abonnement Unibet Coolblue
pi_179781796
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

pi_179781813
Zou de moderator die zo ijverig in de SC zit te vegen en zelfs posts verwijdert waarin enkel gemeld wordt dat er posts verwijderd worden, even kunnen uitleggen waarom hij of zij dat doet?

Zou diegene dan ook even kunnen uitleggen waarom we het niet over de COS mogen hebben of de moderatie daarvan? En als we dan ook toch bezig zijn: vindt de moderatie het niet wat vreemd om posts van users weg te halen maar daarop zelf wel te antwoorden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Scrutinizer op 14-06-2018 13:32:10 ]
pi_179782483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de moderator die zo ijverig in de SC zit te vegen en zelfs posts verwijdert waarin enkel gemeld wordt dat er posts verwijderd worden, even kunnen uitleggen waarom hij of zij dat doet?

Zou diegene dan ook even kunnen uitleggen waarom we het niet over de COS mogen hebben of de moderatie daarvan? En als we dan ook toch bezig zijn: vindt de moderatie het niet wat vreemd om posts van users weg te halen maar daarop zelf wel te antwoorden?
Op de SC zijn stookposts weggehaald. Lijkt me logisch dat dat niet gewenst is. De SC is geen vrijplaats om er op los te schelden of users op de COS belachelijk te maken.
pi_179782608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op de SC zijn stookposts weggehaald. Lijkt me logisch dat dat niet gewenst is. De SC is geen vrijplaats om er op los te schelden of users op de COS belachelijk te maken.
Op los te schelden? Lees je de COS wel eens?

En als je zegt dat de 'stookposts' weg zijn, waarom antwoordt een moderator daar nog wel op voordat hij ze weghaalt en het daarmee de users onmogelijk maakt om daarop te reageren?
pi_179782655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Op los te schelden? Lees je de COS wel eens?

En als je zegt dat de 'stookposts' weg zijn, waarom antwoordt een moderator daar nog wel op voordat hij ze weghaalt en het daarmee de users onmogelijk maakt om daarop te reageren?
Die posts zijn niet door deze moderator weggehaald. Dus die kun je daar niet op aanspreken.
En op je eerste vraag geef ik maar geen antwoord.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 14:22:17 #6
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179782698
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die posts zijn niet door deze moderator weggehaald. Dus die kun je daar niet op aanspreken.
En op je eerste vraag geef ik maar geen antwoord.
:') :') :')
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_179782725
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die posts zijn niet door deze moderator weggehaald. Dus die kun je daar niet op aanspreken.
En op je eerste vraag geef ik maar geen antwoord.
Waarom durft de moderator die vandaag aan het vegen was daar niet voor uit te komen? Mijn beknopte postwisseling met Dotteke bijvoorbeeld, als dat stookposts waren dan kunnen we wel stoppen met FOK! Mijn vraag wie de moderator was die veegde, ook weggehaald. Het zijn vooral kritische posts tav de moderatie en kritiek op mensen die kritiek hebben op vegans die geveegd worden.
pi_179782830
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Waarom durft de moderator die vandaag aan het vegen was daar niet voor uit te komen? Mijn beknopte postwisseling met Dotteke bijvoorbeeld, als dat stookposts waren dan kunnen we wel stoppen met FOK! Mijn vraag wie de moderator was die veegde, ook weggehaald. Het zijn vooral kritische posts tav de moderatie en kritiek op mensen die kritiek hebben op vegans die geveegd worden.
Waarom zou een mod zich moeten verantwoorden voor posts die verwijderd zijn? Ik heb er een aantal verwijderd. En mocht je nu nog meer vragen/kritiek/aanmerkingen hebben kun je mailen naar forum@fok.nl
pi_179782855
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou een mod zich moeten verantwoorden voor posts die verwijderd zijn? Ik heb er een aantal verwijderd. En mocht je nu nog meer vragen/kritiek/aanmerkingen hebben kun je mailen naar forum@fok.nl
quote:
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 14:35:48 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_179782873
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[..]

Ja, klopt. En daar heb je antwoord op gekregen. Maar blijkbaar is het niet naar je zin, dus verwijs ik je naar een stapje hoger.
pi_179782917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, klopt. En daar heb je antwoord op gekregen. Maar blijkbaar is het niet naar je zin, dus verwijs ik je naar een stapje hoger.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die posts zijn niet door deze moderator weggehaald. Dus die kun je daar niet op aanspreken.
En op je eerste vraag geef ik maar geen antwoord.
Duidelijk.
pi_179793104
Offtopc SC geklets word verwijderd. Dat is altijd al zo geweest.

Een aantal posten hier ook verwijderd.

Feedback prima, maar wel op een normale manier.
pi_179793534
Offtopic in de SC?
pi_179793760
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Offtopic in de SC?
Offtopic SC geklets in de COS.
pi_179793824
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Offtopic SC geklets in de COS.
Maar daar gaat het hier toch helemaal niet over? Of reageer je op een post die je al weggehaald hebt? Beetje lastig volgen zo, hoor.
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:23:39 #16
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179793988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Offtopc SC geklets word verwijderd. Dat is altijd al zo geweest.

Een aantal posten hier ook verwijderd.

Feedback prima, maar wel op een normale manier.
Ik vond mijn verwijderde opmerking en vraag vrij normaal. Heb eerder van een FA vernomen dat als ik een probleem heb dat ik het kenbaar kan maken in feedback. Gaarne een antwoord.
love & heet
pi_179794070
Ik heb er de hele dag over nagedacht. Maar naar aanleiding van d.m. verkeer van vanochtend, waarbij d.m's van desbetreffende mod naar een ander, per ongeluk bij mij terecht gekomen zijn, en waar duidelijk uit blijkt dat deze mod niet wist waar het in de s.c. over ging, zou ik het zeer waarderen als de posten van deze man, waarbij ik op de vingers getikt werd ook verwijderd worden uit de s.c.
Omdat alles verwijderd is, en alleen die terechtwijzing naar mij is blijven staan, lijkt het nu net alsof ik wel heel wat gedaan heb.
Het was alleen een potje oude koeien uit de sloot halen, het sloeg totaal niet op wat gezegd werd in de s.c.
Bij voorbaat dank.
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 23:07:19 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179795189
Goedenavond. Oké waar is mijn bezem. :P
Ja nee, maar ik heb zitten lezen... nu effe serieus. }:|

Kritiek op hoe het er op dit forum aan toegaat en wat de mods daar al dan niet aan doen, houd dat maar buiten de SC. Hier in Feedback mogen vragen en opmerkingen daarover wél. Maar laat iedereen (zwart en blauw) daar een normale en opbouwende toon bij aanslaan. Door het zo persoonlijk te maken en/of door een ander te proberen de loef af te steken, wordt het snel grimmig.

We zullen het dus scho(o)n(er) houden, goed om vooraf te beseffen. En we gaan er geen discussies over aan. Mocht je dat schandalig vinden en er wat aan willen doen: daar is inderdaad forum@fok.nl voor. Moderators kunnen daar niet bij, admins/FA's wel.
Maar, de meeste zaken kunnen we gewoon zelf afhandelen heur. :)

Hé... vooral héél veel plezier in UTO! *O*
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_179795247
We mogen serieus geen mening meer hebben over de COS in de SC?
pi_179795435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:07 schreef Gert het volgende:
Goedenavond. Oké waar is mijn bezem. :P
Ja nee, maar ik heb zitten lezen... nu effe serieus. }:|

Kritiek op hoe het er op dit forum aan toegaat en wat de mods daar al dan niet aan doen, houd dat maar buiten de SC. Hier in Feedback mogen vragen en opmerkingen daarover wél. Maar laat iedereen (zwart en blauw) daar een normale en opbouwende toon bij aanslaan. Door het zo persoonlijk te maken en/of door een ander te proberen de loef af te steken, wordt het snel grimmig.

We zullen het dus scho(o)n(er) houden, goed om vooraf te beseffen. En we gaan er geen discussies over aan. Mocht je dat schandalig vinden en er wat aan willen doen: daar is inderdaad forum@fok.nl voor. Moderators kunnen daar niet bij, admins/FA's wel.
Maar, de meeste zaken kunnen we gewoon zelf afhandelen heur. :)

Hé... vooral héél veel plezier in UTO! *O*
Ik wil een antwoord op mijn vraag. Ik heb d.m.'s gekregen die niet voor mij bedoeld waren, ik moest ze maar wegdoen. Later was er 1 wel voor mij bedoeld, en een ander weer niet.
Er blijkt gewoon uit dat de desbetreffende mod niet wist wat hij deed.
En ik wil die terechtwijzing weg.
Het slaat nergens op.
pi_179795496
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:19 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik wil een antwoord op mijn vraag. Ik heb d.m.'s gekregen die niet voor mij bedoeld waren, ik moest ze maar wegdoen. Later was er 1 wel voor mij bedoeld, en een ander weer niet.
Er blijkt gewoon uit dat de desbetreffende mod niet wist wat hij deed.
En ik wil die terechtwijzing weg.
Het slaat nergens op.
Aangezien de rest ook weg is wil ik die posten ook wel weghalen aangezien de hele context nu weg is.
pi_179795518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:23 schreef Punkman het volgende:

[..]

Aangezien de rest ook weg is wil ik die posten ook wel weghalen aangezien de hele context nu weg is.
Heel graag

[ Bericht 9% gewijzigd door Gert op 14-06-2018 23:28:19 ]
pi_179795763
Waar is de SC?
pi_179795790
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef -sabine- het volgende:
Waar is de SC?
in noord korea..
  Intelligentste user 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 23:44:44 #25
222817 Recce
pi_179795833
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef -sabine- het volgende:
Waar is de SC?
"SC gaat dicht totdat alles bij geveegd is." We worden geveegd. :'(
pi_179795842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef -sabine- het volgende:
Waar is de SC?
SOONY
pi_179795907
Al 35 minuten?
  donderdag 14 juni 2018 @ 23:52:16 #28
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179795925
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:51 schreef mootie het volgende:
Al 35 minuten?
Om die ene post van jou :P
love & heet
pi_179795944
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:52 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Om die ene post van jou :P
Dat leek me een heel redelijke vraag eigenlijk. -O-
pi_179795977
SC is weer open.
pi_179796189
Zouden jullie een OP kunnen maken voor de SC? Je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen eerst de post van Gert leest voordat hij/zij in de SC komt posten. Ik zou niet willen dat de SC iedere keer op slot moet daarom. Daarnaast is mijzelf na het vegen helemaal niet meer duidelijk wat er mag en wat niet.
pi_179796211
Is de topic-pointer van de Cos met opzet verwijderd? Valt me ineens op dat hij er niet meer is.
pi_179796228
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:07 schreef mootie het volgende:
Is de topic-pointer van de Cos met opzet verwijderd? Valt me ineens op dat hij er niet meer is.
Oh goeie. ^O^
Dat is gekomen met het opstarten van de nieuwe reek.

Ik ga even zoeken en em er weer inzetten.

Edit: Done. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Gizmogirl28 op 15-06-2018 00:14:45 ]
pi_179803673
Kan een mod mijn foute berichtjes in het facebook topic weghalen? Zat mobiel te klooien.
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 14:50:32 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179803855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:41 schreef Hagenesie het volgende:
Kan een mod mijn foute berichtjes in het facebook topic weghalen? Zat mobiel te klooien.
ontklooid. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_179804827
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:50 schreef Gert het volgende:

[..]

ontklooid. ;)
Super. Dank je wel👍
pi_179815449
Kan een modje mijn verklootte opening van de s.c. herstellen? ;(
pi_179815466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Kan een modje mijn verklootte opening van de s.c. herstellen? ;(
Ik zag em al. :)
pi_179815485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik zag em al. :)
Thanks giz.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 06:10:02 #40
111260 Charmian
a little joy
pi_179819452
Volgens mij kan er een slotje op 'Ouwehoer hier over Uto2. Deel2?' Uto2 loopt inmiddels en de fotos kunnen in updates. Is nog sticky ook.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 11:40:25 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179821981
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 06:10 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij kan er een slotje op 'Ouwehoer hier over Uto2. Deel2?' Uto2 loopt inmiddels en de fotos kunnen in updates. Is nog sticky ook.
Hoi, we laten het nog open. Het topic biedt wat ruimte aan zaken die in andere topics minder op hun plek zijn. Wanneer dat niet meer het geval is dan sluiten we het alsnog.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_179822219
Er is niks mis met dat topic eigenlijk. De finalisten van UTO1 hoeven trouwens niet meer centraal te staan. Er wordt nauwelijks nog in gepost. Gelukkig hebben we het Beau- en Social Media-topic voor al het UTO1 plezier...

[ Bericht 35% gewijzigd door DKUp op 16-06-2018 12:08:56 ]
SOONY
pi_179845290
Vannacht is er dus iemand, die er zelf niet (meer) bij was volledig afgefikt in de SC,

Mijn reactie daarop in de COS waarin ik aangeef dat dat kennelijk wel mag omdat het niet om de anti-veganistische stemming in de COS gaat of de moderatie daarvan, wordt vervolgens stilletjes geveegd maar de karaktermoord op die user blijft gewoon staan. Kan iemand dat uitleggen?
  zondag 17 juni 2018 @ 13:46:03 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179846749
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:57 schreef snetje het volgende:
-edit-
Dit soort valse aantijgingen mogen dus, maar dat benoemen mag dan weer niet?
Klopt het zo?

[ Bericht 10% gewijzigd door Gert op 17-06-2018 17:36:44 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 17:43:28 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179851723
0=
quote:
5s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Vannacht is er dus iemand, die er zelf niet (meer) bij was volledig afgefikt in de SC,

Mijn reactie daarop in de COS waarin ik aangeef dat dat kennelijk wel mag omdat het niet om de anti-veganistische stemming in de COS gaat of de moderatie daarvan, wordt vervolgens stilletjes geveegd maar de karaktermoord op die user blijft gewoon staan. Kan iemand dat uitleggen?
Zoals onlangs hierboven aangegeven: 'kritiek op hoe het er op dit forum aan toegaat en wat de mods daar al dan niet aan doen, houd dat maar buiten de SC.'

De woordenwisseling van vannacht: de frequentie van zulke bonjes is laag in de SC. We vinden dat vooralsnog geen issue, en de uitdelers incasseerden ook. De post die Cc hierboven aanhaalde was wel over de rand en is nog verwijderd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_179851960
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:43 schreef Gert het volgende:
0=

[..]

Zoals onlangs hierboven aangegeven: 'kritiek op hoe het er op dit forum aan toegaat en wat de mods daar al dan niet aan doen, houd dat maar buiten de SC.'

De woordenwisseling van vannacht: de frequentie van zulke bonjes is laag in de SC. We vinden dat vooralsnog geen issue, en de uitdelers incasseerden ook. De post die Cc hierboven aanhaalde was wel over de rand en is nog verwijderd.
Op exact die post die Cc aanhaalde reageerde ik, vandaar dat ik ook benadrukte dat het ging om een user die er toen niet meer bij was. Mijn reactie daarop was na een half uurtje of al geveegd. Het vegen van de post die over de rand ging werd pas na 10 uur geveegd. Mag ik daaruit opmaken dat het modereren van het trappen naar anderen die er niet bij zijn, COS-sers bijvoorbeeld, een mindere hoge prioriteit heeft dan kritiek op FOK! en haar moderators, al dan niet fel gekant tegen veganisten?
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 18:37:54 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179852842
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Op exact die post die Cc aanhaalde reageerde ik, vandaar dat ik ook benadrukte dat het ging om een user die er toen niet meer bij was. Mijn reactie daarop was na een half uurtje of al geveegd. Het vegen van de post die over de rand ging werd pas na 10 uur geveegd. Mag ik daaruit opmaken dat het modereren van het trappen naar anderen die er niet bij zijn, COS-sers bijvoorbeeld, een mindere hoge prioriteit heeft dan kritiek op FOK! en haar moderators, al dan niet fel gekant tegen veganisten?
Tja. Het is jouw manier van omschrijven. Ik heb in mijn vorige post gemeld waar bij ons vooralsnog de focus ligt en daar wil ik het graag bij laten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 21:26:28 #48
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179857786
Vanaf nu kan er hier ofwel normaal gereageerd worden richting moderatie, indien je het niet eens bent met hoe er gemodereerd wordt en denk je er met een mod niet meer uit te komen kun je je per PM melden bij mij of een andere FA. Zoals er nu doorgegaan wordt is bepaald niet gewenst.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179857921
Er stonden meer dan genoeg normale vragen. Maar die zijn ook allemaal weg.
Maar sinds wanneer wordt er zo rigoreus geveegd, ook totaal onbelangrijke dingen. En dan zonder een woord, waarschuwing, opmerking, de Sc sluiten.
En vervolgens werkelijk elke opmerking, ook terechte, en oprechte vragen uit de FB wissen.
En dat nog steeds zonder een woord met de users te wisselen.
pi_179857950
Ik zou wel willen weten om welke posting dat gaat. Mochten mijn posten aanstootgevend zijn krijg ik dat graag door. Via PM mag ook. Ik ben geen nummer of een puppet on a string!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')