abonnement Unibet Coolblue
pi_179888621


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 07:58:01 #2
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179888721
Dus, wederom shit door bugs in smartcontracts.
Ik ben niet verrast. :)

Goedemorgen allen! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179888776
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:58 schreef ssjgoku het volgende:
Dus, wederom shit door bugs in smartcontracts.
Ik ben niet verrast. :)

Goedemorgen allen! :D

?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 08:05:58 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179888792
Oh my, welcome back JeSuisFlapdrol!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 08:12:48 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179888847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

?
Hadden ze je account op pauze gezet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 08:14:50 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179888864
EOS, jezus. Lees nu pas bij, was een beetje druk. Blij dat ik dat allemaal verkocht heb :P

Afwazig en Kappen (dacht ik) bedankt voor de waarschuwingen omtrent EOS. Heeft mij er toch tot toegezet om er nog een keer in te duiken en op tijd te verkopen met flink wat winst :D
  dinsdag 19 juni 2018 @ 08:15:51 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179888876
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:58 schreef ssjgoku het volgende:
Dus, wederom shit door bugs in smartcontracts.
Ik ben niet verrast. :)

Goedemorgen allen! :D

Bugs in de pauze shizze?
pi_179888918
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Hadden ze je account op pauze gezet?
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179888987
ICON (ICX) Tokenswap op 20 juni. MEW en Ledger wallets worden NIET ondersteund. Voor meer informatie kijk hier https://medium.com/helloi(...)ncement-10238888a50d
  dinsdag 19 juni 2018 @ 08:43:44 #10
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179889177
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bugs in de pauze shizze?
Volgens mij veel erger.
Maar het ene artikel linkt weer naar een ander en visa versa. Ene kant geeft aan dat ze nu goed bezig om het te fixen, andere kant zegt exit scam.
Geen idee wat er nu aan de hand is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:00:19 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_179889424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 05:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

knul .....

Het gaat om wat de gewone consument wil.....

die gaat niet in 10000ste denken als hij een btc zou willen kopen...

kortom het is een onwerkbare munt...

Een digitale munt zou alleen succes kunnen hebben als hij rond de 1 tot 3 euro waard zou zijn....
VET dus O+
pi_179889633
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Volgens mij veel erger.
Maar het ene artikel linkt weer naar een ander en visa versa. Ene kant geeft aan dat ze nu goed bezig om het te fixen, andere kant zegt exit scam.
Geen idee wat er nu aan de hand is.
Een smart contract wijzigen ja? :D
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:35:43 #13
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179889949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Een smart contract wijzigen ja? :D
Waar lees je dat? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179890115
In je gedachten _O-
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:49:42 #15
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179890174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:46 schreef illusions het volgende:
In je gedachten _O-
Hoe oud ben jij? _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179890309
Te oud voor Pokemon.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:57:53 #17
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179890319
Goh, laat dat eens zien? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179890344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:57 schreef illusions het volgende:
Te oud voor Pokemon.
50 plussers spelen het, 60 plussers, dus je bent 80 ofzo ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 10:01:09 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179890377
Kap nou eens met dat kleuterschool gedoe jongens. De tering man. Grow the fuck up.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:06:45 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179890494
Die manier van discussiren doet me aan een bepaalde mod denken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179890545
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Volgens mij veel erger.
Maar het ene artikel linkt weer naar een ander en visa versa. Ene kant geeft aan dat ze nu goed bezig om het te fixen, andere kant zegt exit scam.
Geen idee wat er nu aan de hand is.
Over welke coin gaat dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 10:11:49 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179890581
Het is gewoon zo zinloos om constant op de man te proberen te spelen. Ook al ging het daar helemaal niet over. Als een bepaalde user je niet aanstaat negeer je hem/haar gewoon maar. Ik en met mijn vele andere users hier hebben geen zin om constant gezeik te lezen, zelfs niet in een SC. Dit zeg ik als een user, niet als een moderator.

Het is onmogelijk om het altijd maar met elkaar eens te zijn en niemand gaat zijn of haar gedachten veranderen omdat jij het wil, dus get over it. :)
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:13:35 #23
61320 TwztId
ja toch..
pi_179890632
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over welke coin gaat dit.
EOS
pi_179890682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:11 schreef Kyran het volgende:
Het is gewoon zo zinloos om constant op de man te proberen te spelen. Ook al ging het daar helemaal niet over. Als een bepaalde user je niet aanstaat negeer je hem/haar gewoon maar. Ik en met mijn vele andere users hier hebben geen zin om constant gezeik te lezen, zelfs niet in een SC. Dit zeg ik als een user, niet als een moderator.

Het is onmogelijk om het altijd maar met elkaar eens te zijn en niemand gaat zijn of haar gedachten veranderen omdat jij het wil, dus get over it. :)
Ok baas
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179890689
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:13 schreef TwztId het volgende:

[..]

EOS
Waar kan ik alles bijlezen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 10:16:02 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179890692
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ok baas
*; B:)B
pi_179890701
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar kan ik alles bijlezen?
hoeft niet, het is 1 grote shitshow geworden......en nog gewoon een MC van 9.5 miljard......hoe dan
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:17:48 #28
61320 TwztId
ja toch..
pi_179890721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:00 schreef Blik het volgende:

[..]

VET dus O+
Of je gaat gewoon in Satoshi denken/rekenen..

Zou mooi zijn als de Bitcoin zoveel waard word dat 1 Satoshi = ~1 USD/EUR
pi_179890728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoeft niet, het is 1 grote shitshow geworden......en nog gewoon een MC van 9.5 miljard......hoe dan
In crypto is alles anders toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179890740
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In crypto is alles anders toch?
dat blijkt ja
pi_179890772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoeft niet, het is 1 grote shitshow geworden......en nog gewoon een MC van 9.5 miljard......hoe dan
Ach, staat wel meer poep in de top 25 van CMC.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:26:38 #32
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179890873
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar kan ik alles bijlezen?
https://steemit.com/eosio(...)reeze-7-eos-accounts

Hier begon het gister mee.
En dan zie je weer related articles, en zo zie je steeds meer puin komen :D
Op gegeven moment was ik het spoor bijster van wtf er nu eigenlijk aan de hand is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:38:52 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179891103
Het feit dat de belanghebbenden van EOS ook belang hebben in Bitfinex en Tether zou toch al bellen, rode vlaggen, zwaailichten, sirenes en vuvuzela's moeten triggeren bij iedereen?

Een grote corrupte bende, heel ver bij wegblijven
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 10:41:36 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179891158
Je kan best winst pakken met shitcoins of coins waarvan je weet dat het niet helemaal lekker is. Zolang je je er maar bewust van bent.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:43:30 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179891191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
Je kan best winst pakken met shitcoins of coins waarvan je weet dat het niet helemaal lekker is. Zolang je je er maar bewust van bent.
O jahoor natuurlijk, ook mooie winst gemaakt met Tron in het begin. Maar ik swingtrade niet in deze markt. Dat pak ik wel weer op wanneer we in een opwaardse trend komen. :) Tot die tijd slechts 2 coins in mijn portfolio, waar ik volle vertrouwen in heb.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 10:47:26 #36
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179891261
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O jahoor natuurlijk, ook mooie winst gemaakt met Tron in het begin. Maar ik swingtrade niet in deze markt. Dat pak ik wel weer op wanneer we in een opwaardse trend komen. :) Tot die tijd slechts 2 coins in mijn portfolio, waar ik volle vertrouwen in heb.
Had zelf ook shitloads aan coins, bijna alles verkocht. Nu alleen nog BTC en VEN. EOS had ik sowieso tijdelijk, ICX/WAN/AION wil ik straks wel weer instappen op een gunstig moment.

TRON en EOS leuke winsten mee gepakt ook.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:47:41 #37
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179891269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
Je kan best winst pakken met shitcoins of coins waarvan je weet dat het niet helemaal lekker is. Zolang je je er maar bewust van bent.
Helemaal waar.
Vooral het bewust zijn hiervan, en dingen goed in de gaten houden, dat je er op tijd uit stapt. Profit is profit!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:48:47 #38
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179891293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

Had zelf ook shitloads aan coins, bijna alles verkocht. Nu alleen nog BTC en VEN. EOS had ik sowieso tijdelijk, ICX/WAN/AION wil ik straks wel weer instappen op een gunstig moment.

TRON en EOS leuke winsten mee gepakt ook.
Vind je WAN nu niet gunstig dan? :o Ik bedoel, je verwacht nog een diepere bodem?
En TFD, heb je die nog?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 10:51:09 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179891325
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Vind je WAN nu niet gunstig dan? :o Ik bedoel, je verwacht nog een diepere bodem?
En TFD, heb je die nog?
Oh, het gaat me nu vooral meer om instabiele BTC niet perse de coins zelf. Het kan echt alle kanten op, dus dan hou ik liever veel in BTC om geen satoshis te verliezen. Straks als het een keer aantrekt zijn WAN AOIN etc prima coins weer.

TFD heb ik op dit moment niet meer nee. Echt alleen BTC en VEN, al het andere verkocht. Alleen met NCASH verlies gemaakt gelukkt, rest mooie winst of rond break even.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:53:32 #40
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179891385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh, het gaat me nu vooral meer om instabiele BTC niet perse de coins zelf. Het kan echt alle kanten op, dus dan hou ik liever veel in BTC om geen satoshis te verliezen. Straks als het een keer aantrekt zijn WAN AOIN etc prima coins weer.

TFD heb ik op dit moment niet meer nee. Echt alleen BTC en VEN, al het andere verkocht. Alleen met NCASH verlies gemaakt gelukkt, rest mooie winst of rond break even.
Ah op die manier. Ik snap.
Nice I guess. Ik heb onlangs dus bijgekocht, waardoor dingen er nu wel weer goed uitzien, maar dat is dus idd een risico op dit moment. Omdat net wat je zegt, het nu alle kanten op kan gaan. Bedacht dat ik dit risico maar gewoon ga lopen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:54:25 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179891402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

Had zelf ook shitloads aan coins, bijna alles verkocht. Nu alleen nog BTC en VEN. EOS had ik sowieso tijdelijk, ICX/WAN/AION wil ik straks wel weer instappen op een gunstig moment.

TRON en EOS leuke winsten mee gepakt ook.
Ik zit in VEN en CPC. Klein gedeelte VEN heb ik op binance staan om net voor release mainnet te verkopen met winst, aangezien hij vast wel weer gaat dippen. Daarna stop ik dat in andere coins voor swingtraden totdat de ico van OceanEx start.

Verder hoop ik genoeg CPC te hebben voor een masternode. Mocht dit te weinig blijken te zijn dan verpats ik ze eind Q3 alsnog wanneer ze richting mainnet gaan ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179891423
The flippening..
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:55:28 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179891425
Morgen trouwens proberen mooi wat hashgard op te pikken ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179891428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
Je kan best winst pakken met shitcoins of coins waarvan je weet dat het niet helemaal lekker is. Zolang je je er maar bewust van bent.
Alleen hieraan kan je wel zien dat de bearmarkt nog niet over is. Er moeten echt meer shitcoins verdwijnen uit de markt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 11:08:25 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179891664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef ITrade het volgende:

[..]

Alleen hieraan kan je wel zien dat de bearmarkt nog niet over is. Er moeten echt meer shitcoins verdwijnen uit de markt.
Denk dat heel veel grotere shitcoins echt nog niet gaan verdwijnen hoor. Wishful thinking in mijn ogen. Ik zou het toejuichen, maar dat gaat nog niet gebeuren.

Ripple, Verge, EOS etc. hebben allemaal een fundament waar ze op kunnen bouwen. Ze hebben genoeg backing/support, dus die verdijwnen echt niet vandaag of morgen.

Daarnaast komen er nog steeds tientallen coins per week bij waar je niks aan hebt.

Ik weet niet of bear market net zo lang gaat duren totdat alle shitcoins weg zijn. Denk dat dat te makkelijk gedacht is.
pi_179891875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat heel veel grotere shitcoins echt nog niet gaan verdwijnen hoor. Wishful thinking in mijn ogen. Ik zou het toejuichen, maar dat gaat nog niet gebeuren.

Ripple, Verge, EOS etc. hebben allemaal een fundament waar ze op kunnen bouwen. Ze hebben genoeg backing/support, dus die verdijwnen echt niet vandaag of morgen.

Daarnaast komen er nog steeds tientallen coins per week bij waar je niks aan hebt.

Ik weet niet of bear market net zo lang gaat duren totdat alle shitcoins weg zijn. Denk dat dat te makkelijk gedacht is.
(Helaas) ben ik het hier volledig mee eens. Had liever gezien dat shitcoins sneller verdwenen, maar zie dat niet snel gebeuren.
pi_179891890
Als Szabo je project kapot maakt _O_

NickSzabo4 twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 09:28:56 In EOS a few complete strangers can freeze what users thought was their money. Under the EOS protocol you must trust a "constitutional" organization comprised of people you will likely never get to know. The EOS "constitution" is socially unscalable and a security hole. https://t.co/WusEqBMGBp reageer retweet
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:25:37 #48
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179891924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:23 schreef KappenBakken het volgende:
Als Szabo je project kapot maakt _O_

NickSzabo4 twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 09:28:56 In EOS a few complete strangers can freeze what users thought was their money. Under the EOS protocol you must trust a "constitutional" organization comprised of people you will likely never get to know. The EOS "constitution" is socially unscalable and a security hole. https://t.co/WusEqBMGBp reageer retweet
Wie is Szabo?
Bekend / populair persoon die het vaak bij juiste eind heeft ?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179891965
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wie is Szabo?
Bekend / populair persoon die het vaak bij juiste eind heeft ?
Heeft onder andere smart contracts bedacht, Bitgold bedacht ver voor Bitcoin (was bijna volledig op dezelfde principes gebouwd).

https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Szabo
pi_179891986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
The flippening..
qft, jij zei het als eerste, ik was erbij! 19/6/2018
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:29:24 #51
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179891989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Heeft onder andere smart contracts bedacht, Bitgold bedacht ver voor Bitcoin (was bijna volledig op dezelfde principes gebouwd).

https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Szabo

Duidelijk, thanks! ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179891998
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Duidelijk, thanks! ^O^
Wel een naam om te onthouden als je in crypto bezig bent :)
pi_179892041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat heel veel grotere shitcoins echt nog niet gaan verdwijnen hoor. Wishful thinking in mijn ogen. Ik zou het toejuichen, maar dat gaat nog niet gebeuren.

Ripple, Verge, EOS etc. hebben allemaal een fundament waar ze op kunnen bouwen. Ze hebben genoeg backing/support, dus die verdijwnen echt niet vandaag of morgen.

Daarnaast komen er nog steeds tientallen coins per week bij waar je niks aan hebt.

Ik weet niet of bear market net zo lang gaat duren totdat alle shitcoins weg zijn. Denk dat dat te makkelijk gedacht is.
Misschien is het wel wishful thinking inderdaad, maar dat de markt zo verdeeld is doet het totaal concept van crypto en waaruit het geboren is geen goed. Dus misschien maakt me dat ook wel wat angstiger dan over de gehele markt.

Een Verge bijvoorbeeld zou echt geen crash moeten overleven. Als je met deze tech echt de wereld wilt veroveren moet er natuurlijk samengewerkt worden. Je denkt toch niet dat de BIS wakker ligt van Verge. Als er veel applicaties worden gebouwt op bijvoorbeeld BTC (2nd layer/ 3th layer) dan beginnen ze hem langzaam aan echt te knijpen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179892117
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alleen met NCASH verlies gemaakt
ga je nog een keer weer terugkopen denk je? Gister was er opeens een mooi pumpje
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 11:41:27 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179892175
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef m.k het volgende:

[..]

ga je nog een keer weer terugkopen denk je? Gister was er opeens een mooi pumpje
Maybe :D Op dit moment iets lager op mijn lijstje.

WAN AION ICX staatn bovenaan.

Zelf denk ik dat ENJ ook nog steeds goed gaat komen, maar blijft een raar project qua prijs. Ze werken wel hard en krijgen steeds meer toepassingen, dus moet een keer goedkomen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:43:59 #56
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179892220
Ben nu updated roadmap aan het lezen van Utrust, vind het er best goed uitzien. De liggen best wel voor op schema.

https://utrust.com/#roadmap

Het meest interesante lijkt me:
- ICO Escrow system beta*

Dat kan toch best heel groot worden? Of is het hoop geblaat?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179892259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Maybe :D Op dit moment iets lager op mijn lijstje.

WAN AION ICX staatn bovenaan.

Zelf denk ik dat ENJ ook nog steeds goed gaat komen, maar blijft een raar project qua prijs. Ze werken wel hard en krijgen steeds meer toepassingen, dus moet een keer goedkomen.
ICX nog steeds ja? Ik heb ze nog wel maar recente ontwikkelingen vind ik wel zuur.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 11:48:53 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179892304
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:46 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

ICX nog steeds ja? Ik heb ze nog wel maar recente ontwikkelingen vind ik wel zuur.
Waar ik bij ICX steeds tegenaan loop is eigenlijk bizar slechte communicatie. Als je dat dan combineert met de bugs die hier en daar tevoorschijn komen schiet het niet echt op. Als ze snel en helder zouden communiceren zou het echt veel minder negatief effect hebben.

Edit: Trouwens, weet iemand of er een bug is gevonden tijdens public test van VeChain? Niks van gehoord, maar misschien iets gemist? Best knap als ze niks hebben gevonden aangezien toch aardig wat top 20 coins bugs hebben gehad.
pi_179892319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Waar ik bij ICX steeds tegenaan loop is eigenlijk bizar slechte communicatie. Als je dat dan combineert met de bugs die hier en daar tevoorschijn komen schiet het niet echt op. Als ze snel en helder zouden communiceren zou het echt veel minder negatief effect hebben.
Jup. Maar ja slechte communicatie lijkt de norm bij veel projecten.

Edit: niet dat het daardoor minder slecht is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 11:51:02 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179892336
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jup. Maar ja slechte communicatie lijkt de norm bij veel projecten.

Edit: niet dat het daardoor minder slecht is.
Mja, komt ook omdat veel projecten echt alleen maar nerds hebben die prima kunnen coderen, maar 0 socials skills hebben. Cliche wat ik nu zeg, maar het wordt keer op keer bevestigd lijkt het.

VeChain en Enjin pakken dit anders aan en communiceren ook veel beter in mijn ogen.
pi_179892346
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:43 schreef ssjgoku het volgende:
Ben nu updated roadmap aan het lezen van Utrust, vind het er best goed uitzien. De liggen best wel voor op schema.

https://utrust.com/#roadmap

Het meest interesante lijkt me:
- ICO Escrow system beta*

Dat kan toch best heel groot worden? Of is het hoop geblaat?
Dat kan ieder platform dat smart contracts kan uitvoeren, zie het als een veredelde multi signature wallet.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:52:51 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179892373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Waar ik bij ICX steeds tegenaan loop is eigenlijk bizar slechte communicatie. Als je dat dan combineert met de bugs die hier en daar tevoorschijn komen schiet het niet echt op. Als ze snel en helder zouden communiceren zou het echt veel minder negatief effect hebben.

Edit: Trouwens, weet iemand of er een bug is gevonden tijdens public test van VeChain? Niks van gehoord, maar misschien iets gemist? Best knap als ze niks hebben gevonden aangezien toch aardig wat top 20 coins bugs hebben gehad.
Als de vinder ze publiek maakt krijgt ie geen cash. Kwam het gister toevallig tegen op Reddit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:53:05 #63
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179892378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat kan ieder platform dat smart contracts kan uitvoeren, zie het als een veredelde multi signature wallet.
Oh ok.. hoop geblaat dus. Meh, ze doen hier zo groot over.
Dat mensen zogenaamd dan veilig kunnen mee doen aan ICO's, en scams voorbij zijn. :/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179892387
Ik heb mijn twijfels waarom vechain een ico platform voor de grootste shitcoins is geworden.
Ze hebben toch DNV-GL, PWC, De grootste tracking business Verdomme.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 11:58:21 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179892461
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Als de vinder ze publiek maakt krijgt ie geen cash. Kwam het gister toevallig tegen op Reddit.
Ah, makes sense. Ik vond het al heel erg netjes anders :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb mijn twijfels waarom vechain een ico platform voor de grootste shitcoins is geworden.
Ze hebben toch DNV-GL, PWC, De grootste tracking business Verdomme.
Ik kan bij jou nooit inschatten of je serieus bent of echt een stuk ongeduld bent. Ze zijn nog niet eens officieel live man en hebben 3 of 4 ICO's staan waarvan 1 echt hele grote.

Als je je mening baseert op alleen deze 3 of 4 dan ben je gewoon ongeduldig. Ik heb echt vaak het gevoel dat je op zoek bent naar een get rich overnight scheme. Not gonna happen.
pi_179892478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ah, makes sense. Ik vond het al heel erg netjes anders :P

[..]

Ik kan bij jou nooit inschatten of je serieus bent of echt een stuk ongeduld bent. Ze zijn nog niet eens officieel live man en hebben 3 of 4 ICO's staan waarvan 1 echt hele grote.

Als je je mening baseert op alleen deze 3 of 4 dan ben je gewoon ongeduldig. Ik heb echt vaak het gevoel dat je op zoek bent naar een get rich overnight scheme. Not gonna happen.
Weetje ik hoef niet rijk te worden, maar ook niet arm. :')
Vakman pur sang
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:01:30 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179892514
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Weetje ik hoef niet rijk te worden, maar ook niet arm. :')
Had je je geld naar de Rabobank moeten brengen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179892516
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh ok.. hoop geblaat dus. Meh, ze doen hier zo groot over.
Dat mensen zogenaamd dan veilig kunnen mee doen aan ICO's, en scams voorbij zijn. :/
Het gaat uiteindelijk om hoe je het uitvoert. Ik wil het ook zeker niet afkraken, het is nuttig en goed voor het vertrouwen van investeerders in een project.

Bekende voorbeelden:

- als een project een doel op z'n roadmap heeft gehaald, zoals aangegeven voor en tijdens de ICO, wordt een volgend deel van het opgehaalde budget vrijgegeven. Dat is 1 deel van een mogelijke escrow, vaak zijn er dan nog wel mensen nodig om vast te stellen of het behaald is, zij bezitten dan de key om het escrow smart contact te activeren.

- tokens worden automatisch naar ratio verdeeld onder investeerders op een vastgestelde dag nadat een bepaalde ondergrens is behaald van wat men op wilde halen. En dat kan automatisch.
pi_179892581
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Had je je geld naar de Rabobank moeten brengen
Klopt helemaal.
Maar dat doe ik ook voor een deel, wat ik in crypto steek is zeker misbaar.

Het ging mij om de focus van bedrijfsvoering, we horen maar weinig meer van DNV-GL en BMW.
Kan nog komen inderdaad.
Vakman pur sang
pi_179892623
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Weetje ik hoef niet rijk te worden, maar ook niet arm. :')
Geduld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179892627
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Maar dat doe ik ook voor een deel, wat ik in crypto steek is zeker misbaar.

Het ging mij om de focus van bedrijfsvoering, we horen maar weinig meer van DNV-GL en BMW.
Kan nog komen inderdaad.
Jezus wat ben je ongeduldig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:16:42 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179892750
Misschien moet je anders vragen of ze je de notulen en agenda wekelijks willen sturen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:34:50 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179893102
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb mijn twijfels waarom vechain een ico platform voor de grootste shitcoins is geworden.
Ze hebben toch DNV-GL, PWC, De grootste tracking business Verdomme.
Is dat niet Waves, met al die rommel en scamcoins? :X

Toen ze dat Vostok ofzo aankondigden was ik er echt helemaal klaar mee. Als je jouw product niet geschikt vind voor business en daar een totaal seperaat product voor wil maken dan doe je mijn inziens echt iets fout...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179893247
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Als de vinder ze publiek maakt krijgt ie geen cash. Kwam het gister toevallig tegen op Reddit.
Reddit _O_
pi_179893862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, komt ook omdat veel projecten echt alleen maar nerds hebben die prima kunnen coderen, maar 0 socials skills hebben. Cliche wat ik nu zeg, maar het wordt keer op keer bevestigd lijkt het.

VeChain en Enjin pakken dit anders aan en communiceren ook veel beter in mijn ogen.
Beter als je de nerderige coders vertrouwt dan de snelle marketing boys
pi_179893979
Vechain gaat mij echt viesrijk maken
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:24:52 #77
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179893988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain gaat mij echt viesrijk maken
Hoop het echt voor je man. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:27:46 #78
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179894034
$ shellcheck myscript
No issues detected!

$

Ben weer eens goed bezig. :D
Thuiswerken ftw.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179894075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain gaat mij echt viesrijk maken
Ik durf het hopen, maar zou nog geen ontslag nemen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:33:32 #81
61320 TwztId
ja toch..
pi_179894127
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Het feit dat de belanghebbenden van EOS ook belang hebben in Bitfinex en Tether zou toch al bellen, rode vlaggen, zwaailichten, sirenes en vuvuzela's moeten triggeren bij iedereen?

Een grote corrupte bende, heel ver bij wegblijven
Nouja ik hou ze er maar liever bij dan.

"Crypto trading" is in zijn geheel toch al corrupt.

Als de mensen achter Bitfinex en Tether besluiten om hun biezen te pakken zie ik het somber in voor de prijs.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 13:42:56 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179894332
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Maar dat doe ik ook voor een deel, wat ik in crypto steek is zeker misbaar.

Het ging mij om de focus van bedrijfsvoering, we horen maar weinig meer van DNV-GL en BMW.
Kan nog komen inderdaad.
BMW snap ik dat je dat zegt, maar DNV GL? Serieus?

DNV GL zit VeChain harder the shillen dan ik, JeSuis en Dima opgeteld man. Ze hebben een data management systeem draaien (Veracity) waar VeChain een onderdeel van is en al hun 80.000 klanten kunnen daar gebruik van maken.

Serieus, wat wil je nog meer?

Ik zou echt snappen als je commentaar zou hebben op Renault, BMW of zelfs Chinese Tobacco, maar DNV GL?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 13:45:53 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179894394
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Beter als je de nerderige coders vertrouwt dan de snelle marketing boys
Beter heb je ze allebei :) Zonder nerds heb je geen fatsoenlijk product. Zonder marketing ben je niks meer dan een hobbyclub en heb ik er niks aan als investeerder.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:47:48 #84
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179894443
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beter heb je ze allebei :) Zonder nerds heb je geen fatsoenlijk product. Zonder marketing ben je niks meer dan een hobbyclub en heb ik er niks aan als investeerder.
Ik heb het gevoel dat marketing door wat projecten zwaar wordt onderschat. :/
Denk er zelfs last van te hebben. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179894490
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beter heb je ze allebei :) Zonder nerds heb je geen fatsoenlijk product. Zonder marketing ben je niks meer dan een hobbyclub en heb ik er niks aan als investeerder.
Tuurlijk, maar de marketingboy verkoopt je de wereld zonder te checken bij de nerd coder of het eigenlijk wel allemaal kan.

Dat is de huidige situatie.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 13:50:16 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179894493
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat marketing door wat projecten zwaar wordt onderschat. :/
Denk er zelfs last van te hebben. :(
Het is zoeken naar een middenweg. Je hebt ook niks aan marketing als je 0 product hebt om te laten zien. Er zijn maar een paar coins die het echt goed gebalanceerd doen in mijn ogen. Meeste coins hebben of geen marketing en wel een prima product of heel veel marketing en echt geen product.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 13:51:08 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179894517
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:50 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar de marketingboy verkoopt je de wereld zonder te checken bij de nerd coder of het eigenlijk wel allemaal kan.

Dat is de huidige situatie.
True, in heel veel gevallen wel en daar moeten wij dan doorheen proberen te prikken. Blijft lastig :D
pi_179894549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

True, in heel veel gevallen wel en daar moeten wij dan doorheen proberen te prikken. Blijft lastig :D
Ik probeer mijn steentje bij te dragen ;)
pi_179894576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:30 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik durf het hopen, maar zou nog geen ontslag nemen.
duurt nog wel 5 jaar schat ik
pi_179894641
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wie is Szabo?
Bekend / populair persoon die het vaak bij juiste eind heeft ?
Satoshi Nakamoto. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:58:33 #91
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179894685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Satoshi Nakamoto. :P
Haha, dat stukje heb ik idd ook gelezen. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:13:47 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179895016
So far, alles groen hier btw. +10% :)
Gisteren ook al, dus langzaam en beetjes komen we er wel :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179895732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Satoshi Nakamoto. :P
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Haha, dat stukje heb ik idd ook gelezen. :D
Kwam al in '94 met smart contracts, en wij maar doen alsof het een nieuw concept is.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:44:44 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179895795
Volgens mij is Satoshi Nakamoto is niet een persoon, maar gewoon een groep mensen. Daarom kan ook niemand met recht claimen Satoshi te zijn en is het altijd te ontkennen zonder te liegen.

Ik verwacht dat Finney en Szabo er wel bij betrokken waren. Wright zal wel de buurvrouw van de schoonmaakster van Finney, ooit een keer gesproken hebben op het schoolplein.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179895839
alle beetjes helpen uiteraard maar voordat we met z'n allen weer eens op het niveau van januari zitten qua Bitcoin en altcoins dan hebben we nog een hele lange weg te gaan. Sommige coins gaan het denk ik niet nog eens waarmaken ben ik bang. Kans gemist zeg maar
pi_179896025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef metallicelmo het volgende:
alle beetjes helpen uiteraard maar voordat we met z'n allen weer eens op het niveau van januari zitten qua Bitcoin en altcoins dan hebben we nog een hele lange weg te gaan. Sommige coins gaan het denk ik niet nog eens waarmaken ben ik bang. Kans gemist zeg maar
zeg het maar, welke?
pi_179896034
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

zeg het maar, welke?
Komodo!
pi_179896052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Komodo!
~O>
pi_179896061
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is dat niet Waves, met al die rommel en scamcoins? :X

Toen ze dat Vostok ofzo aankondigden was ik er echt helemaal klaar mee. Als je jouw product niet geschikt vind voor business en daar een totaal seperaat product voor wil maken dan doe je mijn inziens echt iets fout...
Het gaat er om dat bedrijven niet in zee willen met een open Blockchain. Kan Waves niks aan doen. Bedrijven willen blockchain technologie vooralsnog alleen in een gesloten, private setting gebruiken. Vandaar Vostok. Juist heel slim van Waves om hier op tijd op in te springen
pi_179896081
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

~O>
Nu vind je het vast niet erg dat ik iets heel stellig beweer :P
pi_179896082
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Het gaat er om dat bedrijven niet in zee willen met een open Blockchain. Kan Waves niks aan doen. Bedrijven willen blockchain technologie vooralsnog alleen in een gesloten, private setting gebruiken. Vandaar Vostok. Juist heel slim van Waves om hier op tijd op in te springen
Je zegt het alsof het de waarheid is
pi_179896091
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Het gaat er om dat bedrijven niet in zee willen met een open Blockchain. Kan Waves niks aan doen. Bedrijven willen blockchain technologie vooralsnog alleen in een gesloten, private setting gebruiken. Vandaar Vostok. Juist heel slim van Waves om hier op tijd op in te springen
Ondernemingen begonnen ook met een intranet, uiteindelijk zitten ze toch gewoon allemaal op het internet.
pi_179896120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nu vind je het vast niet erg dat ik iets heel stellig beweer :P
sommige dingen zijn niet serieus te nemen. slecht praten over komodo en vechain bijvoorbeeld
pi_179896136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:57 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ondernemingen begonnen ook met een intranet, uiteindelijk zitten ze toch gewoon allemaal op het internet.
Klopt. Maar de open platforms zijn er nu nog niet klaar voor.
pi_179896143
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:59 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Klopt. Maar de open platforms zijn er nu nog niet klaar voor.
zegt wie
pi_179896173
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:56 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je zegt het alsof het de waarheid is
Komt omdat ik Waves HODL. Waves is my precious.
pi_179896193
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:59 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

zegt wie
Zeg ik
pi_179896259
Zo, kiek die TRON 's gaan zeg, 15%.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:04:59 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179896262
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Het gaat er om dat bedrijven niet in zee willen met een open Blockchain. Kan Waves niks aan doen. Bedrijven willen blockchain technologie vooralsnog alleen in een gesloten, private setting gebruiken. Vandaar Vostok. Juist heel slim van Waves om hier op tijd op in te springen
Ze doen het tegenovergestelde van Vechain, die zijn private, maar gaan open. Die hebben me toch een lijst met bedrijven die meedoen ;)

En tsja, het komt heel erg over als:

"We gaan iets fantastisch maken!"

Op het moment dat het bijna af is...

"Hmm blijkbaar zit hier bijna niemand op te wachten, wacht weet je wat... nu gaan we gewoon iets anders fantastisch maken!"

Zoals bij heel erg veel coins heb ik ook bij Waves het idee gekregen dat ze een oplossing hebben gemaakt voor een (op dit moment) niet bestaand probleem.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:05:16 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179896266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain gaat mij echt viesrijk maken
+1
$12 eoy en dan volgend jaar doormoonen naar Lambo.
pi_179896287
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

+1
$12 eoy en dan volgend jaar doormoonen naar Lambo.
is gedoormoondt met d of dt?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:09:31 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179896336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

is gedoormoondt met d of dt?
dt

gedtoormoont
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:10:32 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179896358
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

+1
$12 eoy en dan volgend jaar doormoonen naar Lambo.
x400 _O_

Dan kan ik makkelijk 7 lambo's kopen. Eentje voor elke dag van de week _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179896427
Tering, eerste keer strand dit jaar en levend verbrand. :X
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:21:01 #115
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179896583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef illusions het volgende:
Tering, eerste keer strand dit jaar en levend verbrand. :X
Goed insmeren! Kan je best wel nare verwondingen aan overhouden :/
Maar hoe zijn temps daar? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179896595
Wat mij opvalt is dat als je kijkt naar alltime high van coins dat vrijwel alle coins rondom 5 tot 9 januari van dit jaar echt gigantische stijgingen hadden. Wat was er zo bijzonder die dagen? ik kan me dat niet zo goed meer herinneren
pi_179896642
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij opvalt is dat als je kijkt naar alltime high van coins dat vrijwel alle coins rondom 5 tot 9 januari van dit jaar echt gigantische stijgingen hadden. Wat was er zo bijzonder die dagen? ik kan me dat niet zo goed meer herinneren
FOMO wordt steeds heviger natuurlijk. Totdat de boel in stort.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:38:45 #118
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179897021
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef illusions het volgende:
Tering, eerste keer strand dit jaar en levend verbrand. :X
Hoe lang woon je er al? Toen ik op aruba wooonde verbrande ik namelijk nooit 🙈 mu lig ik enkel in de schaduw.. 40+ vandaag 😎 morgen weer dagje onder water
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:42:22 #119
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_179897104
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:45:43 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179897189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef illusions het volgende:
Tering, eerste keer strand dit jaar en levend verbrand. :X
Huidkanker is geen grapje maat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:46:20 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179897207
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Huidkanker is geen grapje maat
Geloof niet dat je dat van 1x verbranden meteen krijgt? Dan zou ik het al 86x moeten hebben :X
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:47:32 #122
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_179897234
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij opvalt is dat als je kijkt naar alltime high van coins dat vrijwel alle coins rondom 5 tot 9 januari van dit jaar echt gigantische stijgingen hadden. Wat was er zo bijzonder die dagen? ik kan me dat niet zo goed meer herinneren
Dat waren de dagen dat ik dacht, he ik moet eens afromen! Maar nooit gedaan _O_
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:44 #123
61320 TwztId
ja toch..
pi_179897457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat waren de dagen dat ik dacht, he ik moet eens afromen! Maar nooit gedaan _O_
Dat waren de dagen dat ik begon, en ik me even later afvroeg of ik uberhaupt ooit nog wel zou kunnen afromen :')

Vraag ik me nog steeds af trouwens..
pi_179897508
Bedrijven willen een open blockchain icm een governance model :)

💯 decentralisatie is een utopie
pi_179897649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
💯 decentralisatie is een utopie
Dit klopt gewoon niet. Decentralisatie vindt al plaats, het zou een utopie kunnen zijn dat bedrijven genteresseerd zijn in decentralisatie, dat is een prima verdedigbare stelling, maar wat je nu zegt is aantoonbaar onjuist.

Kijk alleen maar naar alle mensen die torrents gebruikt hebben, dat was al decentralisatie en zeker geen utopie.
pi_179897668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit klopt gewoon niet. Decentralisatie vindt al plaats, het zou een utopie kunnen zijn dat bedrijven genteresseerd zijn in decentralisatie, dat is een prima verdedigbare stelling, maar wat je nu zegt is aantoonbaar onjuist.

Kijk alleen maar naar alle mensen die torrents gebruikt hebben, dat was al decentralisatie en zeker geen utopie.
Wel een mooi voorbeeld van 'revolutionaire' technologie waar legaal geen droog brood aan te verdienen is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179897684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wel een mooi voorbeeld van 'revolutionaire' technologie waar legaal geen droog brood aan te verdienen is.
Klopt. Maar wel een voorbeeld van decentralisatie dat en mainstream adoptie heeft gekregen en werkte.

Dus zeggen dat het een utopie is is gewoon onzin.
pi_179897720
Heeft Tron trouwens niet recent Bittorrent gekocht? _O- _O- _O- _O-
pi_179897723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Klopt. Maar wel een voorbeeld van decentralisatie dat en mainstream adoptie heeft gekregen en werkte.

Dus zeggen dat het een utopie is is gewoon onzin.
Nou ja, mainstream adoptie.... Om illegaal je flims ed binnen te halen ja. Om legit spul te verspreiden heb ik het misschien drie keer gebruikt zien worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:14:49 #130
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_179897757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Klopt. Maar wel een voorbeeld van decentralisatie dat en mainstream adoptie heeft gekregen en werkte.

Dus zeggen dat het een utopie is is gewoon onzin.
pi_179897760
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, mainstream adoptie.... Om illegaal je flims ed binnen te halen ja. Om legit spul te verspreiden heb ik het misschien drie keer gebruikt zien worden.
Sinds wanneer is legaliteit een relevante factor bij mainstream adoptie?

En als het dat al was is het nog steeds onmogelijk omdat elke staat eigen wetten heeft etc, dus vanaf waar moeten we dan gaan meten of iets legaal/illegaal is om te kijken?

Iedereen in mijn omgeving heeft ooit wel een torrent gebruikt om iets te downloaden, van ebooks tot porno tot de nieuwste game of thrones. Dat is mainstream adoptie.
pi_179897770
Iemand hier veel ervaring met hoe ICO's precies in elkaar zitten? Ik kwam een tweet tegen waar het volgende werd verondersteld en ik moet zeggen dat het best wel aannemelijk klinkt dat dit op redelijk grote schaal gebeurd.

ICO A haalt geld binnen, laten we zeggen $20m.
Ze houden van die $20 mil slechts 1 mil zelf en de rest stoppen ze in:

ICO B haalt 30 mil op en doet precies hetzelfde etc.

Zo zal jou 1 ETH vele malen geleveraged worden doordat deze ICO's speculeren op de volgende ICO.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:15:25 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179897771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geloof niet dat je dat van 1x verbranden meteen krijgt? Dan zou ik het al 86x moeten hebben :X
Nee je zult niet krijgen van 1x, maar wees er maar voorzichtig mee. Het is nergens voor nodig om onnodig te verbranden en daarbij een flink gezondheidsrisico te nemen.

Zegt degene die onder het genot van een biertje graag mag roken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:19:44 #135
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179897840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:15 schreef ITrade het volgende:
Iemand hier veel ervaring met hoe ICO's precies in elkaar zitten? Ik kwam een tweet tegen waar het volgende werd verondersteld en ik moet zeggen dat het best wel aannemelijk klinkt dat dit op redelijk grote schaal gebeurd.

ICO A haalt geld binnen, laten we zeggen $20m.
Ze houden van die $20 mil slechts 1 mil zelf en de rest stoppen ze in:

ICO B haalt 30 mil op en doet precies hetzelfde etc.

Zo zal jou 1 ETH vele malen geleveraged worden doordat deze ICO's speculeren op de volgende ICO.
Zijn dus eigl scam ICO's als ik dit zo lees.
Zelf nog niet meegemaakt. Of wellicht moet ik dit anders verwoorden, heb er bij de mijne nog geen bewijs van gezien.
Zijn er bronnen van? Zal me namelijk niets verbazen idd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179897875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit klopt gewoon niet. Decentralisatie vindt al plaats, het zou een utopie kunnen zijn dat bedrijven genteresseerd zijn in decentralisatie, dat is een prima verdedigbare stelling, maar wat je nu zegt is aantoonbaar onjuist.

Kijk alleen maar naar alle mensen die torrents gebruikt hebben, dat was al decentralisatie en zeker geen utopie.
ik praat Dan ook in cryptosferen

💯 decentralisatie in crypto gaat gwn niet werken

Je krijgt gwn scams corruptie cartelvorming

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2018 16:23:13 ]
pi_179897904
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik praat Dan ook in cryptosferen

💯 decentralisatie in crypto gaat gwn niet werken

Je krijgt gwn corruptie cartelvorming
zeg dat Dan joh
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:27:09 #138
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179897964
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik praat Dan ook in cryptosferen

💯 decentralisatie in crypto gaat gwn niet werken

Je krijgt gwn scams corruptie cartelvorming
Deels wel eens.
Maar er zitten ook veel voordelen aan, en het is toch afhankelijk van de partijen, of ze corrupt zijn ja of te nee lijkt me.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:29:33 #139
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179898024
Ander vraagje, we hebben het over corruptie.
Je kunt vrijwel alles nakijken op een blockchain, hoe precies dan? (behalve private I guess)
En if yes, is het te tackelen met e.o.a. oplossing?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179898142
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:29 schreef ssjgoku het volgende:
Ander vraagje, we hebben het over corruptie.
Je kunt vrijwel alles nakijken op een blockchain, hoe precies dan? (behalve private I guess)
En if yes, is het te tackelen met e.o.a. oplossing?
Ik snap je vraag niet. Hoe bedoel je "hoe precies dan"?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:38:40 #141
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179898220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet. Hoe bedoel je "hoe precies dan"?
Oh, de corruptie.
Alles is vrijwel na te zien?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179898272
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh, de corruptie.
Alles is vrijwel na te zien?
Oh ik weet niet waar Dima op doelt.

Maar hier zijn 3 voorbeelden m.b.t. EOS die volledig off-chain plaatsvinden.

quote:
Some problems with with EOS block producers freezing balances:
1. you're a BP. You get control over the chain with 3 other BPs. You can now accuse tokenholders of wrongdoing and threaten to freeze them unless they pay up. It's a nice racket.

2. you're a government. you know there are major BPs in your jurisdiction. you send BPs letters nicely telling them to freeze certain balances, or you'll arrest them. the BPs comply and contrive an excuse as to why

3. you're block one. you get a nice letter from the government asking you to police the chain, or have your assets seized. you issue a monthly blacklist to BPs, and they pass those restrictions on to the chain
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:57:28 #143
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179898630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oh ik weet niet waar Dima op doelt.

Maar hier zijn 3 voorbeelden m.b.t. EOS die volledig off-chain plaatsvinden.

[..]

Eh, ok.
Wat zijn BP's?
Waarom kunnen zij dit doen? Dat kan neem ik aan blocked worden.
Dus, grote fout van EOS of?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:06:31 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179898875
Er gaat iets gebeuren met CPChain de komende dagen, het volume is ineens flink gestegen ondanks het feit dat hij alleen op een kleine exchange verkrijgbaar is en de prijs knalt ook omhoog.

Ik vermoed een listing op nieuwe exchanges
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179901856
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Deels wel eens.
Maar er zitten ook veel voordelen aan, en het is toch afhankelijk van de partijen, of ze corrupt zijn ja of te nee lijkt me.
mensen zijn gewoon corrupt
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:06:59 #146
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179901887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

mensen zijn gewoon corrupt
Klopt helemaal.
Maar dan heb je mensen zoals ik. Met principes. Dat dergelijke dingen niet kunnen. :7

Ik bedoel, jij toch ook?! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179901914
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:06 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Maar dan heb je mensen zoals ik. Met principes. Dat dergelijke dingen niet kunnen. :7

Ik bedoel, jij toch ook?! :D
neuh
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:09:30 #148
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179901932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

neuh
o|O
Vandaar dus.
Maar goed dat er ook mensen met principes zijn. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179902138
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:09 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

o|O
Vandaar dus.
Maar goed dat er ook mensen met principes zijn. ^O^
:')
pi_179902160
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

mensen zijn gewoon corrupt
precies, macht corrumpeert, daarom decentralisatie zodat je geen invloedrijke machtsposities meer hebt
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:19:40 #151
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179902181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
Betekent deze smiley iets?
Of gewoon out of words, ala uitgeluld?
I rest my case, met je "corruptie".
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179902692
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

precies, macht corrumpeert, daarom decentralisatie zodat je geen invloedrijke machtsposities meer hebt
wat als iemand dat ding op pauze zet?
pi_179902793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij opvalt is dat als je kijkt naar alltime high van coins dat vrijwel alle coins rondom 5 tot 9 januari van dit jaar echt gigantische stijgingen hadden. Wat was er zo bijzonder die dagen? ik kan me dat niet zo goed meer herinneren
30~35 graden, zee 23 en m'n zwembad 26 *D

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef revpolen het volgende:

[..]

Hoe lang woon je er al? Toen ik op aruba wooonde verbrande ik namelijk nooit 🙈 mu lig ik enkel in de schaduw.. 40+ vandaag 😎 morgen weer dagje onder water
Toch al een jaar of 10, maar ik ga weinig in de zon verder. Verbrand normaal ook nooit maar naarmate ik ouder word wel ineens, heel raar.
pi_179902910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:39 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

wat als iemand dat ding op pauze zet?
shitcoin
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:58:57 #155
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179903177
Pauscoin
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:59:24 #156
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179903191
https://github.com/OpenZe(...)fecycle/Pausable.sol

Antwoord van topictitel :P Hele functie is er!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:02:12 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179903282
Ziet er simpel uit, snap ik zelfs nog met m'n Pascal uit het dos-tijdperk :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179903295
:z :z :z
pi_179903453
Da's niet de daadwerkelijke functie trouwens, hij callt 'm alleen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:11:33 #160
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179903564
Nieuwe keuken + badkamer, zo goed als rond. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179903855
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:11 schreef ssjgoku het volgende:
Nieuwe keuken + badkamer, zo goed als rond. :D
Zonder hoeken is het wel makkelijk schoonmaken.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:21:20 #162
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179903906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zonder hoeken is het wel makkelijk schoonmaken.
Hahaha. :D
Ik ben allang blij man.
Vooral badkamer... :)
Keuken was nog ok, maar kwil voor badkamer het e.e.a uitbreken, groter maken, en gewoon goed maken. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179905141
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:59 schreef ssjgoku het volgende:
https://github.com/OpenZe(...)fecycle/Pausable.sol

Antwoord van topictitel :P Hele functie is er!
is dit de source code van seal
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:24:45 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179906287
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179906595
quote:
Ah, niets gemist dus door niet in te stappen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 21:52:33 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179907248
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, niets gemist dus door niet in te stappen.
Wel! 200% winst in een paar dagen door debiele stijging wat nergens op sloeg :P
pi_179907862
Wat is nou de beste wallet om te gebruiken?
pi_179907921
Wally
pi_179908028
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179908525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de beste wallet om te gebruiken?
Als ik een wallet gebruik, Exodus, maar gebruik bijna geen wallets eigenlijk. Gewoon alles op de exchange. :P
pi_179908689
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Als ik een wallet gebruik, Exodus, maar gebruik bijna geen wallets eigenlijk. Gewoon alles op de exchange. :P
Precies.... alles onder 10k mooi op exchange laten...

En hodlen boven 10k op wallet
pi_179908984
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:48 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Precies.... alles onder 10k mooi op exchange laten...

En hodlen boven 10k
in wallet.
  woensdag 20 juni 2018 @ 04:25:27 #174
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179912145
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:48 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Precies.... alles onder 10k mooi op exchange laten...

En hodlen boven 10k op wallet
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179912385
Korean Cryptocurrency Exchange Bithumb Loses More Than $30 Million in Hack

https://www.wsj.com/artic(...)n-in-hack-1529465655
  woensdag 20 juni 2018 @ 07:00:35 #176
61320 TwztId
ja toch..
pi_179912543
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:04 schreef Montana_ir het volgende:
Korean Cryptocurrency Exchange Bithumb Loses More Than $30 Million in Hack

https://www.wsj.com/artic(...)n-in-hack-1529465655
Blijven we bezig... :N

Al die amateuristische kut exchanges verkloten de boel..

Als ze nou is maar 1 van die 100en miljoenen die ze verdienen steken in de beveiliging van hun shit.
pi_179912605
Ben best zuur van die Tron eigenlijk. Zomaar 15% pakken zonder me even in te lichten stelletje kutlullen.
pi_179912963
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:04 schreef Montana_ir het volgende:
Korean Cryptocurrency Exchange Bithumb Loses More Than $30 Million in Hack

https://www.wsj.com/artic(...)n-in-hack-1529465655
:') :') :')

Man man man
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179912975
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Als ik een wallet gebruik, Exodus, maar gebruik bijna geen wallets eigenlijk. Gewoon alles op de exchange. :P
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:04 schreef Montana_ir het volgende:
Korean Cryptocurrency Exchange Bithumb Loses More Than $30 Million in Hack

https://www.wsj.com/artic(...)n-in-hack-1529465655
pi_179912979
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:00 schreef TwztId het volgende:
Al die amateuristische kut exchanges verkloten de boel..
Sorry??

quote:
Bithumb is a cryptocurrency exchange headquartered in Seoul, South Korea. The exchange is the absolute leader of the cryptocurrency market in terms of daily transactions. At the end of 2017, the average daily liquidity turnover at the site is equivalent to $ 1.3 billion
Hie kom je erbij dat Bithumb een amateuristisch kut exchange is?

We zijn eerder verzadigd met amateuristische kut users die al hun coins op exchanges laten staan
pi_179912983
Not your keys, not your coins.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:19:01 #182
131603 Afwazig
Serious business
pi_179913189
Daarom is de DEX de toekomst.
pi_179913212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:19 schreef Afwazig het volgende:
Daarom is de DEX de toekomst.
Ben benieuwd hoe die van Binance eruit komt te zien. Of dat een andere DEX aan populariteit gaat winnen. Ik begin mij zelf namelijk ook te storen aan Binance met al haar competities om volume te pompen.

En niet te vergeten alle shitcoin listings.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179913224
Speaking of which, iemand dat meegekregen van Skycoin? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179913229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:24 schreef dimmak het volgende:
Speaking of which, iemand dat meegekregen van Skycoin? :')
whut?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179913231
Wat verschilt de #2 exchange eigenlijk van Binance qua cijfers? Volgens mij staat Binance best wel met stip op nr. 1 toch?

Een Bitfinex kan er volgens mij niet aan tippen, ook al profileren ze zich zogenaamd serieus door investeerders met minder dan 10k te weigeren.
pi_179913257
Wat doet die BNB token eigenlijk? Welk practisch nut heeft het behalve je trading fee met de helft te verlagen, niks toch?
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:31:07 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_179913269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:24 schreef dimmak het volgende:
Speaking of which, iemand dat meegekregen van Skycoin? :')
Dat is echt geniaal inderdaad. Zo teringslecht dat het grappig is :').
pi_179913272
VeChain is onderkoffer trouwens ook met stasi-praktijken bezig volgens mij, een handjevol crypto-groepen on FB waar ik lid van was hebben zich ineens hernoemd naar VeChain, ik lees de hele dag al berichten van idioten die geen flauw idee hebben waarom ze erin zitten. :P
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:35:02 #191
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_179913297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:52 schreef dimmak het volgende:
Not your keys, not your coins.
Hoewel je een punt hebt, zouden exchanges veiliger moeten zijn.

Stel dat jij altijd je coins goed opslaat, en nu juist op het moment dat je gaat handelen via een exchange en er gebeurt er wat. Dan kan ook jij de sjaak zijn.

Daarbij zijn er ook nooit hackers die wat van mijn spaarrekening kunnen plunderen via de traditionele bank. Een exchange zou zo veilig moeten zijn als een bank.
pi_179913399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoewel je een punt hebt, zouden exchanges veiliger moeten zijn.

Stel dat jij altijd je coins goed opslaat, en nu juist op het moment dat je gaat handelen via een exchange en er gebeurt er wat. Dan kan ook jij de sjaak zijn.

Daarbij zijn er ook nooit hackers die wat van mijn spaarrekening kunnen plunderen via de traditionele bank. Een exchange zou zo veilig moeten zijn als een bank.
Daarvoor is de DEX uitgevonden...
pi_179913403
Stel je voor, al je vermogen staat op Binance. Binance gaat compleet onderuit, exit scam, verboden door de overheid, whatever de oorzaak - totale crash. Op dat moment maakt het toch geen reet uit of je het op Binance hebt staan of in je offline wallet? Tis toch geen grijpstuiver meer waard.

Ik heb gewoon alles op Tether, niks in een wallet, en ben bij 6340 weer 100% voor BTC gaan inwisselen. Eergister 25% in VEN gedaan, no guts no glory. :D
pi_179913594
Wat is een DEX eigenlijk? Heeft iets met Waves te maken, maar wat ... ik heb geen idee.

Zou iemand zo aardig willen zijn om de URL van die Fok!Poll creator te posten?

Kan me maar moeilijk voorstellen dat mensen met 46 chromosomen zonder afwijking meer dan een paar ruggen aan zoiets als Cryptopia toevertrouwen bijv.
pi_179913783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:26 schreef illusions het volgende:
Wat verschilt de #2 exchange eigenlijk van Binance qua cijfers? Volgens mij staat Binance best wel met stip op nr. 1 toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:29 schreef illusions het volgende:
Wat doet die BNB token eigenlijk? Welk practisch nut heeft het behalve je trading fee met de helft te verlagen, niks toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:03 schreef illusions het volgende:
Wat is een DEX eigenlijk? Heeft iets met Waves te maken, maar wat ... ik heb geen idee.

Zou iemand zo aardig willen zijn om de URL van die Fok!Poll creator te posten?
Je zou zelf ook eens google kunnen gebruiken...
pi_179913801
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:24 schreef dimmak het volgende:
Speaking of which, iemand dat meegekregen van Skycoin? :')
Ze deden het af als een grap toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179913805
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze deden het af als een grap toch?
Ja :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179913836
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze deden het af als een grap toch?
Ze zijn toch een grap ook?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179913853
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je zou zelf ook eens google kunnen gebruiken...
Ik lees graag meningen van lotgenoten die ervaring hebben met het betreffende onderwerp, vandaar dat ik dit topic vul met m'n gelul. :)
pi_179913859
LucasNuzzi twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 15:57:52 PSA: If you think the #EOS launch was chaotic, wait until #TRON launches in a couple of days... I also happened to have reviewed the entire $TRX codebase. My eyes hurt. They should rebrand to "TRON: the Frankenstein of crypto." Learn more 👇 reageer retweet
Oh boy..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179914037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik lees graag meningen van lotgenoten die ervaring hebben met het betreffende onderwerp, vandaar dat ik dit topic vul met m'n gelul. :)
Dat begrijp ik. Ik ga graag in discussie over meningen en gevoel. Maar vragen over volume of wat een DEX is heeft niet zoveel met meningen te maken. Dit zijn vind ik behoorlijk abstracte zaken waar je makkelijk zo even een antwoord op kan vinden toch?
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:48:32 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179914353
Je kunt je hier inschrijven voor de airdrop van hashgard. Project gesponsord door de grote baas van Vechain:

Hashgard airdrop

De code die je krijgt vervolgens even posten in dit telegram kanaal:

http://t.me/hashgardeng
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juni 2018 @ 09:52:29 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179914445
TRON release gaat echt gaaf worden. Heb er zin in _O_

En gaaf is in dit geval niet positief. Coin waar ik meeste winst mee heb behaald tot nu toe (kansloos I know), maar godver wat zijn ze slecht.
pi_179914600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt je hier inschrijven voor de airdrop van hashgard. Project gesponsord door de grote baas van Vechain:

Hashgard airdrop

De code die je krijgt vervolgens even posten in dit telegram kanaal:

http://t.me/hashgardeng
is dit wel betrouwbaar
pi_179914906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt je hier inschrijven voor de airdrop van hashgard. Project gesponsord door de grote baas van Vechain:

Hashgard airdrop

De code die je krijgt vervolgens even posten in dit telegram kanaal:

http://t.me/hashgardeng
1666GARD

bedankt voor de tip!

[ Bericht 5% gewijzigd door eskimos_zijn_cool op 20-06-2018 10:27:42 ]
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:14:17 #206
61320 TwztId
ja toch..
pi_179914910
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:51 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Sorry??

[..]

Hie kom je erbij dat Bithumb een amateuristisch kut exchange is?

We zijn eerder verzadigd met amateuristische kut users die al hun coins op exchanges laten staan
Ja ga jij lekker traden zonder coins op een Exchange, als je constant heen en weer stuurt hou je niks over door de withdrawal fees. Je argument geldt alleen voor mensen die niet actief traden.

En 2x gehacked worden in korte tijd, veel plezier met je "niet amateuristische" exchange.. :')
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:15:38 #207
131603 Afwazig
Serious business
pi_179914947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:22 schreef dimmak het volgende:
LucasNuzzi twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 15:57:52 PSA: If you think the #EOS launch was chaotic, wait until #TRON launches in a couple of days... I also happened to have reviewed the entire $TRX codebase. My eyes hurt. They should rebrand to "TRON: the Frankenstein of crypto." Learn more 👇 reageer retweet
Oh boy..
Popcorn ingeslagen _O_
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:16:53 #208
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_179914976
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:17:52 #209
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_179914997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
TRON release gaat echt gaaf worden. Heb er zin in _O_

En gaaf is in dit geval niet positief. Coin waar ik meeste winst mee heb behaald tot nu toe (kansloos I know), maar godver wat zijn ze slecht.
Had TRON ook niet bittorrent overgenomen? Dan hebben ze toch wel wat leuks in handen..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:23:21 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_179915119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:03 schreef illusions het volgende:
Wat is een DEX eigenlijk? Heeft iets met Waves te maken, maar wat ... ik heb geen idee.

Zou iemand zo aardig willen zijn om de URL van die Fok!Poll creator te posten?

Kan me maar moeilijk voorstellen dat mensen met 46 chromosomen zonder afwijking meer dan een paar ruggen aan zoiets als Cryptopia toevertrouwen bijv.
Een DEX is een decentrale exchange. Users handelen rechtstreeks met elkaar zonder tussenkomst van een derde partij (een centrale exchange). Dit betekent dat iedereen ten alle tijden controle heeft over zijn eigen funds en exchange hacks dus verleden tijd zijn. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen wallet. Waves heeft een DEX in de wallet maar er zijn wel meer DEX's bij andere partijen.
pi_179915121
Wat is er met Skycoin aan de hand dan? En Bithumb heeft volgens mij die 30 miljoen dollar die ze nu missen gewoon op de plank liggen hoor
pi_179915148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:23 schreef metallicelmo het volgende:
Wat is er met Skycoin aan de hand dan? En Bithumb heeft volgens mij die 30 miljoen dollar die ze nu missen gewoon op de plank liggen hoor
quote:
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:32:19 #213
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179915253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt je hier inschrijven voor de airdrop van hashgard. Project gesponsord door de grote baas van Vechain:

Hashgard airdrop

De code die je krijgt vervolgens even posten in dit telegram kanaal:

http://t.me/hashgardeng
Wat vul ik in bij het veld: authcode ?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179915309
Ik ben ook bang dat EOS op deze manier helemaal niets gaat worden. Het feit dat een paar personen die jij niet kent gewoon je account uit kunnen zetten is echt niet cool. Totaal niet gedecentraliseerd dus
pi_179915539
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat vul ik in bij het veld: authcode ?
De 4 cijferige code die je via de mail hebt gekregen.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:51:08 #216
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179915560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

De 4 cijferige code die je via de mail hebt gekregen.
Ik krijg geen mail. :(
Oh, op ander emailadres wel. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179915911
Zijn we al moehoehoehoen ?

Seal, wat een godencoin

Gr Gr uit gran canaria
Lambo of Rekt
pi_179915922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:08 schreef EggsTC het volgende:
Zijn we al moehoehoehoen ?

Seal, wat een godencoin

Gr Gr uit gran canaria
Oprotten jij! Geniet van die vakantie :7
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:11:40 #219
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179915964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:08 schreef EggsTC het volgende:
Zijn we al moehoehoehoen ?

Seal, wat een godencoin

Gr Gr uit gran canaria
Fijne vakantie kerel! ^O^
Als je terug komt, zijn we moon!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179916025
Nog kekke dingen gemist?
Lambo of Rekt
pi_179916044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:15 schreef EggsTC het volgende:
Nog kekke dingen gemist?
Een hackje hier, scandaaltje daar, bugs overal.. Niets bijzonders.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179916119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een hackje hier, scandaaltje daar, bugs overal.. Niets bijzonders.
Netjes netjes... Same as usual dus
Lambo of Rekt
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:22:13 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179916150
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat vul ik in bij het veld: authcode ?
Code die je in de mail krijgt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179916155
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Netjes netjes... Same as usual dus
Zeker. Daar nog vol te houden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179916195
WhalePanda twitterde op woensdag 20-06-2018 om 11:14:02 Bithumb paying 0.1 to move 0.4 $BTC to one of their cold storage addresses. 432 inputs, 1 output. Smells like desperation or the hacker is still cleaning out the wallets & doesn't care how much it costs. This is not normal behavior, they're burning money. https://t.co/ptDHtZAZyQ https://t.co/aEt4odEyJ8 reageer retweet
Het gaat nog niet helemaal lekker bij Bithump.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179916630
quote:
Ik zag hem, goed idee wel. Al het geld wat je over hebt aan het einde van je vakantie gewoon in Bitcoin stoppen en meenemen naar huis. Terug wisselen naar je eigen valuta is vaak heel duur
pi_179917121
quote:
Huwelijken gaan kapot en huizen worden verkocht

Bitcoinverslaafden kicken af in luxe kliniek in Schotland
Door MARTIJN SCHOOLENBERG

Updated Vandaag, 07:15
Vandaag, 05:30 in BINNENLAND
Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.

Zeker tien keer per dag keek Nelleke Obbens (38) op haar telefoon. Vol spanning checkte ze de koers van haar bitcoins. Inmiddels doet ze dat niet meer, maar bij sommige mensen loopt het wel uit de hand. Zij zijn cryptoverslaafd en kunnen voortaan terecht bij Castle Craig, een luxe afkickkliniek in Schotland die vooral bekendstaat om de bestrijding van alcohol- en drugsverslaving.
Een tip voor u allen.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 12:16:28 #229
230491 Zith
pls tip
pi_179917183
10 keer per dag op je telefoon kijken :/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179917244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:16 schreef Zith het volgende:
10 keer per dag op je telefoon kijken :/
Ja, wat een amateur is dat... :')

(waar kan ik mij aanmelden?)
pi_179917251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:16 schreef Zith het volgende:
10 keer per dag op je telefoon kijken :/
Ja... maar 10x? :P
pi_179917361
quote:
Hackers stelen 25 mln. van cryptomuntbeurs

Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.

SEOUL (ANP/RTR) - Cryptomuntbeurs Bithumb is gehackt en daarbij hebben criminelen ruim omgerekend 25 miljoen euro buit gemaakt.

Het bedrijf heeft de roof zelf publiek gemaakt en zegt de kosten te vergoeden. De hack vond vermoedelijk maandag plaats. De overgebleven munten zijn door Bithumb overgezet naar veilige delen van de beurs.

De koersen van de verschillende cryptomunten zijn gedaald na diefstal. Het is al de derde roof dit jaar bij een cryptomuntbeurs.

In januari werd er 500 miljoen dollar buit gemaakt bij het Japanse Coincheck en vorige week nog meldde het eveneens Zuid-Koreaanse Coinrail dat er roof van onbekende omvang had plaatsgevonden.
kortom cryto is gewoon criminele rotzooi waar je liever geen geld in moet steken....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:21 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179917406
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

is dit wel betrouwbaar
Je hoeft alleen maar een account aan te maken op hun website en een emailadres op te geven. De website was nogal overladen vanmorgen, maar werkt nu wel. Is nog wel retetraag maar de run op de airdrop is nogal groot blijkbaar :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179917413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

kortom cryto is gewoon criminele rotzooi waar je liever geen geld in moet steken....
Prima samenvatting Klaas, bedankt voor alles.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:25:52 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179917460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:16 schreef Zith het volgende:
10 keer per dag op je telefoon kijken :/
Voor sommigen is het al heel wat is ze 10 keer per dag niet op dat ding kijken :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179917800
Stel je voor dat ie over 5 minuten ineens op 100k zit en een uurtje later weer op 5k... Nee, je moet wel twintig keer per uur kijken, hoor! :o
pi_179918347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:38 schreef Cockwhale het volgende:
Stel je voor dat ie over 5 minuten ineens op 100k zit en een uurtje later weer op 5k... Nee, je moet wel twintig keer per uur kijken, hoor! :o
Veel mensen gaan voor dagelijkse percentages, en dan is het vrij belangrijk er met je neus bovenop te blijven.
pi_179918410
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar een account aan te maken op hun website en een emailadres op te geven. De website was nogal overladen vanmorgen, maar werkt nu wel. Is nog wel retetraag maar de run op de airdrop is nogal groot blijkbaar :D
maar hoe wat wanneer vind de airdrop plaats

En tot wanneer Kan je je inschrijven

En hoeveel krijg je gedropt
pi_179918480
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

maar hoe wat wanneer vind de airdrop plaats

En tot wanneer Kan je je inschrijven

En hoeveel krijg je gedropt
maar hoe wat wanneer vind de airdrop plaats --> nu

En tot wanneer Kan je je inschrijven --> totdat alles vergeven is

En hoeveel krijg je gedropt --> 1666GARD
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:15:43 #240
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179918635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:08 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

maar hoe wat wanneer vind de airdrop plaats --> nu

En tot wanneer Kan je je inschrijven --> totdat alles vergeven is

En hoeveel krijg je gedropt --> 1666GARD
Ik had er 1966 :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179918927
Heb code geplakt en Dan krijg je via een bot link ofzo?
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:35:57 #242
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179919069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb code geplakt en Dan krijg je via een bot link ofzo?
Yup, en dan kan je inloggen op hashgard.com en je balance zien.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:38:20 #243
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179919120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb code geplakt en Dan krijg je via een bot link ofzo?
Bot heeft het druk, kan even duren :P
Hmz...
pi_179919244
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik praat Dan ook in cryptosferen

💯 decentralisatie in crypto gaat gwn niet werken

Je krijgt gwn scams corruptie cartelvorming
Hier heb je de cartel:

https://medium.com/thedai(...)bitcoin-65b56a7a00a2
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:44:17 #245
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179919247
Hoevaak kan je die airdrop doen? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:51:48 #246
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179919494
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

maar hoe wat wanneer vind de airdrop plaats

En tot wanneer Kan je je inschrijven

En hoeveel krijg je gedropt
Nu

Nog een week

Een bepaalde hoeveelheid, maar aangezien de coin nog geen waarde heeft (geen exchange) weet je dat pas achteraf.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:52:47 #247
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179919539
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:44 schreef ssjgoku het volgende:
Hoevaak kan je die airdrop doen? :P
Volgens mij kun je oneindig accounts aanmaken, dus leef je uit ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:01:34 #248
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179919843
Ze hebben het technisch zwaar dus je zult even geduld moeten hebben.
Hmz...
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:01:34 #249
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179919844
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens mij kun je oneindig accounts aanmaken, dus leef je uit ;)
Checken ze dit niet op het einde oid?
Wanneer tokens op je account staan daar, dat is permanent? Of kunnen ze het nog withdrawen? Vragen vragen :P Nu heb ik nog iets haha.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179919858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een DEX is een decentrale exchange. Users handelen rechtstreeks met elkaar zonder tussenkomst van een derde partij (een centrale exchange). Dit betekent dat iedereen ten alle tijden controle heeft over zijn eigen funds en exchange hacks dus verleden tijd zijn. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen wallet. Waves heeft een DEX in de wallet maar er zijn wel meer DEX's bij andere partijen.
Dank. :)
pi_179920003
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Checken ze dit niet op het einde oid?
Wanneer tokens op je account staan daar, dat is permanent? Of kunnen ze het nog withdrawen? Vragen vragen :P Nu heb ik nog iets haha.
Wat wil je checken dan. Er is geen KYC dus je kan gewoon 100 miljoen miljard emails aanmaken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:10:04 #252
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179920107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat wil je checken dan. Er is geen KYC dus je kan gewoon 100 miljoen miljard emails aanmaken.
Enige wat ik kan bedenken is Telegram.
Ik heb natuurlijk maar zoveel mobiele nummers :P
En als ze dan zien dat 1 username, meerdere codes bv spamt?
Weet niet of ze dit checken hoor :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179920314
dat dPOS/lisk is ook maar een shitshow eigenlijk... https://cryptogo.de/en/lisk-the-mafia-blockchain/ :')
pi_179920432
Joh
pi_179920434
Haha Marokko weer 1-0 .. geen schijn van kans.
pi_179920605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Joh
:')
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:58:03 #257
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179921431
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik had er 1966 :)
Hier het zelfde
Hmz...
pi_179921669
Haha dat hashgard botje heeft het nogal druk....
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:09:24 #259
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179921734
https://bitgogo.io/exchange/GARD/ETH

:)

We lopen helemaal binnen!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:35:44 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179922498
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:09 schreef ssjgoku het volgende:
https://bitgogo.io/exchange/GARD/ETH

:)

We lopen helemaal binnen!

Toch zeker een hele euro :9
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179922783
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:16 schreef ChickenMan het volgende:
dat dPOS/lisk is ook maar een shitshow eigenlijk... https://cryptogo.de/en/lisk-the-mafia-blockchain/ :')
Heb het hier wel vaker gezegd, delegatie werkt niet bij dit soort protocollen. Omdat je token holders niet straft/beloont voor goed/slecht stemgedrag.
pi_179923365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Heb het hier wel vaker gezegd, delegatie werkt niet bij dit soort protocollen. Omdat je token holders niet straft/beloont voor goed/slecht stemgedrag.
sowieso is het krankzinnig eigenlijk dat je 1lsk kwijt bent om te voten, je straft tokenholders instant. het hele incentives systeem deugt niet
pi_179923746
Zie ik nou elke keer hogere lows in Bitcoin?
pi_179923777
http://lopp.net/bitcoin.html

Mooie verzameling resources dit. Misschien iets voor in de OP.
pi_179923879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:26 schreef KappenBakken het volgende:
http://lopp.net/bitcoin.html

Mooie verzameling resources dit. Misschien iets voor in de OP.
Haha, zag die net toevallig voorbij komen op Twitter. Heel uitgebreid lijstje.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179923899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:33 schreef dimmak het volgende:
Haha, zag die net toevallig voorbij komen op Twitter.
Daar heb ik hem echt zeer zeker niet vandaan hoor!
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:41:37 #267
61320 TwztId
ja toch..
pi_179923997
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:38 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Bot heeft het druk, kan even duren :P
Volgens mij loopt die bot een paar honderd codes achter, half uur geleden gepost en nog steeds niks, inmiddels al 10x die chat gespamd met me code :X
pi_179924388
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:41 schreef TwztId het volgende:

[..]

Volgens mij loopt die bot een paar honderd codes achter, half uur geleden gepost en nog steeds niks, inmiddels al 10x die chat gespamd met me code :X
Slim, lekker tegen een ban aanlopen :'). Bot heeft 2 uur vertraging ofzo.
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:32:31 #269
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179924745
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Slim, lekker tegen een ban aanlopen :'). Bot heeft 2 uur vertraging ofzo.
Dit idd.
Om zoveel tijd zie je warning dat niet te doen, en alsnog spammen.
Ergste is, dat het door al die spammers, enkel nog langer gaat duren.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179924786
Is toch ook gewoon vragen om problemen dit? Een airdrop zo regelen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:36:29 #271
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179924834
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:34 schreef KappenBakken het volgende:
Is toch ook gewoon vragen om problemen dit? Een airdrop zo regelen.
Loopt tot nu toe best goed?
Bot doet het werk automatisch. :P

Slechtste vind ik wel, dat die bot niet checked, of betreffende persoon niet reeds een code heeft geactiveerd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:38:05 #272
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179924862
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179924873
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Loopt tot nu toe best goed?
Bot doet het werk automatisch. :P

Slechtste vind ik wel, dat die bot niet checked, of betreffende persoon niet reeds een code heeft geactiveerd.
Als deze blockchain klaar is voor gebruik zetten ze het even op pauze om alle false airdrops eruit te filteren.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:39:51 #274
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179924895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:38 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als deze blockchain klaar is voor gebruik zetten ze het even op pauze om alle false airdrops eruit te filteren.
Ze gaan idd 10 dagen auditen, en kan goed dat ICO dan op pause gezet wordt. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179924900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:24 schreef metallicelmo het volgende:
Zie ik nou elke keer hogere lows in Bitcoin?
Alleen als je >10x per dag kijkt op je mobiel.
Vakman pur sang
pi_179924921
quote:
Check de link die ik eerder gepost heb vandaag. Vooral in Poland met CEX.io en dat PL 400 miljoen bevroren heeft is sketchy af imo.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:05:49 #277
61320 TwztId
ja toch..
pi_179925418
Wanneer gaat Bitcoin is op pauze ?
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:09:13 #278
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179925489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:05 schreef TwztId het volgende:
Wanneer gaat Bitcoin is op pauze ?
Dat ze het spammen van je maar op pauze zetten. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:10:07 #279
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179925512
Zo, heb nu 5.6k GARD tokens.
Soon rijk! :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179925553
Ik hoorde net op BNR een item over de Bithumb hack. Conclusie: Bitcoin en cryptocurrencies zijn nog steeds niet veilig. Waarom kan zon nieuwszender niet eens wat duidelijker uitleggen hoe het zit qua coins stallen op een exchange/beveiliging en het feit dat die 30 miljoen wel ergens uit de kelder wordt gehaald om de schade te dekken?
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:15:19 #281
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179925624
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:12 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoorde net op BNR een item over de Bithumb hack. Conclusie: Bitcoin en cryptocurrencies zijn nog steeds niet veilig. Waarom kan zon nieuwszender niet eens wat duidelijker uitleggen hoe het zit qua coins stallen op een exchange/beveiliging en het feit dat die 30 miljoen wel ergens uit de kelder wordt gehaald om de schade te dekken?
Kan ik ook erg slecht tegen.
Wellicht even hun contact formulier invullen, aangeven dat ze beter stil zijn over crypto, als ze er niets vanaf weten. -,-

Edit: Ik heb dat zojuist maar even gedaan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:18:13 #282
61320 TwztId
ja toch..
pi_179925681
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:09 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat ze het spammen van je maar op pauze zetten. :P
Hij is er al doorheen ;)
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:19:08 #283
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179925703
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:18 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hij is er al doorheen ;)
omg, lucky you :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179925782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt je hier inschrijven voor de airdrop van hashgard. Project gesponsord door de grote baas van Vechain:

Hashgard airdrop

De code die je krijgt vervolgens even posten in dit telegram kanaal:

http://t.me/hashgardeng
En nu?
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:33:22 #285
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179925960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En nu?
Als je hierna inlogt op hashgard.com met je account, zie je vanzelf je tokens verschijnen. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179926191
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:10 schreef ssjgoku het volgende:
Zo, heb nu 5.6k GARD tokens.
Soon rijk! :')
Is dat aantal random?

Heb er maar 1366
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:51:37 #287
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179926295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Is dat aantal random?

Heb er maar 1366
Ja, lijkt er wel op.
2x kreeg ik 1966 en 1x 1666 :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:54:28 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179926375
Ik heb er gewoon 1666
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:55:44 #289
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179926397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er gewoon 1666
Als ik het goed heb, krijg je zowiso nog iets van 4x 800 / 400 erbij :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:56:18 #290
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179926407
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, krijg je zowiso nog iets van 4x 800 / 400 erbij :P
Waar haal je die informatie vandaan dan?
Hmz...
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:56:44 #291
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179926415
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:56 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Waar haal je die informatie vandaan dan?
Telegram. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179926477
Ik heb er 1966
  woensdag 20 juni 2018 @ 19:06:22 #293
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179926573
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 juni 2018 @ 19:30:03 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179927011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En nu?
Een jaar ofzo geduld hebben en hopen dat het ooit wat waard gaat worden :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179927347
Maar je krijgt het alleen als je iets in telegram plaatst dus?
  woensdag 20 juni 2018 @ 19:59:42 #296
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179927529
Ja je moet de key die je krijgt in dat telegram kanaal posten. Dan verifieert een bot je telegram account en krijg je de coins op je account van hashgard.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179927587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:59 schreef Rossdale het volgende:
Ja je moet de key die je krijgt in dat telegram kanaal posten. Dan verifieert een bot je telegram account en krijg je de coins op je account van hashgard.
Wat is het limiet? Apart dat dat nog niet bereikt is.

Met limiet bedoel is dus totaal tokens dat uitgedeeld gaat worden.
  woensdag 20 juni 2018 @ 20:09:02 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179927748
200 miljoen GARD worden nu geairdropt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179927772
pi_179927780
spanje
pi_179927783
s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')