abonnement Unibet Coolblue
pi_179777827
Kijken hoe lompe Sjon dit gaat brengen
BIj bren his en Jeff
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777830
Jessie heeft het vannacht ver-schrik-ke-lijk koud gehad, aanstellerig wijf dat het is.
Andere hoorde haar vannacht ook klagen dat het koud was.

Goedemorgen Cos c_/
pi_179777839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie heeft het vannacht ver-schrik-ke-lijk koud gehad, aanstellerig wijf dat het is.
Andere hoorde haar vannacht ook klagen dat het koud was.

Goedemorgen Cos c_/
Ik heb het vannacht ook behoorlijk koud gehad, ben ik nu ook een aanstellerig wijf? :)
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:31:28 #254
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_179777840
Wie zijn jas heeft Jessie aan? Vertel me niet dat het Mike's jas is... :D
pi_179777845
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Snap wel dat ze dit eerst met zijn 2en takkelen, als je dit meteen in een groep bespreekt dan hebben anderen weer een ander idee en gaat het gesprek nergen naar toe.
Lijkt me een prima basis voor een bespreking.
In een normale groep kun je samen brainstormen en de beste ideeen daaruit halen en gebruiken.
Get a grip.
pi_179777847
Jullie moeten jullie doen wij willen wees serieus het is geld kosten bank terug koppelen van naar ons, iets groter boekje om te noteren, een doel water en een huis, hooguit 1/2 mnd twijfels over goede zomer. Kou, water, internet.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jullie moeten jullie doen wij willen wees serieus het is geld kosten bank terug koppelen van naar ons, iets groter boekje om te noteren, een doel water en een huis, hooguit 1/2 mnd twijfels over goede zomer. Kou, water, internet.
Steno? :)
pi_179777866
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:32 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Lijkt me een prima basis voor een bespreking.
In een NORMALE groep kun je samen brainstormen en de beste ideeen daaruit halen en gebruiken.
ja!
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:34 schreef magnaal het volgende:

[..]

Steno? :)
ja goed he!!! Wordt zoveel gezegd...ben ondertussen een boterham aan het eten
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777876
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:31 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik heb het vannacht ook behoorlijk koud gehad, ben ik nu ook een aanstellerig wijf? :)
:P tuurlijk niet gekkie, maar zo'n jonge griet die de godganze dag alleen maar loopt te klagen
en piepen over pijntjes is voor mij 'n aanstellerig wijf :X
pi_179777880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:27 schreef magnaal het volgende:
Wat had men verwacht van mensen, die op een soort van hongerdieet gezet zijn? En dan niet zeggen, dat ze genoeg gekregen hebben, het is toch niet wat ze thuis gewend zijn en de meeste zijn ook nog eens gestopt met roken.
Als je gewerkt hebt in tehuizen of dat soort settings, weet je dat de meeste ruzies ontstaan over eten, rookwaren enz. Daar zijn mensen hun moraal kwijt en jatten ze als de raven van elkaar..

Daarnaast woedt er een voortdurende strijd om de macht te verkrijgen...

Het verbaasd mij vooral, dat ze deze niet al te slimme mensen bij elkaar hebben gezet.

Het is net als met sommige programma's, waar vooral ordinaire, platte mensen bij elkaar worden gezet, omdat er vooral gezopen en geneukt moet worden...Alles voor de kijkcijfers en stof om over te praten bij de koffiemachine...
Het zijn geen survivallers inderdaad. Heeft er uberhaupt een een beetje ervaring mee? Verder ontbreekt de teamspirit een beetje. Mensen hakken weer lekker op elkaar in in plaats van proberen in te leven in de ander.

Oh en zuipen en neuken daar zit ik al helemaal niet op te wachten in Utopia.. Ik bedoel je ontkomt er niet aan maar het is voor mij niet de essentie van het programma :N
Get a grip.
pi_179777891
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:34 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

ja!
De rest van de groep is net zo normaal/niet normaal als John en Mike..
Get a grip.
pi_179777906
Sjon wil geen mobile pinapparaat, contant,
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777912
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Het zijn geen survivallers inderdaad. Heeft er uberhaupt een beetje ervaring mee? Verder ontbreekt de teamspirit een beetje. Mensen hakken weer lekker op elkaar in in plaats van proberen in te leven in de ander.

Volgens mij heeft alleen Adriaan ervaring met kamperen.

Ze klagen nu over de kou, maar ze hadden beter een paar tientjes extra kunnen besteden aan een goede outdoor slaapzak daarin heb je nergens last van.
pi_179777915
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Het zijn geen survivallers inderdaad. Heeft er uberhaupt een beetje ervaring mee? Verder ontbreekt de teamspirit een beetje. Mensen hakken weer lekker op elkaar in in plaats van proberen in te leven in de ander.

Oh en zuipen en neuken daar zit ik al helemaal niet op te wachten in Utopia.. Ik bedoel je ontkomt er niet aan maar het is voor mij niet de essentie van het programma :N
De laatste alinea heb je verkeerd opgevat..:) Ik bedoelde programma's als Ow gerso en zo, daar zoeken ze bepaalde mensen bij. En ik krijg hier het idee, dat ze vooral dombo's bij elkaar hebben gezocht, die ook nog eens moesten stoppen met roken. Alles om een soort conflict groep te krijgen, alles voor de kijkcijfers...Hoe moeilijk kun je het een groep maken in die condities? Ze moeten heus wel gezien hebben, wat voor een figuren John en Mike waren... :)
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:40:45 #266
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_179777916
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Het zijn geen survivallers inderdaad. Heeft er uberhaupt een beetje ervaring mee? Verder ontbreekt de teamspirit een beetje. Mensen hakken weer lekker op elkaar in in plaats van proberen in te leven in de ander.

Oh en zuipen en neuken daar zit ik al helemaal niet op te wachten in Utopia.. Ik bedoel je ontkomt er niet aan maar het is voor mij niet de essentie van het programma :N
Zuipen en neuken doen ze maar in hun vrije tijd. Daar hoef ik niet naar te kijken inderdaad. :6

Ruzies met geschreeuw en gevloek en gooien met spullen ben ik ook niet van gediend. :@
pi_179777922
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie heeft het vannacht ver-schrik-ke-lijk koud gehad, aanstellerig wijf dat het is.
Andere hoorde haar vannacht ook klagen dat het koud was.

Goedemorgen Cos c_/
die wil maar 1 ding,bij Mike in de hangmat.
pi_179777931
Afwassen koken, en wc, komt een lijstje voor. Maar als er iemand is die werkzaamheden heeft die af moeten vraag dan iemand anders. Sjon zegt ik ben blij dat je dat zegt Hiske.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:39 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Volgens mij heeft alleen Adriaan ervaring met kamperen.

Ze klagen nu over de kou, maar ze hadden beter een paar tientjes extra kunnen besteden aan een goede outdoor slaapzak daarin heb je nergens last van.
:Y Hij wel ja. Plus verstand van de natuur. Eetbare zaken. Etc.
Get a grip.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:43:29 #270
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_179777937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef magnaal het volgende:

[..]

De laatste alinea heb je verkeerd opgevat..:) Ik bedoelde programma's als Ow gerso en zo, daar zoeken ze bepaalde mensen bij. En ik krijg hier het idee, dat ze vooral dombo's bij elkaar hebben gezocht, die ook nog eens moesten stoppen met roken. Alles om een soort conflict groep te krijgen, alles voor de kijkcijfers...Hoe moeilijk kun je het een groep maken in die condities? Ze moeten heus wel gezien hebben, wat voor een figuren John en Mike waren... :)
SBS6 o|O
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_179777944
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Zuipen en neuken doen ze maar in hun vrije tijd. Daar hoef ik niet naar te kijken inderdaad. :6

Ruzies met geschreeuw en gevloek en gooien met spullen ben ik ook niet van gediend. :@
ik ook niet, veel leuker dit, hoe van niks iets gemaakt moet worden.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777956
Christel wil mensen motiveren ook eens te koken, iedereen heeft daar bedenkingen bij. Dat is fraai men wil niet eens bedenken, dat Christel het wel even zat is..Dus jammer Christel...
pi_179777970
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef magnaal het volgende:

[..]

De laatste alinea heb je verkeerd opgevat..:) Ik bedoelde programma's als Ow gerso en zo, daar zoeken ze bepaalde mensen bij. En ik krijg hier het idee, dat ze vooral dombo's bij elkaar hebben gezocht, die ook nog eens moesten stoppen met roken. Alles om een soort conflict groep te krijgen, alles voor de kijkcijfers...Hoe moeilijk kun je het een groep maken in die condities? Ze moeten heus wel gezien hebben, wat voor een figuren John en Mike waren... :)
oh bedoel je het zo. Ben het verder wel met je eens. Ze zoeken de mensen er op uit. Want anders hadden er wel allemaal mensen ingezeten die gewend zijn aan ontberingen en weten hoe te handelen in deze omstandigheden :Y
Get a grip.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:47:31 #274
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_179777978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef magnaal het volgende:

[..]

De laatste alinea heb je verkeerd opgevat..:) Ik bedoelde programma's als Ow gerso en zo, daar zoeken ze bepaalde mensen bij. En ik krijg hier het idee, dat ze vooral dombo's bij elkaar hebben gezocht, die ook nog eens moesten stoppen met roken. Alles om een soort conflict groep te krijgen, alles voor de kijkcijfers...Hoe moeilijk kun je het een groep maken in die condities? Ze moeten heus wel gezien, wat voor een figuren John en Mike waren... :)
haha dombo's... ik denk dat er wel niveauverschil is....John, Sanne, Jessie, zijn echte dombo's. Die schreeuwen ook het hardst anders worden ze niet gehoord.

Mike en Adriaan zijn gemiddelde dombo's...hebben goede woordenschat en maken daar ook gebruik van om te overtuigen. Denken ook wel na over moraal.

Christel en Brandon zijn naar mijn mi geen dombo's. Die zijn wel slim maar kunnen niet op tegen de schreeuwers en ratels.

Jeffrey zet ik voorlopig bij de gemiddelde dombo's en Hiske bij de slimme.

:7

[ Bericht 0% gewijzigd door Rhosyn op 14-06-2018 08:58:43 ]
pi_179777979
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:46 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

oh bedoel je het zo. Ben het verder wel met je eens. Ze zoeken de mensen er op uit. Want anders hadden er wel allemaal mensen ingezeten die gewend zijn aan ontberingen en weten hoe te handelen in deze omstandigheden :Y
Dat had ik leuker gevonden, maar dat is persoonlijk..
pi_179777987
Telefoon ligt op de oplader? hoor ik zeggen.
pi_179777988
Ze willen de telefoon van Brandon, ze kunnen niet terug gebeld worden omdat ze geen nr hebben.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179777996
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:48 schreef yvondenise het volgende:
Telefoon ligt op de oplader? hoor ik zeggen.
zonne ding heeft Jeff meegenomen
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:49:36 #279
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_179778002
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:44 schreef magnaal het volgende:
Christel wil mensen motiveren ook eens te koken, iedereen heeft daar bedenkingen bij. Dat is fraai men wil niet eens bedenken, dat Christel het wel even zat is..Dus jammer Christel...
Ik begrijp die bedenkingen wel. Zowel Jessie als Sanne hebben ervaren dat Christel zich bemoeit met het koken ook al was al bepaald dat Jessie of Sanne het gingen doen.
pi_179778004
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:48 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

zonne ding heeft Jeff meegenomen
Oh ok
pi_179778017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Zuipen en neuken doen ze maar in hun vrije tijd. Daar hoef ik niet naar te kijken inderdaad. :6

Ruzies met geschreeuw en gevloek en gooien met spullen ben ik ook niet van gediend. :@
Een evenement of iets anders gezamelijks vind ik leuk om te volgen. En het letterlijk bouwen aan een samenleving ook O+
Een enkel keertje ruzie kan ik wel hebben als er dan maar wel een vervelend persoon terecht op zijn nummer wordt gezet.
Get a grip.
pi_179778026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:47 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dat had ik leuker gevonden, maar dat is persoonlijk..
Veel leuker ;)
Get a grip.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:52:21 #283
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_179778035
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Een evenement of iets anders gezamelijks vind ik leuk om te volgen. En het letterlijk bouwen aan een samenleving ook O+
Een enkel keertje ruzie kan ik wel hebben als er dan maar wel een vervelend persoon terecht op zijn nummer wordt gezet.
Ja gewone ruzies trek ik ook wel. En inderdaad is het ook wel een beetje genieten als iemand die ik niet mag van repliek wordt gediend. *O*
pi_179778037
Pen en papier om
Dingen op te schrijven, zegt Hiske. Ze moeten erbij zeggen dat ze opgenomen kunnen worden en het uitgezonden kan worden.
Jeff moet een rekening hebben, de bank is met deze situatie bekend, ze mochten alleen maar een bank zegt Jeff
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179778041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:47 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

haha dombo's... ik denk dat er wel niveauverschil is....John, Sanne, Jessie, zijn echte dombo's. Die schreeuwen ook het hardst anders worden ze niet gehoord.

Mike en Adriaan zijn gemiddelde dombo's...hebben goede woordenschat en maken daar ook gebruik van om te overtuigen. Denken ook wel na over moraal.

Christel en Adriaan zijn naar mijn mi geen dombo's. Die zijn wel slim maar kunnen niet op tegen de schreeuwers en ratels.

Jeffrey zet ik voorlopig bij de gemiddelde dombo's en Hiske bij de slimme.

:7
Uiteindelijk komt het wel goed, maar het duurt een beetje langer..
Soms breekt er in eens een stukje verstand door..
Wb 'de slimmen'.... Laten die dan uit die nederige positie komen zeg... De overschreeuwers zijn nog altijd de hoofd-apen.. :)
pi_179778043
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:41 schreef lonneberga het volgende:

[..]

die wil maar 1 ding,bij Mike in de hangmat.
:Y
pi_179778047
Goed dat Hiske bij Brandon beetje peper in z'n reet stopt.
Die jongen heeft echt aansporing nodig want hij kan eigenlijk geen telefoongesprek voeren.
Veel te uitgebreid, te weinig to-the-point.
Hiske bereidt het telefoongesprek voor, welke informatie moeten ze hebben voordat de hoorn op de haak gaat.
Pen en papier bij de hand.
Noteer de namen met wie je hebt gesproken.
pi_179778050
Jeffry belt de bank
Get a grip.
pi_179778058
Weer een doorschakelmenu en invoer lukt niet.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179778066
Hebben ze al uitgevogeld hoe je door een keuzemenu komt?
pi_179778073
Nu gaat Hiske het voor de 3e keer proberen
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179778075
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:52 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Ja gewone ruzies trek ik ook wel. En inderdaad is het ook wel een beetje genieten als iemand die ik niet mag van repliek wordt gediend. *O*
Heerlijk ja :P
Get a grip.
pi_179778094
Mooi stukje terrein dit O+
Get a grip.
pi_179778106
Telefoon kneuzen genot gaat door *O*
pi_179778109
Ook zij komt er niet uit de telefoon
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:57:45 #296
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_179778111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:52 schreef magnaal het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het wel goed, maar het duurt een beetje langer..
Soms breekt er in eens een stukje verstand door..
Wb 'de slimmen'.... Laten die dan uit die nederige positie komen zeg... De overschreeuwers zijn nog altijd de hoofd-apen.. :)
_O- chimpansees de slimste, gorilla's de druktemakers, oerang utan de wijsten, bonobo's de neukers en zuipers.

})

.
pi_179778115
Ze moeten de DTMF instelling aanpassen!!!
pi_179778116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:49 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Ik begrijp die bedenkingen wel. Zowel Jessie als Sanne hebben ervaren dat Christel zich bemoeit met het koken ook al was al bepaald dat Jessie of Sanne het gingen doen.
Christel wil ze helpen, zodat ze leren zei ze gisteravond...Maar om haar vraag nu zo onder te schoffelen en er van uit te gaan, dat Christel dus de pineut blijft om te koken? Maar ja Christel is zo een onderdanige vrouw..
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:00:32 #299
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_179778137
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze moeten de DTMF instelling aanpassen!!!
Zou toch ingeschakeld moeten zijn
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:00:37 #300
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_179778139
Ook dit programma is op weg om een een pest programma te worden, en maar dagen doorzeiken over pindakaas. Veroorzaakt door Jessie, er is wat met die naam ik weet het niet!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')