abonnement Unibet Coolblue
pi_180097359
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ligt het aan mij of is het wat raar dat nu bij de 2e die ik aanklik de persoon alleen een fok account heeft gemaakt om iets naar verhouding met brood duurs te verkopen? Bij mij gaat het scamalert automatisch af maar misschien zien anderen dit anders?
Ligt aan jou :)

De TS levert uitgebreide info over de auto, plaatst genoeg foto's en reageert op ieders bericht dus ik zie geen rede tot zorg.

Juist als je iets duurs probeert te verkopen zou ik het zelf ook op een breder platform proberen dan alleen marktplaats of iets dergelijks, zie daar niks geks in.

Als je het niet vertrouwd ga je het toch bekijken en haal je het op? Waarom zou je op iets wat in jouw ogen "duur" is laten opsturen (zoals bij de Gamer PC post) ?

Uiteindelijk is alles wat je koopt op eigen risico.

Succes met de verkoop van de auto TS, mooi ding ;) !
pi_180102694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ligt het aan mij of is het wat raar dat nu bij de 2e die ik aanklik de persoon alleen een fok account heeft gemaakt om iets naar verhouding met brood duurs te verkopen? Bij mij gaat het scamalert automatisch af maar misschien zien anderen dit anders?
Fijn dat ik hier als een zogeheten ''scammer'' benoemd word.
Nee dat is niet het geval, ben een ex-Fok!'er, van 2008 tot 2014, maar heb al lang dat email adres en account niet meer :)

Maar buiten dat, nee de auto is gewoon hartstikke eerlijk, en bied hem liever aan bij wat liefhebbers van BMW's dan hem op marktplaats te zetten en ongeveer elk uur gebeld worden door een moemaker, die fase ben ik voorbij.

En verkoop ik hem niet, maakt mij niet uit, heb nog een aantal andere BMW's staan, maar eentje moet ruimte maken voor een snellere en dat is in dit geval de 320i die vervangen gaat worden voor een gelijke 328i.

Alle facturen heb ik nogmaals gewoon beschikbaar, sta ook gewoon open voor een aankoopkeuring! Vind ik juist leuk, verwacht eigenlijk alleen complimenten wat betreft de staat en techniek ;)
pi_180102712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:45 schreef Miggy het volgende:

[..]

Ligt aan jou :)

De TS levert uitgebreide info over de auto, plaatst genoeg foto's en reageert op ieders bericht dus ik zie geen rede tot zorg.

Juist als je iets duurs probeert te verkopen zou ik het zelf ook op een breder platform proberen dan alleen marktplaats of iets dergelijks, zie daar niks geks in.

Als je het niet vertrouwd ga je het toch bekijken en haal je het op? Waarom zou je op iets wat in jouw ogen "duur" is laten opsturen (zoals bij de Gamer PC post) ?

Uiteindelijk is alles wat je koopt op eigen risico.

Succes met de verkoop van de auto TS, mooi ding ;) !
Dankjewel voor het reageren, ik zat er al op te wachten :P

En inderdaad, wil graag openheid van zaken geven, ben ook gewoon een eerlijke verkoper :)
pi_180111794
Mooie bak zeg ben jaloers op de staat van je lak haha :) succes met de verkoop prijs is redelijk ben zelf een trotse E46 eigenaar dus ik pas ;)
pi_180116540
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 22:42 schreef LethalNinja het volgende:
Mooie bak zeg ben jaloers op de staat van je lak haha :) succes met de verkoop prijs is redelijk ben zelf een trotse E46 eigenaar dus ik pas ;)
Dankjewel voor het compliment, de lak is innderdaad nog bijzonder netjes, stond er zelf eerst ook van te kijken hoe het er uit zag.

Bijna geen krasjes, maar dat komt ook omdat de lakkwaliteit van de E36 best goed was destijds, de E46 heeft, volgens mij lak op basis van water, waar de E36 het op oliebasis doet.
pi_180146280
En up!
Alle info staat op pagina 1 overigens.
pi_180172251
Up!
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 22:15:39 #33
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_181869204
Door speurwerk van een user is het opgevallen dat deze op een andere naam is gezet dus verkocht.

bedankt voor de TR! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')