abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:26:45 #1
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834558


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:27:49 #2
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834587
Mensen die denken het beter we weten dan een toko met meer waarde dan 50.000.000 :D
Lachwekkend.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179834592
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

1: waarheid.
2: Doet er niet toe, tot deze discussie.
3: Feit is dat er tokens op gericht zijn, op security. En die mensen lopen binnen. En praten niet op fora's over hoe dingen moeten blablabla. _O_

Weerleg dat maar eens eerst, maar jij komt met een andere vraag wat er niet toe doet.
1. Waarheid is niet absoluut.
2. Jij begint er zelf over. Professionele programmeurs zijn al lang binnen zeg je. :')
3. Bron dat ze binnen lopen? Deze zijn erop gericht om bugs uit smart contracts te halen?

Ik kom met een vraag die er volgens jou niet toe doet, daarmee laat je al zien geen reet te snappen van smart contracts.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:29:04 #4
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:28 schreef illusions het volgende:

[..]

1. Waarheid is niet absoluut.
2. Jij begint er zelf over. Professionele programmeurs zijn al lang binnen zeg je. :')
3. Bron dat ze binnen lopen? Deze zijn erop gericht om bugs uit smart contracts te halen?

Ik kom met een vraag die er volgens jou niet toe doet, daarmee laat je al zien geen reet te snappen van smart contracts.
De mensen die dat werk doen zijn binnen zei ik.
Jij maakt er zelf programmeurs van. Lul geen onzin kerel. :D
Moet je persee dingen verdraaien?

Nogmaals, jij weet dingen niet beter dan een toko die meer waard is dan 50.000.000.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:30:59 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834679
Ik moet maar blijven herhalen voor 1 persoon haha.
Die denkt echt dat die meer weet dat de kennis van mensen ter waarde van 50.000.000.
En dat gaat hier posten. Arrogantie ten top. *) :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179834687
Mensen die smart contracts maken zijn geen programmeurs?

Jij bent degene die voor een pauzefunctie pleit, dus jij weet het kennelijk beter.

Smart contracts zijn definitief als ze eenmaal zijn deployed, dus hoe wil jij een bug uit een smart contract halen? Forks is vergelijkbaar, want een smart contract is niet te wijzigen. Die tokens waar jij het over hebt dienen een ander nut, een smart contract pauzeren is zinloos.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:31:45 #7
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834700
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:31 schreef illusions het volgende:
Mensen die smart contracts maken zijn geen programmeurs?

Jij bent degene die voor een pauzefunctie pleit, dus jij weet het kennelijk beter.

Smart contracts zijn definitief als ze eenmaal zijn deployed, dus hoe wil jij een bug uit een smart contract halen? Forks is vergelijkbaar, want een smart contract is niet te wijzigen. Die tokens waar jij het over hebt dienen een ander nut, een smart contract pauzeren is zinloos.
Knip

[ Bericht 9% gewijzigd door Zith op 16-06-2018 20:33:06 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179834711
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:30 schreef ssjgoku het volgende:
Knip
Je praat veel maar je zegt niks, dus dat herhalen is niet nodig hoor. Als je nou eens inhoudelijk iets post, komt het misschien niet zo lullig over. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Zith op 16-06-2018 20:34:19 ]
pi_179834726
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:31 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Knip
Heb je nog iets bij te dragen, waarom is die pauzefunctie zo zinvol dan? Leg eens uit.

[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 16-06-2018 20:33:55 ]
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:32:44 #10
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834729
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Je praat veel maar je zegt niks, dus dat herhalen is niet nodig hoor. Als je nou eens inhoudelijk iets post, komt het misschien niet zo lullig over. :')
Knip

[ Bericht 9% gewijzigd door Zith op 16-06-2018 20:33:38 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:33:59 #11
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834767
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb je nog iets bij te dragen, waarom is die pauzefunctie zo zinvol dan? Leg eens uit.
Knip

[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 16-06-2018 20:34:39 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 20:34:48 #12
230491 Zith
pls tip
pi_179834789
Ssjgoku gedraag je even
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:35:27 #13
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834809
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:34 schreef Zith het volgende:
Ssjgoku gedraag je even
Doe ik.
Maar pauze functie is handig voor when shit hits the fan.
Genoeg gedoe op blockchain geweest en dingen maar lekker doordraaien. :)
Excuse moi.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179834818
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:35 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Doe ik.
Maar pauze functie is handig voor when shit hits the fan.
Genoeg gedoe op blockchain geweest en dingen maar lekker doordraaien. :)
Dat is helemaal niet zo, ik leg perfect uit waarom een pauzefunctie op een smart contract zinloos is. Als jij dat niet begrijpt is dat niet mijn probleem. De reden dat een pauze niet nuttig is, is omdat een smart contract definitief is en dus eenmaal deployed, niet is te wijzigen. Wat voor nut dient het dan volgens jou?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:36:17 #15
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179834827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:35 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Dat is helemaal niet zo, ik leg perfect uit waarom een pauzefunctie op een smart contract zinloos is. Als jij dat niet begrijpt is dat niet mijn probleem. De reden dat een pauze niet nuttig is, is omdat een smart contract definitief is en dus eenmaal deployed, niet is te wijzigen. Wat voor nut dient het dan volgens jou?
Nogmaals bedrijven die 50.000.000. waard zijn geven aan van wel.
jij van niet.
Ik geloof het bedrijf.
Dank voor je input.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179834835
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nogmaals bedrijven die 50.000.000. waard zijn geven aan van wel.
jij van niet.
Ik geloof het bedrijf.
Dank voor je input.
Bron?
pi_179834837
Gezellig hier zeg
blablablabla
pi_179835515
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:14:22 #19
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179835582
Pfff kan die AUB wat stijgen? Net wezen winkelen met mevr. Revpolen... 😒

Maar goed... 39graden over dag dus ik ben rust!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179835666
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:14 schreef revpolen het volgende:
Pfff kan die AUB wat stijgen? Net wezen winkelen met mevr. Revpolen... 😒

Maar goed... 39graden over dag dus ik ben rust!
39? wtf, waar?
pi_179835667
Er is nu ook al een Hoolicoin :') Degene die mee hebben gedaan aan de PiedPiperCoin airdrop hebben nu ook Hooli tokens gekregen.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:25:17 #22
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179835847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:17 schreef illusions het volgende:

[..]

39? wtf, waar?
Egypte, ff paar weken duiken maken 😎
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179836127
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:25 schreef revpolen het volgende:

[..]

Egypte, ff paar weken duiken maken 😎
Mooi duiken daar, vriendin van me komt er net vandaan. Hier ook zo'n 35 graden inmiddels, 39 vind ik net wat te warm maar daar is het beter te harden als in Spanje met 90% luchtvochtigheid.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:46:43 #24
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179836414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Mooi duiken daar, vriendin van me komt er net vandaan. Hier ook zo'n 35 graden inmiddels, 39 vind ik net wat te warm maar daar is het beter te harden als in Spanje met 90% luchtvochtigheid.
Zeker! Duik hier al aantal jaartjes! Voelt altijd als 2e thuis.. :) alleen dit x wel echt in de zomer.. normaal altijd feb en september..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179836650
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:46 schreef revpolen het volgende:

[..]

Zeker! Duik hier al aantal jaartjes! Voelt altijd als 2e thuis.. :) alleen dit x wel echt in de zomer.. normaal altijd feb en september..
Is de zee in februari niet koud dan? Je zal wel neopreen aan hebben, maar toch. Ga hier vaak surfen en in maart is de zee echt tyfuskoud (met wetsuit). Zelfde zee, dus weinig verschil lijkt me.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:09:08 #26
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179836881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Is de zee in februari niet koud dan? Je zal wel neopreen aan hebben, maar toch. Ga hier vaak surfen en in maart is de zee echt tyfuskoud (met wetsuit). Zelfde zee, dus weinig verschil lijkt me.
Zee is dan 22/24 graden in feb. Momenteel gaf me horloge vandaag 29 graden aan.. ( maar das oppervlakte! )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179836945
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:09 schreef revpolen het volgende:

[..]

Zee is dan 22/24 graden in feb. Momenteel gaf me horloge vandaag 29 graden aan.. ( maar das oppervlakte! )
Maart is meestal koudste maand qua zeetemperatuur hier (Zuid Spanje) en dat is echt niet te harden. Kennelijk wat warmer daar. Water is nu 22 graden dus dat handle ik wel, morgen even naar het strand voor 't eerst dit jaar. :P
pi_179837151
Heb 't gevoel dat ie niet door die 6k heen gaat. Misschien toch maar eentje erbij kopen op 6250. Even vannacht afwachten. :P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:52:59 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179837936
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:17 schreef Gehrman het volgende:
Er is nu ook al een Hoolicoin :') Degene die mee hebben gedaan aan de PiedPiperCoin airdrop hebben nu ook Hooli tokens gekregen.
Haha awesome :D

Weet je wat de erc20 id is van dat ding?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179839145
Wij hebben allemaal ontzettend veel verdiend aan crypto, maar de markt is nu echt gemanipuleerd dus ik ga even onder de radar.
Vakman pur sang
  zondag 17 juni 2018 @ 00:11:47 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179839707
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben allemaal ontzettend veel verdiend aan crypto, maar de markt is nu echt gemanipuleerd dus ik ga even onder de radar.
ktnxbye
  zondag 17 juni 2018 @ 00:13:08 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179839737
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:09 schreef Gehrman het volgende:
Heeft iemand An Altcoin Trader’s Handbook al gelezen?

darakaye2 twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 16:27:49 Can’t wait to rip into this little gem 💎 @cointradernik Nik Patel. An Altcoin Trader’s Handbook. 📈 https://t.co/M4FfIRyo2g reageer retweet
[ afbeelding ]
Heerlijke chick zou zeker raken :9~

Edje heeft er ook al lucht van gekregen zo te zien:

darakaye2 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:08:34 @Crypto_Ed_NL You trolled me 👹 reageer retweet
pi_179840220
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

De mensen die dat werk doen zijn binnen zei ik.
Jij maakt er zelf programmeurs van. Lul geen onzin kerel. :D
Moet je persee dingen verdraaien?

Nogmaals, jij weet dingen niet beter dan een toko die meer waard is dan 50.000.000.
Want omdat iemand een paar miljoen "waard" is heeft ie meteeen de waarheid in pacht? Gast lul toch niet zo man..

Gaat zeker over die mensa gast bij Seal.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179840978
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:03 schreef Predator38 het volgende:

[..]

😣
Leg dan uit. Het artikel wat ik deelde gaf niet aan of er iets fout/goed is aan tether, het geeft letterlijk alleen uitleg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:25 schreef illusions het volgende:
Professionele programmeurs posten niet op forums want die zijn allang binnen. :')

De prijs voor domste opmerking van de dag is weer uitgereikt. _O-
Wat een onzin. Buterin heeft meer dan 300 miljoen ofzo (of 100 ook goed) maar post ook nog steeds dagelijks op reddit.

quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan boeit het volgens jou dus niet wat voor code ze in een smartcontract gooien.
Mij wel.
Wat is dit nou weer voor gelul joh :')
Hoezo? Verklaar je nader.
  zondag 17 juni 2018 @ 01:26:38 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179841044
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:33 schreef ITrade het volgende:

[..]

Want omdat iemand een paar miljoen "waard" is heeft ie meteeen de waarheid in pacht? Gast lul toch niet zo man..

Gaat zeker over die mensa gast bij Seal.
Ja, want die doen ook echt security audits. :')
Lul zelf toch niet man.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 01:28:17 #36
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179841068
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:21 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Leg dan uit. Het artikel wat ik deelde gaf niet aan of er iets fout/goed is aan tether, het geeft letterlijk alleen uitleg.

[..]

Wat een onzin. Buterin heeft meer dan 300 miljoen ofzo (of 100 ook goed) maar post ook nog steeds dagelijks op reddit.

[..]

Wat is dit nou weer voor gelul joh :')
Hoezo? Verklaar je nader.
Laat zijn.
Code boeit hier blijkbaar niet.
Dat er bedrijven zijn die complete audits doen, boeit ook al niet.
Jullie weten het beter. :7
En het bold stukje; Dat is meer uitzondering op de regel, en ook niet echt te vergelijken met dit hier :p

[ Bericht 4% gewijzigd door ssjgoku op 17-06-2018 01:39:26 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 01:40:24 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179841205
Boykes, get a room.
pi_179841222
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:21 schreef KappenBakken het volgende:
Wat een onzin. Buterin heeft meer dan 300 miljoen ofzo (of 100 ook goed) maar post ook nog steeds dagelijks op reddit.
Dat zeg ik. :P

quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Laat zijn.
Code boeit hier blijkbaar niet.
Dat er bedrijven zijn die complete audits doen, boeit ook al niet.
Jullie weten het beter. :7
Eerst maar eens leren hoe smart contracts werken dus. :')

https://www.ethereum.org/token
  zondag 17 juni 2018 @ 01:42:01 #39
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179841235
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zeg ik. :P

[..]

Eerst maar eens leren hoe smart contracts werken dus. :')

https://www.ethereum.org/token
Waarom als dit 0 boeit, worden er audits e.d op gedaan dan?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179841250
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waarom als dit 0 boeit, worden er audits e.d op gedaan dan?
Wat hebben audits te maken met jouw pauzefunctie dan?
  zondag 17 juni 2018 @ 01:44:41 #41
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179841267
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat hebben audits te maken met jouw pauzefunctie dan?
Waarom beantwoord je mijn vraag niet gewoon?
Code boeit wel dus.
Eens of oneens?

Jij begon met statement, dat 12-jarige kids het kunnen lezen en begrijpen.
Afijn, wil het er verder ook niet meer over hebben. Je hebt gelijk.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179841298
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vraag niet gewoon?
Code boeit wel dus.
Eens of oneens?

Jij begon met statement, dat 12-jarige kids het kunnen lezen en begrijpen.

Dat is uiteraard een overdreven statement om een punt te maken. Een smart contract stelt niets voor, dat kan iedereen die ook maar een beetje kan programmeren lezen. De code van een deployed smart contract is permanent, er is dus niets meer aan te veranderen, waarom zou je het dan pauzeren.
pi_179841307
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha awesome :D

Weet je wat de erc20 id is van dat ding?
https://ethplorer.io/addr(...)d7b8dcb76c986637ff55

Als je niets gehad hebt kun je ze een bericht sturen:

realhoolicoin twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 01:31:06 Massive Update: The Pied Pier Holder Airdrop should be completed, if you are a $PPI holder and have not received your #hoolicoin send us a PM and we will get it worked out!!The signup airdrop code ran into some problems, but its good now. Drop has started. We are green too btw! https://t.co/z4e7njOZTo reageer retweet
  zondag 17 juni 2018 @ 01:49:16 #44
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179841319
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is uiteraard een overdreven statement om een punt te maken. Een smart contract stelt niets voor, dat kan iedereen die ook maar een beetje kan programmeren lezen. De code van een deployed smart contract is permanent, er is dus niets meer aan te veranderen, waarom zou je het dan pauzeren.
Als het niets voorstelt, waarom dienen er dan complexe audits over heen te gaan?
Oh, en voorbeeld bv bij een ICO, wel handig lijkt me als je hem op basis van x of y op pause kunt zetten. Maar kijk je eens niet zo blind op 1 functie. Ik vind je stelling dat een smartcontract niets voorstelt, gewoon fout.
Als dat namelijk zo was, bestonden er geen audits op.

Weltruste allen. :*
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179841436
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als het niets voorstelt, waarom dienen er dan complexe audits over heen te gaan?
Oh, en voorbeeld bv bij een ICO, wel handig lijkt me als je hem op basis van x of y op pause kunt zetten. Maar kijk je eens niet zo blind op 1 functie. Ik vind je stelling dat een smartcontract niets voorstelt, gewoon fout.
Als dat namelijk zo was, bestonden er geen audits op.

Weltruste allen. :*
Uh, jij begon over die wijsheid van de pauzeknop toch?

Maargoed, om een idee te schetsen hoe simpel die smart contracts in elkaar zitten:

https://medium.com/@davek(...)veloper-f159bafd8018

How Hard is it to become a Smart Contract Developer?
TL;DR — It is not that hard to become a half decent smart contract developer.

Er zijn inderdaad bedrijven die aan de lopende band 20.000 euro rekenen om een smart contract voor een ICO te maken, en dat verdienen ze in een paar minuten. Ik heb letterlijk binnen 10 minuten GOKUCOIN in elkaar geflanst.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:17:54 #46
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179842528
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, jij begon over die wijsheid van de pauzeknop toch?

Maargoed, om een idee te schetsen hoe simpel die smart contracts in elkaar zitten:

https://medium.com/@davek(...)veloper-f159bafd8018

How Hard is it to become a Smart Contract Developer?
TL;DR — It is not that hard to become a half decent smart contract developer.

Er zijn inderdaad bedrijven die aan de lopende band 20.000 euro rekenen om een smart contract voor een ICO te maken, en dat verdienen ze in een paar minuten. Ik heb letterlijk binnen 10 minuten GOKUCOIN in elkaar geflanst.
Oh klopt ook wel hoor.
Neemt echter niet weg voor me, dat ik liever invest in degelijke code, wat een eventuele audit gehad heeft, dan iemand die nieuw begint, en snel snel een coin opzet.
Vandaar ik code belangrijk vind, that's all. Of het nou weinig of veel is. Verandert niets aan de zaak.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:33:02 #47
61320 TwztId
ja toch..
pi_179842717
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, jij begon over die wijsheid van de pauzeknop toch?

Maargoed, om een idee te schetsen hoe simpel die smart contracts in elkaar zitten:

https://medium.com/@davek(...)veloper-f159bafd8018

How Hard is it to become a Smart Contract Developer?
TL;DR — It is not that hard to become a half decent smart contract developer.

Er zijn inderdaad bedrijven die aan de lopende band 20.000 euro rekenen om een smart contract voor een ICO te maken, en dat verdienen ze in een paar minuten. Ik heb letterlijk binnen 10 minuten GOKUCOIN in elkaar geflanst.
Wanneer Gokucoin mainnet release zonder pauze functie ????!11
  zondag 17 juni 2018 @ 09:36:46 #48
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179842766
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:33 schreef TwztId het volgende:

[..]

Wanneer Gokucoin mainnet release zonder pauze functie ????!11
Pauze is reeds uitgelegd wanneer het handig kan zijn.
Sterker nog het bestaat in diverse :) Maar je mist het grote plaatje. Jij haalt SEAL hierbij. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179842965
oke, we zijn nog steeds niet moon. Dan maar even retourtje duitsland voor wat handel.. tot vanavond :D
  zondag 17 juni 2018 @ 09:54:59 #50
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179842993
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:52 schreef noobcrypto het volgende:
oke, we zijn nog steeds niet moon. Dan maar even retourtje duitsland voor wat handel.. tot vanavond :D
Handel? :o
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:58:33 #51
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179843024
Voor mensen die het gemist hebben, TFD is nu ook @ Kucoin te krijgen. :D
Ze willen ook e.o.a masternode implementatie doen. Nog onbekend hoeveel daar voor nodig zijn tho.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:59:08 #52
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179843038
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:58 schreef ssjgoku het volgende:
Voor mensen die het gemist hebben, TFD is nu ook @ Kucoin te krijgen. :D
Ze willen ook e.o.a masternode implementatie doen. Nog onbekend hoeveel daar voor nodig zijn tho.
wat is tho?
pindazakje
  zondag 17 juni 2018 @ 10:01:56 #53
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179843086
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

wat is tho?
An overused form of the word 'though' :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 10:08:35 #54
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179843194
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

An overused form of the word 'though' :P
ok, beetje Engelse woorden in Nederlandse zinnen stoppen.
pindazakje
  zondag 17 juni 2018 @ 10:10:20 #55
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179843222
quote:
9s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

ok, beetje Engelse woorden in Nederlandse zinnen stoppen.
Mijn excuses, ik zal erop letten voor je. Beetje gewoonte ;)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179843520
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh klopt ook wel hoor.
Neemt echter niet weg voor me, dat ik liever invest in degelijke code, wat een eventuele audit gehad heeft, dan iemand die nieuw begint, en snel snel een coin opzet.
Vandaar ik code belangrijk vind, that's all. Of het nou weinig of veel is. Verandert niets aan de zaak.
Hint: Als een project "degelijke code" heeft, bedoelen ze daarmee niet de code in het smart contract. :') :') :')
  zondag 17 juni 2018 @ 10:31:05 #57
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179843553
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Hint: Als een project "degelijke code" heeft, bedoelen ze daarmee niet de code in het smart contract. :') :') :')
Ook o.a.
Hoe kan dit dan gebeuren bv?
https://medium.com/new-al(...)ethereum-1a30020b5fd

De helft was smart-contract related. :/

"The solution? Get experienced programmers to audit your smart contract. Look at the audits they've done in the past. Have any projects they've audited been found to have vulnerabilities afterwards? Do they have a track record of spotting holes that others have missed? Are they well-reputed in the field? It's not about how many folks you get to check your smart contract, it's about getting the best ones. This isn't something you want to leave in the hands of Solidity newbies and self-proclaimed experts. As The DAO creator Christoph Jentzsch said, after the smart contract was infamously hacked,"If you don't know what to look for in a security audit, you won't find it.""
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179843622
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:31 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ook o.a.
Geef maar toe dat je er geen kaas van hebt gegeten op z'n zachtst gezegd (ok, je snapt er geen reet van).

De code van EOS smart contract bijv:
https://etherscan.io/addr(...)7eb3b3b78ecfdb0#code

Denk je nou echt dat ze deze 300 regels moeten auditen? Dat kan een 3e jaars MBO ICT nog. Dat vind jij dus een 50 miljard industrie waard? Right. Dan snap je er dus echt niks van nee.
  zondag 17 juni 2018 @ 10:36:45 #59
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179843633
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Geef maar toe dat je er geen kaas van hebt gegeten op z'n zachtst gezegd (ok, je snapt er geen reet van).

De code van EOS smart contract bijv:
https://etherscan.io/addr(...)7eb3b3b78ecfdb0#code

Denk je nou echt dat ze deze 300 regels moeten auditen? Dat kan een 3e jaars MBO ICT nog. Dat vind jij dus een 50 miljard industrie waard? Right. Dan snap je er dus echt niks van nee.
Ik had mijn vorige post aangevuld met wat bronnen. :)
Leg me dat eens uit dan? Als het zo makkelijk zou zijn, kan dat niet gebeuren?

Oh, en er is al 1 bedrijf met deze waarde, die puur auditing doet van Smartcontracts idd. :) Hebben o.a Wanchain gedaan.

Zou het wel waarderen als je stopt met "je snapt er niets van", als er genoeg bronnen zijn die anders beweren. Onnodig, leg uit wat er dan aan fout is, goed? ;x
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179843856
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik had mijn vorige post aangevuld met wat bronnen. :)
Leg me dat eens uit dan? Als het zo makkelijk zou zijn, kan dat niet gebeuren?

Oh, en er is al 1 bedrijf met deze waarde, die puur auditing doet van Smartcontracts idd. :) Hebben o.a Wanchain gedaan.

Zou het wel waarderen als je stopt met "je snapt er niets van", als er genoeg bronnen zijn die anders beweren. Onnodig, leg uit wat er dan aan fout is, goed? ;x
Ja lekker 't heilige boontje uithangen, terwijl je gister 5 posts geëdit krijgt omdat je kinderachtig doet. Nog effe. :P

Een code van 300 regels hoeft niet geaudit te worden, maar als dat wel nodig is, laten we zeggen van wel, dan gebeurt dat pre-deployment (dus voordat hij in werking gaat) en heeft een pauze knop nog steeds geen nut. Een smart contract code nakijken heeft namelijk alleen zin als je het toch niet kan veranderen,

Ik kan het nut daar niet van uitleggen als ik er geen nut in zie, jij kan wel vertellen waarom je het zo interessant vindt. Jij praat alleen na en denkt niet voor jezelf, dat is ook prima, maar doe dan niet alsof je er verstand van hebt.
pi_179843948
Ik ben naar de playa. Adios.
  zondag 17 juni 2018 @ 10:53:10 #62
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179843949
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja lekker 't heilige boontje uithangen, terwijl je gister 5 posts geëdit krijgt omdat je kinderachtig doet. Nog effe. :P

Een code van 300 regels hoeft niet geaudit te worden, maar als dat wel nodig is, laten we zeggen van wel, dan gebeurt dat pre-deployment (dus voordat hij in werking gaat) en heeft een pauze knop nog steeds geen nut. Een smart contract code nakijken heeft namelijk alleen zin als je het toch niet kan veranderen,

Ik kan het nut daar niet van uitleggen als ik er geen nut in zie, jij kan wel vertellen waarom je het zo interessant vindt. Jij praat alleen na en denkt niet voor jezelf, dat is ook prima, maar doe dan niet alsof je er verstand van hebt.
Ok, maar complete bedrijven zien het nut er wel van in, en als ik dan nalees hoeveel er al in gesploit is, en wat er zoal gebeurd is in het verleden, kan ik enkel concluderen dat code wel belangrijk is. :) En audits ook. Dat vind ik, en niks te maken met doen alsof ik er verstand van heb. Logisch verstand gebruiken noem ik het even :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179844133
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ok, maar complete bedrijven zien het nut er wel van in, en als ik dan nalees hoeveel er al in gesploit is, en wat er zoal gebeurd is in het verleden, kan ik enkel concluderen dat code wel belangrijk is. :) En audits ook. Dat vind ik, en niks te maken met doen alsof ik er verstand van heb. Logisch verstand gebruiken noem ik het even :D

Je snapt het nog steeds niet.
Vakman pur sang
  zondag 17 juni 2018 @ 11:02:42 #64
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179844157
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet.
:/
Leg eens uit dan?
Heb zelfs bronnen gegeven.
Is het zo raar, dat ik code wel belangrijk vind n.a.v. https://medium.com/new-al(...)ethereum-1a30020b5fd ?

https://medium.com/@boris(...)ontract-3181cd93589f --> Goed voorbeeld. Een smartcontract van paar regels, alsnog hacked.

[ Bericht 14% gewijzigd door ssjgoku op 17-06-2018 11:15:07 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:07:19 #65
61320 TwztId
ja toch..
pi_179844242
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

:/
Leg eens uit dan?
Heb zelfs bronnen gegeven.
Is het zo raar, dat ik code wel belangrijk vind n.a.v. https://medium.com/new-al(...)ethereum-1a30020b5fd ?

Je snapt het gewoon niet.


;)
  zondag 17 juni 2018 @ 11:46:57 #66
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179844880
Ik volg die hele discussie verder niet, maar waar jullie gisteravond/vannacht mee begonnen waren, gaan jullie nu weer mee verder? heftig! :D
  zondag 17 juni 2018 @ 12:03:04 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179845170
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Mijn excuses, ik zal erop letten voor je. Beetje gewoonte ;)
Lekker popie jopie overkomen :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 12:14:20 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179845396
Heeft volgens mij erg weinig met popie jopie overkomen te maken. Ik heb dat ook een tijdje gedaan, maar dat kwam echt door online gamen. Je typt snel en kort alles af en voordat je het weet ben je er aan gewend :)

Wil niet zeggen dat dat nu ook het geval is maar dat elkaar constant aanvallen op dit soort kleine dingen mag wat mij betreft achterwege blijven.
pi_179846510
Vechain gaat even lekker qua koers. In SAT staat ie in principe nog wel laag.
Is er al een omzet datum, ven/vet eind juni zou de planning zijn?
Vakman pur sang
pi_179846702
ja
pi_179846875
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:14 schreef Kyran het volgende:
Je typt snel en kort alles af en voordat je het weet ben je er aan gewend :)
Niet je zin afsluiten met een . :') :') :') :').
pi_179847498
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
ja
Jaja kan ook zelf zoeken maar is nog niet officieel gemeldt op Twitter toch?
Vakman pur sang
pi_179847738
Deze open brief van Sunny, manmanman.
Hoe vuist diep kun je raken in iemand achterste? Plaatsvervangend e schaamte hier. :')

https://twitter.com/vecha(...)641424454549504?s=21
Vakman pur sang
pi_179847963
echt he
  zondag 17 juni 2018 @ 14:46:05 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179847995
Boeit me weinig als ie maar moon gaat
pi_179848110
Klaas voorspelde deze afgang al toen BTC op 19000 stond.....

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 17 juni 2018 @ 14:55:28 #77
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179848194
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas voorspelde deze afgang al toen BTC op 19000 stond.....

[ afbeelding ]
Oh grote cryptogod, ik ben blij u weer te zien. Zit er nog een stijging in op korte termijn of kunnen we weer beter hamburgers gaan flippen bij de McDonalds?
  zondag 17 juni 2018 @ 14:58:51 #78
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179848283
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas voorspelde deze afgang al toen BTC op 19000 stond.....

[ afbeelding ]
_O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179848375
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ok, maar complete bedrijven zien het nut er wel van in, en als ik dan nalees hoeveel er al in gesploit is, en wat er zoal gebeurd is in het verleden, kan ik enkel concluderen dat code wel belangrijk is. :) En audits ook. Dat vind ik, en niks te maken met doen alsof ik er verstand van heb. Logisch verstand gebruiken noem ik het even :D

Toch jammer dat je zelf geen reet kan uitleggen .. "grote bedrijven verdienen er geld mee dus het zal wel nuttig zijn". Die smart contracts flans je in 10 minuten in elkaar man. Is allemaal standaard werk.

Dat is nog niet eens het punt. Het punt is dat smart contracts definitief zijn, je kunt de code niet veranderen, dus als er een bug in zit ben je gewoon de lul en klaar.
pi_179848401
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:55 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oh grote cryptogod, ik ben blij u weer te zien. Zit er nog een stijging in op korte termijn of kunnen we weer beter hamburgers gaan flippen bij de McDonalds?
Volgens de Harvard school zijn stijgingen altijd relatief ten opzichte van de op dag staande dagkoers. Aangezien de dagkoers op dit moment hopeloos is zal een stijging van 10 tot 30 procent nog geen zoden aan de dijk zetten aan het verlies die je op dit moment heb. Bovendien geven mijn tabellen aan dat het einde van neerdalende trend nog niet in zicht is. Voor 2018 denk ik dat een koers tussen de 4000 en 5000 nog makkelijk haalbaar is als eenmaal de psychische koers van 5000 bereikt is. Psychologie bepaalt veel in de huidige trend. De trend is op dit moment negatief. Hoe kan deze negatieve doorbroken worden is de vraag die jullie jezelf stellen maar ik al weet....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 17 juni 2018 @ 15:13:33 #81
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179848613
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Volgens de Harvard school zijn stijgingen altijd relatief ten opzichte van de op dag staande dagkoers. Aangezien de dagkoers op dit moment hopeloos is zal een stijging van 10 tot 30 procent nog geen zoden aan de dijk zetten aan het verlies die je op dit moment heb. Bovendien geven mijn tabellen aan dat het einde van neerdalende trend nog niet in zicht is. Voor 2018 denk ik dat een koers tussen de 4000 en 5000 nog makkelijk haalbaar is als eenmaal de psychische koers van 5000 bereikt is. Psychologie bepaalt veel in de huidige trend. De trend is op dit moment negatief. Hoe kan deze negatieve doorbroken worden is de vraag die jullie jezelf stellen maar ik al weet....
[ afbeelding ]
Welk verlies? Dat verlies dat ik vanaf toen ik startte absoluut niet heb? Of het verlies ten opzichte van januari?

En mijn glazen bol zegt dat we vanaf nu een mooie tijd tegemoed kunnen zien, en in deze wereld is het showieshow: glazen bol > technische analyse.
pi_179848775
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
is de vraag die jullie jezelf stellen maar ik al weet....
Nee hoor :P
pi_179848783
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Welk verlies? Dat verlies dat ik vanaf toen ik startte absoluut niet heb? Of het verlies ten opzichte van januari?

En mijn glazen bol zegt dat we vanaf nu een mooie tijd tegemoed kunnen zien, en in deze wereld is het showieshow: glazen bol > technische analyse.
gelukkig heb ik 0 crypto gekocht

Iedereen die in december is ingestapt heeft weinig rendement

Degene die voor december erin gestapt zijn zouden er nog wat aan overgehouden kunnen hebben als ze slim zijn geweest.

voor de rest kun je nu wel stellen dat de crypto hype gewoon over is..

Conclusie is dat als je nu nog crypto heb dat je die gewoon moet houden en hopen dat er over 5 jaar weer zo een hype komt.

Voor de rest zou ik als ik jou was een andere hobby of beleggingsvormen gaan overwegen...

Ik denk dat een aantal hier wel goed zouden kunnen zijn in turboos sprinters en dat soort beleggingsinstrumenten.....hoewel dat eigenlijk allemaal nog veel groter risicovormen zijn.

Maar cryptobeleggers zijn beleggers die op korte termijn rijk wilde worden en dat houdt nu eenmaal heel veel risico in want het is allemaal op niets gebaseerd.

Crypto heeft geen fundament.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 15:35:34 #84
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179849040
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas voorspelde deze afgang al toen BTC op 19000 stond.....

[ afbeelding ]
Alles uit Tether gehaald en weer ingekocht.
  zondag 17 juni 2018 @ 15:36:20 #85
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179849054
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas voorspelde deze afgang al toen BTC op 19000 stond.....

[ afbeelding ]
Klaas!!! Held! Je bent terug! Had ik maar geluisterd :( kon huis cash aftikken maar nee in wou meer... :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179849311
Klaas is er weer. Koopsignaal.

Ik dacht gister bij 6350 toch even erin te gaan, had een buy op 6250 gezet en die heeft ie niet aangetikt, nu weer gecancelled. Misschien gaat die 6000 er toch komen.
  zondag 17 juni 2018 @ 15:59:46 #87
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179849565
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch jammer dat je zelf geen reet kan uitleggen .. "grote bedrijven verdienen er geld mee dus het zal wel nuttig zijn". Die smart contracts flans je in 10 minuten in elkaar man. Is allemaal standaard werk.

Dat is nog niet eens het punt. Het punt is dat smart contracts definitief zijn, je kunt de code niet veranderen, dus als er een bug in zit ben je gewoon de lul en klaar.
Je weerlegt nog steeds de bronnen niet. Ik leg je uitgebreid uit, waarom ik vind en denk dat het wel nuttig is. Vanwege het verleden al, hoeveel er al hacked is geworden. Audits doe je dan ook voor smartcontract erop komt. Staat allemaal uitgebreid in het artikel wat ik je linkte.

Solidified of Quantstamp zijn er niet voor niets gekomen. Wanchain laat echt niet voor de grap een audit doen bv.

Jammer dat je weer zo moet doen, alsof ik geen reet kan uitleggen, dat doe ik juist wel. Deed jij dat maar eens, behalve je eigen "expertise" wat je claimt te hebben. Komt helaas niet zo over bij me. No hard feelings :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179849733
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Je weerlegt nog steeds de bronnen niet. Ik leg je uitgebreid uit, waarom ik vind en denk dat het wel nuttig is. Vanwege het verleden al, hoeveel er al hacked is geworden. Audits doe je dan ook voor smartcontract erop komt. Staat allemaal uitgebreid in het artikel wat ik je linkte.

Solidified of Quantstamp zijn er niet voor niets gekomen. Wanchain laat echt niet voor de grap een audit doen bv.

Jammer dat je weer zo moet doen, alsof ik geen reet kan uitleggen, dat doe ik juist wel. Deed jij dat maar eens, behalve je eigen "expertise" wat je claimt te hebben. Komt helaas niet zo over bij me. No hard feelings :)
Je legt helemaal niks uit, wat leg je uit dan? Ja, bedrijven die 50.000.000 miljoen miljard verdienen tonen aan dat het nuttig is.

Jij kwam met een stelling, ik zet daar vraagtekens bij. Mijn vragen kan je niet beantwoorden noch kun je uitleggen waarom een pauzefunctie handig is. "Omdat er zoveel misgaat op de blockchain" is het verste dat je komt.

Ik leg het al 100 miljoen miljard keer uit, een smart contract die eenmaal deployed is kun je niet meer veranderen, dus wat wil je met die wetenschap dat er een bug in zit? Wat heeft het dan in godsnaam voor zin om de toko te pauzeren? Je contract en daarmee je token is toch al naar de tyfus zodra dat nieuws het daglicht ziet.

"Audits doe je voor het contract erop komt" zeg je nu. Ja prima dan, maar dan heeft die pauzeknop toch nog steeds geen fuck zin? Hoe dan wel? :')
  zondag 17 juni 2018 @ 16:11:18 #89
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179849754
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Je legt helemaal niks uit, wat leg je uit dan? Ja, bedrijven die 50.000.000 miljoen miljard verdienen tonen aan dat het nuttig is.

Jij kwam met een stelling, ik zet daar vraagtekens bij. Mijn vragen kan je niet beantwoorden noch kun je uitleggen waarom een pauzefunctie handig is. "Omdat er zoveel misgaat op de blockchain" is het verste dat je komt.

Ik leg het al 100 miljoen miljard keer uit, een smart contract die eenmaal deployed is kun je niet meer veranderen, dus wat wil je met die wetenschap dat er een bug in zit? Wat heeft het dan in godsnaam voor zin om de toko te pauzeren? Je contract en daarmee je token is toch al naar de tyfus zodra dat nieuws het daglicht ziet.
Het ging inmiddels over het totaal plaatje.
Pauze heb ik uitgelegd, waarom dat bv handig kan zijn in een ICO.
Mijn stelling was, dat ik inhoud van code belangrijk vind, mocht je dit fout hebben begrepen, excuus.

Ik hoop dat het e.e.a nu duidelijk is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179849772
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Het ging inmiddels over het totaal plaatje.
Pauze heb ik uitgelegd, waarom dat bv handig kan zijn in een ICO.
Mijn stelling was, dat ik inhoud van code belangrijk vind, mocht je dit fout hebben begrepen, excuus.

Ik hoop dat het e.e.a nu duidelijk is.
Dat heb je helemaal niet uitgelegd. Waarom is het handig dan? "Omdat er dingen fout gaan". Ja, zo kan ik ook wel beargumenteren. Zeker 1e geworden bij de debatclub? Nee he, dacht ik al.

Smart contracts zijn definitief. Bug erin? Pech gehad.
pi_179849787
Sorry hoor maar het slaat nergens op wat je zegt en nergens onderbouw je iets, terwijl je mijn stellingen die over het inhoudelijke aspect qua programmering en basisbeginselen van een smart contract gewoon compleet negeert. Begin eens technisch dan. Als je daar geen verstand van hebt kan je het ook toegeven, maar nu zit je lekker populair te doen op niks af.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:16:00 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179849837
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heb je helemaal niet uitgelegd. Waarom is het handig dan? "Omdat er dingen fout gaan". Ja, zo kan ik ook wel beargumenteren. Zeker 1e geworden bij de debatclub? Nee he, dacht ik al.

Smart contracts zijn definitief. Bug erin? Pech gehad.
En wat klopt er volgens jou niet aan de stelling dan?
Want daar heb je nog steeds geen weerwoord op. :)

Waarom weer dergelijke aanvallen? Doe eens normaal joh. Bied zelfs excuus aan, voor het foute uitleggen vanuit mijn kant.

In het verleden zijn iig genoeg smartcontracts gehacked, zelfs de kleine smartcontracts waar jij het over hebt. Heb bron vermelding erbij gegeven. Mag ik het hierom al belangrijk vinden, dat er dergelijke audits zijn?

Maar ga vooral door, ik vind het wel belangrijk, vanwege bovenstaande reden. :)
En vind het niet erg, dat jij het niet eens bent ermee. Maar dergelijke aanvallen, moet je mee stoppen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179849856
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

En wat klopt er volgens jou niet aan de stelling dan?
Want daar heb je nog steeds geen weerwoord op. :)

Waarom weer dergelijke aanvallen? Doe eens normaal joh. Bied zelfs excuus aan, voor het foute uitleggen vanuit mijn kant.

In het verleden zijn iig genoeg smartcontracts gehacked, zelfs de kleine smartcontracts waar jij het over hebt. Heb bron vermelding erbij gegeven. Mag ik het hierom al belangrijk vinden, dat er dergelijke audits zijn?

Maar ga vooral door, ik vind het wel belangrijk, vanwege bovenstaande reden. :)
En vind het niet erg, dat jij het niet eens bent ermee. Maar dergelijke aanvallen, moet je mee stoppen.
Jij kwam met een stelling, ik zet daar vraagtekens bij. Mijn vragen kan je niet beantwoorden noch kun je uitleggen waarom een pauzefunctie handig is.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:18:12 #94
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179849871
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij kwam met een stelling, ik zet daar vraagtekens bij. Mijn vragen kan je niet beantwoorden noch kun je uitleggen waarom een pauzefunctie handig is.
Is goed.
Zie enkele posts terug het antwoord daarop. Het is reeds uitgelegd, waarom dat bv in een ICO Wel handig kan zijn. En het er zelfs in enkele is.
M.a.w, je valt nu in herhaling.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179849872
Ik heb een bepaalde manier van spreken maar als we het over auditen hebben, worden die posts van jou 5 keer op rij geaudit dus eerst lekker schelden en dan gaan klagen. :P Mooie vent.
pi_179849878
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Is goed.
Zie enkele posts terug het antwoord daarop.
M.a.w, je valt nu in herhaling.
Klopt, ik copy paste dat letterlijk omdat je er geen antwoord op kan geven.
pi_179849887
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij kwam met een stelling, ik zet daar vraagtekens bij. Mijn vragen kan je niet beantwoorden noch kun je uitleggen waarom een pauzefunctie handig is.
Volgens mij snapt hij het niet.
Vakman pur sang
  zondag 17 juni 2018 @ 16:18:53 #98
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179849890
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:18 schreef illusions het volgende:
Ik heb een bepaalde manier van spreken maar als we het over auditen hebben, worden die posts van jou 5 keer op rij geaudit dus eerst lekker schelden en dan gaan klagen. :P Mooie vent.
Ik vind het onnodig.
Waarom geen agree to disagree?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179849918
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind het onnodig.
Waarom geen agree to disagree?
Het is exacte wetenschap, en een hele simpele ook nog, daar zijn geen 2 antwoorden op.

Maargoed, ga jij maar investeren in pauzeknoppen. :P
  zondag 17 juni 2018 @ 16:22:37 #100
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179849952
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is exacte wetenschap, en een hele simpele ook nog, daar zijn geen 2 antwoorden op.

Maargoed, ga jij maar investeren in pauzeknoppen. :P
Het ging erom, dat ik inhoud van code belangrijk vind, waar je geen weerwoord op hebt.
Behalve je zogenaamde expertise, dat het "standaard" werk is.
Nogmaals, er zijn bedrijven gekomen, speciaal voor audits, en standaarden hierin te maken. Smartcontracts maken is relatief nieuw. Maar blijf het maar verdraaien wanneer het op dit punt uitkomt. Je zit er gewoon naast, en heb met bronverwijzingen doorgegeven waarom dat zo is.

Ik vind inhoud code belangrijk, jij niet. Niet erg verder.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850012
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:22 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Het ging erom, dat ik inhoud van code belangrijk vind, waar je geen weerwoord op hebt.
Behalve je zogenaamde expertise, dat het "standaard" werk is.
Nogmaals, er zijn bedrijven gekomen, speciaal voor audits, en standaarden hierin te maken. Smartcontracts maken is relatief nieuw. Maar blijf het maar verdraaien wanneer het op dit punt uitkomt. Je zit er gewoon naast, en heb met bronverwijzingen doorgegeven waarom dat zo is.

Ik vind inhoud code belangrijk, jij niet. Niet erg verder.
Over verdraaien gesproken. Tuurlijk is inhoud belangrijk, maar dan hebben we het over de code van een heel project, dat smart contract boeit verder niet zoveel want zodra die tokens zijn uitgegeven is het meestal wel klaar, en de kleinste WordPress plugin telt 10 keer zoveel regels dan een smart contract.

Nee, de stelling was dat een pauzefunctie essentieel is omdat er vaak iets fout gaat in de code.

Ik bestrijd dat, omdat smart contracten zodra ze zijn geupload definitief zijn. M.a.w. je kunt er dus geen letter meer aan veranderen. Je contract heeft een bug? Pech, contract naar de klote. Geen pauzeknop die daar wat aan gaat veranderen.

Het is niet erg om je originele stelling te veranderen hoor, maar jij begint een technische discussie en hebt dan vervolgens niks in de pap te brokkelen.
pi_179850087
Originele opmerking:
quote:
Lekkere blockchain dan als iemand em zomaar ff kan pauzeren :')
Jouw respons hierop:
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 16:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit met elke smartcontract/blockchain kan.
Een functie dus.
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Klopt, maar een basic functie als pauze, wil ik toch graag altijd zien. :)
Onzin dus.

Ok? Doei. :P
  zondag 17 juni 2018 @ 16:29:07 #103
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850098
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Over verdraaien gesproken. Tuurlijk is inhoud belangrijk, maar dan hebben we het over de code van een heel project, dat smart contract boeit verder niet zoveel want zodra die tokens zijn uitgegeven is het meestal wel klaar, en de kleinste WordPress plugin telt 10 keer zoveel regels dan een smart contract.

Nee, de stelling was dat een pauzefunctie essentieel is omdat er vaak iets fout gaat in de code.

Ik bestrijd dat, omdat smart contracten zodra ze zijn geupload definitief zijn. M.a.w. je kunt er dus geen letter meer aan veranderen. Je contract heeft een bug? Pech, contract naar de klote. Geen pauzeknop die daar wat aan gaat veranderen.

Het is niet erg om je originele stelling te veranderen hoor, maar jij begint een technische discussie en hebt dan vervolgens niks in de pap te brokkelen.
Als dingen zo makkelijk waren, waarom beweren mijn bronnen, en zelf je eigen bron over smartcontracts, dat het niet zo makkelijk is? Vooral wanneer projecten groot worden.

Pauze functie, kan je idd inbouwen in ICO's en er zijn er genoeg die het hebben. Jij vind het onnodig, zij die het in het echt uitvoeren, en praktijk ervaring in hebben blijkbaar wel.

Ik geloof die 2e groep eerder.
Jij komt me zo niet echt als een expert over :)

Maar het gaat mij vooral over de complete inhoud idd, en gelukkig diverse bedrijven ook. Omdat er dus in het verleden, wat ik al aangaf genoeg smartcontracts (Wat ow zo makkelijk zijn) gehackt worden.

Heb mijn excuus aangeboden voor het verduidelijken van mijn punt. Maar je zit er gewoon keihard naast, om te zeggen dat alle smartcontracts ezpz zijn. En technisch gezien, heb je zelf 0,0 laten zien. Behalve woorden dan. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850109
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als dingen zo makkelijk waren, waarom beweren mijn bronnen, en zelf je eigen bron over smartcontracts, dat het niet zo makkelijk is? Vooral wanneer projecten groot worden.

Pauze functie, kan je idd inbouwen in ICO's en er zijn er genoeg die het hebben. Jij vind het onnodig, zij die het in het echt uitvoeren, en praktijk ervaring in hebben blijkbaar wel.

Ik geloof die 2e groep eerder.
Jij komt me zo niet echt als een expert over :)

Maar het gaat mij vooral over de complete inhoud idd, en gelukkig diverse bedrijven ook. Omdat er dus in het verleden, wat ik al aangaf genoeg smartcontracts (Wat ow zo makkelijk zijn) gehackt worden.

Heb mijn excuus aangeboden voor het verduidelijken van mijn punt. Maar je zit er gewoon keihard naast, om te zeggen dat alle smartcontracts ezpz zijn. En technisch gezien, heb je zelf 0,0 laten zien. Behalve woorden dan. :)
Omdat jij de boel verkeerd interpreteert.

Mijn bron zegt overigens dat het retesimpel is. Toch nog maar eens goed lezen dan. :P
pi_179850121
Maargoed, bijna iedereen hier weet wel hoe smart contracts werken dus volgens mij is het wel duidelijk. Hoop dat je ook ooit het licht ziet.
pi_179850159
Eigenlijk kunnen we de stelling nog wat opkrikken. :P

Als je zelf geen smart contract kan controleren op fouten, zou je helemaal niet in crypto moeten investeren.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:33:45 #107
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850170
Jammer dat je zo blijft aanvallen.
Je bron geeft duidelijk aan dat het een stuk anders is bij grotere projecten, en ervaring wonderen doet, en dit allemaal relatief nieuw spul is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850177
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:33 schreef illusions het volgende:
Als je zelf geen smart contract kan controleren op fouten, zou je helemaal niet in crypto moeten investeren.
Oneens :)
  zondag 17 juni 2018 @ 16:34:34 #109
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850179
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:33 schreef illusions het volgende:
Eigenlijk kunnen we de stelling nog wat opkrikken. :P

Als je zelf geen smart contract kan controleren op fouten, zou je helemaal niet in crypto moeten investeren.
Precies. Dit kun jij ook niet, en ik niet.
Zijn we snel klaar.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850221
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Precies. Dit kun jij ook niet, en ik niet.
Zijn we snel klaar.
Hahaha. Heb al een paar smart contracts voor ICO's gemaakt. Je kan me ook contracteren hoor, heb ik binnen no-time een GokuToken voor je gemaakt.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:36:51 #111
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850229
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahaha. Heb al een paar smart contracts voor ICO's gemaakt. Je kan me ook contracteren hoor, heb ik binnen no-time een GokuToken voor je gemaakt.
Ja maar security flaws vinden erin? :)
Als je echt zo goed bent, doe er iets mee! ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850309
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja maar security flaws vinden erin? :)
Als je echt zo goed bent, doe er iets mee! ^O^
Ja, dat doe ik dus al vlugge japie. _O-

Geen smart contract kunnen maken. :') Iedereen met een cursus JavaScript heeft binnen 2 uur door hoe je een smart contract maakt. Ik ben al 20 jaar programmeur, heb enorm grote projecten geleid, bijv. voor 1 van de bekendste namen van Nederland, kan ik je ook eenvoudig bewijzen.

Beveiliging is juist mijn specialiteit. Dat hoef je niet te geloven hoor, maar ik weet waar ik het over heb. Dat is de reden waarom ik zeg dat meeste programmeurs underpaid zijn, ik betaalde mensen in mijn bedrijf ook maar een schamele 1500¤ per maand, en die hebben dan universiteit gedaan. Hebben we het wel over Spanje natuurlijk.
pi_179850313
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahaha. Heb al een paar smart contracts voor ICO's gemaakt. Je kan me ook contracteren hoor, heb ik binnen no-time een GokuToken voor je gemaakt.
Is je Nick daarom: illusions ?
Vakman pur sang
pi_179850331
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Precies. Dit kun jij ook niet, en ik niet.
Zijn we snel klaar.
Man man man, hou toch eens op. Er lopen hier wat users rond die best het eea kunnen.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:41:43 #115
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850342
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dus al vlugge japie. _O-

Geen smart contract kunnen maken. :') Iedereen met een cursus JavaScript heeft binnen 2 uur door hoe je een smart contract maakt. Ik ben al 20 jaar programmeur, heb enorm grote projecten geleid, bijv. voor 1 van de bekendste namen van Nederland, kan ik je ook eenvoudig bewijzen.

Beveiliging is juist mijn specialiteit. Dat hoef je niet te geloven hoor, maar ik weet waar ik het over heb. Dat is de reden waarom ik zeg dat meeste programmeurs underpaid zijn, ik betaalde mensen in mijn bedrijf ook maar een schamele 1500¤ per maand, en die hebben dan universiteit gedaan. Hebben we het wel over Spanje natuurlijk.
Ik programmeer zelf C# o.a. En zelf een coin maken, mja, lijkt me niet lastig.
Dus onwetend ben ik echt niet. Maar loop er niet zo mee te koop.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:42:08 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179850346
De tandjes kan die discussie niet op pauze?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179850347
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:41 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik programmeer zelf C# o.a. En zelf een coin maken, mja, lijkt me niet lastig.
Dus onwetend ben ik echt niet. Maar loop er niet zo mee te koop.
_O- :W
  zondag 17 juni 2018 @ 16:42:34 #118
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850354
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Man man man, hou toch eens op. Er lopen hier wat users rond die best het eea kunnen.
Maar beter dan bedrijven die er in gespecialiseerd zijn?
Nah. Geloof ik niet. Teams vs 1 persoon :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850359
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:42 schreef fathank het volgende:
De tandjes kan die discussie niet op pauze?
_O- _O- _O- _O- _O-

Legend.
pi_179850360
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:42 schreef fathank het volgende:
De tandjes kan die discussie niet op pauze?
pi_179850380
Even iets compleet anders dan; is het goed als een blockchain of een smart contract op pauze kan?
pi_179850386
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:43 schreef KappenBakken het volgende:
Even iets compleet anders dan; is het goed als een blockchain of een smart contract op pauze kan?
_O_ :+
pi_179850388
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

😂😂😂😂😂😂😂
  zondag 17 juni 2018 @ 16:44:12 #124
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850396
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:43 schreef KappenBakken het volgende:
Even iets compleet anders dan; is het goed als een blockchain of een smart contract op pauze kan?
Ik doelde op smart contracts op blockchains.
Of het goed is, ligt aan situatie en de functies eromheen.
Maar hier ging mijn punt ook niet helemaal om :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179850409
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Maar beter dan bedrijven die er in gespecialiseerd zijn?
Nah. Geloof ik niet. Teams vs 1 persoon :)
Dan geloof je het niet. Zal me worst wezen. Discussie is we klaar nu.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:45:50 #126
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850413
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet. Zal me worst wezen. Discussie is we klaar nu.
Ok.
En wat jij ervan vind, zal me ook worst wezen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 16:46:23 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179850418
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:42 schreef fathank het volgende:
De tandjes kan die discussie niet op pauze?
Godver :)
pi_179850423
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:45 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ok.
En wat jij ervan vind, zal me ook worst wezen.
Godsamme, doe 's opgroeien ofzo. :')

Nieuw onderwerp.
pi_179850442
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik doelde op smart contracts op blockchains.
Of het goed is, ligt aan situatie en de functies eromheen.
Maar hier ging mijn punt ook niet helemaal om :)
Jesus wat kun jij doordrammen, lijkt mijn vrouw wel :7
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 16:48:45 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179850450
Ok, heb het willen negeren, maar dat lost niks op. Discussiëren over wat dan ook is prima, maar ik ga ingrijpen als jullie het constant op de man moeten spelen. Geen zin om pagina's lang gezeik te lezen waarin alles na 2 posts al is gezegd.
pi_179850557
het lijkt er sterk op dat vechain daadwerkelijk de 'onlychain' wordt
  zondag 17 juni 2018 @ 17:01:49 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179850693
Hoe zit dat eigenlijk met de pauze functie van smart-contracts?
  zondag 17 juni 2018 @ 17:05:32 #133
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850792
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:01 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de pauze functie van smart-contracts?
https://ethereum.stackexc(...)ract-in-openzeppelin
Voorbeeldje. :)

https://github.com/OpenZe(...)fecycle/Pausable.sol

* @title Pausable
* @dev Base contract which allows children to implement an emergency stop mechanism.

*/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 17:11:31 #134
61320 TwztId
ja toch..
pi_179850915
Ik las laatst ergens iets over een pauze functie in blockchains..

wat is jullie mening hierover ?
  zondag 17 juni 2018 @ 17:13:02 #135
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179850945
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:11 schreef TwztId het volgende:
Ik las laatst ergens iets over een pauze functie in blockchains..

wat is jullie mening hierover ?
Waarom doorgaan, over iets waar ik mijn excuus voor heb aangeboden en heb aangegeven dat ik dit niet zo bedoelde? Ik begrijp dit gedrag echt niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179851107
Tieten
Ook geen 38
  zondag 17 juni 2018 @ 17:21:55 #137
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179851146
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:20 schreef Tenninetyfive het volgende:
Tieten
Bier
Hmz...
  zondag 17 juni 2018 @ 17:29:47 #138
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179851295
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 17 juni 2018 @ 17:44:04 #139
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179851736
Ik vind het wel geniaal dat de terugkeer van de grote Klaasgod gewoon compleet genegeerd wordt door een discussie. :’)
  zondag 17 juni 2018 @ 17:48:23 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179851847
Vechain weer lekker aan het knallen. Je moet nu op die trein springen want hij vertrekt! Pre-mainnet release moon here we come!
  zondag 17 juni 2018 @ 17:57:26 #141
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179851999
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Vechain weer lekker aan het knallen. Je moet nu op die trein springen want hij vertrekt! Pre-mainnet release moon here we come!
Hmz...
  zondag 17 juni 2018 @ 18:04:56 #142
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179852147
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Vechain weer lekker aan het knallen. Je moet nu op die trein springen want hij vertrekt! Pre-mainnet release moon here we come!
Twijfel nog steeds... heb nog wat ETH “over” en kan daarmee bijna verdubbelen! Heb al 30% van porto in Vechain zitten maar wel vol vertrouwen in!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 17 juni 2018 @ 18:57:00 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179853425
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 18:04 schreef revpolen het volgende:

[..]

Twijfel nog steeds... heb nog wat ETH “over” en kan daarmee bijna verdubbelen! Heb al 30% van porto in Vechain zitten maar wel vol vertrouwen in!
Schiet maar op want hij gaat maar doooorrrrrrr
pi_179853706
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 18:04 schreef revpolen het volgende:

[..]

Twijfel nog steeds... heb nog wat ETH “over” en kan daarmee bijna verdubbelen! Heb al 30% van porto in Vechain zitten maar wel vol vertrouwen in!
Ik zou het belang van diversificatie niet onderschatten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 17 juni 2018 @ 19:17:47 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179853797
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zou het belang van diversificatie niet onderschatten.
Er hoeft geen belang te zijn om te diversificeren. Sommige mensen doen het bewust niet.
High risk, high reward.

[ Bericht 3% gewijzigd door leolinedance op 17-06-2018 19:30:02 ]
pi_179853887
diversificeren heeft niet zoveel zin als je naast goud alleen maar kan diversificeren in poep & pis
  zondag 17 juni 2018 @ 19:28:58 #147
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179853942
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zou het belang van diversificatie niet onderschatten.
Dit idd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 juni 2018 @ 19:30:27 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179853965
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dit idd.
nee dus. Althans, niet altijd.
  zondag 17 juni 2018 @ 19:32:24 #149
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179854008
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee dus. Althans, niet altijd.
Wel vaak.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179855356
heb 1x gediversificeerd

waves lisk icx

nooit meer
pi_179855485
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Er hoeft geen belang te zijn om te diversificeren. Sommige mensen doen het bewust niet.
High risk, high reward.
Ja, dat is een mogelijke strategie, maar is dat ook een strategie die je toe zou willen passen op je gehele portfolio? Ik denk het niet, hoogstens op een gedeelte. Winst is belangrijk, maar het minimaliseren van risico is eigenlijk nog belangrijker.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 17 juni 2018 @ 20:32:32 #152
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179855779
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:29 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
:D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179856229
When moon sir?
Vakman pur sang
  zondag 17 juni 2018 @ 20:47:20 #154
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179856346
quote:
3s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
When moon sir?
28 juni 2018 ~06:54:35
Jullie hebben het van mij.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179856485
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

28 juni 2018 ~06:54:35
Jullie hebben het van mij.
Thanks Sir.
But when Lambo Sir?
Vakman pur sang
  zondag 17 juni 2018 @ 21:20:15 #156
62913 Blik
The one and Only!
pi_179857546
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, dat is een mogelijke strategie, maar is dat ook een strategie die je toe zou willen passen op je gehele portfolio? Ik denk het niet, hoogstens op een gedeelte. Winst is belangrijk, maar het minimaliseren van risico is eigenlijk nog belangrijker.
Normaal wel ja, maar in crypto is alles anders.
pi_179859405
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Normaal wel ja, maar in crypto is alles anders.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179860086
vette bearflag (4HR)
  zondag 17 juni 2018 @ 22:44:32 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179860424
En bullflag op 1d

Ff er doorheen en hij gaat weer knallen. Target 11.9k

Gaat ie er niet doorheen zijn we klaar om naar een lage 5k te zakken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179860460
Het kan omhoog en het kan omlaag.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179860753
op 1d ook bear flag. ik blijf de komende weken bearish.
pi_179860843
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:59 schreef iloveshitcoins het volgende:
op 1d ook bear flag. ik blijf de komende weken bearish.
Ik ook, zit weer ff wat n tether na wat mooie winst in VEN
Vakman pur sang
pi_179863777
Aan de daytraders hier.. welke werktijden hanteren jullie meestal?
  maandag 18 juni 2018 @ 08:51:51 #164
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179865135
Goedemorgen allen! c_/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 18 juni 2018 @ 09:11:21 #165
131603 Afwazig
Serious business
pi_179865337
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:59 schreef iloveshitcoins het volgende:
op 1d ook bear flag. ik blijf de komende weken bearish.
Bedankt Ed. Krijgen we nog een bounce on the blue box?
  maandag 18 juni 2018 @ 09:18:04 #166
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179865408
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bedankt Ed. Krijgen we nog een bounce on the blue box?
Hangt er vanaf op welk fib-level de retrace valt. Maar als de wind naar het oosten draait komt het zeker goed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179865420
Waarom kon ik niet gewoon m'n BNB vasthouden en moest het weer in de shitcoins?
pi_179865516
Shorts op Bitfinex gaan weer richting een ATH.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juni 2018 @ 09:27:49 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179865528
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:26 schreef ITrade het volgende:
Shorts op Bitfinex gaan weer richting een ATH.
Dan gaan we zo omhoog denk ik :P
pi_179865591
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bedankt Ed. Krijgen we nog een bounce on the blue box?
neuke?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juni 2018 @ 09:33:44 #171
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179865631
  maandag 18 juni 2018 @ 09:36:30 #173
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179865644
quote:
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179865695
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan gaan we zo omhoog denk ik :P
Dat zou goed kunnen :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 18 juni 2018 @ 09:47:39 #175
131603 Afwazig
Serious business
pi_179865780
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Hangt er vanaf op welk fib-level de retrace valt. Maar als de wind naar het oosten draait komt het zeker goed.
Vergeet de hidden bullish divergence op de hourly niet Maar gezien de bearish TK crossing en oversold RSI is het allemaal een beetje koffiedik kijken.
pi_179866431
Coinmarketcap heeft een tijd terug besloten alleen nog coins te listen die meer dan $100k aan volume hebben een aantal dagen achter elkaar. Nu dat Bitcoin behoorlijk is gezakt in prijs is het steeds lastiger voor coins om nog op die site te komen lijkt mij. Volgens mij zit er nog steeds veel meer geld in crypto dan je ziet op coinmarketcap omdat ze lang niet alles listen. Hopelijk draaien ze die beslissing nog eens terug
  maandag 18 juni 2018 @ 10:22:39 #177
131603 Afwazig
Serious business
pi_179866593
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:16 schreef metallicelmo het volgende:
Coinmarketcap heeft een tijd terug besloten alleen nog coins te listen die meer dan $100k aan volume hebben een aantal dagen achter elkaar. Nu dat Bitcoin behoorlijk is gezakt in prijs is het steeds lastiger voor coins om nog op die site te komen lijkt mij. Volgens mij zit er nog steeds veel meer geld in crypto dan je ziet op coinmarketcap omdat ze lang niet alles listen. Hopelijk draaien ze die beslissing nog eens terug
Er zit veel minder geld in crypto dan wat je ziet op CMC. Een marketcap is wat anders dan de waarde, als iedereen besluit te dumpen dan is het geld wat er in fiat gaat bij lange na niet de waarde zoals de marketcap aangeeft.
pi_179866680
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Er zit veel minder geld in crypto dan wat je ziet op CMC. Een marketcap is wat anders dan de waarde, als iedereen besluit te dumpen dan is het geld wat er in fiat gaat bij lange na niet de waarde zoals de marketcap aangeeft.
Ik dacht dat dit algemeen bekend was :@
pi_179866775
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:16 schreef metallicelmo het volgende:
Coinmarketcap heeft een tijd terug besloten alleen nog coins te listen die meer dan $100k aan volume hebben een aantal dagen achter elkaar. Nu dat Bitcoin behoorlijk is gezakt in prijs is het steeds lastiger voor coins om nog op die site te komen lijkt mij. Volgens mij zit er nog steeds veel meer geld in crypto dan je ziet op coinmarketcap omdat ze lang niet alles listen. Hopelijk draaien ze die beslissing nog eens terug
gaan ze ook coins delisten als het volume onder de 100k is?
pi_179866806
Is het hier eigenlijk al gegaan over die ICON smart contract bug?

En nee ik wil nu niet de "discussie" van gisteren weer oprakelen, lijkt me alleen wel handig om te weten voor ICX bezitters :P

https://www.trustnodes.co(...)on-worth-icon-tokens
pi_179866829
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Er zit veel minder geld in crypto dan wat je ziet op CMC. Een marketcap is wat anders dan de waarde, als iedereen besluit te dumpen dan is het geld wat er in fiat gaat bij lange na niet de waarde zoals de marketcap aangeeft.
Hoeft niet natuurlijk. Er kan ook meer geld ingegaan zijn dan dat er aan totale market waarde is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179867339
Ik heb zelf het idee dat men een beetje bang is geworden om Bitcoin te kopen. Sommige mensen geloven heilig in een nieuwe bullrun en anderen denken dat het alleen maar verder zal wegzakken in prijs. Zolang men geen Bitcoin koopt en de prijs laat stijgen verwacht ik eigenlijk ook geen enkele stijging in andere coins. Bitcoin is een beetje de graadmeter voor het vertrouwen in de hele markt.
Ik hoop dat we binnenkort weer de juiste kant op gaan maar het zou mij ook niets verbazen als we nog twee jaar blijven hangen. Ik heb niet heel veel volledig nieuwe ontwikkelingen gezien de afgelopen paar maanden
pi_179867528
blablablabla
pi_179868758
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:07 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zelf het idee dat men een beetje bang is geworden om Bitcoin te kopen. Sommige mensen geloven heilig in een nieuwe bullrun en anderen denken dat het alleen maar verder zal wegzakken in prijs. Zolang men geen Bitcoin koopt en de prijs laat stijgen verwacht ik eigenlijk ook geen enkele stijging in andere coins. Bitcoin is een beetje de graadmeter voor het vertrouwen in de hele markt.
Ik hoop dat we binnenkort weer de juiste kant op gaan maar het zou mij ook niets verbazen als we nog twee jaar blijven hangen. Ik heb niet heel veel volledig nieuwe ontwikkelingen gezien de afgelopen paar maanden
minimaal 5-10 jaar met een grote kans dat niemand er meer in gelooft en de coin markt definitief helemaal instort.

Er is alleen maar een markt voor bitcoin op dit moment..de rest is gewoon bullshit die meehuppelt met wat btc doet.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179869038
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

minimaal 5-10 jaar met een grote kans dat niemand er meer in gelooft en de coin markt definitief helemaal instort.

Er is alleen maar een markt voor bitcoin op dit moment..de rest is gewoon bullshit die meehuppelt met wat btc doet.....
ok
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juni 2018 @ 12:42:27 #186
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179869068
Binnen nu en 30 jaar gaat alles herstellen of we gaan door het putje.

Heard it here first.
pi_179869081
quote:
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179869098
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

minimaal 5-10 jaar met een grote kans dat niemand er meer in gelooft en de coin markt definitief helemaal instort.

Er is alleen maar een markt voor bitcoin op dit moment..de rest is gewoon bullshit die meehuppelt met wat btc doet.....
Nooit gedacht dat ik het zo eens kon zijn met klaas! _O_
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179869320
Haha het is wel mooi om te zien dat zelfs de BIS ook wel wat achter loopt.

"Those networks are also prone to congestion the bigger they become, according to the BIS, which noted the high transaction fees of the best-known digital currency, bitcoin, and the limited number of transactions per second they can handle."
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 18 juni 2018 @ 13:02:47 #190
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179869461
Gaat alles deaud? :(
Mij werden lambo's beloofd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:42:22 #192
61320 TwztId
ja toch..
pi_179870016
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:33 schreef KappenBakken het volgende:
Is het hier eigenlijk al gegaan over die ICON smart contract bug?

En nee ik wil nu niet de "discussie" van gisteren weer oprakelen, lijkt me alleen wel handig om te weten voor ICX bezitters :P

https://www.trustnodes.co(...)on-worth-icon-tokens
Zie het probleem niet, doen ze toch gewoon ff de blockchain pauzeren ?

_O-
pi_179870127
Ik ben toch wel onder de indruk hoe snel de ontwikkeling van Lightning Network gaat. Bitcoin is deze second layer nodig en ik denk dat het spoedig klaar is voor mass adoption.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179870258
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:48 schreef dimmak het volgende:
Ik ben toch wel onder de indruk hoe snel de ontwikkeling van Lightning Network gaat. Bitcoin is deze second layer nodig en ik denk dat het spoedig klaar is voor mass adoption.
Als Bitcoin op die manier zijn snelheid weer terug kan krijgen is dat wel een hele goede ontwikkeling. Ik heb zelf eigenlijk nooit last van het feit dat Bitcoin langzaam is. Meestal zijn het de exchanges die extra bevestigingen vragen voordat ze iets definitief vrijgeven
pi_179870383
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:55 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Als Bitcoin op die manier zijn snelheid weer terug kan krijgen is dat wel een hele goede ontwikkeling. Ik heb zelf eigenlijk nooit last van het feit dat Bitcoin langzaam is. Meestal zijn het de exchanges die extra bevestigingen vragen voordat ze iets definitief vrijgeven
Met de huidige snelheid van het netwerk is Bitcoin natuurlijk nooit geschikt om mee te betalen. Met Lightning Network kan dit wel. Alleen moet het eerst gebruiksvriendelijker worden.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 18 juni 2018 @ 14:07:05 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179870496
Zolang coins geen redelijk stabiele waarde hebben, zullen ze nooit en te nimmer als standaard betaalmiddel kunnen gelden.

Er is niemand die een brood koopt met bitcoin/monero/litecoin/etc, als die daar over 2 jaar een volle boodschappenkar mee zou kunnen halen.

De bitcoinpizza is hier een perfect voorbeeld van: https://bitcoinpizzaindex.net

[ Bericht 12% gewijzigd door Rossdale op 18-06-2018 14:13:16 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179870619
quote:
3s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Zolang coins geen redelijk stabiele waarde hebben, zullen ze nooit en te nimmer als standaard betaalmiddel kunnen gelden.

Er is niemand die een brood koopt met bitcoin/monero/litecoin/etc, als die daar over 2 jaar een volle boodschappenkar mee zou kunnen halen.

De bitcoinpizza is hier een perfect voorbeeld van
dit heeft volgens mij met de 'nieuwigheid' te maken, er komen nog steeds nieuwe gebruikers bij. zodra dit stabiel wordt dan blijft de koers ook stabiel.
  maandag 18 juni 2018 @ 14:15:05 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179870651
When verdomme Lambo :( :( :(
pi_179870679
quote:
3s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Er is niemand die een brood koopt met bitcoin/monero/litecoin/etc, als die daar over 2 jaar een volle boodschappenkar mee zou kunnen halen.
Oh jawel hoor. Waarom ik kan mijn uitgegeven BTC namelijk gewoon weer terug kopen op een exchange? En zelfs dat als ik alleen nog maar BTC heb, dan kies ik er dus voor om maar 2 jaar geen brood te eten: "want dan kan ik er een boodschappenkar mee kopen".

Dat geld inflatoire zou moeten zijn is natuurlijk de grootste scam dat ooit bedacht is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179870788
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

minimaal 5-10 jaar met een grote kans dat niemand er meer in gelooft en de coin markt definitief helemaal instort.

Er is alleen maar een markt voor bitcoin op dit moment..de rest is gewoon bullshit die meehuppelt met wat btc doet.....
En waarom niet Ethereum? of Ripple (of 1 van de andere technisch sterkere projecten) ?
  maandag 18 juni 2018 @ 14:39:12 #201
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179871065
http://lambo2btc.com

Heeft wel eens anders gestaan :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179871103
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:31 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

gaan ze ook coins delisten als het volume onder de 100k is?
Neen
pi_179871122
pi_179871733
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:16 schreef ITrade het volgende:

Dat geld inflatoire zou moeten zijn is natuurlijk de grootste scam dat ooit bedacht is.
Hier zijn bepaalde economen het niet mee eens :)
pi_179873237
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hier zijn bepaalde economen het niet mee eens :)
Economen zijn ook maar mensen met meningen
pi_179873293
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
DAMN THIS COMMENT IS FANCY
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
pi_179873599
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Economen zijn ook maar mensen met meningen
Dat is wel erg kort door de bocht :P

Ik zal niet beweren dat Economie een exacte wetenschap is, maar ja
  maandag 18 juni 2018 @ 17:00:25 #208
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179873757
VEN staat op uitbreken

[ Bericht 91% gewijzigd door leolinedance op 18-06-2018 17:25:23 ]
pi_179875650
pi_179876012
Tip voor mensen die met hun cpu'tje willen minen: http://veruscoin.io/
pi_179876423
moenshot!!
  maandag 18 juni 2018 @ 18:35:35 #212
61320 TwztId
ja toch..
pi_179876496
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:33 schreef iloveshitcoins het volgende:
moenshot!!
Lekkere [Cryotopraat] Shortsqueeze [/cryotopraat]
pi_179876503
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:22 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En waarom niet Ethereum? of Ripple (of 1 van de andere technisch sterkere projecten) ?
Er zullen wel een paar overeind kunnen blijven en wat jij noemt kwa hebben misschien wel een overlevingskans omdat ze nu eenmaal een grote bekendheid hebben onder de coins.

Maar er is maar 1 vraag die er toe doet in deze : wat kun je ermee?

Niet jij of ik bepalen dat.

Het is de vraag of het bedrijfsleven ermee wil werken......

Alles is afhankelijk in eerste instantie of het bedrijfsleven deze munten wil accepteren om er transacties er mee te kunnen doen of te laten doen

Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in.

Nu is heel de markt doodgegooid met 1000den muntjes die allemaal beweren dat ze in de toekomst ergens voor gebruikt zouden kunnen worden. Je kunt door de bomen het bos niet meer zien.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179876541
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:35 schreef TwztId het volgende:

[..]

Lekkere [Cryotopraat] Shortsqueeze [/cryotopraat]
nee trendchange. is dit dan t begin vd bullrun?
pi_179876769
Check die groene stengels dan, poeh he oO<
Vakman pur sang
pi_179876884
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hier zijn bepaalde economen het niet mee eens :)
Dat snap ik, die zien het systeem niet graag in elkaar storten als de overheid (Amerikaanse bijvoorbeeld: 21$ T+) de schuld niet meer kan wegwerken d.m.v. inflatie. Voor de bakker om de hoek is het een ander verhaal (mits die niet ook zwemt in de schulden en zijn broodprijzen netjes met inflatie mee kan doen stijgen).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179877074
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:51 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat snap ik, die zien het systeem niet graag in elkaar storten als de overheid (Amerikaanse bijvoorbeeld: 21$ T+) de schuld niet meer kan wegwerken d.m.v. inflatie. Voor de bakker om de hoek is het een ander verhaal (mits die niet ook zwemt in de schulden en zijn broodprijzen netjes met inflatie mee kan doen stijgen).
Mwauh, nu zeg je dus dat wetenschappers alleen iets vinden omdat ze de status quo willen behouden. Vind ik flauwekul. Mag wel wat meer respect voor de economische wetenschap zijn imo, ondanks alle tekortkomingen die het zeer zeker heeft.
pi_179877321
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Check die groene stengels dan, poeh he oO<
Moooooooon
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179877331
Jezus wat een zieke moon ouwe
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_179877353
Valt wel mee toch? :')
pi_179877366
Helemaal sky high dikke labo's dukaten blijven kleven kk crypto's al mn geld weg kiutzooi
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_179877404
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:10 schreef KappenBakken het volgende:
Valt wel mee toch? :')
NEE! Het is óf moon óf rekt. :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179877416
Hier! Alweer 2 eu erbij in mij portfolio!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179877444
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier! Alweer 2 eu erbij in mij portfolio!
BESTEL EEN HAMBO!!
pi_179877466
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier! Alweer 2 eu erbij in mij portfolio!
Hahahahaha als dat elke minuut zo gaat he, wat dan!
Vakman pur sang
pi_179877487
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BESTEL EEN HAMBO!!
Ik hodl, kan ik straks een big mac kopen! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179877507
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hahahahaha als dat elke minuut zo gaat he, wat dan!
Heb je na 5 minuten 10 euro!

Ja, ik ben zeer goed in wiskunde!
pi_179877542
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Heb je na 5 minuten 10 euro!

Ja, ik ben zeer goed in wiskunde!
120 euro per uur, quick maths :7
Vakman pur sang
pi_179877663
Ben gisternacht uit Tether gegaan, toch al 4k gepakt sinds vanmiddag. *D
  maandag 18 juni 2018 @ 19:29:31 #230
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179877741
Waarom moont nu ineens alles weer zo hard?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179877781
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef ssjgoku het volgende:
Waarom moont nu ineens alles weer zo hard?
Het is maandag.
pi_179877823
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef ssjgoku het volgende:
Waarom moont nu ineens alles weer zo hard?
Bear trap.
pi_179877860
Voor de mensen die zich vervelen, lees dit pareltje van een topic:
WGR / Sociale huurwoning inkomensafhankelijke huurverhoging problemen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2018 19:35:49 ]
pi_179877880
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef ssjgoku het volgende:
Waarom moont nu ineens alles weer zo hard?
Dit een harde moon noemen. :')

Amper 4% man.
pi_179877890
SEAL kopen en dan 5000% gaan, dat zijn de echte mannen.

En dan op pauze zetten. :P
pi_179877937
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef illusions het volgende:
SEAL kopen en dan 5000% gaan, dat zijn de echte mannen.

En dan op pauze zetten. :P
:*
  maandag 18 juni 2018 @ 19:41:05 #237
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179877988
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef illusions het volgende:
SEAL kopen en dan 5000% gaan, dat zijn de echte mannen.

En dan op pauze zetten. :P
Als dat zou kunnen.
Hierna fast forward, alles kapot, wederom een pauze. Inkoop moment, dat ik rustig aan die shit kan fixen. Fast forward play --> Cash.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 18 juni 2018 @ 19:42:44 #238
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179878026
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit een harde moon noemen. :')

Amper 4% man.
die 4% doet veel in fiat man.
Althans hier. :P Is btw 8% hier.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 18 juni 2018 @ 19:49:38 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179878155
CPC +16% O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179878475
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

die 4% doet veel in fiat man.
Althans hier. :P Is btw 8% hier.

4% is geen moon, ik zou 20% niet eens moon noemen. Met 500% komen we ergens, dat kan je met recht moon noemen, maar de rest is gewoon "stijging."
  maandag 18 juni 2018 @ 20:02:14 #241
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179878510
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef illusions het volgende:

[..]

4% is geen moon, ik zou 20% niet eens moon noemen. Met 500% komen we ergens, dat kan je met recht moon noemen, maar de rest is gewoon "stijging."
Het is allemaal geen moon.
28 juni 2018 06:54:35 heb je je moon.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179878649
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Het is allemaal geen moon.
28 juni 2018 06:54:35 heb je je moon.
500% wel. 4% niet, 8% ook niet.

Fantasie heb je wel. :P
pi_179878724
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef illusions het volgende:

[..]

4% is geen moon, ik zou 20% niet eens moon noemen. Met 500% komen we ergens, dat kan je met recht moon noemen, maar de rest is gewoon "stijging."
officieel is 4% geen moon nee.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:11:53 #244
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179878855
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:05 schreef illusions het volgende:

[..]

500% wel. 4% niet, 8% ook niet.

Fantasie heb je wel. :P
Eh.. juist geen fantasie.
28 juni 2018 06:54:35 heb je een echte moon, ipv al deze "slang terms". :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:13:28 #245
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179878908
Maar goed, niemand een idee waarom alles een dergelijke "stijging" heeft?
Dat was immers mijn vraag. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179879087
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:13 schreef ssjgoku het volgende:
Maar goed, niemand een idee waarom alles een dergelijke "stijging" heeft?
Dat was immers mijn vraag. :P
Bitfinex heeft weer wat Tether bijgedrukt ofzo.
pi_179879554
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Mwauh, nu zeg je dus dat wetenschappers alleen iets vinden omdat ze de status quo willen behouden. Vind ik flauwekul. Mag wel wat meer respect voor de economische wetenschap zijn imo, ondanks alle tekortkomingen die het zeer zeker heeft.
Het blijft lastig natuurlijk, er zijn zeker wel goede ecomomen en modellen. Er zijn ook heel veel slechte zaken en hoe de toezichthouders daarop toekijken/reageren is vaak echt om te huilen. De volgende crisis (wanneer die ook mag komen) gaat een x aantal keer groter worden dan die uit '08. Wat wil je ook, er is feitelijk maar weinig echt veranderd. Misschien is het ook wel voor een (groot) deel te danken aan de gewone politiek.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179879639
Je bent echt een idioot als je dit moonen noemt.
Ook geen 38
pi_179879668
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:36 schreef Tenninetyfive het volgende:
Je bent echt een idioot als je dit moonen noemt.
Het laat toch meteen zien dat we nog niet helemaal op de bodem zijn. Een mooie bodem indicator :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179879772
engelandt!
  maandag 18 juni 2018 @ 20:46:11 #251
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179880011
Vandaag is groen iig. :7
Hambo komt eraan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179880063
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het laat toch meteen zien dat we nog niet helemaal op de bodem zijn. Een mooie bodem indicator :p
Naja hoop dat ik er naast zit uiteraard.
Ook geen 38
  maandag 18 juni 2018 @ 20:54:43 #253
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179880242
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:35 schreef Gehrman het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, lees dit pareltje van een topic:
WGR / Sociale huurwoning inkomensafhankelijke huurverhoging problemen
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:57:51 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179880327
Jullie zijn niet goed bij je hoofd
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 18 juni 2018 @ 20:58:33 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179880356
Alsof ze alweer op de maan zitten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 18 juni 2018 @ 20:59:04 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179880372
Terwijl je net de Marianentrog uit bent :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 18 juni 2018 @ 20:59:12 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179880377
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef fathank het volgende:
Alsof ze alweer op de maan zitten
soon®
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179880425
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:59 schreef fathank het volgende:
Terwijl je net de Marianentrog uit bent :')
Ook geen 38
pi_179880447
Ik denk overigens wel dat dit de bodem is. Maar fomo is tot op heden nog een woord van gister.
Ook geen 38
pi_179881323
Ik las net een tweet dat wanneer BTC onder de 100 miljoen dollar duikt (MC) de futures worden gesloten. Dit omdat furtures geen markten onder de 100 miljoen dollar toestaan/hebben. Wie weet hier meer over of slaat dit als een slappe lul op een drumstel?
pi_179881524
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik las net een tweet dat wanneer BTC onder de 100 miljoen dollar duikt (MC) de futures worden gesloten. Dit omdat furtures geen markten onder de 100 miljoen dollar toestaan/hebben. Wie weet hier meer over of slaat dit als een slappe lul op een drumstel?
Btc onder de 100milj vind ik een behoorlijk hypothetische gebeurtenis
pi_179881539
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
CPC +16% O+
na -70%.... :D
pi_179881595
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik las net een tweet dat wanneer BTC onder de 100 miljoen dollar duikt (MC) de futures worden gesloten. Dit omdat furtures geen markten onder de 100 miljoen dollar toestaan/hebben. Wie weet hier meer over of slaat dit als een slappe lul op een drumstel?
Maak je niet druk, onder de 10$ gaat BTC echt nooit meer komen. En zo wel dan maakt die future market ook niets meer uit, dan heeft het toch gefaald.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179881692
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maak je niet druk, onder de 10$ gaat BTC echt nooit meer komen. En zo wel dan maakt die future market ook niets meer uit, dan heeft het toch gefaald.
De miners hebben er iig vertrouwen in :Y
https://bitinfocharts.com/comparison/bitcoin-hashrate.html
  maandag 18 juni 2018 @ 21:34:58 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_179881708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik las net een tweet dat wanneer BTC onder de 100 miljoen dollar duikt (MC) de futures worden gesloten. Dit omdat furtures geen markten onder de 100 miljoen dollar toestaan/hebben. Wie weet hier meer over of slaat dit als een slappe lul op een drumstel?
Aangezien de mc nu 115 miljard is, lijkt me dit niet echt een waarschijnlijk scenario. Btc moet dan naar de 5 dollar gaan
pi_179881791
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maak je niet druk, onder de 10$ gaat BTC echt nooit meer komen. En zo wel dan maakt die future market ook niets meer uit, dan heeft het toch gefaald.
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef Blik het volgende:

[..]

Aangezien de mc nu 115 miljard is, lijkt me dit niet echt een waarschijnlijk scenario. Btc moet dan naar de 5 dollar gaan
100 miljard, excuses.
Zou op zo'n 5850 dollar zijn.
Ik heb niet zoveel verstand van die furtures, vandaar de vraag.
pi_179882236
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[..]

100 miljard, excuses.
Zou op zo'n 5850 dollar zijn.
Ik heb niet zoveel verstand van die furtures, vandaar de vraag.
Dat lijkt me sterk, Zilver Market cap is ongeveer $50 B en heeft ook futures. Niet dat het echt uit maakt of BTC wel of geen futures heeft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179882289
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:48 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, Zilver Market cap is ongeveer $50 B en heeft ook futures. Niet dat het echt uit maakt of BTC wel of geen futures heeft.
Denk dat BTC beter af is zonder futures.
Vakman pur sang
pi_179883640
BTC kan je *niet* met zilver en goud vergelijken.
pi_179883727
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:22 schreef KappenBakken het volgende:
BTC kan je *niet* met zilver en goud vergelijken.
Heerlijke cirkel trigger dit altijd
pi_179883748
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:24 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Heerlijke cirkel trigger dit altijd
:P

Ik heb zo mijn paradepaardjes die ik zonder problemen 100 keer herhaal.
pi_179883791
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:P

Ik heb zo mijn paradepaardjes die ik zonder problemen 100 keer herhaal.
Ja en jij triggert mij met je stelligheid :D
pi_179883855
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:26 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja en jij triggert mij met je stelligheid :D
Het is dan ook een online forum he, als we het altijd maar met elkaar eens zijn wordt het ook zo saai :). Zolang het beetje netjes blijft vind ik het wel prima ^O^
pi_179883892
En anders trakteer ik wel een keer op een hambo O+
  maandag 18 juni 2018 @ 22:40:09 #276
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179884193
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:30 schreef KappenBakken het volgende:
En anders trakteer ik wel een keer op een hambo O+
Meeste hier hebben al hambo's.
We willen lambo's.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179884238
whalepool twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:33:05 The almighty "Block Producers" of EOSio freeze 7 EOS accounts and will recover any lost funds due to phishing or scamming.https://t.co/soriVnCr94What on earth kind of a shitcoin is this thingEOS: Consensus By Conference Call#EOS #EOSIO https://t.co/41SAtpVKtu reageer retweet
Wat is dit voor project joh :') :')
  maandag 18 juni 2018 @ 22:46:19 #278
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179884395
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:41 schreef KappenBakken het volgende:
whalepool twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:33:05 The almighty "Block Producers" of EOSio freeze 7 EOS accounts and will recover any lost funds due to phishing or scamming.https://t.co/soriVnCr94What on earth kind of a shitcoin is this thingEOS: Consensus By Conference Call#EOS #EOSIO https://t.co/41SAtpVKtu reageer retweet
Wat is dit voor project joh :') :')
Wtf? Is dat de nr 5 coin van CMC?
En door phishing, 15% locked atm? Heb het even vluchtig gelezen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179884464
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wtf? Is dat de nr 5 coin van CMC?
En door phishing, 15% locked atm? Heb het even vluchtig gelezen.
Ja ik weet het ook niet meer joh. Teveel shit om allemaal bij te houden bij dat project, maar het feit dat er 7 accounts op basis van een conference call bevroren kunnen worden geeft al wel aan dat het sowieso niet gedecentraliseerd is. Gebruik dan gewoon een normale database.
  maandag 18 juni 2018 @ 22:51:39 #280
131603 Afwazig
Serious business
  maandag 18 juni 2018 @ 22:51:40 #281
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179884558
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:48 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet meer joh. Teveel shit om allemaal bij te houden bij dat project, maar het feit dat er 7 accounts op basis van een conference call bevroren kunnen worden geeft al wel aan dat het sowieso niet gedecentraliseerd is. Gebruik dan gewoon een normale database.
Ja dit idd, het ene artikel linkt weer daarop, en dan kan je er weer 2 terug :P
Grote puinzooi iig, en nu willen ze met iets nieuws hoe ik het begrijp, beetje laten zien hoe goed ze wel niet zijn :P
Amazing. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179885241
Neemt niet weg dat mensen echt prima rendement op die tokens gehaald hebben hoor, maar kwalitatief gezien is het natuurlijk 3 keer niks.

En het is een mooi voorbeeld van een goede Ethereum use-case, er is gewoon in een jaar tijd 4 miljard opgehaald ofzo. Dat is vergelijkbaar met een IPO wat dus on-chain zou kunnen.
pi_179885347
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:41 schreef KappenBakken het volgende:
whalepool twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:33:05 The almighty "Block Producers" of EOSio freeze 7 EOS accounts and will recover any lost funds due to phishing or scamming.https://t.co/soriVnCr94What on earth kind of a shitcoin is this thingEOS: Consensus By Conference Call#EOS #EOSIO https://t.co/41SAtpVKtu reageer retweet
Wat is dit voor project joh :') :')
Pure aids.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 18 juni 2018 @ 23:29:59 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179885581
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:30 schreef KappenBakken het volgende:
En anders trakteer ik wel een keer op een hambo O+
Doe mij maar een döner. Wel met guldens betalen hè :P https://www.ad.nl/rotterd(...)-gulden-10~ab01da49/
pi_179885690
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Pure aids.
Nog steeds bijna 10 miljard "waard"

MAAR WE ZITTEN ECHT IN EEN BEAR MARKET HOOR!!
  maandag 18 juni 2018 @ 23:45:14 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179885915
NANO gaat ook echt helemaal ruk
pi_179885997
Begrijp ik nou goed dat er een software fout is/was in ICX waardoor users de hele blockchain konden stil leggen? Dat vind ik al net zo slecht als het feit dat het blijkbaar mogelijk is dat EOS zijn gehele blockchain kan stil leggen en feitelijk dus je geld kan uitzetten vanwege een foutje dat ze hebben gevonden. Een project waar 800 miljoen dollar in zit wat blijkbaar centraal uitgezet kan worden -O-
pi_179886043
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:49 schreef metallicelmo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er een software fout is/was in ICX waardoor users de hele blockchain konden stil leggen? Dat vind ik al net zo slecht als het feit dat het blijkbaar mogelijk is dat EOS zijn gehele blockchain kan stil leggen en feitelijk dus je geld kan uitzetten vanwege een foutje dat ze hebben gevonden. Een project waar 800 miljoen dollar in zit wat blijkbaar centraal uitgezet kan worden -O-
Is toch handig, een pauze knop?
  maandag 18 juni 2018 @ 23:53:56 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179886070
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:52 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Is toch handig, een pauze knop?
Nee gek! Smart-contracts dit dat. Kan toch helemaal niet!
pi_179886634
vechainofficial twitterde op zondag 17-06-2018 om 15:41:41 We are proud to announce @SafeHavenio is realigning to be powered by the VeChainThor Platform. Safe Haven is providing solutions for inheritance, asset distribution, and asset control to the world.https://t.co/A3BROFdy2F reageer retweet
pi_179886668
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Er zullen wel een paar overeind kunnen blijven en wat jij noemt kwa hebben misschien wel een overlevingskans omdat ze nu eenmaal een grote bekendheid hebben onder de coins.

Maar er is maar 1 vraag die er toe doet in deze : wat kun je ermee?

Niet jij of ik bepalen dat.

Het is de vraag of het bedrijfsleven ermee wil werken......

Alles is afhankelijk in eerste instantie of het bedrijfsleven deze munten wil accepteren om er transacties er mee te kunnen doen of te laten doen

Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in.

Nu is heel de markt doodgegooid met 1000den muntjes die allemaal beweren dat ze in de toekomst ergens voor gebruikt zouden kunnen worden. Je kunt door de bomen het bos niet meer zien.
Ah, op die manier :) Daar kan ik me wel in vinden. Er zijn te veel multi miljoenen en miljarden projecten. Daar moet wat van af gaan vallen.
Uiteindelijk zal zeg 1% succesvol worden de rest blijft met lage volumes aanmodderen in de toekomst denk ik.

Het is zaak voor je long term portfolio nou juist in die 1% van kanshebbers te zitten.

Wat denk jij?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 00:26:46 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179886735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 00:22 schreef illusions het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 17-06-2018 om 15:41:41 We are proud to announce @SafeHavenio is realigning to be powered by the VeChainThor Platform. Safe Haven is providing solutions for inheritance, asset distribution, and asset control to the world.https://t.co/A3BROFdy2F reageer retweet
Wát een coin@!! Ben benieuwd waar ie eoy op staat :D
pi_179886795
Prijs doet natuurlijk weer geen reet.
pi_179886976
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:49 schreef metallicelmo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er een software fout is/was in ICX waardoor users de hele blockchain konden stil leggen? Dat vind ik al net zo slecht als het feit dat het blijkbaar mogelijk is dat EOS zijn gehele blockchain kan stil leggen en feitelijk dus je geld kan uitzetten vanwege een foutje dat ze hebben gevonden. Een project waar 800 miljoen dollar in zit wat blijkbaar centraal uitgezet kan worden -O-
Er zat een fout in het smart contract. Dat is wel wat anders dan EOS.

Op de Ethereum chain draaien duizenden contracten, daar zitten 100% bugs in. De een wat groter dan de ander (DAO). Voor de duidelijkheid nog, het gaat om het ERC20 ICX smart contract *niet* het ICX mainnet. Wel bedenkelijk dat ze het niet door hebben gehad.
pi_179888264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 00:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ah, op die manier :) Daar kan ik me wel in vinden. Er zijn te veel multi miljoenen en miljarden projecten. Daar moet wat van af gaan vallen.
Uiteindelijk zal zeg 1% succesvol worden de rest blijft met lage volumes aanmodderen in de toekomst denk ik.

Het is zaak voor je long term portfolio nou juist in die 1% van kanshebbers te zitten.

Wat denk jij?
Je moet je afvragen wat heeft de consument in de praktijk aan een munt waarvoor je 19000 euro/dallar moet betalen...

de euro is morgen toch ook niet 10 x keer zoveel waard......

denk er over na....... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179888269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 05:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je moet je afvragen wat heeft de consument in de praktijk aan een munt waarvoor je 19000 euro/dallar moet betalen...

de euro is morgen toch ook niet 10 x keer zoveel waard......

denk er over na....... :)
je hoeft geen hele btc te kopen. dat snap je wel tog?
pi_179888272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 05:45 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

je hoeft geen hele btc te kopen. dat snap je wel tog?
_O_ _O_ _O_

knul .....

Het gaat om wat de gewone consument wil.....

die gaat niet in 10000ste denken als hij een btc zou willen kopen...

kortom het is een onwerkbare munt...

Een digitale munt zou alleen succes kunnen hebben als hij rond de 1 tot 3 euro waard zou zijn....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179888284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 00:22 schreef illusions het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 17-06-2018 om 15:41:41 We are proud to announce @SafeHavenio is realigning to be powered by the VeChainThor Platform. Safe Haven is providing solutions for inheritance, asset distribution, and asset control to the world.https://t.co/A3BROFdy2F reageer retweet
hashgard Komt er ook aan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2018 06:05:44 ]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 06:44:36 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179888338
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hashgard Komt er ook aan
Herkomst van hasj op de blockchain?

Combobreaker incoming
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179888366
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 06:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Herkomst van hasj op de blockchain?

Combobreaker incoming
https://medium.com/@hashg(...)finance-2c8ac770516f
pi_179888611
dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')