abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179898300
registreer om deze reclame te verbergen
https://3voor12.vpro.nl/a(...)/Pinkpop/Top-25.html

Ronnie Flex op 3... man man man 3voor12 :') :') :') :')
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:53:38 #152
192592 SureD1
------------------------------
pi_179898532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/a(...)/Pinkpop/Top-25.html

Ronnie Flex op 3... man man man 3voor12 :') :') :') :')
Ik dacht dat Atze sarcastisch was in zijn tweets, niet dus ...
pi_179898812
Maar hoezo zou die weg niet open zijn....? Wij moesten ook via die weg naar de snelweg.. om 23u... En er staan begeleiders bij de rotonde en bij die parking op de mensheggerweg.. ja ik vond die auto's in de berm ook echt niet handig qua zicht. Ik kan me niet herinneren dat die weg ooit is afgesloten zelfs :@
Tjah.. ik denk dat er sowieso veel vragen zullen open blijven....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:32:33 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179899560
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat snap ik, en dat is hoe dan ook dom. Aan de andere kant rijzen er nu natuurlijk wel vragen waarom die weg al om 04u open ging, en werd in het AD wel gesteld dat men half in de berm / half op de weg zat ivm geparkeerde auto's in de berm daar, die daar voorheen niet stonden omdat er dan wl genoeg parkeerplekken waren.

Dus dat ontneemt ook het zicht deels, en zorgde er wellicht voor dat ze daarom (deels) op de weg zaten?
in dat opzicht, zal men hopelijk geleerd hebben en het parkeerbeleid aanpassen, zodat het bij blijvende ‘meerverkoop’ van kaarten beter geregeld zal zijn. Het ongeluk zal daar wellicht een rol bij spelen, maar vooral ook het tijdstip van het vrijgeven van de weg.
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
Column Top 2000 Feest of farce?
pi_179902674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zaterdag, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Alleen door het geniale weer wint zaterdag al :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:45:59 #156
279824 Mansjester
City>United
pi_179902870
Blijft toch het grootste hedendaagse muziekraadsel:Hoe serieuze muziekjournalisten positief kunnen zijn over de kleutermuziek vam Ronnie Flex :')
pi_179906558
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
Misschien wel een aanrader cash mee te nemen, er zijn pin en cash muntjesautomaten, en die laatste zijn helemaal rustig :P
Dit geldt eigenlijk voor elk festival (behalve BKS :P). Van te voren thuis even wat geld pinnen en dan kan je in de rustige rij van de cash-muntjesautomaten gaan staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:44 schreef KingRadler het volgende:
Gisteren weer veel mobieltjes gestolen in een moshpit tijdens the offspring.
Dan vraag je er zelf om.

https://3voor12.vpro.nl/u(...)te-dag-pinkpop~.html
Wat? :')
pi_179907663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Blijft toch het grootste hedendaagse muziekraadsel:Hoe serieuze muziekjournalisten positief kunnen zijn over de kleutermuziek vam Ronnie Flex :')
3voor12 is dan ook niet serieus meer. Zijn meer bezig met politieke en maatschappelijke zaken dan daadwerkelijk met muziek. Ronnie Flex moeten wij allemaal maar goed vinden uit multicultireel oogpunt.

Een vrouw gaat ook zeer snel een betere beoordeling krijgen want ze zijn vrouw.

Toen Jan Smeets in het ziekenhuis was opgenomen voor een zware hartoperatie was het ook te veel moeite om een artikeltje er over te schrijven om het sterkte te wensen.

Want vriendinnetje Roos Marijn en Niels Aalberts hebben een aan partner ruil gedaan (BKS > 3voor12 en vice versa). Dus er moest geschreven worden over BKS.

Nee 3voor12 kan ik echt niet meer serieus nemen. Ze hebben geluk dat ze nog een monopoly positie hebben voor live registraties. Het is helaas een “links” engnekken clubje geworden. Met links is niets mis, maar met engnekken wel.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 22:25:15 #159
43675 TAV74
Novus Opiate Seclorum
pi_179908037
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

3voor12 is dan ook niet serieus meer. Zijn meer bezig met politieke en maatschappelijke zaken dan daadwerkelijk met muziek. Ronnie Flex moeten wij allemaal maar goed vinden uit multicultireel oogpunt.
Alles in de hiphop hoek is daar nu credible/relevant en per definitie goed lijkt het wel idd.
Neem er wel meer niet serieus momenteel, zie ook in bijv Oor en Volkskrant recensies die de plank volledig mis slaan.
I know you can walk on the water. But can you walk on this much beer?
pi_179908349
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:06 schreef MaxC het volgende:
Editors en Osscar & The Wolf waren mijn hoogtepunten _O_

Grootste irritatie waren de tienermeisjes die bij de Editors in het voorvak tijdens de hele show op de grond zaten en aan het praten waren, zodat ze vooraan bij Bruno Mars konden staan.

Zo onrespectvol tov de artiest en fans :N
Niet eens met je piemel gaan lopen zwaaien om ze weg te jagen?

Of op zijn minst er wat van te zeggen?
pi_179909134
Wie was die dj trouwens met die capuchon op, zonden ze uit voor Foo Fighters, wat een platte bagger!
pi_179909252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:05 schreef Luni het volgende:
Wie was die dj trouwens met die capuchon op, zonden ze uit voor Foo Fighters, wat een platte bagger!
Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 23:29:08 #163
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_179909682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind zijn muziek ook niks maar zijn performance is prima
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_179909705
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:

Want vriendinnetje Roos Marijn en Niels Aalberts hebben een aan partner ruil gedaan (BKS > 3voor12 en vice versa). Dus er moest geschreven worden over BKS.

Er werd toch altijd al over BKS geschreven? Er was dit jaar voor het eerst geen livestream en ook geen tv-registratie van de VPRO, dus ik vond de aandacht eerder minder dan meer. :P
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 23:35:41 #165
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_179909821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er werd toch altijd al over BKS geschreven? Er was dit jaar voor het eerst geen livestream en ook geen tv-registratie van de VPRO, dus ik vond de aandacht eerder minder dan meer. :P
Voor het eerst sinds de eerste editie*, maar verder mee eens.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_179910617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

TV ammo 2018, lekker boeiend joh. Het gaat om de geschreven artikelen en meldingen op social media.
Daar was echt wel een duidelijke BKS push aanwezig. Terwijl ze alles over Lowlands, Pinkpop en DTRH links lieten liggen.

Dieptepunt was wel dat ze de hartoperatie van Jan Smeets links lieten liggen. Geen artikel, geen Tweetje, geen openbare beterschapswens. Terwijl ieder ander media bedrijf er wel over had geschreven. Lekker dan als jarenlange mediapartner.

Maar is dan weer wel alle ruimte voor vleeswerende festivals, of keychange experiment door je neus te drukken.

[ Bericht 20% gewijzigd door indiaantje89 op 20-06-2018 00:41:17 ]
pi_179913882
quote:
Dat ja, verschrikkelijk.
pi_179913959
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat snap ik, en dat is hoe dan ook dom. Aan de andere kant rijzen er nu natuurlijk wel vragen waarom die weg al om 04u open ging, en werd in het AD wel gesteld dat men half in de berm / half op de weg zat ivm geparkeerde auto's in de berm daar, die daar voorheen niet stonden omdat er dan wl genoeg parkeerplekken waren.

Dus dat ontneemt ook het zicht deels, en zorgde er wellicht voor dat ze daarom (deels) op de weg zaten?
Als meermalig Pinkpop bezoeker vind ik het nogal raar dat er onderzocht moet worden waarom die weg open was, die weg is tijdens Pinkpop namelijk altijd open, moet ook wel want aan het einde van de straat vanaf de snelweg gezien zit een K+R en de parkeerplaats van Mondo Verde. Die geparkeerde auto's langs de weg had ik voor deze editie nog niet eerder gezien, onnodig ook want Mondo Verde had veel lege parkeerplaatsen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:47:11 #169
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_179914319
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Maar hoezo zou die weg niet open zijn....? Wij moesten ook via die weg naar de snelweg.. om 23u... En er staan begeleiders bij de rotonde en bij die parking op de mensheggerweg.. ja ik vond die auto's in de berm ook echt niet handig qua zicht. Ik kan me niet herinneren dat die weg ooit is afgesloten zelfs :@
Tjah.. ik denk dat er sowieso veel vragen zullen open blijven....
Omdat het dwars door een looproute gaat en vlakbij een camping ligt. Vanochtend dit bericht:

https://www.ad.nl/binnenl(...)onderzocht~a654645d/

quote:
In het onderzoek naar de fatale aanrijding na Pinkpop in Landgraaf, maandagmorgen, bekijkt het Openbaar Ministerie ook of de veiligheidsvoorschriften naar behoren zijn nageleefd. Vooral het vrijgeven van de Mensheggerweg waar het ongeluk plaatsvond, is volgens De Limburger onderwerp van onderzoek.

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein waren tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Voor de Mensheggerweg gold een parkeerverbod. Volgens de website van Pinkpop was de weg elke festivaldag van 18.00 tot 06.00 uur gesloten.

Maandagochtend werd de weg volgens Pinkpopbaas Jan Smeets om onbekende reden rond 04.00 uur vrijgegeven. Een bestelbusje schepte er vervolgens vier mensen. Een van hen kwam om het leven, de overige drie raakten zwaargewond.

De slachtoffers van het Pinkpop-drama zaten in een kringetje op de weg toen ze werden aangereden. De vermoedelijke bestuurder, de 34-jarige Danny. S., heeft ze volgens omstanders mogelijk te laat gezien.
Goed dat ze het onderzoeken denk ik, al is dit wel een gevalletje 'alleen maar verliezers' denk ik.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:47:31 #170
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_179914334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:29 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Als meermalig Pinkpop bezoeker vind ik het nogal raar dat er onderzocht moet worden waarom die weg open was, die weg is tijdens Pinkpop namelijk altijd open, moet ook wel want aan het einde van de straat vanaf de snelweg gezien zit een K+R en de parkeerplaats van Mondo Verde. Die geparkeerde auto's langs de weg had ik voor deze editie nog niet eerder gezien, onnodig ook want Mondo Verde had veel lege parkeerplaatsen.
Ja, niet dus, zie bovenstaand artikel. Hij is eerder opengegooid zonder duidelijke reden.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:17:28 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179914990
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, niet dus, zie bovenstaand artikel. Hij is eerder opengegooid zonder duidelijke reden.
open gegooid door wie staat er niet bij en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:21:55 #172
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_179915089
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

open gegooid door wie staat er niet bij en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ja dat zal niet Pinkpop zelf zijn denk ik, lijkt me niet dat die gerechtigd zijn publieke wegen open en dicht te gooien. Zal toch iets van een bestuurder uit de regio z'n fiat over moeten geven?
pi_179915189
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus vreemd, die weg is nooit afgesloten tijdens Pinkpop dus hoe kunnen ze die opengooien als die nooit afgesloten is? De omliggende wegen zijn wel afgesloten, denk eerder dat 1 van die eerder is opengegaan dan de straat van het ongeluk zelf.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:33:12 #174
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179915262
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:21 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja dat zal niet Pinkpop zelf zijn denk ik, lijkt me niet dat die gerechtigd zijn publieke wegen open en dicht te gooien. Zal toch iets van een bestuurder uit de regio z'n fiat over moeten geven?
dat lijkt mij ook.
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:45:46 #175
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_179915457
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:28 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus vreemd, die weg is nooit afgesloten tijdens Pinkpop dus hoe kunnen ze die opengooien als die nooit afgesloten is? De omliggende wegen zijn wel afgesloten, denk eerder dat 1 van die eerder is opengegaan dan de straat van het ongeluk zelf.
Er staat dit op de site van PP zelf:
quote:
Er is ook een kleine KISS & RIDE nabij Camping B op de Mensheggerweg: voor de bezoekers van Camping B. Let op! Deze KISS & RIDE is alleen bereikbaar vanaf de Buitenring Parkstad en toegankelijk tussen 06.00 en 18.00 uur.
Dus het klinkt alsof hij inderdaad tussen 18 & 06 dicht was en men er van uitgaat dat dan alle dagjesmensen wel afgezet zijn, en er dan dus vrij baan is voor de (lopende/zittende) bezoekers.

En dit gaat misschien 99 vd 100 keer goed en gaat zo'n weg wat eerder open of dicht, maar nu gaat het mis en dan ligt het gelijk onder een vergrootglas, zeker gezien het feit dat er daar dus volop werd (wild)geparkeerd, terwijl PP dit op de site zegt:

quote:
Let op! In de Einsteinstraat, Hofstraat en Mensheggerweg geldt een parkeerverbod. De Gemeente Landgraaf kent een wegsleepregeling (die duur is).
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')