abonnement Unibet Coolblue
pi_179778528
Volgens de onderzoeker Van de Beek zal de massale immigratie veel gevolgen hebben voor onze samenleving: "Als de huidige trend zich doorzet hebben we aan het eind van deze eeuw miljoenen inwoners die zich niet met Nederland identificeren. Nederland zal dan een heel ander land worden. "
Deze onderzoeker Van de Beek stelt :
" Is onze democratie wel houdbaar? Zeker moslims - die in 2060 dertien tot zestien procent van de bevolking zullen uitmaken - hebben een heel ander en deels zelfs conflicterend waardensysteem. Uit onderzoek blijkt dat 70 procent de islamitische wet, de sharia, boven onze wetten stelt."
Van de Beek deelt de aversie tegen het cultuurrelativisme, dat vooral zit ingebakken bij partijen als GroenLinks, D66, SP en de PvdA.:

"Linkse mensen denken dat als we nu maar aardig en tolerant zijn, dat die nieuwkomers zich vanzelf tot liberale burgers zullen ontwikkelen. Maar dat is natuurlijk onzin. Veel asielzoekers willen helemaal geen westerling worden. De werkelijkheid is: velen van hen zijn weliswaar gecharmeerd van onze welvaartsstaat, maar niet altijd van onze taal en cultuur en normen en waarden. En als je over de jaren miljoenen van hen toelaat zou dat geen gevolgen hebben voor jouw samenleving"

Volgens de onderzoeker Van de Beek gaat de voortgaande immigratie de verzorgingsstaat en de sociale cohesie ondermijnen:" Je importeert armoede. We moeten af van het VN-vluchtelingenverdrag en het recht op asiel beperken. Ook het vrije verkeer van personen moet aan banden. Gebeurt dit niet, dan voorspel ik gouden tijden voor populisten. "

Bron:
https://www.telegraaf.nl/(...)el-ander-land-worden

Ik ben het wel met hem eens.
Door deze immigratiepolitiek wordt ons land bepaald niet gezelliger en het is eigenlijk nog treuriger dan hij stelt. Ons land is een dienstensamenleving geworden en heeft minder maakindustrie dan vroeger. Veel nieuwkomers zijn beter met hun handen dan met communiceren in een voor hun vreemde taal. Ze vinden de techniek vaak wel leuk maar dienstverlener zijn niet. Waarom worden die allemaal gedwongen dienstverlener te worden?? ( call center medewerker, administratief medewerker, schoonmaker) Zo kweek je veel ongemotiveerde medewerkers.

[ Bericht 7% gewijzigd door paulgo op 14-06-2018 09:45:58 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_179778561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:36 schreef paulgo het volgende:

Linkse mensen
Hier ben ik maar opgehouden.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:40:48 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179778567
Iemand wordt wakker, ziet het licht en trapt een paar open deuren in...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:44:43 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179778600
Knap dat die onderzoeker kan voorspellen hoe men over 80 jaar denkt :D :')

Zouden ze dat in 1920 ook voor ons hebben kunnen voorspellen?
Laffe huichelaar
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:47:19 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179778633
Een demograag die ons vertelt of mensen zich in 2100 wel of niet met Nederland verbonden voelen. Ik ben oprecht benieuwd hoe hij dat onderzocht heeft.
Laffe huichelaar
pi_179778636
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:40 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Hier ben ik maar opgehouden.
Dat zijn die woorden van deze onderzoeker. Lees dat artikel eens. Dan zie je dat hij wel een punt heeft. Jouw kop in het zand steken werkt juist averechts.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_179778637
Is dit nou een onderzoeker of een wannabe politicus?
pi_179778644
Dit roept Van de Beek al jaren. Dat betekent niet dat hij per se ongelijk heeft, maar ik vraag wat de aanleiding is voor het interview.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179778650
Wat heeft links met zijn onderzoek te maken? Hoe komt het dat hij het CDA of VVD niet benoemt, deze partijen zijn immers al 16 jaar lang aan de macht in NL en bepalen het beleid alsmede hoe deze mensen hier integreren.

En stellen dat het recht op asiel beperkt moet worden en dan doen alsof linkse partijen hier tegen zijn, terwijl het juist de SP en Groenlinks zijn die openlijk durven roepen dat economische vluchtelingen niet opgevangen zouden moeten worden en dat er niet meegewerkt moet worden aan schimmige vluchtelingendeals.

Is die man wel onderzoeker?
pi_179778663
Daar is natuurlijk alleen met vakkundig wegkijk en oogklepgedrag iets op aan te merken. Door simpelweg gezond verstand te gebruiken en te kijken naar behaalde resultaten uit het verleden kun je dezelfde conclusie trekken tijdens het tandenpoetsen. Daar hoef je echt niet voor gestudeerd te hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179778678
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:47 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dat zijn die woorden van deze onderzoeker. Lees dat artikel eens. Dan zie je dat hij wel een punt heeft. Jouw kop in het zand steken werkt juist averechts.
Ja want ik steek mijn kop in het zand. Dat is wat ik zeg. :|W
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:57:51 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179778731
Aan het eind van deze eeuw :')
Altijd leuk om dingen te voorspellen met een deadline na je dood
pi_179778738
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:44 schreef timmmmm het volgende:
Knap dat die onderzoeker kan voorspellen hoe men over 80 jaar denkt :D :')

Zouden ze dat in 1920 ook voor ons hebben kunnen voorspellen?
Hij gaat uit van zelf-identificatie gegevens van het SCP.



Op basis daarvan schat hij dan voor generatie 3+ in en gebruikt hij de gegevens voor nieuwkomers.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:00:45 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179778773
Een onderzoeker die met ‘linkse mensen’ strooit om een punt te maken. Hoe diskwalificeer je jezelf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:01:47 #15
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_179778782
Als je kijkt naar hoeveel de wereld is veranderd in de afgelopen eeuw, zul je inzien dat een voorspelling voor de volgende eeuw zinloos is.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:04:25 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_179778814
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:00 schreef Copycat het volgende:
Een onderzoeker die met ‘linkse mensen’ strooit om een punt te maken. Hoe diskwalificeer je jezelf?
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:08:22 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_179778852
Lijkt me een tautologie. Honderd jaar geleden was Nederland ook een heel ander land. Een verzameling gereformeerde boeren die te paard en wagen tussen hel-en-verdoemenis kerk en modderige akker pendelden. Daar heb ik net zo weinig binding mee als wat het over honderd jaar gaat zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:13:16 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_179778908
Goh, globalisatie verandert de wereld.

Echt waar joh? :')
pi_179778911
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:00 schreef Copycat het volgende:
Een onderzoeker die met ‘linkse mensen’ strooit om een punt te maken. Hoe diskwalificeer je jezelf?
Dit bedoelde ik dus TS
pi_179778919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:44 schreef timmmmm het volgende:
Knap dat die onderzoeker kan voorspellen hoe men over 80 jaar denkt :D :')

Zouden ze dat in 1920 ook voor ons hebben kunnen voorspellen?
Tim, je had recent nog een topic gemaakt waarin je vroeg of mensen zich wat beter wilde gedragen in NWS. Allicht zou het dan helpen als je dan niet zo stupide loopt te trollen.

OT: Dat de boel compleet veranderd in iets meer dan 50 jaar lijkt me nogal wiedes en dat als ik nu in een tijdmachine zou stappen zou ik me er waarschijnlijk niet echt thuis voelen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:15:49 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_179778940
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Tim, je had recent nog een topic gemaakt waarin je vroeg of mensen zich wat beter wilde gedragen in NWS. Allicht zou het dan helpen als je dan niet zo stupide loopt te trollen.
Volgens mij is er niets trollerigs aan Timmmm's post.

Als er iets trollerigs is, is het wel dat "onderzoek" van Van Beek.
pi_179778948
Ja natuurlijk verandert de wereld. :') De politiek heeft de taak om het de goede kant op proberen te sturen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179778977
Zelfs op Joop kijkt tegenwoordig de meerderheid kritisch naar het huidige asielbeleid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op de korte termijn het Europese asielbeleid dan ook veranderen en zie daarom de toekomst ook niet zo zwart als van de Beek. Als het populisme grote vormen aanneemt dan moeten de meeste andere politieke partijen wel hun beleid aanpassen, als ze niet als de PvdA willen eindigen.

Alleen sommige politici in het Europese parlement overtuigen gaat nog een lastig verhaal worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:20:40 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179779017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij gaat uit van zelf-identificatie gegevens van het SCP.

[ afbeelding ]

Op basis daarvan schat hij dan voor generatie 3+ in en gebruikt hij de gegevens voor nieuwkomers.
Ik ben niet zo sterk met grafieken he dus als ik het mis heb moet je het zeggen, maar sterk met NL neemt in de tweede generatie toch toe in verband tot 1e generatie of ben ik nou gek?

Sowieso is het vrij zot om op basis van deze grafiek de 7/8e generatie, want zover zijn we dan, te kunnen peilen en daar conclusies aan te verbinden. Alleen die gedachte al is zo ridicuul dat ze die man tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.

Deze vriend denkt dus werkelijk dat hij kan voorspellen hoe men zich in 2100 voelt. Laat dat even tot je doordringen.

Denk jij oprecht dat iemand in 1920 ooit had kunnen voorspellen hoe we ons nu voelen? Volslagen krankzinnig
Laffe huichelaar
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:21:33 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179779036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Tim, je had recent nog een topic gemaakt waarin je vroeg of mensen zich wat beter wilde gedragen in NWS. Allicht zou het dan helpen als je dan niet zo stupide loopt te trollen.

OT: Dat de boel compleet veranderd in iets meer dan 50 jaar lijkt me nogal wiedes en dat als ik nu in een tijdmachine zou stappen zou ik me er waarschijnlijk niet echt thuis voelen.
Hoe is dit in 's hemelsnaam getroll? :? Het lijkt me dat ik gewoon mag zevgen wat ik hiervan vindt
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')