abonnement Unibet Coolblue
pi_179771436
120206_163650_frieschevlag.gif
Binnenkomst: klik hier
Vervolg: UTO / [COS-UTO2 #151] Weer een nieuwe ! Fries Jeffrey

Cap van FreshFruit72


Cap van TillyB


quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:35 schreef Toverheks het volgende:
En daar is alweer vandaag een nieuwe bewoner, 26 jaar en hij heet Jeffrey, vrijgezel en hij komt uit Friesland,.
Hij heeft een fles drank mee genomen en ik hoor al een flinke boer uit Jeffreys zijn mond.
Ook heeft hij een zonnepaneeltje meegenomen, handig zou ik zo zeggen.
Er zitten ook stekkertjes aan het zonnepaneeltje, daar kan je je telefoon aan opladen.

Jeffrey wilt graag oranje koeken en Berenburg drank promoten, ook de hollandse sport zoals kaatsen op de kaart zetten.
Skutjezeilen kan je niet naar Utopia halen, we kunnen klompje zeilen in de vijver, hij heeft veel ideeen zegt hij.
Hij komt uit Leeuwarden, dat is natuurlijk de hoofdstad in Friesland zegt hij met een lachend gezicht.
Jeffrey vertelt dat hij de Uto2 bewoners ook al op tv had gezien.................

Mike had wel gedacht dat er vandaag 2 nieuwe bewoners zouden komen, Hiske vraagt waarom hij dat dacht......Nou zegt Mike, omdat Silvio was vertrokken en er toch veel gebeurt is de laatste dagen.
Jeffrey is een leuke knul en heeft zijn bouwvakkersbroek al aan, dus klussen kan ie wel denk ik.
Mike adviseerd hem gewoon 1 op 1 te gaan kleppen, want zo binen komen overvalt je toch antwoord Mike. Jeffrey beaamt dat.
Nu gaat het over kaatsbal, 1 van de dames vraagt waar doe je dat mee, antwoord van Jeffrey, met een kaatsbal.

Ondertussen doen Sjon en Brandon de afwas. Sanne leid Jeffrey over het terrein om hem alles te laten zien.


Cap van FreshFruit72

Met Hiske, die vandaag ook nieuw is binnengekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2018 21:39:12 ]
pi_179771543
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 21:39:28 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179771548
Hoi, sorry ik heb net in dezelfde minuut ook een inwoner-topic voor Jeffry gemaakt. Staat centraal.
Het is precies volgens de opmaak zoals we die in de OP voor nieuwe bewoners willen hebben, dus laten we die aanhouden. Maar de screenshots die hierboven staan kun je daar natuurlijk prima bij plakken!

UTO / [INWONERS UTO2] Jeffry
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')