abonnement Unibet Coolblue
pi_180470008
Spannend Barrel! Ik duim mega hard voor je :* Laten er in ieder geval twee prachtige, sterke embryo's zijn. Alles daarboven is weer mooi meegenomen.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 17:12:49 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180471390
Dank je wel voor alle duimen! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 14 juli 2018 @ 23:57:47 #203
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_180478857
Ik dacht.. Laat ik hier maar weer eens binnen vallen, omdat ik zo ineens stil was..

Niet dat ik weer actief mee kan gaan posten. Na aanhoudende uiteenlopende lichamelijke klachten en een hoop geziekenhuis ben ik twee diagnoses verder: astma en een burnout.
Voor de astma heb ik medicatie waarbij een zwangerschap verboden is. En de burnout, dat zal allemaal nog wel even gaan duren natuurlijk. Het is een hoop werkgerelateerde stress, maar ook wel het verdriet om onze kinderwens, hoe alles is gelopen en de onzekerheid rondom. En nu mijn lichaam uitgeschakeld is, lijkt het verdriet af en toe nog groter. Ik kom dus voorlopig nog niet echt terug hier, maar wilde in elk geval de aan jullie wel verschuldigde update geven...
Warempel, een drempel.
  zondag 15 juli 2018 @ 07:38:25 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180482504
Rr! Wat heftig zo allemaal!
Heel veel sterkte met je traject!

Bestaat er een mogelijkheid dat je in de toekomst andere medicijnen kan gaan gebruiken?

:*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180484217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:57 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik dacht.. Laat ik hier maar weer eens binnen vallen, omdat ik zo ineens stil was..

Niet dat ik weer actief mee kan gaan posten. Na aanhoudende uiteenlopende lichamelijke klachten en een hoop geziekenhuis ben ik twee diagnoses verder: astma en een burnout.
Voor de astma heb ik medicatie waarbij een zwangerschap verboden is. En de burnout, dat zal allemaal nog wel even gaan duren natuurlijk. Het is een hoop werkgerelateerde stress, maar ook wel het verdriet om onze kinderwens, hoe alles is gelopen en de onzekerheid rondom. En nu mijn lichaam uitgeschakeld is, lijkt het verdriet af en toe nog groter. Ik kom dus voorlopig nog niet echt terug hier, maar wilde in elk geval de aan jullie wel verschuldigde update geven...
ach meissie. Wat naar allemaal. Eerst maar eens voor jezelf zorgen. Neem dan maar goed te tijd voor. Sterkte :*
  zondag 15 juli 2018 @ 11:03:19 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180485209
Dinsdag punctie!! *O* w/ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu aan het discussiëren met NSJ dat ik mijn medicijnen die ik vanavond om 23.00 moet zetten mee mag nemen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 15 juli 2018 @ 11:03:47 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180485219
Quote / aanpassen ditdat..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180486533
Rr wat een verdrietig bericht. Ik hoop dat je je fysiek en mentaal snel beter zult voelen.

Barrel 10 zou een uitstekende score zijn! En een tweeling is je gegund.
Wie of wat is nsj?
  zondag 15 juli 2018 @ 12:35:08 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180486964
Nsj is north sea jazz..
Het komt wsl wel goed.. ik kan de pregnyl bij de ehbo in bewaring geven ivm temperatuur ^O^
En als ik mn prik instructie en id mee neem dan mag eea wsl door de security.. En anders mag ik mn appjes met de organisatie laten zien. Goed geregeld wel!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 12:56:49 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180487407
Spannend barrel, dinsdag al :o *O* Ik ga voor je duimen!

Ik mocht vorig jaar ook alles meenemen naar Best Kept Secret. Had nog een brief mee van de gyn maar dat was niet eens nodig. Veel plezier!

RR het zit je ook niet mee hè -O- ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en dat er medicatie is waarmee je wel zwanger mag worden :*

Hier gaat alles goed. Druk bezig met voorbereidingen voor Indonesië en studeren voor een tentamen in augustus dus ik heb niet eens tijd om me druk te maken over andere dingen :D O+

Wel iets vaags: laatst ongesteld geweest, tenminste qua krampen. Maar na 2 dagen een beetje bruine vegen was het weer voorbij. Dat kan toch nooit een menstruatie zijn geweest :? Ik heb dus geen flauw idee waar ik nu zit qua cyclus :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180489041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:57 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik dacht.. Laat ik hier maar weer eens binnen vallen, omdat ik zo ineens stil was..

Niet dat ik weer actief mee kan gaan posten. Na aanhoudende uiteenlopende lichamelijke klachten en een hoop geziekenhuis ben ik twee diagnoses verder: astma en een burnout.
Voor de astma heb ik medicatie waarbij een zwangerschap verboden is. En de burnout, dat zal allemaal nog wel even gaan duren natuurlijk. Het is een hoop werkgerelateerde stress, maar ook wel het verdriet om onze kinderwens, hoe alles is gelopen en de onzekerheid rondom. En nu mijn lichaam uitgeschakeld is, lijkt het verdriet af en toe nog groter. Ik kom dus voorlopig nog niet echt terug hier, maar wilde in elk geval de aan jullie wel verschuldigde update geven...
Wat een naar bericht ;( Hopelijk lukt het snel om wat beter in je vel te komen. Dan van daaruit maar weer verder..
pi_180489064
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 11:03 schreef Barreltje het volgende:
Dinsdag punctie!! *O* w/ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu aan het discussiëren met NSJ dat ik mijn medicijnen die ik vanavond om 23.00 moet zetten mee mag nemen..
Fijn Barreltje! Veel succes enneh... de pruimen zijn erg lekker deze tijd van het jaar 8-)
  zondag 15 juli 2018 @ 19:05:32 #213
208890 June.
Seriously?
pi_180498003
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:57 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik dacht.. Laat ik hier maar weer eens binnen vallen, omdat ik zo ineens stil was..

Niet dat ik weer actief mee kan gaan posten. Na aanhoudende uiteenlopende lichamelijke klachten en een hoop geziekenhuis ben ik twee diagnoses verder: astma en een burnout.
Voor de astma heb ik medicatie waarbij een zwangerschap verboden is. En de burnout, dat zal allemaal nog wel even gaan duren natuurlijk. Het is een hoop werkgerelateerde stress, maar ook wel het verdriet om onze kinderwens, hoe alles is gelopen en de onzekerheid rondom. En nu mijn lichaam uitgeschakeld is, lijkt het verdriet af en toe nog groter. Ik kom dus voorlopig nog niet echt terug hier, maar wilde in elk geval de aan jullie wel verschuldigde update geven...
Och, wat een verdriet. Weet niet veel te zeggen, maar sterkte. Hopelijk vind je jezelf weer terug. :*

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Nsj is north sea jazz..
Het komt wsl wel goed.. ik kan de pregnyl bij de ehbo in bewaring geven ivm temperatuur ^O^
En als ik mn prik instructie en id mee neem dan mag eea wsl door de security.. En anders mag ik mn appjes met de organisatie laten zien. Goed geregeld wel!
Fijn dat dat kan!

Hier een oorzaak voor mijn bloedverlies in de 2e helft van mijn cyclus: een ectropion, Ze heeft het aangestipt, maar werd gisterochtend wakker in een plas bloed :{ Misschien dat mijn menstruatie is doorgezet, dus kijk het nog even aan. Lijkt wel minder te worden.

Maar het was handiger als ze het even had gezegd van tevoren dat dit kon gebeuren (had me ook niet echt ingelezen, maar toch). Voor het eerst weer maandverband moeten dragen. :r
Shine bright like a diamond.
  zondag 15 juli 2018 @ 19:35:45 #214
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_180498786
Gogogo Barrel-eitjes! Dat de muziek jullie maar goed mag doen vanavond :P

Ronderotonde :* Wat heftig zeg.

Huh MaJo, wat is je lijf aan het doen? Indonesie is tof. Ik krijg spontaan trek in al het lekkere eten wat ik daar heb gegeten :9

June, fijn dat er een oorzaak is gevonden voor de bloedingen. Hopelijk werkt dit.

Hier bevalt de clomidloze ronde wel even lekker. Fijn om weer even mijzelf te zijn, geen bijwerkingen, gewoon O+.
pi_180499196
June, wat is een ectropion? Zal wel even schrikken geweest zijn met dat bloedverlies :X

Ik zit best wel te wachten op mijn menstruatie :') heb er al helemaal geen vertrouwen meer in en wanneer ik ongesteld ben,'mag' ik tenminste een hsg. Dat voelt alsof er eindelijk weer eens wat gebeurt. Dus kom maar op met dat bloed :9 :')
  zondag 15 juli 2018 @ 20:03:35 #216
208890 June.
Seriously?
pi_180499341
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 19:55 schreef B.ertha het volgende:
June, wat is een ectropion? Zal wel even schrikken geweest zijn met dat bloedverlies :X

Ik zit best wel te wachten op mijn menstruatie :') heb er al helemaal geen vertrouwen meer in en wanneer ik ongesteld ben,'mag' ik tenminste een hsg. Dat voelt alsof er eindelijk weer eens wat gebeurt. Dus kom maar op met dat bloed :9 :')
Dat is als er een deel van het baarmoederslijmvlies ook op de baarmoedermond groeit. En dat zijn fragiele vaatjes die snel kunnen bloeden. Het is verder goedaardig, en bij mij waarschijnlijk hormonaal van aard (of door langdurig pilgebruik).
Shine bright like a diamond.
pi_180499530
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 20:03 schreef June. het volgende:

[..]

Dat is als er een deel van het baarmoederslijmvlies ook op de baarmoedermond groeit. En dat zijn fragiele vaatjes die snel kunnen bloeden. Het is verder goedaardig, en bij mij waarschijnlijk hormonaal van aard (of door langdurig pilgebruik).
Nou, fijn dat je een antwoord hebt! En dus dat het geen kwaad kan :)
pi_180499708
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 20:03 schreef June. het volgende:

[..]

Dat is als er een deel van het baarmoederslijmvlies ook op de baarmoedermond groeit. En dat zijn fragiele vaatjes die snel kunnen bloeden. Het is verder goedaardig, en bij mij waarschijnlijk hormonaal van aard (of door langdurig pilgebruik).
Ik heb dat ook gehad en het is toen ook aangestipt. Ik had daarna ook eerst bloedverlies en daarna nog een hele hoop helder vocht verloren (duurde zeker een week of 2). Volgens de gyn was dat gewoon normaal, maar dat waren ze hier ook vooraf vergeten te zeggen :X . Kortom; het kan dus zijn dat jij er ook nog even last van hebt...
pi_180508684
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:57 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik dacht.. Laat ik hier maar weer eens binnen vallen, omdat ik zo ineens stil was..

Niet dat ik weer actief mee kan gaan posten. Na aanhoudende uiteenlopende lichamelijke klachten en een hoop geziekenhuis ben ik twee diagnoses verder: astma en een burnout.
Voor de astma heb ik medicatie waarbij een zwangerschap verboden is. En de burnout, dat zal allemaal nog wel even gaan duren natuurlijk. Het is een hoop werkgerelateerde stress, maar ook wel het verdriet om onze kinderwens, hoe alles is gelopen en de onzekerheid rondom. En nu mijn lichaam uitgeschakeld is, lijkt het verdriet af en toe nog groter. Ik kom dus voorlopig nog niet echt terug hier, maar wilde in elk geval de aan jullie wel verschuldigde update geven...
Och wat heftig RR ;(, ik vroeg me al af waar je gebleven was. Is je astma hiermee wel goed onder controle? En is er in de toekomst andere medicatie mogelijk?
Ik wens je heel veel rust toe :* hopelijk voel je je fysiek en mentaal gauw een stukje beter.

Barrellll, morgen al! En 10 is hartstikke goed toch? We blijven de komende tijd duimen draaien voor je :Y.

June wat apart zo'n ectropion.. hoe hebben ze dat ontdekt? Hopelijk ben je er nu wel vanaf dan!

Majo lekkere vooruitzichten ^O^ geniet ervan!

Wij hebben vrijdag de intake *O*. Ik ben klaar voor een nieuw plan.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 11:54:06 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180510900
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2018 19:35 schreef douche-eendje het volgende:
Gogogo Barrel-eitjes! Dat de muziek jullie maar goed mag doen vanavond :P

Ronderotonde :* Wat heftig zeg.

Huh MaJo, wat is je lijf aan het doen? Indonesie is tof. Ik krijg spontaan trek in al het lekkere eten wat ik daar heb gegeten :9

June, fijn dat er een oorzaak is gevonden voor de bloedingen. Hopelijk werkt dit.

Hier bevalt de clomidloze ronde wel even lekker. Fijn om weer even mijzelf te zijn, geen bijwerkingen, gewoon O+.
Ik ben niet anders gewend van mijn lijf :') maarre, nog tips voor Indonesië behalve het heerlijke eten? :Y)

June dat is wel even schrikken dan! Wel fijn dat ze het weg hebben kunnen halen.

Barrel eitjes go go go *O*

Hoe is het met de rest?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 16 juli 2018 @ 12:13:31 #221
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_180511286
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben niet anders gewend van mijn lijf :') maarre, nog tips voor Indonesië behalve het heerlijke eten? :Y)

Ik heb een georganiseerde reis gedaan, maar Java is mij het meest bij gebleven. Weinig toeristen in tegenstelling tot Bali & Lovina, aardige mensen, veel cultuur, mooie tempels en stinkende vulkanen.
Borobodur vond ik wel een van de meest mooie plekken, maar ook gewoon een bezoek aan een oud dorpje is O+ .
Op Java kan het wel zijn dat je de eerste blanke bent die mensen soms zien in hun leven, genoeg giegelende schoolmeisjes die met je op de foto willen en mensen die je echt aanraken om je huidskleur. En aardig wat mensen daar die Nederlands spreken.
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 13:56:37 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180513439
quote:
17s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb een georganiseerde reis gedaan, maar Java is mij het meest bij gebleven. Weinig toeristen in tegenstelling tot Bali & Lovina, aardige mensen, veel cultuur, mooie tempels en stinkende vulkanen.
Borobodur vond ik wel een van de meest mooie plekken, maar ook gewoon een bezoek aan een oud dorpje is O+ .
Op Java kan het wel zijn dat je de eerste blanke bent die mensen soms zien in hun leven, genoeg giegelende schoolmeisjes die met je op de foto willen en mensen die je echt aanraken om je huidskleur. En aardig wat mensen daar die Nederlands spreken.
Wij doen 2 weken Java en 1 week Bali. Java inderdaad om dingen te bezichtigen en Bali om nog even te relaxen.

Ik denk wel dat ik daar een bezienswaardigheid ga zijn met mijn 1.83 en mijn rode haar _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 17 juli 2018 @ 09:10:48 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180530074
Heel veel succes vandaag barrel! :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 17 juli 2018 @ 09:12:38 #224
269689 crew  Viv
  dinsdag 17 juli 2018 @ 09:25:07 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180530236
Tnx!
Ik zit as we speak te wachten.. en K. Staat voor de deur om z'n potje op te halen.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')