abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 18:13:06 #26
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807505
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:57 schreef kree het volgende:

[..]

precies, maar denk dat die zussen er sowieso geen zin in hadden, althans dat blijkt.
Echt een bitch, weet niet maar echt heel sympathiek komt ze niet over in tegen stelling tot Peterson zelf
Wel een beetje eens hoor, maar Peterson kan het zich niet echt veroorloven om zich in deze onsympathiek te gaan gedragen. En die zus staat niet terecht, zij laat gewoon (misschien iets te) duidelijk merken hoe zij staat tegenover Peterson. Dat hoeft niet per definitie iets te zeggen.
Ik moet zeggen dat ik, toen ik net begon en de plaats van overlijden zag, dacht dat dit echt om een moord ging. Gaandeweg in de docu begon ik steeds meer te twijfelen... heeft hij het dan toch niet gedaan...
En vooral bij het heropenen van de zaak begon ik meer overtuigd te raken van Petersons onschuld. Maar ik vind het nog steeds wel twijfelachtig allemaal. Maar beyond reasonable doubt was het zeker niet.
A child is born with no state of mind.
pi_179807957
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:13 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wel een beetje eens hoor, maar Peterson kan het zich niet echt veroorloven om zich in deze onsympathiek te gaan gedragen. En die zus staat niet terecht, zij laat gewoon (misschien iets te) duidelijk merken hoe zij staat tegenover Peterson. Dat hoeft niet per definitie iets te zeggen.
Ik moet zeggen dat ik, toen ik net begon en de plaats van overlijden zag, dacht dat dit echt om een moord ging. Gaandeweg in de docu begon ik steeds meer te twijfelen... heeft hij het dan toch niet gedaan...
En vooral bij het heropenen van de zaak begon ik meer overtuigd te raken van Petersons onschuld. Maar ik vind het nog steeds wel twijfelachtig allemaal. Maar beyond reasonable doubt was het zeker niet.
Denk vooral door verwondingen die het raar maken.
Aan de andere kant de verdediging heeft ook een punt.

Mjah tis eigenlijk niet duidelijk en die Peterson zelf...
Hmmmm is het dan allemaal toneel van hem enzo?
Het kan natuurlijk, maar opzich komt hij wel heel oprecht over.
pi_179816670

In dit filmpje hebben ze het ook over Todd, de zoon van Michael.

Ik ben het nu aan het kijken, misschien interessant.
pi_179817067
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Stray_cat het volgende:

In dit filmpje hebben ze het ook over Todd, de zoon van Michael.

Ik ben het nu aan het kijken, misschien interessant.
Dit belicht het weer van een andere kant
nu ga ik nog meer twijfelen eigenlijk. toch eentje van de kinderen dan?
pi_179817129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ja, precies, maar vind jij van die uilentheorie? Het zou kunnen, er waren wat bloedspetters buiten, misschien is ze naar binnen gegaan. Nah, alhoewel.

Als het Michael was dan was Todd er zeker bij betrokken.
pi_179817193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, precies, maar vind jij van die uilentheorie? Het zou kunnen, er waren wat bloedspetters buiten, misschien is ze naar binnen gegaan. Nah, alhoewel.

euhm onwaarschijnlijk.
Het blijft toch een vreemde zaak, zeker nu jij met dit filmpje komt wat het dus iets meer van de andere kant bekijkt.
Toch denk ik, dat Michael niet de dader is. Zou het nog eerder zoeken dan richting die zoon ook omdat hij die pook ineens vond enzo, dat is ook weer zo iets raars
pi_179817337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

euhm onwaarschijnlijk.
Het blijft toch een vreemde zaak, zeker nu jij met dit filmpje komt wat het dus iets meer van de andere kant bekijkt.
Toch denk ik, dat Michael niet de dader is. Zou het nog eerder zoeken dan richting die zoon ook omdat hij die pook ineens vond enzo, dat is ook weer zo iets raars
Dit filmpje heeft het ook over de goede band tussen Todd en Pa, Pa heeft geldproblemen, Kathleen heeft een fikse levensverzekering. Haar aandelen in 1 of ander bedrijf waren gekeldert.

Zal het dan toch wr om geld gaan? Kost nogal wat al die studerende kinderen. Misschien zag Todd zijn droom wel in rook opgaan.

Een ongeluk sluit ik vooralsnog uit, mede door al het bloed wat gewoon niet gebeurt van een val van een kleine trap. En dat zuurstof in het bloed waaruit blijkt dat ze al eerder gewurgd (?) is.
pi_179817460
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:43 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dit filmpje heeft het ook over de goede band tussen Todd en Pa, Pa heeft geldproblemen, Kathleen heeft een fikse levensverzekering. Haar aandelen in 1 of ander bedrijf waren gekeldert.

Zal het dan toch wr om geld gaan? Kost nogal wat al die studerende kinderen. Misschien zag Todd zijn droom wel in rook opgaan.

Een ongeluk sluit ik vooralsnog uit, mede door al het bloed wat gewoon niet gebeurt van een val van een kleine trap. En dat zuurstof in het bloed waaruit blijkt dat ze al eerder gewurgd (?) is.
Geen idee eigenlijk, dat is het nadeel van deze docu, het gaat vooral vanaf Peterson's kant uit de hele tijd. Krijg je een soort van sympathie door enzo.

Met opzet heb ik alleen Ja en Nee gezet in de poll in de OP, want dat is ook wat een jury moet kiezen.

Wat ik denk, euhm toch niet dat michael het deed. Maar geloof die verwondingen ook weer niet na 3 treden vallen ook.
pi_179817532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:50 schreef kree het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, dat is het nadeel van deze docu, het gaat vooral vanaf Peterson's kant uit de hele tijd. Krijg je een soort van sympathie door enzo.

Met opzet heb ik alleen Ja en Nee gezet in de poll in de OP, want dat is ook wat een jury moet kiezen.

Wat ik denk, euhm toch niet dat michael het deed. Maar geloof die verwoningen ook weer niet na 3 treden vallen ook.
Ik verdenk Todd. Joh, die poll was gewoon een leuk opzetje, toch. En dan zou ik nu zeggen: Onschuldig. Ik zie Michael niet in staat zijn tot zoveel geweld, maar Todd (bijv.) wel.
pi_179817549
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:55 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik verdenk Todd. Joh, die poll was gewoon een leuk opzetje, toch. En dan zou ik nu zeggen: Onschuldig. Ik zie Michael niet in staat zijn tot zoveel geweld, maar Todd (bijv.) wel.
Het is ook wel opvallend dat hij er in latere rechtszaken ineens niet meer bij was
pi_179820685
Had het al in het andere topic gezet.
Maar lijken jullie Peterson niet heel erg op deze?

MV5BMTk1Nzc5MzQyMV5BMl5BanBnXkFtZTcwNjQ5OTA0Mg@@._V1_UY317_CR7,0,214,317_AL_.jpg
pi_179821769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Over de uilen theorie hoor je weinig.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179821799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:46 schreef kree het volgende:
Had het al in het andere topic gezet.
Maar lijken jullie Peterson niet heel erg op deze?

[ afbeelding ]
Ik begrijp wat je bedoelt.
pi_179836332
Zou hij nog leven trouwens?
DIe paar laatste afleveringen zat ik echt te denken van nu komt er iets dat ie overleden is nl
pi_179839751
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:21 schreef ato het volgende:

[..]

Over de uilen theorie hoor je weinig.
Misschien een soort berusting, deze zaak liep natuurlijk al jaren. Michael vond het wel best zo, met die deal. Todd, tsja, die blijft uit de wind misschien wel bewust door zijn pa.

Plus die theorie, iemand wandelt niet met zoveel wonden (en bloed) door een huis met enkel een paar druppeltjes buiten. Of de uil was een huisdier en woonde in dat huis. :P
pi_179845046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

In dit filmpje viel mij nog eens op dat het best fris buiten was. Maar Michael bleef circa 45 minuten buiten zitten. Alhoewel je warmer wordt na het drinken van alcohol.

Todd was na een half uur bij zijn vader.

Tja dat vele bloed, blijft toch verwarrend. Tenzij zij een paar keer achterover is geklapt.
Zoals eigen team vertelde.

Maar Duane heeft een paar keer fouten gemaakt.

Ik blijf erbij dat Michael onschuldig is, met een zeer lichte twijfel.
pi_179846580
Die Candace lijkt een beetje op Catherine Keyl.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_179872723
Wat mij stoorde aan de docu was dat bij de veroordeling ik echt me afvroeg hoe dat nu in vredesnaam mogelijk was, maar na de veroordeling er wat feiten (die niet nieuw waren) pas daarna ons als kijker getoond werden. Daar zag je duidelijk dat de makers een mooi beeld van Peterson aan het presenteren waren.

De bloedspetters aan de binnenkant van zijn broek, de voetafdruk achterop het been van Kathleen, tekenen van verwurging. Die zijn niet in de 1e zaak uitgezonden.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik zou zeker niet beyond reasonable doubt schuldig kunnen zeggen.

Ik begrijp dat de verdediging en aanklager de hele zaak afsluiten met een slotpleidooi gericht aan de jury, en dat de andere partij daar niet mag inbreken. Wat als een van de partijen onzin verkoopt, breekt de rechter dan wel in?
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 19:41:37 #44
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179878002
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat mij stoorde aan de docu was dat bij de veroordeling ik echt me afvroeg hoe dat nu in vredesnaam mogelijk was, maar na de veroordeling er wat feiten (die niet nieuw waren) pas daarna ons als kijker getoond werden. Daar zag je duidelijk dat de makers een mooi beeld van Peterson aan het presenteren waren.

De bloedspetters aan de binnenkant van zijn broek, de voetafdruk achterop het been van Kathleen, tekenen van verwurging. Die zijn niet in de 1e zaak uitgezonden.

Dit vond ik ook heel irritant, vooral ook omdat het door juryleden was genoemd als doorslaggevend. Tekenen van verwurging bv lijkt me vrij essentieel in zo'n zaak. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_179880083
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:

Mee eens, toen ik die dingen hoorde dacht ik echt dat ik dat voor de beschuldiging gemist had ofzo want die details waren allemaal weggelaten
Gaarne verwijderen
pi_179880714
Ik ben bij aflevering 9.
Ik weet het niet..

Ik vind hem een beetje eng.
En hij lijkt stervende zeg !
Had al stiekem wat spoilers hier gekeken, maar nu zie ik het zelf :P
pi_179888271
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ben bij aflevering 9.
Ik weet het niet..

Ik vind hem een beetje eng.
En hij lijkt stervende zeg !
Had al stiekem wat spoilers hier gekeken, maar nu zie ik het zelf :P
Zal ik vragen of ze ff een spoiler waarschuwing in de TT zetten?

Denk opzich dat het nu sowieso nog niet helemaal duidelijk is. haha
pi_179888727
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit vond ik ook heel irritant, vooral ook omdat het door juryleden was genoemd als doorslaggevend. Tekenen van verwurging bv lijkt me vrij essentieel in zo'n zaak. :+
Van de verwurging heb ik niets meegekregen.
pi_179888932
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:58 schreef ato het volgende:

[..]

Van de verwurging heb ik niets meegekregen.
Euhm dat zat niet in die docu?
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 08:57:18 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179889365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:22 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm dat zat niet in die docu?
Dat zat er wel in, alleen kwam dat pas naar voren in het deel nadat Michael 8 jaar gevangen had gezeten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')