SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best interessant, het is dus voornamelijk afhankelijk van wat de developer beweert of het een nieuwe game, port of remake is?quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dat hebben de developers zelf gezegd. Gast, verkoop snel je switch zodat je dit topic nooit meer hoeft aan te klikken.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:57 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Best interessant, het is dus voornamelijk afhankelijk van wat de developer beweert of het een nieuwe game, port of remake is?
Ja, een dev weet zelf wel het beste of een game dus alleen aangepast is om op een ander platform te draaien of dat er zó veel wijzigingen aan zitten dat het gewoon een nieuwe game isquote:In software engineering, porting is the process of adapting software for the purpose of achieving some form of execution in a computing environment that is different from the one that a given program (meant for such execution) was originally designed for (e.g. different CPU, operating system, or third party library). The term is also used when software/hardware is changed to make them usable in different environments.
Maar iedereen is natuurlijk vrij om zijn of haar eigen definities er op na te houden.quote:"(Console) port" is a game that was originally made for a console (such as Wii or Xbox 360) before an identical version is created which can be played on a personal computer or any other console. This term has been widely used by the gaming community.
The process of porting a game from a console to a PC is often regarded negatively due to the higher levels of performance that computers generally have being underutilized, partially due to console hardware being fixed throughout their run (with games being developed for console specs), while PCs become more powerful as hardware evolves, but also due to ported games sometimes being poorly optimized for PCs, or lazily ported.
Whilst broadly similar, architectural differences may exist such as the use of unified memory on a console.
Ik heb daar volgens mij wel antwoord op gegeven door aan te geven dat ik dit gewoon als een definitive (ultimate) edition zie van de Wii U versie. Noem het een port+ wat mij betreft. Als nieuw deel zie ik het beslist niet. Nieuw is in mijn ogen echt beginnen vanaf het begin. Hoe zie jij bijvoorbeeld Mario Kart Deluxe? Daar zijn nieuwe personages aan toegevoegd en een battle mode als ik het goed heb. Is het dan meteen een nieuwe game? Is het een port? Zelfde geldt voor Tales of Vesperia die nu ook voor de Switch uitkomt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ja, een dev weet zelf wel het beste of een game dus alleen aangepast is om op een ander platform te draaien of dat er zó veel wijzigingen aan zitten dat het gewoon een nieuwe game is
Ik heb je dit al eens eerder gevraagd en toen heb je daar heel tactisch geen antwoord op gegeven;
Natuurlijk lastig om daar een daadwerkelijke grens in aan te geven. Ik denk dat het begint met de core en het uiterlijk van het spel. Brawl heeft bijvoorbeeld een meer realistische uitstraling dan de rest van de smash games waardoor het meer als een unieke game overkomt. Deze Switch Smash is gewoon een op een overgenomen van de Wii U versie. Over Fifa kan ik niet zo goed oordelen want daar heb ik geen verstand van. Ik vind het ook een beetje appels met peren vergelijken.quote:Wat is volgens jou de grens tussen een Port en een nieuwe game? is Fifa 19 een port van Fifa 18 met gewoon wat andere teamsamenstellingen?
Tsjah, je zal mij wel zien als iemand die bewust dwars wil zitten, maar het is geen kwestie van toegeven. Ik zie Smash Ultimate oprecht niet als een nieuw deel in de reeks, maar meer als extra deel naast Smash 3DS en Smash Wii U. Dit is dan ook de eerste keer dat ik twijfel om een smash te kopen.quote:Hoeveel moet er in smash veranderd zijn voor je toegeeft dat het geen port is van Smash 4?
Mario kart deluxe heeft geen wijzigingen aangebracht aan de manier hoe je rijdt, geen nieuwe stages of nieuwe personages toegevoegd. Het enige dat gewijzigd is, is dat er een extra mode aan toegevoegd is. Alle stages waren bij aankoop trouwens al beschikbaarquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij wel antwoord op gegeven door aan te geven dat ik dit gewoon als een definitive (ultimate) edition zie van de Wii U versie. Noem het een port+ wat mij betreft. Als nieuw deel zie ik het beslist niet. Nieuw is in mijn ogen echt beginnen vanaf het begin. Hoe zie jij bijvoorbeeld Mario Kart Deluxe? Daar zijn nieuwe personages aan toegevoegd en een battle mode als ik het goed heb. Is het dan meteen een nieuwe game? Is het een port? Zelfde geldt voor Tales of Vesperia die nu ook voor de Switch uitkomt.
Nee dat is niet waar, in interviews is zelfs gezegd dat het vanaf de core opnieuw opgezet is. De enige overeenkomst met Smash 4 zijn (misschien?) de character sprites.quote:Natuurlijk lastig om daar een daadwerkelijke grens in aan te geven. Ik denk dat het begint met de core en het uiterlijk van het spel. Brawl heeft bijvoorbeeld een meer realistische uitstraling dan de rest van de smash games waardoor het meer als een unieke game overkomt. Deze Switch Smash is gewoon een op een overgenomen van de Wii U versie. Over Fifa kan ik niet zo goed oordelen want daar heb ik geen verstand van. Ik vind het ook een beetje appels met peren vergelijken.
Nee ik zie je niet als lastig. Ik weet dat je bij de aankondiging van Smash for Switch heel hard riep dat het een port zou zijn, want dat was overduidelijk aan het logo te zien ( ) en ik kan me voorstellen dat het een beetje beschamend is om nu toe te geven dat je fout zit.quote:[..]
Tsjah, je zal mij wel zien als iemand die bewust dwars wil zitten, maar het is geen kwestie van toegeven. Ik zie Smash Ultimate oprecht niet als een nieuw deel in de reeks, maar meer als extra deel naast Smash 3DS en Smash Wii U. Dit is dan ook de eerste keer dat ik twijfel om een smash te kopen.
Nice! ik moet de basis game alleen nog wel uitspelenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK Adventure is ongeveer de helft van de volledige Mario + Rabbids game, best netjes
Ook nieuwe personages, maar goed, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mario kart deluxe heeft geen wijzigingen aangebracht aan de manier hoe je rijdt, geen nieuwe stages of nieuwe personages toegevoegd. Het enige dat gewijzigd is, is dat er een extra mode aan toegevoegd is. Alle stages waren bij aankoop trouwens al beschikbaar
Twee nieuwe personages en twee nieuwe stages als ik het goed heb. Personages opnieuw leren zal wel meevallen met de lichtelijke aanpassingen. Singeplayer campaign is speculatie.quote:Smash ultimate heeft nieuwe personages, nieuwe stages, heeft moves gewijzigd, verwijderd en toegevoegd. Zoals als gezegd is door Bill; Alle characters zullen anders spelen en besturen, waardoor iedereen alle characters weer opnieuw moeten gaan leren. Daarnaast moeten alle characters vrijgespeeld worden, wat waarschijnlijk een singleplayer campaign inhoudt.
Dat vind ik dus enorm overdreven en bovendien niet waar. Maar goed, daar komen we niet over uit.quote:Dit lijkt op geen enkele manier meer op Smash 4
Tsjah, je kunt een blinde misschien ook wijs maken dat je vriendin een enorm lekker wijf is, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Nee dat is niet waar, in interviews is zelfs gezegd dat het vanaf de core opnieuw opgezet is. De enige overeenkomst met Smash 4 zijn (misschien?) de character sprites.
Ik vond de huisstijl niet veel verschillend met die van Smash 4 wat mij al snel deed vermoeden dat dit een port zou zijn +inkling. Ik zat er niet naast.quote:Nee ik zie je niet als lastig. Ik weet dat je bij de aankondiging van Smash for Switch heel hard riep dat het een port zou zijn, want dat was overduidelijk aan het logo te zien ( ) en ik kan me voorstellen dat het een beetje beschamend is om nu toe te geven dat je fout zit.
Ik ga zo even kijken. Heb nog wel een lijstje van games die ik wilquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 Sale is live. Nintendo geeft o.a. 25% korting op BotW
https://www.nintendo.nl/N(...)18-sale-1389149.html
¤ 69,99
¤ 52,49(-25%)
Is nu de goedkoopste optie voor zover ik kan zien (Amazon DE heeft 'm voor ¤ 52,99)
Vergeleken met smash 4 (waar dit een port van is volgens jou) zijn er 11 nieuwe charactersquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ook nieuwe personages, maar goed, daar gaat het niet om.
[..]
Twee nieuwe personages en twee nieuwe stages als ik het goed heb. Personages opnieuw leren zal wel meevallen met de lichtelijke aanpassingen. Singeplayer campaign is speculatie.
Jij gaat er bij voorbaat al van uit dat de devs liegen?quote:[..]
Dat vind ik dus enorm overdreven en bovendien niet waar. Maar goed, daar komen we niet over uit.
[..]
Tsjah, je kunt een blinde misschien ook wijs maken dat je vriendin een enorm lekker wijf is, maar dat maakt het nog niet waar.
quote:[..]
Ik vond de huisstijl niet veel verschillend met die van Smash 4 wat mij al snel deed vermoeden dat dit een port zou zijn +inkling. Ik zat er niet naast.
Zeker die undocked performance is echt een hele grote plusquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:31 schreef DKUp het volgende:
Super Smash Bros. Ultimate ziet er echt gruwelijk uit en 1080P/60FPS docked en 720P/60FPS undocked
Ik heb de Wii U en de 3DS versie niet gespeeld. Echt tof om docked en undocked te kunnen spelen met al deze content alquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zeker die undocked performance is echt een hele grote plus
Dat is toch een assist trophy of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grappig hoeveel youtubers er boze filmpjes over het ontbreken en vernederen van Waluigi hebben gemaakt.
https://news.ubisoft.com/(...)le-for-atlas-e3-2018quote:Ubisoft: How did this partnership begin?
Laurent Malville: It actually all started at E3 last year. It was a really exciting time for us, we were so thrilled to show off the game and what we're trying to do with Starlink. We just had one private room to demo the game, and a few representatives from Nintendo came by. It was a real show highlight to show them the game, and they seemed to really like it. Then Nintendo came back again, with a different group of people to play the game. I remember one of them asking me, "Is it OK if I come back with a group of higher executives?" and I just said, "Yes! Yes, absolutely."
So they came a third and fourth time to check out the demo, to the point where we were finally showing it off to the President of Nintendo of America, Reggie Fils-Aimé. I'll never forget when he grabbed the controller and said, "This is a neat concept you have here." It felt like something was happening, but we weren't exactly sure what.
Fast forward, and we were invited to go to Nintendo HQ in Japan to present the game to Mr. Shigeru Miyamoto and the entire original Star Fox team. We travelled to Japan and presented the game, and it was an unbelievable moment – it was incredibly humbling. Not only did we present the game, but we pitched what we thought we could do with a Star Fox integration in Starlink. We told them that Fox could be fully integrated into the game and have his own special abilities and his own skill tree, like any of the other pilots. We also pitched the Arwing as a modular ship, just like all the other Starlink ships. We had 3D printed the Arwing that we gave to Mr. Miyamoto, and when we gave it to him he immediately started playing with it, removing a wing and placing the wing of another ship on it. It was something that had never been done before with such an iconic ship, so we were a bit nervous about the reaction. But he told us that it was a great thing for players to be able to do
After the presentation and conversation, we returned to Toronto to await word from Nintendo on the partnership. Obviously, they thought it was a good fit, and once we received the greenlight, we started integrating Fox McCloud into Starlink: Battle for Atlas.
sinds Duckhuntdog erin zit ben ik wel tevreden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f8e04afbae06quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
Dixie Kongquote:Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |