemaakt hebben.
Idd een herrinnering om nooit te vergeten.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 12:28:26 #102
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193550458
https://twitter.com/colintrevorrow/status/1268190473304317957

''blacklivesmatter, blackheroesmatter'' inspiratie voor Trevorrow, krijgen we ook terug te zien in Dominion

in ieder geval iets daarvan

https://twitter.com/JurassicOutpost/status/1265359200781205505

en dit beetje informatie meer, ze hopen op uiterlijk Juli om verder te gaan met filmen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 11 juli 2020 @ 13:02:21 #103
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_194035598
https://economictimes.ind(...)cleshow/76906899.cms

productie is weer onderweg vanuit VK

universal studio ontkent nog meer uitstel, vanwege coronavirus besmettingen, 2 van crew waren positief getest ja, maar die zitten nu veilig ver weg van alle anderen in quarantaine

geen reden voor meer uitstel in ieder geval, en ze nemen genoeg maatregelen tegen corona ook, met meer dan genoeg testkits, mondkapjes voor crew, dat de social distancing off set altijd er moet zijn
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:59:07 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194556267
facebook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194557349
quote:
Geen robodino’s met geweren |:)
SOONY
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:48:46 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194830907
facebook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:14:37 #107
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_194832374
quote:
Ziet er goed uit. Denk dat de kinderen er blij mee zullen zijn.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:27:45 #108
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_195482495
uitgesteld tot Juni 2022

allemaal dankzij Trump's coronavirus pandemie wat die oranje loser heeft veroorzaakt :r :r
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_195484354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
uitgesteld tot Juni 2022

allemaal dankzij Trump's coronavirus pandemie wat die oranje loser heeft veroorzaakt :r :r
ok
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2020 @ 14:28:24 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_195485838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
uitgesteld tot Juni 2022

allemaal dankzij Trump's coronavirus pandemie wat die oranje loser heeft veroorzaakt :r :r
Straks lopen de raptors rond met mondkapjes.
Voelt wel wat veiliger aan, dat wel.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:22:15 #111
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_195489239
Tja begrijpelijk. Corona daar zijn we nog lang niet vanaf. En je wilt dat een film geld opbrengt en dat gaat niet in deze tijd.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:27:45 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195501039
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Denk dat de kinderen er blij mee zullen zijn.
Ik vond t dus serieus een hele goeie serie.
Begint wat kinderachtig, maar eindigt vrij spannend en volwassen.
Benieuwd wat kinderen er van zullen vinden. :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 juni 2021 @ 21:59:34 #113
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:17:07 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200134289
Hoe tof is dit? Jurassic Park x Transformers _O_

twitter


https://www.amazon.com/dp/B096GC12QX/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 10 februari 2022 @ 16:36:41 #116
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203601215
quote:
Eindelijk velociraptors met veren _O_
Dilophosaurus _O_
The Lost World raptors _O_
Richard Attenborough _O_
Goldblum, Dern & Neill _O_
pi_203601471
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:36 schreef NoXia het volgende:

[..]
Eindelijk velociraptors met veren _O_
Dilophosaurus _O_
The Lost World raptors _O_
Richard Attenborough _O_
Goldblum, Dern & Neill _O_
Ik ga vast een plekje in de bios reserveren :D O+
  roze donderdag 10 februari 2022 @ 17:06:04 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203601497
quote:
Omg hier heb ik echt zin in. _O_
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:06:32 #119
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_203607038
Yes!! *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_203607674
Wanneer een film uit '93 er beter uitziet dan een uit '22.
Conscience do cost.
pi_203607794
Hier ga ik 100% naar toe. De Dino's nemen de boel over _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2022 @ 02:05:06 #122
88815 The_Emotion
98.3
pi_203607796
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:04 schreef ems. het volgende:
Wanneer een film uit '93 er beter uitziet dan een uit '22.
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.

Ben wel benieuwd naar deze, maar heb niet al te hoge verwachtingen, volgens mij zitten alle acties al in de trailer.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_203607801
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:05 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.

Ben wel benieuwd naar deze, maar heb niet al te hoge verwachtingen, volgens mij zitten alle acties al in de trailer.
Fallen kingdom was een beetje jammer, maar ik denk dat deze film het goed zal maken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 11 februari 2022 @ 08:36:42 #124
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_203608607
Ik wil ergens super enthousiast worden van deze trailer, maar de ervaring leert dat dit type blockbusters vaak ontzettend inspiratieloos zijn. Desalniettemin, Dino's die de wereld overnemen en de OG cast, bring it on.
pi_203608870
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:05 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.
Dat sowieso. Maar extra pijnlijk is dat het er qua FX gewoon ook beter uit ziet. De CGI in de trailer is echt walgelijk.

Maargoed. De afgelopen paar films waren sowieso kut dus dat zal deze ook wel weer zijn. Aan de hoeveelheid actie te zien is het wederom een blockbuster voor 13 jarigen en mensen met "live love laugh" op de muur geworden.
Conscience do cost.
pi_203609066
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:36 schreef NoXia het volgende:

[..]
Eindelijk velociraptors met veren _O_
Dilophosaurus _O_
The Lost World raptors _O_
Richard Attenborough _O_
Goldblum, Dern & Neill _O_
Ja al die acteurs op het laatste bij elkaar is wel epic. _O_
pi_203609096
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:05 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.

Ben wel benieuwd naar deze, maar heb niet al te hoge verwachtingen, volgens mij zitten alle acties al in de trailer.
Sentiment.

Kijk die films eens terug op 4k zou ik zeggen. Is echt niet beter dan wat je nu ziet.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:51:25 #128
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203612189
Plot is overigens zo'n 10 maanden terug al gelekt. Na het zien van de trailer lijkt deze legit te zijn.

Plot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers: _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203612277
Ondanks dat er wat tijd verstreken is vraag ik me wel af waar al die dino's vandaan komen :9
  Forum Admin vrijdag 11 februari 2022 @ 11:59:57 #130
35723 crew  GGMM
pi_203612310
Waarom zou je in godsnaam het hele verloop van een film gaan lezen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203613527
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef lord_bono het volgende:
Ondanks dat er wat tijd verstreken is vraag ik me wel af waar al die dino's vandaan komen :9
Ze hebben die koffers met embryo's gejat.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:26:00 #132
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_203616937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 09:15 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Sentiment.

Kijk die films eens terug op 4k zou ik zeggen. Is echt niet beter dan wat je nu ziet.
Nee hoor, alles aan die film is beter. Ook het hele verhaal, de subtiliteit, de opbouw. Je ziet pas na 20 minuten de eerste dinosaurus meen ik.

Die hele Jurassic World Serie is echt gemaakt voor het niveau goudvis dat al na 2 minuten zonder actie afhaakt. Alle subtiliteit is weg en de karakters vond ik echt vreselijk.
Don't let my username fool you...
pi_203617012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Nee hoor, alles aan die film is beter. Ook het hele verhaal, de subtiliteit, de opbouw. Je ziet pas na 20 minuten de eerste dinosaurus meen ik.

Die hele Jurassic World Serie is echt gemaakt voor het niveau goudvis dat al na 2 minuten zonder actie afhaakt. Alle subtiliteit is weg en de karakters vond ik echt vreselijk.
Nou, heb de allereerste met mijn ex in de bios gezien en de eerste worldversie met mijn zoon, was toch wel een generatie-ervaring :@
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2022 @ 16:35:54 #134
88815 The_Emotion
98.3
pi_203617077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Nee hoor, alles aan die film is beter. Ook het hele verhaal, de subtiliteit, de opbouw. Je ziet pas na 20 minuten de eerste dinosaurus meen ik.

Die hele Jurassic World Serie is echt gemaakt voor het niveau goudvis dat al na 2 minuten zonder actie afhaakt. Alle subtiliteit is weg en de karakters vond ik echt vreselijk.
Eens.
En dan te bedenken dat in Jurassic Park maar hooguit een kwartiertje aan Dino's in beeld waren. Het was toen, en nu nog steeds een spannende film om te kijken, de spanningsboog was perfect in balans.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_203623694
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Nee hoor, alles aan die film is beter. Ook het hele verhaal, de subtiliteit, de opbouw. Je ziet pas na 20 minuten de eerste dinosaurus meen ik.

Die hele Jurassic World Serie is echt gemaakt voor het niveau goudvis dat al na 2 minuten zonder actie afhaakt. Alle subtiliteit is weg en de karakters vond ik echt vreselijk.
Ah. Ik vond die eerste JW nog best prima eruit zien. Dus dat betekent dat ik meteen het niveau van een goudvis heb!?

Tijden veranderen nou eenmaal en wat het gros van het publiek wil zien ook. Betekent niet dat je dat gedeelte van het publiek meteen zo hoeft weg te zetten!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:08:03 #136
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_203626689
mooie en goede kwaliteit trailer, kijk er heel erg naar uit O+

ook weinig spoilers daarmee bedoel ik weinig van de nieuwe karakters (behalve DeWanda Wise dan als Kayla) wat ze weggeven

en ook enkele vraagtekens wat ik heb bij zien van sommige dingen

i.v.m. fallen kingdom trailer waar ik nogal veel spoilers in zag toen

maar ja terugkeer van Alan Grant, Ellie Sattler, Ian Malcolm _O_ _O_ _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_203627018
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 06:29 schreef Max23 het volgende:

[..]
Ah. Ik vond die eerste JW nog best prima eruit zien. Dus dat betekent dat ik meteen het niveau van een goudvis heb!?
Nee, hoogstens dat je slechtziend bent. Het niveau van een goudvis heb je als je het een goede film vond 8-)
Conscience do cost.
pi_203627037
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:39 schreef ems. het volgende:

[..]
Nee, hoogstens dat je slechtziend bent. Het niveau van een goudvis heb je als je het een goede film vond 8-)
Ach ja, smaken verschillen. Altijd dat neerkijken op mensen die een andere mening hebben. Gadverdamme, dan heb je gewoon een sociale afslag gemist in je leven.
pi_203627078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:41 schreef Max23 het volgende:

[..]
Ach ja, smaken verschillen. Altijd dat neerkijken op mensen die een andere mening hebben. Gadverdamme, dan heb je gewoon een sociale afslag gemist in je leven.
Het is geen oordeel verder hoor. Hoogstens een constatering. Niet iedereen digt dezelfde dingen als ik, daar ben ik verder ook niet emotioneel over.
Conscience do cost.
pi_203627081
Ben wel weer nieuwsgierig door de trailer.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_203659199
Op het einde alle hoofd cast leden bij elkaar.. , met Giganotosaurus.. , hoewel ik fan ben van de cast, hoop ik niet op “T rex “redt” de boel weer zoals in veel van de andere films (JP1 , JP3 , en JW ) plot.. , dan maar 1of meerdere die eraan gaan (vermoed dan de oude cast)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:56:01 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203671225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Nee hoor, alles aan die film is beter. Ook het hele verhaal, de subtiliteit, de opbouw. Je ziet pas na 20 minuten de eerste dinosaurus meen ik.

Die hele Jurassic World Serie is echt gemaakt voor het niveau goudvis dat al na 2 minuten zonder actie afhaakt. Alle subtiliteit is weg en de karakters vond ik echt vreselijk.
Half mee eens. Want na 3 films uit Jurassic Park kun je nu in JW niet weer opnieuw een hele climax opbouwen met "OMG we gaan een dino zien!". Die krengen zijn er inmiddels al een aantal films lang en al bekend bij de personages.

Daar waar deel 1 van JP ons samen met de personages meenam met een "O wow... ze hebben t echt gedaan!" gevoel, dat kan nu eenmaal niet meer. Die eerste magische indruk van eiland, van dino's: Weg! Dus t is logisch dat de dino's en de actie eerder starten.

Maaaaaaaaar die spanning kan wel op andere manieren worden opgebouwd. Heb wel t idee dat JW veel meer een soort rampen blokckbuster is dan de eerste JP-fims. En dat vind ik ook jammer. Het gaat van klein naar groot-groter-grootst, en dan krijg je een ander soort film.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_203671559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die hele Jurassic World Serie is echt gemaakt voor het niveau goudvis dat al na 2 minuten zonder actie afhaakt. Alle subtiliteit is weg en de karakters vond ik echt vreselijk.
Zelf zo zielig doen in dat pest-topic van het subforum Televisie, maar ondertussen een hele grote groep mensen wegzetten als "goudvis", nee, dan ben je goed bezig! ^O^
  woensdag 16 februari 2022 @ 08:49:09 #144
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_203685706
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:27 schreef DjVero het volgende:

[..]
Zelf zo zielig doen in dat pest-topic van het subforum Televisie, maar ondertussen een hele grote groep mensen wegzetten als "goudvis", nee, dan ben je goed bezig! ^O^
Waar heb jij het over :? Pest-topic in subforum Televisie :? Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Don't let my username fool you...
pi_203687706
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Waar heb jij het over :? Pest-topic in subforum Televisie :? Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Metalfreak, metalfrost ah zemmel. Mix-up idd, sorry :D
pi_203687746
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die dinofilms, helemaal nu ik weet dat je die dino's in die Spielbergfilms moet bekijken met een enorme zak zout vergeleken met wat toen de werkelijkheid was.

Hij heeft niets geleerd van Jaws.
  donderdag 17 februari 2022 @ 12:11:56 #147
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203702130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die dinofilms, helemaal nu ik weet dat je die dino's in die Spielbergfilms moet bekijken met een enorme zak zout vergeleken met wat toen de werkelijkheid was.

Hij heeft niets geleerd van Jaws.
Mooi toch. Kijk je lekker niet. ^O^
pi_203703311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:11 schreef NoXia het volgende:

[..]
Mooi toch. Kijk je lekker niet. ^O^
Na de vorige doe ik het ook zeker niet. Bij de vorige had je die maasdino. In de film bleek die drie keer groter dan dattie ooit was geweest. Ook bleek een Tyrannosaurus Rex heel andere geluiden te maken in het echt, veel minder "beestachtig", en was het helemaal niet zo angstaanjagend. T-Rexen opereerden trouwens in groepen, zoals leeuwen, en waren vooral aaseters.
En verder: die vliegende beesten waren in werkelijkheid helemaal niet zo agressief. Het waren viseters.

Tja, als je op zo'n moment aankomt, dan denk je, dit is eigenlijk een kinderfilm.
pi_203703340
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:38 schreef King_Merc het volgende:
Op het einde alle hoofd cast leden bij elkaar.. , met Giganotosaurus.. , hoewel ik fan ben van de cast, hoop ik niet op “T rex “redt” de boel weer zoals in veel van de andere films (JP1 , JP3 , en JW ) plot.. , dan maar 1of meerdere die eraan gaan (vermoed dan de oude cast)
Ja fan service. Dat is waarmee er geld verdiend kan worden.

Werkt niet als ze een compleet nieuwe cast neerpleuren. Zie Star Wars
pi_203704205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die dinofilms, helemaal nu ik weet dat je die dino's in die Spielbergfilms moet bekijken met een enorme zak zout vergeleken met wat toen de werkelijkheid was.

Hij heeft niets geleerd van Jaws.
Het is dan ook fictie.
  Forum Admin donderdag 14 april 2022 @ 17:20:35 #151
35723 crew  GGMM
pi_204434679
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204434862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 17:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh mooi! Juni ook al in de Nederlandse bioscopen??
  donderdag 14 april 2022 @ 18:52:09 #153
292419 NoXia
Productiefoutje
  Moderator donderdag 14 april 2022 @ 20:43:34 #154
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_204437164
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Oeh mooi! Juni ook al in de Nederlandse bioscopen??
Zeker! 9 juni hier. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_204437287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef Mike het volgende:

[..]
Zeker! 9 juni hier. :)
*O*
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:07:41 #156
35723 crew  GGMM
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:10:04 #158
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204730779
Het skelet van een dinosauriër die model stond voor de bloeddorstige velociraptors uit de film Jurassic Park is donderdagavond op een veiling in New York voor 12,4 miljoen dollar (11,9 miljoen euro) verkocht. Het 110 miljoen jaar oude fossiel bracht daarmee ruim twee keer zoveel op als verwacht, aldus veilinghuis Christie’s.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-geveild~af882b82/

:o



  vrijdag 20 mei 2022 @ 08:42:59 #159
292419 NoXia
Productiefoutje
  vrijdag 20 mei 2022 @ 13:11:19 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204809624
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:10 schreef NoXia het volgende:
Het skelet van een dinosauriër die model stond voor de bloeddorstige velociraptors uit de film Jurassic Park is donderdagavond op een veiling in New York voor 12,4 miljoen dollar (11,9 miljoen euro) verkocht. Het 110 miljoen jaar oude fossiel bracht daarmee ruim twee keer zoveel op als verwacht, aldus veilinghuis Christie’s.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-geveild~af882b82/

:o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Inflatie he, inflatie ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204955514
Nou ik kom net ook uit de bios…
Ik ging er al zonder verwachtingen naar toe, mede door de trailers en de 2e JW film. Maar wat een treurnis is deze film zeg. Gewoon een willekeurige actie film met een paar dino’s er in en een hoop woke geneuzel.
De easter eggs zijn nog wel grappig hier en daar.

[ Bericht 6% gewijzigd door CoExist op 03-06-2022 21:33:05 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_204955936
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 21:26 schreef CoExist het volgende:
Nou ik kom net ook uit de bios…
Ik ging er al zonder verwachtingen naar toe, mede door de trailers en de 2e JW film. Maar wat een treurnis is deze film zeg. Gewoon een willekeurige actie film met een paar dino’s er in en een hoop woke geneuzel.
De easter eggs zijn nog wel grappig hier en daar.
-O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_204957500
Ben toch omgeluld en ga hem morgen zien in Tuschinski als verjaardagscadeau lol
... weinig hoopvol... wie weet valt het dan mee.
pi_204957769
Prima bioscoopfilm. Meer ook niet.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:00:42 #165
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_204959209
Ook ik als groot Jurassic Park fan gister naar de voorpremiere geweest.
Tja wat zal ik ervan zeggen.
Zeker niet de beste Jurassic film. Maar ook niet de slechtste. Maar kwa dino's zit je goed. En leuk dat de characters uit beide series bij elkaar komen. De film komt net zoals Jurassic Park 1 traag op gang. Maar eenmaal in Malta krijg je leuke scenes voor je kiezen. Ook de terugkeer van de Dilophosaurus was voor mij weer een feest van herkenning. Dat piepgeluidje van die beesten en jewist genoeg. Hier en daar wat easter eggs naar vorige films.
Vond het wel tof dat ondanks de vele trailers die we gezien hebben het verhaal totaal niet verklapt is en er genoeg voer over was om je mee te vermaken. Het is een Jurassic film. De kassa zal weer rinkelen. Op naar deel 7.

3,5*
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:05:40 #166
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204959769
Gisteravond naar de voorpremière geweest bij Pathe 4DX. Dat 4DX was wel echt een gave ervaring bij deze film. _O_

Als Jurassic fan van het eerste uur (1993) vond ik deze mwah. Veel fan pleasing (misschien iets teveel?) en haalt het niet met het donkere/duistere en spannendere Fallen Kingdom. Persoonlijk hadden ze na JP3 mogen stoppen. JW1 was eigenlijk niet meer dan een reboot van JP1 met Disney achtige trekjes.

De terugkeer van de oude cast is leuk maar je merkt ook goed dat deze mensen 30 jaar ouder zijn geworden. Haalt toch wat magie weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks nog een JP "marathon" met Jurassic Park en Dominion in het Kinepolis (2D). Sowieso heel gaaf om JP1 nog een keer terug te zien in de bios :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204959928
Dodgson ja! Die als een soort van evil  CEO aan acteren was.
De autistische narcistische trekjes van Steve Jobs met de looks van Tim Cook.

Als je echt Dino’s wilt zien dan kun je beter “Prehistoric Planet” met David Attenborough kijken op TV+.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:23:35 #168
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204959953
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:20 schreef CoExist het volgende:
Dodgson ja! Die als een soort van evil  CEO aan acteren was.
De autistische narcistische trekjes van Steve Jobs met de looks van Tim Cook.

Als je echt Dino’s wilt zien dan kun je beter “Prehistoric Planet” met David Attenborough kijken op TV+.
Idd, moest ik ook aan denken :D

Over de eind battle wil ik ook nog wel iets kwijt maar laten we daar mee wachten totdat meerdere mensen de kans hebben gehad om de film zelf te zien.

Edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan wel een flinke opening zijn naar een proloog. Terug naar 1994-1996 en het park van toen. Dat lijkt me dan wel weer wat _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door NoXia op 04-06-2022 13:46:29 ]
pi_204964598
Dit deel maakt de 1993 en 1997 films tot meesterwerken.

Wat een ongeloofelijk cringefest vooral vanaf de 2e helft... de old timers zijn echt ZO NIET in hun element.

Het stuk in Malta was zeker wat 'te larger than life' maar dat was iig nog wel best vermakelijk.

Ik weet niet echt wat ik er verder mee aanmoet... 😆

[ Bericht 2% gewijzigd door Xan21 op 05-06-2022 00:51:32 ]
pi_204965613
Hij was minder slecht dan de vorige twee films, maar dat was het ook dan wel.
  zondag 5 juni 2022 @ 00:21:49 #171
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204966159
Nou ga over anderhalve week als het goed is.

Fallen Kingdom vond ik verschrikkelijk, dus heel benieuwd. Jurassic World vond ik eigenlijk meer dan prima.
SOONY
pi_204966247
Vandaag gezien. Was gelukkig stukken beter dan de vorige. Ik heb me prima vermaakt.
  zondag 5 juni 2022 @ 00:44:26 #173
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204966279
quote:
Jeff Goldblum O+ Nu moet ik wel gaan kijken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 juni 2022 @ 19:04:54 #174
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205015602
Vond hem erg tegenvallen, misschien wel de slechtste tot nu toe -O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 19:07:33 #175
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205015627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:04 schreef Paul het volgende:
Vond hem erg tegenvallen, misschien wel de slechtste tot nu toe -O-
Slechter dan Fallen Kingdom is knap.
SOONY
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 juni 2022 @ 19:09:32 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205015644
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:07 schreef DKUp het volgende:
Fallen Kingdom
Fallen Kingdom was gaaf hee, met die glazen bollen die zo gingen rollen :9~
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 12 juni 2022 @ 21:25:47 #177
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_205036685
Zet deel 7 maar vast in de agenda. Wereldwijd staat de teller al op bijna 390 miljoen dus het is al een groot succes de eerste week.
  zondag 12 juni 2022 @ 21:31:00 #178
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205036725
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:25 schreef egelhond het volgende:
Zet deel 7 maar vast in de agenda. Wereldwijd staat de teller al op bijna 390 miljoen dus het is al een groot succes de eerste week.
Natuurlijk komt er een nieuw deel. Gewoon weer wat jaren wachten en een nieuw park beginnen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:09 schreef Paul het volgende:

[..]
Fallen Kingdom was gaaf hee, met die glazen bollen die zo gingen rollen :9~
In de bios wel leuk om te zien met de actie inderdaad, maar het verhaal en dat stuk in de UK was om te janken.

Nou ik ga waarschijnlijk donderdag dus ben benieuwd.
SOONY
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 juni 2022 @ 21:32:06 #179
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205036735
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:25 schreef egelhond het volgende:
Zet deel 7 maar vast in de agenda. Wereldwijd staat de teller al op bijna 390 miljoen dus het is al een groot succes de eerste week.
Huh dit was toch de allerlaatste 🤣
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 12 juni 2022 @ 21:33:12 #180
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205036745
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:32 schreef Paul het volgende:

[..]
Huh dit was toch de allerlaatste 🤣
Voorlopig wel ja, maar en kan altijd een nieuw deel of een rebooten komen.
SOONY
pi_205040787
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:25 schreef egelhond het volgende:
Zet deel 7 maar vast in de agenda. Wereldwijd staat de teller al op bijna 390 miljoen dus het is al een groot succes de eerste week.
Ondanks dat deze slecht wordt ontvangen, maar money talks dus de volgende wordt van een nog lager niveau dan deze.
  maandag 13 juni 2022 @ 14:22:56 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205041014
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:

[..]
Ondanks dat deze slecht wordt ontvangen, maar money talks dus de volgende wordt van een nog lager niveau dan deze.
Als mensen toch blijven gaan en de films toch winst maken ondanks de kwaliteit, waarom zou je dan idd nog moeite doen voor een goed verhaal? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205045893
Holy fuck wat was dit slecht zeg.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 juni 2022 @ 10:21:15 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205046590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:35 schreef Intint het volgende:
Holy fuck wat was dit slecht zeg.
kzei toch
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_205053049
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:35 schreef Intint het volgende:
Holy fuck wat was dit slecht zeg.
Ben blij dat we vanavond toch naar Top Gun Maverick zijn gegaan.
  woensdag 15 juni 2022 @ 13:38:28 #186
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_205056989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:35 schreef Intint het volgende:
Holy fuck wat was dit slecht zeg.
Valt ook wel mee. De film is niet slecht. Alleen er had zoveel meer in kunnen zitten. Als je in slaap valt is een film slecht. Maar kwa dinos en actie zit deze film wel goed al duurt het eerste uur wat traag
pi_205057005
Prima bioscoopfilm maar meer ook niet.
  maandag 20 juni 2022 @ 19:59:38 #188
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205104747
Dino's doen het altijd goed en het was wel leuk om de oude JP-crew weer te zien.

Maar wat een slechte film. Die scène met Chris Pratt die met een enkel touwtje een elephant-sized dino vangt en die vervolgens binnen een halve minuut temt was het ergste.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 20 juni 2022 @ 20:14:55 #189
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205104967
Ik kijk veel liever Jurassic Park 3 een paar keer.
SOONY
  maandag 20 juni 2022 @ 20:17:00 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205105009
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk veel liever Jurassic Park 3 een paar keer.
Die is echt slechter. Alleen Fallen Kingdom is slechter dan drie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 20 juni 2022 @ 20:19:21 #191
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205105038
quote:
19s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Die is echt slechter. Alleen Fallen Kingdom is slechter dan drie.
De tweede helft van Dominion is best goed. De eerste helft is gewoon dramatisch slecht.
Ik weet niet, ik vind 3 gewoon wel een leuke en snelle film. Goed zeker niet, maar wel de sfeer van Jurassic Park.
SOONY
  maandag 20 juni 2022 @ 20:42:16 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205105273
Ik vind de vliegende beesten in drie gewoon te slecht. CGI troep, schande voor de franchise.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 20 juni 2022 @ 21:18:57 #193
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205105712
quote:
19s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de vliegende beesten in drie gewoon te slecht. CGI troep, schande voor de franchise.
Dat kon wel beter ja, met die Spinosaurus vond ik wel vet jaren geleden :+ :')
SOONY
  dinsdag 21 juni 2022 @ 05:46:56 #194
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205107524
quote:
19s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de vliegende beesten in drie gewoon te slecht. CGI troep, schande voor de franchise.
Deel 3 bestaat alleen maar uit hele slechte CGI en houterige animatronics.
pi_205110722
Aardige film; beetje door de plotholes (hoezo laat je een net ontvoerd kind alleen in het laboratorium én weet ze ook nog vrij simpel te ontsnappen) en het slechte acteerwerk van die redhead kijken en je hebt een redelijk popcorn-filmpje.

Wel cool gevonden dat die dino achter die ring met dat water liep op 't end. :D
  dinsdag 21 juni 2022 @ 15:09:07 #196
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205110997
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk veel liever Jurassic Park 3 een paar keer.
Waarom niet de eerste? Beter is het nooit meer geworden volgens mij.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205135318
quote:
85s.gif Op maandag 20 juni 2022 19:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dino's doen het altijd goed en het was wel leuk om de oude JP-crew weer te zien.

Maar wat een slechte film. Die scène met Chris Pratt die met een enkel touwtje een elephant-sized dino vangt en die vervolgens binnen een halve minuut temt was het ergste.
Om maar een enkel moment te noemen van de vele slechte momenten.

De film valt van extreme toevalligheden aan elkaar. Heel veel onnodige woke bullshit erin verwerkt.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 11:41:36 #198
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205135423
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Waarom niet de eerste? Beter is het nooit meer geworden volgens mij.
Dat is waar.
SOONY
pi_205273623
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:

[..]
Ondanks dat deze slecht wordt ontvangen, maar money talks dus de volgende wordt van een nog lager niveau dan deze.
Vond dit de beste van de Jurassic World serie.
pi_205274453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Om maar een enkel moment te noemen van de vele slechte momenten.

De film valt van extreme toevalligheden aan elkaar. Heel veel onnodige woke bullshit erin verwerkt.
Zoals?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:54:42 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205275483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:50 schreef Intint het volgende:

[..]
Zoals?
Single mom Blue.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:41:19 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205275948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Om maar een enkel moment te noemen van de vele slechte momenten.

De film valt van extreme toevalligheden aan elkaar. Heel veel onnodige woke bullshit erin verwerkt.
Ook hier weer, Brutus?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205276598
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Single mom Blue.
_O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_205280949
Had een stuk meer ingezeten, wel leuk dat de originele cast erbij was.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 21:36:48 #205
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205281814
Best leuk op zich behalve de eerste helft en de sprinkhanen.
Handje steken naar een dino om af te weren, cringe
SOONY
  zondag 10 juli 2022 @ 13:22:14 #206
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_205296368
Gisteren me eindelijk gewaagd aan fallen kingdom, maar djesus wat een slechte sequel. Fun is er meteen af na een redelijk begin en het is meer persiflage dan iets anders...

[ Bericht 1% gewijzigd door Skull-splitter op 11-07-2022 14:07:16 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 13 juli 2022 @ 08:46:40 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_205323893
Goed, ook Dominion was een beroerde film maar had nog wel de fun factor. Maar een hyperloop met 30 MPH haalde me wel ernstig uit de film, alsmede vele andere details.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 13 juli 2022 @ 20:31:23 #208
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_205333492
877M boxoffice. Het is harstikke veel maar komt alles behalve in de buurt van zijn voorgangers met 1.6 en 1.4m.
Toch een tegenvaller voor de studio?
pi_205387715
De geforceerde cringy dialogen maakt deze film enorm slecht. Ja de dino's zijn leuk en ook leuk dat deel van de originele cast er was, maar heeft het voor mij niet gered...
  dinsdag 19 juli 2022 @ 13:09:42 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_205387969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:31 schreef egelhond het volgende:
877M boxoffice. Het is harstikke veel maar komt alles behalve in de buurt van zijn voorgangers met 1.6 en 1.4m.
Toch een tegenvaller voor de studio?
Vorige twee waren stiekem dan ook alleen goed voor eyecandy, net als deze laatste?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2022 @ 13:31:42 #211
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_205388226
wat ik heb geleerd van Dominion is dat een raptor slechts zo hard kan rennen als wat hij achtervolgt. Rent de dochter van Ron Howard door een stad, dan kan de raptor haar net bijhouden maar weet ze nipt te ontkomen. Scheurt die gast uit Parks & Recreations vol gas op een motor, dan kan de raptor hem net bijhouden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 19 juli 2022 @ 13:52:50 #212
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205388441
Al bekend of die gratis bij een streamingsdienst komt?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 19 juli 2022 @ 14:34:59 #213
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205389010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Al bekend of die gratis bij een streamingsdienst komt?
Universal. Die lanceren pas een streamingdienst in het najaar. Dus voorlopig niet.
pi_205394910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:31 schreef Tokus het volgende:
wat ik heb geleerd van Dominion is dat een raptor slechts zo hard kan rennen als wat hij achtervolgt. Rent de dochter van Ron Howard door een stad, dan kan de raptor haar net bijhouden maar weet ze nipt te ontkomen. Scheurt die gast uit Parks & Recreations vol gas op een motor, dan kan de raptor hem net bijhouden.
Dit dus…
  woensdag 10 augustus 2022 @ 21:04:43 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205602717
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 augustus 2022 @ 21:10:23 #216
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205602794
quote:
beetje duur
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_205602899
quote:
100 euro voor de normale editie in 4K.
SOONY
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:46:23 #218
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205645066
vind zelf de kritiek niet echt terecht of zo

maar misschien ben ik gewoon te bevooroordeeld

en ik raad ook echt camp cretaceous aan om te kijken, ook heel vermakelijk met veel dino actie en ook paar supermooie kippenvel momentjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:12:51 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205645284
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:

en ik raad ook echt camp cretaceous aan om te kijken, ook heel vermakelijk met veel dino actie en ook paar supermooie kippenvel momentjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, behalve het laatste seizoen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205645314
Heel goed was Dominion niet, wel beter dan het vreselijke Fallen Kingdom. In de bioscoop is het ook wel een en betere ervaring. Staat vast volgend jaar ergens op om nog een keer te kijken.
SOONY
pi_205645751
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Yes, behalve het laatste seizoen.
Laatste 2 seizoenen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 augustus 2022 @ 15:54:14 #222
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205732277
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Laatste 2 seizoenen.
nee, vind ik niet

beetje meer originele verhaallijn erin en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben altijd al fan geweest van deze franchise, en zoals Marshall al zij, begin van een ''new era'' en niet het einde, ik denk wel dat we andere begintitel krijgen, maar misschien pas nieuwe film over langere tijd, en nieuwere cast, live actie tv serie was al wel uitgesloten dat is te duur (zagen we toen ook met dat andere Spielberg projectje wat ook best vermakelijk was Terra Nova)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205732945

Heel de laatste trilogie verneukt door dit…….
Steek je handje maar uit en alles komt goed….

Alleen bij Stranger Things hebben hoofdpersonages nog veel meer levens…..
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')