abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 21:51:03 #101
163650 Greys
pi_179836518
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Hou op meid, je ziet er prachtig uit. O+
En om heel eerlijk te zijn vind ik schattig ook niet echt bij je (gemeend) geweldige persoonlijkheid passen.
O+

Dat laatste is ook moeilijk uit te leggen, begrijp ik hoor! Maar elke vrouw wil heel af en toe weleens 'schattig' gevonden worden ofzo denk ik. Weet het niet. Klinkt stom, snap ik. :D Ik ben op de een of andere manier meestal one of the guys. Iemand die je bij tegenkomen joviaal een klap op de schouder heeft. Wat je bij een petite vrouw niet zou doen.

Klinkt dit ook maar enigszins logisch? _O-

(Tis maar heel af en toe hoor! Verder ben ik best tevreden. :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 21:53:27 #102
375570 crew  Cyan9
pi_179836564
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Kook dan lekkere maar heel snelle dingen als je geen eten wilt halen! Bv even lekker biefstukje in de pan en dan brood met jus en beetje sla ofzo. Dat heb je in vijf minuten klaar. Heb je een slager in de buurt? Die hebben vaak lekker kant en klaar eten. Hutspot of pastamaaltijd ofzo.
Ik zal af en toe een maaltijd update geven. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_179836610
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef Greys het volgende:


Ben wel altijd een beetje jaloers op kleine ranke meisjes/vrouwen. :D Want ik ben bv nooit 'schattig' met m'n lange lijf.
Hoe kun je nou niet trots zijn op je lange benen? :o Modellen moeten lang zijn. Gekke Greys O+
Ik ben ook lang en heb nog geen seconde in mijn leven klein willen zijn.

Ken je Romee Strijd? Jouw lengte. Schattig als wat, vind ik dan. :)

En omarmen is een vreselijk woord. Maar je bent slank en schrijft over billen en borsten, je hebt lengte. Dat moet je allemaal als een mooi pakket omarmen. Echt!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 21:57:00 #104
163650 Greys
pi_179836630
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik zal af en toe een maaltijd update geven. :P
Yes please! Dan weten we of we in moeten grijpen of je moeten komen redden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179836636
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:51 schreef Greys het volgende:

[..]

O+

Dat laatste is ook moeilijk uit te leggen, begrijp ik hoor! Maar elke vrouw wil heel af en toe weleens 'schattig' gevonden worden ofzo denk ik. Weet het niet. Klinkt stom, snap ik. :D Ik ben op de een of andere manier meestal one of the guys. Iemand die je bij tegenkomen joviaal een klap op de schouder heeft. Wat je bij een petite vrouw niet zou doen.

Klinkt dit ook maar enigszins logisch? _O-

(Tis maar heel af en toe hoor! Verder ben ik best tevreden. :P )
Dat (one of the guys) is eerder je karakter, dan je uiterlijk. Denk ik. Zeg ik even voor mijn beurt omdat ik je niet in het echt ken, maar toch. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 21:57:49 #106
375570 crew  Cyan9
pi_179836642
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:51 schreef Greys het volgende:

[..]

O+

Dat laatste is ook moeilijk uit te leggen, begrijp ik hoor! Maar elke vrouw wil heel af en toe weleens 'schattig' gevonden worden ofzo denk ik. Weet het niet. Klinkt stom, snap ik. :D Ik ben op de een of andere manier meestal one of the guys. Iemand die je bij tegenkomen joviaal een klap op de schouder heeft. Wat je bij een petite vrouw niet zou doen.

Klinkt dit ook maar enigszins logisch? _O-

(Tis maar heel af en toe hoor! Verder ben ik best tevreden. :P )
Oh, ik snap het wel hoor. Ik heb het een beetje andersom. Ik ben totaal niet verwijfd (bij gebrek aan een beter woord), maar ik ben ook niet echt one of the guys. Soms lijkt het me wel gaaf om zo'n stoere, groffe typische dude te zijn.
Ja, ik omschrijf het niet al te best. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_179836659
Bij een klein meisje kan die klap op de schouder niet. Dus dat excuus valt ook weg. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 22:02:38 #108
368283 ato
pi_179836731
Utrecht was 1 en al Gay/pride show. Sfeer was goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat 40 boten best veel zijn (laat staan 80'boten in A'dam straks).
Er werden een paar grote feesten gehouden, prima georganiseerd.

Ik ben niet dronken geworden, wel tipsy. Op een gegeven moment was ik het een beetje zat ( ja leeftijd).
En ik heb een vette snack gegeten, hallo weegschaal.

Maar was wel leuk hoor.

Oh ja ik ga as maandag naar Hereditary. Volgens velen 1 van de engste films van dit moment.
Mensen liepen de bios uit, omdat ze bang waren.
Ik lees er goede recensies over. Ik kan niet wachten tot het bij Videoland is in Oktober.
Dus ga ik as maandag.

En wat goed van IJsland *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 22:03:42 #109
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179836755
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Oh, ik snap het wel hoor. Ik heb het een beetje andersom. Ik ben totaal niet verwijfd (bij gebrek aan een beter woord), maar ik ben ook niet echt one of the guys. Soms lijkt het me wel gaaf om zo'n stoere, groffe typische dude te zijn.
Ja, ik omschrijf het niet al te best. :P
Mannen willen soms gewoon stoer zijn. Dat toch? Kracht, groot, sterk. Dat bedoel je toch?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 22:04:40 #110
368283 ato
pi_179836781
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik zal af en toe een maaltijd update geven. :P
Ik wil wel komen om te koken hoor, ik denk Greys, Pisces en Cee ook wel.
Jammer dat je verder weg woont.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:05:08 #111
163650 Greys
pi_179836790
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoe kun je nou niet trots zijn op je lange benen? :o Modellen moeten lang zijn. Gekke Greys O+
Ik ben ook lang en heb nog geen seconde in mijn leven klein willen zijn.

Ken je Romee Strijd? Jouw lengte. Schattig als wat, vind ik dan. :)

En omarmen is een vreselijk woord. Maar je bent slank en schrijft over billen en borsten, je hebt lengte. Dat moet je allemaal als een mooi pakket omarmen. Echt!
Het klonk negatiever dan ik bedoelde denk ik. Op zich ben ik echt best tevreden hoor. Geen complexen ofzo :P
Maar in de meeste leuke winkels zijn de meest leuke jurkjes en blousejes er vaak gewoon niet in een maat voor lange dames die een nogal aanwezige voorgevel hebben, even plat gezegd. Er staan vrij snel knoopjes te gespannen bovenin enzo of het is te kort :+ Dus wat dat betreft best weleens beetje jaloers op vrouwen die gewoon alles uit een rek kunnen trekken en hun kleinere lijfje alles aan kunnen trekken.

En echt niet om te drammen of vissen maar als je me live zou zien vind je me wellicht idd niet dik maar ook niet slank. Over een week of twee drie wel. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:05:49 #112
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179836809
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet meer of we überhaupt een foto van Lissabon hadden met de lijven erop :D En zo ja dan was ie vast enigszins flatteus voor mij _O-

Nee ik ben niet echt dik ofzo. Denk ik. Vind ik zelf. Maar ook niet heel slank. Ik zal (helaas) nooit petite tonen, want ik ben 1.82 en heb van mezelf nogal aanwezige borsten en billen. Die had ik ook al toen ik nog wel echt dun was. Maar ik toon dus nogal 'aanwezig'.
En ik wil gewoon bv in een jurkje ofzo geen rolletje meer zien wat ik nu wel zie :P
Nog ca. 5 kg te gaan tot het gewenste punt dus tis niet heel veel maar tis beter voor m'n eigen gevoel. Kan wel denken 'ach ik ben al 40+ dus laat maar waaien' maar merk dat ik het toch liever wat minder heb. Echt puur voor mezelf dus want ik pas nog steeds de kleren van tien jaar geleden.

Ben wel altijd een beetje jaloers op kleine ranke meisjes/vrouwen. :D Want ik ben bv nooit 'schattig' met m'n lange lijf.
Oke :P Ach, genoeg vrouwen die juist lang willen zijn. Modellen zijn ook allemaal die lengte, dus niks mis mee :P

Klinkt allemaal niet zo dramatisch hoor, als je nog steeds kleren van 10 jaar geleden past! Vind ik best netjes voor ''iemand van jouw leeftijd'' (sorry), want na je 35e of 40e ofzo zie je toch wel dat veel vrouwen aankomen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:07:36 #113
163650 Greys
pi_179836851
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat (one of the guys) is eerder je karakter, dan je uiterlijk. Denk ik. Zeg ik even voor mijn beurt omdat ik je niet in het echt ken, maar toch. :D
Ja ook wel hoor. :Y
En ook dat is niet erg, meestal fijn en gemoedelijk juist! Maar heel soms zou ik wel wat meer een meisje meisje willen zijn, dat ook haar haar mooi föhnt en goed kan opmaken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:07:56 #114
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179836854
Oh en inderdaad, wees blij met je lange voorkomen. Ik ben niet echt klein (1,70m), maar zoals ik gisteren zei, ik heb wel korte benen. En volgens mij ook korte armen. ;( Dat is ook niet echt iets, je bent dan een beetje een propje. Zeker als je zoals ik ook een aanwezige voorgevel hebt. En iets van 5 a 10 kilo teveel.

edit: oh en ik kan ook zéker niet alles uit het rek trekken. Broeken zijn te lang, en veel shirts kan ik qua tiet ook niet echt aan (of wil ik niet aan).

Oke genoeg wijvenpraat weer. :+
Koel en donker bewaren
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:09:42 #115
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179836888
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ook wel hoor. :Y
En ook dat is niet erg, meestal fijn en gemoedelijk juist! Maar heel soms zou ik wel wat meer een meisje meisje willen zijn, dat ook haar haar mooi föhnt en goed kan opmaken _O-
Als het helpt: ik héb niet eens een föhn. :D

Ik vind het wel leuk om naar NikkieTutorials te kijken, hoe zij zichzelf dichtplamuurt. Daar heb ik dan soms ook zin in. Maar daar begin ik niet aan hoor, ik maak me eigenlijk alleen op als ik ergens heenga, uit eten, of er netjes uit moet zien ofzo. Of naar m'n werk toen ik nog werk had. :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:12:24 #116
163650 Greys
pi_179836937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke :P Ach, genoeg vrouwen die juist lang willen zijn. Modellen zijn ook allemaal die lengte, dus niks mis mee :P

Klinkt allemaal niet zo dramatisch hoor, als je nog steeds kleren van 10 jaar geleden past! Vind ik best netjes voor ''iemand van jouw leeftijd'' (sorry), want na je 35e of 40e ofzo zie je toch wel dat veel vrouwen aankomen.
Ja! :D En dat is ook gebeurd en dat ga ik een stukkie terugdraaien. Soms vinden anderen het niet nodig (en dat is altijd fijn om te horen :P ) maar voel je je zelf gewoon net wat beter met wat minder.

Bijkomend voordeel van het gezondere eten is dat ik er al mee begonnen was voordat ik wist wat er aan de hand was qua dokter en dat het dus sowieso geen kwaad kan ermee door te gaan. Maar heb gister lekker pizza gegeten :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:12:33 #117
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179836939
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Utrecht was 1 en al Gay/pride show. Sfeer was goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat 40 boten best veel zijn (laat staan 80'boten in A'dam straks).
Er werden een paar grote feesten gehouden, prima georganiseerd.

Ik ben niet dronken geworden, wel tipsy. Op een gegeven moment was ik het een beetje zat ( ja leeftijd).
En ik heb een vette snack gegeten, hallo weegschaal.

Maar was wel leuk hoor.

Klinkt leuk!

Ik wil eigenlijk ook altijd nog naar een Gaypride, lijkt me leuk. Maar (komtieweer :')) durf ik niet goed aan, drukte, mensenmassa's, etc.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:13:13 #118
163650 Greys
pi_179836951
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Oh en inderdaad, wees blij met je lange voorkomen. Ik ben niet echt klein (1,70m), maar zoals ik gisteren zei, ik heb wel korte benen. En volgens mij ook korte armen. ;( Dat is ook niet echt iets, je bent dan een beetje een propje. Zeker als je zoals ik ook een aanwezige voorgevel hebt. En iets van 5 a 10 kilo teveel.

edit: oh en ik kan ook zéker niet alles uit het rek trekken. Broeken zijn te lang, en veel shirts kan ik qua tiet ook niet echt aan (of wil ik niet aan).

Oke genoeg wijvenpraat weer. :+
'Qua tiet'. Oh hai sis :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179836967
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef Greys het volgende:


En echt niet om te drammen of vissen maar als je me live zou zien vind je me wellicht idd niet dik maar ook niet slank. Over een week of twee drie wel. :7
Ik hoef je ook niet slank te vinden. Slank met 1 kilo erbij is heel erg prima.

Je gezellige karakter maakt je voor sommige mensen misschien gewoon snel one of the guys. En het Rotterdammert zijn ook ;)

En ik vind je 100 sorry-posts en je berichten over liefde en zorg voor je dieren anders heel schattig. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:14:43 #120
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179836986
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:13 schreef Greys het volgende:

[..]

'Qua tiet'. Oh hai sis :D O+
:D
Alles wat hooggesloten is valt al af. Of dingen die kort zijn, want dan zijn ze te kort. Mouwloos vind ik ook niks, want ik haat mijn (boven)armen.
En dan nog een hele waslijst. Je snapt wel dat ik winkelen haat :') (ook omdat ik geld uitgeven aan kleding en schoenen haat).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:14:50 #121
163650 Greys
pi_179836988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Oh, ik snap het wel hoor. Ik heb het een beetje andersom. Ik ben totaal niet verwijfd (bij gebrek aan een beter woord), maar ik ben ook niet echt one of the guys. Soms lijkt het me wel gaaf om zo'n stoere, groffe typische dude te zijn.
Ja, ik omschrijf het niet al te best. :P
Ja dat! Dat je heel soms gewoon weleens net wat anders zou willen zijn. Niet dat je huilend in bed ligt omdat je jezelf kut vindt maar gewoon dat wat je zegt ja. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:15:44 #122
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179837014
Ik zeg wel vaak 'haat', ik lijk moppersmurf wel.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:17:06 #123
163650 Greys
pi_179837044
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Utrecht was 1 en al Gay/pride show. Sfeer was goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat 40 boten best veel zijn (laat staan 80'boten in A'dam straks).
Er werden een paar grote feesten gehouden, prima georganiseerd.

Ik ben niet dronken geworden, wel tipsy. Op een gegeven moment was ik het een beetje zat ( ja leeftijd).
En ik heb een vette snack gegeten, hallo weegschaal.

Maar was wel leuk hoor.

Oh ja ik ga as maandag naar Hereditary. Volgens velen 1 van de engste films van dit moment.
Mensen liepen de bios uit, omdat ze bang waren.
Ik lees er goede recensies over. Ik kan niet wachten tot het bij Videoland is in Oktober.
Dus ga ik as maandag.

En wat goed van IJsland *O*
Je had heerlijk weer vandaag ato! Fijn dat je genoten hebt en niks mis met dat je het op een gegeven moment zat was. Lekker doen wat je zelf wilt. Ook een vette bek eten. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2018 @ 22:18:56 #124
163650 Greys
pi_179837101
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoef je ook niet slank te vinden. Slank met 1 kilo erbij is heel erg prima.

Je gezellige karakter maakt je voor sommige mensen misschien gewoon snel one of the guys. En het Rotterdammert zijn ook ;)

En ik vind je 100 sorry-posts en je berichten over liefde en zorg voor je dieren anders heel schattig. :)
Nou. Wat een lieve post. Dat laatste moest ik dus serieus een beetje van slikken. Want je hebt gelijk, je hoeft niet per se qua uiterlijk af en toe schattig te zijn. Kan af en toe ook anders. Hm. Eye opener wel. Dank :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 22:19:35 #125
368283 ato
pi_179837115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Klinkt leuk!

Ik wil eigenlijk ook altijd nog naar een Gaypride, lijkt me leuk. Maar (komtieweer :')) durf ik niet goed aan, drukte, mensenmassa's, etc.
Het was nu wel te doen hoor.

Maar de feesten die werden gegeven waren retedruk. Daar kan ik ook niet tegen, ik heb behoefte aan ruimte.
En ik ben ook weer op tijd weggegaan.

Gaypride is in Amsterdam niet zo massaal of druk meer tegenwoordig.
Dat komt omdat er op diverse plaatsen feesten worden gegeven.

Vroeger was het meer op 1 plek. Ik kon er vroeger ook beter tegen dan nu.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')