abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:59:03 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_179839412
quote:
’Derksen en Gijp waren nog mild’

Youp van ’t Hek is het roerend eens met de kritiek van Johan Derksen en René van der Gijp op de afscheidsweek die Humberto Tan kreeg bij RTL Late Night. Sterker nog, hij vindt dat ze nog mild waren in hun kritiek. „Het was gênant en verschrikkelijk.”

Tan werd vorige week vijf dagen lang in het zonnetje gezet in de uitzending van het programma. Zo schoven gasten aan die veelal lovende woorden voor de presentator over hadden en kreeg Tan verschillende cadeaus. „Iemand moet toch gewoon hardop op de televisie zeggen dat iets niet kan. De schrobbering van Gijp en Derksen aan het adres van RTL was zo verschrikkelijk terecht”, aldus Youp. „En nu gaan allerhande fatsoensrakkers zeuren dat Johan de vrouw van Humberto er buiten had moeten houden. Dat doet Humberto namelijk zelf ook al jaren.”

Ook RTL Boulevard, waarin veel kritiek geuit werd op de VI-mannen, kreeg ervan langs. „Die hebben zelf geen enkele moeite met het uitzenden van een illegaal verkregen filmpje van een voetballer die een meisje kust in een parkeergarage. Of van een presentatrice die niet met haar eigen man in een kroeg zit te vozen. Plus al het andere discrete echtscheidingsnieuws dat ze kwijlend tegen hun kijkers bazelen. Die roddelkonten vinden dat René en Johan te ver zijn gegaan. Als dat geen humor is?”

Volgens Youp heeft hij de column in het NRC niet geschreven om Gijp en Derksen te verdedigen, maar gaat het stuk „over al die sneue jankerds in de media met hun lauwe krokodillentranen.”
Ach ja. :z
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 17 juni 2018 @ 00:00:05 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179839420
Hij heeft gelijk.
pi_179839444
Het hek is van de dam.
pi_179839465
youp noemt de dingen bij de naam
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179839492
ik mag hem niet, maar hij heeft gelijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 17 juni 2018 @ 00:04:16 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179839524
Youp. Volgevreten betwetende deugmens avant la lettre.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_179839685
Kan mij wel vinden in zijn verhaal, verafgoding van een talkshow host. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179839728
Oei, een columnist die een column schrijft, dat verdient inderdaad wel een topic...
pi_179839788
En dat hypocriete gejank over het vreemdgaan van Tan van lui die veel te vaak bij RTL Boulevard en diens opvolger komen, kan je moeilijk serieus nemen verder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179841201
Al dat gezanik over Humberto Tan door figuren die zelf moeten shockeren, beledigen, een jurk aantrekken en telkens makkelijke prooien zoeken om een beetje aandacht te krijgen begint sneu te worden :r
pi_179871153
Stelletje treurneuzen bijelkaar :')
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 21:51:05 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_179882386
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:04 schreef LXIV het volgende:
Youp. Volgevreten betwetende deugmens avant la lettre.
Dat wel, maar hier heeft hij toch wel een puntje? :?

Humberto is wel het toonbeeld van kritiekloze kneuterigheid. Zelfs Ivo is kritischer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_179886155
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:51 schreef Cynix ® het volgende:

Dat wel, maar hier heeft hij toch wel een puntje? :?

Humberto is wel het toonbeeld van kritiekloze kneuterigheid. Zelfs Ivo is kritischer.
Welk puntje dan, heb je de OP wel gelezen?
pi_179886187
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:40 schreef Za het volgende:
Al dat gezanik over Humberto Tan door figuren die zelf moeten shockeren, beledigen, een jurk aantrekken en telkens makkelijke prooien zoeken om een beetje aandacht te krijgen begint sneu te worden :r

Ouwe Humberto fan. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 19 juni 2018 @ 00:06:45 #15
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_179886331
Alle ergernissen mbt dat beeldschermpje zijn volstrekt irrelevant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 17:58:13 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_179900121
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:59 schreef Za het volgende:

[..]

Welk puntje dan, heb je de OP wel gelezen?
Hij vindt de kritiek van Johan en René op Humberto nog mild. Wat lees jij er dan in, betwetertje?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_179900277
Sneue jankerd jankt om sneue jankers.

De ironie :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179911893
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:58 schreef Cynix ® het volgende:

Hij vindt de kritiek van Johan en René op Humberto nog mild. Wat lees jij er dan in, betwetertje?
Jij schrijft:

quote:
Dat wel, maar hier heeft hij toch wel een puntje? :?

Humberto is wel het toonbeeld van kritiekloze kneuterigheid. Zelfs Ivo is kritischer.
Terwijl zover ik het lees er geen kritiek is op Humberto, maar op alle lovende woorden die hem ten deel vielen in de door RTL gearrangeerde afscheidsweek.

De sneue jankerd is uiteraard YvhH zelf. IMO
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')