abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179921018
registreer om deze reclame te verbergen
Vandaag ben ik 27+5 weken in verwachting van een jochie O+
Ik lees al vanaf het begin zo af en toe mee, en voor schrijven ben ik al helemaal niet consequent genoeg. Hoop dat ik hier toch even een vraag mag stellen :)

Vanaf vanochtend heb ik veel bruine/roestachtige afscheiding, niet eerder gehad. Vk gebeld en zij heeft aangegeven dat dit heel normaal kan zijn, voel de baby ook en voor morgen staat er al een echo gepland, dus voor nu geen paniek. Maar toch, sinds ik zwanger ben, ben ik nog nooit zo onzeker geweest. Heeft een van jullie hier ook last van (gehad) en mij even tot de orde roepen?
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_179921324
Net weer goedgekeurd bij de verloskundige :)
Perfecte bloeddruk en ik was zelfs 2 kilo afgevallen ;) Maar daar maakte ze zich geen zorgen om (perfecte buik, groei voor hoever ze kon voelen).

Moest lachen om mn oudste, hij zei tegen de vk: ben blij dat dit een meisje wordt, jongens zijn zo druk _O-

Alleen nu thuis en buikpijn ;) beetje te snel gefietst denk ik :)

Geen ervaring mee Abfab, maar je hebt precies gedaan wat je moest doen. Als het erger wordt of als je ongeruster wordt, weer bellen :)
pi_179922089
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Vandaag ben ik 27+5 weken in verwachting van een jochie O+
Ik lees al vanaf het begin zo af en toe mee, en voor schrijven ben ik al helemaal niet consequent genoeg. Hoop dat ik hier toch even een vraag mag stellen :)

Vanaf vanochtend heb ik veel bruine/roestachtige afscheiding, niet eerder gehad. Vk gebeld en zij heeft aangegeven dat dit heel normaal kan zijn, voel de baby ook en voor morgen staat er al een echo gepland, dus voor nu geen paniek. Maar toch, sinds ik zwanger ben, ben ik nog nooit zo onzeker geweest. Heeft een van jullie hier ook last van (gehad) en mij even tot de orde roepen?
Herkenbaar, had het ook rond jouw termijn denk ik.
Schrok mij rot maar kan dus gewoon onschuldig zijn. Toen zat ik ook wel even in spanning. Goed dat je de vk hebt gebeld hoor. :)
pi_179922548
AbFab, ik heb ook een paar keer een beetje bloedverlies gehad, later in de zwangerschap. Kwam waarschijnlijk door een geknapt adertje en meer druk door de groeiende baarmoeder. Maar goed dat je gebeld hebt en fijn dat je morgen toch al een check had.

Fijn Loj!
pi_179923685
@ Exode

Moeilijk! Lastig vooral dat KDV 1 niet aan kan geven waar ze tijdelijk heen zullen gaan.. Je neemt toch eigenlijk aan dat daar toch ook al wel plannen voor moeten zijn, dat moet eerst rond zijn voordat ze kunnen gaan slopen.. Geven ze je wel een uiterlijke plaatsingsdatum? KDV 2 klinkt wel met het e.e.a. aan nadelen.. Net kijken wat jullie het zwaarst weegt..

@klaprooss
Haha, moeilijk! Zeker nu in de zomertijd.. Wij zaten die weken nog in de winter, kun je het beter verbergen. :P

@AbFab_Darling
Die onzekerheid klinkt hier ook wel bekend hoor.. Je wil zo graag dat alles goed gaat met je kleintje, dat als er iets 'anders' is dat je je dan toch zorgen gaat maken, ook al is het iets dat dan heel normaal is.

@Loj
Ah, fijn, apk weer gehad. :D

--

Hier is het nu al sinds afgelopen vrijdag weinig aan.. Vriendin kan nu 1-2 uur per dag 'op zijn'. Dus als ze een beetje huishouden probeert te regelen dan is het alweer gebeurt voor die dag.. Maar goed, tijd lijkt wel ineens snel te gaan! 33+4 nu.
pi_179924700
Dank voor jullie reacties. Geruststellend :)
Na mijn bericht hier vond mijn jochie het nodig mij ook even gerust te stellen door een paar ferme trappen te geven O+
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_179924891
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:29 schreef AbFab_Darling het volgende:
Dank voor jullie reacties. Geruststellend :)
Na mijn bericht hier vond mijn jochie het nodig mij ook even gerust te stellen door een paar ferme trappen te geven O+
Hi AbFab,
Ik zag dat je al wat antwoorden had gekregen inmiddels, dus hier spuit 11: ik had hier last van vanaf week 18 tot week 20 (vandaag 21 weken), incl. wat bloedverlies. Kan idd een adertje zijn wat geknapt is. Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je kleine jongen nog goed van zich laat voelen! :)
pi_179939271
Ik geloof dat we de keuze voor KDV gemaakt hebben, degene die dichtbij is en een wachtlijst heeft, wordt het gewoon niet. Ze hebben alleen plek op woensdag en vrijdag, vrijdag is geen optie dan is mijn vrouw vrij (en die staat voor klas en kan niet switchen), woensdag zou kunnen maar dat betekent dat ons zoontje dan ook op woensdag naar de BSO moet.

Wij zouden dat best tijdelijk willen doen en ons in allerlei bochten gaan wringen, maar dat tijdelijk is gissen. Ze kunnen niet aangeven of het 2 maanden of zelfs een jaar gaat duren.

De andere kan wel, misschien een maandje even aanpassen met dagen maar daarna de dagen die we willen. Echter daar kunnen we dus alleen een 52 weken pakket nemen en het is wat om.

Ik denk dat we dus optie 2 doen en ons ook inschrijven bij die andere, als daar dan plek komt, kunnen we kiezen of we switchen of niet.

Voor ons zoontje destijds konden we kiezen, toen trokken ze ons nog net niet naar binnen of we ons alsjeblieft in wilden schrijven dus we hebben ons er een beetje op verkeken nu.
pi_179939278
Loj weer goedgekeurd woohoo *O* Hier volgende week maandag weer op controle. Verwacht niks aparts; maar zal toch eens navragen of er iets te doen is aan die pijnlijke maag/maagzuur -O-

En hoe meer mijn buik aan het groeien is; hoe verliefder mijn vriend naar mij kijkt heb ik het idee _O- O+ Nog meer die een vent hebben die echt helemaal blij/trots is op z'n zwangere vriendin? Ik vind het zo ontzettend schattig en word overspoeld met knuffels, lieve woorden en geaai :D Zodra ik een keertje een baaldag heb vanwege m'n pens; geeft ie tegengas dat ik toch zo mooi ben en krijg er gelijk kriebels van :@ :@

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 21-06-2018 14:00:19 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:44:26 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179939446
Herkenbaar Priem, mijn vent is ook helemaal in de zevende hemel, terwijl ik het zwanger zijn soms ook gewoon stom vind. Dan matchen we niet helemaal, zegmaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exode, dat klinkt als een weloverwogen besluit. Wel vreemd dat ze niet kunnen aangeven hoe lang het gaat duren. Dat konden ze bij ons al precies zeggen voor volgend jaar februari (wat april en mei wordt uiteindelijk).

En jompel voor goedgekeurde Loj *O*
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179939508
Sodeju Tink, dat klinkt enorm heftig zelfs zonder hormonen....

Ja raar he van de wachtlijst, hele verhalen kreeg ik over prioriteiten en populair en inschrijvingen etc etc. Dat wij daar niets mee kunnen, had ze geen boodschap aan.
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:13:21 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179939853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:51 schreef exode het volgende:
Sodeju Tink, dat klinkt enorm heftig zelfs zonder hormonen....

Ja raar he van de wachtlijst, hele verhalen kreeg ik over prioriteiten en populair en inschrijvingen etc etc. Dat wij daar niets mee kunnen, had ze geen boodschap aan.
Hier zeggen ze gewoon: zodra je je aanmeldt, krijg je een plaatsingsaanbod. Daarvoor krijg je een indicatie en sta je op de wachtlijst en daarna garanderen we dat we aan het aanbod kunnen voldoen. En ja, broertjes en zusjes krijgen prioriteit, maar alleen als ze voor een bepaald aantal weken aangemeld zijn. Juist om toestanden te voorkomen.
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179939981
Oh jeetje Tink, dat is inderdaad heftig!

En ik ben blij dat we geen toestand hebben rondom de opvang.. We hebben een heel kleinschalig KDV, dus minimaal formeel gedoe ;)

Werd gisteren in de loop van de dag snipverkouden, dus vanochtend een beetje voor pampus op de bank. Eens zien wat ik vanmiddag nog ga doen.
pi_179940678
IMA, daar lopen wij dus juist tegenaan: het is een kleine opvang in een dorp. Enorm populair blijkbaar en daardoor ramvol. Juist dat informele lopen we tegenaan, er zijn tig prioriteiten die ze niet uit kan leggen. Kortom er gaan mensen voor zonder dat daar regels voor zijn.

Wij hebben ook bij B meerdere organisaties gesproken en nu ook weer, dit is de enige die geen indicatie kan geven. Het ligt aan wie er weggaat bij een groep, wie er op een lijst staat, hoe oud het kind is wat weggaat etc etc etc.

We hebben net officieel besloten dat we ons wel inschrijven en wel zien wanneer we de aan de beurt zijn en of we dan willen switchen. Bij die andere krijgen we dus voorrang en er is niets mis mee, prima KDV, we laten ons meisje er met een gerust hart achter.
Nu nog beslissen of we voor ons zoontje dan ook naar 52 weken pakket gaan of 40 weken houden.
pi_179940925
Goed gekozen Exode, wat bizar joh dat het op zo'n korte tijd zo ontzettend stik druk kan zijn bij een KDV.

Wat een lieve vent heb jij Priem. Ik wordt gewoon keihard uitgelachen als ik weer eens zit te janken bij een serie of zielig iets in een boek. :')

Oh my Tink.... Wat verschrikkelijk :'( Dat arme grietje....

Beterschap IMA... Snot is ontzettend vervelend... Hoop dat je er snel vanaf bent.

Net bij de VK geweest. Glittersticker in the pocket! 15 weken psies vandaag. Ik heb mini zelfs al een paar keer gevoeld. Een verademing na een placenta aan de voorkant!
En een vriendin waar ik tegelijk mee zwanger was (5 weken verschil) is nu ook weer zwanger. (7 weken verschil :D ) Ik heb haar opgestookt en dat bleek nu in een keer raak te zijn. Als ze nu een meisje krijgt kunnen we kleertjes ruilen :p
pi_179943683
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
En hoe meer mijn buik aan het groeien is; hoe verliefder mijn vriend naar mij kijkt heb ik het idee _O- O+ Nog meer die een vent hebben die echt helemaal blij/trots is op z'n zwangere vriendin? Ik vind het zo ontzettend schattig en word overspoeld met knuffels, lieve woorden en geaai :D Zodra ik een keertje een baaldag heb vanwege m'n pens; geeft ie tegengas dat ik toch zo mooi ben en krijg er gelijk kriebels van :@ :@
Herkenbaar! Hij verkondigt ook aan iedereen die het maar wil horen dat hij me zo stralend er uit vindt zien en kan thuis vaak niet van me afblijven qua knuffels, aaien en gewoon even een hand op m’n been etc... O+
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:56:55 #117
220052 Blue_note
The world's greatest
pi_179948111
De tijd lijkt stil te staan als je aan het wachten bent :D
38 weken and counting.

Ik heb als man steeds het scenario in mijn hoofd dat we bijvoorbeeld rustig tv aan het kijken zijn, en zij het opeens gaat uitschreeuwen van de pijn ofzo :@

Normaliter bouwt het zich natuurlijk langzaam op, maar kijk er echt tegenop om haar pijn te zien lijden. -O-
De man die Danny uitdaagde om de mobiele quote functie te maken!
pi_179948721
@Exode

Goed dat jullie nu dan ergens wel maar de knoop doorhakken.. (of inderdaad maar gewoon allebei inschrijven en wel rekening houden met scenario's..) Heb zelf vandaag gebeld en de uren uitgebreid.. Makkelijk straks er alsnog wat af te halen dan het er weer bij op te zetten...

@Priemgirl
Herkenbaar haha, ik vind het ook prachtig. :D Lijk met de dag meer verliefd. :P

@Blue_note
Ook al herkenbaar! Vind het zo naar als ze pijn zou hebben en kan me er nog zo niets bij voorstellen eigenlijk..
pi_179949579
*O* hele mooie 20 weken echo gehad. Nog steeds twee jongens die zich goed hebben laten zien.
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:58:29 #120
220052 Blue_note
The world's greatest
pi_179949806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:24 schreef NicolasJoy het volgende:
@Exode

Goed dat jullie nu dan ergens wel maar de knoop doorhakken.. (of inderdaad maar gewoon allebei inschrijven en wel rekening houden met scenario's..) Heb zelf vandaag gebeld en de uren uitgebreid.. Makkelijk straks er alsnog wat af te halen dan het er weer bij op te zetten...

@Priemgirl
Herkenbaar haha, ik vind het ook prachtig. :D Lijk met de dag meer verliefd. :P

@Blue_note
Ook al herkenbaar! Vind het zo naar als ze pijn zou hebben en kan me er nog zo niets bij voorstellen eigenlijk..
Als ik een vrouw zou zijn zou ik me nu al onder narcose laten brengen als ik wist wat me te wachten stond :P

En ze wilt eigk ook nog eens geen pijnbestrijding :{
De man die Danny uitdaagde om de mobiele quote functie te maken!
pi_179950610
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:52 schreef aapieannie het volgende:
*O* hele mooie 20 weken echo gehad. Nog steeds twee jongens die zich goed hebben laten zien.
*O* *O* Wat fijn, aapie!

Blue_Note, je hebt meer aan vertrouwen in je vrouw en haar lichaam dat ze zonder problemen kan bevallen, dan dat je er een sausje van angst en vrezen over heen giet. Misschien lees ik het verkeerd hoor, maar ik zou het zelf heel onplezierig vinden als mijn man het steeds had over hoe erg hij het voor mij vindt dat ik moet bevallen etc. Ik vind het juist fijn dat hij mij bevestigt in mijn gevoel dat we het kunnen, dat het goed gaat. Ik ken jullie niet natuurlijk, ik hoop dat je vrouw er geen last van heeft in ieder geval.
pi_179950829
Niet heel goed bijgelezen maar een :* voor de eerste onzekere periode.

Hier wel een bevalplan maar deze was gericht op een thuisbevalling. Ik denk dat ik nu toch liever in het ziekenhuis beval.

En ik ben inmiddels afgestudeerd! *O*. Echt fijn, hoeveel rust dat met zich meebrengt.
.
pi_179950880
Dat inderdaad. Ja, je kunt enorm pech hebben en een bevalling krijgen die zonder pijnbestrijding echt niet te doen is.. Maar de kans dat je een enigszins gemiddelde bevalling treft is ook groot en dan doet het ook verrekte pijn, maar het is echt te doen.
  donderdag 21 juni 2018 @ 20:38:22 #124
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_179951060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat inderdaad. Ja, je kunt enorm pech hebben en een bevalling krijgen die zonder pijnbestrijding echt niet te doen is.. Maar de kans dat je een enigszins gemiddelde bevalling treft is ook groot en dan doet het ook verrekte pijn, maar het is echt te doen.
En achteraf ben je 80% van de pijn weer snel vergeten (ik althans). Ik weet eigenlijk niet of mijn man ook 80% is vergeten 😅
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_179951123
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

En achteraf ben je 80% van de pijn weer snel vergeten (ik althans). Ik weet eigenlijk niet of mijn man ook 80% is vergeten 😅
Ja, same here! Toen ze op m'n buik lag was het klaar, en was ik moe maar voldaan en leek de pijn al weer heel ver weg.

Kijk nu al uit naar het 'oh f* ja, dit was het' moment dat ongetwijfeld gaat komen deze keer :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')