Zoals in de f1...quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord en vind ik echt bezopen. Politiek hoort bij racen, maar niet het aanpassen van de regelementen voor 1 team.
De schuld van MotoGP en mijn afwezigheidquote:Op zondag 17 juni 2018 16:16 schreef M90 het volgende:
Patrick Dempsey superblij
Podiums gezien, tijd om af te zwaaien. Was wat rustiger hier als normaal en ook qua editie was minder spannend maar blijft een magische race die super blijft om hier te volgen
Het was ook gewoon een wat mindere interessante editie.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:16 schreef M90 het volgende:
Patrick Dempsey superblij
Podiums gezien, tijd om af te zwaaien. Was wat rustiger hier als normaal en ook qua editie was minder spannend maar blijft een magische race die super blijft om hier te volgen
De vreugde van Dempsey was mooi.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:16 schreef M90 het volgende:
Patrick Dempsey superblij
Podiums gezien, tijd om af te zwaaien. Was wat rustiger hier als normaal en ook qua editie was minder spannend maar blijft een magische race die super blijft om hier te volgen
Jij kijkt pas een paar jaar? Audi heeft het op dezelfde manier gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:53 schreef northernlight81 het volgende:
Het was vooraf al wel duidelijk dat dit een dieptepunt ging worden voor de LMP1 klasse en het algemeen klassement.
De hele overwinning van Toyota slaat nergens op, een dieptepunt betreft financial fairplay.
De gt's waren wel leuk en de lmp2 ook wel.
We zijn verwend de afgelopen jaren.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij kijkt pas een paar jaar? Audi heeft het op dezelfde manier gedaan.
Ja maar ik wordt een beetje moe van het negatieve commentaar. Audi heeft ook verschillende keren gewonnen met nauwelijks tegenstand maar dat is blijkbaar prima.quote:
Daar was toch ook geen zak aanquote:Op zondag 17 juni 2018 18:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar ik wordt een beetje moe van het negatieve commentaar. Audi heeft ook verschillende keren gewonnen met nauwelijks tegenstand maar dat is blijkbaar prima.
ik denk dat je "prima" beter kan vervangen door "vergeten". Net zoals er over 10 jaar ook nauwelijks meer aan gedacht wordt dat Toyota deze overwinning gepakt heeft als enige LMP1-hy deelnemer.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar ik wordt een beetje moe van het negatieve commentaar. Audi heeft ook verschillende keren gewonnen met nauwelijks tegenstand maar dat is blijkbaar prima.
Ik kijk al lang en snap niet wat je bedoelt. Audi heeft een paar keer gewonnen, terwijl ze niet de snelste auto hadden. Maar het gaat er om dat je na 24u finished en de meeste ronden hebt gereden, niet om de snelste ronde of topsnelheid.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij kijkt pas een paar jaar? Audi heeft het op dezelfde manier gedaan.
Ik hoop het, die LMP vervangen door hypercars van Ferrari, McLaren, Aston Martin, Lamborgini enz lijkt me supervet. Net zoals het gaaf is dat er een “gewone” Ferrari, Mercedes, Viper of Corvette mee doen in de GT klasses.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:58 schreef Droopie het volgende:
Over 2 jaar gaan ze toch de regels veranderen voor de LMP1 ?
Zou leuk zijn als er een stuk of 15 teams dan mee doen met Indycar en Formule 1 rijders.
Ik gok dat er straks wat meer coureurs die triple crown willen proberen te halen (ervan uitgaande dat Alonso ooit die Indy500 eens gaat winnen )
Het wordt onthouden als de keer dat Alonso Le Mans won als onderdeel van de triple crown.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik denk dat je "prima" beter kan vervangen door "vergeten". Net zoals er over 10 jaar ook nauwelijks meer aan gedacht wordt dat Toyota deze overwinning gepakt heeft als enige LMP1-hy deelnemer.
maakte wel een groot verschil jaquote:Op zondag 17 juni 2018 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De schuld van MotoGP en mijn afwezigheid
Vooral dat tweede.
dat laatste deel heeft hij nog niet zomaarquote:Op zondag 17 juni 2018 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wordt onthouden als de keer dat Alonso Le Mans won als onderdeel van de triple crown.
Allemaal gelul om Alonso te laten winnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:47 schreef Fer het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)on-vergeten-1046671/
En de rest van de crew zat ook te slapen? Dit kan toch niet op dit niveau.
Die zat er al bijna een ronde voor op dat moment.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Allemaal gelul om Alonso te laten winnen.
Ah ok, heb het einde gemist ivm ziekenhuis bezoekquote:Op maandag 18 juni 2018 19:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Die zat er al bijna een ronde voor op dat moment.
Nyck was tijdens de start wel degelijk op Le Mans. Hij is daarna naar Nederland gegaan. In het commentaar zei hij dat hij zes uurtjes ergens langs de snelweg heeft geslapenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
Het was een leuke 24 uur. Mooi dat dit jaar weinig uitvallers waren. Zeg toch wat over de betrouwbaarheid.
Dit was niet de beste ik miste tocht de strijd tussen de LMP1. We wisten weken van te voren dat Toyota ging winnen.
Wat mij echt verbaasde waarom Nick de Vries in de studio zat in Hilversum. Hij had beter in Le Mans kunnen zitten. Misschien een idee voor RTL om de commentaar ook te doen op locatie. Ik vond de commentaar matig.
Wat ik wel super vond Allard op locatie.
http://sportscar365.com/l(...)rive-oreca-excluded/quote:The LMP2 class-winning No. 26 G-Drive Racing Oreca 07 Gibson, along with its sister TDS Racing entry, have been excluded from the 24 Hours of Le Mans for a technical infraction involving its refueling restrictors.
Per stewards decisions issued late Monday, both of the LMP2 cars, which had finished first and fourth in class, were found to have had a non-compliant part in the fuel restrictor that allegedly created a significantly faster fuel flow.
It has provisionally handed the class win to the No. 36 Signatech Alpine A460 Gibson of Nicolas Lapierre, Pierre Thiriet and Andre Negrao, although G-Drive/TDS plan to appeal the decision.
More to come…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |