abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 11:05:18 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179891598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:36 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik geef er verder geen oordeel aan want ik weet dat je zn twitter niet te serieus moet nemen en hij gebruikt dat voornamelijk om zn tegenstanders te stangen zodat ze zich ergens anders op richten.
En ja ik ben heilig overtuigd van het schaak gedeelte en zie daar bijna elke dag bewijzen van.
Da's dan wel heel bijzonder want niemand anders in de wereld ziet dat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:06:10 #277
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179891618
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke aanzuigende werking?

Of ben je niet bekend met de cijfers?
Ik zie ze graag.
Normaal gesproken is er van een loophole in een wet altijd een aanzuigende werking, zelfde als het moment dat merkel zei kom maar binnen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:06:50 #278
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_179891632
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:04 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Als je weet dat je van je kinderen gescheiden zou worden dan zou je toch niet gaan, of meteen asiel aanvragen of niet dan?
Nee, ik denk niet dat het zo werkt. Zelfs het scheiden van je kinderen is nog steeds beter dan dat je kind gemarteld wordt door een drugscartel oid.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:07:04 #279
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179891637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's dan wel heel bijzonder want niemand anders in de wereld ziet dat.
Zijn er genoeg die het zien, maar idd de meeste niet.
pi_179891648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:02 schreef Chewie het volgende:
Is redpill terug met 2 klonen?
Iemand heeft een blik trollen opengetrokken vanochtend, denk ik. :')
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:08:19 #281
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179891662
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vriend, al komt de halve wereld naar de VS. Je scheidt geen ouders van kinderen. Zo denk ik erover. Het zou niet eens ter discussie moeten staan. Het zit net 1 stapje onder iedereen gewoon doodschieten in mijn ogen.

Yep, dan maar meer criminaliteit.
Dus ook alle criminelen die in bak zitten en kinderen hebben vrijlaten? Kinderbescherming afschaffen? Er zijn genoeg redenen om kinderen soms van ouders te scheiden. Mijn vrouw werkt toevallig in die branche. Je wilt niet weten wat voor schrijnende toestanden er soms zij. Als ouders willens en wetens wetten overtreden moeten ze niet jammeren als ze gescheiden worden van hun kinderen. Punt. Eigen schuld dikke bult. Ga dan in dit geval legaal asiel aanvragen en niet illegaal de grens over
pi_179891663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:06 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zie ze graag.
Normaal gesproken is er van een loophole in een wet altijd een aanzuigende werking, zelfde als het moment dat merkel zei kom maar binnen.
Het niet scheiden van kinderen een loophole noemen, dan ben je wel heel erg ver afgezakt :')

Ga je hier maar vermaken
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel II

Of adviseer ik je nu om maar in je eigen topic te gaan posten?
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 11:08:28 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179891666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:59 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat als de ouder of ouders vast komen te zitten dat de kinderen dan weg werden gehaald door een instantie , want de kinderen kunnen niet mee de bak in.
Of er moet wat veranderd zijn maar dat lijkt me sterk
De ouders gaan de bak niet in, ze worden gedeporteerd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_179891667
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Die emails op Weinstein's PC bevatten dus classified info van Clinton, Comey loog daarover toen hij zei dat het geen nieuwe emails betrof. Overigens werd Comey gedwongen omdat anderen die info openbaar dreigden te maken. Anders had Comey gewoon zijn mond gehouden
Horowitz kwam tot de conclusie dat Clinton terecht niet is vervolgd. Comey werd ertoe gedwongen door toedoen van zijn eigen FBI-medewerkers.

Feit: het onderzoek naar de e-mails van Clinton werd kort voor de verkiezingen heropend door de FBI, wat in het voordeel werkte van Trump.
Feit: dat bleek achteraf niet nodig, concludeert Horowitz. Wie profiteert dus van het optreden van de FBI? Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 11:09:37 #285
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179891681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:07 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Zijn er genoeg die het zien, maar idd de meeste niet.
Oh, ok, je bent dus gewoon slimmer dan de rest, begrijp ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:10:27 #286
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179891699
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat het zo werkt. Zelfs het scheiden van je kinderen is nog steeds beter dan dat je kind gemarteld wordt door een drugscartel oid.
Welk drug kartel?
Als je het over mexico hebt daar is bijna alles gerelateerd aan drugs en zijn het de narcos onderling en de politie.
Je hebt daar niet zo veel te vrezen als gewoon iemand, ik kan het weten want ik kom er vaak.

Je hebt daar het meest te vrezen als je geld hebt als gewone burger en dan heb je dus weer geen probleem om een visum te krijgen voor de US.
pi_179891700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:08 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Dus ook alle criminelen die in bak zitten en kinderen hebben vrijlaten? Kinderbescherming afschaffen? Er zijn genoeg redenen om kinderen soms van ouders te scheiden. Mijn vrouw werkt toevallig in die branche. Je wilt niet weten wat voor schrijnende toestanden er soms zij. Als ouders willens en wetens wetten overtreden moeten ze niet jammeren als ze gescheiden worden van hun kinderen. Punt. Eigen schuld dikke bult. Ga dan in dit geval legaal asiel aanvragen en niet illegaal de grens over
Dit heb je gisteren ook al proberen te verdedigen zonder succes, dus waarom deze herhaling van zetten?
  Redactie Games dinsdag 19 juni 2018 @ 11:11:01 #288
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179891716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:08 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Dus ook alle criminelen die in bak zitten en kinderen hebben vrijlaten? Kinderbescherming afschaffen? Er zijn genoeg redenen om kinderen soms van ouders te scheiden. Mijn vrouw werkt toevallig in die branche. Je wilt niet weten wat voor schrijnende toestanden er soms zij. Als ouders willens en wetens wetten overtreden moeten ze niet jammeren als ze gescheiden worden van hun kinderen. Punt. Eigen schuld dikke bult. Ga dan in dit geval legaal asiel aanvragen en niet illegaal de grens over
Jouw vrouw zal dan ook waarschijnlijk weten dat dat alleen wordt gebruikt als extreem middel wanneer de ouders niet in staat zijn voor dat kind te zorgen. Als jij je kind meeneemt tijdens migratie is dat geen reden om een kind van z'n ouders te scheiden, punt. Het is cru en inhumaan.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 11:11:58 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179891727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Horowitz kwam tot de conclusie dat Clinton terecht niet is vervolgd. Comey werd ertoe gedwongen door toedoen van zijn eigen FBI-medewerkers.

Feit: het onderzoek naar de e-mails van Clinton werd kort voor de verkiezingen heropend door de FBI, wat in het voordeel werkte van Trump.
Feit: dat bleek achteraf niet nodig, concludeert Horowitz. Wie profiteert dus van het optreden van de FBI? Trump.
Iets wat eigenlijk iedereen al wist maar toch wel leuk dat het hele verhaal, hier gesteund door de Trump supporters, op helemaal niets berustte.

Nou, dan blijft er nog een reddingsboei voor ze over, de zng sealed indictments. Ben benieuwd hoe ze dat gaan spinnen als dat ook weer helemaal niets blijkt te zijn. Mischien kunnen ze Roseanne dan om raad vragen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_179891739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:10 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Welk drug kartel?
Als je het over mexico hebt daar is bijna alles gerelateerd aan drugs en zijn het de narcos onderling en de politie.
Je hebt daar niet zo veel te vrezen als gewoon iemand, ik kan het weten want ik kom er vaak.

Je hebt daar het meest te vrezen als je geld hebt als gewone burger en dan heb je dus weer geen probleem om een visum te krijgen voor de US.
Weet je ik geloof er geen bal van dat jij ooit in Mexico bent geweest.

Want als je er wel regelmatig zou komen dan weet je dat je nu gewoon onzin aan het verkondigen bent.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:15:31 #291
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179891765
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:11 schreef Puddington het volgende:

[..]

Jouw vrouw zal dan ook waarschijnlijk weten dat dat alleen wordt gebruikt als extreem middel wanneer de ouders niet in staat zijn voor dat kind te zorgen. Als jij je kind meeneemt tijdens migratie is dat geen reden om een kind van z'n ouders te scheiden, punt. Het is cru en inhumaan.
Als je de wet overtreedt kun je als ouders gescheiden worden van je kinderen. Als je bewust dat risico loopt door in plaats van de legale weg asiel aan te vragen illegaal de grens overgaat heb je dat aan jezelf te wijten. Altijd grappig dat links wetteloosheid propageert. Komt zo uit de koker van Guide For Radicals
pi_179891766
Is 'zomer willen' weer een nieuwe dog whistle of heeft de ene kloon de verkeerde ondertitel bij de andere gebruikt?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:15:48 #293
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179891772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, ok, je bent dus gewoon slimmer dan de rest, begrijp ik.
Hm ik zou liever zeggen betere info op dat gebied.
Maar heeft geen zin om er verder op in te gaan want dat wordt verwijderd hier zelfs als je stukken van het IG rapport letterlijk over neemt wordt dat gezien als onzin.
Heeft weinig zin om hier over door te gaan anders is het weer verwijderd.
  Redactie Games dinsdag 19 juni 2018 @ 11:20:04 #294
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179891830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:15 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Als je de wet overtreedt kun je als ouders gescheiden worden van je kinderen. Als je bewust dat risico loopt door in plaats van de legale weg asiel aan te vragen illegaal de grens overgaat heb je dat aan jezelf te wijten. Altijd grappig dat links wetteloosheid propageert. Komt zo uit de koker van Guide For Radicals
Er is geen wet die zegt dat je ouders van hun kinderen moet scheiden als ze de grens oversteken. Je zit dus onzin te lullen, zoals altijd.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_179891853
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:15 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Hm ik zou liever zeggen betere info op dat gebied.
Maar heeft geen zin om er verder op in te gaan want dat wordt verwijderd hier zelfs als je stukken van het IG rapport letterlijk over neemt wordt dat gezien als onzin.
Heeft weinig zin om hier over door te gaan anders is het weer verwijderd.
Dit is je plek

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel II
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:22:27 #296
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179891866
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Weet je ik geloof er geen bal van dat jij ooit in Mexico bent geweest.

Want als je er wel regelmatig zou komen dan weet je dat je nu gewoon onzin aan het verkondigen bent.
Ik verkondig geen onzin .
En of je het gelooft of niet maakt met niets uit want het klopt gewoon.
Ik heb dat al vaker vermeld in topics dat mijn vrouw Mexicaanse is en dat is een reden waarom dit mij interesseert.
Het gaat wel achteruit in mexico maar je bent het meest onveilig als politie,regering,narco,politici of media, maar als bewoner valt het reuze mee.

Ik zit ong 2 maanden per jaar in mexico en 1 in de US en de rest in spanje.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:23:43 #297
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179891888
quote:
Waarom laat je de cijfers niet zien?
Is jammer dat je hier niet kan praten over gewoon duidelijke zaken over de US en dan maar naar een ander topic moet gaan.
Erg sterk ja
pi_179891900
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:22 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik verkondig geen onzin .

Dat is een gedurfde uitspraak van een aanhanger van de absurde qanon :')

Oh en als je zo vaak in Mexico komt waarom verkondig je dan zoveel onzin over dat land? Kijk alleen maar naar de cijfers en durf dan nog eens te beweren dat alleen de door jou genoemde groepen risico lopen
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:25:20 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179891917
Microsoft heeft er ook iets over te zeggen:
https://www.nu.nl/interne(...)gratiebeleid-vs.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179891943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:23 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Waarom laat je de cijfers niet zien?
Is jammer dat je hier niet kan praten over gewoon duidelijke zaken over de US en dan maar naar een ander topic moet gaan.
Erg sterk ja
Je bedoelt de cijfers dat er al sinds 2007 meer Mexicanen vertrekken uit de US dan er heen gaan?

Die behoor jij toch al te weten als zelfbenoemde Mexico kenner?

Maar kun jij de bewijzen van het schaakspel ook posten want je blijft het maar roepen en je enige onderbouwing tot nu toe is de lachwekkende uitspraak dat je over betere info zegt te beschikken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')