abonnement Unibet Coolblue
pi_179838215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
De groep begreep Christel niet, en ze werd verkeerd begrepen.
Het is haar bescheidenheid misschien, maar ze vindt niet dat de groep, en zijzelf zoveel bijzonders neer gezet heeft.
Cristel moet zich iets meer bescheiden neer zetten. Ze draaft nogal door met haar gejank
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:04:09 #27
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_179838217
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:56 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Jessie in een geit is veranderd. Ik heb haar nog niet eerder zo veel en zo hard horen lachen. :N :D
Niet? van de week deed Mike een geintje met een sinaasappel in zijn mond ,En ze werd helemaal gek van het lachen.rollend over de grond.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_179838223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:03 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

20 keer nog wel, ik ga kijken
Moet lukken ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179838224
Ah, gezelligheid is voorbij, zeiken kan weer beginnen.
pi_179838236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Niet? van de week deed Mike een geintje met een sinaasappel in zijn mond ,En ze werd helemaal gek van het lachen.rollend over de grond.
Niet zo overdreven hard als ze net deed. :D
pi_179838262
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Niet? van de week deed Mike een geintje met een sinaasappel in zijn mond ,En ze werd helemaal gek van het lachen.rollend over de grond.
:Y Daar heb ik nog een deeltje van gegift.
pi_179838268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:56 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Was het niet Giorgio die Naomi in het begin ook zijn zusje noemde?
Was het niet vooral z’n familie die dat beweerde? Want hij had eigenlijk nog wat met Isa, maar iedereen zag allang dat ie op Gnoom geilde, maar z’n familie riep: “Welnee, hij beschouwt haar gewoon als een zusje, omdat ie z’n eigen zusje mist bladiebla” 8)7
pi_179838276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:04 schreef Soulraven het volgende:
Ah, gezelligheid is voorbij, zeiken kan weer beginnen.
En waarom?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179838279
Ik snap ook niet dat ze een keer een paar uur bij elkaar gaan zitten en bespreken waar ze naar toe willen, wat ze willen doen. Het is allemaal korte termijn en bestellen als jij vindt dat dat goed is.
Ik miste dat in UTO 1 ook trouwens. -O-
pi_179838282
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:06 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Was het niet vooral z’n familie die dat beweerde? Want hij had eigenlijk nog wat met Isa, maar iedereen zag allang dat ie op Gnoom geilde, maar z’n familie riep: “Welnee, hij beschouwt haar gewoon als een zusje, omdat ie z’n eigen zusje mist bladiebla” 8)7
^O^ Zo was het precies. :Y
pi_179838289
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:07 schreef Soury het volgende:

[..]

En waarom?
Eten he. HET discussiepunt
pi_179838290
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

:Y Daar heb ik nog een deeltje van gegift.
O ja, nu weet ik het weer, was ook zo overdreven. :r
pi_179838293
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:06 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Was het niet vooral z’n familie die dat beweerde? Want hij had eigenlijk nog wat met Isa, maar iedereen zag allang dat ie op Gnoom geilde, maar z’n familie riep: “Welnee, hij beschouwt haar gewoon als een zusje, omdat ie z’n eigen zusje mist bladiebla” 8)7
Naomi en de rest zijn niet echt hier
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179838297
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:06 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Was het niet vooral z’n familie die dat beweerde? Want hij had eigenlijk nog wat met Isa, maar iedereen zag allang dat ie op Gnoom geilde, maar z’n familie riep: “Welnee, hij beschouwt haar gewoon als een zusje, omdat ie z’n eigen zusje mist bladiebla” 8)7
Daar heb je een goed punt. :Y
pi_179838307
Hiske is ook wel een politiek correcte hoor.
pi_179838329
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske is ook wel een politiek correcte hoor.
Ze zegt het wel raak: je hebt nu de kans om iets anders te doen en je gaat hetzelfde doen als je al deed. :Y
pi_179838331
Christel heeft een praatsessie met Hiske alsof ze op sofa van de psychiater ligt.
Christel heeft niet het gevoel dat ze bergen werk heeft verzet. (Dat kan wel eens kloppen).
Het is een zielig vogeltje. Moet helemaal opgelapt worden met bemoedigende woorden.
Geen sociale antenne, geen inleving in hoe anderen situaties zien.
Christel heeft blijkbaar alleen maar ja-knikkers om zich heen gehad, als ze op haar 44-ste nog steeds niet zelfstandig kan navigeren in het leven.
Nu doet ze alsof de anderen geen tegengas gewend zijn.
Wat een plaat heeft ze voor d'r kop.
Moet accepteren dat er meerdere soorten meningen zijn.
Ze kan gewoon niet haar mond houden. (wordt gelijk gezegd door Hiske: "dat maakt je ook zo'n mooi mens"
Nee muts het gaat erom als de groep democratisch besloten heeft, dat je dat gewoon accepteert.
Ik ben wel trouw aan mezelf. Hiske: Daar mag je echt trots op zijn hoor.
pi_179838333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

O ja, nu weet ik het weer, was ook zo overdreven. :r
:Y
pi_179838360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Naomi en de rest zijn niet echt hier
Klopt.... sorry, reageerde op iets wat Yaksa schreef... :@ (ik ben weer naar de SC O-) )
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:12:31 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_179838373
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske is ook wel een politiek correcte hoor.
Dat zeker,en ze kan goed ruzies sussen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_179838376
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:12 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Klopt.... sorry, reageerde op iets wat Yaksa schreef... :@ (ik ben weer naar de SC O-) )
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179838386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel heeft een praatsessie met Hiske alsof ze op sofa van de psychiater ligt.
Christel heeft niet het gevoel dat ze bergen werk heeft verzet. (Dat kan wel eens kloppen).
Het is een zielig vogeltje. Moet helemaal opgelapt worden met bemoedigende woorden.
Geen sociale antenne, geen inleving in hoe anderen situaties zien.
Christel heeft blijkbaar alleen maar ja-knikkers om zich heen gehad, als ze op haar 44-ste nog steeds niet zelfstandig kan navigeren in het leven.
Nu doet ze alsof de anderen geen tegengas gewend zijn.
Wat een plaat heeft ze voor d'r kop.
Moet accepteren dat er meerdere soorten meningen zijn.
Ze kan gewoon niet haar mond houden. (wordt gelijk gezegd door Hiske: "dat maakt je ook zo'n mooi mens"
Nee muts het gaat erom als de groep democratisch besloten heeft, dat je dat gewoon accepteert.
Ik ben wel trouw aan mezelf. Hiske: Daar mag je echt trots op zijn hoor.
Exact. Hulde. _O_
pi_179838401
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:12 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Klopt.... sorry, reageerde op iets wat Yaksa schreef... :@ (ik ben weer naar de SC O-) )
Gewoon blijven, ik reageerde er ook op.
pi_179838413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:13 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Exact. Hulde. _O_
Cristel is echt een jank mokkel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179838420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Klopt en die neukte haar daarom volkomen liefdeloos. :Y Het is maar wat je wil.
krijg wel trek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')