abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:56:01 #1
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_179794869



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
- Smartroam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  donderdag 14 juni 2018 @ 23:04:44 #2
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_179795126
Heb nogmaals even gekeken bij AQ... maar er staan bij mij geen hotelbezoeken in.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_179795175
haha grappig, ik heb in een hotel in Gorinchem gewerkt :P

quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:37 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je kunt het ook even vragen op de chat in de app. Ik tel dat pak luiers dan mee als 1 facing.
Ja zat ik ook aan te denken maar die hadden waarschijnlijk pas vanochtend gereageerd en ik was gisteravond met die shift bezig dus daar had ik dan ook niet veel aan.
pi_179796329
@majo, het zijn indirecte uren, research. Lijkt me eigenlijk logisch! Als je opdrachten binnen krijgt via de mail dan check je als zzpr toch ook de hele dag je mail?
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 08:53:12 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_179798579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:18 schreef Smartroam het volgende:
@majo, het zijn indirecte uren, research. Lijkt me eigenlijk logisch! Als je opdrachten binnen krijgt via de mail dan check je als zzpr toch ook de hele dag je mail?
Zoals ik al eerder zei, ik vind dit geen ondernemerschap. Als zzp'er doe je aan acquisitie waarbij je proactief op zoek gaat naar werk. Dat is echt niet alleen je inbox checken :')

Hierbij accepteer je opdrachten die al aangeboden worden. Ik vind zelfs dat er sprake is van een gezagsverhouding, zij kunnen het namelijk afkeuren. Maar die discussie heb ik ook al eens met Feestkabouter gehad en die was het ook niet met me eens.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_179798842
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, ik vind dit geen ondernemerschap. Als zzp'er doe je aan acquisitie waarbij je proactief op zoek gaat naar werk. Dat is echt niet alleen je inbox checken :')

Hierbij accepteer je opdrachten die al aangeboden worden. Ik vind zelfs dat er sprake is van een gezagsverhouding, zij kunnen het namelijk afkeuren. Maar die discussie heb ik ook al eens met Feestkabouter gehad en die was het ook niet met me eens.
Ik vind dat we eigenlijk in dienst zijn, er is op geen enkele wijze inbreng mogelijk. Ben ik totaal met je eens! :-)
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:17:48 #7
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179802203
Op de FB pagina van SS doen ze een oproep voor de winkel van de maand-verkiezing. En wat staat er op de foto? Een RB presentatie van Roamler!
pi_179802517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:17 schreef b-engel het volgende:
Op de FB pagina van SS doen ze een oproep voor de winkel van de maand-verkiezing. En wat staat er op de foto? Een RB presentatie van Roamler!
Leuk he.hahahaha
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 15:01:03 #9
21636 Feestkabouter
pi_179804032
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, ik vind dit geen ondernemerschap. Als zzp'er doe je aan acquisitie waarbij je proactief op zoek gaat naar werk. Dat is echt niet alleen je inbox checken :')

Hierbij accepteer je opdrachten die al aangeboden worden. Ik vind zelfs dat er sprake is van een gezagsverhouding, zij kunnen het namelijk afkeuren. Maar die discussie heb ik ook al eens met Feestkabouter gehad en die was het ook niet met me eens.
er is vraag en er is aanbod. het feit dat de opdrachten zo in je schoot worden geworpen is geen belemmering om het als ondernemerschap te zien. mooi toch als je niks aan acquisitie hoeft te doen? ik ken zat ondernemers/ZZP-ers in de IT die veel meer klussen krijgen aangeboden dan ze kunnen aannemen!
het feit dat het vaak zo gaat als je beschrijft betekent niet dat het ook een vereiste is dat het zo gaat.

waar je wel voor moet uitkijken is dat je genoeg opdrachtgevers/klanten hebt...... maar met SS, MV, Roamler en andere partijen zou dat moeten lukken. de essentie van ondernemerschap is dat je een bepaald risico neemt, en dat is hier van toepassing: je bent geheel afhankelijk van de aangeboden opdrachten en de concurrentie die je hebt! zul je erin slagen om voldoende interessante opdrachten te doen?
en zul je erin slagen om die goed genoeg te doen?
je neemt het risico dat je bij een fout niks krijgt.

bij Roamler Tech werken ze met mensen die (bijna) per definitie ZZP-er zijn, maar dan worden de opdrachten waarschijnlijk ook door Roamler in de app (of een andere app misschien) gepresenteerd. en daar is niks mis mee.

een gezagsverhouding is toch echt wat anders. het feit dat heel veel eisen/wensen/instructie al zijn opgenomen in de opdracht maakt niet dat er gezag is, ze zijn gewoon onderdeel van de aangeboden klus. je hebt een vrije keuze qua tijd en qua wel of niet doen.
hoe het op een bepaalde manier voelt voor jou of anderen, staat los van hoe het regeltechnisch werkt.
en ik weet uit ervaring dat Roamler erg zijn best doet om juist enige indruk van gezagsverhouding (zoals het in de regels staat dan, niet zoals jij het voelt) te voorkomen.
het feit dat Roamler een opdracht kan afkeuren maakt het nog geen gezagsverhouding.
ondernemers kunnen met elkaar gewoon no-cure-no-pay klussen afspreken.
oftewel: we betalen alleen als de klus volledig netjes volgens afspraak is uitgevoerd, anders niet. en eigenlijk is dit juist meer een aanwijzing dat het GEEN gezagsverhouding is dan een aanwijzing dat het er wel een zou zijn.

een ander lastig ding is echter de administratie.
BTW?
facturen?
pi_179804457
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Die heb ik al gelezen ja maar daar kon ik niet echt uit opmaken of die op hun zij op meegeteld moeten worden. Weet je wel. Dan staan er 3 recht en 1 pak luiers staan dan op de zijkant. Moet die dan meegeteld worden of niet? Ik ben nie gek, dadelijk doe ik het verkeerd, al da werk voor niks geweest :P

Ohja cola checks weet ik nog wel, hopelijk lopen ze idd op en kunnen we eind vd middag cashen!
Tot hoever kunnen die opdrachten oplopen :P? Ze zijn nu ¤3 bij mij in de buurt.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 15:43:36 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_179804867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

er is vraag en er is aanbod. het feit dat de opdrachten zo in je schoot worden geworpen is geen belemmering om het als ondernemerschap te zien. mooi toch als je niks aan acquisitie hoeft te doen? ik ken zat ondernemers/ZZP-ers in de IT die veel meer klussen krijgen aangeboden dan ze kunnen aannemen!
het feit dat het vaak zo gaat als je beschrijft betekent niet dat het ook een vereiste is dat het zo gaat.

waar je wel voor moet uitkijken is dat je genoeg opdrachtgevers/klanten hebt...... maar met SS, MV, Roamler en andere partijen zou dat moeten lukken. de essentie van ondernemerschap is dat je een bepaald risico neemt, en dat is hier van toepassing: je bent geheel afhankelijk van de aangeboden opdrachten en de concurrentie die je hebt! zul je erin slagen om voldoende interessante opdrachten te doen?
en zul je erin slagen om die goed genoeg te doen?
je neemt het risico dat je bij een fout niks krijgt.

bij Roamler Tech werken ze met mensen die (bijna) per definitie ZZP-er zijn, maar dan worden de opdrachten waarschijnlijk ook door Roamler in de app (of een andere app misschien) gepresenteerd. en daar is niks mis mee.

een gezagsverhouding is toch echt wat anders. het feit dat heel veel eisen/wensen/instructie al zijn opgenomen in de opdracht maakt niet dat er gezag is, ze zijn gewoon onderdeel van de aangeboden klus. je hebt een vrije keuze qua tijd en qua wel of niet doen.
hoe het op een bepaalde manier voelt voor jou of anderen, staat los van hoe het regeltechnisch werkt.
en ik weet uit ervaring dat Roamler erg zijn best doet om juist enige indruk van gezagsverhouding (zoals het in de regels staat dan, niet zoals jij het voelt) te voorkomen.
het feit dat Roamler een opdracht kan afkeuren maakt het nog geen gezagsverhouding.
ondernemers kunnen met elkaar gewoon no-cure-no-pay klussen afspreken.
oftewel: we betalen alleen als de klus volledig netjes volgens afspraak is uitgevoerd, anders niet. en eigenlijk is dit juist meer een aanwijzing dat het GEEN gezagsverhouding is dan een aanwijzing dat het er wel een zou zijn.

een ander lastig ding is echter de administratie.
BTW?
facturen?
Daarin verschillen wij van mening. Als je kijkt naar de definitie van gezagsverhouding volgens het arbeidsrecht voldoe je bij roamler al aan 2 van de 3 definities: zij bepalen de aard van de werkzaamheden en houden hier toezicht op. Alleen het derde criterium wijkt af, want iedereen kan de opdracht doen en is dus niet gebonden aan 1 persoon.

De crux zit hem precies in het laatste wat jij zegt: als ondernemer zou je moeten factureren aan de opdrachtgever en btw moeten afdragen, en dat is nou juist wat er niet gebeurd.

Ik vind dat er eigenlijk sprake is van een verkapt dienstverband. Roamler werkt precies in de mazen van de wet maar dat betekent nog niet dat het helemaal gaat zoals het hoort. Het is dat niet aan het derde criterium wordt voldaan maar anders was er echt wel sprake geweest van een volledige gezagsverhouding.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_179807679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:24 schreef F0xy het volgende:

[..]

Tot hoever kunnen die opdrachten oplopen :P? Ze zijn nu ¤3 bij mij in de buurt.
Vorig jaar waren ze opgelopen van 7,50 tot 12,50. Ik vond het nou idd een beetje magertjes. De hoogste waren 4 euro.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 juni 2018 @ 19:38:07 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_179809415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze opgelopen van 7,50 tot 12,50. Ik vond het nou idd een beetje magertjes. De hoogste waren 4 euro.
tegenwoordig gaan mensen zelfs voor de lange opdrachten voor een euro.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_179809938
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze opgelopen van 7,50 tot 12,50. Ik vond het nou idd een beetje magertjes. De hoogste waren 4 euro.
Yep en helaas hebben al veel Roamlers de opdracht al weer uitgevoerd voor 4. Kans dat ze morgen nog flink ophalen is klein denk ik. Vorig jaar waren ze zelfs 20 euro...
pi_179811600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:56 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Yep en helaas hebben al veel Roamlers de opdracht al weer uitgevoerd voor 4. Kans dat ze morgen nog flink ophalen is klein denk ik. Vorig jaar waren ze zelfs 20 euro...
Daarom was ik blij dat ik ze weer zag. Minder blij met dat ze nu niet zijn opgelopen.
pi_179811712
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daarom was ik blij dat ik ze weer zag. Minder blij met dat ze nu niet zijn opgelopen.
Zag dat de checks morgen voor 7,50 in de app komen, maar helaas maar bij een paar supermarkten.
pi_179811755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze opgelopen van 7,50 tot 12,50. Ik vond het nou idd een beetje magertjes. De hoogste waren 4 euro.
Ja idd. Ik zag de opdrachten omhoog gaan naar 4, maar wilde nog even wachten. Helaas had toen iemand anders ze al geaccepteerd... :')
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_179811795
En de jumbo cola- en waterchecks van Jumbo waren heel snel weg. jammer want die lopen normaal ook wel lekker op.
pi_179811883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Zag dat de checks morgen voor 7,50 in de app komen, maar helaas maar bij een paar supermarkten.
Hier alleen bij de Spar. Echt onmogelijk, die winkel is ongeveer net zo groot als mijn woonkamer.
pi_179813319
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:56 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Yep en helaas hebben al veel Roamlers de opdracht al weer uitgevoerd voor 4. Kans dat ze morgen nog flink ophalen is klein denk ik. Vorig jaar waren ze zelfs 20 euro...
Goed toch. Samen allemaal centjes.
pi_179813395
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Goed toch. Samen allemaal centjes.
Ik doe liever een opdracht voor bijv. 10 euro i.p.v. 4 euro :P Er komen veel te veel Roamlers bij, waardoor je nu een stuk minder kan verdienen dan een jaar geleden.
pi_179813810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:56 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik doe liever een opdracht voor bijv. 10 euro i.p.v. 4 euro :P Er komen veel te veel Roamlers bij, waardoor je nu een stuk minder kan verdienen dan een jaar geleden.
Zal maar tijdelijk zijn.. Doe dit welk al jaren... Soms is het iets drukker opeens.
pi_179815080
Dit is niet tijdelijk hoor. 2 jaar geleden verdiende ik echt super goed aan roamler. De laatste 2 jaren is dit sterk afgenomen. Je zult nog wel kunnen verdienen maar dan moet je een hoop meer werk doen. Vorig jaar heb ik een ijsjes check gedaan in een heleboel jumbo's, deze was eerst 2 euro maar heb ik uiteindelijk voor 7,50 per stuk gedaan. Nu lopen de opdrachten niet zo snel meer op.
pi_179816228
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:00 schreef loezzzje het volgende:
Dit is niet tijdelijk hoor. 2 jaar geleden verdiende ik echt super goed aan roamler. De laatste 2 jaren is dit sterk afgenomen. Je zult nog wel kunnen verdienen maar dan moet je een hoop meer werk doen. Vorig jaar heb ik een ijsjes check gedaan in een heleboel jumbo's, deze was eerst 2 euro maar heb ik uiteindelijk voor 7,50 per stuk gedaan. Nu lopen de opdrachten niet zo snel meer op.
Ja naja, ik doe er ook aan mee. Kruidvat check met 10 voorraadchecks, vijf foto's, twee actie plekken.. Voor 2,50 😂. En toch doe ik ze..

Of een etos check bij smartspotter voor 1,40 na belasting..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2018 23:46:34 ]
pi_179820493
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ja naja, ik doe er ook aan mee. Kruidvat check met 10 voorraadchecks, vijf foto's, twee actie plekken.. Voor 2,50 😂. En toch doe ik ze..

Of een etos check bij smartspotter voor 1,40 na belasting..
En laatst was die kruidvat check 12,50. Waarom wacht je dan niet even tot ze wat oplopen? Veel leuker toch?
pi_179820823
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:21 schreef Miek95 het volgende:

[..]

En laatst was die kruidvat check 12,50. Waarom wacht je dan niet even tot ze wat oplopen? Veel leuker toch?
Sorry, ik doel op de wasmiddelen check. De kruidvat check deed ik rond de 10 euro. Weet namelijk dat de andere Roamlers hierzo vanaf dat bedrag de moeite gaan doen :-). Heb onder de tien euro bijna altijd het alleenrecht hierzo 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2018 10:04:29 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 11:44:13 #27
21636 Feestkabouter
pi_179822040
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:43 schreef MaJo het volgende:

Alleen het derde criterium wijkt af, want iedereen kan de opdracht doen en is dus niet gebonden aan 1 persoon.
dus eigenlijk zijn we het wel eens: het voldoet niet aan de criteria, dus het is geen dienstverband :)

quote:
Ik vind dat er eigenlijk sprake is van een verkapt dienstverband. Roamler werkt precies in de mazen van de wet maar dat betekent nog niet dat het helemaal gaat zoals het hoort.
ik heb daar eens een gesprek over gehad met Roamler, zij zien het zo (en ik ben het daar wel mee eens): microtaken (zoals zij het toen noemden geloof ik) uitbesteden is iets nieuws, een nieuwe aanpak, die hoort bij de mogelijkheden van deze tijd. en dat schuurt altijd met de regelgeving: die is hier simpelweg niet op ingesteld. het is ontdekken. dat impliceert vaak dat het overkomt als 'in de mazen' van de wet. je hoort tegenwoordig regelmatig dat allerlei wetten (deze week de postwet) vanwege de ontwikkelingen in een nieuw daglicht staan en daarom worden herzien/geupdate/opgefrist.

maar dan nogmaals over de eerste 2 criteria: als je als aannemer een onderaannemer inhuurt om een vloer te storten, dan controleer je later ook of die vloer geen bobbels heeft. een controle achteraf hoort er dus altijd bij als je een partij inhuurt. echter: een controle achteraf of het resultaat naar behoren is, is wat anders dan toezicht houden op het werk. Roamler heeft geen idee hoe ik de gesprekken voer met teamleiders/winkelmanagers.
ander aspect, en dat is bij een microtaak waarschijnlijk bijna per definitie het geval: het gaat om een dermate specifiek iets, dat er (of je nou in dienstverband de taak uitvoert of als ZZP-er) gewoon geen andere mogelijkheden zijn om de taak uit te voeren. het gaat om het resultaat dat de klant van Roamler (bijv. Unilever) wil zien, en die klant wil die foto's en antwoorden bij de foto's...... dus je kunt wel vrijheid willen in je klus...... maar in welk aspect zou je dan vrijheid willen? het beoogde resultaat bepaalt hoe je je klus moet uitvoeren, niet Roamler.

als Roamler jou een instructie geeft hoe een bepaald display moet worden opgebouwd, maakt dat dan het dan een gezagsverhouding? het is gewoon de handleiding van het display! zonder die instructie lukt het misschien ook...... maar dan wel alleen op dezelfde manier! Roamler verzint die instructies niet, dat doet het bedrijf dat die kartonnen zooi samenstelt.
als een aannemer een CV-ketel in een nieuwbouwhuis zet en mij inhuurt om die ketel te installeren, dan moet ik dat ook doen volgens de instructies van de ketel-leverancier.

dus mijn vraag is: wat voor vrijheid (om je werk op jouw manier in te vullen) zou je je binnen dit werk kunnen voorstellen binnen de criteria dat 1. het resultaat moet voldoen aan de wensen/eisen van de klant van Roamler en 2. Roamler het eindresultaat kan beoordelen (goed of niet goed uitgevoerd)?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:51:39 #28
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179823090
In hoeverre kunnen jullie nog anoniem (dus mystery) foto's maken in winkels?
pi_179823842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:51 schreef b-engel het volgende:
In hoeverre kunnen jullie nog anoniem (dus mystery) foto's maken in winkels?
Meeste winkels in mijn woonplaats ben ik bekend. En in winkels buiten mijn woonplaats lukt het bijna altijd om anoniem te blijven.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 13:25:41 #30
21636 Feestkabouter
pi_179823924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:22 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Meeste winkels in mijn woonplaats ben ik bekend. En in winkels buiten mijn woonplaats lukt het bijna altijd om anoniem te blijven.
voor mij hetzelfde
pi_179825113
Bij de luier facing shift, tellen jullie dan lege plekken (waar je weet/denk dat een product hoort te staan) mee als facing?
pi_179829016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:38 schreef Pinuts het volgende:
Bij de luier facing shift, tellen jullie dan lege plekken (waar je weet/denk dat een product hoort te staan) mee als facing?
Nee. Je telt alleen wat je daadwerkelijk ziet.
pi_179829141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:22 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Meeste winkels in mijn woonplaats ben ik bekend. En in winkels buiten mijn woonplaats lukt het bijna altijd om anoniem te blijven.
Waar ik woon en alle omringende gemeente kennen me! Anoniem lukt niet meer.
pi_179830167
Ik heb 3 opdrachten gedaan in de Jumbo vandaag. Er is 1 vakkenvuller best vaak langs gelopen. Ik was elke keer bang dat ie zou vragen; kun je het vinden? :P Ik ben echt wel een half uur in die Jumbo geweest.
pi_179831536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb 3 opdrachten gedaan in de Jumbo vandaag. Er is 1 vakkenvuller best vaak langs gelopen. Ik was elke keer bang dat ie zou vragen; kun je het vinden? :P Ik ben echt wel een half uur in die Jumbo geweest.
Lekker bezig geweest! Ik deed vanmiddag een cola check voor 4,- in de Jumbo. Ik wilde een frisdrank en water check erbij doen voor 4,50, maar een vakkenvuller stond in de weg dus geannuleerd. En net voor 17.30 uur stond die weer in de app, maar dan voor 12,50. Dus ik terug gegaan, was er weer een vakkenvuller bezig. Dit keer de check wel uitgevoerd, maar de vakkenvuller liep continu naar mij te kijken. Gelukkig kreeg ik geen vragen. :P
pi_179832462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:38 schreef Pinuts het volgende:
Bij de luier facing shift, tellen jullie dan lege plekken (waar je weet/denk dat een product hoort te staan) mee als facing?
Een lege schapsplek telt mee wanneer hij tussen 2 producten van de productgroep aanwezig is. Dus ja. In het instructiedocument leggen ze dit goed uit.
pi_179834281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:32 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Lekker bezig geweest! Ik deed vanmiddag een cola check voor 4,- in de Jumbo. Ik wilde een frisdrank en water check erbij doen voor 4,50, maar een vakkenvuller stond in de weg dus geannuleerd. En net voor 17.30 uur stond die weer in de app, maar dan voor 12,50. Dus ik terug gegaan, was er weer een vakkenvuller bezig. Dit keer de check wel uitgevoerd, maar de vakkenvuller liep continu naar mij te kijken. Gelukkig kreeg ik geen vragen. :P
Ik heb er ook 1 moeten annuleren omdat er een vakkenvuller bezig was. En de cola opdracht had ik daar wel kunnen doen maar die stond niet meer in de app, vrij jammer. Heb hem wel bij de spar kunnen doen voor ¤7. Er is alleen nog niet veel nagekeken, ook mijn shifts van gister niet.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:08:29 #38
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179836869
Ik word steeds herkend, sta ik braaf foto's te maken, hoor ik achter me: 'he, ben je er weer eens? Ik dacht al waar blijft ie?'
En dan meestal met uitleg erbij: 'ja we zijn nog ff met de vracht bezig, maar als je iets moet, hoor ik het wel he? En anders kom je maar naar het magazijn.'
pi_179837104
Ik kwam vandaag een andere Roamler tegen. Wij wonen in dezelfde plaats en chatten regelmatig met elkaar, maar hadden elkaar nog nooit ontmoet. En we hadden het goed verdeeld: hij deed opdrachten voor Roamler en ik voor SS :) Even gekletst en elkaar even geholpen.
pi_179840530
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:09 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Een lege schapsplek telt mee wanneer hij tussen 2 producten van de productgroep aanwezig is. Dus ja. In het instructiedocument leggen ze dit goed uit.
Heb het instructie document uiteindelijk gevonden ja. Normaal staan die er ook bij de shift zelf bij, maar nu alleen in de app; vandaar dat ik hem in eerste instantie niet had gezien.
pi_179842455
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:14 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 moeten annuleren omdat er een vakkenvuller bezig was. En de cola opdracht had ik daar wel kunnen doen maar die stond niet meer in de app, vrij jammer. Heb hem wel bij de spar kunnen doen voor ¤7. Er is alleen nog niet veel nagekeken, ook mijn shifts van gister niet.
Hoezo annuleren jullie ze dan? Als ze in de weg staan zeg ik iets van "sorry, even een foto maken voor het hoofdkantoor'.

Nu loop ik er altijd bekakt bij, helpt misschien.
pi_179845070
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:11 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hoezo annuleren jullie ze dan? Als ze in de weg staan zeg ik iets van "sorry, even een foto maken voor het hoofdkantoor'.

Nu loop ik er altijd bekakt bij, helpt misschien.
Het gaat mij niet om de foto's maken, die kun je altijd nog wel onopgemerkt doen, doe ik bij babymelk ook altijd als er een vakkenvuller staat. Het gaat specifiek bij de cola opdracht om de voorraad tellen. Dan ben je echt wel even bezig bij dat schap. Ik heb geen zin om dan uitleg te geven als de vakkenvuller erom vraagt.
pi_179845544
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de foto's maken, die kun je altijd nog wel onopgemerkt doen, doe ik bij babymelk ook altijd als er een vakkenvuller staat. Het gaat specifiek bij de cola opdracht om de voorraad tellen. Dan ben je echt wel even bezig bij dat schap. Ik heb geen zin om dan uitleg te geven als de vakkenvuller erom vraagt.
Weinig vakkenvullers die dat gaan vragen hoor..
pi_179846167
Ze zijn wel echt langzaam met nakijken momenteel.
pi_179846187
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de foto's maken, die kun je altijd nog wel onopgemerkt doen, doe ik bij babymelk ook altijd als er een vakkenvuller staat. Het gaat specifiek bij de cola opdracht om de voorraad tellen. Dan ben je echt wel even bezig bij dat schap. Ik heb geen zin om dan uitleg te geven als de vakkenvuller erom vraagt.
Ik doe meestal gewoon alsof ik niet weet wat ik moet pakken. Alsof ik een enorme twijfelkont ben :P
pi_179846615
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:14 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 moeten annuleren omdat er een vakkenvuller bezig was. En de cola opdracht had ik daar wel kunnen doen maar die stond niet meer in de app, vrij jammer. Heb hem wel bij de spar kunnen doen voor ¤7. Er is alleen nog niet veel nagekeken, ook mijn shifts van gister niet.
Ik heb ook nog shifts openstaan van 3 dagen geleden. Ze kijken niets na. Je krijgt gewoon altijd het excuus dat het druk is. 3+ dagen voor het nakijken vind ik gewoon te lang.
pi_179846642
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:37 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog shifts openstaan van 3 dagen geleden. Ze kijken niets na. Je krijgt gewoon altijd het excuus dat het druk is. 3+ dagen voor het nakijken vind ik gewoon te lang.
Inderdaad. Nu vind het ook een risico in nieuwe shifts te doen, want ik weet niet 100% zeker dat ik heb goed heb gedaan
pi_179846752
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:38 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu vind het ook een risico in nieuwe shifts te doen, want ik weet niet 100% zeker dat ik heb goed heb gedaan
Precies. Ik heb vroeger ook weleens 10 shifts gedaan die vervolgens allemaal werden afgekeurd omdat ik niet wist of ik ze goed had gedaan. Wel leuk ja. Ik vroeg een tijdje geleden of ze er even 1tje wilde nakijken omdat ik er meerdere wilden doen, toen kreeg ik zoals altijd ook weer: 'Het is ontzettend druk'.
  zondag 17 juni 2018 @ 13:46:55 #49
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179846766
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:37 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog shifts openstaan van 3 dagen geleden. Ze kijken niets na. Je krijgt gewoon altijd het excuus dat het druk is. 3+ dagen voor het nakijken vind ik gewoon te lang.
In de Belgische (gewone) opdrachten staat soms: hier geldt niet de nakijktijd van 4u, het kan iets langer duren.
Zou het dan daar normaal binnen 4u zijn?
pi_179847006
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:46 schreef b-engel het volgende:

[..]

In de Belgische (gewone) opdrachten staat soms: hier geldt niet de nakijktijd van 4u, het kan iets langer duren.
Zou het dan daar normaal binnen 4u zijn?
'Het kan iets langer duren'...4 uur of 3+ dagen is naar mijn mening niet 'iets' langer als ik eerlijk ben. Ik weet wel dat shifts de laatste prioriteit hebben en die worden dus pas nagekeken als alle normale opdrachten zijn gedaan.
pi_179848494
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de foto's maken, die kun je altijd nog wel onopgemerkt doen, doe ik bij babymelk ook altijd als er een vakkenvuller staat. Het gaat specifiek bij de cola opdracht om de voorraad tellen. Dan ben je echt wel even bezig bij dat schap. Ik heb geen zin om dan uitleg te geven als de vakkenvuller erom vraagt.
Die cola check duurt maximaal 3 minuten. Je ziet toch in 1 oogopslag of het tien of meer is? Eigenlijk altijd tien of meer zowat!
pi_179852646
^nou bij mij duurt hij wel iets langer dan 3 minuten. de gewone cola flessen zie ik zo staan maar de rest zie ik niet direct in een oogopslag en wil niet de opdracht afraffelen voordat hij afgekeurd wordt omdat ik iets gemist heb.

quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:11 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik doe meestal gewoon alsof ik niet weet wat ik moet pakken. Alsof ik een enorme twijfelkont ben :P
Dat doe ik dus ook altijd :P En telefoon in de hand, alsof ik iets aan het opzoeken ben of iemand aan het appen ben, terwijl ik de antwoorden in de app zet.
pi_179855739
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 18:29 schreef loezzzje het volgende:
^nou bij mij duurt hij wel iets langer dan 3 minuten. de gewone cola flessen zie ik zo staan maar de rest zie ik niet direct in een oogopslag en wil niet de opdracht afraffelen voordat hij afgekeurd wordt omdat ik iets gemist heb.

[..]

Dat doe ik dus ook altijd :P En telefoon in de hand, alsof ik iets aan het opzoeken ben of iemand aan het appen ben, terwijl ik de antwoorden in de app zet.
Misschien ben ik iets bekender met cola flessen haha. Ze keuren het toch niet af, ze hebben de informatie hard nodig.
  zondag 17 juni 2018 @ 21:07:12 #54
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179856996
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:31 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Misschien ben ik iets bekender met cola flessen haha. Ze keuren het toch niet af, ze hebben de informatie hard nodig.
Nope, mijne was 4 min te laat en dus afgekeurd, kut wifi
  zondag 17 juni 2018 @ 22:19:47 #55
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_179859852
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:07 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nope, mijne was 4 min te laat en dus afgekeurd, kut wifi
zuur!
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_179861554
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:31 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Misschien ben ik iets bekender met cola flessen haha. Ze keuren het toch niet af, ze hebben de informatie hard nodig.
De laatste keer dat ik hem deed was idd een jaar geleden dus ik moest weer ff kijken wat ik ook weer precies moest doen :P Een 2de/3de keer etc. zal zeker sneller gaan omdat je dan weet wat je moet doen/tellen. Maar dat is eigenlijk bij elke check wel. Die appelmoes check had ik de 2de x ook veel sneller gedaan dan de 1ste x.
pi_179864610
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:07 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nope, mijne was 4 min te laat en dus afgekeurd, kut wifi
Dat is logisch. De wil informatie beginnende bij x tijd en x eindtijd.
pi_179864617
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 23:40 schreef loezzzje het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik hem deed was idd een jaar geleden dus ik moest weer ff kijken wat ik ook weer precies moest doen :P Een 2de/3de keer etc. zal zeker sneller gaan omdat je dan weet wat je moet doen/tellen. Maar dat is eigenlijk bij elke check wel. Die appelmoes check had ik de 2de x ook veel sneller gedaan dan de 1ste x.
Die appelmoes check vond ik raar. Liep met een maatje in de ah, ik zeg. Joh even een appelmoes check. Hij zegt is goed. Minuut later sta ik weer naast m. Hij zegt, geannuleerd? Nee.. Drie foto's voorkant en achterkant... 2,50 😂 😂
pi_179864837
Vond de appelmoes wel leuk. Weer eens iets anders. Vraag me alleen af wat ze met die info moeten...
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 09:04:56 #60
21636 Feestkabouter
pi_179865268
Ik denk checken of het echt het goede product is met de juiste inhoud (gram/ml) dat je hebt bekeken.

Ik vermoed zeer sterk dat Servero weer de opdrachtgever is.

[ Bericht 13% gewijzigd door Feestkabouter op 18-06-2018 18:44:38 ]
  maandag 18 juni 2018 @ 10:15:55 #61
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_179866424
Ik heb net nog een appelmoes check gedaan. 7,50 euro katsjinggg
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_179868329
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:04 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik denken checken of het echt het goede product is met de juiste inhoud (gram/ml) dat je hebt bekeken.

Ik vermoed zeer sterk dat Servero weer de opdrachtgever is.
Ja natuurlijk is dat de opdrachtgever haha 😂 😂. Willen vast weten hoeveel facings ze hebben ten opzichte van de andere merken en of huismerken.
pi_179868335
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:15 schreef Spaardertje het volgende:
Ik heb net nog een appelmoes check gedaan. 7,50 euro katsjinggg
Wat lekker zeg! Heelijk.
pi_179868456
Heerlijke check was dat ja. Helaas had ik geen tijd om er meer dan 2 te doen maar die checks doe ik het liefste. 2 minuten werk voor ¤2,-
  maandag 18 juni 2018 @ 12:22:04 #65
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179868654
Coroos (die van de goedkope appelmoes) probeert veel schapruimte te krijgen met hun Servero. En ze willen dit jaar nog met andere varianten komen. http://www.levensmiddelen(...)nceert-100-appelmoes
pi_179870123
Al mijn opdrachten zijn eindelijk nagekeken. Nu alleen nog 4 shifts. Die zullen wel nog langer duren. Heb ik vrijdagavond gedaan...
pi_179873273
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Al mijn opdrachten zijn eindelijk nagekeken. Nu alleen nog 4 shifts. Die zullen wel nog langer duren. Heb ik vrijdagavond gedaan...
Er zijn bij mij 3 distributie shifts nagekeken. Ik heb ook nog normale shifts openstaan van 4 dagen geleden. Ik zou het echt bizar vinden als die vandaag niet worden nagekeken.
pi_179873413
Er is 1 distributie shift nagekeken. Nu nog 3 normale. Duurt echt veel te lang. Schandalig eigenlijk.
  maandag 18 juni 2018 @ 16:46:09 #69
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179873470
De ijsjeschecks zijn weer terug. Ook op locaties die niet bestaan en allang doorgegeven zijn. Worden wij geacht dit bij iedere check apart door te geven of is dat gewoon hun werk?
pi_179877824
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:46 schreef b-engel het volgende:
De ijsjeschecks zijn weer terug. Ook op locaties die niet bestaan en allang doorgegeven zijn. Worden wij geacht dit bij iedere check apart door te geven of is dat gewoon hun werk?
Lekker laten oplopen en insturen zou ik zeggen! :-)
pi_179881702
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
pi_179882114
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:02 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat de opdrachtgever haha 😂 😂. Willen vast weten hoeveel facings ze hebben ten opzichte van de andere merken en of huismerken.
Dat snap ik. Maar waarom al die extra foto's van de voor en achterkant?
pi_179882146
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
Mijne zijn nog steeds niet nagekeken. Maar zie dat wel eens vaker ja, ik zie die ene fles die je hier aangeeft niet staan. Je moet hem even naar voren halen. Ja dag, dat is toch niet mijn taak?
pi_179883816
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.
pi_179883882
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:27 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.
Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
pi_179884301
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.

Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps :P gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
pi_179884374
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.

Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps :P gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
Ik heb gewoon van elke soort 1 vooraan gezet, ga toch niet het hele schap spiegelen...
pi_179884806
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:45 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb gewoon van elke soort 1 vooraan gezet, ga toch niet het hele schap spiegelen...
nee tuurlijk niet. je zou wel gek zijn. dan mag je wel wat meer betaald worden als dat zou moeten ;)
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 23:46:48 #79
21636 Feestkabouter
pi_179885947
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:45 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar waarom al die extra foto's van de voor en achterkant?
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:04 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik denk checken of het echt het goede product is met de juiste inhoud (gram/ml) dat je hebt bekeken.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 23:57:45 #80
21636 Feestkabouter
pi_179886122
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:27 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
ik vermoed dat wat loezzzje beschreef NIET de opdracht is die jij bedoelt.
er was in SS een opdracht met de naam 'icetea' (als ik het me goed herinner) waarbij specifiek werd aangegeven dat je de producten moest spiegelen. ik neem aan dat jij die bedoelde?

en er was in Roamler een opdracht met de naam Jumbo check waarbij je zowel icetea als maaltijdmixen moest bekijken. daar doelt loezzzje op denk ik. maar daarbij was geen instructie om iets te spiegelen.

zoals hier kortgeleden al genoemd is en nu weer blijkt: om elkaar te begrijpen is het handig om de opdrachtnaam te gebruiken, en ook wel handig eigenlijk om erbij te zetten of je het hebt over een opdracht in SS of Roamler.

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.

Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps :P gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
ze hadden er wel in mogen zetten dat de icetea vaak op 2 plekken voorkomt: bij de dranken zonder prik en bij de dranken met prik.
ik had ook bijna de helft over het hoofd gezien.
pi_179891628
Dekamarkt koffie check...

Niet gekoelde koffie op de foto..

Foto gemaakt..


Sorry we zoeken gekoelde..
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 11:17:33 #82
21636 Feestkabouter
pi_179891799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:06 schreef Smartroam het volgende:
Dekamarkt koffie check...

Niet gekoelde koffie op de foto..

Foto gemaakt..

Sorry we zoeken gekoelde..
toch niet afgekeurd?
pi_179894182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

toch niet afgekeurd?
Jazeker!
pi_179894919
Waarvoor zal die display check dienen voor roamler? Willekeurige formules en op willekeurige tijden kan je 1 display check uitvoeren.. Daarna verdwijnt deze uit je hele provincie... Voor wie zal het zijn? Of een inventarisatie voor Roamler zelf? Zodat ze naar fabrikanten kunnen gaan en zichzelf aanbieden?
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 14:22:53 #85
21636 Feestkabouter
pi_179895261
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:36 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Jazeker!
Stuur ze maar een e-mail, ik had ze net aan de lijn (over iets anders..... En ik heb ze obv jouw verhaal ook aangesproken op hun mentaliteit), ze weten dat je klacht eraan komt
pi_179895702
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Stuur ze maar een e-mail, ik had ze net aan de lijn (over iets anders..... En ik heb ze obv jouw verhaal ook aangesproken op hun mentaliteit), ze weten dat je klacht eraan komt
Had al geklaagd hoor 😂. Laat me niet zo bespelen. Ze doen nu moeilijk om 50 cent.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:47:43 #87
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179895853
Ik heb een klacht ingediend via de app, via Rosan (Slack en mail). Wordt gewoon genegeerd.
Er was een locatie die ze met huisnummer 0 hadden aangeduid, later hebben ze dit veranderd naar 1 (toen had ik hem al gedaan), maar 'ik had maar moeten googlen, want dan had ik gezien dat het ergens anders was'.
Nu al 2 maanden terug ofzo, gaat niet om een wereldbedrag, maar is zo irritant
pi_179896085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef b-engel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend via de app, via Rosan (Slack en mail). Wordt gewoon genegeerd.
Er was een locatie die ze met huisnummer 0 hadden aangeduid, later hebben ze dit veranderd naar 1 (toen had ik hem al gedaan), maar 'ik had maar moeten googlen, want dan had ik gezien dat het ergens anders was'.
Nu al 2 maanden terug ofzo, gaat niet om een wereldbedrag, maar is zo irritant
Ahaha, dan bel je toch?
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 15:05:24 #89
21636 Feestkabouter
pi_179896267
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf! :r
pi_179896454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf! :r
Feestkabouter, ik denk dat je wel moet beseffen dat je voor een bedrijf werkt en niet veel hebt in te brengen. Zeuren heeft niet zoveel zin. Ze nemen zulk soort dingen mee voor de volgende keer, en vanuit die optiek verbeteren ze de dienstverlening voor alle partijen. Ze zijn er echt niet bij gebaat troep af te sturen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:35:51 #91
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179896952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf! :r
Nou dan weet ik wat me te wachten staat... Daar heb ik ook weinig zin in dan...
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:28 #92
21636 Feestkabouter
pi_179897359
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:15 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Feestkabouter, ik denk dat je wel moet beseffen dat je voor een bedrijf werkt en niet veel hebt in te brengen. Zeuren heeft niet zoveel zin. Ze nemen zulk soort dingen mee voor de volgende keer, en vanuit die optiek verbeteren ze de dienstverlening voor alle partijen. Ze zijn er echt niet bij gebaat troep af te sturen.
snap ik en heb je gelijk in.......... al heb ik bij beide bedrijven mijn twijfels qua het meenemen van een hoop punten voor een volgende keer, gezien het aantal keer dat we sommige klachten al aan het herhalen zijn.

maar een andere kant van het verhaal is: we hoeven toch niet altijd maar als een stuk bamboe mee te buigen met wat er aan de andere kant misgaat? ik heb ook mijn grenzen.
we hebben samen een probleem, zij erkennen dat het probleem aan hun kant is veroorzaakt, maar de oplossing voor het probleem moet volledig van mijn kant komen, enige hulp om mij daarbij te motiveren (kleine extra vergoeding of wat anders) komt er niet.
en dan zeg ik dus: ja hallo ik ben gekke Henkie niet! stik er lekker in!
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:52 #93
21636 Feestkabouter
pi_179897461
en toen vertelde die kerel me dus:
als je de opdracht aan ons teruggeeft (niet uitvoert) dan is de consequentie dat we je pro-status intrekken. wil je de opdrachten dan nog steeds niet uitvoeren?

zo triest dat ie het dan nog een keer vraagt.
pi_179898583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

snap ik en heb je gelijk in.......... al heb ik bij beide bedrijven mijn twijfels qua het meenemen van een hoop punten voor een volgende keer, gezien het aantal keer dat we sommige klachten al aan het herhalen zijn.

maar een andere kant van het verhaal is: we hoeven toch niet altijd maar als een stuk bamboe mee te buigen met wat er aan de andere kant misgaat? ik heb ook mijn grenzen.
we hebben samen een probleem, zij erkennen dat het probleem aan hun kant is veroorzaakt, maar de oplossing voor het probleem moet volledig van mijn kant komen, enige hulp om mij daarbij te motiveren (kleine extra vergoeding of wat anders) komt er niet.
en dan zeg ik dus: ja hallo ik ben gekke Henkie niet! stik er lekker in!
Toch denk ik dat je wel zal moeten meebuigen. Gezien de zin in de opdracht 'de opdracht zal niet meer waard worden' denk ik dat ze misschien wel verlies maken op deze opdracht. Misschien puur portfolio werk! Ik zou wat losser worden kabouter.
pi_179899317
Zijn deze van jou? 😂


  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 18:15:06 #96
21636 Feestkabouter
pi_179900475
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:55 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Toch denk ik dat je wel zal moeten meebuigen. Gezien de zin in de opdracht 'de opdracht zal niet meer waard worden' denk ik dat ze misschien wel verlies maken op deze opdracht. Misschien puur portfolio werk! Ik zou wat losser worden kabouter.
zo werkt het natuurlijk niet in een bedrijf.
ze hebben per klant en/of opdracht natuurlijk een financieel plan.
daaruit komt winst. een deel daarvan wordt gebruikt voor allerlei kosten en overhead, en een deeltje wordt (als ze verstandig zijn) gereserveerd voor tegenvallers....... zoals eigen fouten en de consequenties daarvan die moeten worden gedragen.
fouten maken en daar een les uit leren kost soms geld!
een opleiding volgen om daar een hoop uit te leren kost ook geld!

het is jammer dat je manier van denken zo lijkt te worden beinvloed door Roamler en SS. ja als er wat fout gaat en je wil onderhandelen over een extra vergoeding of een vergoeding voor een afgekeurde inzending die voor een klant niets waard is (omdat Roamler/SS een fout in de instructie heeft gezet) maar die je eigenlijk wel netjes volgens instructie hebt uitgevoerd, gebruiken ze vaak het argument dat ze de klant niet kunnen laten opdraaien voor die kosten.
ik vraag ook helemaal niet om die klant te laten opdraaien voor die kosten, het is te bizar voor woorden dat ze dat uberhaupt denken: het is de fout van Roamler of in dit geval dus SS (ze hebben het spul zelf ingepakt), dus uit HUN portemonnee moet het komen!!

en daarnaast, in het algemeen, is het voor een individu altijd verstandig om je grenzen te bewaken. er is altijd de optie om te stoppen met buigen en de andere partij gewoon lekker in de stront te laten zakken als ze onredelijk veel van je vragen: er zijn altijd andere opties. ik eet er echt geen biefstuk minder door hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 18:15:32 #97
21636 Feestkabouter
pi_179900481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:22 schreef Smartroam het volgende:
Zijn deze van jou? 😂


[ afbeelding ]
een deel hiervan ja
pi_179900761
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:22 schreef Smartroam het volgende:
Zijn deze van jou? 😂


[ afbeelding ]
Hoeveel leveren die pro opdrachten op?
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_179901131
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:25 schreef F0xy het volgende:

[..]

Hoeveel leveren die pro opdrachten op?
11,50 inclusief het pakket zelf halen 😂.

Kabouter, ik begrijp wat je zegt. Toch zie je de wereld te rooskleurig. Ik heb meerdere werkgevers gehad waar dit gedrag geheel normaal wordt bevonden..
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 19:42:45 #100
21636 Feestkabouter
pi_179902787
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:38 schreef Smartroam het volgende:

[..]

11,50 inclusief het pakket zelf halen 😂.

Kabouter, ik begrijp wat je zegt. Toch zie je de wereld te rooskleurig. Ik heb meerdere werkgevers gehad waar dit gedrag geheel normaal wordt bevonden..
Ik zeg ook zeker niet dat Roamler en SS de enige bedrijven zijn waar het zo gaat..... Ik zeg alleen dat je het niet hoeft te accepteren. Er zijn namelijk ook veel bedrijven waar de mentaliteit veel beter is.

En daarnaast zeg ik: als de meesten dit gedrag gewoon als makke lammetjes blijven pikken, verandert er niet snel iets. Druk trek je mond open als ze niet eerlijk zijn!
pi_179904452
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat Roamler en SS de enige bedrijven zijn waar het zo gaat..... Ik zeg alleen dat je het niet hoeft te accepteren. Er zijn namelijk ook veel bedrijven waar de mentaliteit veel beter is.

En daarnaast zeg ik: als de meesten dit gedrag gewoon als makke lammetjes blijven pikken, verandert er niet snel iets. Druk trek je mond open als ze niet eerlijk zijn!
Ik denk dat het twee uiterste zijn die jij benoemt, kabouter <> makke lammetjes.
pi_179909974
Pfft is er echt iemand die die shift facing luiers doet? Ik heb er naar gekeken en mijn god wat veel verschillende luiers! En ik zie amper het verschil ertussen :’) Die duurt echt eindeloos volgens mij.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 00:03:48 #103
21636 Feestkabouter
pi_179910238
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:38 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik denk dat het twee uiterste zijn die jij benoemt, kabouter <> makke lammetjes.
dat klopt zeker.
maar uitgaande van wat ik hier lees zitten er hier ook wel wat makke lammetjes, zo krijg ik de indruk (zeker niet iedereen hoor). vandaar mijn gedram om tegen het onacceptabele gedrag van Roamler en SS in het geweer te komen.
pi_179911887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:45 schreef loezzzje het volgende:
Pfft is er echt iemand die die shift facing luiers doet? Ik heb er naar gekeken en mijn god wat veel verschillende luiers! En ik zie amper het verschil ertussen :’) Die duurt echt eindeloos volgens mij.
Ik heb er net eentje gedaan. Het is inderdaad nauwelijks te zien wat voor product het is, zeker als het niet van het merk Pampers is. Over een kleine week weet ik of deze is goedgekeurd of niet.😂
pi_179912589
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:45 schreef loezzzje het volgende:
Pfft is er echt iemand die die shift facing luiers doet? Ik heb er naar gekeken en mijn god wat veel verschillende luiers! En ik zie amper het verschil ertussen :’) Die duurt echt eindeloos volgens mij.
Ik doe ze soms. Moet zeggen dat ik nu vrij snel door heb welke het is. :). Maar moet je wel even handigheid in krijgen inderdaad.
pi_179915607
Ik heb een accountant gesproken. De volgende punten zijn mogelijk vanwege ons zzp werk:

Voor de genoemde urennorm denk aan:

++ Bedrijfsproces beschrijven

Waarneer je een proces beschrijft welke elke dag weer terugkomt scheelt dat een hoop administratie omtrent de urenregistratie. Denk hierbij aan het controleren op werk in de App. Beschrijf duidelijk wat je doet. Dit resulteert voor actieve gebruikers makkelijk zo'n twee uur per dag aan indirecte uren.

++ Opleidingen

Volg je een opleiding in marketing, sales of zelfs boekhouden? Voor dit zzp werk dien je administratief alles te weten, dus zijn deze uren ook geschikt voor de uren norm.


Voor verdere opvoering van je bedrijfskosten:

++ afschrijving

Koop je een laptop? Fiets? Auto? Mobiel? Afschrijven! Denk eraan dat er regels voor gelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 10:55:01 ]
pi_179916677
En ze doen het weer....



[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 11:54:22 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:02:41 #108
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179916862
Bij welke is dit?
Ik snap dat niet: wij krijgen een opdracht, de opdrachtgever legt uit waarom, maar we moeten in feite onszelf redden? En kan je dat niet, dikke pech, annuleren en geen geld.
pi_179918419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:02 schreef b-engel het volgende:
Bij welke is dit?
Ik snap dat niet: wij krijgen een opdracht, de opdrachtgever legt uit waarom, maar we moeten in feite onszelf redden? En kan je dat niet, dikke pech, annuleren en geen geld.
Heb dit nog nooit meegemaakt erg hoor. (kauwgom check smartspotter). Er hoort netjes te staan: 'bij geen toestemming stuur de foto in met foto's van de voorgevel, je ontvangt de helft van de vergoeding'
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 13:39:37 #110
21636 Feestkabouter
pi_179919142
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:05 schreef Smartroam het volgende:

Er hoort netjes te staan: 'bij geen toestemming stuur de foto in met foto's van de voorgevel, je ontvangt de helft van de vergoeding'
dit inderdaad.
wat ze hier flikken is echt heel kwalijk!
pi_179920843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dit inderdaad.
wat ze hier flikken is echt heel kwalijk!
Ze hebben de tekst aangepast. Zin is weggehaald :-)
pi_179922666
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ze hebben de tekst aangepast. Zin is weggehaald :-)
Ze lezen dus mee hierzo?
pi_179923511
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:41 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ze lezen dus mee hierzo?
Of intern opgepakt, kan ook natuurlijk!
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 17:35:14 #114
21636 Feestkabouter
pi_179924798
Hier op het forum zitten natuurlijk maar enkele spotters, er zijn er uiteraard veel meer. Ze krijgen vast meer klachten dan alleen van ons.
pi_179926017
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:51 schreef Smartroam het volgende:
En ze doen het weer....

[ afbeelding ]
Misschien zijn ze ook bang dat Spotters dan bij voorbaat al zeggen dat ze geen toestemming geven, terwijl dat misschien niet zo is.
Ik bedoel, het is een lange opdracht en bij de kassa. Dat maakt het een niet zo fijne opdracht, is mijn mening. Dan maak ik liever een foto van de voorgevel, en ontvang ik de helft.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 18:54:26 #116
21636 Feestkabouter
pi_179926374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze ook bang dat Spotters dan bij voorbaat al zeggen dat ze geen toestemming geven, terwijl dat misschien niet zo is.
Ik bedoel, het is een lange opdracht en bij de kassa. Dat maakt het een niet zo fijne opdracht, is mijn mening. Dan maak ik liever een foto van de voorgevel, en ontvang ik de helft.
Snap ik, en daar heb je een mogelijk lastig punt te pakken. Maar de eerder gekozen oplossing is daarvoor gewoon niet acceptabel. En misschien moeten ze ook selectiever zijn in de opdrachten: als bepaalde opdrachten gewoon eigenlijk niet zo goed aansluiten bij de mogelijkheden of werkwijze van Roamler en/of SS, dan moeten ze die opdrachten ook gewoon niet aannemen.
pi_179926395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:22 schreef Smartroam het volgende:
Zijn deze van jou? 😂


[ afbeelding ]
Verbazingwekkend dat sommige locaties toch weer geaccepteerd zijn. Sommige spotters lezen niet goed genoeg. Je kon de opdracht t/m vorige week donderdag accepteren.
  woensdag 20 juni 2018 @ 19:00:10 #118
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179926473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:55 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Verbazingwekkend dat sommige locaties toch weer geaccepteerd zijn. Sommige spotters lezen niet goed genoeg. Je kon de opdracht t/m vorige week donderdag accepteren.
Klopt, pakketten zijn al verdeeld en alles moet voor donderdag af zijn. Ik vond het trouwens erg meevallen, dat uitzoeken van de doos was een paar minuten en het plaatsen ging razendsnel. 3x sticker plakken, 2 stapeltjes folders leggen en 6 foto's maken. Klaar!
pi_179926953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:00 schreef b-engel het volgende:

[..]

Klopt, pakketten zijn al verdeeld en alles moet voor donderdag af zijn. Ik vond het trouwens erg meevallen, dat uitzoeken van de doos was een paar minuten en het plaatsen ging razendsnel. 3x sticker plakken, 2 stapeltjes folders leggen en 6 foto's maken. Klaar!
Morgen mag je 't ook nog plaatsen. Ik ga morgen even aan de slag :)
  woensdag 20 juni 2018 @ 21:33:39 #120
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179930764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:26 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Morgen mag je 't ook nog plaatsen. Ik ga morgen even aan de slag :)
Morgen is toch donderdag?
  woensdag 20 juni 2018 @ 21:34:36 #121
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179930800
oh ik zie het al: ik zei het verkeerd. Deadline is donderdag, in overleg vriijdag
pi_179935664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze ook bang dat Spotters dan bij voorbaat al zeggen dat ze geen toestemming geven, terwijl dat misschien niet zo is.
Ik bedoel, het is een lange opdracht en bij de kassa. Dat maakt het een niet zo fijne opdracht, is mijn mening. Dan maak ik liever een foto van de voorgevel, en ontvang ik de helft.
Dat zal je nooit kunnen tegenhouden denk ik. Vind het trouwens wel wat sneu gedrag dan.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2018 @ 08:35:41 #123
21636 Feestkabouter
pi_179937802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 00:38 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat zal je nooit kunnen tegenhouden denk ik. Vind het trouwens wel wat sneu gedrag dan.
Klopt. Maar ja, als Roamler en SS iets fatsoenlijker zouden handelen, zouden de spotters misschien iets minder snel het idee krijgen ook zoiets te doen.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:56:30 #124
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179941494
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Klopt. Maar ja, als Roamler en SS iets fatsoenlijker zouden handelen, zouden de spotters misschien iets minder snel het idee krijgen ook zoiets te doen.
Of ze denken: voor jou 10 anderen
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2018 @ 15:29:17 #125
21636 Feestkabouter
pi_179944287
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Of ze denken: voor jou 10 anderen
Gezien hun gedrag lijkt het er sterk op dat dat inderdaad hun manier van denken is.

Op zich is de gedachte 'voor jou 10 anderen' niet kwalijk of zo, maar als de context is dat mensen vertrekken omdat je ze niet fair behandelt...... Tja dan doe je het uiteindelijk toch erg waardeloos als bedrijf.
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:44:12 #126
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179944531
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:29 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Gezien hun gedrag lijkt het er sterk op dat dat inderdaad hun manier van denken is.

Op zich is de gedachte 'voor jou 10 anderen' niet kwalijk of zo, maar als de context is dat mensen vertrekken omdat je ze niet fair behandelt...... Tja dan doe je het uiteindelijk toch erg waardeloos als bedrijf.
Vind je? Er zijn zat mensen die het willen doen, je kunt er lekker mee verdienen. En ja, als er dan eentje gaat zeuren, zeg je toch gewoon ja tegen een ander?
De vraag naar de beterbetalende shops is groot. Ik zit in een uithoek en als ik dan lees waar mensen vandaan komen om hier de shops te doen....
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2018 @ 16:43:01 #127
21636 Feestkabouter
pi_179945428
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Vind je? Er zijn zat mensen die het willen doen, je kunt er lekker mee verdienen. En ja, als er dan eentje gaat zeuren, zeg je toch gewoon ja tegen een ander?
De vraag naar de beterbetalende shops is groot. Ik zit in een uithoek en als ik dan lees waar mensen vandaan komen om hier de shops te doen....
Financieel doen ze het misschien handig..... Al zou je erover kunnen twijfelen hoe lang het goed blijft gaan als je zo oneerlijk bent.
Maar moreel gezien is het kwalijk en doen ze het slecht. Dat bedoel ik.
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 18:41:56 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_179947692
Waarom blijf je dit werk eigenlijk doen als je je er zo aan ergert Feestkabouter? Misschien wordt het eens tijd voor wat anders.

Ik erger me trouwens mateloos aan SS die steeds een kauwgum check heeft. Het is kauwgom :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_179949674
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:43 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Financieel doen ze het misschien handig..... Al zou je erover kunnen twijfelen hoe lang het goed blijft gaan als je zo oneerlijk bent.
Maar moreel gezien is het kwalijk en doen ze het slecht. Dat bedoel ik.
Zoals al aangegeven, waarom doe je dit nog? Ik had je persoonlijk uit mijn bestand gehaald als ik bij ss of roamler werkte. Je lijkt me een prima kerel maar je gaat wel erg ver met je frustratie. En niet aankomen met je 99% gaat wel goed gebabbel.
pi_179954306
Volgens mij moeten er echt mega veel van die luier shifts gedaan worden. Ik heb er zelf al zo'n 50 gedaan en ze zijn er nog steeds..
pi_179956366
Ben nu een dik jaar bezig maar de laatste 2 maanden eigenlijk alleen nog maar babymelk checks.

Simpele opdrachten bij jumbo of kruidvat zitten er gewoon niet meer bij. Ja voor 1,50.
Liepen eerder lekker op tot 5-7,50.
pi_179956413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:41 schreef MaJo het volgende:
Waarom blijf je dit werk eigenlijk doen als je je er zo aan ergert Feestkabouter? Misschien wordt het eens tijd voor wat anders.

Ik erger me trouwens mateloos aan SS die steeds een kauwgum check heeft. Het is kauwgom :X
Die heb je toch niet gedaan voor 3,-? 49 vragen. Ze zijn echt niet goed wijs daar bij SS.
pi_179956681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:00 schreef Pinuts het volgende:
Volgens mij moeten er echt mega veel van die luier shifts gedaan worden. Ik heb er zelf al zo'n 50 gedaan en ze zijn er nog steeds..
Ik hoop morgen/dit weekend weer op de etos shifts. Heb je trouwens die 'planken' shift kunnen doen? Je moest tellen op hoeveel planken er scheerproducten stonden, die knalde je er ook binnen 5 minuten doorheen.
  donderdag 21 juni 2018 @ 23:22:05 #134
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179956746
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:07 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Die heb je toch niet gedaan voor 3,-? 49 vragen. Ze zijn echt niet goed wijs daar bij SS.
Joh, in Belgie kun je checks doen die je alleen maar xp's opleveren, in supermarkten tot 10 foto's maken!
pi_179957346
Even terugkomen op “geen toestemming dan foto maken van de gevel”. Hoef je tegenwoordig niet meer de naam van de medewerker te noemen in de opdracht? Ik dacht altijd dat ze aan de hand daarvan het gingen checken in de winkel. Dat je het daarom niet makkelijk kunt “neppen”.
pi_179957517
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik hoop morgen/dit weekend weer op de etos shifts. Heb je trouwens die 'planken' shift kunnen doen? Je moest tellen op hoeveel planken er scheerproducten stonden, die knalde je er ook binnen 5 minuten doorheen.
Hoeveel heb je er gedaan?
  vrijdag 22 juni 2018 @ 00:07:59 #137
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179957554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:55 schreef loezzzje het volgende:
Even terugkomen op “geen toestemming dan foto maken van de gevel”. Hoef je tegenwoordig niet meer de naam van de medewerker te noemen in de opdracht? Ik dacht altijd dat ze aan de hand daarvan het gingen checken in de winkel. Dat je het daarom niet makkelijk kunt “neppen”.
Heb ik al een paar keer nagevraagd, die mensen worden denk ik heel zelden gebeld (die ik heb gevraagd namelijk nooit)
pi_179958003
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 00:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er gedaan?
Ik heb 20 planken shifts kunnen doen.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2018 @ 01:39:50 #139
21636 Feestkabouter
pi_179959299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:41 schreef MaJo het volgende:
Waarom blijf je dit werk eigenlijk doen als je je er zo aan ergert Feestkabouter? Misschien wordt het eens tijd voor wat anders.

Ik erger me trouwens mateloos aan SS die steeds een kauwgum check heeft. Het is kauwgom :X
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zoals al aangegeven, waarom doe je dit nog? Ik had je persoonlijk uit mijn bestand gehaald als ik bij ss of roamler werkte. Je lijkt me een prima kerel maar je gaat wel erg ver met je frustratie. En niet aankomen met je 99% gaat wel goed gebabbel.
al voordat ik hiermee begon had ik al andere plannen, maar helaas kon ik die nog niet realiseren. ondanks de frustratie, ruzie en ellende die Roamler en SS me hebben opgeleverd heeft het me ook veel opgeleverd waar ik nu heeeeeeeeeeeel erg blij mee ben. dat wat het me heeft opgeleverd is veel meer dan alleen een flinke zak geld. ook als ik nu kijk naar het totaal aan plus (geld en andere positieve dingen) en min (frustratie, ruzie en andere ellende) is de afweging heel simpel: het was het me zeker erg waard!
de andere plannen die ik eerder had komen steeds meer binnen mijn bereik, sinds december ben ik flink minder Roamler en SS gaan doen, mijn agenda zit steeds vaker vol met interessantere (lucratievere) dingen. ik ga alleen nog voor Roamler of SS op pad als het echt interessante ritten kunnen zijn, de criteria die ik daarvoor nu stel liggen een flink stuk hoger dan voorheen. en dat zal waarschijnlijk de komende tijd alleen maar verder die kant op gaan.

sorry dat ik een aantal dingen vaag houd, maar dat hoeft gewoon niet allemaal hier op het forum. laat ik kort nog iets prijsgeven: de flexibiliteit/vrijheid die hierbij hoort (helemaal zelf kunnen kiezen wanneer ik wel of niet waar iets ga doen) is heel belangrijk geweest voor mij in de afgelopen tijd. ik heb het daardoor gruwelijk mooi met andere dingen kunnen combineren, en ook de afwisseling qua bezigheden (Roamler/SS enerzijds en andere dingen anderzijds) werkt voor mij heel erg goed en heeft mij meer gebracht dan de som der delen.

het 'mijn muil opentrekken' bij misstanden hoort nou eenmaal erg bij mij, dat doe ik ook op andere vlakken. en zolang ik nog wat met Roamler en SS te maken heb zal dat hier dus waarschijnlijk ook nog wel gebeuren.
soms krijg ik wat bijval (dank) en soms vinden mensen mij te negatief (wat ik op zich ook kan begrijpen). tja dat hoort er allemaal bij. en toch vecht ik ook voor de mensen die zelf niet eens het gevoel hebben dat ze oneerlijk worden behandeld door die bedrijven (terwijl dat dan naar mijn mening wel zo is). zo steek ik nou eenmaal in elkaar.

als ik ruzie heb met Telfort of ABN Amro of Vitens of AH of wie dan ook over iets dat is misgegaan, dan vecht ik niet alleen maar voor mezelf, maar dan doe ik ook hard mijn best om ze te laten inzien dat ze hun shit beter moeten regelen opdat wat mij is overkomen niet ook nog eens bij een ander gaat gebeuren.
sommige bedrijven zijn zo volwassen dat ik ze daar niet eens op hoef te wijzen, die streven er vanuit hun eigen mentaliteit al naar om dat zo te doen, en als ik dat dan aan hun manier van reageren merk word ik daar erg blij van!
andere bedrijven hebben wat meer prikkeling nodig om wakker te worden, het helpt dan als ik andere mensen mee krijg in mijn strijd om er wat aan te veranderen.

dit alles moet je maar zien als 1 van mijn manieren van 'samen werken aan een betere wereld'.

liefst zou ik natuurlijk alleen nog maar winkelen en zaken doen met bedrijven die die mooie volwassen mentaliteit hebben....... maar dat is helaas niet realistisch: daar zijn er gewoon te weinig van! dus ik ontkom er niet aan om op allerlei manieren ook met andere bedrijven te maken te hebben, en daarbij kunnen dan allerlei factoren meetellen.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2018 @ 01:46:24 #140
21636 Feestkabouter
pi_179959400
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij van mening. Als je kijkt naar de definitie van gezagsverhouding volgens het arbeidsrecht voldoe je bij roamler al aan 2 van de 3 definities: zij bepalen de aard van de werkzaamheden en houden hier toezicht op.

....

Ik vind dat er eigenlijk sprake is van een verkapt dienstverband. Roamler werkt precies in de mazen van de wet maar dat betekent nog niet dat het helemaal gaat zoals het hoort. Het is dat niet aan het derde criterium wordt voldaan maar anders was er echt wel sprake geweest van een volledige gezagsverhouding.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:44 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dus eigenlijk zijn we het wel eens: het voldoet niet aan de criteria, dus het is geen dienstverband :)

[..]

ik heb daar eens een gesprek over gehad met Roamler, zij zien het zo (en ik ben het daar wel mee eens): microtaken (zoals zij het toen noemden geloof ik) uitbesteden is iets nieuws, een nieuwe aanpak, die hoort bij de mogelijkheden van deze tijd. en dat schuurt altijd met de regelgeving: die is hier simpelweg niet op ingesteld. het is ontdekken. dat impliceert vaak dat het overkomt als 'in de mazen' van de wet. je hoort tegenwoordig regelmatig dat allerlei wetten (deze week de postwet) vanwege de ontwikkelingen in een nieuw daglicht staan en daarom worden herzien/geupdate/opgefrist.

maar dan nogmaals over de eerste 2 criteria: als je als aannemer een onderaannemer inhuurt om een vloer te storten, dan controleer je later ook of die vloer geen bobbels heeft. een controle achteraf hoort er dus altijd bij als je een partij inhuurt. echter: een controle achteraf of het resultaat naar behoren is, is wat anders dan toezicht houden op het werk. Roamler heeft geen idee hoe ik de gesprekken voer met teamleiders/winkelmanagers.
ander aspect, en dat is bij een microtaak waarschijnlijk bijna per definitie het geval: het gaat om een dermate specifiek iets, dat er (of je nou in dienstverband de taak uitvoert of als ZZP-er) gewoon geen andere mogelijkheden zijn om de taak uit te voeren. het gaat om het resultaat dat de klant van Roamler (bijv. Unilever) wil zien, en die klant wil die foto's en antwoorden bij de foto's...... dus je kunt wel vrijheid willen in je klus...... maar in welk aspect zou je dan vrijheid willen? het beoogde resultaat bepaalt hoe je je klus moet uitvoeren, niet Roamler.

als Roamler jou een instructie geeft hoe een bepaald display moet worden opgebouwd, maakt dat dan het dan een gezagsverhouding? het is gewoon de handleiding van het display! zonder die instructie lukt het misschien ook...... maar dan wel alleen op dezelfde manier! Roamler verzint die instructies niet, dat doet het bedrijf dat die kartonnen zooi samenstelt.
als een aannemer een CV-ketel in een nieuwbouwhuis zet en mij inhuurt om die ketel te installeren, dan moet ik dat ook doen volgens de instructies van de ketel-leverancier.

dus mijn vraag is: wat voor vrijheid (om je werk op jouw manier in te vullen) zou je je binnen dit werk kunnen voorstellen binnen de criteria dat 1. het resultaat moet voldoen aan de wensen/eisen van de klant van Roamler en 2. Roamler het eindresultaat kan beoordelen (goed of niet goed uitgevoerd)?
MaJo, ik ben oprecht benieuwd naar je antwoord op mijn vraag.
pi_179959974
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik hoop morgen/dit weekend weer op de etos shifts. Heb je trouwens die 'planken' shift kunnen doen? Je moest tellen op hoeveel planken er scheerproducten stonden, die knalde je er ook binnen 5 minuten doorheen.
Nee helaas niet.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 22:03:21 #142
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179977340
Is het jullie ook opgevallen dat SS en R nu exact dezelfde shop hebben in de Jumbo? Die van maaltijdpakketten en ijsthee. Ik stond gewoon alles 2x te doen!
Zou Unilever aan het dubbelchecken zijn?
pi_179985450
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 22:03 schreef b-engel het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat SS en R nu exact dezelfde shop hebben in de Jumbo? Die van maaltijdpakketten en ijsthee. Ik stond gewoon alles 2x te doen!
Zou Unilever aan het dubbelchecken zijn?
Yep, die van SS is volgens mij wel iets meer werk. Ik wacht even tot die van R is opgelopen en dan ga ik ze doen. Vorig weekend stonden die opdrachten ook al in de app.
pi_179986748
Hoi is het lijstje in de OP voor invites nog actueel? Ik zou er graag ééntje willen. Jaren terug actief bezig geweest met Roamler maar door bepaalde omstandigheden niet meer actief(genoeg) kunnen deelnemen. Wil het graag weer oppakken. *O*
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179987106
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi is het lijstje in de OP voor invites nog actueel? Ik zou er graag ééntje willen. Jaren terug actief bezig geweest met Roamler maar door bepaalde omstandigheden niet meer actief(genoeg) kunnen deelnemen. Wil het graag weer oppakken. *O*
Stuur je email maar in een pb. Heb er nog wel 1 voor je :)
pi_179987363
Heb er al eentje gekregen Loez, maar bedankt :*
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179987579
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi is het lijstje in de OP voor invites nog actueel? Ik zou er graag ééntje willen. Jaren terug actief bezig geweest met Roamler maar door bepaalde omstandigheden niet meer actief(genoeg) kunnen deelnemen. Wil het graag weer oppakken. *O*
Ik heb nog 16 invites, maar ik ben inmiddels gestopt met ze weg te geven. Ik heb er vroeger een aantal weggegeven aan mensen die er letterlijk om zaten te smeken op fb maar vervolgens geen moeite doen om in level 2 te komen en direct stoppen.
pi_179987657
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:11 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb nog 16 invites, maar ik ben inmiddels gestopt met ze weg te geven. Ik heb er vroeger een aantal weggegeven aan mensen die er letterlijk om zaten te smeken op fb maar vervolgens geen moeite doen om in level 2 te komen en direct stoppen.
Dat is wel echt zonde van de invites moet ik zeggen. Jammer... Maar het is wel een feit dat mensen zich in een bepaalde enthousiasme aanmelden en dan vervolgens het maar er bij laten zitten wanneer het ''te moeilijk'' wordt. Net zoals een abonnement bij de sportschool.

Wat ik ook (expres) aangaf. Ik heb het al eens eerder gedaan, dus weet ook wel waar ik aan begin. Ik kwam toen in een situatie door mijn studie dat ik zowat nergens anders was dan thuis en op school. Woonde in een dorp, waar niks was. verhuisde vervolgens naar Belgie ( in een gat ) en kwam er gewoon niet meer aan toe. Nu is alles anders, we zijn inmiddels 5/7 (?) jaar verder, dus wil ik zeker een poging wagen. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2018 @ 13:18:46 #149
21636 Feestkabouter
pi_179989106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 22:03 schreef b-engel het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat SS en R nu exact dezelfde shop hebben in de Jumbo? Die van maaltijdpakketten en ijsthee. Ik stond gewoon alles 2x te doen!
Zou Unilever aan het dubbelchecken zijn?
die opdrachten zijn vorige week ook al besproken:

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:57 schreef Feestkabouter het volgende:

ik vermoed dat wat loezzzje beschreef NIET de opdracht is die jij bedoelt.
er was in SS een opdracht met de naam 'icetea' (als ik het me goed herinner) waarbij specifiek werd aangegeven dat je de producten moest spiegelen. ik neem aan dat jij die bedoelde?

en er was in Roamler een opdracht met de naam Jumbo check waarbij je zowel icetea als maaltijdmixen moest bekijken. daar doelt loezzzje op denk ik. maar daarbij was geen instructie om iets te spiegelen.

zoals hier kortgeleden al genoemd is en nu weer blijkt: om elkaar te begrijpen is het handig om de opdrachtnaam te gebruiken, en ook wel handig eigenlijk om erbij te zetten of je het hebt over een opdracht in SS of Roamler.

[..]

ze hadden er wel in mogen zetten dat de icetea vaak op 2 plekken voorkomt: bij de dranken zonder prik en bij de dranken met prik.
ik had ook bijna de helft over het hoofd gezien.
verschil is dat je in SS de producten echt moet spiegelen en de lege vakken per stuk op de foto moet zetten.
maar het is wel raar.

houd er rekening mee dat we vaak wel een vermoeden hebben wie de opdrachtgever is, maar daar ook wel eens goed naast kunnen zitten. misschien (of in dit geval misschien zelfs waarschijnlijk) gaat het in 1 van de gevallen juist om een concurrent.

maar ook dan is het wel weer extreem bizar dat het om exact dezelfde producten gaat.
het is gewoon vreemd.....

bij Roamler heb ik er vorige week 11 euro per stuk voor gekregen, dus neem ze niet te snel!
  zaterdag 23 juni 2018 @ 13:35:53 #150
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179989243
Bij SS hoefde je ze niet te spiegelen, alleen zorgen dat er 1 pak vooraan rechtop stond, en ook geen lege plekken op de foto zetten. Ze moest de voorraad alleen preciezer tellen.
  Moderator zaterdag 23 juni 2018 @ 13:37:56 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_179989259
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:07 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Die heb je toch niet gedaan voor 3,-? 49 vragen. Ze zijn echt niet goed wijs daar bij SS.
Nee tuurlijk niet, ben niet gek :') maar de naam alleen al ergert me mateloos :P

Feestkabouter we verschillen gewoon van mening, heb er niet meer zoveel over te zeggen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 23 juni 2018 @ 13:45:24 #152
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179989318
Ik heb gisteren voor het eerst de Streetspotter Mac-shop gedaan. Heeft iemand enig idee hoe snel die nakijken?
pi_179991580
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Dat is wel echt zonde van de invites moet ik zeggen. Jammer... Maar het is wel een feit dat mensen zich in een bepaalde enthousiasme aanmelden en dan vervolgens het maar er bij laten zitten wanneer het ''te moeilijk'' wordt. Net zoals een abonnement bij de sportschool.

Wat ik ook (expres) aangaf. Ik heb het al eens eerder gedaan, dus weet ook wel waar ik aan begin. Ik kwam toen in een situatie door mijn studie dat ik zowat nergens anders was dan thuis en op school. Woonde in een dorp, waar niks was. verhuisde vervolgens naar Belgie ( in een gat ) en kwam er gewoon niet meer aan toe. Nu is alles anders, we zijn inmiddels 5/7 (?) jaar verder, dus wil ik zeker een poging wagen. :)
Ik had het ook niet over jou, en je hoeft je ook niet te verantwoorden. Ik wou het gewoon kwijt omdat 9/10 bedelaars op de fb pagina van Roamler dit doen.
pi_179992454
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over jou, en je hoeft je ook niet te verantwoorden. Ik wou het gewoon kwijt omdat 9/10 bedelaars op de fb pagina van Roamler dit doen.
Oh je moest het ook niet opvatten als of ik me aan het verantwoorden was :+ want zo bedoelde ik het niet. Ik wilde het alleen even uitleggen wat mijn situatie was :')

Maar begrijp goed wat je zegt en ik ben het er ook mee-eens.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179993621
De algemene voorwaarden bij SS zijn veranderd en ik lees iets waar veel vragen over zijn geweest rondom de belastingaangifte: "De Opdrachten vallen onder ‘resultaat uit overige werkzaamheden"
pi_179993632
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over jou, en je hoeft je ook niet te verantwoorden. Ik wou het gewoon kwijt omdat 9/10 bedelaars op de fb pagina van Roamler dit doen.
Dit is zeker waar, daarom ben ik ook voorzichtig met het weg geven van invites, ondanks dat ik er nog een stuk of 7 heb.
pi_179993756
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 01:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

al voordat ik hiermee begon had ik al andere plannen, maar helaas kon ik die nog niet realiseren. ondanks de frustratie, ruzie en ellende die Roamler en SS me hebben opgeleverd heeft het me ook veel opgeleverd waar ik nu heeeeeeeeeeeel erg blij mee ben. dat wat het me heeft opgeleverd is veel meer dan alleen een flinke zak geld. ook als ik nu kijk naar het totaal aan plus (geld en andere positieve dingen) en min (frustratie, ruzie en andere ellende) is de afweging heel simpel: het was het me zeker erg waard!
de andere plannen die ik eerder had komen steeds meer binnen mijn bereik, sinds december ben ik flink minder Roamler en SS gaan doen, mijn agenda zit steeds vaker vol met interessantere (lucratievere) dingen. ik ga alleen nog voor Roamler of SS op pad als het echt interessante ritten kunnen zijn, de criteria die ik daarvoor nu stel liggen een flink stuk hoger dan voorheen. en dat zal waarschijnlijk de komende tijd alleen maar verder die kant op gaan.

sorry dat ik een aantal dingen vaag houd, maar dat hoeft gewoon niet allemaal hier op het forum. laat ik kort nog iets prijsgeven: de flexibiliteit/vrijheid die hierbij hoort (helemaal zelf kunnen kiezen wanneer ik wel of niet waar iets ga doen) is heel belangrijk geweest voor mij in de afgelopen tijd. ik heb het daardoor gruwelijk mooi met andere dingen kunnen combineren, en ook de afwisseling qua bezigheden (Roamler/SS enerzijds en andere dingen anderzijds) werkt voor mij heel erg goed en heeft mij meer gebracht dan de som der delen.

het 'mijn muil opentrekken' bij misstanden hoort nou eenmaal erg bij mij, dat doe ik ook op andere vlakken. en zolang ik nog wat met Roamler en SS te maken heb zal dat hier dus waarschijnlijk ook nog wel gebeuren.
soms krijg ik wat bijval (dank) en soms vinden mensen mij te negatief (wat ik op zich ook kan begrijpen). tja dat hoort er allemaal bij. en toch vecht ik ook voor de mensen die zelf niet eens het gevoel hebben dat ze oneerlijk worden behandeld door die bedrijven (terwijl dat dan naar mijn mening wel zo is). zo steek ik nou eenmaal in elkaar.

als ik ruzie heb met Telfort of ABN Amro of Vitens of AH of wie dan ook over iets dat is misgegaan, dan vecht ik niet alleen maar voor mezelf, maar dan doe ik ook hard mijn best om ze te laten inzien dat ze hun shit beter moeten regelen opdat wat mij is overkomen niet ook nog eens bij een ander gaat gebeuren.
sommige bedrijven zijn zo volwassen dat ik ze daar niet eens op hoef te wijzen, die streven er vanuit hun eigen mentaliteit al naar om dat zo te doen, en als ik dat dan aan hun manier van reageren merk word ik daar erg blij van!
andere bedrijven hebben wat meer prikkeling nodig om wakker te worden, het helpt dan als ik andere mensen mee krijg in mijn strijd om er wat aan te veranderen.

dit alles moet je maar zien als 1 van mijn manieren van 'samen werken aan een betere wereld'.

liefst zou ik natuurlijk alleen nog maar winkelen en zaken doen met bedrijven die die mooie volwassen mentaliteit hebben....... maar dat is helaas niet realistisch: daar zijn er gewoon te weinig van! dus ik ontkom er niet aan om op allerlei manieren ook met andere bedrijven te maken te hebben, en daarbij kunnen dan allerlei factoren meetellen.
Ik ben het volledige met je eens hoor. Als je een normale baan hebt en daar gaat iets fout, dan trek je ook aan de bel ipv dat je meteen ontslag neemt. Sommige dingen gaan soms raar en dan kan je niks doen, maar dan verbeterd en sowieso niks. Door aan te geven wat er niet juist is kun je het alleen maar verbeteren.

Een instelling van 'voor jou 10 anderen' is makkelijk en begrijpelijk, maar kan voor een bedrijf op lange termijn ook schadelijk zijn.
pi_179994016
Lol. In het begin die vraag: Gemiddeld doen nieuwe Roamlers er 2 weken over om level 2 te worden. Hoeveel dagen denk jij nodig te hebben. Dus ik denk. Mowah. 5?
Maar ik ben dus ''al'' level 2.

Was wel te verwachten, ze willen je natuurlijk triggeren. Wat is gelukt.

Toen ik het invulde dacht ik nog; of ze luizen me erin, of ik krijg echt súper veel opdrachten voordat je een level omhoog gaat.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179994173
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
Lol. In het begin die vraag: Gemiddeld doen nieuwe Roamlers er 2 weken over om level 2 te worden. Hoeveel dagen denk jij nodig te hebben. Dus ik denk. Mowah. 5?
Maar ik ben dus ''al'' level 2.

Was wel te verwachten, ze willen je natuurlijk triggeren. Wat is gelukt.

Toen ik het invulde dacht ik nog; of ze luizen me erin, of ik krijg echt súper veel opdrachten voordat je een level omhoog gaat.
Haha nice, ik snap ook niet hoe je er lang over kan doen. Ik was het in 1,5e dag...
pi_179994777
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
Lol. In het begin die vraag: Gemiddeld doen nieuwe Roamlers er 2 weken over om level 2 te worden. Hoeveel dagen denk jij nodig te hebben. Dus ik denk. Mowah. 5?
Maar ik ben dus ''al'' level 2.

Was wel te verwachten, ze willen je natuurlijk triggeren. Wat is gelukt.

Toen ik het invulde dacht ik nog; of ze luizen me erin, of ik krijg echt súper veel opdrachten voordat je een level omhoog gaat.
Blij dat ik jou een invite heb gegeven :) Nu snel level 3 worden, dan kun je bijv. ook shiften.
pi_179994811
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 18:08 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Haha nice, ik snap ook niet hoe je er lang over kan doen. Ik was het in 1,5e dag...
Precies, het zijn niet zoveel opdrachten, of lastige. Het wachten op de goedkeuring kost het meeste tijd. Volgens mij ging dat jaren terug sneller meen ik mij te herinneren. Ach ja :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 18:44 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Blij dat ik jou een invite heb gegeven :) Nu snel level 3 worden, dan kun je bijv. ook shiften.
Ah fijn :D

Ja inderdaad *O* Al vrees ik dat dat maandag pas zou lukken. Ik woon in de BB en op zondag is hier werkelijk niets open ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179997942
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh je moest het ook niet opvatten als of ik me aan het verantwoorden was :+ want zo bedoelde ik het niet. Ik wilde het alleen even uitleggen wat mijn situatie was :')

Maar begrijp goed wat je zegt en ik ben het er ook mee-eens.
Je kan trouwens ook je roamler account opnieuw laten activeren als je lang inactief bent geweest. Dan moet je een mailtje naar ze sturen en dan kan je weer in je account.
pi_179998010
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je kan trouwens ook je roamler account opnieuw laten activeren als je lang inactief bent geweest. Dan moet je een mailtje naar ze sturen en dan kan je weer in je account.
Oh. -O- Nou ja, te laat... Ik zag op de website toen ik wilde aanmelden alleen dat het gedeactiveerd was, niet dat je er nog iets mee kon doen :D Dus hier maar even om een code gevraagd. Inmiddels ook gekregen dus opgelost :9 Maar bedankt voor de info.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179998072
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 18:44 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Blij dat ik jou een invite heb gegeven :) Nu snel level 3 worden, dan kun je bijv. ook shiften.
@Miek we willen niet dat iedereen onze shifts gaat wegkapen natuurlijk! 😜 Nee hoor grapje, er is genoeg voor iedereen.
pi_179998132
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh. -O- Nou ja, te laat... Ik zag op de website toen ik wilde aanmelden alleen dat het gedeactiveerd was, niet dat je er nog iets mee kon doen :D Dus hier maar even om een code gevraagd. Inmiddels ook gekregen dus opgelost :9 Maar bedankt voor de info.
Ik snap niet waarom ik dat niet direct aan je liet weten toen je vroeg naar een invite, sorry.🙃
pi_179998247
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

@Miek we willen niet dat iedereen onze shifts gaat wegkapen natuurlijk! 😜 Nee hoor grapje, er is genoeg voor iedereen.
Sorry :P Ik had gehoopt dat er vandaag Etos shifts zouden komen, maar helaas. Gelukkig wel lekker verdiend vandaag met andere opdrachten.
pi_179998355
Ik woon vast niet in de buurt joh :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179998485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:05 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Sorry :P Ik had gehoopt dat er vandaag Etos shifts zouden komen, maar helaas. Gelukkig wel lekker verdiend vandaag met andere opdrachten.
Ik heb ook echt om het half uur de app geopend om te kijken voor shifts. Misschien morgen en anders komen ze weer doordeweeks.
pi_179998518
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ik woon vast niet in de buurt joh :D
Zeeland hierzo😁
pi_179998580
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Zeeland hierzo😁
NB. :) Bij mij zag ik wel iets van een shift staan maar kon het nog niet openklikken omdat ik dus level 2 ben. Overigens zag ik constant dezelfde lijst. Misschien ben ik wel de enige in't dorp die Roamler gebruikt :9
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180000359
Tijd niet op roamler geweest, maar vroeg me af welke 'shifts' handig/snel zijn en wanneer deze online komen? Bedankt alvast
pi_180001047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:02 schreef jappiejan het volgende:
Tijd niet op roamler geweest, maar vroeg me af welke 'shifts' handig/snel zijn en wanneer deze online komen? Bedankt alvast
We weten nooit wanneer de shifts online komen en je moet voor jezelf maar kijken welke shifts je het fijnste vindt. Dat is voor iedereen persoonlijk.
pi_180008594
Is het hebben van vrienden op Roamler nog ergens een voordeel bij, of hoef ik geen mensen toe te voegen. :') niet dat ik verder iemand ken. Maar mis ik dan iets?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180008687
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Is het hebben van vrienden op Roamler nog ergens een voordeel bij, of hoef ik geen mensen toe te voegen. :') niet dat ik verder iemand ken. Maar mis ik dan iets?
Nee. Je kunt alleen zien welk level ze zitten enzo. Verder weinig toegevoegde waarde.
pi_180008691
Luier shifts afgelopen volgens mij :'( Zoch zo'n 120 euro mee verdiend afgelopen week.
pi_180008760
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:58 schreef Pinuts het volgende:
Luier shifts afgelopen volgens mij :'( Zoch zo'n 120 euro mee verdiend afgelopen week.
Lekker hoor!
pi_180008769
Hier staat er nog ééntje. Maar dat is echt ergens waar ik nooit kom. Hij ziet dat zeg maar aan de overkant van't water, hemelsbreed is dat dus dichtbij. In werkelijkheid moet je zo'n 30 min ervoor autorijden. Dat vind ik de moeite niet :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180009451
Ik kan bijna nooit de makkelijke shifts doen dus zoveel zijn er niet ;( Volgende week maar weer kijken.
pi_180010467
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik kan bijna nooit de makkelijke shifts doen dus zoveel zijn er niet ;( Volgende week maar weer kijken.
welke zijn de makkelijke dan?
pi_180011920
Oke vreemd. Ik heb deze week al +50 luier shifts gedaan. Is er tot nu toe maar 1 afgekeurd. En nu ineens krijg ik ineens een berichtje dat van de 10 die ik gisteren nog heb gedaan er maar liefst 5 zijn afgekeurd... :? Zo vervelend dat je bij shifts niet meer kan inzien wat je hebt ingevuld... zo kan je nooit even checken of je inderdaad dingen verkeerd hebt gedaan.
pi_180014508
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:59 schreef jappiejan het volgende:

[..]

welke zijn de makkelijke dan?
😂Waarom vraag je dat toch steeds? Je kunt toch voor jezelf kijken welke je fijn vindt om te doen. Dat is echt persoonlijk hoor.
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 17:18:02 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180016790
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

😂Waarom vraag je dat toch steeds? Je kunt toch voor jezelf kijken welke je fijn vindt om te doen. Dat is echt persoonlijk hoor.
Ik denk ook niet dat mensen dit prijs gaan geven ;)

Daarnaast is het inderdaad persoonlijk. Hierboven post iemand over luierchecks, ik vind die weer heel vervelend. Probeer het inderdaad gewoon even uit :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180016939
Ik vind de gene waar je onopvallend bent het fijnste. En dan doe ik er liever 4 van 2 euro.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180017522
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:59 schreef jappiejan het volgende:

[..]

welke zijn de makkelijke dan?
Waarom zou iemand eerlijk antwoord daarop geven? Dan geef je letterlijk geld weg!
pi_180018737
Ik vind de luier shifts heel vervelend maar dat is omdat er zoveel verschillende zijn. Een ander vind hem best makkelijk als je hem door hebt. Dus het is echt persoonlijk.
pi_180031012
Ik zit zelf midden in de luiers, dus voor mij is het wel makkelijk omdat ik ze ken.

Jammer dat er weinig te doen is in de AH uit mijn dorp. ;( Heb die er nog geen enkele keer ertussen zien staan.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180032165
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit zelf midden in de luiers, dus voor mij is het wel makkelijk omdat ik ze ken.

Jammer dat er weinig te doen is in de AH uit mijn dorp. ;( Heb die er nog geen enkele keer ertussen zien staan.
Ik heb een dochter van 9 maanden maar ik ken eigenlijk alleen maar die van haar eigen maat haha Ik wist niet dat er zoveel verschillende waren!
pi_180032179
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:55 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb een dochter van 9 maanden maar ik ken eigenlijk alleen maar die van haar eigen maat haha Ik wist niet dat er zoveel verschillende waren!
Ah cute O+ Die van mij is 3 dus ik heb inmiddels alle maten gehad :D Maar er ging voor mij ook een hele wereld open ja.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180032294
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:56 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ah cute O+ Die van mij is 3 dus ik heb inmiddels alle maten gehad :D Maar er ging voor mij ook een hele wereld open ja.
Ik kocht eerst altijd pampers omdat ik goede luiers wilde maar toen merkte ik dat huismerk ook prima was. En nou koop ik gewoon wat in de aanbieding is :P

Als ik een luier opdracht moet doen kijk ik eigenlijk altijd naar de plaatjes en dan probeer ik de baby’s te onthouden.
  maandag 25 juni 2018 @ 12:18:25 #190
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180032659
Jullie hebben het over shifts en shops doorelkaar geloof ik.
pi_180033840
Ja beiden eigenlijk idd. De shifts doe ik eigenlijk nooit omdat je dan steeds tussen de opdracht en het voorbeeld moet switchen. En bij de luier opdracht probeer ik eigenlijk altijd naar de plaatjes te kijken. Maar ik doe hem zelden omdat ik het zoveel werk vind.
pi_180035285
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:20 schreef loezzzje het volgende:
Ja beiden eigenlijk idd. De shifts doe ik eigenlijk nooit omdat je dan steeds tussen de opdracht en het voorbeeld moet switchen. En bij de luier opdracht probeer ik eigenlijk altijd naar de plaatjes te kijken. Maar ik doe hem zelden omdat ik het zoveel werk vind.
Wat een onzin over shifts. Beetje onthouden?
pi_180035950
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Wat een onzin over shifts. Beetje onthouden?
Heb ik ook hoor..
pi_180039462
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Wat een onzin over shifts. Beetje onthouden?
een beetje? volgens mij zijn het wel 30 verschillende. die onthoud ik niet zo even. ik heb helaas geen fotografisch geheugen. jij misschien wel...
pi_180040439
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

een beetje? volgens mij zijn het wel 30 verschillende. die onthoud ik niet zo even. ik heb helaas geen fotografisch geheugen. jij misschien wel...
Je kan toch wel een paar verschillende categorieën onthouden? Misschien herken ik ze makkelijker omdat ik veelvuldig foto's maak voor jouw shifts :-).
pi_180040766
Die shifts zijn echt heel snel vol. Wauw.
pi_180040814
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Wat een onzin over shifts. Beetje onthouden?
Waarom onzin, dat is toch voor iedereen verschillend. :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  maandag 25 juni 2018 @ 19:38:03 #198
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180041639
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Waarom onzin, dat is toch voor iedereen verschillend. :')
Ik heb daar dus niks mee. Ik heb er nog geen een gedaan.
pi_180041734
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:56 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Je kan toch wel een paar verschillende categorieën onthouden? Misschien herken ik ze makkelijker omdat ik veelvuldig foto's maak voor jouw shifts :-).
categorieën wel ja. 30 verschillende soorten luiers die er allemaal anders uitzien niet.
pi_180042379
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:10 schreef babbelaar92 het volgende:
Die shifts zijn echt heel snel vol. Wauw.
Yep, Etos scheer- en mond waren heel snel vol. Gelukkig zijn er nog genoeg andere shifts :)
pi_180044324
Zo na 25 shifts hou ik 't voor gezien. Ik heb 1 Etos mondshift, 19 demomeubels, 3 actiemanden en 2 AH dameshygiëne shifts gedaan. De meest makkelijke shifts zijn inmiddels op.
pi_180047021
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:40 schreef loezzzje het volgende:

[..]

categorieën wel ja. 30 verschillende soorten luiers die er allemaal anders uitzien niet.
Ik doe vaak de luiers check als die in het weekend voorbij komt. Dat maakt het verschil denk ik! :-)
pi_180047045
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Waarom onzin, dat is toch voor iedereen verschillend. :')
Daar heb je gelijk in, excuses!
pi_180047454
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik doe vaak de luiers check als die in het weekend voorbij komt. Dat maakt het verschil denk ik! :-)
dat zal idd een hoop schelen.
pi_180052234
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:54 schreef Miek95 het volgende:
Zo na 25 shifts hou ik 't voor gezien. Ik heb 1 Etos mondshift, 19 demomeubels, 3 actiemanden en 2 AH dameshygiëne shifts gedaan. De meest makkelijke shifts zijn inmiddels op.
Lekker bezig! Ik doe er meestal ook zo'n 25. Ik denk dat ik het op een wk wedstrijd inzet.⚽😜
pi_180055387
Hoe doen jullie dat toch zo snel? Ik heb er 5 gedaan gister en was het al helemaal zat haha
pi_180059082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:49 schreef loezzzje het volgende:
Hoe doen jullie dat toch zo snel? Ik heb er 5 gedaan gister en was het al helemaal zat haha
Bij makkelijke checks kan ik er zo'n 15 - 20 per uur doen.
pi_180059101
Al denk ik dat ik er bij de normale checks zo'n 8-10 per uur doe.
pi_180061271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:58 schreef Pinuts het volgende:
Al denk ik dat ik er bij de normale checks zo'n 8-10 per uur doe.
Oftewel 16 euro, 10 euro netto per uur dus.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2018 @ 17:20:56 #210
21636 Feestkabouter
pi_180061297
kijk naar de aangekondigde nieuwe opdracht in de app (misschien niet in elke regio zichtbaar).

de voetbalchecks zijn terug!!
nu met nog minder vergoeding, geen bonus, en om het veiliger te maken gaat de opdracht niet over voetbal maar over tv-kijken in de horeca.
maar het zijn wel de voetbal-checks |:(
pi_180061749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:58 schreef Pinuts het volgende:
Al denk ik dat ik er bij de normale checks zo'n 8-10 per uur doe.
pfff dat red ik echt niet. misschien als ik ze wat vaker doe dat ik er dan handigheid in krijg. Ik heb er gister 5 gedaan in 2 uur volgens mij :{ Nou moet ik zeggen dat de tv aan stond en ik regelmatig afgeleid was.
pi_180062543
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:38 schreef loezzzje het volgende:

[..]

pfff dat red ik echt niet. misschien als ik ze wat vaker doe dat ik er dan handigheid in krijg. Ik heb er gister 5 gedaan in 2 uur volgens mij :{ Nou moet ik zeggen dat de tv aan stond en ik regelmatig afgeleid was.
Hoe meer je er doet hoe handiger je er in wordt natuurlijk. :)
pi_180062749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:21 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Hoe meer je er doet hoe handiger je er in wordt natuurlijk. :)
En je moet er maar ook net zin in hebben. Soms ben ik niet vooruit te branden en doe ik er ook maar 5 per uur. Meestal red ik er zo'n 8 a 10 per uur, per shift verschillend.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2018 @ 18:58:32 #214
21636 Feestkabouter
pi_180063144
en hoe is dan (voor de mensen die echt veel shifts doen) het succespercentage?
ik heb er zelf geen ervaring mee, stilzitten en geconcentreerd naar een scherm staren houd ik niet lang vol, ik ben liever in beweging.
pi_180063654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:58 schreef Feestkabouter het volgende:
en hoe is dan (voor de mensen die echt veel shifts doen) het succespercentage?
ik heb er zelf geen ervaring mee, stilzitten en geconcentreerd naar een scherm staren houd ik niet lang vol, ik ben liever in beweging.
99,9%

Maar ik doe er geen 20 per uur. Bij een makkelijke shift iets van 10 per uur. Soms meer, soms minder.
pi_180064856
Alles goedgekeurd dus ik ga het vanavond weer proberen. Ik ben helemaal gemotiveerd :P
pi_180071137
Heb er 11 gedaan vanavond. Ben best tevreden (als ze goedgekeurd worden natuurlijk :P)
pi_180071782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:20 schreef Feestkabouter het volgende:
kijk naar de aangekondigde nieuwe opdracht in de app (misschien niet in elke regio zichtbaar).

de voetbalchecks zijn terug!!
nu met nog minder vergoeding, geen bonus, en om het veiliger te maken gaat de opdracht niet over voetbal maar over tv-kijken in de horeca.
maar het zijn wel de voetbal-checks |:(
Jep, zie ze nu ook staan. Leuk dat je alleen de negatieve punten in het daglicht brengt, ben niet anders van je gewend! Al met al, helft van de vergoeding als je je niet veilig voelt binnen met een legitieme reden. Duidelijk beschreven wat GEEN goede redenen zijn. Snelle 2 euro voor een vragenlijst met reden als het moet.
pi_180076504
Die tv-check is inderdaad gewoon die voetbal-check waar je normaal gesproken toch echt minimaal ¤15 voor kreeg...Ik moet Feestkabouter wel gelijk geven want dit is wel erg sluw.😂
pi_180077849
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:35 schreef jappiejan het volgende:

[..]

Jep, zie ze nu ook staan. Leuk dat je alleen de negatieve punten in het daglicht brengt, ben niet anders van je gewend! Al met al, helft van de vergoeding als je je niet veilig voelt binnen met een legitieme reden. Duidelijk beschreven wat GEEN goede redenen zijn. Snelle 2 euro voor een vragenlijst met reden als het moet.
Nou nou, jij bekijkt het iets te positief. Maar volgens mij is deze check een stap richting de voetbal check. Dus of ze überhaupt tv's hebben. Daarna komt de locatie denk als opdracht in beeld.
  woensdag 27 juni 2018 @ 16:47:22 #221
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180081964
Ok, mijn eerste shift geprobeerd: Etos haarverzorging.
Moet je nou iedere vraag beantwoorden, ook al zijn er 0 facings?
En serieus: 50 foto's helemaal doorlopen voor 2 euro?
Hoe kunnen jullie dat zo snel? Zelfs met ervaring red je dat toch niet?
Ik ben na 4 foto's afgehaakt.

Werken die andere shifts hetzelfde?
pi_180083502
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:47 schreef b-engel het volgende:
Ok, mijn eerste shift geprobeerd: Etos haarverzorging.
Moet je nou iedere vraag beantwoorden, ook al zijn er 0 facings?
En serieus: 50 foto's helemaal doorlopen voor 2 euro?
Hoe kunnen jullie dat zo snel? Zelfs met ervaring red je dat toch niet?
Ik ben na 4 foto's afgehaakt.

Werken die andere shifts hetzelfde?
😂. Is ook wel de ergste denk ik 😂

4 cent per foto dus, oftewel 2,5cent per foto na belasting :-)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 17:51:09 ]
pi_180087590
haarverzorging doe ik ook nooit nee.

van de 11 shifts die ik gister heb gedaan zijn er 2 afgekeurd. jammer dat je niet kunt zien wat je fout hebt gedaan :S ik had schijnbaar 2 telfoutjes gemaakt. om nou een hele opdracht daarop af te keuren lijkt me ook een beetje overdreven maar vooruit.
pi_180087873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:21 schreef loezzzje het volgende:
haarverzorging doe ik ook nooit nee.

van de 11 shifts die ik gister heb gedaan zijn er 2 afgekeurd. jammer dat je niet kunt zien wat je fout hebt gedaan :S ik had schijnbaar 2 telfoutjes gemaakt. om nou een hele opdracht daarop af te keuren lijkt me ook een beetje overdreven maar vooruit.
Er zijn een paar reviewers die inderdaad een shift van 50 pagina's afkeuren als je op 1 pagina een kleine telfout hebt gemaakt. Erg triest.
pi_180088117
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:31 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er zijn een paar reviewers die inderdaad een shift van 50 pagina's afkeuren als je op 1 pagina een kleine telfout hebt gemaakt. Erg triest.
vraag me serieus af welke fout dat dan was maarja kan het niet terugzien. achja kan me er verder ook niet heel druk om maken maar triest is het wel ja.
pi_180088383
Vraag me dat ook vaak af. Bij al mijn luiershifts (ongeveer 70 gedaan) was er maar 1 afgekeurd. En opeens is er een reviewer die er 5 afkeurt. Kan me toch niet voorstellen dat ik die ineens veel anders / slechter heb gedaan dan de rest
pi_180088454
Hij zei dat ik een robijn verkeerd had geteld. Dat kan natuurlijk. Maar 1 foutje en dan een hele opdracht afkeuren. Beetje flauw. Of het moet zijn dat ik dezelfde fout 5x heb gemaakt wat ik me niet kan voorstellen want dan was de rest ook wel afgekeurd.
pi_180090877
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:21 schreef loezzzje het volgende:
haarverzorging doe ik ook nooit nee.

van de 11 shifts die ik gister heb gedaan zijn er 2 afgekeurd. jammer dat je niet kunt zien wat je fout hebt gedaan :S ik had schijnbaar 2 telfoutjes gemaakt. om nou een hele opdracht daarop af te keuren lijkt me ook een beetje overdreven maar vooruit.
Ik had laatst een bepaalde shift gedaan waarvan er 1 werd afgekeurd. Het rare is dat de opdracht NIET TERUGKEERDE in de App. Gebruiken ze het mischien als marge middel? :-). Afkeuren, het foutje corrigeren, en intern goedkeuren?
pi_180093572
Ook zo irritant dat ze op de late avond de shifts uit de app halen. Ze zijn nog niet allemaal vol, en morgen zetten ze de shifts er weer in.
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 01:52:58 #230
21636 Feestkabouter
pi_180095178
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:41 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nou nou, jij bekijkt het iets te positief. Maar volgens mij is deze check een stap richting de voetbal check. Dus of ze überhaupt tv's hebben. Daarna komt de locatie denk als opdracht in beeld.
daar heb je misschien een puntje, het valt me nu pas op dat de locaties van do t/m zo kunnen worden bezocht.

[ Bericht 12% gewijzigd door Feestkabouter op 28-06-2018 01:58:26 ]
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 01:54:04 #231
21636 Feestkabouter
pi_180095186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:11 schreef babbelaar92 het volgende:
Die tv-check is inderdaad gewoon die voetbal-check waar je normaal gesproken toch echt minimaal ¤15 voor kreeg...Ik moet Feestkabouter wel gelijk geven want dit is wel erg sluw.😂
ik kan me niet herinneren dat ik in de honderden checks die ik heb gedaan ooit dat bedrag heb gekregen voor 1 locatie (ook niet inclusief bonus)...... maar dank voor je support.
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 02:01:13 #232
21636 Feestkabouter
pi_180095208
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:35 schreef jappiejan het volgende:

[..]

Jep, zie ze nu ook staan. Leuk dat je alleen de negatieve punten in het daglicht brengt, ben niet anders van je gewend! Al met al, helft van de vergoeding als je je niet veilig voelt binnen met een legitieme reden. Duidelijk beschreven wat GEEN goede redenen zijn. Snelle 2 euro voor een vragenlijst met reden als het moet.
duidelijk beschreven wat geen goede redenen zijn inderdaad..... vraag is dan wat volgens jou WEL goede redenen zouden kunnen zijn. ik kan ze niet bedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 28-06-2018 02:13:03 ]
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 02:03:27 #233
21636 Feestkabouter
pi_180095216
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:19 schreef Smartroam het volgende:

Oftewel 16 euro, 10 euro netto per uur dus.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 17:50 schreef Smartroam het volgende:

4 cent per foto dus, oftewel 2,5cent per foto na belasting :-)
en nog steeds is het zo dat het percentage belasting van erg veel factoren afhangt en daardoor voor iedereen anders kan zijn.
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 02:10:47 #234
21636 Feestkabouter
pi_180095233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:47 schreef b-engel het volgende:

Ik ben na 4 foto's afgehaakt.
zo verliep mijn eerste en enige shift ooit ook :r

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:21 schreef loezzzje het volgende:
jammer dat je niet kunt zien wat je fout hebt gedaan :S
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef loezzzje het volgende:

vraag me serieus af welke fout dat dan was maarja kan het niet terugzien. achja kan me er verder ook niet heel druk om maken maar triest is het wel ja.
dus een bedrijf stelt een opdracht beschikbaar om uit te voeren, je neemt zo'n opdracht aan en voert hem uit........ en dan keuren zij hem af zonder daarover enige verantwoording af te leggen??????????????

begrijpen jullie hoe absurd het is dat jullie dat uberhaupt accepteren???????????

ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren, maar dat is dus wat ik bedoel met de term "makke lammetjes die alles maar slikken".
en daarom probeer ik dus jullie allemaal een beetje te wijzen op hoe oneerlijk en onredelijk het gaat en jullie te prikkelen om je mond open te trekken en te laten merken dat het onacceptabel is!!

stel dat ik een CV-ketel installeer voor een bedrijf en zij zeggen later: "het was niet goed en je krijgt je geld niet." ........ dan MOETEN ze er toch op z'n minst bij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?!?!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_180095302
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik kan me niet herinneren dat ik in de honderden checks die ik heb gedaan ooit dat bedrag heb gekregen voor 1 locatie (ook niet inclusief bonus)...... maar dank voor je support.
Dat kan. Ik heb die bedragen wel zien staan.
pi_180095345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zo verliep mijn eerste en enige shift ooit ook :r

[..]


[..]

dus een bedrijf stelt een opdracht beschikbaar om uit te voeren, je neemt zo'n opdracht aan en voert hem uit........ en dan keuren zij hem af zonder daarover enige verantwoording af te leggen??????????????

begrijpen jullie hoe absurd het is dat jullie dat uberhaupt accepteren???????????

ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren, maar dat is dus wat ik bedoel met de term "makke lammetjes die alles maar slikken".
en daarom probeer ik dus jullie allemaal een beetje te wijzen op hoe oneerlijk en onredelijk het gaat en jullie te prikkelen om je mond open te trekken en te laten merken dat het onacceptabel is!!

'

stel dat ik een CV-ketel installeer voor een bedrijf en zij zeggen later: "het was niet goed en je krijgt je geld niet." ........ dan MOETEN ze er toch op z'n minst bij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?!?!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
'ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren'.

Tja volgens mij doe je niet anders op dit forum. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat de meeste hier zich aan jou irriteren ja. En Roamler en Smartpotter ook als je over alles klaagt.😂
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 03:25:59 #237
21636 Feestkabouter
pi_180095417
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:57 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

'ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren'.

Tja volgens mij doe je niet anders op dit forum. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat de meeste hier zich aan jou irriteren ja. En Roamler en Smartpotter ook als je over alles klaagt.😂
En heb je ook een inhoudelijke reactie?
pi_180095750
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:57 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

'ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren'.

Tja volgens mij doe je niet anders op dit forum. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat de meeste hier zich aan jou irriteren ja. En Roamler en Smartpotter ook als je over alles klaagt.😂
:')
pi_180095851
Inhoudelijke reactie: 10 euro gekregen voor een check die ze niet ontvangen hadden, maar wel verstuurd was. Wat problemen met de app maar alsnog geld gekregen. Was allemaal binnen een halve dag geregeld. +1 voor Service van Roamler!
pi_180095994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zo verliep mijn eerste en enige shift ooit ook :r

[..]


[..]

dus een bedrijf stelt een opdracht beschikbaar om uit te voeren, je neemt zo'n opdracht aan en voert hem uit........ en dan keuren zij hem af zonder daarover enige verantwoording af te leggen??????????????

begrijpen jullie hoe absurd het is dat jullie dat uberhaupt accepteren???????????

ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren, maar dat is dus wat ik bedoel met de term "makke lammetjes die alles maar slikken".
en daarom probeer ik dus jullie allemaal een beetje te wijzen op hoe oneerlijk en onredelijk het gaat en jullie te prikkelen om je mond open te trekken en te laten merken dat het onacceptabel is!!

stel dat ik een CV-ketel installeer voor een bedrijf en zij zeggen later: "het was niet goed en je krijgt je geld niet." ........ dan MOETEN ze er toch op z'n minst bij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?!?!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Mij irriteer je allang niet meer, ik weet ondertussen hoe je bent ;) En ik ben alleen maar blij dat ik niet bij roamler/SS werk en dagelijks je geklaag daar moet aanhoren :P

Het gaat om ¤2, zoals ik zei kan me er verder niet druk om maken. Dit is iets wat ik erbij doe. Roamler is mijn werkgever niet dus lekker belangrijk. Ik kan wel een hoop stampij gaan maken dat ik perse die shift wil zien maar dat zou ik dan weer een beetje triest van mezelf vinden.
pi_180096154
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:49 schreef loezzzje het volgende:
Hoe doen jullie dat toch zo snel? Ik heb er 5 gedaan gister en was het al helemaal zat haha
bij mij is het andersom, ik kon een paar dagen niks doen omdat er niks in mijn buurt te doen was. ( anders moest ik minimaal 10-16 km met de auto rijden voor 2,50 en dat vind ik niet de moeite.
Gisterochtend zag ik er een aantal staan, en aangezien ik moest werken dacht ik; ik kan er mooi voor en na mijn werk even langs. Wanneer ik ter plaatse was waren ze er niet meer :(

Vandaag nieuwe poging. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180096167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 07:33 schreef jappiejan het volgende:
Inhoudelijke reactie: 10 euro gekregen voor een check die ze niet ontvangen hadden, maar wel verstuurd was. Wat problemen met de app maar alsnog geld gekregen. Was allemaal binnen een halve dag geregeld. +1 voor Service van Roamler!
_O_ netjes
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180096215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zo verliep mijn eerste en enige shift ooit ook :r

[..]

[..]

dus een bedrijf stelt een opdracht beschikbaar om uit te voeren, je neemt zo'n opdracht aan en voert hem uit........ en dan keuren zij hem af zonder daarover enige verantwoording af te leggen??????????????

begrijpen jullie hoe absurd het is dat jullie dat uberhaupt accepteren???????????

ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren, maar dat is dus wat ik bedoel met de term "makke lammetjes die alles maar slikken".
en daarom probeer ik dus jullie allemaal een beetje te wijzen op hoe oneerlijk en onredelijk het gaat en jullie te prikkelen om je mond open te trekken en te laten merken dat het onacceptabel is!!

stel dat ik een CV-ketel installeer voor een bedrijf en zij zeggen later: "het was niet goed en je krijgt je geld niet." ........ dan MOETEN ze er toch op z'n minst bij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?!?!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Waarom maak je je zo enorm druk? Je zal vast goede punten hebben, daar twijfel ik niet aan. Maar kennelijk houdt het je zo enorm bezig, aan het overmatig emoticon-gebruik en vraag-tekengebruik proef ik een hoop frustratie van jouw kant. Ik heb je posts gelezen en je blijft er ook best lang in hangen, en ik begrijp heel goed wat je zegt, maar is het dit allemaal waard? Ik denk dat je inderdaad bepaalde users irriteerd. Lijkt me niet de bedoeling. Wellicht is het een idee voor je om gewoon niet meer deel te nemen aan Roamler of Smartspotter. Ik ga ervan uit dat iedereen hier volwassen genoeg is om voor zichzelf te kunnen bepalen of zij wel aan deze ''oneerlijkheid'' willen meewerken en het als ''makke lammetjes allemaal maar te slikken''.
Je punt is duidelijk :) move on.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180096807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zo verliep mijn eerste en enige shift ooit ook :r

[..]


[..]

dus een bedrijf stelt een opdracht beschikbaar om uit te voeren, je neemt zo'n opdracht aan en voert hem uit........ en dan keuren zij hem af zonder daarover enige verantwoording af te leggen??????????????

begrijpen jullie hoe absurd het is dat jullie dat uberhaupt accepteren???????????

ik zal nu wel een aantal mensen echt irriteren, maar dat is dus wat ik bedoel met de term "makke lammetjes die alles maar slikken".
en daarom probeer ik dus jullie allemaal een beetje te wijzen op hoe oneerlijk en onredelijk het gaat en jullie te prikkelen om je mond open te trekken en te laten merken dat het onacceptabel is!!

stel dat ik een CV-ketel installeer voor een bedrijf en zij zeggen later: "het was niet goed en je krijgt je geld niet." ........ dan MOETEN ze er toch op z'n minst bij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?!?!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik vind jou verre van irritant. Je hebt echt wel een punt soms. Alleen dient je geklaag geen enkel nut. Denk je echt dat mensen op jouw toon Roamler en Smartspotter gaan benaderen? Dan zijn ze doodsbang dat hun extra zakcentje én hobby eraan gaat!

Zoals een andere gebruiker aangeeft:

Een aantal keer liep de App vast. Opdrachten eruit.. Of gereset. Bellen.. Krijg evengoed m'n geld. Dat vind ik service! (oké, je kan zeggen... HUN app doet het niet.. Maar erg aardig!)
pi_180096822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 02:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]


[..]

en nog steeds is het zo dat het percentage belasting van erg veel factoren afhangt en daardoor voor iedereen anders kan zijn.
In bijna alle gevallen zullen deze bedragen kloppen.
pi_180097288
Die was promotie check bij jumbo daalt wel snel in prijs. Stond er net voor 5 euro, nu ineens nog maar 2.
pi_180098082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:40 schreef Pinuts het volgende:
Die was promotie check bij jumbo daalt wel snel in prijs. Stond er net voor 5 euro, nu ineens nog maar 2.
Zal wel weer een fout zijn geweest. Ik vond ze al erg hoog.
pi_180098571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:40 schreef Pinuts het volgende:
Die was promotie check bij jumbo daalt wel snel in prijs. Stond er net voor 5 euro, nu ineens nog maar 2.
Begint altijd bij 2! Vond het al raar 😂
  donderdag 28 juni 2018 @ 12:17:05 #249
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180099778
quote:
[img]

[..]

bij mij is het andersom, ik kon een paar dagen niks doen omdat er niks in mijn buurt te doen was. ( anders moest ik minimaal 10-16 km met de auto rijden voor 2,50 en dat vind ik niet de moeite.
Gisterochtend zag ik er een aantal staan, en aangezien ik moest werken dacht ik; ik kan er mooi voor en na mijn werk even langs. Wanneer ik ter plaatse was waren ze er niet meer :(

Vandaag nieuwe poging. :)
Ik heb 1x per week babymelk-check binnen de 5 km, de rest is allemaal veel verder. Ik wacht dus ook tot er meerdere staan. Van het weekend weer een rondje strand en campings denk ik, ijsjeschecks.
pi_180100067
Ik heb saldo erbij gekregen maar de opdracht is nog niet goedgekeurd ( geen melding gehad ) is het dan als nog goed?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180100402
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb saldo erbij gekregen maar de opdracht is nog niet goedgekeurd ( geen melding gehad ) is het dan als nog goed?
Komt het niet ergens anders vandaar? Ververs de chat eens, waarschijnlijk staat er gewoon een bericht voor je klaar met goedkeuring.
pi_180100462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:57 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Komt het niet ergens anders vandaar? Ververs de chat eens, waarschijnlijk staat er gewoon een bericht voor je klaar met goedkeuring.
Gedaan, app ook opnieuw opgestart. Geen feedback gehad. -O-

edit: nee ik heb vandaag maar 1 opdracht gedaan, en ik had nog mn saldo gekeken voor ik begon, en er is gewoon een paar euro bijgekomen. :+
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  donderdag 28 juni 2018 @ 13:14:23 #253
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180100737
kan ook zijn dat je extraatjes nu uitgekeerd zijn, dus bonus als je .... doet
Heb je al op internet gekeken?
pi_180100911
Op hun site kun je zien waar de vergoeding van is ja.
pi_180101923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:14 schreef b-engel het volgende:
kan ook zijn dat je extraatjes nu uitgekeerd zijn, dus bonus als je .... doet
Heb je al op internet gekeken?
Aha, je hebt de categorie check bonus ontvangen denk ik! Ik ook! 36 euro 😂
pi_180128887
De maaltijd check van SS staat weer in de app, voor maar liefst ¤16, tot ¤19,-. En bij Roamler dezelfde check voor ¤4,50 😂
pi_180132000
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:01 schreef Miek95 het volgende:
De maaltijd check van SS staat weer in de app, voor maar liefst ¤16, tot ¤19,-. En bij Roamler dezelfde check voor ¤4,50 😂
Lekker verdienen maar ik heb echt het idee dat ze hierbij fkn streng nakijken. Als ik dat zo lees waar de foto allemaal aan moet voldoen bla bla. Heb je zo enorm je best gedaan, wordt ie dadelijk nog afgekeurd. Zou wel redelijk zuur zijn.
pi_180134653
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Lekker verdienen maar ik heb echt het idee dat ze hierbij fkn streng nakijken. Als ik dat zo lees waar de foto allemaal aan moet voldoen bla bla. Heb je zo enorm je best gedaan, wordt ie dadelijk nog afgekeurd. Zou wel redelijk zuur zijn.
Bij mij 1 afgekeurd, maar verder tot nu toe allemaal goed :)
pi_180134883
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:35 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Bij mij 1 afgekeurd, maar verder tot nu toe allemaal goed :)
En waarom was ie afgekeurd? Omdat het niet helemaal naar voren stond?
pi_180134932
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En waarom was ie afgekeurd? Omdat het niet helemaal naar voren stond?
Ik was een meter met kleine pakjes drinken vergeten. En je hoeft maar 1 rij naar voren te zetten, prima te doen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:05:47 #261
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180138582
Bij mij ook bij SS afgekeurd bij R goed. Bij R had ik helemaal niks verschoven en bij SS had ik van iedere smaak 1 pak naar voren gezet. Was niet goed, het moest de hele rij zijn....
pi_180138934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:05 schreef b-engel het volgende:
Bij mij ook bij SS afgekeurd bij R goed. Bij R had ik helemaal niks verschoven en bij SS had ik van iedere smaak 1 pak naar voren gezet. Was niet goed, het moest de hele rij zijn....
Als je de foto iets van indeed maakt, dus de hele meter ietswat schuin zien ze niet of er achter het eerste pak nog een tweede pak staat.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:48:17 #263
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180139159
indeed?
pi_180140544
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:48 schreef b-engel het volgende:
indeed?
Van onder* sorry.
pi_180142252
Er moet ook nog wel werk voor de vakkenvullers over blijven he :P
pi_180151539
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Lekker verdienen maar ik heb echt het idee dat ze hierbij fkn streng nakijken. Als ik dat zo lees waar de foto allemaal aan moet voldoen bla bla. Heb je zo enorm je best gedaan, wordt ie dadelijk nog afgekeurd. Zou wel redelijk zuur zijn.
Vandaag heb ik er 5 gedaan van Smart en allemaal goedgekeurd. Check is prima te doen. En slechts 1 check voor Roamler gedaan vandaag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miek95 op 30-06-2018 22:58:14 ]
pi_180156226
Er zijn binnen 2 km 6 tv-checks voor ¤5 die ik straks even ga doen denk ik. Van de 6 zijn er bij 4 de namen van de tenten veranderd of klopt het adres niet. Als ze op google die tenten intikken, zien ze dat toch zelf ook wel...
pi_180156974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:14 schreef b-engel het volgende:
kan ook zijn dat je extraatjes nu uitgekeerd zijn, dus bonus als je .... doet
Heb je al op internet gekeken?
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:25 schreef loezzzje het volgende:
Op hun site kun je zien waar de vergoeding van is ja.
Het was toch van die opdracht :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180156987
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef loezzzje het volgende:
Er moet ook nog wel werk voor de vakkenvullers over blijven he :P
Ik voel me vrij opgelaten wanneer ik elk product naar voor moest zetten :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180158206
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:16 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik voel me vrij opgelaten wanneer ik elk product naar voor moest zetten :D
Wat ik altijd zo irritant vind is als ik een foto van een schap moet maken en er staat iemand in de weg. Die persoon doet er dan uren over om te bepalen welke frisdrank hij wil. Ik wil dan bijna een fles cola in zijn kar gooien en zeggen; en nou opzouten _O-
pi_180158255
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Wat ik altijd zo irritant vind is als ik een foto van een schap moet maken en er staat iemand in de weg. Die persoon doet er dan uren over om te bepalen welke frisdrank hij wil. Ik wil dan bijna een fles cola in zijn kar gooien en zeggen; en nou opzouten _O-
_O- Dit
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 1 juli 2018 @ 11:43:52 #272
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180159530
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 07:29 schreef babbelaar92 het volgende:
Er zijn binnen 2 km 6 tv-checks voor ¤5 die ik straks even ga doen denk ik. Van de 6 zijn er bij 4 de namen van de tenten veranderd of klopt het adres niet. Als ze op google die tenten intikken, zien ze dat toch zelf ook wel...
Dat doen ze niet.. Sterker nog: als je nu doorgeeft dat het niet klopt, staan ze er over een paar maanden weer
pi_180160060
Prima toch? Krijg je alsnog je geld..
pi_180181830
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Wat ik altijd zo irritant vind is als ik een foto van een schap moet maken en er staat iemand in de weg. Die persoon doet er dan uren over om te bepalen welke frisdrank hij wil. Ik wil dan bijna een fles cola in zijn kar gooien en zeggen; en nou opzouten _O-
Zal ik je een tip geven welke gegarandeerd werkt?

Ga in de persoon zijn of haar aura staan. De persoon loopt dat automatisch weg na een aantal seconde. Doe ik altijd :-)!
  maandag 2 juli 2018 @ 12:37:55 #275
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180184114
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:03 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zal ik je een tip geven welke gegarandeerd werkt?

Ga in de persoon zijn of haar aura staan. De persoon loopt dat automatisch weg na een aantal seconde. Doe ik altijd :-)!
In zijn aura of personal space?
pi_180194187
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:03 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zal ik je een tip geven welke gegarandeerd werkt?

Ga in de persoon zijn of haar aura staan. De persoon loopt dat automatisch weg na een aantal seconde. Doe ik altijd :-)!
Zou opzich misschien wel kunnen werken ja. Of van die oudjes waarvan er 1 met de kar in de weg staat en de ander gaat dan op der gemak het boodschappenlijstje af staan strepen en bepalen welke gang ze nu heen gaan. En ik sta daar maar te wachten...
  maandag 2 juli 2018 @ 20:42:09 #277
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180194770
En je hebt het gelezen vandaag, ze mogen nu echt niet meer stiekem op de foto erbij (ging bij deze opdracht toch al niet, maar hoe gaan we dat doen bij: neem nu een foto op ooghoogte van de hele winkel?)
pi_180197715
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:42 schreef b-engel het volgende:
En je hebt het gelezen vandaag, ze mogen nu echt niet meer stiekem op de foto erbij (ging bij deze opdracht toch al niet, maar hoe gaan we dat doen bij: neem nu een foto op ooghoogte van de hele winkel?)
Puur een formaliteit denk ik. De gegevens zijn geheim, de personen op de foto gaan hun gezichten nooit ergens zien, dus kunnen ze niets aanvragen. Tevens een mooi punt om aan te tonen bij keuringen, 'we gaan hier zorgvuldig mee om. We sturen onze gebruikers van de App zelfs een reminder!'
pi_180197740
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:25 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Zou opzich misschien wel kunnen werken ja. Of van die oudjes waarvan er 1 met de kar in de weg staat en de ander gaat dan op der gemak het boodschappenlijstje af staan strepen en bepalen welke gang ze nu heen gaan. En ik sta daar maar te wachten...
Aan oudjes vraag ik het altijd. Mevrouw voor mijn werk moet ik even een foto maken van het schap, kunt u een klein stukje aan de kant? Doen ze altijd!
pi_180201593
Ik wil het toch graag gaan doen. Heeft er iemand nog een roamler invite?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 00:06:54 #281
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180202157
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 23:33 schreef Joysa het volgende:
Ik wil het toch graag gaan doen. Heeft er iemand nog een roamler invite?
Ja hoor, stuur mij maar een berichtje
pi_180230127
Gisteren vond ik in de Roamler app een locatie van de Spar die al 2 jaar niet meer bestaat. Sinds 1,5 jaar is op die locatie de jumbo gevestigd. Dat is al bij hen bekend want ik heb bij dezelfde jumbo al opdrachten gedaan.
pi_180231159
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 23:33 schreef Joysa het volgende:
Ik wil het toch graag gaan doen. Heeft er iemand nog een roamler invite?
Joysa _O_
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180231537
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:31 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Joysa _O_
Jouw vriendin is niet echt meer geinteresseerd denk ik :P Ze zit nog steeds niet in level 2.
pi_180231600
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:56 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Jouw vriendin is niet echt meer geinteresseerd denk ik :P Ze zit nog steeds niet in level 2.
Mijn vriendin is wel geinteresseerd maar heeft een chronische ziekte en nog meer behoorlijk levensbepalende klachten waardoor ze veel in huis zit(vanaf 2014 al). We dachten dat dit een goede optie was voor een ''reden'' om naar buiten te gaan. Dat was het ook wel, maar ze heeft nu best een pittige periode qua onderzoeken etc. En het gaat niet zo goed met d'r. -O- Daarnaast waren er geloof ik in haar boerendorp niet echt veel dingen die ze ''makkelijk'' kon doen.
Dus ik denk dat het nog wel komt, maar even wat langzamer gaat bij d'r. Zal het nog wel even vragen. Wilde toch nog even vragen hoe het met dr ging nu. :) Maar dan weet je dat in elk geval.

Ben zelf ook nog maar lvl 2 maar dat komt omdat hier iemand steeds alles weg zit te kapen :( Ben al een paar keer op pad gegaan en was er kennelijk iemand me voor. -O- Laatste week staan er ook maar steeds 3 opdrachten of zo. En andere opdrachten zijn minimaal een half uur met de auto rijden. Er zit namelijk een enorm dikke rivier tussen. Die app denkt dat je dan dichtbij bent. Hemelsbreed dus wel. Maar je moet wel super ver rijden :+
In mijn dorp zijn genoeg winkels etc. Maar kennelijk dus meer Roamlers die me steeds voor zijn :'(

Ik had me ingeschreven voor zo'n review opdracht voor XP voor iets van Braun maar niks meer van vernomen...
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180231749
Vraagje; als jullie 25 tot 50 foto's moeten maken in een AH bijv, melden jullie je dan gewoon bij de infobalie. Ik denk echt dat mensen denken dat ik niet spoor als ik dat dus zomaar ga doen.

Laatst stond ik de kopstellingen op de foto te zetten. En te wachten tot mensen aan de kant gingen. Toen keken vakkenvullers al zo naar me: }:|
Een van de medewerkers vroeg wat ik aan het doen was. Voor ik er erg in had zei ik ''oh mijn vriend appt steeds wat er in de bonus is en we hebben het er over of ik wat mee zou nemen'' :')

Maar ik denk eigenlijk dat ik me gewoon een keer ga voorstellen in de winkel zodat ik voortaan ongestoord mijn opdrachten kan uitvoeren zonder zo sneaky te gaan doen.

Ik deed de opdracht ook toen ik zelf boodschappen aan het doen was.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:21:32 #287
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180235970
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:31 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Joysa _O_
Ik mis ff de link? Ze heeft van mij een invite gehad nu?
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:22:04 #288
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180235990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:21 schreef crazyboy2309 het volgende:
Gisteren vond ik in de Roamler app een locatie van de Spar die al 2 jaar niet meer bestaat. Sinds 1,5 jaar is op die locatie de jumbo gevestigd. Dat is al bij hen bekend want ik heb bij dezelfde jumbo al opdrachten gedaan.
Dat dus. En dan hebben ze het liefste dat je dat aan hun doorgeeft via de chat.
pi_180236648
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:00 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Mijn vriendin is wel geinteresseerd maar heeft een chronische ziekte en nog meer behoorlijk levensbepalende klachten waardoor ze veel in huis zit(vanaf 2014 al). We dachten dat dit een goede optie was voor een ''reden'' om naar buiten te gaan. Dat was het ook wel, maar ze heeft nu best een pittige periode qua onderzoeken etc. En het gaat niet zo goed met d'r. -O- Daarnaast waren er geloof ik in haar boerendorp niet echt veel dingen die ze ''makkelijk'' kon doen.
Dus ik denk dat het nog wel komt, maar even wat langzamer gaat bij d'r. Zal het nog wel even vragen. Wilde toch nog even vragen hoe het met dr ging nu. :) Maar dan weet je dat in elk geval.

Ben zelf ook nog maar lvl 2 maar dat komt omdat hier iemand steeds alles weg zit te kapen :( Ben al een paar keer op pad gegaan en was er kennelijk iemand me voor. -O- Laatste week staan er ook maar steeds 3 opdrachten of zo. En andere opdrachten zijn minimaal een half uur met de auto rijden. Er zit namelijk een enorm dikke rivier tussen. Die app denkt dat je dan dichtbij bent. Hemelsbreed dus wel. Maar je moet wel super ver rijden :+
In mijn dorp zijn genoeg winkels etc. Maar kennelijk dus meer Roamlers die me steeds voor zijn :'(

Ik had me ingeschreven voor zo'n review opdracht voor XP voor iets van Braun maar niks meer van vernomen...
Ok. Het was ook niet mijn bedoeling om jou vriendin aan te vallen hoor :) Je ziet alleen zo vaak dat mensen een invite willen en vervolgens niet eens tot level 2 komen. En het irriteert me dat mensen zich niet eerst inlezen voordat ze een invite vragen. Het gaat niet om de invites, die heb ik zat maar om de laksheid van mensen. Maar bij jou vriendin weet ik dan dat dat niet het geval is :)

Als je wordt uitgekozen voor zo’n braun apparaat krijg je vanzelf met DHL zo’n ding thuis. Die moet je dan testen en reviews schrijven. Maar daar gaan wel een aantal weken overheen weet ik nog.
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:52:45 #290
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180236680
Bob is nieuw bij Roamler Review. Bob vraagt of ik voor 15 euro in die pleurishitte naar de bioscoop wil. Tuurlijk joh. Enschede, rijden we zo ff aan. Maar 310 km.
pi_180236849
Voor mij een kleine 150 km. Kreeg hem ook. Had zoiets van waarom zou ik in godsnaam in Enschede naar de bios gaan met fkn 30 graden?
pi_180239023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:52 schreef b-engel het volgende:
Bob is nieuw bij Roamler Review. Bob vraagt of ik voor 15 euro in die pleurishitte naar de bioscoop wil. Tuurlijk joh. Enschede, rijden we zo ff aan. Maar 310 km.
Bob is zeker niet nieuw!
pi_180239038
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Vraagje; als jullie 25 tot 50 foto's moeten maken in een AH bijv, melden jullie je dan gewoon bij de infobalie. Ik denk echt dat mensen denken dat ik niet spoor als ik dat dus zomaar ga doen.

Laatst stond ik de kopstellingen op de foto te zetten. En te wachten tot mensen aan de kant gingen. Toen keken vakkenvullers al zo naar me: }:|
Een van de medewerkers vroeg wat ik aan het doen was. Voor ik er erg in had zei ik ''oh mijn vriend appt steeds wat er in de bonus is en we hebben het er over of ik wat mee zou nemen'' :')

Maar ik denk eigenlijk dat ik me gewoon een keer ga voorstellen in de winkel zodat ik voortaan ongestoord mijn opdrachten kan uitvoeren zonder zo sneaky te gaan doen.

Ik deed de opdracht ook toen ik zelf boodschappen aan het doen was.
Liegen dat je voor ah aan het werk bent. Doe ik altijd. Werkt a l t i j d!


Je melden inderdaad handig. Ik doe dat nooit maar uiteindelijk kennen ze je toch wel, roamler moet je je vaak melden voor opdrachten vanuit ah of een leverancier... Dan kennen ze je voortaan!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2018 16:43:44 ]
pi_180239083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:22 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat dus. En dan hebben ze het liefste dat je dat aan hun doorgeeft via de chat.
Doorgeven! Roamler is het netjes en vergoedt dan je opdracht!
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:49:26 #295
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180239233
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:39 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Doorgeven! Roamler is het netjes en vergoedt dan je opdracht!
Nee dus. Via de chat krijg je niks, je moet er echt fysiek zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:35 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Bob is zeker niet nieuw!
Bob is level 2, vind ik redelijk nieuw
pi_180239833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:49 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee dus. Via de chat krijg je niks, je moet er echt fysiek zijn.

[..]

Bob is level 2, vind ik redelijk nieuw
Ja duh, dat bedoel ik, een opdracht uitvoeren en dan doorgeven haha.

Je moet je bij medewerkers niet blindstaren op hun level. Maar oké, dan is bob voor jou nieuw.
pi_180239855
Rosan is level 3, ook nieuw volgens jou?
pi_180241472
Ik heb zowel Roamler als Smartspotter invites, stuur maar een berichtje voor meer info
pi_180241517
Rosan is niet nieuw hoor. Loopt al een tijdje mee volgens mij. Bob weet ik niet, ken ik niet in ieder geval.
pi_180241613
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ok. Het was ook niet mijn bedoeling om jou vriendin aan te vallen hoor :) Je ziet alleen zo vaak dat mensen een invite willen en vervolgens niet eens tot level 2 komen. En het irriteert me dat mensen zich niet eerst inlezen voordat ze een invite vragen. Het gaat niet om de invites, die heb ik zat maar om de laksheid van mensen. Maar bij jou vriendin weet ik dan dat dat niet het geval is :)

Als je wordt uitgekozen voor zo’n braun apparaat krijg je vanzelf met DHL zo’n ding thuis. Die moet je dan testen en reviews schrijven. Maar daar gaan wel een aantal weken overheen weet ik nog.
Ik heb ook nog 16 invites. De invites die ik tot nu toe heb weggeven zijn helaas verspilt aan mensen die stoppen voordat ze in level 2 komen. Erg irritant, vooral als ze eerst smeken om een invite.
pi_180242923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:08 schreef loezzzje het volgende:
Rosan is niet nieuw hoor. Loopt al een tijdje mee volgens mij. Bob weet ik niet, ken ik niet in ieder geval.
Pfff duh, sarcasme..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')