Die cola check duurt maximaal 3 minuten. Je ziet toch in 1 oogopslag of het tien of meer is? Eigenlijk altijd tien of meer zowat!quote:Op zondag 17 juni 2018 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de foto's maken, die kun je altijd nog wel onopgemerkt doen, doe ik bij babymelk ook altijd als er een vakkenvuller staat. Het gaat specifiek bij de cola opdracht om de voorraad tellen. Dan ben je echt wel even bezig bij dat schap. Ik heb geen zin om dan uitleg te geven als de vakkenvuller erom vraagt.
Dat doe ik dus ook altijd En telefoon in de hand, alsof ik iets aan het opzoeken ben of iemand aan het appen ben, terwijl ik de antwoorden in de app zet.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:11 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik doe meestal gewoon alsof ik niet weet wat ik moet pakken. Alsof ik een enorme twijfelkont ben
Misschien ben ik iets bekender met cola flessen haha. Ze keuren het toch niet af, ze hebben de informatie hard nodig.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:29 schreef loezzzje het volgende:
^nou bij mij duurt hij wel iets langer dan 3 minuten. de gewone cola flessen zie ik zo staan maar de rest zie ik niet direct in een oogopslag en wil niet de opdracht afraffelen voordat hij afgekeurd wordt omdat ik iets gemist heb.
[..]
Dat doe ik dus ook altijd En telefoon in de hand, alsof ik iets aan het opzoeken ben of iemand aan het appen ben, terwijl ik de antwoorden in de app zet.
Nope, mijne was 4 min te laat en dus afgekeurd, kut wifiquote:Op zondag 17 juni 2018 20:31 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets bekender met cola flessen haha. Ze keuren het toch niet af, ze hebben de informatie hard nodig.
zuur!quote:Op zondag 17 juni 2018 21:07 schreef b-engel het volgende:
[..]
Nope, mijne was 4 min te laat en dus afgekeurd, kut wifi
De laatste keer dat ik hem deed was idd een jaar geleden dus ik moest weer ff kijken wat ik ook weer precies moest doen Een 2de/3de keer etc. zal zeker sneller gaan omdat je dan weet wat je moet doen/tellen. Maar dat is eigenlijk bij elke check wel. Die appelmoes check had ik de 2de x ook veel sneller gedaan dan de 1ste x.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:31 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets bekender met cola flessen haha. Ze keuren het toch niet af, ze hebben de informatie hard nodig.
Dat is logisch. De wil informatie beginnende bij x tijd en x eindtijd.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:07 schreef b-engel het volgende:
[..]
Nope, mijne was 4 min te laat en dus afgekeurd, kut wifi
Die appelmoes check vond ik raar. Liep met een maatje in de ah, ik zeg. Joh even een appelmoes check. Hij zegt is goed. Minuut later sta ik weer naast m. Hij zegt, geannuleerd? Nee.. Drie foto's voorkant en achterkant... 2,50 😂 😂quote:Op zondag 17 juni 2018 23:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem deed was idd een jaar geleden dus ik moest weer ff kijken wat ik ook weer precies moest doen Een 2de/3de keer etc. zal zeker sneller gaan omdat je dan weet wat je moet doen/tellen. Maar dat is eigenlijk bij elke check wel. Die appelmoes check had ik de 2de x ook veel sneller gedaan dan de 1ste x.
Ja natuurlijk is dat de opdrachtgever haha 😂 😂. Willen vast weten hoeveel facings ze hebben ten opzichte van de andere merken en of huismerken.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:04 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik denken checken of het echt het goede product is met de juiste inhoud (gram/ml) dat je hebt bekeken.
Ik vermoed zeer sterk dat Servero weer de opdrachtgever is.
Wat lekker zeg! Heelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:15 schreef Spaardertje het volgende:
Ik heb net nog een appelmoes check gedaan. 7,50 euro katsjinggg
Er zijn bij mij 3 distributie shifts nagekeken. Ik heb ook nog normale shifts openstaan van 4 dagen geleden. Ik zou het echt bizar vinden als die vandaag niet worden nagekeken.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Al mijn opdrachten zijn eindelijk nagekeken. Nu alleen nog 4 shifts. Die zullen wel nog langer duren. Heb ik vrijdagavond gedaan...
Lekker laten oplopen en insturen zou ik zeggen! :-)quote:Op maandag 18 juni 2018 16:46 schreef b-engel het volgende:
De ijsjeschecks zijn weer terug. Ook op locaties die niet bestaan en allang doorgegeven zijn. Worden wij geacht dit bij iedere check apart door te geven of is dat gewoon hun werk?
Dat snap ik. Maar waarom al die extra foto's van de voor en achterkant?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:02 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat de opdrachtgever haha 😂 😂. Willen vast weten hoeveel facings ze hebben ten opzichte van de andere merken en of huismerken.
Mijne zijn nog steeds niet nagekeken. Maar zie dat wel eens vaker ja, ik zie die ene fles die je hier aangeeft niet staan. Je moet hem even naar voren halen. Ja dag, dat is toch niet mijn taak?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...quote:Op maandag 18 juni 2018 22:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.
Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
Ik heb gewoon van elke soort 1 vooraan gezet, ga toch niet het hele schap spiegelen...quote:Op maandag 18 juni 2018 22:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.
Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
nee tuurlijk niet. je zou wel gek zijn. dan mag je wel wat meer betaald worden als dat zou moetenquote:Op maandag 18 juni 2018 22:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van elke soort 1 vooraan gezet, ga toch niet het hele schap spiegelen...
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:45 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar waarom al die extra foto's van de voor en achterkant?
quote:Op maandag 18 juni 2018 09:04 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik denk checken of het echt het goede product is met de juiste inhoud (gram/ml) dat je hebt bekeken.
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
quote:Op maandag 18 juni 2018 22:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.
ik vermoed dat wat loezzzje beschreef NIET de opdracht is die jij bedoelt.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
ze hadden er wel in mogen zetten dat de icetea vaak op 2 plekken voorkomt: bij de dranken zonder prik en bij de dranken met prik.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.
Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
toch niet afgekeurd?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:06 schreef Smartroam het volgende:
Dekamarkt koffie check...
Niet gekoelde koffie op de foto..
Foto gemaakt..
Sorry we zoeken gekoelde..
Stuur ze maar een e-mail, ik had ze net aan de lijn (over iets anders..... En ik heb ze obv jouw verhaal ook aangesproken op hun mentaliteit), ze weten dat je klacht eraan komtquote:
Had al geklaagd hoor 😂. Laat me niet zo bespelen. Ze doen nu moeilijk om 50 cent.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:22 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Stuur ze maar een e-mail, ik had ze net aan de lijn (over iets anders..... En ik heb ze obv jouw verhaal ook aangesproken op hun mentaliteit), ze weten dat je klacht eraan komt
Ahaha, dan bel je toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef b-engel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend via de app, via Rosan (Slack en mail). Wordt gewoon genegeerd.
Er was een locatie die ze met huisnummer 0 hadden aangeduid, later hebben ze dit veranderd naar 1 (toen had ik hem al gedaan), maar 'ik had maar moeten googlen, want dan had ik gezien dat het ergens anders was'.
Nu al 2 maanden terug ofzo, gaat niet om een wereldbedrag, maar is zo irritant
Feestkabouter, ik denk dat je wel moet beseffen dat je voor een bedrijf werkt en niet veel hebt in te brengen. Zeuren heeft niet zoveel zin. Ze nemen zulk soort dingen mee voor de volgende keer, en vanuit die optiek verbeteren ze de dienstverlening voor alle partijen. Ze zijn er echt niet bij gebaat troep af te sturen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf!
Nou dan weet ik wat me te wachten staat... Daar heb ik ook weinig zin in dan...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf!
snap ik en heb je gelijk in.......... al heb ik bij beide bedrijven mijn twijfels qua het meenemen van een hoop punten voor een volgende keer, gezien het aantal keer dat we sommige klachten al aan het herhalen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:15 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Feestkabouter, ik denk dat je wel moet beseffen dat je voor een bedrijf werkt en niet veel hebt in te brengen. Zeuren heeft niet zoveel zin. Ze nemen zulk soort dingen mee voor de volgende keer, en vanuit die optiek verbeteren ze de dienstverlening voor alle partijen. Ze zijn er echt niet bij gebaat troep af te sturen.
Toch denk ik dat je wel zal moeten meebuigen. Gezien de zin in de opdracht 'de opdracht zal niet meer waard worden' denk ik dat ze misschien wel verlies maken op deze opdracht. Misschien puur portfolio werk! Ik zou wat losser worden kabouter.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
snap ik en heb je gelijk in.......... al heb ik bij beide bedrijven mijn twijfels qua het meenemen van een hoop punten voor een volgende keer, gezien het aantal keer dat we sommige klachten al aan het herhalen zijn.
maar een andere kant van het verhaal is: we hoeven toch niet altijd maar als een stuk bamboe mee te buigen met wat er aan de andere kant misgaat? ik heb ook mijn grenzen.
we hebben samen een probleem, zij erkennen dat het probleem aan hun kant is veroorzaakt, maar de oplossing voor het probleem moet volledig van mijn kant komen, enige hulp om mij daarbij te motiveren (kleine extra vergoeding of wat anders) komt er niet.
en dan zeg ik dus: ja hallo ik ben gekke Henkie niet! stik er lekker in!
zo werkt het natuurlijk niet in een bedrijf.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:55 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je wel zal moeten meebuigen. Gezien de zin in de opdracht 'de opdracht zal niet meer waard worden' denk ik dat ze misschien wel verlies maken op deze opdracht. Misschien puur portfolio werk! Ik zou wat losser worden kabouter.
Hoeveel leveren die pro opdrachten op?quote:
11,50 inclusief het pakket zelf halen 😂.quote:
Ik zeg ook zeker niet dat Roamler en SS de enige bedrijven zijn waar het zo gaat..... Ik zeg alleen dat je het niet hoeft te accepteren. Er zijn namelijk ook veel bedrijven waar de mentaliteit veel beter is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:38 schreef Smartroam het volgende:
[..]
11,50 inclusief het pakket zelf halen 😂.
Kabouter, ik begrijp wat je zegt. Toch zie je de wereld te rooskleurig. Ik heb meerdere werkgevers gehad waar dit gedrag geheel normaal wordt bevonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |