abonnement Unibet Coolblue
pi_179866174
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:01 schreef ToT het volgende:
:') Staat er al anderhalve maand een caravan op nog geen meter afstand voor je raam geparkeerd, zegt de gemeente dat je daar niet moeilijk over moet zitten doen! :')
Geen idee van wie dit ding is.
wat een rare gemeente, zo'n ding mag daar helemaal niet langer dan een paar dagen staan. Ik erger me hier ook dood aan al die caravans en aanhangers die de schaarse parkeerplekken bezet houden, ik ga ook maar eens een melding doen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 18 juni 2018 @ 10:14:35 #252
74056 crew  ToT
pi_179866392
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

wat een rare gemeente, zo'n ding mag daar helemaal niet langer dan een paar dagen staan. Ik erger me hier ook dood aan al die caravans en aanhangers die de schaarse parkeerplekken bezet houden, ik ga ook maar eens een melding doen.
Ja nou dat er parkeerplekken op deze manier bezet werden gehouden was dan ook de ENIGE reden dat ze er een melding van ging maken! _O- Ze bleef maar zeggen dat over de overlast van een caravan voor het raam "de meningen verdeeld" waren, want anders stonden er ook gewoon auto's.

Ja sorry hoor; een kleine auto die netjes op de parkeerplaats staat of een caravan die helemaal de struiken in geduwd is tot voor mijn raam en die dan ook nog steeds een stuk boven de openbare weg uitsteekt is toch wel ff heel wat anders.
pi_179866497
Caravans en aanhangers mogen maximaal 3 dagen op dezelfde plek geparkeerd staan. Is gewoon landelijke wetgeving. Bijna alle gemeentes hanteren 3 dagen in hun APV. Sommige gemeentes zelfs korter.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_179866520
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja nou dat er parkeerplekken op deze manier bezet werden gehouden was dan ook de ENIGE reden dat ze er een melding van ging maken! _O- Ze bleef maar zeggen dat over de overlast van een caravan voor het raam "de meningen verdeeld" waren, want anders stonden er ook gewoon auto's.

Ja sorry hoor; een kleine auto die netjes op de parkeerplaats staat of een caravan die helemaal de struiken in geduwd is tot voor mijn raam en die dan ook nog steeds een stuk boven de openbare weg uitsteekt is toch wel ff heel wat anders.
ze hebben ook gewoon een punt, ook een caravan mag er gewoon maximaal drie dagen staan. Voor hetzelfde geld zet een buurman er elke dag zijn bedrijfsbus neer, kun je niks tegen doen, dat soort dingen valt uiteraard niet over overlast. Pech voor jou dat er precies daar een raam zit, helaas.

Maare, nog meer mollen gespot? En geen hondsdolheid opgelopen van de beet of is dat alleen een risico bij vleermuizen?
pi_179866650
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Caravans en aanhangers mogen maximaal 3 dagen op dezelfde plek geparkeerd staan. Is gewoon landelijke wetgeving. Bijna alle gemeentes hanteren 3 dagen in hun APV. Sommige gemeentes zelfs korter.
de van ons hanteert 8 dagen, zag ik net, maar da's echt een uitzondering
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 18 juni 2018 @ 10:29:08 #256
74056 crew  ToT
pi_179866729
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Caravans en aanhangers mogen maximaal 3 dagen op dezelfde plek geparkeerd staan. Is gewoon landelijke wetgeving. Bijna alle gemeentes hanteren 3 dagen in hun APV. Sommige gemeentes zelfs korter.
Dat zei ik ook tgen haar, maar zij was van mening dat dat niet gold voor openbare parkeerplekken! _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 18 juni 2018 @ 10:30:56 #257
74056 crew  ToT
pi_179866772
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ze hebben ook gewoon een punt, ook een caravan mag er gewoon maximaal drie dagen staan. Voor hetzelfde geld zet een buurman er elke dag zijn bedrijfsbus neer, kun je niks tegen doen, dat soort dingen valt uiteraard niet over overlast. Pech voor jou dat er precies daar een raam zit, helaas.

Maare, nog meer mollen gespot? En geen hondsdolheid opgelopen van de beet of is dat alleen een risico bij vleermuizen?
Een bedrijfsbus zet je niet helemaal in de struiken tot een kleine meter voor mijn raam.
Als er een bedrijfsbus gewoon normaal op de parkeerplaats zou staan zou ik er geen problemen mee hebben. Die dingen zijn sowieso kleiner dan het gedrocht wat er hier nu staat.

En nee; geen mollen meer gespot. :) En ik heb gelezen dat hondsdolheid niet meer in Nederland voorkomt.
pi_179866859
Hier om de hoek staat er dus wel een enorme bedrijfsbus gewoon vol over de struiken achter de parkeerplaats heen zowat tegen een zijraam van een huis (en die bedrijfsbus steekt nog steeds aan de voorkant uit het parkeervak).
En het is wachten tot een brandweerwagen of iets dergelijks een keer de auto ramt die hier gewoon in de bocht geparkeerd staat.

Van mij mag het wel stoppen met regenen, de was was gisteravond nog net niet droog en is nu weer zeiknat
pi_179869621
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zei ik ook tgen haar, maar zij was van mening dat dat niet gold voor openbare parkeerplekken! _O-
Gewoon nog een keer bellen en hopen dat je een ander aan de telefoon krijgt.
In de APV van Coevorden staat wel degelijk dat caravans niet langer dan 3 dagen op de weg mogen staan (en ja, openbare parkeerplekken zijn onderdeel van de weg).

quote:
Het verbod in het tweede lid is voorts niet van toepassing op campers, kampeerauto’s, caravans en kampeerwagens, voor zover deze voertuigen niet langer dan drie achtereenvolgende dagen op de weg worden geplaatst of gehouden.
http://decentrale.regelge(...)307814/307814_1.html
Artikel 5.8.4
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179869751
Was het net een tijdje droog, begint het verdorie weer te regenen, zo wordt die was nooit droog
pi_179869803
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Was het net een tijdje droog, begint het verdorie weer te regenen, zo wordt die was nooit droog
Parapluutje er boven houden?
Of, ik zeg maar wat doms, de was naar binnen halen en daar verder drogen? Maar ik weet dat deze optie wel héél raar is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:37:30 #262
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_179869946
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Parapluutje er boven houden?
Of, ik zeg maar wat doms, de was naar binnen halen en daar verder drogen? Maar ik weet dat deze optie wel héél raar is.
pi_179869988
Wat was was voor was was was? Was was is voor was was was.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179870175
Ik zet Symph wel op een stoel bij de droogmolen, mag hij gaan zitten blazen ofzo
pi_179870210
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet Symph wel op een stoel bij de droogmolen, mag hij gaan zitten blazen ofzo
Neem de droogmolen mee naar Monsieur Cannibale. Dat is overdekt en het draait zó droog daar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:53:47 #266
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_179870216
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Neem de droogmolen mee naar Monsieur Cannibale. Dat is overdekt en het draait zó droog daar.
Warm zat daar ja :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_179870236
Da's waar ook. Woensdag is er hier een referendum. Over een cultuurgebouw dat de NS de gemeente in de maag heeft gesplitst. Van slechts 48 miljoen. De gemeenteraad is er al mee akkoord, maar wij mogen ons ongenoegen kenbaar maken via een raadgevend referendum.
Bedankt gemeente en NS. Wat lief dat jullie aan de burgers denken. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 18 juni 2018 @ 13:56:12 #268
74056 crew  ToT
pi_179870267
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer bellen en hopen dat je een ander aan de telefoon krijgt.
In de APV van Coevorden staat wel degelijk dat caravans niet langer dan 3 dagen op de weg mogen staan (en ja, openbare parkeerplekken zijn onderdeel van de weg).

[..]

http://decentrale.regelge(...)307814/307814_1.html
Artikel 5.8.4
^O^ Duidelijk, thx!
pi_179870322
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Da's waar ook. Woensdag is er hier een referendum. Over een cultuurgebouw dat de NS de gemeente in de maag heeft gesplitst. Van slechts 48 miljoen. De gemeenteraad is er al mee akkoord, maar wij mogen ons ongenoegen kenbaar maken via een raadgevend referendum.
Bedankt gemeente en NS. Wat lief dat jullie aan de burgers denken. :')
Zeg, import meneer.... je houdt van muziek maar je wil geen cultuurhuis?

Ok, de prijs is wat achterlijk, maar wat heb je nou nog in Zaandam en omstreken aan locaties?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_179870378
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:56 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Duidelijk, thx!
Oh, ik zie dat die link uit 2014 komt.
Deze is van vorig jaar: http://decentrale.regelge(...)10/CVDR605710_1.html
Zelfde artikel trouwens: 5.8.4
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179870423
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:59 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Zeg, import meneer.... je houdt van muziek maar je wil geen cultuurhuis?

Ok, de prijs is wat achterlijk, maar wat heb je nou nog in Zaandam en omstreken aan locaties?
Geen idee. Ik ga naar Amsterdam om concerten te bezoeken.
O.a. de Bieb en de Fabriek (filmhuis) zouden ook naar dat nieuwe cultuurcluster moeten, maar die willen dat eigenlijk helemaal niet (die zitten op prima locaties). Net als andere instituten die daar naartoe zouden moeten. Maar de gemeente heeft een beetje niet-in-zoveel-woorden gedreigd dat "het wel eens invloed zou kunnen hebben op de subsidie" als ze niet zouden verhuizen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 14:04:26 #272
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_179870434
Ach mijn buren parkeren hun caravan regelmatig langere periode voor mijn raam, ik denk, jammer dan!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 18 juni 2018 @ 14:07:40 #273
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_179870504
Enige reden waarbij ik er problemen mee zou hebben als ik door een sleurhut zelf niet meer kan parkeren. Een probleem met die stelling, ik heb geen [oto] :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_179870560
Mij maakt het helemaal niet uit als er iemand zijn caravan hier parkeert. Ik woon 3 hoog en heb geen auto. Maar anderen hier zouden er waarschijnlijk niet blij mee zijn, omdat er nauwelijks genoeg parkeerplekken zijn.
Aan de andere kant, als iemand zijn caravan hier langer dan 3 dagen parkeert, is ie sowieso wel weg. Of gesloopt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 18 juni 2018 @ 14:11:32 #275
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_179870567
Wat ik wel raar vind is dat er vaak voor mijn flatje wordt geparkeerd op de "weg" terwijl er altijd plekken vrij zijn op de parkeerhavens rond de flat. Maar die bestaan niet volgens TomTom zei Theo Thee. :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')