abonnement Unibet Coolblue
pi_179878440
Hoi allemaal,

Ik heb er lang over zitten twijfelen of ik dit verhaal wilde delen en er zijn meerdere keren geweest dat ik op het punt stond het te typen en er toch vanaf zag. Nu wil ik het toch delen, omdat ik eigenlijk wel echt een hart onder de riem kan gebruiken en advies over hoe ik hier mee moet dealen.

Ik heb 4,5 jaar een relatie gehad. We zijn allebei eind twintig. We waren in die 4,5 jaar echt enorm gelukkig. Natuurlijk heeft iedereen wel eens ups and downs, maar voor mij waren die 4,5 jaar echt voorbij gevlogen en betekende de leuke dingen zoveel meer dan de minder leuke dingen. Hij heeft mij ook altijd het idee gegeven dat hij gelukkig was en hij vertelde me vaak dat ie van me hield en we hadden het regelmatig over toekomstplannen als trouwen en kinderen. Dit wilde hij heel graag met mij. We waren allebei compleet geaccepteerd in onze families en het was altijd gezellig. Ik werd al als schoondochter gezien en hij als schoonzoon. Onze vrienden dachten dit ook, omdat wij ook heel leuk met elkaar waren als we uitgingen.

Voordat wij een relatie kregen was hij al 4 jaar single. Hij heeft in deze periode behoorlijk wat vrouwen opgepikt en stond wel een beetje bekend als player. Toen we net begonnen met daten liet ik hem echt werken. Hij was inmiddels 25 en gaf aan dat hij zijn wilde haren ondertussen wel kwijt was en zich wilde settelen. Mijn en zijn vrienden waren eerst sceptisch, maar daarna zagen ze wat hij voor mij over had en toen vertelden ze me dat hij echt voor me wilde gaan. Dus ik ging deze relatie aan.

Ik heb eigenlijk nooit een reden gehad om hem niet te vertrouwen (achteraf zie ik wel signalen, maar die waren echt minimaal). Hij was er echt voor mij en we woonden na een jaar ook samen. Dit was echt heerlijk. We waren na al die jaren nog steeds verliefd. Hij gaf me kaartjes, zong liedjes voor me en stuurde regelmatig hartjes en kusjes over de app tot het allerlaatste moment in de relatie.. Ik liet hem dus compleet vrij om af te spreken met vrienden en als we een weekje met vrienden weggingen dan was dat ook geen probleem. Ik ging er gewoon vanuit dat het allemaal oke was, net zoals bij mij. Ik heb nooit de behoefte gehad om met andere mannen aan te pappen. Er is genoeg met me geflirt, maar ik had altijd gewoon heel sterk het gevoel dat iets met een ander doen het nooit waard was en ik zou mijn vriend nooit zo willen kwetsen.

In het afgelopen half jaar begon me een patroon in zijn gedrag op te vallen. Hij ging uit met vrienden en kwam geregeld om 7 uur 's ochtends pas thuis. Ik heb er lange tijd niks achter gezocht, omdat ik nog steeds geen reden had om hem niet te vertrouwen. 3 weken geleden was hij alleen weer om 7 uur thuis en dat was nadat hij een boottochtje gehad zou hebben. Ik vond het wel heel ongeloofwaardig dat iemand om 7 uur thuis is van een boottochtje. Zijn excuus klopte ook gewoon niet. Hij was super moe natuurlijk en is gaan slapen. Toen heb ik na lang wikken en wegen zijn mobiel gepakt. Hier kwam ik een gesprek tegen tussen hem en een meisje waarin hij deed alsof hij single was en met haar meerdere keren had afgesproken. Dit liep al sinds februari! Ik heb hem natuurlijk geconfronteerd en uiteindelijk na veel ontkennen en liegen gaf hij toe dat hij een keertje sex met haar had gehad in een dronken bui en dat het verder gewoon flirten was en dat er niks gebeurde bij de afspraakjes. Dit gaf hij pas toe nadat ik dreigde haar te berichten. Ik was helemaal kapot en geloofde hem ook niet. Ik heb haar toch een bericht gestuurd. Hij bleef volhouden dat het maar 1x was gebeurd. Uiteindelijk kreeg ik na een dag een bericht terug van haar. Zij gaf uiteindelijk toe dat het veel vaker was gebeurd en dat ze geen idee had dat hij een vriendin had en dat ze het echt heel erg voor me vond. Ze wilde hem ook nooit meer spreken. Toen ik hem daarmee confronteerde werd hij witheet. Hij begon te schreeuwen dat ze een leugenaar was en dat ze dit waarschijnlijk deed als wraak omdat zij hem leuk vond. Een vriendin van me was hier bij en vond het ook heel geloofwaardig. Hij heeft zelfs nog een bericht gestuurd naar dat meisje dat ze een leugenaar was en waarom ze ons uit elkaar wilde drijven. Zij reageerde niet meer.

Ik was echt kapot en in de war en hij leek echt heel erg geloofwaardig. Je mag me misschien naïef vinden, maar mijn vriendin die erbij was vond het ook. Zijn act was heel overtuigend. Ondertussen was het al laat en ik wist even niet wat ik hiermee aan moest. Ik wilde nog op reactie van dat meisje wachten en ben gaan slapen (voor zover dat lukte). Ik had zijn mobiel meegenomen zodat hij niet vrienden kon instrueren. In de ochtend zag ik dat een meisje naar hem berichtte dat hij echt op moest houden met liegen tegen mij en dat ze hoopte dat het meisje alles tegen mij vertelde. Dit meisje bleek de vriendin te zijn van een goede vriend van hem. Zij had alles van die vriend gehoord. Ik appte haar zelf en vroeg of ze mij alles wilde vertellen. Uiteindelijk trok ze een beerput open.. Ze vertelde me dat hij maanden met dat meisje had afgesproken en geslapen, daarnaast had hij een half jaar geleden een collega van haar gezoend in de kroeg en was hij later meerdere keren langs haar huis gegaan. Daarnaast gaf ze toe dat zij zelf ook een jaar geleden meerdere keren met hem naar bed was geweest en ze stuurde me appjes tussen hen wat dat bevestigde. Mijn vriend was ondertussen tot het laatste moment het aan het ontkennen en zei dat ze gek was. Ze vertelde dat hij in de kroeg aan het opscheppen was geweest dat hij tijdens de relatie met mij wel 20 meisjes had gehad. Ze zei dat hij eigenlijk vanaf het begin van onze relatie nooit was gestopt met meisjes scoren en dat het aan en af gebeurde met soms maanden ertussen. Maar opgehouden was het nooit. Nadat ik de appjes aan hem had laten zien gaf hij op. Hij gaf alles toe. Hij is diezelfde dag nog uit ons huis vertrokken.

Ik was in complete shock en paniek en wist niet wat me overkwam. Ik vroeg me af waarom dit was gebeurd en wat er mis kon zijn gegaan. Hij heeft later in appjes verteld dat hij heel veel spijt had en dat hij een probleem had. Hij heeft altijd van me gehouden en wist niet waarom ie het heeft gedaan. Hij wilde me niet kwijt. Hij wilde in therapie. Ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad en voelde me compleet verraden en bedrogen. Ik wist dat dit nooit te fixen was en dat onze relatie niet over zoiets kon komen.

3 weken erna ben ik nog steeds heel verdrietig en kapot. Iedereen in onze omgeving is ook in shock en hadden dit nooit verwacht. Tegen sommige goede vrienden heeft hij dit ook compleet verborgen gehouden, omdat hij wist dat zij dit niet oke zouden vinden. Mensen zeggen mij dat zo iemand nooit veranderd en het echt niet aan mij lag. Ik krijg veel steun van vrienden en hij heeft zelfs een aantal vrienden verloren hierdoor.

Mijn vertrouwen is ernstig beschadigd. Ik ben nooit een wantrouwig persoon geweest en ik vind dat vertrouwen ook echt belangrijk is in een relatie. Voor mij is het heel erg dat er zo'n misbruik is gemaakt van mijn vertrouwen. Hij was zo goed in liegen en thuis deed ie gewoon perfect. Achteraf blijkt dat ie ook tegen vrienden loog. Mensen denken nu dat er gewoon iets mentaal mis met hem is.

Ik moet hem achter me laten, maar ik vind het heel moeilijk. 3 weken geleden zag ik nog alleen een geweldige vriend en dacht ik een geweldige relatie te hebben. Ik heb zelf mijn hart op de tong en ben altijd bloedeerlijk. Ik heb tijdens de relatie meerdere keren aan hem gevraagd of hij nog blij met me was en of er iets was wat hij anders zou willen zien. Voor mij is communicatie super belangrijk in een relatie. Hij gaf altijd aan dat ie super blij met me was en echt een toekomst voor ons zag. Voor mij is het onwerkelijk dat hij er ondertussen zo'n dubbelleven op na hield. Ik kan er soms nog steeds niet bij met mijn hoofd en heb nachtmerries hiervan.

Zo... Dat is het hele lange verhaal. Ik heb nu het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden waar ik echt zo gelukkig mee ben als dat ik 4,5 jaar was met hem. Ik weet dat iedereen zegt dat het uiteindelijk wel goed komt, maar ik kan het nog niet voelen. Hebben jullie nog tips hiervoor? Is dit normaal gedrag van veel jongens? Moet ik hier echt op bedacht zijn mocht ik ooit klaar zijn om weer te daten? Of heb ik gewoon echt dikke pech... Hebben jullie misschien ook zoiets meegemaakt? Is het ook goed gekomen met jullie uiteindelijk? Verhalen van anderen helpen mij.

Bedankt voor het lezen..

[ Bericht 100% gewijzigd door Samzz op 18-06-2018 20:50:40 (OP teruggezet) ]
pi_179878538
Samenvatting beschikbaar?
pi_179878604
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.

Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.

Dat jij 'hem echt liet werken' in het begin is eigenlijk al een teken aan de wand geweest. Als het goed voelde hoefde je dat niet te doen.

Tussen de regels door lees ik dat jij alles maar toeliet om jezelf te laten geloven dat alles goed zat en de relatie daardoor in stand te houden.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2018 20:07:40 ]
pi_179878786
Je vriend Eljoccovic heeft het dan toch opgebiecht?
  maandag 18 juni 2018 @ 20:11:01 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_179878815
Pffff, vervelend dit.
quote:
Ze vertelde dat hij in de kroeg aan het opscheppen was geweest dat hij tijdens de relatie met mij wel 20 meisjes had gehad.
Dit is ook wel extreem, misschien een soort seksverslaving.

Dat " hem laten werken" vind ik net als Blue_note ook wat triest klinken, zulke dingen vind ik zelf een afknapper, maar oke. Kutsituatie.

quote:
Is dit normaal gedrag van veel jongens? Moet ik hier echt op bedacht zijn mocht ik ooit klaar zijn om weer te daten? Of heb ik gewoon echt dikke pech
Dit is geen normaal gedrag van mannen, dit is het gedrag van dit individu en misschien zijn 'type' mensen. Dit kan je niet echt verwachten, dus een compleet wantrouwen van de mens is overdreven.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:12:00 #6
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_179878860
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Blue_note het volgende:
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.

Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.

Dat jij 'hem echt liet werken' in het begin is eigenlijk al een teken aan de wand geweest. Als het goed voelde hoefde je dat niet te doen.

Tussen de regels door lees ik dat jij alles maar toeliet om jezelf te laten geloven dat alles goed zat en de relatie daardoor in stand te houden.
Dit klinkt wel heel erg alsof je probeert haar de schuld te geven.

OT:

Wees maar blij dat je van hem af bent en jullie niet getrouwd zijn of kinderen hebben. Dit valt echt niet goed te praten en is niet normaal. Veel sterkte ermee.
pi_179879220
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef Viltje het volgende:

[..]

Dit klinkt wel heel erg alsof je probeert haar de schuld te geven.

OT:

Wees maar blij dat je van hem af bent en jullie niet getrouwd zijn of kinderen hebben. Dit valt echt niet goed te praten en is niet normaal. Veel sterkte ermee.
Nee, hij is het schuld.
Maar ik schets de realiteit.
pi_179880841
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb er lang over zitten twijfelen of ik dit verhaal wilde delen en er zijn meerdere keren geweest dat ik op het punt stond het te typen en er toch vanaf zag. Nu wil ik het toch delen, omdat ik eigenlijk wel echt een hart onder de riem kan gebruiken en advies over hoe ik hier mee moet dealen.

Ik heb 4,5 jaar een relatie gehad. We zijn allebei eind twintig. We waren in die 4,5 jaar echt enorm gelukkig. Natuurlijk heeft iedereen wel eens ups and downs, maar voor mij waren die 4,5 jaar echt voorbij gevlogen en betekende de leuke dingen zoveel meer dan de minder leuke dingen. Hij heeft mij ook altijd het idee gegeven dat hij gelukkig was en hij vertelde me vaak dat ie van me hield en we hadden het regelmatig over toekomstplannen als trouwen en kinderen. Dit wilde hij heel graag met mij. We waren allebei compleet geaccepteerd in onze families en het was altijd gezellig. Ik werd al als schoondochter gezien en hij als schoonzoon. Onze vrienden dachten dit ook, omdat wij ook heel leuk met elkaar waren als we uitgingen.

Voordat wij een relatie kregen was hij al 4 jaar single. Hij heeft in deze periode behoorlijk wat vrouwen opgepikt en stond wel een beetje bekend als player. Toen we net begonnen met daten liet ik hem echt werken. Hij was inmiddels 25 en gaf aan dat hij zijn wilde haren ondertussen wel kwijt was en zich wilde settelen. Mijn en zijn vrienden waren eerst sceptisch, maar daarna zagen ze wat hij voor mij over had en toen vertelden ze me dat hij echt voor me wilde gaan. Dus ik ging deze relatie aan.

Ik heb eigenlijk nooit een reden gehad om hem niet te vertrouwen (achteraf zie ik wel signalen, maar die waren echt minimaal). Hij was er echt voor mij en we woonden na een jaar ook samen. Dit was echt heerlijk. We waren na al die jaren nog steeds verliefd. Hij gaf me kaartjes, zong liedjes voor me en stuurde regelmatig hartjes en kusjes over de app tot het allerlaatste moment in de relatie.. Ik liet hem dus compleet vrij om af te spreken met vrienden en als we een weekje met vrienden weggingen dan was dat ook geen probleem. Ik ging er gewoon vanuit dat het allemaal oke was, net zoals bij mij. Ik heb nooit de behoefte gehad om met andere mannen aan te pappen. Er is genoeg met me geflirt, maar ik had altijd gewoon heel sterk het gevoel dat iets met een ander doen het nooit waard was en ik zou mijn vriend nooit zo willen kwetsen.

In het afgelopen half jaar begon me een patroon in zijn gedrag op te vallen. Hij ging uit met vrienden en kwam geregeld om 7 uur 's ochtends pas thuis. Ik heb er lange tijd niks achter gezocht, omdat ik nog steeds geen reden had om hem niet te vertrouwen. 3 weken geleden was hij alleen weer om 7 uur thuis en dat was nadat hij een boottochtje gehad zou hebben. Ik vond het wel heel ongeloofwaardig dat iemand om 7 uur thuis is van een boottochtje. Zijn excuus klopte ook gewoon niet. Hij was super moe natuurlijk en is gaan slapen. Toen heb ik na lang wikken en wegen zijn mobiel gepakt. Hier kwam ik een gesprek tegen tussen hem en een meisje waarin hij deed alsof hij single was en met haar meerdere keren had afgesproken. Dit liep al sinds februari! Ik heb hem natuurlijk geconfronteerd en uiteindelijk na veel ontkennen en liegen gaf hij toe dat hij een keertje sex met haar had gehad in een dronken bui en dat het verder gewoon flirten was en dat er niks gebeurde bij de afspraakjes. Dit gaf hij pas toe nadat ik dreigde haar te berichten. Ik was helemaal kapot en geloofde hem ook niet. Ik heb haar toch een bericht gestuurd. Hij bleef volhouden dat het maar 1x was gebeurd. Uiteindelijk kreeg ik na een dag een bericht terug van haar. Zij gaf uiteindelijk toe dat het veel vaker was gebeurd en dat ze geen idee had dat hij een vriendin had en dat ze het echt heel erg voor me vond. Ze wilde hem ook nooit meer spreken. Toen ik hem daarmee confronteerde werd hij witheet. Hij begon te schreeuwen dat ze een leugenaar was en dat ze dit waarschijnlijk deed als wraak omdat zij hem leuk vond. Een vriendin van me was hier bij en vond het ook heel geloofwaardig. Hij heeft zelfs nog een bericht gestuurd naar dat meisje dat ze een leugenaar was en waarom ze ons uit elkaar wilde drijven. Zij reageerde niet meer.

Ik was echt kapot en in de war en hij leek echt heel erg geloofwaardig. Je mag me misschien naïef vinden, maar mijn vriendin die erbij was vond het ook. Zijn act was heel overtuigend. Ondertussen was het al laat en ik wist even niet wat ik hiermee aan moest. Ik wilde nog op reactie van dat meisje wachten en ben gaan slapen (voor zover dat lukte). Ik had zijn mobiel meegenomen zodat hij niet vrienden kon instrueren. In de ochtend zag ik dat een meisje naar hem berichtte dat hij echt op moest houden met liegen tegen mij en dat ze hoopte dat het meisje alles tegen mij vertelde. Dit meisje bleek de vriendin te zijn van een goede vriend van hem. Zij had alles van die vriend gehoord. Ik appte haar zelf en vroeg of ze mij alles wilde vertellen. Uiteindelijk trok ze een beerput open.. Ze vertelde me dat hij maanden met dat meisje had afgesproken en geslapen, daarnaast had hij een half jaar geleden een collega van haar gezoend in de kroeg en was hij later meerdere keren langs haar huis gegaan. Daarnaast gaf ze toe dat zij zelf ook een jaar geleden meerdere keren met hem naar bed was geweest en ze stuurde me appjes tussen hen wat dat bevestigde. Mijn vriend was ondertussen tot het laatste moment het aan het ontkennen en zei dat ze gek was. Ze vertelde dat hij in de kroeg aan het opscheppen was geweest dat hij tijdens de relatie met mij wel 20 meisjes had gehad. Ze zei dat hij eigenlijk vanaf het begin van onze relatie nooit was gestopt met meisjes scoren en dat het aan en af gebeurde met soms maanden ertussen. Maar opgehouden was het nooit. Nadat ik de appjes aan hem had laten zien gaf hij op. Hij gaf alles toe. Hij is diezelfde dag nog uit ons huis vertrokken.

Ik was in complete shock en paniek en wist niet wat me overkwam. Ik vroeg me af waarom dit was gebeurd en wat er mis kon zijn gegaan. Hij heeft later in appjes verteld dat hij heel veel spijt had en dat hij een probleem had. Hij heeft altijd van me gehouden en wist niet waarom ie het heeft gedaan. Hij wilde me niet kwijt. Hij wilde in therapie. Ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad en voelde me compleet verraden en bedrogen. Ik wist dat dit nooit te fixen was en dat onze relatie niet over zoiets kon komen.

3 weken erna ben ik nog steeds heel verdrietig en kapot. Iedereen in onze omgeving is ook in shock en hadden dit nooit verwacht. Tegen sommige goede vrienden heeft hij dit ook compleet verborgen gehouden, omdat hij wist dat zij dit niet oke zouden vinden. Mensen zeggen mij dat zo iemand nooit veranderd en het echt niet aan mij lag. Ik krijg veel steun van vrienden en hij heeft zelfs een aantal vrienden verloren hierdoor.

Mijn vertrouwen is ernstig beschadigd. Ik ben nooit een wantrouwig persoon geweest en ik vind dat vertrouwen ook echt belangrijk is in een relatie. Voor mij is het heel erg dat er zo'n misbruik is gemaakt van mijn vertrouwen. Hij was zo goed in liegen en thuis deed ie gewoon perfect. Achteraf blijkt dat ie ook tegen vrienden loog. Mensen denken nu dat er gewoon iets mentaal mis met hem is.

Ik moet hem achter me laten, maar ik vind het heel moeilijk. 3 weken geleden zag ik nog alleen een geweldige vriend en dacht ik een geweldige relatie te hebben. Ik heb zelf mijn hart op de tong en ben altijd bloedeerlijk. Ik heb tijdens de relatie meerdere keren aan hem gevraagd of hij nog blij met me was en of er iets was wat hij anders zou willen zien. Voor mij is communicatie super belangrijk in een relatie. Hij gaf altijd aan dat ie super blij met me was en echt een toekomst voor ons zag. Voor mij is het onwerkelijk dat hij er ondertussen zo'n dubbelleven op na hield. Ik kan er soms nog steeds niet bij met mijn hoofd en heb nachtmerries hiervan.

Zo... Dat is het hele lange verhaal. Ik heb nu het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden waar ik echt zo gelukkig mee ben als dat ik 4,5 jaar was met hem. Ik weet dat iedereen zegt dat het uiteindelijk wel goed komt, maar ik kan het nog niet voelen. Hebben jullie nog tips hiervoor? Is dit normaal gedrag van veel jongens? Moet ik hier echt op bedacht zijn mocht ik ooit klaar zijn om weer te daten? Of heb ik gewoon echt dikke pech... Hebben jullie misschien ook zoiets meegemaakt? Is het ook goed gekomen met jullie uiteindelijk? Verhalen van anderen helpen mij.

Bedankt voor het lezen..
Nee, niet alle mannen doen dit. De meesten zelfs niet.

Ja, jij gaat straks minstens zo gelukkig worden met een ander.

Ja, het zal zeker nog even duren voordat je weer iemand zo kan vertrouwen.

Nee, dat is niet binnen nu en enkele weken weer helemaal goed.

Kijk, het is nogal wat als je hele toekomstplan in duigen valt. Dus logisch dat je een flinke tik hebt gekregen. Mijn tip is om in ieder geval jezelf niet de schuld te geven hiervan (dus ook niet ‘hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn). Voorts proberen om zo kort mogelijk aandacht te houden bij het einde van de relatie en vooral het goede daarvan mee te nemen. Jij kan je herinneringen zo mooi en lelijk maken als je zelf wil en waarom niet vooral dat mooie herinneren, want ondanks wat er achter jouw rug om is gebeurd was het toch een mooie tijd.

En ga zo snel mogelijk weer wat nieuwe contacten met andere mannen opdoen. Niet meteen voor relaties ofzo, maar gewoon normaal contact. Maakt het makkelijker om het vertrouwen terug te krijgen en de overgang naar serieus daten straks ook weer makkelijker.

Uiteindelijk is het einde een kado, want je bent nu weer vrij om een echt leuke kerel te leren kennen.
pi_179881080
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef loni55 het volgende:
Samenvatting beschikbaar?
Relatie van 4,5 jaar.
Vriend was player (alleen voordat deze relatie begon).
Achteraf al die tijd zeker 20+ meiden geneukt.
TS is nu heel verdrietig.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 18 juni 2018 @ 21:56:41 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179882666
Je was voordat je hem kende gelukkig en zal dat na hem ook weer zijn. Nu voelt het als een lawine omdat het nog zo vers is, maar mettertijd zal het slijten. Sterkte.
  maandag 18 juni 2018 @ 22:00:08 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179882817
Ik snap die hele ophef over 'vreemdgaan' nooit zo, je kunt toch prima ook met andere meiden plezier hebben, net als dat je meerdere maten hebt?
pindazakje
pi_179883056
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap die hele ophef over 'vreemdgaan' nooit zo, je kunt toch prima ook met andere meiden plezier hebben, net als dat je meerdere maten hebt?
Ja, maar dat moet je dan wel even bespreken. Toch?
  maandag 18 juni 2018 @ 22:07:00 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179883131
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar dat moet je dan wel even bespreken. Toch?
Ja, maar probleem is dat veel vrouwen dat niet kunnen handelen, omdat het niet de norm is.
Fuck de norm. Dus hou je liever je mond.
pindazakje
pi_179883196
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:20 schreef ITrade het volgende:

[..]

Relatie van 4,5 jaar.
Vriend was player (alleen voordat deze relatie begon).
Achteraf al die tijd zeker 20+ meiden geneukt.
TS is nu heel verdrietig.
Dank!!
Ts neuk ook 20+ meiden. Dat zal hem leren.
pi_179883245
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap die hele ophef over 'vreemdgaan' nooit zo, je kunt toch prima ook met andere meiden plezier hebben, net als dat je meerdere maten hebt?
Mensen verschillen. Dat jij het niet erg zou vinden dat je vriendin met 20 mannen neukt betekent niet dat een ander dat prima vindt.
pi_179883427
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja, maar probleem is dat veel vrouwen dat niet kunnen handelen, omdat het niet de norm is.
Fuck de norm. Dus hou je liever je mond.
Als jij veel vrouwen wil neuken, dan moet je geen relatie beginnen met een vrouw die dat niet kan handelen.
pi_179883578
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Blue_note het volgende:
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.

Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.
Wat. Een. Bullshit.

De meest makkelijke reactie om de schuld bij de ex-partner te leggen. Als je relatie dan zo slecht is dan doe je er iets aan of je gaat weg.

In het geval van TS zou ik eerder denken aan iemand die verslaafd was aan seks en niet in staat is een monogame relatie aan te gaan en dat dan toch denkt te kunnen doen omdat-ie iets bijzonders in je zag. Ik ben er alleen nog niet over uit waarom men daar dan niet van begin af aan eerlijk over is en zegt een open relatie aan te willen gaan. Zou het allemaal een stuk makkelijker maken. Wellicht geeft dat dubbelleven leiden ook een gevoel van macht.
  maandag 18 juni 2018 @ 22:20:48 #18
123170 alors
zlata1234
pi_179883606
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Blue_note het volgende:
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.

Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.

Dat jij 'hem echt liet werken' in het begin is eigenlijk al een teken aan de wand geweest. Als het goed voelde hoefde je dat niet te doen.

Tussen de regels door lees ik dat jij alles maar toeliet om jezelf te laten geloven dat alles goed zat en de relatie daardoor in stand te houden.
:') Er zijn tegenwoordig zoveel rupsjes nooit genoeg. Als hij niet gelukkig was dan had hij dat aan moeten geven, was er niet aan te werken dan had hij het uit moeten maken.

Dit goedpraten is echt belachelijk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_179883656
Terugzetten van OP's in R&P..
  maandag 18 juni 2018 @ 22:32:17 #20
545 dop
:copyright: dop
pi_179883949
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap die hele ophef over 'vreemdgaan' nooit zo, je kunt toch prima ook met andere meiden plezier hebben, net als dat je meerdere maten hebt?
dan wel vooraf ook ballen hebben en zeggen dat je een open relatie wil.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 18 juni 2018 @ 22:33:10 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179883975
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:32 schreef dop het volgende:

[..]

dan wel vooraf ook ballen hebben en zeggen dat je een open relatie wil.
Of er gewoon vanuit gaan dat een open relatie de standaard is, tenzij anders is afgesproken
pindazakje
  maandag 18 juni 2018 @ 22:36:54 #22
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_179884087
Ff soa testje doen wel he
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  maandag 18 juni 2018 @ 23:17:38 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_179885322
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Of er gewoon vanuit gaan dat een open relatie de standaard is, tenzij anders is afgesproken
lees de post van de TS eens en neem het woord eerlijk eens in gedachte.
Zonder communicatie en er maar van uitgaan zullen weinig relaties bevredigend zijn.
Ongeacht wat je als normaal of standaard neemt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_179885429
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
Ik heb tijdens de relatie meerdere keren aan hem gevraagd of hij nog blij met me was en of er iets was wat hij anders zou willen zien. Voor mij is communicatie super belangrijk in een relatie. Hij gaf altijd aan dat ie super blij met me was en echt een toekomst voor ons zag.
Dat ie zoveel vreemd ging bekent niet perse dat hij de relatie niet goed vond, misschien is hij alleen 'verslaafd' aan de kick van het versieren, en wou ie wel echt met jou een toekomst opbouwen. Het blijft een eikel natuurlijk en hij heeft je goed verraden, dus logisch dat je het hebt uitgemaakt hoor, maar dat betekent niet dat álles aan hem opeens slecht was.
  maandag 18 juni 2018 @ 23:26:25 #25
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179885493
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:17 schreef dop het volgende:

[..]

lees de post van de TS eens en neem het woord eerlijk eens in gedachte.
Zonder communicatie en er maar van uitgaan zullen weinig relaties bevredigend zijn.
Ongeacht wat je als normaal of standaard neemt.
Had de OP niet gelezen vanwege de lengte, maar liegen en bedriegen is idd nooit goed te praten.
pindazakje
pi_179888300
Dit is normaal gedrag voor jongens, maar niet voor mannen.


Ik heb ook zoiets meegemaakt. Pas nadat ik het uit had gemaakt (hij bleef liegen, en ik vond het oneerlijk voor hem dat ik zo wantrouwig was geworden), kwam de waarheid via via boven tafel. Zelfde idee als bij jou. En dezelfde vertoningen wanneer je het er over probeerde te hebben.

Liegen, manipuleren, agressie...

Het beste dat jij voor jezelf kan doen is hem totaal uit je leven bannen en ieder contact weigeren aan te gaan. Echt 0 contact. Daar hoef je je niet schuldig over te voelen, dat heeft hij over zichzelf afgeroepen.

Block hem overal, neem anonieme telefoontjes niet op, en bedenk je constant: het gaat hem niet om jou. Dat is namelijk zo, anders was dit immers nooit gebeurd.

Alle woede die jij voelt - terecht. Maak er je kracht van.

Alle verdriet die je voelt - terecht. Wees je heel bewust dat hij op dit punt geen oplossing meer kan bieden bij het verwerken van dat verdriet.

Bedenk je ook steeds wat het nou betekent dat hij dit heeft gedaan:
- hij heeft duidelijk geen respect voor jou of je grenzen
- hij heeft je potentieel blootgesteld aan SOAs en vond dat blijkbaar niet zo erg
- hij bleef liegen dus er is iets ernstigs mis met zijn geweten/moraliteit

De man die je dacht dat je kende blijkt ineens niet te bestaan.


Sterkte TS. Dit is een hele zure appel om doorheen te bijten maar het komt echt goed 😘 en er zijn echt wel leuke mannen die wel over een moreel kompas beschikken.
pi_179888558
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:20 schreef ITrade het volgende:

[..]

Relatie van 4,5 jaar.
Vriend was player (alleen voordat deze relatie begon).
Achteraf al die tijd zeker 20+ meiden geneukt.
TS is nu heel verdrietig.
Mooi man. Das toch gemiddeld 4 of 5 vrouwen per jaar, dus eens in de 3 maanden gemiddeld.
Haar vriend luistert zeker ook naar DJ Jean.
pi_179888612
Heel spijtig dat dit je overkomen is, ze hebben het al een post eerder gezegd, maar laat je echt testen, je weet namelijk niet met wat voor 'schone' dames hij heeft liggen rotzooien.
Je bent in rouw nu, ga leuke dingen doen met een vriendin, lekker je gedachten verzetten, richt het huis in zoals jij het altijd al wilde hebben, doe lekker die dingen waarbij jij je fijn gaat voelen.

Die man is gelukkig niet de norm, je hebt helaas de rotte appel in de mand gevonden
pi_179888629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heel spijtig dat dit je overkomen is, ze hebben het al een post eerder gezegd, maar laat je echt testen, je weet namelijk niet met wat voor 'schone' dames hij heeft liggen rotzooien.
Je bent in rouw nu, ga leuke dingen doen met een vriendin, lekker je gedachten verzetten, richt het huis in zoals jij het altijd al wilde hebben, doe lekker die dingen waarbij jij je fijn gaat voelen.

Die man is gelukkig niet de norm, je hebt helaas de rotte appel in de mand gevonden
Gedeeltelijk mee eens. De meeste mannen zijn zo, maar weten het uitstekend te verbergen.
pi_179888646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:46 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens. De meeste mannen zijn zo, maar weten het uitstekend te verbergen.
Hoezo zijn de meeste mannen zo?
pi_179888746
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo zijn de meeste mannen zo?
Omdat mannen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Sommige doen het, maar de meeste gaan toch stiekem vreemd. Vaak doen ze het volgende:
- stiekem naar de hoeren
- stiekem als ze op zakenreis zijn
- als de vrouw voor langere tijd weg is (weekendje met vriendinnen, voor werk)
- stiekem met andere gebonden vrouwen (werk, kroeg)
- met maten in de kroeg, die verraaden je toch niet

Echt, de meeste doen het en 99% houdt er ook een strak gezicht bij en doet alsof er niets is gebeurt.
pi_179888801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat mannen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Sommige doen het, maar de meeste gaan toch stiekem vreemd. Vaak doen ze het volgende:
- stiekem naar de hoeren
- stiekem als ze op zakenreis zijn
- als de vrouw voor langere tijd weg is (weekendje met vriendinnen, voor werk)
- stiekem met andere gebonden vrouwen (werk, kroeg)
- met maten in de kroeg, die verraaden je toch niet

Echt, de meeste doen het en 99% houdt er ook een strak gezicht bij en doet alsof er niets is gebeurt.
Als het gaat om monogamie zijn mannen en vrouwen gewoon gelijk.

Dat de meesten het doen blijkt helemaal nergens uit. Ongeveer een derde (zowel bij mannen als bij vrouwen) is in zijn of haar leven wel eens vreemd gegaan.
pi_179888840
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:20 schreef alors het volgende:

[..]

:') Er zijn tegenwoordig zoveel rupsjes nooit genoeg. Als hij niet gelukkig was dan had hij dat aan moeten geven, was er niet aan te werken dan had hij het uit moeten maken.

Dit goedpraten is echt belachelijk.
Als je denkt dat ik het gedrag goed praat heb je mijn post niet begrepen.
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat. Een. Bullshit.

De meest makkelijke reactie om de schuld bij de ex-partner te leggen. Als je relatie dan zo slecht is dan doe je er iets aan of je gaat weg.

Maar jij krijgt dan ook een waas voor je ogen zodra je mijn naam ziet staan _O-
En idem voor jou. Als dit is wat je opmaakt uit mijn tekst heb je het niet begrepen.

Staat nota bene uitgeschreven in post #7.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2018 08:13:24 ]
pi_179888850
Naïef.
pi_179888881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat mannen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Sommige doen het, maar de meeste gaan toch stiekem vreemd. Vaak doen ze het volgende:
- stiekem naar de hoeren
- stiekem als ze op zakenreis zijn
- als de vrouw voor langere tijd weg is (weekendje met vriendinnen, voor werk)
- stiekem met andere gebonden vrouwen (werk, kroeg)
- met maten in de kroeg, die verraaden je toch niet

Echt, de meeste doen het en 99% houdt er ook een strak gezicht bij en doet alsof er niets is gebeurt.
Iedereen. Niet alleen mannen. Zat vrouwen die doen alsof het allemaal huisje-boompje-beestje is, maar op vriendinnenweekend ook rustig pik vangen wanneer niemand het ziet.

Monogamie is een sociale norm.
pi_179888929
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Iedereen. Niet alleen mannen. Zat vrouwen die doen alsof het allemaal huisje-boompje-beestje is, maar op vriendinnenweekend ook rustig pik vangen wanneer niemand het ziet.

Monogamie is een sociale norm.
Yep, dat soort vrouwen heb ik vaak, heel vaak meegemaakt.
pi_179888948
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, niet alle mannen doen dit. De meesten zelfs niet.

Ja, jij gaat straks minstens zo gelukkig worden met een ander.

Ja, het zal zeker nog even duren voordat je weer iemand zo kan vertrouwen.

Nee, dat is niet binnen nu en enkele weken weer helemaal goed.

Kijk, het is nogal wat als je hele toekomstplan in duigen valt. Dus logisch dat je een flinke tik hebt gekregen. Mijn tip is om in ieder geval jezelf niet de schuld te geven hiervan (dus ook niet ‘hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn). Voorts proberen om zo kort mogelijk aandacht te houden bij het einde van de relatie en vooral het goede daarvan mee te nemen. Jij kan je herinneringen zo mooi en lelijk maken als je zelf wil en waarom niet vooral dat mooie herinneren, want ondanks wat er achter jouw rug om is gebeurd was het toch een mooie tijd.

En ga zo snel mogelijk weer wat nieuwe contacten met andere mannen opdoen. Niet meteen voor relaties ofzo, maar gewoon normaal contact. Maakt het makkelijker om het vertrouwen terug te krijgen en de overgang naar serieus daten straks ook weer makkelijker.

Uiteindelijk is het einde een kado, want je bent nu weer vrij om een echt leuke kerel te leren kennen.
Nou "man met humor", waar is het advies om ondanks haar ervaring/verdriet om zichzelf ook eens achter de oren te krabben?
Ik wil niets goedpraten en ik vind het oprecht kut voor haar. Maar iedereen moet in deze casus de spiegel eens voor houden. Niet dat ze schuld heeft, maar ze heeft ook signalen niet eerder opgepakt. Spiegel voor houden, reflecteren en doorgaan.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 08:30:55 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179889014
Je vriend klinkt een beetje psychopatisch/narcistisch ingesteld. Er is zeker iets mis met hem.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179889763
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nou "man met humor", waar is het advies om ondanks haar ervaring/verdriet om zichzelf ook eens achter de oren te krabben?
Ik wil niets goedpraten en ik vind het oprecht kut voor haar. Maar iedereen moet in deze casus de spiegel eens voor houden. Niet dat ze schuld heeft, maar ze heeft ook signalen niet eerder opgepakt. Spiegel voor houden, reflecteren en doorgaan.
Wie zegt dat ik humor heb?

Ik vind het helemaal niet zo gek om vertrouwen te hebben in je partner. Lijkt jou dat wel wat, een vrouw die wantrouwen heeft? Want prijs je dan gelukkig, die zijn er genoeg. Vaak na zo’n ervaring.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:47:10 #40
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179892270
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:24 schreef Monopoly het volgende:
Nou "man met humor"
Je bent denk ik in de war met Ven1972. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179892294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:47 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je bent denk ik in de war met Ven1972. :)
Dit ja.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik humor heb?

Ik vind het helemaal niet zo gek om vertrouwen te hebben in je partner. Lijkt jou dat wel wat, een vrouw die wantrouwen heeft? Want prijs je dan gelukkig, die zijn er genoeg. Vaak na zo’n ervaring.
Excuses. Ik ben in de war met Ven1972. Die heeft als ondertitel "man met humor". Mijn fout.
pi_179892788
Dit is weer zo'n topic waar de TS niet krijgt te horen waar ze op hoopt en wegblijft ?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:32:26 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179893055
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het gaat om monogamie zijn mannen en vrouwen gewoon gelijk.

Dat de meesten het doen blijkt helemaal nergens uit. Ongeveer een derde (zowel bij mannen als bij vrouwen) is in zijn of haar leven wel eens vreemd gegaan.
1/3 is nog steeds vrij veel, helemaal als je er rekening mee houdt dat lang niet iedereen eerlijk zal zijn wanneer er naar gevraagd wordt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:03:52 #44
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179893651
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

1/3 is nog steeds vrij veel, helemaal als je er rekening mee houdt dat lang niet iedereen eerlijk zal zijn wanneer er naar gevraagd wordt.
En dan heb je ook nog mensen die met toestemming "vreemdgaan" en een open relatie in wat voor vorm dan ook hebben. Waarom zou je altijd alleen maar behoefte hebben aan één en dezelfde partner seksueel gezien? Dat wil niet zeggen dat je er meteen een relatie mee moet/wil beginnen.
Don't let my username fool you...
pi_179893746
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

1/3 is nog steeds vrij veel, helemaal als je er rekening mee houdt dat lang niet iedereen eerlijk zal zijn wanneer er naar gevraagd wordt.
Het is nog steeds de minderheid.

En hierover liegen in een anonieme enquete?
pi_179893900
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is nog steeds de minderheid.

En hierover liegen in een anonieme enquete?
Nou dit kan ik me ook nog wel voorstellen hoor. Want hoe anoniem is een anonieme enquete nu echt en hoe wordt die anonimiteit geborgd? Denk dat als je zoiets verborgen wil houden, je het beter tegen iedereen kan liegen hierover zelfs in een anonieme enquete en verwacht ook dat veel dit doen.
pi_179893981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:18 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Nou dit kan ik me ook nog wel voorstellen hoor. Want hoe anoniem is een anonieme enquete nu echt en hoe wordt die anonimiteit geborgd? Denk dat als je zoiets verborgen wil houden, je het beter tegen iedereen kan liegen hierover zelfs in een anonieme enquete en verwacht ook dat veel dit doen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Maar goed, nog steeds geen aanwijzing dat de meesten het doen.
pi_179894148
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Maar goed, nog steeds geen aanwijzing dat de meesten het doen.
Is ook een verschil tussen ooit een keer vreemdgegaan of iets structureels. Denk dat die eerste categorie meer mensen omvat dan menig persoon denkt. Anderzijds is 1 op de 3 mensen nog steeds niet echt weinig...
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:35:30 #49
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_179894161
Ik denk dat het vreemdgaan van mannen wel meevalt. De meeste mannen (me included) hebben moeite om een vrouw te versieren. Alleen een heel klein gedeelte van de mannen zijn players. Voor een vrouw, is het veel gemakkelijker.

Nonetheless, veel sterkte TS. Het komt heus wel goed.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:45:35 #50
33189 RM-rf
1/998001
pi_179894383
ik vind het een beetje raar verhaal...

zeker de extremiteit... enerzijds zou hij heel openlijk met een heleboel vrouwen vreemdgegaan zijn en daarover openlijk opgeschept hebben, en tegelijkertijd zou hij alles perfect geheim gehouden hebben, ook tegen zn vrienden en zou TS helemaal niks doorhebben, tot hij een boottochtje tot 7 uur 's ochtend maakt.
En dan komt alles binnen een paar uurtjes uit en vertrekt hij uit haar woning en is de relatie over.

Ik weet niet of het eraan ligt dat de TS het verhaal heel eenzijdig beschrijft en misschien liever niet ingaat op een punt war ze zelf ook eerder had kunnen ingrijpen of eerder dit kunnen weten, en het makkelijker is voor te stellen dat zij 'er nooit ets van geweten heeft' en hij die 'perfecte partner was ervoor' ...
Dat het een vorm van romantisering is van die relatie, uit eigenbescherming.

Een andere optie die ik ook te overwegen vind is dat het verhaal gewoon verzonnen is, iets dat je nu eenmaal niet kunt uitsluiten op de intrawebs.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179894532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:34 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Is ook een verschil tussen ooit een keer vreemdgegaan of iets structureels. Denk dat die eerste categorie meer mensen omvat dan menig persoon denkt. Anderzijds is 1 op de 3 mensen nog steeds niet echt weinig...
De vraag is dan ooit.
pi_179895421
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Blue_note het volgende:
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.
Hij was denk ik wel zo gelukkig. :Y)
quote:
Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.
Onzin.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:45 schreef RM-rf het volgende:
ik vind het een beetje raar verhaal...

zeker de extremiteit... enerzijds zou hij heel openlijk met een heleboel vrouwen vreemdgegaan zijn en daarover openlijk opgeschept hebben, en tegelijkertijd zou hij alles perfect geheim gehouden hebben, ook tegen zn vrienden en zou TS helemaal niks doorhebben, tot hij een boottochtje tot 7 uur 's ochtend maakt.
En dan komt alles binnen een paar uurtjes uit en vertrekt hij uit haar woning en is de relatie over.

Ik weet niet of het eraan ligt dat de TS het verhaal heel eenzijdig beschrijft en misschien liever niet ingaat op een punt war ze zelf ook eerder had kunnen ingrijpen of eerder dit kunnen weten, en het makkelijker is voor te stellen dat zij 'er nooit ets van geweten heeft' en hij die 'perfecte partner was ervoor' ...
Dat het een vorm van romantisering is van die relatie, uit eigenbescherming.

Een andere optie die ik ook te overwegen vind is dat het verhaal gewoon verzonnen is, iets dat je nu eenmaal niet kunt uitsluiten op de intrawebs.
Ik ken een aantal situaties waarbij mensen vreemdgaan en hun partners het gewoon niet willen zien. Het kan echt nog veel gekker dan in de OP.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:48:38 #53
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179895886
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is nog steeds de minderheid.

En hierover liegen in een anonieme enquete?
Genoeg mensen die dat doen hoor, helemaal als ze vreemd gaan in de huidige relatie. Helemaal als je zoenen met iemand anders ook als vreemdgaan ziet (of mensen die in het begin van een relatie nog meerdere opties open houden, maar al wel ''monogaam'' zijn)...dan weet ik eigenlijk zeker dat het om een grotere groep gaat dan 33%. Vrijwel iedereen die ik ken met verbroken relaties...vrijwel altijd door ontrouw van een van de twee partijen. Natuurlijk is dat maar een klein groepje, maar het is wel een kleine indicatie (net als de hoeveelheid vreemdgaan topics hier op FOK!). Blij dat ik niet meer date in ieder geval.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179896239
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Genoeg mensen die dat doen hoor, helemaal als ze vreemd gaan in de huidige relatie. Helemaal als je zoenen met iemand anders ook als vreemdgaan ziet (of mensen die in het begin van een relatie nog meerdere opties open houden, maar al wel ''monogaam'' zijn)...dan weet ik eigenlijk zeker dat het om een grotere groep gaat dan 33%. Vrijwel iedereen die ik ken met verbroken relaties...vrijwel altijd door ontrouw van een van de twee partijen. Natuurlijk is dat maar een klein groepje, maar het is wel een kleine indicatie (net als de hoeveelheid vreemdgaan topics hier op FOK!). Blij dat ik niet meer date in ieder geval.
Want een vaste relatie maakt je immuun voor vreemdgaan? Ik begrijp even niet wat je wil zeggen nu.

Mij ging het vooral om de stelling dat de meeste mannen zijn zoals deze kerel. Ik denk dat dat niet waar is.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:09:07 #55
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179896327
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Want een vaste relatie maakt je immuun voor vreemdgaan? Ik begrijp even niet wat je wil zeggen nu.

Mij ging het vooral om de stelling dat de meeste mannen zijn zoals deze kerel. Ik denk dat dat niet waar is.
Nee, niet immuun, maar je weet wel meer waar je aan toe bent. Ik hoef niet meer te daten met de bijkomende onzekerheden. Alleen al die datingverhalen hier op FOK!....de hoeveelheid vreemdgangers, of lui die de eerste maanden van een relatie meerdere lijntjes open houden....nee, bedankt :)

En ja, ik weet wat je stelling was, daar ben ik al uitgebreid op in gegaan. Er gaan meer mensen vreemd dan je denkt. Misschien niet zo extreem als vriend van TS, maar het is niet alsof een vreemdganger een zeldzaamheid is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179896393
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, niet immuun, maar je weet wel meer waar je aan toe bent. Ik hoef niet meer te daten met de bijkomende onzekerheden. Alleen al die datingverhalen hier op FOK!....de hoeveelheid vreemdgangers, of lui die de eerste maanden van een relatie meerdere lijntjes open houden....nee, bedankt :)

En ja, ik weet wat je stelling was, daar ben ik al uitgebreid op in gegaan. Er gaan meer mensen vreemd dan je denkt. Misschien niet zo extreem als vriend van TS, maar het is niet alsof een vreemdganger een zeldzaamheid is.
Ik vind het een beetje raar dat je doet alsof ik denk dat het een zeldzaamheid is. Ik denk namelijk dat in meer dan de helft van de relaties op enig moment wel wordt vreemdgegaan. Simpele kansberekening.

Maar vaak is dat wel aan het einde van de relatie. Zoals hier structureel vreemdgaan, dat is toch echt niet normaal.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:13:36 #57
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179896419
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Blue_note het volgende:
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.

Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.

Dat jij 'hem echt liet werken' in het begin is eigenlijk al een teken aan de wand geweest. Als het goed voelde hoefde je dat niet te doen.

Tussen de regels door lees ik dat jij alles maar toeliet om jezelf te laten geloven dat alles goed zat en de relatie daardoor in stand te houden.
Hij is gewoon niet hett soort man dat voor 1 vrouw kan gaan. Die heb je (veel) en dat hoeft helemaal niet erg te zijn. Helaas is hij al zo verpest dat hij liegt en bedriegt om aan zijn trekken te komen. Daarnaast is hij blijkbaar ook niet voldoende eerzaam om zijn vriendin verder met respect te behandelen (opscheppen achter haar rug en iedereen weet het, behalve de mensen die hem misschien zullen verraden).

Waar ik het wel mee eens ben is dat mannen ervoor laten werken nutteloos is en vaak juist averechts werkt. Vrouwen die dit doen denken dat alleen de mannen die echt om hun geven overblijven. In werkelijkheid werkt het juist in op de competitiedrang die veel mannen hebben. Hierdoor trekt het juist meer klootzakken aan en ook bij niet-klootzakken werkt het om de verkeerde redenen. Die vinden je namelijk niet leuk om wie je bent, maar omdat ze er zoveel ingestoken hebben, dus dan moet je wel leuk zijn.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:16:40 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179896493
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat je doet alsof ik denk dat het een zeldzaamheid is. Ik denk namelijk dat in meer dan de helft van de relaties op enig moment wel wordt vreemdgegaan. Simpele kansberekening.

Maar vaak is dat wel aan het einde van de relatie. Zoals hier structureel vreemdgaan, dat is toch echt niet normaal.
Je zei zelf eerder dat slechts 1/3 van de mensen er ''ervaring'' mee hebben (vreemdgaan), dus niet raar dat ik daar op in ga. Ik gaf enkel aan dat dat gewoon niet klopte. Is niet relevant of het aan het eind van een relatie gebeurd, of aan het begin van een relatie. Vreemdgaan is vreemdgaan.

Zo structureel als vriend van TS (wat ik overigens al benoemde... ;) ) komt inderdaad niet zo vaak voor.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:24:21 #59
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179896652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat mannen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Sommige doen het, maar de meeste gaan toch stiekem vreemd. Vaak doen ze het volgende:
- stiekem naar de hoeren
- stiekem als ze op zakenreis zijn
- als de vrouw voor langere tijd weg is (weekendje met vriendinnen, voor werk)
- stiekem met andere gebonden vrouwen (werk, kroeg)
- met maten in de kroeg, die verraaden je toch niet

Echt, de meeste doen het en 99% houdt er ook een strak gezicht bij en doet alsof er niets is gebeurt.
Als je zou stellen dat de meesten het eigenlijk wel willen, had ik je het voordeel van de twijfel gegeven. De meeste mannen zijn namelijk allang blij dat ze iemand gevonden hebben.

Waarom denk je dat zoiets als pikstraf bestaat? Als de meeste mannen zo in het leven stonden van 'voor jou 10 anderen', dan waren de verhoudingen in veel relaties heel anders.
pi_179896691
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je zei zelf eerder dat slechts 1/3 van de mensen er ''ervaring'' mee hebben (vreemdgaan), dus niet raar dat ik daar op in ga. Ik gaf enkel aan dat dat gewoon niet klopte. Is niet relevant of het aan het eind van een relatie gebeurd, of aan het begin van een relatie. Vreemdgaan is vreemdgaan.

Zo structureel als vriend van TS (wat ik overigens al benoemde... ;) ) komt inderdaad niet zo vaak voor.
1/3e gaat vreemd. Dat blijkt uit vele onderzoeken die daar naar zijn gedaan. Maar met twee partners kom je dan op 44% voor niemand gaat vreemd. ;)

Als uit vele onderzoeken die 1/3e komt, waarom weet jij dan zeker dat het hoger is? Heb jij ook onderzoek gedaan?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:35:53 #61
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179896956
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

1/3e gaat vreemd. Dat blijkt uit vele onderzoeken die daar naar zijn gedaan. Maar met twee partners kom je dan op 44% voor niemand gaat vreemd. ;)

Als uit vele onderzoeken die 1/3e komt, waarom weet jij dan zeker dat het hoger is? Heb jij ook onderzoek gedaan?
Al genoeg argumenten benoemd (naast andere onderzoeken die ik zelf ben tegengekomen in de afgelopen jaren die uitkomen rond de 50%). Lees m'n vorige posts zou ik zeggen :D Verder wel klaar met de discussie, ook helemaal niet relevant voor TS.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179897085
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Als je zou stellen dat de meesten het eigenlijk wel willen, had ik je het voordeel van de twijfel gegeven. De meeste mannen zijn namelijk allang blij dat ze iemand gevonden hebben.

Waarom denk je dat zoiets als pikstraf bestaat? Als de meeste mannen zo in het leven stonden van 'voor jou 10 anderen', dan waren de verhoudingen in veel relaties heel anders.
Ook raar. Ik ben blij als ik een leuke vriendin heb, maar zij mag toch net zo goed blij zijn met mij.

Wat een houding is dit zeg!
pi_179897101
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Al genoeg argumenten benoemd (naast andere onderzoeken die ik zelf ben tegengekomen in de afgelopen jaren die uitkomen rond de 50%). Lees m'n vorige posts zou ik zeggen :D Verder wel klaar met de discussie, ook helemaal niet relevant voor TS.
Ik ben benieuwd naar zo’n onderzoek. Ik vind het namelijk een buitengewoon boeiend onderwerp, dus ik sta open voor meer informatie.
pi_179897224
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Als je zou stellen dat de meesten het eigenlijk wel willen, had ik je het voordeel van de twijfel gegeven. De meeste mannen zijn namelijk allang blij dat ze iemand gevonden hebben.

Waarom denk je dat zoiets als pikstraf bestaat? Als de meeste mannen zo in het leven stonden van 'voor jou 10 anderen', dan waren de verhoudingen in veel relaties heel anders.
Eens. Het is ook gemakkelijk een moral high horse te berijden als je uberhaupt nooit in de verleiding komt.

Van de mannen die ik ken die nauwelijks moeite voor een vrouw hoeven doen - en veel met verleiding te maken krijgen - gaat zeker de meerderheid vreemd.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179897503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Eens. Het is ook gemakkelijk een moral high horse te berijden als je uberhaupt nooit in de verleiding komt.

Van de mannen die ik ken die nauwelijks moeite voor een vrouw hoeven doen - en veel met verleiding te maken krijgen - gaat zeker de meerderheid vreemd.
Dat is mijn ervaring exact. Maar dat is bij vrouwen idem zo.
Wij zijn als mensen gewoon bijna allemaal sletten als we daar de kans voor krijgen, kunnen we er maar beter van genieten, dan heb je er nog wat aan.

OT: Je leefde dus in een illusie, niets is wat het lijkt!
pi_179897759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring exact. Maar dat is bij vrouwen idem zo.
Wij zijn als mensen gewoon bijna allemaal sletten als we daar de kans voor krijgen, kunnen we er maar beter van genieten, dan heb je er nog wat aan.

OT: Je leefde dus in een illusie, niets is wat het lijkt!
Wat een flauwekul zeg. Zeker boven de 30 jaar krijgen alle mannen en vrouwen die een beetje normaal eruit zien en een beetje sociale vaardigheid hebben kansen genoeg om vreemd te gaan.

Alsof dat alleen voor de happy few zou zijn. Nee.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:18:15 #67
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179897816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:47 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Eens. Het is ook gemakkelijk een moral high horse te berijden als je uberhaupt nooit in de verleiding komt.

Van de mannen die ik ken die nauwelijks moeite voor een vrouw hoeven doen - en veel met verleiding te maken krijgen - gaat zeker de meerderheid vreemd.
Misschien maar het is ook een mindset.
Ik stelde me er nooit voor open en zag het dan ook niet als er geflirt werd.
Ik heb wel eens achteraf gedacht: owwwww was dat drankje ed wellicht een poging?
(En misschien was het dat ook niet hoor.) :@
Zelfs nu het wel mag mis ik het als ik de aandacht van iemand heb. Volgens mijn man dan. :P
Maar goed ik sta er ook niet erg voor open.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179897858
Gewoon een onaantrekkelijke man daten waar vrouwen niet zo enthousiast van worden. Minder zorgen dat de man vreemdgaat dan.
pi_179897961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:20 schreef Joppiez het volgende:
Gewoon een onaantrekkelijke man daten waar vrouwen niet zo enthousiast van worden. Minder zorgen dat de man vreemdgaat dan.
Er zijn zat mannen die helemaal niet zo aantrekkelijk zijn die buiten de deur neuken.

En vrouwen ook.

Maar goed, ieder zijn eigen keuzes.
pi_179898329
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul zeg. Zeker boven de 30 jaar krijgen alle mannen en vrouwen die een beetje normaal eruit zien en een beetje sociale vaardigheid hebben kansen genoeg om vreemd te gaan.

Alsof dat alleen voor de happy few zou zijn. Nee.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn zat mannen die helemaal niet zo aantrekkelijk zijn die buiten de deur neuken.

En vrouwen ook.

Maar goed, ieder zijn eigen keuzes.
Hier spreek je jezelf een beetje tegen.

Ik zeg toch enkel dat wanneer je meer verleiding krijgt, de kans groter wordt dat het een keer mis gaat en dat dit in mijn ervaring ook vaker gebeurd. En dat veel (niet alle) mensen die de morele ridder hier komen uithangen vaak niet bepaalde verleidingen aangeboden krijgen, en dat is makkelijk praten.
pi_179898463
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn zat mannen die helemaal niet zo aantrekkelijk zijn die buiten de deur neuken.

En vrouwen ook.

Maar goed, ieder zijn eigen keuzes.
Of je in een dronken bui door vlotte Rita wordt benaderd of regelmatig door een aantal lekkere studentes.
Dat geeft natuurlijk wel een ander risicoprofiel.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179898753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:20 schreef Joppiez het volgende:
Gewoon een onaantrekkelijke man daten waar vrouwen niet zo enthousiast van worden. Minder zorgen dat de man vreemdgaat dan.
Met deze simpele beredenering kun je ook stellen dat juist mensen die niet zo kansrijk zijn makkelijker voor de bijl kunnen en zullen gaan..
pi_179898876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:44 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]


[..]

Hier spreek je jezelf een beetje tegen.

Ik zeg toch enkel dat wanneer je meer verleiding krijgt, de kans groter wordt dat het een keer mis gaat en dat dit in mijn ervaring ook vaker gebeurd. En dat veel (niet alle) mensen die de morele ridder hier komen uithangen vaak niet bepaalde verleidingen aangeboden krijgen, en dat is makkelijk praten.
Ik zie even helemaal niet hoe ik mijzelf daar tegenspreek.

En ja, een aantrekkelijk man/vrouw heeft grotere verleidingen, maar daar staat tegenover dat die ook bij de selectie van een partner zowel kwantitatief als kwalitatief een voordeel heeft gehad, dus in verhouding verandert er dan niet zo heel veel lijkt mij.
pi_179898948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Of je in een dronken bui door vlotte Rita wordt benaderd of regelmatig door een aantal lekkere studentes.
Dat geeft natuurlijk wel een ander risicoprofiel.
Ja, maar sprekend voor mijzelf: ik heb over aandacht van leuke vrouwen niet te klagen (en Rita haalt het gelukkig gewoon niet in haar hoofd bij mij), maar ook altijd een enorm leuke vriendin of vrouw. Die twee hangen met elkaar samen.

Volgens mij is het relatief hetzelfde risicoprofiel hoor.
pi_179898983
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie even helemaal niet hoe ik mijzelf daar tegenspreek.

En ja, een aantrekkelijk man/vrouw heeft grotere verleidingen, maar daar staat tegenover dat die ook bij de selectie van een partner zowel kwantitatief als kwalitatief een voordeel heeft gehad, dus in verhouding verandert er dan niet zo heel veel lijkt mij.
Ook seks met een mooie vrouw kan op termijn vervelen of slecht worden. Ook wordt een vrouw natuurlijk met de tijd er vaak niet mooier op. Als er dan een sexy stagiaire je probeert te verleiden op een zwoele zomeravond tijdens een bedrijfsfeestje moet je natuurlijk wel verdomd sterk in je schoenen staan.
pi_179899298
Hoi iedereen,

Ik ga toch even reageren. Allereerst ben ik op zich blij dat ik dit verhaal van me heb afgeschreven. Ik waardeer alle bemoedigende woorden en advies.

Ik denk niet dat hij niet gelukkig was. Hij gaf constant aan gelukkig te zijn en van me te houden en heeft zelfs aan mij gevraagd of ik met hem wilde trouwen. We waren letterlijk een dag voordat het uitkwam nog romantisch wezen picknicken. Zelfs als hij dan toch niet echt gelukkig was, dan had hij dit wel een stuk eerder kunnen laten weten. Hij wilde gewoon allebei de werelden en dacht hiermee ook weg te komen. Misschien is het een soort verslaving of constante zoektocht naar bevestiging.. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er in zijn hoofd omgaat.

Over het laten werken, bedoelde ik meer dat ik niet meteen met hem het bed in was gedoken na de eerste date. Dat was hij vaak wel gewend bij anderen, maar ik wilde eerst een aantal dates hebben gehad. Ik wilde zeker zijn dat hij met mij wel serieuzer was. Veel meer bedoelde ik er niet mee.

Je kunt me naïef vinden, omdat ik het niet eerder doorhad. Er waren weinig signalen en het meisje wat mij uiteindelijk alles heeft opgebiecht zei ook dat hij heel goed was geworden in het verbergen. Hij had inmiddels twee vrienden groepen en hij zorgde er precies voor dat de goede vriendengroep die ik ook kende hier niks van wist. Een aantal van die vrienden hebben hem inmiddels zelfs laten vallen. In ieder geval heb ik nooit in de relatie mijn ogen gesloten voor signalen. Toen ik hier achter kwam ben ik ook meteen door gaan zoeken en ben ik die meisjes gaan berichten. Ik moest en zou het weten.

Het is voor mij nog steeds extreem pijnlijk. Sommige berichten zijn ook pijnlijk om te lezen. Daar ga ik niet om liegen. Vooral dat er veel mensen zijn die denken dat dit soort gedrag nog best vaak voorkomt en dat zoveel mannen vreemd gaan. Mijn vriend werd gezien als een knappe man. En misschien is dat een groter risico. Toch hoop ik dat de meerderheid van de (knappe) mannen niet zo denkt ondanks verleidingen. Ikzelf heb ook verleidingen gehad en ben deze uit de weg gegaan..

In ieder geval ga ik voorlopig proberen dit van me af te zetten. Het besef moet nog tot me doordringen dat de man die bij mij thuis zo lief en aanhankelijk was, toch ook zo'n schaduw kant had. Het blijft onwerkelijk voelen, vooral omdat het echt allemaal heel plotseling en onverwacht is gegaan. Ik mis de man die ik dacht te kennen, maar in wezen deels een illusie was..
pi_179899528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ook seks met een mooie vrouw kan op termijn vervelen of slecht worden. Ook wordt een vrouw natuurlijk met de tijd er vaak niet mooier op. Als er dan een sexy stagiaire je probeert te verleiden op een zwoele zomeravond tijdens een bedrijfsfeestje moet je natuurlijk wel verdomd sterk in je schoenen staan.
Zeker als dat vaker gebeurt wordt de kans natuurlijk aanzienlijk groter dat het vroeg of laat een keer mis gaat.

Lijkt mij geen rocket-science.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179899562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ook seks met een mooie vrouw kan op termijn vervelen of slecht worden. Ook wordt een vrouw natuurlijk met de tijd er vaak niet mooier op. Als er dan een sexy stagiaire je probeert te verleiden op een zwoele zomeravond tijdens een bedrijfsfeestje moet je natuurlijk wel verdomd sterk in je schoenen staan.
Nou, daar ben je toch zelf bij, of niet dan? Als je het samen niet leuk kan houden moet je uit elkaar gaan.

Uiterlijk verandert met de jaren, maar dat geldt ook voor wat je aantrekkelijk vindt. Ik moet nu echt niet meer een tiener in mijn bed hebben. Leuk om nog naar te kijken hoor, maar seksueel, nee. Sowieso zijn vrouwen op latere leeftijd in bed veel leuker. Minder geremd, weten veel meer wat ze wel en niet leuk vinden.

Maar goed, dit komt even van iemand die nu toch weer voor een jonge meid gaat, dus eerlijk is eerlijk: do as I say, don’t do as I do. ;)

En stevig in je schoenen staan. Is dat raar?
pi_179899694
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
Ik was in complete shock en paniek en wist niet wat me overkwam. Ik vroeg me af waarom dit was gebeurd en wat er mis kon zijn gegaan. Hij heeft later in appjes verteld dat hij heel veel spijt had en dat hij een probleem had. Hij heeft altijd van me gehouden en wist niet waarom ie het heeft gedaan. Hij wilde me niet kwijt. Hij wilde in therapie. Ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad en voelde me compleet verraden en bedrogen. Ik wist dat dit nooit te fixen was en dat onze relatie niet over zoiets kon komen.
Natuurlijk is dat schrikken en ga je jezelf dingen af lopen vragen. Maar het hoeft niet altijd een kwestie te zijn van iets mis gaan of een probleem hebben. Ja, hij met liegen en jij misschien iets te naïef niet in hebben willen zien ofzo, maar niet per se met de relatie zelf.
Als hij niet weet waarom hij het gedaan heeft, dan is het ook moeilijk om zoiets aan te pakken. Dan lijkt het me een prima beslissing om de relatie te beëindigen, want er valt weinig mee te werken zo. Laat staan of hij ook daadwerkelijk actie gaat ondernemen, ook als hij jou niet terug kan paaien met de belofte van aan zichzelf gaan werken. Lullen erover is een stuk makkelijker dan echt in therapie gaan.

quote:
Mijn vertrouwen is ernstig beschadigd. Ik ben nooit een wantrouwig persoon geweest en ik vind dat vertrouwen ook echt belangrijk is in een relatie. Voor mij is het heel erg dat er zo'n misbruik is gemaakt van mijn vertrouwen. Hij was zo goed in liegen en thuis deed ie gewoon perfect. Achteraf blijkt dat ie ook tegen vrienden loog. Mensen denken nu dat er gewoon iets mentaal mis met hem is.
Tsja, logisch. Het geeft in ieder geval heel goed aan dat hij bewust handelde en dat het om een hardnekkig patroon gaat. Daar hoeft niet per se een psychisch labeltje aan te hangen, het kan ook gewoon een lul zijn. In dat opzicht maakt het weinig verschil, gekwetst ben je toch wel.

quote:
Ik moet hem achter me laten, maar ik vind het heel moeilijk. 3 weken geleden zag ik nog alleen een geweldige vriend en dacht ik een geweldige relatie te hebben. Ik heb zelf mijn hart op de tong en ben altijd bloedeerlijk. Ik heb tijdens de relatie meerdere keren aan hem gevraagd of hij nog blij met me was en of er iets was wat hij anders zou willen zien. Voor mij is communicatie super belangrijk in een relatie. Hij gaf altijd aan dat ie super blij met me was en echt een toekomst voor ons zag. Voor mij is het onwerkelijk dat hij er ondertussen zo'n dubbelleven op na hield. Ik kan er soms nog steeds niet bij met mijn hoofd en heb nachtmerries hiervan.
Aan een kant heel begrijpelijk dat het onwerkelijk is, maar het is natuurlijk niet per se nodig dat hij ontevreden was met en over jou. Sommige mensen kunnen dat gewoon heel prima scheiden van wat er buiten om nog te halen valt. Hij hoeft dus niet per se gelogen te hebben over het gelukkig zijn met jou en jullie relatie. Zuur, I know, maar dat geeft misschien des te beter aan in hoeverre jullie verschillen van elkaar. In dit geval lijkt het er op dat hij zijn oude patroon gewoon nooit los gelaten heeft en dat naast zijn nieuwe met jou erop na is blijven houden. Als hij echt niet van je gehouden had, waarom zou hij dan die moeite van een dubbelleven hebben gedaan?

quote:
Zo... Dat is het hele lange verhaal. Ik heb nu het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden waar ik echt zo gelukkig mee ben als dat ik 4,5 jaar was met hem. Ik weet dat iedereen zegt dat het uiteindelijk wel goed komt, maar ik kan het nog niet voelen. Hebben jullie nog tips hiervoor? Is dit normaal gedrag van veel jongens? Moet ik hier echt op bedacht zijn mocht ik ooit klaar zijn om weer te daten? Of heb ik gewoon echt dikke pech... Hebben jullie misschien ook zoiets meegemaakt? Is het ook goed gekomen met jullie uiteindelijk? Verhalen van anderen helpen mij.

Bedankt voor het lezen..
Begin eerst eens met de tijd nemen, want je zit na een relatie van 4,5 jaar in een vers rouwproces. Dan kun je ook nog niet zoveel verwachten na 3 weken lijkt me. En als vertrouwen zo belangrijk voor je is, dan zul je eerst een en ander moeten verwerken voor je weer serieus gaat daten. Je wil de volgende beoordelen op wie hij is en wat hij doet en niet op basis van het leed van je ex. Kijk nog eens goed naar wat je wel en niet beviel in de relatie op zich. Wat zou je niet en juist wel willen veranderen? Wat hoort er echt bij jou om wie je bent en niet wat je is aangedaan?

Natuurlijk weet jij ook wel dat dit geen normaal gedrag is van jongens. Anders had hij ook niet tegen zijn vrienden gelogen enzo. Er kan altijd tegen je gelogen worden, dat is geen nieuws nu je dit weet van je ex. Het is iets waar je dus wel enigszins rekening mee moet houden, maar jij bepaalt tot hoe ver je wil gaan en wat je de moeite van het risico waard vindt. Garanties heb je toch nooit volledig.
Daarnaast mag je eind twintig wel gaan spreken over mannen, jij bent ook geen meisje meer toch..

Sterkte met het verwerken toegewenst en als je meer verhalen zoekt, kijk dan eens in deze langlopende reeks met bijvoorbeeld ook tips en moral support enzo: Topicreeks: De kunst van het loslaten van je ex
pi_179909000
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb er lang over zitten twijfelen of ik dit verhaal wilde delen en er zijn meerdere keren geweest dat ik op het punt stond het te typen en er toch vanaf zag. Nu wil ik het toch delen, omdat ik eigenlijk wel echt een hart onder de riem kan gebruiken en advies over hoe ik hier mee moet dealen.

Ik heb 4,5 jaar een relatie gehad. We zijn allebei eind twintig. We waren in die 4,5 jaar echt enorm gelukkig. Natuurlijk heeft iedereen wel eens ups and downs, maar voor mij waren die 4,5 jaar echt voorbij gevlogen en betekende de leuke dingen zoveel meer dan de minder leuke dingen. Hij heeft mij ook altijd het idee gegeven dat hij gelukkig was en hij vertelde me vaak dat ie van me hield en we hadden het regelmatig over toekomstplannen als trouwen en kinderen. Dit wilde hij heel graag met mij. We waren allebei compleet geaccepteerd in onze families en het was altijd gezellig. Ik werd al als schoondochter gezien en hij als schoonzoon. Onze vrienden dachten dit ook, omdat wij ook heel leuk met elkaar waren als we uitgingen.

Voordat wij een relatie kregen was hij al 4 jaar single. Hij heeft in deze periode behoorlijk wat vrouwen opgepikt en stond wel een beetje bekend als player. Toen we net begonnen met daten liet ik hem echt werken. Hij was inmiddels 25 en gaf aan dat hij zijn wilde haren ondertussen wel kwijt was en zich wilde settelen. Mijn en zijn vrienden waren eerst sceptisch, maar daarna zagen ze wat hij voor mij over had en toen vertelden ze me dat hij echt voor me wilde gaan. Dus ik ging deze relatie aan.

Ik heb eigenlijk nooit een reden gehad om hem niet te vertrouwen (achteraf zie ik wel signalen, maar die waren echt minimaal). Hij was er echt voor mij en we woonden na een jaar ook samen. Dit was echt heerlijk. We waren na al die jaren nog steeds verliefd. Hij gaf me kaartjes, zong liedjes voor me en stuurde regelmatig hartjes en kusjes over de app tot het allerlaatste moment in de relatie.. Ik liet hem dus compleet vrij om af te spreken met vrienden en als we een weekje met vrienden weggingen dan was dat ook geen probleem. Ik ging er gewoon vanuit dat het allemaal oke was, net zoals bij mij. Ik heb nooit de behoefte gehad om met andere mannen aan te pappen. Er is genoeg met me geflirt, maar ik had altijd gewoon heel sterk het gevoel dat iets met een ander doen het nooit waard was en ik zou mijn vriend nooit zo willen kwetsen.

In het afgelopen half jaar begon me een patroon in zijn gedrag op te vallen. Hij ging uit met vrienden en kwam geregeld om 7 uur 's ochtends pas thuis. Ik heb er lange tijd niks achter gezocht, omdat ik nog steeds geen reden had om hem niet te vertrouwen. 3 weken geleden was hij alleen weer om 7 uur thuis en dat was nadat hij een boottochtje gehad zou hebben. Ik vond het wel heel ongeloofwaardig dat iemand om 7 uur thuis is van een boottochtje. Zijn excuus klopte ook gewoon niet. Hij was super moe natuurlijk en is gaan slapen. Toen heb ik na lang wikken en wegen zijn mobiel gepakt. Hier kwam ik een gesprek tegen tussen hem en een meisje waarin hij deed alsof hij single was en met haar meerdere keren had afgesproken. Dit liep al sinds februari! Ik heb hem natuurlijk geconfronteerd en uiteindelijk na veel ontkennen en liegen gaf hij toe dat hij een keertje sex met haar had gehad in een dronken bui en dat het verder gewoon flirten was en dat er niks gebeurde bij de afspraakjes. Dit gaf hij pas toe nadat ik dreigde haar te berichten. Ik was helemaal kapot en geloofde hem ook niet. Ik heb haar toch een bericht gestuurd. Hij bleef volhouden dat het maar 1x was gebeurd. Uiteindelijk kreeg ik na een dag een bericht terug van haar. Zij gaf uiteindelijk toe dat het veel vaker was gebeurd en dat ze geen idee had dat hij een vriendin had en dat ze het echt heel erg voor me vond. Ze wilde hem ook nooit meer spreken. Toen ik hem daarmee confronteerde werd hij witheet. Hij begon te schreeuwen dat ze een leugenaar was en dat ze dit waarschijnlijk deed als wraak omdat zij hem leuk vond. Een vriendin van me was hier bij en vond het ook heel geloofwaardig. Hij heeft zelfs nog een bericht gestuurd naar dat meisje dat ze een leugenaar was en waarom ze ons uit elkaar wilde drijven. Zij reageerde niet meer.

Ik was echt kapot en in de war en hij leek echt heel erg geloofwaardig. Je mag me misschien naïef vinden, maar mijn vriendin die erbij was vond het ook. Zijn act was heel overtuigend. Ondertussen was het al laat en ik wist even niet wat ik hiermee aan moest. Ik wilde nog op reactie van dat meisje wachten en ben gaan slapen (voor zover dat lukte). Ik had zijn mobiel meegenomen zodat hij niet vrienden kon instrueren. In de ochtend zag ik dat een meisje naar hem berichtte dat hij echt op moest houden met liegen tegen mij en dat ze hoopte dat het meisje alles tegen mij vertelde. Dit meisje bleek de vriendin te zijn van een goede vriend van hem. Zij had alles van die vriend gehoord. Ik appte haar zelf en vroeg of ze mij alles wilde vertellen. Uiteindelijk trok ze een beerput open.. Ze vertelde me dat hij maanden met dat meisje had afgesproken en geslapen, daarnaast had hij een half jaar geleden een collega van haar gezoend in de kroeg en was hij later meerdere keren langs haar huis gegaan. Daarnaast gaf ze toe dat zij zelf ook een jaar geleden meerdere keren met hem naar bed was geweest en ze stuurde me appjes tussen hen wat dat bevestigde. Mijn vriend was ondertussen tot het laatste moment het aan het ontkennen en zei dat ze gek was. Ze vertelde dat hij in de kroeg aan het opscheppen was geweest dat hij tijdens de relatie met mij wel 20 meisjes had gehad. Ze zei dat hij eigenlijk vanaf het begin van onze relatie nooit was gestopt met meisjes scoren en dat het aan en af gebeurde met soms maanden ertussen. Maar opgehouden was het nooit. Nadat ik de appjes aan hem had laten zien gaf hij op. Hij gaf alles toe. Hij is diezelfde dag nog uit ons huis vertrokken.

Ik was in complete shock en paniek en wist niet wat me overkwam. Ik vroeg me af waarom dit was gebeurd en wat er mis kon zijn gegaan. Hij heeft later in appjes verteld dat hij heel veel spijt had en dat hij een probleem had. Hij heeft altijd van me gehouden en wist niet waarom ie het heeft gedaan. Hij wilde me niet kwijt. Hij wilde in therapie. Ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad en voelde me compleet verraden en bedrogen. Ik wist dat dit nooit te fixen was en dat onze relatie niet over zoiets kon komen.

3 weken erna ben ik nog steeds heel verdrietig en kapot. Iedereen in onze omgeving is ook in shock en hadden dit nooit verwacht. Tegen sommige goede vrienden heeft hij dit ook compleet verborgen gehouden, omdat hij wist dat zij dit niet oke zouden vinden. Mensen zeggen mij dat zo iemand nooit veranderd en het echt niet aan mij lag. Ik krijg veel steun van vrienden en hij heeft zelfs een aantal vrienden verloren hierdoor.

Mijn vertrouwen is ernstig beschadigd. Ik ben nooit een wantrouwig persoon geweest en ik vind dat vertrouwen ook echt belangrijk is in een relatie. Voor mij is het heel erg dat er zo'n misbruik is gemaakt van mijn vertrouwen. Hij was zo goed in liegen en thuis deed ie gewoon perfect. Achteraf blijkt dat ie ook tegen vrienden loog. Mensen denken nu dat er gewoon iets mentaal mis met hem is.

Ik moet hem achter me laten, maar ik vind het heel moeilijk. 3 weken geleden zag ik nog alleen een geweldige vriend en dacht ik een geweldige relatie te hebben. Ik heb zelf mijn hart op de tong en ben altijd bloedeerlijk. Ik heb tijdens de relatie meerdere keren aan hem gevraagd of hij nog blij met me was en of er iets was wat hij anders zou willen zien. Voor mij is communicatie super belangrijk in een relatie. Hij gaf altijd aan dat ie super blij met me was en echt een toekomst voor ons zag. Voor mij is het onwerkelijk dat hij er ondertussen zo'n dubbelleven op na hield. Ik kan er soms nog steeds niet bij met mijn hoofd en heb nachtmerries hiervan.

Zo... Dat is het hele lange verhaal. Ik heb nu het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden waar ik echt zo gelukkig mee ben als dat ik 4,5 jaar was met hem. Ik weet dat iedereen zegt dat het uiteindelijk wel goed komt, maar ik kan het nog niet voelen. Hebben jullie nog tips hiervoor? Is dit normaal gedrag van veel jongens? Moet ik hier echt op bedacht zijn mocht ik ooit klaar zijn om weer te daten? Of heb ik gewoon echt dikke pech... Hebben jullie misschien ook zoiets meegemaakt? Is het ook goed gekomen met jullie uiteindelijk? Verhalen van anderen helpen mij.

Bedankt voor het lezen..
Je hebt een van mijn “verrotte appels” soortgenoot leren kennen. Je wist dat hij een player was, en je twijfelde in het begin. Laat dit een wijze les zijn.

Wees vertrouwd, maar vertrouw niemand.

Ps: monogamie werkt niet, en je hebt er hier een getroffen die dit duidelijk heeft laten zien. Hij had dit gewoon eerlijk moeten aankaarten.

Ik wens je alle sterkte van het universum toe! Tijd heelt alle wonden. En je treft zeker wel weer een andere man die wel eerlijk is. Waar je net zo gelukkig mee bent.

De aller allersnelste manier om van liefdesverdriet af te komen is om zoveel mogelijk mannen weer te gaan daten en lekker te rebounden. Als jij onder een nieuwe jongen ligt ben je hem zo weer vergeten. 😃
pi_179909342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
Hoi iedereen,

Ik ga toch even reageren. Allereerst ben ik op zich blij dat ik dit verhaal van me heb afgeschreven. Ik waardeer alle bemoedigende woorden en advies.

Ik denk niet dat hij niet gelukkig was. Hij gaf constant aan gelukkig te zijn en van me te houden en heeft zelfs aan mij gevraagd of ik met hem wilde trouwen. We waren letterlijk een dag voordat het uitkwam nog romantisch wezen picknicken. Zelfs als hij dan toch niet echt gelukkig was, dan had hij dit wel een stuk eerder kunnen laten weten. Hij wilde gewoon allebei de werelden en dacht hiermee ook weg te komen. Misschien is het een soort verslaving of constante zoektocht naar bevestiging.. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er in zijn hoofd omgaat.

Over het laten werken, bedoelde ik meer dat ik niet meteen met hem het bed in was gedoken na de eerste date. Dat was hij vaak wel gewend bij anderen, maar ik wilde eerst een aantal dates hebben gehad. Ik wilde zeker zijn dat hij met mij wel serieuzer was. Veel meer bedoelde ik er niet mee.

Je kunt me naïef vinden, omdat ik het niet eerder doorhad. Er waren weinig signalen en het meisje wat mij uiteindelijk alles heeft opgebiecht zei ook dat hij heel goed was geworden in het verbergen. Hij had inmiddels twee vrienden groepen en hij zorgde er precies voor dat de goede vriendengroep die ik ook kende hier niks van wist. Een aantal van die vrienden hebben hem inmiddels zelfs laten vallen. In ieder geval heb ik nooit in de relatie mijn ogen gesloten voor signalen. Toen ik hier achter kwam ben ik ook meteen door gaan zoeken en ben ik die meisjes gaan berichten. Ik moest en zou het weten.

Het is voor mij nog steeds extreem pijnlijk. Sommige berichten zijn ook pijnlijk om te lezen. Daar ga ik niet om liegen. Vooral dat er veel mensen zijn die denken dat dit soort gedrag nog best vaak voorkomt en dat zoveel mannen vreemd gaan. Mijn vriend werd gezien als een knappe man. En misschien is dat een groter risico. Toch hoop ik dat de meerderheid van de (knappe) mannen niet zo denkt ondanks verleidingen. Ikzelf heb ook verleidingen gehad en ben deze uit de weg gegaan..

In ieder geval ga ik voorlopig proberen dit van me af te zetten. Het besef moet nog tot me doordringen dat de man die bij mij thuis zo lief en aanhankelijk was, toch ook zo'n schaduw kant had. Het blijft onwerkelijk voelen, vooral omdat het echt allemaal heel plotseling en onverwacht is gegaan. Ik mis de man die ik dacht te kennen, maar in wezen deels een illusie was..
Het spijt me zeer, maar knappe mensen hebben nu eenmaal opties. En in het geval van een knappe man die ook nog een player is.... Jaaa fuck man. Had je verwacht dat hij even volledig monogaam zou worden voor jou?

Dit is hét klassieke voorbeeld. Naïef meisje gekwetst door de harde realiteit.

Dit is de keiharde realiteit. En de mensen die hier roepen dat dit niet zo is.... Die versieren geen meiden op regelmatig basis en zien er hoogstwaarschijnlijk ook niet goed uit in real life. Die zitten in real life in de friendzone en willen graag in jouw broekje en ze haten players. Haha.

Het is een bekend gegeven dat er veel wordt vreemdgegaan. Mannen EN vrouwen. Want jouw soortgenoten kunnen er ook wat van.

Begrijp me niet verkeerd. Ik zou willen dat ik verder kon leven in mijn Disney fantasie waarin ik en mijn meisje voor altijd samen zouden blijven etc. Daar ben ik ook ruw van wakker geworden.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 23:28:38 #82
441859 crew  Lenny77
pi_179909673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ook seks met een mooie vrouw kan op termijn vervelen of slecht worden. Ook wordt een vrouw natuurlijk met de tijd er vaak niet mooier op. Als er dan een sexy stagiaire je probeert te verleiden op een zwoele zomeravond tijdens een bedrijfsfeestje moet je natuurlijk wel verdomd sterk in je schoenen staan.
Maar goed dat de man wel zo lekker knapperig fris blijft hé... :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179911511
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:12 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, maar knappe mensen hebben nu eenmaal opties. En in het geval van een knappe man die ook nog een player is.... Jaaa fuck man. Had je verwacht dat hij even volledig monogaam zou worden voor jou?

Dit is hét klassieke voorbeeld. Naïef meisje gekwetst door de harde realiteit.

Dit is de keiharde realiteit. En de mensen die hier roepen dat dit niet zo is.... Die versieren geen meiden op regelmatig basis en zien er hoogstwaarschijnlijk ook niet goed uit in real life. Die zitten in real life in de friendzone en willen graag in jouw broekje en ze haten players. Haha.

Het is een bekend gegeven dat er veel wordt vreemdgegaan. Mannen EN vrouwen. Want jouw soortgenoten kunnen er ook wat van.

Begrijp me niet verkeerd. Ik zou willen dat ik verder kon leven in mijn Disney fantasie waarin ik en mijn meisje voor altijd samen zouden blijven etc. Daar ben ik ook ruw van wakker geworden.
Voor mijn ex was uiterlijk belangrijk. Dit gold niet alleen voor hemzelf, maar ook voor de vriendin (ik) met wie hij aankwam bij zijn familie en vrienden. Ik heb meer kwaliteiten dan alleen uiterlijk en daarom heeft hij mij waarschijnlijk al die jaren als vriendin willen houden en wilde hij zelfs met me trouwen. Ik had ook genoeg opties als ik zou willen. Toch ben ik nooit vreemdgegaan en heb ik die behoefte niet. Ik weet dat zowel mannen en vrouwen het doen, maar er zijn ook (knappe) mensen die wel een geweten hebben ondanks verleidingen.
pi_179911829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:20 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:

[..]

Voor mijn ex was uiterlijk belangrijk. Dit gold niet alleen voor hemzelf, maar ook voor de vriendin (ik) met wie hij aankwam bij zijn familie en vrienden. Ik heb meer kwaliteiten dan alleen uiterlijk en daarom heeft hij mij waarschijnlijk al die jaren als vriendin willen houden en wilde hij zelfs met me trouwen. Ik had ook genoeg opties als ik zou willen. Toch ben ik nooit vreemdgegaan en heb ik die behoefte niet. Ik weet dat zowel mannen en vrouwen het doen, maar er zijn ook (knappe) mensen die wel een geweten hebben ondanks verleidingen.
Voor mij is uiterlijk ook extreem belangrijk. Ik ben train regelmatig en vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik trek dan ook meiden aan die er hetzelfde in staan als ik. Ook ik heb meer kwaliteiten en die fitgirls ook vast wel. Ik zeg je heel eerlijk, ik ben al twee keer vreemdgegaan. Ik was net als jij. Nooit vreemdgaan. Altijd eerlijk... Niet de behoefte hebben etc, maar uiteindelijk ga je toch wel voor de bijl. Al is het niet na 5 jaar maar na 10 jaar. Een relatie is heden ten dage hoe dan ook gedoemd te mislukken.

Ik geloof daar ook niet meer in. Ik heb nu gewoon tinder en friends with benefits... Ik heb seks en dan gaat ze weer weg. Ik kan gewoon NIEMAND vertrouwen!!!! NIEMAND. Geen enkele chick waar ik naïef om zal zijn. Haha. Nooit.

Besef wel dat die vijver waar jij in probeert te vissen, die van de knappe mensen die niet vreemdgaan, echt extreem klein is. Wij als mens zijn daar gewoon niet voor gemaakt. Ik was ooit anders maar door het leven ben ik gehard. En emotioneel afgestompt. Zie het maar als een verdedigingsmechanisme.
pi_179911853
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar goed dat de man wel zo lekker knapperig fris blijft hé... :')
Verschrikkelijk als mannen niet voor hunzelf zorgen... Zo’n uitgezakte dikke lelijke vent die al de helft van zijn haren is verloren.. En die maar afgeeft op iedereen die gezond eet en sport 😂
pi_179912416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:20 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:

[..]

Voor mijn ex was uiterlijk belangrijk. Dit gold niet alleen voor hemzelf, maar ook voor de vriendin (ik) met wie hij aankwam bij zijn familie en vrienden. Ik heb meer kwaliteiten dan alleen uiterlijk en daarom heeft hij mij waarschijnlijk al die jaren als vriendin willen houden en wilde hij zelfs met me trouwen. Ik had ook genoeg opties als ik zou willen. Toch ben ik nooit vreemdgegaan en heb ik die behoefte niet. Ik weet dat zowel mannen en vrouwen het doen, maar er zijn ook (knappe) mensen die wel een geweten hebben ondanks verleidingen.
Ik snap die gedachte ook niet helemaal. Als je maar genoeg mogelijkheden krijgt, dan hap je wel. Nee. Kwestie van respect naar je partner. En dat heeft niets met uiterlijk te maken.
pi_179912423
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:45 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Voor mij is uiterlijk ook extreem belangrijk. Ik ben train regelmatig en vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik trek dan ook meiden aan die er hetzelfde in staan als ik. Ook ik heb meer kwaliteiten en die fitgirls ook vast wel. Ik zeg je heel eerlijk, ik ben al twee keer vreemdgegaan. Ik was net als jij. Nooit vreemdgaan. Altijd eerlijk... Niet de behoefte hebben etc, maar uiteindelijk ga je toch wel voor de bijl. Al is het niet na 5 jaar maar na 10 jaar. Een relatie is heden ten dage hoe dan ook gedoemd te mislukken.

Ik geloof daar ook niet meer in. Ik heb nu gewoon tinder en friends with benefits... Ik heb seks en dan gaat ze weer weg. Ik kan gewoon NIEMAND vertrouwen!!!! NIEMAND. Geen enkele chick waar ik naïef om zal zijn. Haha. Nooit.

Besef wel dat die vijver waar jij in probeert te vissen, die van de knappe mensen die niet vreemdgaan, echt extreem klein is. Wij als mens zijn daar gewoon niet voor gemaakt. Ik was ooit anders maar door het leven ben ik gehard. En emotioneel afgestompt. Zie het maar als een verdedigingsmechanisme.
You are selling yourself short.

Je hebt gelijk dat als je een relatie aangaat dat je dan jezelf ook echt in een positie brengt waarin jou enorm veel pijn gedaan kan worden. Maar als jij vooraf al bezig bent met pijn voorkomen sluit je jezelf ook af van het genot wat erbij hoort.
pi_179912427
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:53 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Verschrikkelijk als mannen niet voor hunzelf zorgen... Zo’n uitgezakte dikke lelijke vent die al de helft van zijn haren is verloren.. En die maar afgeeft op iedereen die gezond eet en sport 😂
Dat dan weer wel.
pi_179912502
Het is niet normaal gedrag van mannen per definitie.
Wel van een bepaald type, nml inderdaad de player. De alfaman. De foute. Je weet wel: degenen die jou zo opwinden. Nou dat doen ze dus bij meer vrouwen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179912516
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap die gedachte ook niet helemaal. Als je maar genoeg mogelijkheden krijgt, dan hap je wel. Nee. Kwestie van respect naar je partner. En dat heeft niets met uiterlijk te maken.
Dat is niet helemaal waar. Er zijn zeker hier een hoop mensen die helemáál de moralistische kaart trekken over vreemdgaan. Maar dat is vooral omdat ze zelf bang zijn dat ze nooit meer iemand kunnen krijgen als hun partner dat doet omdat ze zelf slecht in de markt liggen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179912695
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Er zijn zeker hier een hoop mensen die helemáál de moralistische kaart trekken over vreemdgaan. Maar dat is vooral omdat ze zelf bang zijn dat ze nooit meer iemand kunnen krijgen als hun partner dat doet omdat ze zelf slecht in de markt liggen.
Dat dogmatische is aan mij ook niet besteed hoor.
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:07:29 #92
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179913094
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:53 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Verschrikkelijk als mannen niet voor hunzelf zorgen... Zo’n uitgezakte dikke lelijke vent die al de helft van zijn haren is verloren.. En die maar afgeeft op iedereen die gezond eet en sport 😂
Dat is eerder een erfelijk dingetje dan een gevolg van een slechte levensstijl. Dus daarop afgeven is niet erg fair.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:20:48 #93
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179913199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
Over het laten werken, bedoelde ik meer dat ik niet meteen met hem het bed in was gedoken na de eerste date. Dat was hij vaak wel gewend bij anderen, maar ik wilde eerst een aantal dates hebben gehad. Ik wilde zeker zijn dat hij met mij wel serieuzer was. Veel meer bedoelde ik er niet mee.
Ik denk dat dat voor de meesten wel duidelijk was. Mijn persoonlijke ervaring is dat dit geen zin heeft en soms zelfs averechts werkt.

Niet dat je nu voortaan maar zo snel mogelijk seks moet hebben, maar je gaat nu een periode in zak en as zitten en dan langzaam aan weer op het paard klimmen. Ik zou je adviseren om dan meer op andere zaken te letten (hoe makkelijk lijkt ie met kleine leugentjes, hoe is zijn verhouding met exen, geheimzinnig gedrag etc.), want niet meteen de eerste date seks hebben en blijven hangen zegt echt heel weinig over hoe iemand het met je meent.
pi_179913823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

hoe is zijn verhouding met exen
Hier ben ik wel nieuwsgierig naar. Is het een goed teken of slecht teken dat iemand goed met exen omgaat? Want ik ga met al m'n exen goed om maar ben ook een schuinsmarcheerder 1e klas.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:46:26 #95
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179914291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hier ben ik wel nieuwsgierig naar. Is het een goed teken of slecht teken dat iemand goed met exen omgaat? Want ik ga met al m'n exen goed om maar ben ook een schuinsmarcheerder 1e klas.
Als al iemands exen gek zijn en ze altijd met ruzie uit elkaar gaan, dan zou ik dat een alarmbel noemen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:56:43 #96
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179914538
Wees blij dat je van die sukkel af bent en niet getrouwd, huis gekocht hebt, kinderen hebt gekregen, etc. Dan was dit een drama in tienvoud geweest. Bekijkt het dus maar positief, beter na 4,5 jaar dan na een huwelijk met kinderen!

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 20-06-2018 10:33:22 ]
"Hoka Hey!"
pi_179915225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:07 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dat is eerder een erfelijk dingetje dan een gevolg van een slechte levensstijl. Dus daarop afgeven is niet erg fair.
Klopt. Maar je kan het nog steeds weinig aantrekkelijk vinden.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:43:53 #98
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_179915427
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:45 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Voor mij is uiterlijk ook extreem belangrijk. Ik ben train regelmatig en vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik trek dan ook meiden aan die er hetzelfde in staan als ik. Ook ik heb meer kwaliteiten en die fitgirls ook vast wel. Ik zeg je heel eerlijk, ik ben al twee keer vreemdgegaan. Ik was net als jij. Nooit vreemdgaan. Altijd eerlijk... Niet de behoefte hebben etc, maar uiteindelijk ga je toch wel voor de bijl. Al is het niet na 5 jaar maar na 10 jaar. Een relatie is heden ten dage hoe dan ook gedoemd te mislukken.

Ik geloof daar ook niet meer in. Ik heb nu gewoon tinder en friends with benefits... Ik heb seks en dan gaat ze weer weg. Ik kan gewoon NIEMAND vertrouwen!!!! NIEMAND. Geen enkele chick waar ik naïef om zal zijn. Haha. Nooit.

Besef wel dat die vijver waar jij in probeert te vissen, die van de knappe mensen die niet vreemdgaan, echt extreem klein is. Wij als mens zijn daar gewoon niet voor gemaakt. Ik was ooit anders maar door het leven ben ik gehard. En emotioneel afgestompt. Zie het maar als een verdedigingsmechanisme.
Ik ben blij voor je dat je zoveel chicks kan regelen maar van dit soort cynisme word ik bang.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_179915677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:43 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat je zoveel chicks kan regelen maar van dit soort cynisme word ik bang.
Mijn hemeltje. Dat had ik helemaal niet verwacht. Ik zal voortaan opletten dat het niet te cynisch wordt. Dankjewel voor je opmerking.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:59:23 #100
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_179915713
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:57 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Mijn hemeltje. Dat had ik helemaal niet verwacht. Ik zal voortaan opletten dat het niet te cynisch wordt. Dankjewel voor je opmerking.
Aaaaaaaaaah wat lief van je!!!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_179915828
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

You are selling yourself short.

Je hebt gelijk dat als je een relatie aangaat dat je dan jezelf ook echt in een positie brengt waarin jou enorm veel pijn gedaan kan worden. Maar als jij vooraf al bezig bent met pijn voorkomen sluit je jezelf ook af van het genot wat erbij hoort.
Waarom doe ik mijzelf tekort? Ik ga ook relaties aan. Seksrelaties. En daarin heb je wel eens dat een van de twee verliefd wordt en dan zit je ook met gezeik. Dat is een risico van het vak. Ik ben helemaal open naar meisjes. Ik vertel ook gelijk met wie ze te maken hebben. Een normale relatie zit er niet in. Ik ben liever vrij in wat ik doe en met wie ik nog meer naar bed ga. Doordat ik mijn relaties open houd, is er geen stiekem gedoe meer. Iedereen weet waar die aan toe is. En soms wordt er een hart gebroken. Of die van mij. Maar dan lig ik al snel weer met een andere chick in bed. Dan ben ik mijn verdriet zo vergeten. 😃
pi_179915881
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:04 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Waarom doe ik mijzelf tekort? Ik ga ook relaties aan. Seksrelaties. En daarin heb je wel eens dat een van de twee verliefd wordt en dan zit je ook met gezeik. Dat is een risico van het vak. Ik ben helemaal open naar meisjes. Ik vertel ook gelijk met wie ze te maken hebben. Een normale relatie zit er niet in. Ik ben liever vrij in wat ik doe en met wie ik nog meer naar bed ga. Doordat ik mijn relaties open houd, is er geen stiekem gedoe meer. Iedereen weet waar die aan toe is. En soms wordt er een hart gebroken. Of die van mij. Maar dan lig ik al snel weer met een andere chick in bed. Dan ben ik mijn verdriet zo vergeten. 😃
Eerder sneu dat je geen liefde kent en maar random shit doet omdat je bang bent om gekwetst te worden.
Typisch verhaal: deed alles voor een ex maar zij ging vreemd nu ben ik fuckboy geworden
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:08:31 #103
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179915905
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt. Maar je kan het nog steeds weinig aantrekkelijk vinden.
Mja dat geldt voor alles. Peentjes rood haar, grote neus, of in mijn geval littekens na een ongeluk. :@

NC had het over niet voor jezelf zorgen. Dat is heel wat anders.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:12:46 #104
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_179915986
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Blue_note het volgende:
Hij was dus blijkbaar niet zo gelukkig als je beschrijft.

Klinkt hard, maar als je het thuis goed hebt hoef en ga je niet buiten de deur eten.

Dat jij 'hem echt liet werken' in het begin is eigenlijk al een teken aan de wand geweest. Als het goed voelde hoefde je dat niet te doen.

Tussen de regels door lees ik dat jij alles maar toeliet om jezelf te laten geloven dat alles goed zat en de relatie daardoor in stand te houden.
Wat een gelul. Sommige ezels denken altijd dat het gras groener is bij de buren.
pi_179917170
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Eerder sneu dat je geen liefde kent en maar random shit doet omdat je bang bent om gekwetst te worden.
Typisch verhaal: deed alles voor een ex maar zij ging vreemd nu ben ik fuckboy geworden
Volgens mij is er iets misgegaan met het informatieverwerkings proces in je hersenen. Ik zal het nog een keer uitleggen.

Ik heb liefde gekend. Ik heb serieuze monogame relaties gehad. Ik ben verliefd geweest met alles erop en eraan.
Ik zei dat ik twee keer vreemd ben gegaan. Ik ben daar beide keren als eerste mee begonnen. Dit was niet nadat een ex mij had bedrogen. Ik bedoel hiermee aan te geven dat ik niet geschikt ben voor een monogame relatie. Ik geef dat eerlijk toe.

Ik ben geen “fuckboi”. Rot op met je kleutertermen. Ik ben een individu die bepaald heeft dat de vrije liefde beter bij mij past. Ik hou van mijn vriendinnen maar ik laat ze ook vrij. Zij zijn een vrije ziel en ik gun ze intimiteit met een ander. En seks met een ander.

Ik accepteer dat mijn gevoelens soms pijn doen, en ik accepteer dat ik anderen soms pijn doe.

Ik kan aan je reactie zien dat je echt geen idee hebt waar je over praat. Random shit doen? Bang om gekwetst te worden? Als er iemand bang moet zijn om gekwetst te worden dan zijn het wel FwB’tjes. Los van het feit dat ik een vertrouwensprobleem heb wat komt door mijn verleden doe je allerlei aannames die van geen kant kloppen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:14:00 #106
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179918598
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:15 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Volgens mij is er iets misgegaan met het informatieverwerkings proces in je hersenen. Ik zal het nog een keer uitleggen.

Ik heb liefde gekend. Ik heb serieuze monogame relaties gehad. Ik ben verliefd geweest met alles erop en eraan.
Ik zei dat ik twee keer vreemd ben gegaan. Ik ben daar beide keren als eerste mee begonnen. Dit was niet nadat een ex mij had bedrogen. Ik bedoel hiermee aan te geven dat ik niet geschikt ben voor een monogame relatie. Ik geef dat eerlijk toe.

Ik ben geen “fuckboi”. Rot op met je kleutertermen. Ik ben een individu die bepaald heeft dat de vrije liefde beter bij mij past. Ik hou van mijn vriendinnen maar ik laat ze ook vrij. Zij zijn een vrije ziel en ik gun ze intimiteit met een ander. En seks met een ander.

Ik accepteer dat mijn gevoelens soms pijn doen, en ik accepteer dat ik anderen soms pijn doe.

Ik kan aan je reactie zien dat je echt geen idee hebt waar je over praat. Random shit doen? Bang om gekwetst te worden? Als er iemand bang moet zijn om gekwetst te worden dan zijn het wel FwB’tjes. Los van het feit dat ik een vertrouwensprobleem heb wat komt door mijn verleden doe je allerlei aannames die van geen kant kloppen.
Mijn god :') _O-

Maar goed, sneu dat je zo afgestompt bent. Heb wel met je te doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179918710
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:04 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Waarom doe ik mijzelf tekort? Ik ga ook relaties aan. Seksrelaties. En daarin heb je wel eens dat een van de twee verliefd wordt en dan zit je ook met gezeik. Dat is een risico van het vak. Ik ben helemaal open naar meisjes. Ik vertel ook gelijk met wie ze te maken hebben. Een normale relatie zit er niet in. Ik ben liever vrij in wat ik doe en met wie ik nog meer naar bed ga. Doordat ik mijn relaties open houd, is er geen stiekem gedoe meer. Iedereen weet waar die aan toe is. En soms wordt er een hart gebroken. Of die van mij. Maar dan lig ik al snel weer met een andere chick in bed. Dan ben ik mijn verdriet zo vergeten. 😃
Ook een open relatie kan een volwaardige relatie zijn.
pi_179918795
Ik snap dat nooit zo, begin dan geen relatie (of in elk geval geen relatie waarbij je partner denkt dat jullie monogaam zijn.)
Klote voor je ts, kan me voorstellen dat je er een flinke knauw van krijgt.
pi_179919194
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:15 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Volgens mij is er iets misgegaan met het informatieverwerkings proces in je hersenen. Ik zal het nog een keer uitleggen.

Ik heb liefde gekend. Ik heb serieuze monogame relaties gehad. Ik ben verliefd geweest met alles erop en eraan.
Ik zei dat ik twee keer vreemd ben gegaan. Ik ben daar beide keren als eerste mee begonnen. Dit was niet nadat een ex mij had bedrogen. Ik bedoel hiermee aan te geven dat ik niet geschikt ben voor een monogame relatie. Ik geef dat eerlijk toe.

Ik ben geen “fuckboi”. Rot op met je kleutertermen. Ik ben een individu die bepaald heeft dat de vrije liefde beter bij mij past. Ik hou van mijn vriendinnen maar ik laat ze ook vrij. Zij zijn een vrije ziel en ik gun ze intimiteit met een ander. En seks met een ander.

Ik accepteer dat mijn gevoelens soms pijn doen, en ik accepteer dat ik anderen soms pijn doe.

Ik kan aan je reactie zien dat je echt geen idee hebt waar je over praat. Random shit doen? Bang om gekwetst te worden? Als er iemand bang moet zijn om gekwetst te worden dan zijn het wel FwB’tjes. Los van het feit dat ik een vertrouwensprobleem heb wat komt door mijn verleden doe je allerlei aannames die van geen kant kloppen.
Blijf dat jezelf vertellen, maar dat je issues hebt is vanaf hier te merken door me schermpje >:O
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:35:35 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179920849
Sowieso die mensen die zo gefixeerd zijn op uiterlijk. Op den duur word je ouder en lelijker en dan? dan ben je zo'n oude vieze vent of wijf die jong en lekker over wil komen en dus compleet zielig bent en dan heb je ook nog eens een kut karakter. Dat die mensen nooit verder nadenken...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179921471
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Blijf dat jezelf vertellen, maar dat je issues hebt is vanaf hier te merken door me schermpje >:O
Dat is geen probleem. Ik ben verder wel tevreden zo met mijn leven. Er is meer in het leven dan alleen chicks scoren en seks.
pi_179921663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso die mensen die zo gefixeerd zijn op uiterlijk. Op den duur word je ouder en lelijker en dan? dan ben je zo'n oude vieze vent of wijf die jong en lekker over wil komen en dus compleet zielig bent en dan heb je ook nog eens een kut karakter. Dat die mensen nooit verder nadenken...
En dan wat? Ik wordt niet ouder en lelijker? Misschien op na je 60e als je echt jezelf laat gaan. Maar op die leeftijden kan je je beter richten op andere zaken dan de datingmarkt.

Wie zegt dat je later een oude vieze vent wordt die als een jong ding wil overkomen? Heb je ooit gedacht aan mensen die mooi ouder worden? Een betere uitstraling krijgen dan toen ze jong waren? Toch nog sporten om zichzelf gezond te houden? Leuk bij effect is dat je dan ook nog redelijk strak blijft.

Wat jij zegt is complete onzin. Maar dat zijn jouw excuses om niks aan je skinny fat lichaam te doen. Blijf maar lekker een couch potatoe. 😂
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:10:20 #113
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179921770
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:06 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

En dan wat? Ik wordt niet ouder en lelijker? Misschien op na je 60e als je echt jezelf laat gaan. Maar op die leeftijden kan je je beter richten op andere zaken dan de datingmarkt.

Wie zegt dat je later een oude vieze vent wordt die als een jong ding wil overkomen? Heb je ooit gedacht aan mensen die mooi ouder worden? Een betere uitstraling krijgen dan toen ze jong waren? Toch nog sporten om zichzelf gezond te houden? Leuk bij effect is dat je dan ook nog redelijk strak blijft.

Wat jij zegt is complete onzin. Maar dat zijn jouw excuses om niks aan je skinny fat lichaam te doen. Blijf maar lekker een couch potatoe. 😂
Blijf lekker in je waan dan, Dries Roelvink. En je aanname klopt niet.
Ik sport zelf al vanaf mijn pubertijd.

Maar goed de ene persoon heeft wel inhoud en de ander niet dat realiseer ik me nu des te meer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179922279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso die mensen die zo gefixeerd zijn op uiterlijk. Op den duur word je ouder en lelijker en dan? dan ben je zo'n oude vieze vent of wijf die jong en lekker over wil komen en dus compleet zielig bent en dan heb je ook nog eens een kut karakter. Dat die mensen nooit verder nadenken...
Er komt altijd een moment dat het lichaam door de ondergrens gaat zakken, maar waarom zou je dat niet uitstellen. Al was het maar omdat fit blijven ook voor jouzelf fijner is.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:28:47 #115
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179922331
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er komt altijd een moment dat het lichaam door de ondergrens gaat zakken, maar waarom zou je dat niet uitstellen. Al was het maar omdat fit blijven ook voor jouzelf fijner is.
Fit blijven is niks mis mee, helemaal voor je gezondheid. Wat hier besproken word is meer dan alleen fit blijven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179922502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Fit blijven is niks mis mee, helemaal voor je gezondheid. Wat hier besproken word is meer dan alleen fit blijven.
Ik heb het niet helemaal gevolgd dus misschien dat ik het verkeerd inschat, maar ik doe het niet alleen om fit te blijven, maar ook om aantrekkelijk te blijven.

Ik wil zelf ook een aantrekkelijke vrouw, dus dan moet je ook wat te bieden hebben. En ja, ik zoek nog veel meer dan alleen aantrekkelijk en bied ook veel meer, maar je wil toch gewoon ook een vrouw waar je geil van wordt zodra je aan haar denkt. Nou ja, ik dan.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:36:47 #117
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179922532
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gevolgd dus misschien dat ik het verkeerd inschat, maar ik doe het niet alleen om fit te blijven, maar ook om aantrekkelijk te blijven.

Ik wil zelf ook een aantrekkelijke vrouw, dus dan moet je ook wat te bieden hebben. En ja, ik zoek nog veel meer dan alleen aantrekkelijk en bied ook veel meer, maar je wil toch gewoon ook een vrouw waar je geil van wordt zodra je aan haar denkt. Nou ja, ik dan.
Geil kan ook in meer zitten dan alleen uiterlijk, just saying.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179922800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso die mensen die zo gefixeerd zijn op uiterlijk. Op den duur word je ouder en lelijker en dan? dan ben je zo'n oude vieze vent of wijf die jong en lekker over wil komen en dus compleet zielig bent en dan heb je ook nog eens een kut karakter. Dat die mensen nooit verder nadenken...
Volgens mij krijg je vooral een kut karakter van dingen doen die je eigenlijk niet wil doen. Het lijkt me verstandig dat mensen die uiterlijk belangrijk vinden daar vooral gehoor aan geven.

Waarom vind je dat compleet zielig? Lijkt alsof er een stukje frustratie meekomt. ;(
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179922850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Blijf lekker in je waan dan, Dries Roelvink. En je aanname klopt niet.
Ik sport zelf al vanaf mijn pubertijd.

Maar goed de ene persoon heeft wel inhoud en de ander niet dat realiseer ik me nu des te meer.
Oh oh. Meneertje heeft inhoud. De ideale schoonzoon. Nou wat zal dat toch een fantastische inhoud zijn😂

Vertel. Laat mij in bewondering achter wat jouw inhoud is. Misschien kan ik daar nog wat van leren ! Zo ben ik dan ook wel weer.

Wel goed van je dat je sport. Kudos.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:50:52 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179922935
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:47 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Oh oh. Meneertje heeft inhoud. De ideale schoonzoon. Nou wat zal dat toch een fantastische inhoud zijn😂

Vertel. Laat mij in bewondering achter wat jouw inhoud is. Misschien kan ik daar nog wat van leren ! Zo ben ik dan ook wel weer.

Wel goed van je dat je sport. Kudos.
Ik denk niet dat jij ergens nog wat van leert (en dat überhaupt niet eens wil).
Vaak te maken gehad met jouw type.

Maar goed, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:45 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je vooral een kut karakter van dingen doen die je eigenlijk niet wil doen. Het lijkt me verstandig dat mensen die uiterlijk belangrijk vinden daar vooral gehoor aan geven.

Waarom vind je dat compleet zielig? Lijkt alsof er een stukje frustratie meekomt. ;(
Ja, is frustratie en ben eigenlijk jaloers... jaloersheid was je nog vergeten in je post.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179922993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij ergens nog wat van leert (en dat überhaupt niet eens wil).
Vaak te maken gehad met jouw type.

Maar goed, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil inderdaad.

[..]

Ja, is frustratie en ben eigenlijk jaloers... jaloersheid was je nog vergeten in je post.
Wel goed dat je er eerlijk over bent. Dan kun je er ten minste iets mee.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:53:19 #122
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179923004
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:52 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Wel goed dat je er eerlijk over bent. Dan kun je er ten minste iets mee.
Ik wel, ja. Bedankt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179923024
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gevolgd dus misschien dat ik het verkeerd inschat, maar ik doe het niet alleen om fit te blijven, maar ook om aantrekkelijk te blijven.

Ik wil zelf ook een aantrekkelijke vrouw, dus dan moet je ook wat te bieden hebben. En ja, ik zoek nog veel meer dan alleen aantrekkelijk en bied ook veel meer, maar je wil toch gewoon ook een vrouw waar je geil van wordt zodra je aan haar denkt. Nou ja, ik dan.
Dit lijkt 2Nutz maar niet te snappen. Dit is precies wat ik bedoelde. Door mijn ongelukkige woordkeuze komt dat niet altijd goed naar voren. Dat geef ik eerlijk toe. Ook ik moet nog groeien.

2Nutz is tevreden met een middelmatig persoon en dat is helemaal prima. Ik ga liever voor de fitgirls met brains. Prachtig lichaam + goed opgeleid. Killer combinatie. Niet iedereen kan dat waarderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NATTY-CHESTBRAH op 20-06-2018 16:38:34 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:54:30 #124
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179923059
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:53 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Dit lijkt 2Nutz maar niet te snappen. Dit is precies wat ik bedoelde. Door mijn ongelukkige woordkeuze komt dat niet altijd goed naar voren. Dat geef ik eerlijk toe. Ook ik moet nog groeien.

2Nutz is tevreden met een middelmatig persoon en dat is helemaal prima. Ik ga liever voor de fitgirls met brains. Prachtig lichaam + goed opgeleid. Killed combinatie. Niet iedereen kan dat waarderen.
Kinderachtig ben je ook nog ^O^ maar dat past heel goed bij je mindset. Dat passief agressieve zegt wel weer genoeg.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179923182
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kinderachtig ben je ook nog ^O^ maar dat past heel goed bij je mindset. Dat passief agressieve zegt wel weer genoeg.
Oke. 👍🏽
pi_179923718
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:
...
Hebben jullie nog tips hiervoor? Is dit normaal gedrag van veel jongens? Moet ik hier echt op bedacht zijn mocht ik ooit klaar zijn om weer te daten? Of heb ik gewoon echt dikke pech...
...
Nee, dit is geen normaal gedrag van veel jongens/mannen. Je hebt pech gehad dat je een ongevoelige klootzak aan de haak had...
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:35:54 #127
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179923909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Geil kan ook in meer zitten dan alleen uiterlijk, just saying.
Helemaal mee eens. Genoeg knappe mannen waar ik niet warm of koud van word.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179923994
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:23 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Nee, dit is geen normaal gedrag van veel jongens/mannen. Je hebt pech gehad dat je een ongevoelige klootzak aan de haak had...
Het probleem is alleen dat je hier wel een negatief beeld van gaat ontwikkelen als je niet oppast. Een soort haat/liefde verhouding met mannen die de rest van je toekomstige relaties kunnen beïnvloeden.

Hoe dan ook, blijf altijd positief. Dit was een vreselijke rotte appel uit onze mand.
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:09:42 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179924352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:41 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat je hier wel een negatief beeld van gaat ontwikkelen als je niet oppast. Een soort haat/liefde verhouding met mannen die de rest van je toekomstige relaties kunnen beïnvloeden.

Hoe dan ook, blijf altijd positief. Dit was een vreselijke rotte appel uit onze mand.
Hoe rijm ik jouw ‘blijf positief’ met je eerdere ‘vertrouw NIEMAND’?

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 01:45 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Voor mij is uiterlijk ook extreem belangrijk. Ik ben train regelmatig en vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik trek dan ook meiden aan die er hetzelfde in staan als ik. Ook ik heb meer kwaliteiten en die fitgirls ook vast wel. Ik zeg je heel eerlijk, ik ben al twee keer vreemdgegaan. Ik was net als jij. Nooit vreemdgaan. Altijd eerlijk... Niet de behoefte hebben etc, maar uiteindelijk ga je toch wel voor de bijl. Al is het niet na 5 jaar maar na 10 jaar. Een relatie is heden ten dage hoe dan ook gedoemd te mislukken.

Ik geloof daar ook niet meer in. Ik heb nu gewoon tinder en friends with benefits... Ik heb seks en dan gaat ze weer weg. Ik kan gewoon NIEMAND vertrouwen!!!! NIEMAND. Geen enkele chick waar ik naïef om zal zijn. Haha. Nooit.

Besef wel dat die vijver waar jij in probeert te vissen, die van de knappe mensen die niet vreemdgaan, echt extreem klein is. Wij als mens zijn daar gewoon niet voor gemaakt. Ik was ooit anders maar door het leven ben ik gehard. En emotioneel afgestompt. Zie het maar als een verdedigingsmechanisme.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179924536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Geil kan ook in meer zitten dan alleen uiterlijk, just saying.
Ik heb het dan ook over aantrekkelijkheid. Dat is een ruimer begrip.

Maar eerlijk is eerlijk: mijn relaties zijn zonder uitzondering met vrouwen geweest die hoofden doen omdraaien.
pi_179924569
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe rijm ik jouw ‘blijf positief’ met je eerdere ‘vertrouw NIEMAND’?

[..]

Nou dat is heel simpel. In het geval van de TS is het raadzaam om altijd positief te blijven. Maar dat betekent niet dat ze naïef moet blijven.

Iedere ziel die ik hier op aarde ontmoet vertrouw ik niet. Per definitie. Totdat het tegendeel bewezen is. Het interesseert mij geen moer waar iemand vandaan komt. Hij of zij kan nóg zo lief zijn, of aardig doen. Als je mij een mes in mijn rug wilt steken zal je toch vroeger op moeten staan. Ik ben altijd op mijn hoede. En zelfs als ik mensen toch vertrouw maak ik mijzelf geen illusies en weet dat het zo afgelopen kan zijn.
pi_179924620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:35 schreef Elpis het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Genoeg knappe mannen waar ik niet warm of koud van word.
Ja, maar het wordt altijd zo lekker oppervlakkig gebracht. Als je een mooie vriendin hebt zal je wel op haar uiterlijk zijn gevallen. Maar wie is er dan oppervlakkig? Jij, of degene die zo denkt?
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:30:01 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179924704
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:22 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Nou dat is heel simpel. In het geval van de TS is het raadzaam om altijd positief te blijven. Maar dat betekent niet dat ze naïef moet blijven.

Iedere ziel die ik hier op aarde ontmoet vertrouw ik niet. Per definitie. Totdat het tegendeel bewezen is. Het interesseert mij geen moer waar iemand vandaan komt. Hij of zij kan nóg zo lief zijn, of aardig doen. Als je mij een mes in mijn rug wilt steken zal je toch vroeger op moeten staan. Ik ben altijd op mijn hoede. En zelfs als ik mensen toch vertrouw maak ik mijzelf geen illusies en weet dat het zo afgelopen kan zijn.
Dat vind ik dan toch vrij tegenstrijdig. Zelf blijf je dus niet altijd positief, maar ga je uit van het negatieve (dat niemand te vertrouwen is). Daardoor wordt je advies een beetje ongeloofwaardig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179924908
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat vind ik dan toch vrij tegenstrijdig. Zelf blijf je dus niet altijd positief, maar ga je uit van het negatieve (dat niemand te vertrouwen is). Daardoor wordt je advies een beetje ongeloofwaardig.
Ze moet gewoon positief blijven en altijd in haar achterhoofd houden wat er kan gebeuren. Dat positief blijven betekent dat ze zich niet uit het veld moet laten slaan. Of WGTOW mannenhaatster worden. (Women Going Their Own Way).

Ik vind dit zelf niet tegenstrijdig. Het is gewoon rekening houden met dat alles ook een donkere schaduwkant heeft. Of het daadwerkelijk ook gebeurt is een tweede.

Dat jij dat ongeloofwaardig vind mag absoluut. Hoe zie jij het dan voor je? Wat voor een wereldverbeterende adviezen heb jij voor haar?
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:56:59 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179925267
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:40 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Ze moet gewoon positief blijven en altijd in haar achterhoofd houden wat er kan gebeuren. Dat positief blijven betekent dat ze zich niet uit het veld moet laten slaan. Of WGTOW mannenhaatster worden. (Women Going Their Own Way).

Ik vind dit zelf niet tegenstrijdig. Het is gewoon rekening houden met dat alles ook een donkere schaduwkant heeft. Of het daadwerkelijk ook gebeurt is een tweede.

Dat jij dat ongeloofwaardig vind mag absoluut. Hoe zie jij het dan voor je? Wat voor een wereldverbeterende adviezen heb jij voor haar?
Ik ben eigenlijk jou een beetje aan het observeren. Als fenomeen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179926144
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk jou een beetje aan het observeren. Als fenomeen.
Oke dat is helemaal prima👍🏽
Schrijf je een thesis over onbetrouwbare mannen?
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:03:35 #137
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179933852
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk: mijn relaties zijn zonder uitzondering met vrouwen geweest die hoofden doen omdraaien.
Dat is niet perse iets positiefs he? :+

En kennelijk zijn het geen blijvertjes geweest.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar het wordt altijd zo lekker oppervlakkig gebracht. Als je een mooie vriendin hebt zal je wel op haar uiterlijk zijn gevallen. Maar wie is er dan oppervlakkig? Jij, of degene die zo denkt?
Allebei? :P

Eerlijk gezegd denk (zou het nooit zeggen) ik zoiets alleen als de vrouw in kwestie van het trashy type zou zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179934256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dat is niet perse iets positiefs he? :+

En kennelijk zijn het geen blijvertjes geweest.

[..]

Allebei? :P

Eerlijk gezegd denk (zou het nooit zeggen) ik zoiets alleen als de vrouw in kwestie van het trashy type zou zijn.
Nou, het is in positieve zin hoor. Maak je geen zorgen.

En je kan het (buiten veelwijverij) maar met één relatie tot je dood volhouden, dus ja, vrijwel al jouw relaties zijn gedoemd ergens te stranden. Maar dat geeft niet, mooie tijden gehad met ze en ik kan met allen nog door een deur. Ze zijn allemaal nog steeds slank. ;)

Ordinaire typjes vind ik geweldig geil, maar dan ook echt alleen maar voor een nachtje. Relaties heb ik toch wel alleen met stijlvolle en intelligente vrouwen. Dat werkt anders ook niet met mij.
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:28:41 #139
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179934464
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:20 schreef VEM2012 het volgende:
En je kan het (buiten veelwijverij) maar met één relatie tot je dood volhouden, dus ja, vrijwel al jouw relaties zijn gedoemd ergens te stranden. Maar dat geeft niet, mooie tijden gehad met ze en ik kan met allen nog door een deur. Ze zijn allemaal nog steeds slank.
Mooi dat je er zo in staat. Voor mij ligt het vrij ver van me af.
Mijn eerste duurde een jaar. Nummer 2 is still going strong. Bijna 30 jaar. Garantie tot aan de deur natuurlijk, maar ik gok dat we de dood wel gaan halen. O+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179934582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:28 schreef Elpis het volgende:

[..]

Mooi dat je er zo in staat. Voor mij ligt het vrij ver van me af.
Mijn eerste duurde een jaar. Nummer 2 is still going strong. Bijna 30 jaar. Garantie tot aan de deur natuurlijk, maar ik gok dat we de dood wel gaan halen. O+
Het is mooi als dat lukt natuurlijk.

Beiden heeft voor- en nadelen. Het leuke van nieuwe relaties is dat je in zo’n beginperiode ook echt superintens leeft. Dat maakt al die ellende die bij het verbreken hoort weer goed.

En ik heb ook een hele lange relatie gehad hoor, dus ken de voordelen daarvan wel. En ik heb er twee prachtige dochters aan overgehouden.

No regrets.
  donderdag 21 juni 2018 @ 08:53:01 #141
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179937995
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over aantrekkelijkheid. Dat is een ruimer begrip.

Maar eerlijk is eerlijk: mijn relaties zijn zonder uitzondering met vrouwen geweest die hoofden doen omdraaien.
Nee, je had het over geil check je eigen post nog maar eens.

Verder mooie typische FOK! post. Hou daar wel van :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179938184
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, je had het over geil check je eigen post nog maar eens.

Verder mooie typische FOK! post. Hou daar wel van :D
Drie keer het woord aantrekkelijk, één keer het woord geil. En jij leest alleen het woord geil?

Wat is er overigens typisch aan mijn post?
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:17:00 #143
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179938269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Drie keer het woord aantrekkelijk, één keer het woord geil. En jij leest alleen het woord geil?

Wat is er overigens typisch aan mijn post?
Oké.
Dat je een typische FOK!ker bent. Grappig is dat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179938324
Is Chestbrah de geëvolueerde vorm van JammerJan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179938622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat mannen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Sommige doen het, maar de meeste gaan toch stiekem vreemd. Vaak doen ze het volgende:
- stiekem naar de hoeren
- stiekem als ze op zakenreis zijn
- als de vrouw voor langere tijd weg is (weekendje met vriendinnen, voor werk)
- stiekem met andere gebonden vrouwen (werk, kroeg)
- met maten in de kroeg, die verraaden je toch niet

Echt, de meeste doen het en 99% houdt er ook een strak gezicht bij en doet alsof er niets is gebeurt.
Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Denk dat het overgrote deel van de mensen (vrouwen en mannen) gelooft in monogamie, en een klein deel (waaronder ik, en mijn vriendin ook een beetje) niet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_179938685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Denk dat het overgrote deel van de mensen (vrouwen en mannen) gelooft in monogamie, en een klein deel (waaronder ik, en mijn vriendin ook een beetje) niet.
Ik denk dat de meeste in monogamie geloven OMDAT het zo hoort, niet omdat het ze er in geloven.
pi_179938694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste in monogamie geloven OMDAT het zo hoort, niet omdat het ze er in geloven.
Ja, of zo. Dat is idd wat duidelijker omschreven.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_179938810
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oké.
Dat je een typische FOK!ker bent. Grappig is dat.
De vraag is dus waarom jij dat denkt.
pi_179938841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste in monogamie geloven OMDAT het zo hoort, niet omdat het ze er in geloven.
Waarom hoort het zo?
pi_179938916
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef loni55 het volgende:

[..]

Waarom hoort het zo?
Dat zegt men. Ik ga vreemd wanneer ik wil, of niet. Geen vrouw die mij weet vast te pinnen of te binden.
pi_179938923
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef loni55 het volgende:

[..]

Waarom hoort het zo?
Omdat het de norm is. Ik zie een relatie als een soort van contract. Je gaat samen akkoord met een paar (ongeschreven) regels wanneer je een relatie begint met elkaar.
pi_179938964
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Omdat het de norm is. Ik zie een relatie als een soort van contract. Je gaat samen akkoord met een paar (ongeschreven) regels wanneer je een relatie begint met elkaar.
Dit ja. En als je je niet aan die regels wil houden, ga dan gewoon geen relatie aan. Ook prima, en dan kwets je niemand onnodig. Óf maak van tevoren duidelijke afspraken waar jullie allebei mee kunnen leven. Maar als je dat niet doet moet je uitgaan van het gangbare, en daar naar handelen.
pi_179939005
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:11 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

Dit ja. En als je je niet aan die regels wil houden, ga dan gewoon geen relatie aan. Ook prima, en dan kwets je niemand onnodig. Óf maak van tevoren duidelijke afspraken waar jullie allebei mee kunnen leven. Maar als je dat niet doet moet je uitgaan van het gangbare, en daar naar handelen.
Precies. Sowieso zit er een hele grote afstand tussen eerste flirt en je piemel in een andere kut steken. Daartussenin worden heel veel keuzes gemaakt.
pi_179939192
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:14 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Precies. Sowieso zit er een hele grote afstand tussen eerste flirt en je piemel in een andere kut steken. Daartussenin worden heel veel keuzes gemaakt.
Doet me hieraan denken:

pi_179939303
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste in monogamie geloven OMDAT het zo hoort, niet omdat het ze er in geloven.
Kijk, jij snapt het. Dit is gewoon waar het allemaal om gaat. Societal programming. En bij veel mensen werkt dat niet. En daarom is er ook zoveel ellende met vreemdgaan, scheidingen, kinderen die zonder vader opgroeien etc.
pi_179939336
quote:
Hahaha, ja die man heeft helemaal gelijk.
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:35:26 #157
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179939341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:11 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

Dit ja. En als je je niet aan die regels wil houden, ga dan gewoon geen relatie aan. Ook prima, en dan kwets je niemand onnodig. Óf maak van tevoren duidelijke afspraken waar jullie allebei mee kunnen leven. Maar als je dat niet doet moet je uitgaan van het gangbare, en daar naar handelen.
Mwah, als je een monogame relatie wil dan is het ook slim om even te verifiëren, dat de ander daar ook zo in staat. Ieder mens heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, die schuif je niet af 'omdat het zo hoort'.

Zeker gezien verscheidene mensen ook een andere standaard van monogamie aanhouden. Dus als bespreken te veel moeite voor je is, ga je daar alsnog tegenaan lopen.
pi_179939352
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef loni55 het volgende:

[..]

Waarom hoort het zo?
Dat stamt van vroeger af. Is genoeg over te vinden op internet. Google maar: societal programming + monogamy. Religies speelden daarin ook een hele grote rol. En nog steeds proberen ze dat een beetje maar ze hebben niet echt grip meer op de situatie. Vraag me af of ze dat ooit wel hadden, want vroeger werd er ook gewoon keihard vreemdgegaan. Alleen dat bleef binnen de muren en zat een groot taboe op.

Alleen het westen heeft dat nu aan de kant geschoven en we zijn losgeslagen.
pi_179939372
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:35 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Mwah, als je een monogame relatie wil dan is het ook slim om even te verifiëren, dat de ander daar ook zo in staat. Ieder mens heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, die schuif je niet af 'omdat het zo hoort'.

Zeker gezien verscheidene mensen ook een andere standaard van monogamie aanhouden. Dus als bespreken te veel moeite voor je is, ga je daar alsnog tegenaan lopen.
Dit is een prima post. Dat verifieren is vrij easy. Je praat met elkaar in een relatie en dan is het logisch dat je al vrij vroeg in de relatie je kernwaarden op tafel legt. Bijvoorbeeld "Ik wil geen kinderen". Tenzij je natuurlijk 16 bent. Ik praat als een dertiger.
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:50:41 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179939502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat zegt men. Ik ga vreemd wanneer ik wil, of niet. Geen vrouw die mij weet vast te pinnen of te binden.
Ga dan niet vreemd, maar sta voor je manier van denken. Kortom, wees vooraf duidelijk dat jij niet monogaam gaat zijn.

Vind dat namelijk altijd zo vreemd. De grootste mond over laat me niet vastpinnen, de mens is niet gemaakt om monogaam te zijn. Maar als het puntje bij paaltje komt de schone schijn lekker ophouden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179939555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat zegt men. Ik ga vreemd wanneer ik wil, of niet. Geen vrouw die mij weet vast te pinnen of te binden.
Waarom spreek je dan iets af over de invulling van je relatie wat bij voorbaat in strijd is met je gedrag? Als de afspraak is dat zo nu en dan iets met iemand anders doen geen probleem is, is het geen vreemdgaan namelijk. :')

Wat voor slappe lapzwans ben je dan. Iemand anders de prijs laten betalen (vertrouwensbreuk, gekwetst) voor je eigen lamlendigheid om zoiets aan te kaarten en eventueel jullie wegen te laten scheiden als er geen overeenstemming gevonden wordt wat betreft de invulling van de relatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 10:58:31 ]
pi_179940318
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ga dan niet vreemd, maar sta voor je manier van denken. Kortom, wees vooraf duidelijk dat jij niet monogaam gaat zijn.

Vind dat namelijk altijd zo vreemd. De grootste mond over laat me niet vastpinnen, de mens is niet gemaakt om monogaam te zijn. Maar als het puntje bij paaltje komt de schone schijn lekker ophouden.
Nee hoor. Ik meld het 1x, vaak tijdens een van de eerste dates. Als zij dan denkt dat ik trouw blijf, dan is dat haar probleem, niet de mijne. Ik blijf trouw aan mezelf.
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:48:36 #163
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179940352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:46 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik meld het 1x, vaak tijdens een van de eerste dates. Als zij dan denkt dat ik trouw blijf, dan is dat haar probleem, niet de mijne. Ik blijf trouw aan mezelf.
Oh ja nee, inderdaad moreel afgedekt. Gezegd is gezegd dus ze mag niet zeiken.

Wat doe je als je vermoedt dat een vrouw waarmee je date denkt dat je trouw bent?

Ervan uitgaande dat je daadwerkelijk aandacht krijgt van vrouwen en hier geen bullshit ophangt...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:57:33 #164
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179940497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:46 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik meld het 1x, vaak tijdens een van de eerste dates. Als zij dan denkt dat ik trouw blijf, dan is dat haar probleem, niet de mijne. Ik blijf trouw aan mezelf.
Als je het duidelijk zegt is er geen probleem idd. Maar dan is er ook geen vreemdgaan. Vreemdgaan gaat over achter iemands rug om, tegen afspraken in.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:04:18 #165
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179940580
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je het duidelijk zegt is er geen probleem idd. Maar dan is er ook geen vreemdgaan. Vreemdgaan gaat over achter iemands rug om, tegen afspraken in.
Mwoah, ik ken best veel dames die zoiets horen in de datefase en het dan nog prima vinden. Als er dan lang genoeg gedate is worden ze verliefd, verwachten ze er meer van en worden ze serieuzer. Dan kan je je wel verstoppen achter dat je het na 4 speciaalbier op de 3e date gemeld hebt, maar je blijft dezelfde lul.

Even los van open relaties en dergelijke, waar daadwerkelijk tweezijdige afspraken zijn gemaakt en dit soort dingen wél bespreekbaar zijn.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179940590
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:48 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Oh ja nee, inderdaad moreel afgedekt. Gezegd is gezegd dus ze mag niet zeiken.

Wat doe je als je vermoedt dat een vrouw waarmee je date denkt dat je trouw bent?

Ervan uitgaande dat je daadwerkelijk aandacht krijgt van vrouwen en hier geen bullshit ophangt...
Dan zeg ik het nogmaals heel duidelijk tegen haar dat ik mij niet richt op 1 vrouw alleen. Ik kan niet getemd worden, ook niet door een vrouw die denkt dat ik voor haar kies (monogaam). Als ze daarna nog steeds niet luistert, dan is dat niet mijn probleem.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:06:48 #167
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179940617
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:04 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Als ze daarna nog steeds niet luistert, dan is dat niet mijn probleem.
Klinkt als een gezonde en liefdevolle relatie ^O^

Ik heb nog meer respect voor het hoopje kots op de stoep.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179940654
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:06 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Klinkt als een gezonde en liefdevolle relatie ^O^

Ik heb nog meer respect voor het hoopje kots op de stoep.
Prima. Jouw respect boeit mij weinig.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:12:31 #169
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179940713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:08 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Prima. Jouw respect boeit mij weinig.
Überhaupt doet hoe anderen iets beleven je weinig toch?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179940758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:12 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Überhaupt doet hoe anderen iets beleven je weinig toch?
Nee hoor, ik ben zeer empathisch. Maar uiteindelijk word je alleen geboren en ga je alleen dood, dus probeer er voor jezelf het beste van te maken.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:20:44 #171
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179940853
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:04 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Mwoah, ik ken best veel dames die zoiets horen in de datefase en het dan nog prima vinden. Als er dan lang genoeg gedate is worden ze verliefd, verwachten ze er meer van en worden ze serieuzer. Dan kan je je wel verstoppen achter dat je het na 4 speciaalbier op de 3e date gemeld hebt, maar je blijft dezelfde lul.

Even los van open relaties en dergelijke, waar daadwerkelijk tweezijdige afspraken zijn gemaakt en dit soort dingen wél bespreekbaar zijn.
Persoonlijk vind ik dat wel grotendeels de verantwoordelijkheid van de ander. Die dan moet vragen hoe het zit, of dat zij/hij een verandering van status wil.
Zit niet echt te wachten op ellende, dus zou ik zoiets opmerken dan zou ik herhalen dat ik niet monogaam ben.
Maar ook de ander heeft een eigen verantwoordelijkheid en als ik gewoon duidelijk ben geweest is het ook aan de ander om die woorden te horen. En ben ik geen trut omdat die ander niet communiceert of het gewoonweg niet aan wil nemen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:25:33 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179940921
Je was gelukkig terwijl hij een leugen leefde, je geluk was dus niet echt, zijn liefde voor jou ook niet.
Vervelend, maar de wereld houdt niet op met draaien en dit figuur is je tranen zeker niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:35:43 #173
545 dop
:copyright: dop
pi_179941055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:25 schreef Leandra het volgende:
Je was gelukkig terwijl hij een leugen leefde, je geluk was dus niet echt, zijn liefde voor jou ook niet.
Vervelend, maar de wereld houdt niet op met draaien en dit figuur is je tranen zeker niet waard.
hier ga je veel te ver.
Dat iemand rare dingen doet en niet monogaam kan zijn wil niet zeggen dat zijn liefde niet echt is.
Liefde voor een ander of behoefte om sex te hebben met meerdere partners zegt niets over de liefde voor de TS.
Liefde voor een persoon staat altijd geheel los van liefde die voor andere hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:37:03 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179941091
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:35 schreef dop het volgende:

[..]

hier ga je veel te ver.
Dat iemand rare dingen doet en niet monogaam kan zijn wil niet zeggen dat zijn liefde niet echt is.
Liefde voor een ander of behoefte om sex te hebben met meerdere partners zegt niets over de liefde voor de TS.
Liefde voor een persoon staat altijd geheel los van liefde die voor andere hebt.
Als iemand over alles liegt, en dat doet iemand die vreemdgaat, dan kun je niets meer voor waarheid aannemen, ook zijn "ik hou van jou" niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:43:52 #175
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179941254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:35 schreef dop het volgende:

[..]

hier ga je veel te ver.
Dat iemand rare dingen doet en niet monogaam kan zijn wil niet zeggen dat zijn liefde niet echt is.
Liefde voor een ander of behoefte om sex te hebben met meerdere partners zegt niets over de liefde voor de TS.
Liefde voor een persoon staat altijd geheel los van liefde die voor andere hebt.
Vreemdgaan is één ding, maar deze zat ook nog eens achter haar rug op te scheppen hoeveel hij wel niet vreemd ging. Hij heeft haar geen enkele respect getoond, als ze er niet bij was. Dan kun je wat mij betreft niet volhouden dat je om je partner geeft. Dat gaat veel verder dan niet monogaam kunnen zijn (en de ballen niet hebben om dat toe te geven).

Ik ben het er alleen niet mee eens dat haar geluk niet echt was. Voor zolang het duurde was het gewoon echt en ze heeft een mooie tijd gehad. Dat hij achteraf zo blijkt te zijn verandert niets aan haar beleving destijds.
  donderdag 21 juni 2018 @ 13:10:50 #176
545 dop
:copyright: dop
pi_179941724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als iemand over alles liegt, en dat doet iemand die vreemdgaat, dan kun je niets meer voor waarheid aannemen, ook zijn "ik hou van jou" niet.
natuurlijk is alle vertrouwen geschaad.
Uiteindelijk gaat het niet eens om zijn liefde maar om je eigen liefde en het vermogen dat te kunnen geven.
Hij heeft duidelijk een probleem, maar je kunt niet zonder meer stellen dat hij geen liefde voor de ander heeft.
Hoe verknipt hij zich verder ook heeft gedragen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_179941853
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat wel grotendeels de verantwoordelijkheid van de ander. Die dan moet vragen hoe het zit, of dat zij/hij een verandering van status wil.
Zit niet echt te wachten op ellende, dus zou ik zoiets opmerken dan zou ik herhalen dat ik niet monogaam ben.
Maar ook de ander heeft een eigen verantwoordelijkheid en als ik gewoon duidelijk ben geweest is het ook aan de ander om die woorden te horen. En ben ik geen trut omdat die ander niet communiceert of het gewoonweg niet aan wil nemen.
Inderdaad de wens naar meer exclusiviteit kan ook gewoon uitgesproken worden als de tijd vordert hoor. Maar imo wordt er sowieso dan wel erg weinig over gevoelens gepraat: als je het eerst prima vond en daarna echt niet meer, ben je er gevoelsmatig heel anders in gaan staan. En dat de ander dat op zich wel doorheeft, maar het ook nooit ter sprake brengt.

Dat soort emotionele dingen deel je imo in een relatie met elkaar, juist die connectie ook op gevoelsniveau maakt iets een relatie. Als je alsnog nergens over praat en is het imo meer een soort friends with benefits met stilzwijgend exclusief sekscontract.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 13:19:40 ]
pi_179943492
Erover praten is zeker geen verkeerd idee. Maar ik wil nou ook weer niet gaan doen alsof wanneer ik met iemand iets begin het raar is om te verwachten dat ze zich niet achter de mcdonalds laat pakken na het uitgaan oid. Like, als je met iemand iets begint, dan is het vrij redelijk om ervan uit te gaan dat zoenen of meer met anderen niet oke is. Tuurlijk, heb het erover. Maar of het echt nodig is om dat soort dingen specifiek te benadrukken? Misschien als je een hoertje gaat daten ofzo
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:51:34 #179
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179943648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Erover praten is zeker geen verkeerd idee. Maar ik wil nou ook weer niet gaan doen alsof wanneer ik met iemand iets begin het raar is om te verwachten dat ze zich niet achter de mcdonalds laat pakken na het uitgaan oid. Like, als je met iemand iets begint, dan is het vrij redelijk om ervan uit te gaan dat zoenen of meer met anderen niet oke is. Tuurlijk, heb het erover. Maar of het echt nodig is om dat soort dingen specifiek te benadrukken? Misschien als je een hoertje gaat daten ofzo
Zo dacht ik vroeger ook altijd. En het is voor mij ook nooit nodig geweest om het in het begin van de relatie echt te bespreken of zo. Het was altijd duidelijk vanaf het begin wat onze intenties waren.

Tegenwoordig...als ik ooit weer zou moeten gaan daten..zou ik het wel bespreken denk ik. Teveel mensen die het blijkbaar normaal vinden tegenwoordig om te daten met meerderen tegelijkertijd; zelfs als een relatie eigenlijk al officieel is. Dan ziet ze het niet eens als vreemdgaan, maar als meerdere opties open houden zeg maar....nou, dat zou dus echt niks voor mij zijn. Als ik met iemand date krijgt diegene mijn volledige aandacht en ik wil wel zeker weten dat ik dat terugkrijg en dat hij niet nog twee andere jongens on the side heeft.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179943797
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo dacht ik vroeger ook altijd. En het is voor mij ook nooit nodig geweest om het in het begin van de relatie echt te bespreken of zo. Het was altijd duidelijk vanaf het begin wat onze intenties waren.

Tegenwoordig...als ik ooit weer zou moeten gaan daten..zou ik het wel bespreken denk ik. Teveel mensen die het blijkbaar normaal vinden tegenwoordig om te daten met meerderen tegelijkertijd; zelfs als een relatie eigenlijk al officieel is. Dan ziet ze het niet eens als vreemdgaan, maar als meerdere opties open houden zeg maar....nou, dat zou dus echt niks voor mij zijn. Als ik met iemand date krijgt diegene mijn volledige aandacht en ik wil wel zeker weten dat ik dat terugkrijg en dat hij niet nog twee andere jongens on the side heeft.
Heb je gelijk in hoor. Ik bedoel meer echt van.. als je echt iets begint, niet alleen daten. Dus meer een relatie, of iets daar tegenaan. Als je dat begint, moet t wel duidelijk zijn.

Maar wat jij beschrijft doe ik inderdaad ook. Ik ben totaal niet geinteresseerd in dat soort troela's. Of je neemt me serieus en geeft ons een serieuze kans, of je hoepelt maar op. Dat hele daten met meerderen tegelijk.. grootste onzin ooit. Lekker romantisch ook. "Pappa, hoe hebben jij en mam elkaar leren kennen?" "Nou, ik was een van haar drie fuckbuddies, en uiteindelijk heeft ze voor mij gekozen. We hadden een romantische picknick, en toen ze de volgende keer door een van die andere jongens geneukt werd, moest ze alleen maar aan mij denken. Zodoende"

:') :r
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:06:32 #181
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179943854
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:02 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

Heb je gelijk in hoor. Ik bedoel meer echt van.. als je echt iets begint, niet alleen daten. Dus meer een relatie, of iets daar tegenaan. Als je dat begint, moet t wel duidelijk zijn.

Maar wat jij beschrijft doe ik inderdaad ook. Ik ben totaal niet geinteresseerd in dat soort troela's. Of je neemt me serieus en geeft ons een serieuze kans, of je hoepelt maar op. Dat hele daten met meerderen tegelijk.. grootste onzin ooit. Lekker romantisch ook. "Pappa, hoe hebben jij en mam elkaar leren kennen?" "Nou, ik was een van haar drie fuckbuddies, en uiteindelijk heeft ze voor mij gekozen. We hadden een romantische picknick, en toen ze de volgende keer door een van die andere jongens geneukt werd, moest ze alleen maar aan mij denken. Zodoende"

:') :r
_O- Helemaal waar ja. Maar tegenwoordig is dat blijkbaar helemaal ''hip'' blijkbaar :') En dan klagen dat het zo lang duurt voordat ze ''the one'' vinden. Tja, ''the one'' hebben ze waarschijnlijk al meerdere malen misgelopen omdat ze niemand de volledige aandacht geven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:35:09 #182
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179944393
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat wel grotendeels de verantwoordelijkheid van de ander. Die dan moet vragen hoe het zit, of dat zij/hij een verandering van status wil.
Zit niet echt te wachten op ellende, dus zou ik zoiets opmerken dan zou ik herhalen dat ik niet monogaam ben.
Maar ook de ander heeft een eigen verantwoordelijkheid en als ik gewoon duidelijk ben geweest is het ook aan de ander om die woorden te horen. En ben ik geen trut omdat die ander niet communiceert of het gewoonweg niet aan wil nemen.
Het probleem is dat je hier volgens mij tegen het probleem van sociale verwachtingen aanloopt. Na een flinke tijd daten, scharrelen, kwarrelen, prela, rela komt er vaak de verwachting dat een relatie traditionele monogame vormen aanneemt.

Natuurlijk is communicatie belangrijk en werkt dat twee kanten op, maar C.L.Werner maakt zich er wel heel makkelijk vanaf. De manier waarop men een relatie aangaat dient altijd besproken te worden. Echter kan ik me voorstellen dat dit overgeslagen wordt bij mensen die denken zich in een relatie te bevinden aansluitend bij de sociaal en maatschappelijke norm.

Als je graag meerdere partners wilt hebben, een open relatie wilt, je niet laat temmen door één vrouw ( :') ) dan is dat uiteraard prima, maar stem het even af. Je kan er simpelweg niet van uit gaan dat de ander dat ook okay vindt, maar zoek iemand die dat ook wilt. En het kan aan mij liggen, maar ik vind tijdens één van de eerste dates beweren dat "je je niet door één vrouw laat temmen" geen goede afstemming over het neuken van anderen.

Mocht je dat wel een goede afstemming vinden, maar er vervolgens achter komen dat de ander dit niet zo ziet en bovendien hierdoor gekwetst wordt, dan vind ik het niet meer dan normaal om dat te bespreken met je geliefde. Dat heeft niks te maken met geen gezeik willen hebben, maar de ander respecteren en geen onnodige pijn willen doen. Volgens mij is dat hoe je normaal met elkaar omgaat.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:45:25 #183
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179944559
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:35 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Het probleem is dat je hier volgens mij tegen het probleem van sociale verwachtingen aanloopt. Na een flinke tijd daten, scharrelen, kwarrelen, prela, rela komt er vaak de verwachting dat een relatie traditionele monogame vormen aanneemt.

Natuurlijk is communicatie belangrijk en werkt dat twee kanten op, maar C.L.Werner maakt zich er wel heel makkelijk vanaf. De manier waarop men een relatie aangaat dient altijd besproken te worden. Echter kan ik me voorstellen dat dit overgeslagen wordt bij mensen die denken zich in een relatie te bevinden aansluitend bij de sociaal en maatschappelijke norm.

Als je graag meerdere partners wilt hebben, een open relatie wilt, je niet laat temmen door één vrouw ( :') ) dan is dat uiteraard prima, maar stem het even af. Je kan er simpelweg niet van uit gaan dat de ander dat ook okay vindt, maar zoek iemand die dat ook wilt. En het kan aan mij liggen, maar ik vind tijdens één van de eerste dates beweren dat "je je niet door één vrouw laat temmen" geen goede afstemming over het neuken van anderen.

Mocht je dat wel een goede afstemming vinden, maar er vervolgens achter komen dat de ander dit niet zo ziet en bovendien hierdoor gekwetst wordt, dan vind ik het niet meer dan normaal om dat te bespreken met je geliefde. Dat heeft niks te maken met geen gezeik willen hebben, maar de ander respecteren en geen onnodige pijn willen doen. Volgens mij is dat hoe je normaal met elkaar omgaat.
Als je aan het begin al zegt dat je simpelweg niet monogaam bent of zal worden is dat gewoon duidelijk.
Je hebt een vreemde vogel aan de haak als die dan eenzijdig gaat denken dat het wel monogaam is zo zonder enige communicatie daarover.

Dat heeft weinig met sociale verwachtingen te maken, maar met niet willen horen wat de ander zegt. En dat ligt in deze dan toch echt bij die ander en niet bij degene die duidelijk heeft gemaakt hoe hij/zij erin staat.

En ik zei geen gezeik, ik zei ellende. Iemand kwetsen vind ik ellendig, daar zit ik niet op te wachten. Daarom ben ik (en clwerner blijkbaar ook) vanaf het begin duidelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:54:20 #184
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179944712
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je aan het begin al zegt dat je simpelweg niet monogaam bent of zal worden is dat gewoon duidelijk.
Je hebt een vreemde vogel aan de haak als die dan eenzijdig gaat denken dat het wel monogaam is zo zonder enige communicatie daarover.

Dat heeft weinig met sociale verwachtingen te maken, maar met niet willen horen wat de ander zegt. En dat ligt in deze dan toch echt bij die ander en niet bij degene die duidelijk heeft gemaakt hoe hij/zij erin staat.

En ik zei geen gezeik, ik zei ellende. Iemand kwetsen vind ik ellendig, daar zit ik niet op te wachten. Daarom ben ik (en clwerner blijkbaar ook) vanaf het begin duidelijk.
En toch heb ik het gevoel dat jij hierin eerlijker en minder egoïstisch bent dan CLWerner met zijn, ik zeg het 1x aan het begin aanpak.

Dan nog vind ik het een hele vreemde aanpak om bij iemand te blijven als je weet dat diegene er last van heeft.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179944754
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:04 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Mwoah, ik ken best veel dames die zoiets horen in de datefase en het dan nog prima vinden. Als er dan lang genoeg gedate is worden ze verliefd, verwachten ze er meer van en worden ze serieuzer. Dan kan je je wel verstoppen achter dat je het na 4 speciaalbier op de 3e date gemeld hebt, maar je blijft dezelfde lul.

Even los van open relaties en dergelijke, waar daadwerkelijk tweezijdige afspraken zijn gemaakt en dit soort dingen wél bespreekbaar zijn.
Wtf is jouw probleem? 😂 Hij zegt toch dat die dat aangeeft. Je bent als individu helemaal niemand iets zoals monogamie verschuldigd.

Ja als er lang genoeg wordt geneukt, en hij neukt haar hard en goed, dan krijgt ze inderdaad vlindertjes in haar buik. Dat is toch niet zijn probleem? Hij geeft het aan tijdens de eerste date. Dan moet je als vrouw toch lekker iemand anders zoeken? Er zijn miljoenen mannen in Nederland.

Het zou niet gekker moeten worden zeg... Dat je ook nog verantwoordelijk bent voor iemand anders zijn/ haar gevoelens. Fuck die shit man.
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:03:41 #186
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179944852
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:57 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Wtf is jouw probleem? 😂 Hij zegt toch dat die dat aangeeft. Je bent als individu helemaal niemand iets zoals monogamie verschuldigd.

Ja als er lang genoeg wordt geneukt, en hij neukt haar hard en goed, dan krijgt ze inderdaad vlindertjes in haar buik. Dat is toch niet zijn probleem? Hij geeft het aan tijdens de eerste date. Dan moet je als vrouw toch lekker iemand anders zoeken? Er zijn miljoenen mannen in Nederland.

Het zou niet gekker moeten worden zeg... Dat je ook nog verantwoordelijk bent voor iemand anders zijn/ haar gevoelens. Fuck die shit man.
God, ja, je hebt gelijk. Als er nou toch zoiets bestond als mensen fatsoenlijk behandelen. Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht...

Als ik single ben en zin heb om rond te neuken pap ik niet voor langere tijd aan met een chick als ik weet dat ze eigenlijk een monogame relatie wil. En dat is niet omdat ik haar dan niet aantrekkelijk vind, maar omdat ik weet dat ik diegene pijn doe. Dan kan ik toch beter doorzoeken naar iemand die daar hetzelfde instaat?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179944926
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo dacht ik vroeger ook altijd. En het is voor mij ook nooit nodig geweest om het in het begin van de relatie echt te bespreken of zo. Het was altijd duidelijk vanaf het begin wat onze intenties waren.

Tegenwoordig...als ik ooit weer zou moeten gaan daten..zou ik het wel bespreken denk ik. Teveel mensen die het blijkbaar normaal vinden tegenwoordig om te daten met meerderen tegelijkertijd; zelfs als een relatie eigenlijk al officieel is. Dan ziet ze het niet eens als vreemdgaan, maar als meerdere opties open houden zeg maar....nou, dat zou dus echt niks voor mij zijn. Als ik met iemand date krijgt diegene mijn volledige aandacht en ik wil wel zeker weten dat ik dat terugkrijg en dat hij niet nog twee andere jongens on the side heeft.
Kijk en dit is waarom ik niemand vertrouw. Vooral niet in de datingwereld. Het is een grote losgeslagen bende en iedereen neukt elkaar. Zoveel gasten hebben chlamydia en andere SOA’s en lachen erom.

Je kunt op helemaal niemand rekenen. Het enigste wat je kan doen is zorgen dat je je eigen integriteit behoud. En een man van je woord bent.

Tijdens het uitgaan kan een chick met jou zoenen terwijl ze een kwartier geleden iemand anders zijn zaad heeft doorgeslikt in een donker steegje. Lekker he?

Of ze laat zich inderdaad door 3 andere aandouwe terwijl jij maar de brave monogame hond bent.

Nou liever jij dan ik.
pi_179945084
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:02 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

Heb je gelijk in hoor. Ik bedoel meer echt van.. als je echt iets begint, niet alleen daten. Dus meer een relatie, of iets daar tegenaan. Als je dat begint, moet t wel duidelijk zijn.

Maar wat jij beschrijft doe ik inderdaad ook. Ik ben totaal niet geinteresseerd in dat soort troela's. Of je neemt me serieus en geeft ons een serieuze kans, of je hoepelt maar op. Dat hele daten met meerderen tegelijk.. grootste onzin ooit. Lekker romantisch ook. "Pappa, hoe hebben jij en mam elkaar leren kennen?" "Nou, ik was een van haar drie fuckbuddies, en uiteindelijk heeft ze voor mij gekozen. We hadden een romantische picknick, en toen ze de volgende keer door een van die andere jongens geneukt werd, moest ze alleen maar aan mij denken. Zodoende"

:') :r
Zo sta ik er dus ook helemaal in! Niet tegelijk met meerdere daten. Zelfs al is het daten en niet eens een officiële relatie. Het is gewoon smerig en ik vind dat je date de volledige aandacht verdiend en als het niks is, dan date je gewoon niet meer met die persoon. Als ik er weer aan toe ben om te daten dan verwacht ik dat ook van mijn dates. Blij om te lezen dat (sommige) mannen het ook zo zien.
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:20:08 #189
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179945085
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

En toch heb ik het gevoel dat jij hierin eerlijker en minder egoïstisch bent dan CLWerner met zijn, ik zeg het 1x aan het begin aanpak.

Dan nog vind ik het een hele vreemde aanpak om bij iemand te blijven als je weet dat diegene er last van heeft.
Dat weet ik niet, is mogelijk.
Ik zou idd niet bij iemand blijven als die daar last van heeft, dat werkt gewoon niet. Het doel is wel gelukkig zijn met elkaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179945098
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo dacht ik vroeger ook altijd. En het is voor mij ook nooit nodig geweest om het in het begin van de relatie echt te bespreken of zo. Het was altijd duidelijk vanaf het begin wat onze intenties waren.

Tegenwoordig...als ik ooit weer zou moeten gaan daten..zou ik het wel bespreken denk ik. Teveel mensen die het blijkbaar normaal vinden tegenwoordig om te daten met meerderen tegelijkertijd; zelfs als een relatie eigenlijk al officieel is. Dan ziet ze het niet eens als vreemdgaan, maar als meerdere opties open houden zeg maar....nou, dat zou dus echt niks voor mij zijn. Als ik met iemand date krijgt diegene mijn volledige aandacht en ik wil wel zeker weten dat ik dat terugkrijg en dat hij niet nog twee andere jongens on the side heeft.
Fijn om te lezen dat iemand anders er ook zo instaat :)
pi_179945197
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:03 schreef Fretwork het volgende:

[..]

God, ja, je hebt gelijk. Als er nou toch zoiets bestond als mensen fatsoenlijk behandelen. Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht...

Als ik single ben en zin heb om rond te neuken pap ik niet voor langere tijd aan met een chick als ik weet dat ze eigenlijk een monogame relatie wil. En dat is niet omdat ik haar dan niet aantrekkelijk vind, maar omdat ik weet dat ik diegene pijn doe. Dan kan ik toch beter doorzoeken naar iemand die daar hetzelfde instaat?
Dat kan. Als ik een date heb en ik geef aan dat ik niet monogaam ben dan haken ze vanzelf af. Ja er wordt nog een paar keer geneukt maar uiteindelijk komt ze iemand anders tegen die leuker is en die wel een monogame relatie wilt met haar.

Kijk als zij naar mij toe blijft komen voor de seks, wie ben ik om dat te blokkeren? Zij wordt door 5 andere gasten geneukt en volgespoten. Iedereen is op zoek naar zijn of haar dekseltje. En voor iedereen is het een heel groot risico. Je stelt je kwetsbaar op, ook tijdens FwB relaties. Tsja als iemand dan pijn krijgt had ze maar op tijd weg moeten gaan? Nogmaals ik ben niet verantwoordelijk voor haar gevoelens.

Daar leert ze van. Zoals ik dat ook geleerd heb. Zodra ik iets begin te voelen kap ik het af en ben ik weg. Of ik zorg dat ik meerdere chicks tegelijkertijd date waardoor je niet “oneitis” krijgt.
pi_179946596
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:27 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Dat kan. Als ik een date heb en ik geef aan dat ik niet monogaam ben dan haken ze vanzelf af. Ja er wordt nog een paar keer geneukt maar uiteindelijk komt ze iemand anders tegen die leuker is en die wel een monogame relatie wilt met haar.

Kijk als zij naar mij toe blijft komen voor de seks, wie ben ik om dat te blokkeren? Zij wordt door 5 andere gasten geneukt en volgespoten. Iedereen is op zoek naar zijn of haar dekseltje. En voor iedereen is het een heel groot risico. Je stelt je kwetsbaar op, ook tijdens FwB relaties. Tsja als iemand dan pijn krijgt had ze maar op tijd weg moeten gaan? Nogmaals ik ben niet verantwoordelijk voor haar gevoelens.

Daar leert ze van. Zoals ik dat ook geleerd heb. Zodra ik iets begin te voelen kap ik het af en ben ik weg. Of ik zorg dat ik meerdere chicks tegelijkertijd date waardoor je niet “oneitis” krijgt.
Dit kan ik gewoon respecteren. Je bent vanaf het begin eerlijk en open tegen je dates over wat ze van je kunnen verwachten. Je geeft geen valse hoop. Op die manier weet iedereen waar ze aan toe zijn. Mijn ex was helaas niet zo.. Hij gaf aan echt een monogame relatie met mij aan te gaan. Hij wilde mij ook absoluut niet delen. Jammer dat hij het wel oké scheen te vinden dat ik hem maar moest delen en daar niks over mocht weten..
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:13:56 #193
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179947016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Erover praten is zeker geen verkeerd idee. Maar ik wil nou ook weer niet gaan doen alsof wanneer ik met iemand iets begin het raar is om te verwachten dat ze zich niet achter de mcdonalds laat pakken na het uitgaan oid. Like, als je met iemand iets begint, dan is het vrij redelijk om ervan uit te gaan dat zoenen of meer met anderen niet oke is. Tuurlijk, heb het erover. Maar of het echt nodig is om dat soort dingen specifiek te benadrukken? Misschien als je een hoertje gaat daten ofzo
Wat beschouw jij als "iets met iemand beginnen"? Wat mij betreft is dat het moment waarop je hebt besproken hoe jullie verhouding met elkaar is. Dan kun je toch gewoon je verwachtingen delen?

Het gaat pas mis op het moment dat je leuke dingen met elkaar doet en ook zoent en/of seks hebt en je daarmee opeens allerlei stilzwijgende verwachtingen van de ander hebt. Dan moet je niet gek opkijken als die ander daar andere ideeën over blijkt te hebben.
pi_179948905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:09 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

Tijdens het uitgaan kan een chick met jou zoenen terwijl ze een kwartier geleden iemand anders zijn zaad heeft doorgeslikt in een donker steegje. Lekker he?

Nou, volgens mij ruik je dat wel. Maar dan nog, stel dat je het niet merkt, wat maakt het dan uit?
pi_179948998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:20 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:

[..]

Zo sta ik er dus ook helemaal in! Niet tegelijk met meerdere daten. Zelfs al is het daten en niet eens een officiële relatie. Het is gewoon smerig en ik vind dat je date de volledige aandacht verdiend en als het niks is, dan date je gewoon niet meer met die persoon. Als ik er weer aan toe ben om te daten dan verwacht ik dat ook van mijn dates. Blij om te lezen dat (sommige) mannen het ook zo zien.
Persoonlijk denk ik dat het ook de enige manier is dat het kan. Natuurlijk, je kan best in een week tijd met drie vrouwen iets gaan drinken. Maar zodra er ook maar iets van gevoel bij komt moet je focus hebben op één persoon. Anders hou je die persoon en jezelf voor de gek.
pi_179963212
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo dacht ik vroeger ook altijd. En het is voor mij ook nooit nodig geweest om het in het begin van de relatie echt te bespreken of zo. Het was altijd duidelijk vanaf het begin wat onze intenties waren.

Tegenwoordig...als ik ooit weer zou moeten gaan daten..zou ik het wel bespreken denk ik. Teveel mensen die het blijkbaar normaal vinden tegenwoordig om te daten met meerderen tegelijkertijd; zelfs als een relatie eigenlijk al officieel is. Dan ziet ze het niet eens als vreemdgaan, maar als meerdere opties open houden zeg maar....nou, dat zou dus echt niks voor mij zijn. Als ik met iemand date krijgt diegene mijn volledige aandacht en ik wil wel zeker weten dat ik dat terugkrijg en dat hij niet nog twee andere jongens on the side heeft.
Mensen zijn gewoon niet te vertrouwen, in je gezicht doen ze poeslief, en zodra je uit het zicht bent, dan naaien ze je keihard een oor aan en ze vinden het nog normaal ook..

Mijn ex was tijdens onze relatie ook al opzoek naar nieuwe schoenen, want eerst uitmaken én voor jezelf kiezen doet niemand natuurlijk. Je zou maar eens een paar weken geen relatie hebben..

Dus ik ben er wel harder in geworden, graag of niet. En als er dan iets is, praat er alsjeblieft over, dan kun je er iets aan doen ipv het groene gras op te zoeken en iemand een mes in de rug te steken..
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:50:02 #197
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179963387
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mensen zijn gewoon niet te vertrouwen, in je gezicht doen ze poeslief, en zodra je uit het zicht bent, dan naaien ze je keihard een oor aan en ze vinden het nog normaal ook..

Mijn ex was tijdens onze relatie ook al opzoek naar nieuwe schoenen, want eerst uitmaken én voor jezelf kiezen doet niemand natuurlijk. Je zou maar eens een paar weken geen relatie hebben..

Dus ik ben er wel harder in geworden, graag of niet. En als er dan iets is, praat er alsjeblieft over, dan kun je er iets aan doen ipv het groene gras op te zoeken en iemand een mes in de rug te steken..
Vooral dat praten is blijkbaar heel moeilijk voor velen. Dan spuien ze bijvoorbeeld hier op internet, terwijl het zo opgelost kan zijn door gewoon even te communiceren met de partner. Dan denk ik...waarom ben je überhaupt samen met iemand die je blijkbaar niet genoeg vertrouwt/respecteert om over de relatie of over je gevoelens te communiceren. Geen wonder dat zoveel relaties het niet redden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:10:34 #198
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_179963777
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral dat praten is blijkbaar heel moeilijk voor velen. Dan spuien ze bijvoorbeeld hier op internet, terwijl het zo opgelost kan zijn door gewoon even te communiceren met de partner. Dan denk ik...waarom ben je überhaupt samen met iemand die je blijkbaar niet genoeg vertrouwt/respecteert om over de relatie of over je gevoelens te communiceren. Geen wonder dat zoveel relaties het niet redden.
Ik voel me ook altijd erg goed over mezelf nadat ik op internet weer al die verhalen heb gelezen van al die communicatiegestoorde kneusjes :P dan denk ik altijd.. goh, iedereen doet wel heel volwassen, maar de meeste mensen hebben (ook) geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.
pi_179964342
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral dat praten is blijkbaar heel moeilijk voor velen. Dan spuien ze bijvoorbeeld hier op internet, terwijl het zo opgelost kan zijn door gewoon even te communiceren met de partner. Dan denk ik...waarom ben je überhaupt samen met iemand die je blijkbaar niet genoeg vertrouwt/respecteert om over de relatie of over je gevoelens te communiceren. Geen wonder dat zoveel relaties het niet redden.
In mijn geval praatte ik juist vaak met mijn ex over de relatie en zijn gevoelens. Ik weet dat je aan een relatie moet blijven werken en ik wilde juist zorgen dat we allebei tevreden waren. Ik heb meerdere keren gevraagd of het voor hem nog allemaal goed zat en of er dingen waren die we samen konden verbeteren. Hij leek altijd heel open en zei dat het goed zat en hij gelukkig was. Daarnaast deed hij alsnog al die shit. In zo'n geval valt er niet veel meer te communiceren.. als iemand niet eerlijk is dan houdt het op..
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:50:22 #200
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179964561
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:36 schreef Roodborstjes-zijn-lief het volgende:

[..]

In mijn geval praatte ik juist vaak met mijn ex over de relatie en zijn gevoelens. Ik weet dat je aan een relatie moet blijven werken en ik wilde juist zorgen dat we allebei tevreden waren. Ik heb meerdere keren gevraagd of het voor hem nog allemaal goed zat en of er dingen waren die we samen konden verbeteren. Hij leek altijd heel open en zei dat het goed zat en hij gelukkig was. Daarnaast deed hij alsnog al die shit. In zo'n geval valt er niet veel meer te communiceren.. als iemand niet eerlijk is dan houdt het op..
Ik had het in dit geval ook niet over jou :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')