abonnement Unibet Coolblue
pi_179889708
quote:
Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte maken samen de nieuwe ochtendshow op NPO Radio 2. Ze volgen Gerard Ekdom op die bij het commerciėle Radio 10 aan de slag gaat. Dat bevestigt omroep BNNVARA aan deze website. DJ Paul Rabbering zou verhuizen naar de avonduren.

Jan-Willem Roodbeen is momenteel met zijn Roodshow te horen op zondag van 09.00 tot 12.00 uur en met Roodshow Late Night van maandag tot en met vrijdag tussen 22.00 en 00.00 uur. Voor het presenteren van de ochtendshow maakt hij de overstap van omroep AVROTROS naar BNNVARA.

Zijn partner in crime is onder meer bekend van het programma Bureau Kijk in de Vegte, momenteel op zondag tussen 12.00 en 14.00 uur. Na lang aarzelen ging de dj overstag om voortaan samen met Roodbeen de ochtend voor zijn rekening te nemen. Het is onduidelijk of hij voor andere programma’s als RTL Boulevard blijft werken.

Wanneer het duo precies aan de slag gaat op de prestigieuze plek van Ekdom is nog niet bekend. Wel bekend is dat Gerard Ekdom zijn laatste ochtendshow presenteert op 29 juni. Voor een speciale afscheidsuitzending nodigt hij verschillende trouwe fans uit, waaronder de band Chef’Special. De dj begint vanaf september op Radio 10, samen met stations als Radio 538 onderdeel van John de Mols Talpa Network.

De Wild
Verschillende radiopresentatoren werden de afgelopen weken gepolst of zij de ochtendplek van Ekdom zagen zitten. Een van hen was Ruud de Wild, zo biechtte hij onlangs op aan deze website. ,,Nu presenteer ik wel de nummer 1-middagshow op Radio 2, daar ben ik supertrots op. Ik moet er dus goed over nadenken’’, aldus De Wild. Ook Rob Stenders zou zijn gevraagd.

DJ Paul Rabbering zou in beeld zijn om het avondslot van Jan-Willem Roodbeen op NPO Radio 2 over te nemen.
Bron

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2018 09:33:08 ]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:30:55 #2
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:38:34 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_179898218
quote:
Bedankt.

Maar ik hou het gewoon bij Radio 1 en op zaterdagochtend effe Giel op Veronica.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')