abonnement Unibet Coolblue
pi_179843648
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hij schrijft altijd goed over Duitsland. Volgtip, al weet ik dat je soms er niet tegenkan dat nobuddies jou voetbal wat dieper willen duiden.
Dat heb ik vooral met Pieter Zwart die denkt dat ie voetbal heeft uitgevonden
pi_179843700
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik luister liever naar een ex voetballer dan een of ander lul die ooit geschiedenis studeerde
Album uit van Beyonce & Jay-Z

wel Tidal exclusive
pi_179843720
Wat een maand voor hiphop DP
pi_179843738

migos op de adlibs
pi_179843988
pi_179844085
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Het gaat niet om de vorm maar om de inhoud. Het zegt veel dat je de titel 'Forumbeest' aan jezelf ophangt om ongelimiteerde bagger, ophef en stookpogingen te legitimeren. Ik durf te wedden dat je nog niet eens uit kunt leggen wat de speelstijl is van de spits Timo Werner, puur omdat je Duitsland helemaal niet nauwgezet volgt. Ik durf te wedden dat je het hele verhaal rond de Duitse voetbalrevolutie niet eens weet, details er niet van kent. Puur omdat je een laffe kneuzige incidentele fanboy bent. Schaam je diep, waarde Onlogisch. Verbeter jezelf, ga terug naar de tekentafel en kom over vier jaar terug als in Qatar de knikkers weer worden verdeeld.
_O_
BFF met GGMM
pi_179844225
Onlo post hier en ik krijg ineens banners voor 'chinese gay chat'. Coincidence? I think not... :{
BFF met GGMM
pi_179844262
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:40 schreef JanCees het volgende:

[..]

Album uit van Beyonce & Jay-Z

wel Tidal exclusive
Ik heb een hekel aan die 2

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:41 schreef JanCees het volgende:
Wat een maand voor hiphop DP
Die van NAS is wel goeie, maar ik wacht alleen op deze man _O_

pi_179844298
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:37 schreef JanCees het volgende:

die denkt dat ie voetbal heeft uitgevonden
Dat denkt hij geenszins. Er is niets mis met zijn inhoud, alleen gaat 90% bij hem af op de vorm. Ik lees graag zijn stukken omdat het veel meer concreet tot de inhoud komt en nuances legt. Dat hij boeken schrijft, longreads schrijft, weet ik veel wat, moet geen probleem zijn omdat hij nooit op een hoog niveau gevoetbald heeft. Dan zou je eigenlijk tegen Duitsland moeten juichen, want daar staan ze juist veel open voor jongens met een vergaande diepgang in voetbal, tactiekbloggers. Nota bene de assistent van sensatie Red Bull Salzburg is een nauwgezette tactiekblogger, die overigens wel jeugdelftallen trainde, maar een ziekelijke kennis over het voetbal heeft. Samen met de RB Salzburg trainer heeft hij nu RB Salzburg de Youth League laten winnen en gestunt in de Europa League.

De vorm is gewoon 100 keer minder relevant dan de inhoud, hoe lelijk iemand ook eruit ziet.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179844310
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:37 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat heb ik vooral met Pieter Zwart die denkt dat ie voetbal heeft uitgevonden
Zolang ik zijn hoofd niet hoef te zien en stem niet hoef te horen schrijft hij wel oprecht interessante maar vooral goed uitgewerkte stukken voor VI premium.
pi_179844331
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zolang ik zijn hoofd niet hoef te zien en stem niet hoef te horen schrijft hij wel oprecht interessante maar vooral goed uitgewerkte stukken voor VI premium.
VI Premium. :')
pi_179844339
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat denkt hij geenszins. Er is niets mis met zijn inhoud, alleen gaat 90% bij hem af op de vorm. Ik lees graag zijn stukken omdat het veel meer concreet tot de inhoud komt en nuances legt. Dat hij boeken schrijft, longreads schrijft, weet ik veel wat, moet geen probleem zijn omdat hij nooit op een hoog niveau gevoetbald heeft. Dan zou je eigenlijk tegen Duitsland moeten juichen, want daar staan ze juist veel open voor jongens met een vergaande diepgang in voetbal, tactiekbloggers. Nota bene de assistent van sensatie Red Bull Salzburg is een nauwgezette tactiekblogger, die overigens wel jeugdelftallen trainde, maar een ziekelijke kennis over het voetbal heeft. Samen met de RB Salzburg trainer heeft hij nu RB Salzburg de Youth League laten winnen en gestunt in de Europa League.

De vorm is gewoon 100 keer minder relevant dan de inhoud, hoe lelijk iemand ook eruit ziet.
Het is wel duidelijk dat jij nergens verdedigende middenveld hebt gestaan
pi_179844343
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

VI Premium. :')
Moet jij weten.
pi_179844346
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat denkt hij geenszins. Er is niets mis met zijn inhoud, alleen gaat 90% bij hem af op de vorm. Ik lees graag zijn stukken omdat het veel meer concreet tot de inhoud komt en nuances legt. Dat hij boeken schrijft, longreads schrijft, weet ik veel wat, moet geen probleem zijn omdat hij nooit op een hoog niveau gevoetbald heeft. Dan zou je eigenlijk tegen Duitsland moeten juichen, want daar staan ze juist veel open voor jongens met een vergaande diepgang in voetbal, tactiekbloggers. Nota bene de assistent van sensatie Red Bull Salzburg is een nauwgezette tactiekblogger, die overigens wel jeugdelftallen trainde, maar een ziekelijke kennis over het voetbal heeft. Samen met de RB Salzburg trainer heeft hij nu RB Salzburg de Youth League laten winnen en gestunt in de Europa League.

De vorm is gewoon 100 keer minder relevant dan de inhoud, hoe lelijk iemand ook eruit ziet.
Ik vind je een beste pik, Stinho, maar ik sla dit effe over.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:16:23 #241
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179844360
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

VI Premium. :')
Lr is volgens mij de enige betaalde member daar.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_179844377
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Moet jij weten.
Hebben ongetwijfeld ook goede stukken maar het merendeel is gewoon pure aids.
pi_179844425
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hebben ongetwijfeld ook goede stukken maar het merendeel is gewoon pure aids.
Het is echt een heel stuk beter geworden het afgelopen jaar. De enige reden dat ik het overweeg te stoppen zijn de volledig schermvullende adds die je pas na 4 seconden kunt wegklikken op je telefoon als betalende gebruiker :')
pi_179844527

Uitgekeken. Spijt van. Wat een zeiklul die Kuyt :').
pi_179844672
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:09 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan die 2

[..]

Die van NAS is wel goeie, maar ik wacht alleen op deze man _O_

Daytona > KSG > Ye > Nasir
pi_179844684
Santeria plaat van het jaar
pi_179845197
quote:
11s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:26 schreef O_o_ het volgende:

Uitgekeken. Spijt van. Wat een zeiklul die Kuyt :').
Die is echt in zijn eigen "grootheid" gaan geloven he?
  User die overal opduikt 2022 zondag 17 juni 2018 @ 12:15:07 #248
186611 Haags
pi_179845413
LUNCHGENOT BESTE GENOT
Zonder wrijving geen glans
pi_179845844
pi_179846135
Feyenoord is de beste club van nederland wordt weer bewezen met keiharde feiten :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')