abonnement Unibet Coolblue
pi_179956040
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo lekker trekkend aan je geschaafde rosbief ja. Mmmm ;(
Gelukkig kwam de placenta de tweede keer snel. De opperglibberkikker der bonkjes _O_
Haha ja dat gevoel van die placenta die er zo uit flubberflapst. _O-
pi_179956194
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het meest memorabel vond ik de eerste keer poepen na de geboorte van mijn eerste. Dat was stiekem spannender dan de bevalling.
Oh ja, een van de eerste keren poepen zette ik teveel kracht en schoot de hechting los ;( gapend gat in m’n kont.

maar die was ook héél strak gezet en het is op een litteken na helemaal goed gekomen. En de soda badjes waren een fijn rustmomentje voor mezelf in die hectische kraamweek ^O^
pi_179956687
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:58 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Oh ja, een van de eerste keren poepen zette ik teveel kracht en schoot de hechting los ;( gapend gat in m’n kont.
Eh. :'( auw. Jemig, kan dat ook nog? :X

Ik vond die eerste keer moeten poepen ook een ding ja. Het werd trouwens ook wel een beetje een ding omdat de kraam elke dag informeerde naar “of ik al gepoept had?!”. :')

Pijn, ik had een ruggenprik bij W., want ik had geen weeen, maar gewoon 1 aanhoudende W. Pauzes deden we niet aan. :') Dat was geen doen, dus ik was heel blij met die ruggenprik.

Verder zag ik goede echo’s *O* heel fijn.

Met mij wil het niet zo nog. Ik ben veel moe, heb PUPPP (ofzo, ik weet niet hoeveel P’s erin horen), voor de niet-kenners; das een soort van zwangerschapseczeem dat JEUKT en dan dat stomme bekken wat voor geen meter meer wil. Nog 3 weekjes werken (halve dagen) en dan verlof.
pi_179957353
Fijn al die verhalen :X nee hoor, geintje. Tot nu toe lukt het me goed om vooral de eventuele tips/adviezen eruit te halen. En rekening houden met verschillende scenario’s vind ik ook fijn! Ook al zal het waarschijnlijk toch nog weer anders lopen dan dat ik bedacht had. Op dit moment wel het vertrouwen dat mijn lijf/ik het kan. Geen idee waar ik dat op baseer, maar het gevoel hou ik vast 8-)

Ik las over meerdere goede echo’s! *O*

:* voor Silliegirl, weinig is zo erg als jeuk. Heb je er wat voor gekregen of is er niets aan te doen? En dan ook nog last van je bekken.
Vind het nog steeds verbazingwekkend wat er allemaal veranderd in je lijf en waar je last van kan krijgen.

Hier komt toch eindelijk bijna het moment van inrichten van de babykamer dichterbij. Dus ik blijf dingen uitzoeken en bestellen (lamp, vloerkleed, plankjes + dragers, dekentjes, lakentjes ect). Je moet toch wat als je voornamelijk op de bank/bed moet hangen ;)
Vriendlief plaatste al op de opmerking dat verlof best prijzig is :s) maar hij is los gegaan met kleertjes kopen dus ik ga los op de babykamer! Zo leuk om alles uit te zoeken!
En de tegenstelling is grappig: kleertjes zijn heel veel roze en overduidelijk voor een meisje. De babykamer is tot nu toe neutraal. Benieuwd hoe lang het lukt om dat zo te houden...
pi_179959660
Ik herken dat navelstrenggevoel (gelukkig) niet! En plassen en poepen na de bevalling was hier echt een ding ja :')

En die hechtingen, dat je denkt dat je het ergste hebt gehad en dan zit je nog met hechtingen :X maar ik moet zeggen dat ik mij na anderhalve week alweer bijna topfit voelde :P en nu, bijna 3 weken na bevalling, kan ik mij er niks meer bij voorstellen dat ik die eerste week waggelde als een pinguïn en niet lekker kon zitten :+

Takkie, heerlijk he dat verlof! Ik heb toen een hele goede band opgebouwd met de pakketbezorger :+ hij komt nog steeds alles helemaal naar boven brengen (4 hoog zonder lift) en vraagt altijd hoe het gaat met de baby O+
pi_179959799
Oh dat poepen ja _O- Ik kwam ook heel trots melden aan m’n moeder en schoonzusje dat t weer gelukt was, ze keken me een beetje raar aan. 8)7

En volgens mij houden zwangere vrouwen (met name die met verlof :P) de pakketjesindustrie draaiende :')
pi_179960016
Poepen en plassen na de bevalling overkwam me een beetje en was al klaar voor ik er erg in had (wel op het toilet gelukkig :')). Navelstreng was ook lang genoeg hoezee.

En ik was ook zó blij na de bevalling dat het klaar was _O- het 9 maanden lange gevreesde moment en ik had het gewoon gedaan O+
pi_179961086
Mag ik meeroepen als niet barende vrouw?

Ik vond en vind mijn vrouw een stoere vrouw, jeetje wat een respect had ik ervoor! Ik zie nu niet op tegen de pijn van mijn vrouw, wel tegen het hele proces an sich en hoe dat gaat lopen. Natuurlijk wil ik niet dat ze pijn heeft, maar ik wil vooral dat het goed gaat met haar en dat het voor haar voorspoedig verloopt.

Bij B was ik actief betrokken dat wil ik nu ook weer het liefste. We hebben wel een aantal afspraken gemaakt wat ze van mij wilt bij de bevalling. Zoals zorgen dat B 'weg is' na de eerste wee.
pi_179961151
Hehe ja die verhalen zijn altijd euh... tjah.. interessant :+ Ik blijf er eigenlijk nog steeds heel rustig onder. Ga uit van een thuisbevalling (zonder verdoving dus) en ik kijk wel wat/hoe het gebeurt. Hoe dan ook; zal die kleine er uit komen en op wat voor manier dat zal dan blijken lijkt me _O- :D
Het moment van baby op je lijf voelen lijkt me echt enorm magisch dan weer :@ O+

Hier nog een vriend die er ook totaal niet tegen kan als ik pijn heb/moet huilen of wat dan ook.. Dan zou hij de wereld verzetten om dat te kunnen wegnemen en net dat stelt mij heel erg gerust. Dat hij er - hoe dan ook - voor mij is en mij gaat steunen en alles gaat doen zodat het voor mij draagbaar zal zijn :Y Daar hebben we (voorlopig) nog geen afspraken over gemaakt; maar ik merk nu al dat ik heel erg op hem kan leunen en dat zorgt er voor dat ik er wel vertrouwen in heb :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179961260
Ik besefte me pas toen S al een paar maanden oud was dat een bevalling voor de partner best traumatisch kan zijn. Ik zat de hele tijd in m’n eigen bubbel en heb de issues niet bewust meegekregen. Hij zag wel natuurlijk de hartslag van z’n dochter dippen en de hectiek om ons heen tijdens de bevalling. Ik heb zelf echt geen hoofd gezien :')
pi_179962739
Lala ik doe net alsof ik de laatste 2 pagina's niet gelezen heb :').
Ik heb wel een extra lange afspraak aangevraagd met mijn vlos omdat ik toch merk dat ik me (te) druk maak om de bevalling. Ik heb toch te graag controle over dingen denk ik ;)

En ik las nog iets over hele lieve, meelevende mannen O+ Ik mag ook zeker niet klagen over de mijne. Hoewel we gisteren wel even mega ruzie hadden over een geboortekaartje. Oooh wat hadden de hormonen mij in de greep. Boos, huilen. Manlief kwam met de meest LELIJKE kaartjes aan. En ik heb ze allemaal zo subtiel mogelijk afgewezen :D (in hoeverre dat dan subtiel kan hè?)

Maar.. Na even wat puzzelen nu wel twee proefdrukken aangevraagd, gewoon om eens uit te proberen. Nu vraag je je misschien af wie er nu z'n zin heeft gekregen als onze smaak zo ver uit elkaar ligt?

Ik natuurlijk O+ :')
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:57:05 #162
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179963518
Haha Peace :D.
Ik lees al deze verhalen ook maar even half mee. Ook omdat ik druk bezig met wasjes die ik veel eerder had moeten draaien en het huis op te ruimen want... morgen op vakantie O+. Best spannend want ik ben vandaag 28 weken zwanger en ik hoop maar dat alles goed zal gaan. * Helsinki Is altijd wel een beetje nerveus als ze op vakantie gaat.

Hier gisteren een proefdruk van ons kaartje ontvangen. Hij is erg leuk geworden en ik ben heel erg benieuwd naar de reacties. En naar onze baby, want jeetje... het derde trimester alweer *O*.

Iemand trouwens enig idee hoe het volgende zit: op de uitzetlijst van onze kraambureau staat dat ik 2 moltons moet hebben. Maar wij hebben een aerosleep en ik dacht dat je dan geen molton nodig hebt.
pi_179966270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:57 schreef Helsinki het volgende:
Haha Peace :D.
Ik lees al deze verhalen ook maar even half mee. Ook omdat ik druk bezig met wasjes die ik veel eerder had moeten draaien en het huis op te ruimen want... morgen op vakantie O+. Best spannend want ik ben vandaag 28 weken zwanger en ik hoop maar dat alles goed zal gaan. * Helsinki Is altijd wel een beetje nerveus als ze op vakantie gaat.

Hier gisteren een proefdruk van ons kaartje ontvangen. Hij is erg leuk geworden en ik ben heel erg benieuwd naar de reacties. En naar onze baby, want jeetje... het derde trimester alweer *O*.

Iemand trouwens enig idee hoe het volgende zit: op de uitzetlijst van onze kraambureau staat dat ik 2 moltons moet hebben. Maar wij hebben een aerosleep en ik dacht dat je dan geen molton nodig hebt.
Klopt, als je je kindje meteen op een aerosleep laat slapen moet daar geen molton op, maar gewoon die speciale aerosleep hoes.
Overigens wordt hier door de kraamzorg voor de hele kleintjes de aerosleep afgeraden, omdat het in combinatie met kruiken een risico kan zijn (dacht ik). Wij hebben er daarom geen voor de wieg (en dan wel een molton) en pas in het ledikant een aerosleep.
pi_179966279
Volgens mij willen veel kraamzorgorganisaties niet werken met een Aerosleep. Kans is dus groot dat ze die eraf halen en dan heb je dus alsnog die moltons nodig. Even bellen met je kraamzorginstantie?
  vrijdag 22 juni 2018 @ 14:17:28 #165
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179966347
Hier weigert de kraamzorg te werken met aerosleep ivm het risico bij een lekkende kruik. Het water loopt dan niet weg. Even bellen dus!

Mijn uitzet is nu al bijna compleet, alleen nog wat kleine, praktische dingen en een boxkleed enzo. Vind het haast jammer -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179966571
Klopt!

De topper van de aerosleep ging er toen bij mij gewoon af en daarover gewoon een molton en hoeslaken. Maar na een paar weken hoefde de kruik niet meer, dus gewoon weer het aerosleepsysteem gebruikt.

Vraag me af wat de kraamzorg dan zegt als je geen kruiken gebruikt, maar de Sensy. Daar komt geen water aan te pas.
:)
  vrijdag 22 juni 2018 @ 14:32:21 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179966691
Sensy mag ook (liever) niet van de kraamzorg, dus die combi is vast helemaal uit den boze.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 22 juni 2018 @ 14:41:52 #168
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179966905
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:13 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klopt, als je je kindje meteen op een aerosleep laat slapen moet daar geen molton op, maar gewoon die speciale aerosleep hoes.
Overigens wordt hier door de kraamzorg voor de hele kleintjes de aerosleep afgeraden, omdat het in combinatie met kruiken een risico kan zijn (dacht ik). Wij hebben er daarom geen voor de wieg (en dan wel een molton) en pas in het ledikant een aerosleep.
Ja, zo hebben wij het ook :). Hij komt eerst in de Chicco Next2Me te liggen, pas later in het ledikantje.

20 juli hebben we een intakegesprek hier, dan kan ik het anders ook nog even navragen. Ik heb ook een kraampakket van Natalis en dan de uitgebreide variant, maar op de lijst staat dat ik bijvoorbeeld 2 pakken maandverband moet hebben en in het pakket zit er maar eentje. Dat soort dingen :+.
pi_179967236
2 moltons is inderdaad wel handig, voor als nr 1 in de was moet ;-)

En extra maandverband ook, maar dat kun je gewoon bij de supermarkt halen.
pi_179967289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:32 schreef Tink89 het volgende:
Sensy mag ook (liever) niet van de kraamzorg, dus die combi is vast helemaal uit den boze.
Zal wel aan de soort kraamhulp liggen dan? Vriendin van mij gewoon gedaan.
:)
pi_179967581
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:27 schreef Soof-87 het volgende:
Vraag me af wat de kraamzorg dan zegt als je geen kruiken gebruikt, maar de Sensy. Daar komt geen water aan te pas.
Dan zit je nog met het probleem dat de aerosleep zo goed ventileert dat het bedje teveel afkoelt. helemaal met een Zensy die minder lang warm blijft dan een waterkruik.

De zensy is een super ding hoor, veel gebruikt ook tijdens de zwangerschap al. Maar ik was met onze koukleum blij dat ik daarnaast nog een waterkruik had. Vooral snachts, eerst de waterkruik en als die begon af te koelen legden we de zensy erbij. Zo kwamen we de nacht door zonder gedoe met heet water.
pi_179967697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:32 schreef Tink89 het volgende:
Sensy mag ook (liever) niet van de kraamzorg, dus die combi is vast helemaal uit den boze.
Hier hebben ze hem ook liever niet, maar dat had ermee te maken dat je, als je thuis bevalt, alsnog zo’n metalen kruik nodig hebt kennelijk. Ik heb nu metalen kruiken geleend voor bevallen en een Sensy voor daarna. Ik vind dat ding ideaal, zeker in t begin met nachtvoedingen. Ding aan de lader, baby voeden, ding terug in bed, klaar.
pi_179967793
Bij een bevalling gebruiken ze die toch alleen om kleertjes omheen te wikkelen?
pi_179969244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Bij een bevalling gebruiken ze die toch alleen om kleertjes omheen te wikkelen?
Ja joh, de verwarming voldoet ook.
pi_179969307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja joh, de verwarming voldoet ook.
Vloerverwarming hier :+
pi_179969650
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja joh, de verwarming voldoet ook.
Hier moest het perse een metalen kruik zijn.

Maar de verwarming zal ook wel niet aan zijn in augustus, dus he.. :+
pi_179969896
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:17 schreef Tink89 het volgende:
Hier weigert de kraamzorg te werken met aerosleep ivm het risico bij een lekkende kruik. Het water loopt dan niet weg. Even bellen dus!

Mijn uitzet is nu al bijna compleet, alleen nog wat kleine, praktische dingen en een boxkleed enzo. Vind het haast jammer -O-
Je mag wel voor mij shoppen hoor! We hebben alleen nog maar de commode haha!
pi_179970025
Maar anyway spulletjes dus...

Ik ga maar eens een lijst maken en dan afstrepen wat we al hebben en nog moeten. Van kleuter hebben we nog wel wat neutrale kleertjes liggen en we krijgen ook al een en ander van de mensen om ons heen dus daar geen zorgen over.

Kruiken moeten we nog aanschaffen x4 want van kleuter niks meer liggen.
Verder moeten er dus nog twee bedjes komen, een kinderwagen, twee maxi cosi's, box, babyfoon, en euuuh heel veel hydrofiele doeken haha!
Thermometers hebben we al gekocht omdat we er toevallig tegen aan liepen.

Vind het maar lastig wat ik dus nog moet aanschaffen.
pi_179971862
Oh ja bevallingsherinneringen! Die helse pijn van die weeën, dat hoofdje dat staat (auwtsj), dat moment dat je kind eruit is en idd alle pijn *poef* weg is, de placenta die er daarna nog geflubberd komt (en de navelstreng eruit dat voelt als een soort geribbelde tuinslang ofzo :?), maar dan die prikken en hechtigen down under die verrekte zeer doen (dat zegt ook niemand van tevoren :{w pf). En bedankt voor de reminder SQ van de eerste keer plassen en poepen, idd ook een dingetje wel :7. Oh en het zo ontzettend KOUD hebben daarna, vond ik ook wel apart. Tijdens de zwangerschap nooit koud maar zodra de baby eruit was instant koud hebben.

We hebben vandaag een minder mooi weer dagje hier in Italië maar stiekem vind ik dat niet erg want 29w zwanger, peuter en 32C+ is een best vermoeiende combi. Gelukkig slaapt peuter ‘s middags nog en deze mama dus ook vaak. Rustig aan :Y).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_179975528
Bevallen, Jongens ik hou er van O+. Het klink misschien wat vreemd maar enkel de weenstorm bij de eerste vond ik niet lekker net als de overgang van eeuwig puffen naar overgeven aan de persdrang maar verder ik draai mijn hand er niet voor om. Ik ben dan wel gezegend met 2 redelijk soepel lopende baringen maar ja, ik kijk echt uit naar nr 3.

Vandaag hadden we een extra echo vanwege alle miskramen. Precies 2 weken geleden hadden we de eerste echo. Kindje was precies 2 weken gegroeid, nu 8+3 weken. We zagen het zelfs al een beetje bewegen O+. Mijn ouders na de echo ingelicht en ze waren positief verrast! Zeker na het verhaal van de 3 miskramen hiervoor. Over 2,5 week de termijnecho.
♥ J & S
pi_179975690
Oh, dat is heerlijk nieuws Klap! *O*
pi_179975810
Oh klap wat ontzettend fijn!!
pi_179975842
Ja! Ik ben zo blij O+

En mijn grote vroeg wel of S. dan niet weg moest. Ik vertelde dat S. gewoon bij ons zou blijven. Hij reageerde toen zo blij verrast "HEBBEN WE DAN STRAKS 2 BABY'S :o O+ ?!"
Zijn zusje blijft de eeuwige baby :')
♥ J & S
pi_179975904
Klap, wat fijn! O+ *O*
pi_179976046
Ahw wat schattig van je oudste O+ hoe oud is S.? :D

En superfijn dat de echo goed was!
pi_179976059
Gefeliciteerd klaprooss *O* Je klinkt ook vol vertrouwen, het voelt goed denk ik?
  vrijdag 22 juni 2018 @ 21:20:33 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_179976239
Ohh Klap, zo blij! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_179976359
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 21:12 schreef Aure het volgende:
Ahw wat schattig van je oudste O+ hoe oud is S.? :D

En superfijn dat de echo goed was!
Begin okt wordt ze 2 :).

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 21:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd klaprooss *O* Je klinkt ook vol vertrouwen, het voelt goed denk ik?
Ik voel me inderdaad zeker van deze zwangerschap, nu terugkijkend waren de miskraam zwangerschappen qua gevoel lang niet zo zeker als dat ik toen dacht. Deze zwangerschap voelt net als bij J en S, dat geeft wel veel vertrouwen!

O+ thnx all!
♥ J & S
pi_179976451
Super, klaprooss!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 21:33:02 #190
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_179976582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 21:06 schreef klaprooss het volgende:
Ja! Ik ben zo blij O+

En mijn grote vroeg wel of S. dan niet weg moest. Ik vertelde dat S. gewoon bij ons zou blijven. Hij reageerde toen zo blij verrast "HEBBEN WE DAN STRAKS 2 BABY'S :o O+ ?!"
Zijn zusje blijft de eeuwige baby :')
Hehe, wat schattig :') O+

Gefeliciteerd! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_179977109
Yeah Klap! Gefeliciteerd! *O* en wat fijn dat je jezelf er nu ook zekerder bij/van voelt!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 22:05:19 #192
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_179977383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 21:06 schreef klaprooss het volgende:
Ja! Ik ben zo blij O+

En mijn grote vroeg wel of S. dan niet weg moest. Ik vertelde dat S. gewoon bij ons zou blijven. Hij reageerde toen zo blij verrast "HEBBEN WE DAN STRAKS 2 BABY'S :o O+ ?!"
Zijn zusje blijft de eeuwige baby :')
Jeeeeeeej klap wat fijn!! O+ O+

Senn vroeg ook of we Luus gewoon konden houden :')
pi_179977622
Jeeee Klap O+

Ow zei trouwens juist dat nog een kind erbij niet nodig was, dam werd het zo druk _O-
pi_179996451
Een indalende baby met 31 weken, kan dat? Ik heb al de hele dag krampjes en harde buiken (vooral als ik sta of loop), en het enige dat ik kan bedenken is dat het door het indalen komt. :?
  zaterdag 23 juni 2018 @ 20:16:34 #195
342418 VKV
Plausibel
pi_179996681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:09 schreef silliegirl het volgende:
Een indalende baby met 31 weken, kan dat? Ik heb al de hele dag krampjes en harde buiken (vooral als ik sta of loop), en het enige dat ik kan bedenken is dat het door het indalen komt. :?
Ik heb gelezen dat het vanaf 30 weken kan, maar hoe het voelt weet ik nog niet.
pi_179996786
Ja hoor dat kan! Mijnes was ook al vroeg ingedaald. En ik had daar ook wat last van inderdaad.
pi_179996911
Denk dat het wel kan inderdaad. Er zit ook een groeispurt in die periode volgens mij. Of blaasontsteking?
pi_179999014
Silliegirl; dat kan heel goed. Ik had precies hetzelfde rond die tijd. Kreeg, met name vanwege de harde buiken, het advies om het rustiger aan te doen. En moest voor de zekerheid m’n urine laten controleren en op een blaasontsteking. mocht je je zorgen maken bel dan vooral even je verloskundige.

Vandaag is bij ons de de babykamer afgeverfd en behangen! *O* en op dit moment zijn vriend en schoonvader begonnen met de vloer! Helemaal blij! Ook in onze slaapkamer zit op de eerste muren verf. Dus hopelijk eind deze week ook een start met de vloer.
Vandaag precies 35 weken zwanger en we lijken zowaar de deadline van 37 weken te gaan halen qua klussen! _O_
  zaterdag 23 juni 2018 @ 22:32:55 #199
221912 minilot
Nancy boy
pi_180001152
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:09 schreef silliegirl het volgende:
Een indalende baby met 31 weken, kan dat? Ik heb al de hele dag krampjes en harde buiken (vooral als ik sta of loop), en het enige dat ik kan bedenken is dat het door het indalen komt. :?
Yeps! Mijnes daalde ook ongeveer rond die tijd in. Bleef vervolgens nog lekker zitten tot eenenveertig-en-halve week. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180001533
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Yeps! Mijnes daalde ook ongeveer rond die tijd in. Bleef vervolgens nog lekker zitten tot eenenveertig-en-halve week. :+
Ik vind het ook een prima plan als ze nog even blijft zitten, maar tot 41,5 hoeft dan weer niet perse :+ .

Nee, mijn zoontje lag met 28 weken ingedaald, maar daar heb ik toen niks van gevoeld (behalve dan dat ik meer lucht kreeg :+ ) en dit kramperige ken ik allemaal niet. Maarja, Ik heb mijn eerste zwangerschap misschien is 20x harde buiken gehad, nu heb ik er gerust 20 per dag. Toch gek dat dat zoveel kan verschillen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')