abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 juni 2018 @ 20:38:15 #1
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179770010
Hey
Ik heb paar vrienden maar merk dat we laaste tijd Veel irritatie’s hebben etc en wil ze laten zien dat ik ff Geen zin in hun heb en Ff tijdje niet met hun Afspreken en chillen
En als ze me dan appen zeg ik dat ik geen zin heb en App hun dan pas over paar weken.
Maar toch blijf ik hun bellen of appen om te chillen. , Omdat ik het gezeliger vindt om Samen een jointje’s te delen.

Heb hun nummers al verwijdert nog tips om Hun niet meer te contacten voor een tijdje?
  woensdag 13 juni 2018 @ 20:40:23 #2
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_179770068
Ja
pi_179770080
Niet meer blowen.
  woensdag 13 juni 2018 @ 20:41:37 #4
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179770100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef T3hTommay het volgende:
Niet meer blowen.
Hoezo dat dan?
pi_179776123
Emigreer
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179776552
Deze tekst doet pijn aan de ogen.

Doe iets aan je spelling/grammatica en kom later eens terug.
pi_179777377
Vermoord ze allemaal, dan geven ze geen antwoord meer als je appt.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:13:34 #8
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179779788
Weg van de samenleving. Maak een hutje ergens in Siberië en wees zelfvoorzienend. Pleur ook je mobiel weg anders kunnen ze je alsnog traceren.
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:46:29 #9
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179782126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:13 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Weg van de samenleving. Maak een hutje ergens in Siberië en wees zelfvoorzienend. Pleur ook je mobiel weg anders kunnen ze je alsnog traceren.
Maar ik wil voor een tijdje afstand van ze nemen
niet voor altijd.
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:49:54 #10
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179782176
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:46 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Maar ik wil voor een tijdje afstand van ze nemen
niet voor altijd.
Dus je weet wel dat je ze later niet meer irritant vind? Komt dat ergens vandaan? Hun gedrag? Verloop van tijd? Jouw veranderde perspectief in het leven?
pi_179782181
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:46 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Maar ik wil voor een tijdje afstand van ze nemen
niet voor altijd.
Dat halfslachtige gedoe steeds, neem gewoon een beslissing en blijf daarbij, mietje.
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:41:07 #12
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179782942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:49 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Dus je weet wel dat je ze later niet meer irritant vind? Komt dat ergens vandaan? Hun gedrag? Verloop van tijd? Jouw veranderde perspectief in het leven?
Te veel bij elkaar te veel op elkaar ze lippen.
en beetje een combinatie van verloop van tijd en hun gedrag.
Ze zeuren vaak dat ik te veel blow en dat hun willen minderen bla bla bla wie doet er meestal mee dan?
En te veel blowen vindt ik een groot woord elke dag 2 gram is niet te veel oke 5 gram ja dat is veel en tenminste rook ik niet blow ik alleen
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:48:11 #13
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179783054
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:41 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Te veel bij elkaar te veel op elkaar ze lippen.
en beetje een combinatie van verloop van tijd en hun gedrag.
Ze zeuren vaak dat ik te veel blow en dat hun willen minderen bla bla bla wie doet er meestal mee dan?
En te veel blowen vindt ik een groot woord elke dag 2 gram is niet te veel oke 5 gram ja dat is veel en tenminste rook ik niet blow ik alleen
Elke dag 2 gram is ook niet te zuinig hoor. Heb zelf een lange tijd elke dag gerookt.
Ik kon het meer waarderen toen ik er langere pauzes tussen liet. Begon bij mij averechts te werken en uiteindelijk op de rand van een psychose met hallucinaties van dien. Nou ben ik er wel klaar mee.
Mijn mooiste blowtijd was nog wel het begin waarbij ik met mijn oude maten niet elke dag rookte maar af en toe in het weekend er stevig van kon genieten.

Maar zeuren ze zo vaak over het minderen of voel jij je snel geprikkeld zodra er iemand over begint? En te veel op de lippen zitten, chillen jullie zo vaak dan? Zijn het nog wel maten waarmee je om wilt gaan dan?
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:01:02 #14
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179783254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:48 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Elke dag 2 gram is ook niet te zuinig hoor. Heb zelf een lange tijd elke dag gerookt.
Ik kon het meer waarderen toen ik er langere pauzes tussen liet. Begon bij mij averechts te werken en uiteindelijk op de rand van een psychose met hallucinaties van dien. Nou ben ik er wel klaar mee.
Mijn mooiste blowtijd was nog wel het begin waarbij ik met mijn oude maten niet elke dag rookte maar af en toe in het weekend er stevig van kon genieten.

Maar zeuren ze zo vaak over het minderen of voel jij je snel geprikkeld zodra er iemand over begint? En te veel op de lippen zitten, chillen jullie zo vaak dan? Zijn het nog wel maten waarmee je om wilt gaan dan?
Ja je hebt gelijk die tijd dat we het alleen weekend deden kon ik het inderdaad meer waarderen/genieten.
En ja het wel maten waarmee ik nog wil omgaan
We zijn al jaren vrienden.
Alleen toen ik weer terug opnieuw dagelijks begon te blowen begonnen ze beetje irritant te
doen er er over zeuren dat kan ik gewoon niet waarderen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:35:08 #15
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179785470
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:01 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk die tijd dat we het alleen weekend deden kon ik het inderdaad meer waarderen/genieten.
En ja het wel maten waarmee ik nog wil omgaan
We zijn al jaren vrienden.
Alleen toen ik weer terug opnieuw dagelijks begon te blowen begonnen ze beetje irritant te
doen er er over zeuren dat kan ik gewoon niet waarderen.
Ik heb zo een zelfde voorbeeld zoals jij noemt. Er waren een paar die begonnen te 'zeuren'.
Achteraf gezien bleken zij gewoon bezorgd te geraken omdat ik te ver doorging en het zelf niet doorhad. Ik vond maar dat ze onzin lulde en bleef gerustig door blowen en mij steeds meer af te zonderen.
Er staat niet voor niets een scheids langs het sportveld, de spelers overzien het soms gewoon niet wat er gebeurd in het spel omdat ze er zelf teveel mee bezig zijn.

Probeer bij jezelf stil te staan waarom het je gaat irriteren, is het bijvoorbeeld echt en alleen dat je 'verplicht' minder moet gaan blowen?
Verslaving ligt op de loer en zonder dat je het echt doorhebt kan je bijna niet meer zonder.

Bron: ervaring.
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:56:31 #16
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179791561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Ik heb zo een zelfde voorbeeld zoals jij noemt. Er waren een paar die begonnen te 'zeuren'.
Achteraf gezien bleken zij gewoon bezorgd te geraken omdat ik te ver doorging en het zelf niet doorhad. Ik vond maar dat ze onzin lulde en bleef gerustig door blowen en mij steeds meer af te zonderen.
Er staat niet voor niets een scheids langs het sportveld, de spelers overzien het soms gewoon niet wat er gebeurd in het spel omdat ze er zelf teveel mee bezig zijn.

Probeer bij jezelf stil te staan waarom het je gaat irriteren, is het bijvoorbeeld echt en alleen dat je 'verplicht' minder moet gaan blowen?
Verslaving ligt op de loer en zonder dat je het echt doorhebt kan je bijna niet meer zonder.

Bron: ervaring.
Snap je helemaal bedankt voor je advies/tips
maar merk ook dat 1ntje steeds minder zin in me hebben als ik bijv vraag om te chillen.
En de andere roddelt over me zegt dat ik veel te veel blow en dat dat niet goed voor mij is
dat hoor ik dan weer terug van iemand anders de andere geen last van.
Terwijl we we een hele hechte goeie vriendengroep zijn die elkaar al jaren kent.
Vindt ik dit daarom toch een beetje appart.
Maar misshien is het toch beter om Ff een tijdje niet lang maar eventje’s afstand te doen zodat iedereen Ff ze eigen ding kan doen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:21:27 #17
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179792033
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:56 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Snap je helemaal bedankt voor je advies/tips
maar merk ook dat 1ntje steeds minder zin in me hebben als ik bijv vraag om te chillen.
En de andere roddelt over me zegt dat ik veel te veel blow en dat dat niet goed voor mij is
dat hoor ik dan weer terug van iemand anders de andere geen last van.
Terwijl we we een hele hechte goeie vriendengroep zijn die elkaar al jaren kent.
Vindt ik dit daarom toch een beetje appart.
Maar misshien is het toch beter om Ff een tijdje niet lang maar eventje’s afstand te doen zodat iedereen Ff ze eigen ding kan doen.
Dat is misschien wel een goeie van jezelf. Gebruik die tijd ook om aan jezelf te werken en meer te ontdekken. Chillen met je maten is relaxed en alles maar je werkt dan niet echt aan jezelf. Ik zat ook ooit in een hechte vriendengroep waarvan ik nooit dacht dat deze uit elkaar zou vallen.
Ik was dan wel de eerste die er eigenlijk uit viel maar uiteindelijk spreekt bijna niemand meer met elkaar blijkt achteraf. Uiteindelijk gaat iedereen zijn eigen weg en het kan daarbij zijn dat je bepaalde mensen voor een hele lange tijd niet meer spreekt of nooit meer spreekt.
Houd je gewoon voort dat het goede tijden waren maar nu misschien voor iets anders. Niets is voor eeuwig. Misschien heb je ook nu gewoon behoefte aan andere mensen om je heen.
Wat wel belangrijk is: als je hun een tijd niet meer spreekt blijf vooral niet stilzitten!

Succes TS! ^O^
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:58:13 #18
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179793122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:21 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Dat is misschien wel een goeie van jezelf. Gebruik die tijd ook om aan jezelf te werken en meer te ontdekken. Chillen met je maten is relaxed en alles maar je werkt dan niet echt aan jezelf. Ik zat ook ooit in een hechte vriendengroep waarvan ik nooit dacht dat deze uit elkaar zou vallen.
Ik was dan wel de eerste die er eigenlijk uit viel maar uiteindelijk spreekt bijna niemand meer met elkaar blijkt achteraf. Uiteindelijk gaat iedereen zijn eigen weg en het kan daarbij zijn dat je bepaalde mensen voor een hele lange tijd niet meer spreekt of nooit meer spreekt.
Houd je gewoon voort dat het goede tijden waren maar nu misschien voor iets anders. Niets is voor eeuwig. Misschien heb je ook nu gewoon behoefte aan andere mensen om je heen.
Wat wel belangrijk is: als je hun een tijd niet meer spreekt blijf vooral niet stilzitten!

Succes TS! ^O^
Zal ik doen probeer in die tijd aan me zelf te werken vandaag niet echt veel gedaan beetje thuis gezet en in de Coffeeshop gezeten.
Maar is ook me vrije dag ;)
  zondag 17 juni 2018 @ 14:39:57 #19
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179847853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:21 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Dat is misschien wel een goeie van jezelf. Gebruik die tijd ook om aan jezelf te werken en meer te ontdekken. Chillen met je maten is relaxed en alles maar je werkt dan niet echt aan jezelf. Ik zat ook ooit in een hechte vriendengroep waarvan ik nooit dacht dat deze uit elkaar zou vallen.
Ik was dan wel de eerste die er eigenlijk uit viel maar uiteindelijk spreekt bijna niemand meer met elkaar blijkt achteraf. Uiteindelijk gaat iedereen zijn eigen weg en het kan daarbij zijn dat je bepaalde mensen voor een hele lange tijd niet meer spreekt of nooit meer spreekt.
Houd je gewoon voort dat het goede tijden waren maar nu misschien voor iets anders. Niets is voor eeuwig. Misschien heb je ook nu gewoon behoefte aan andere mensen om je heen.
Wat wel belangrijk is: als je hun een tijd niet meer spreekt blijf vooral niet stilzitten!

Succes TS! ^O^
Ik merk sinds ik tijd voor mezelf heb genomen en niet meer met hun chill hun steeds vaker contact met me opnemen of vragen om te Chillen maar ik zeg meestal ik kan niet ik heb geen zin of ik weet het niet terwijl eerst vroeger als ik hen opbelde hij juist klonk of hij geen zin had in me gek nu ik hem niet meer vraag om te Chillen hij juist vaak vraagt om te Chillen.
  zondag 17 juni 2018 @ 15:17:04 #20
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179848692
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:39 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Ik merk sinds ik tijd voor mezelf heb genomen en niet meer met hun chill hun steeds vaker contact met me opnemen of vragen om te Chillen. maar ik zeg meestal ik kan niet, ik heb geen zin of ik weet het niet terwijl eerst vroeger als ik hen opbelde hij juist klonk of hij geen zin had in me. gek, nu ik hem niet meer vraag om te Chillen hij juist vaak vraagt om te Chillen.
Is het toevallig een maat waarmee je vaak blowd/blowde? Had één van jullie altijd meer wiet dan de ander?
Misschien ben je wel populairder dan ze dachten en missen ze je? :)

De vraag is misschien: als jij word gebeld door hun, heb je er dan eigenlijk wel zin in en waarom wel/niet?
Misschien wel een heel drastische vraag die ik stel en die je misschien niet gelijk kan beantwoorden: heb je sowieso nog wel zin om met ze te chillen?

Hint: probeer ook wat meer punten en komma's te gebruiken. Het is aardig lastig lezen zo
  zondag 17 juni 2018 @ 15:36:19 #21
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179849053
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Is het toevallig een maat waarmee je vaak blowd/blowde? Had één van jullie altijd meer wiet dan de ander?
Misschien ben je wel populairder dan ze dachten en missen ze je? :)

De vraag is misschien: als jij word gebeld door hun, heb je er dan eigenlijk wel zin in en waarom wel/niet?
Misschien wel een heel drastische vraag die ik stel en die je misschien niet gelijk kan beantwoorden: heb je sowieso nog wel zin om met ze te chillen?

Hint: probeer ook wat meer punten en komma's te gebruiken. Het is aardig lastig lezen zo
Jaa inderdaad het is een vriend waarmee ik blowde.
en of ik nog zin heb om met hun te Chillen nu Ff niet. , waarom? 1 merk dat er de laaste tijd beetje irritatie tussen de groep was. dus wil ze ff tijdelijk met rust laten. 2 heb eigelijk laaste tijd niet echt behoefde om te Chillen met mensen heb meer behoefde om alleen te zijn en in me kamer alleen een jointje roken en wat muziek luisteren of tv kijken of in het parkje achter mij met me koptelefoon op wat jointje’s roken.
Maar heb niet echt behoefde om met mensen te chillen wil gewoon me peace.
Zit al met genoeg mensen op me werk 2 x per week.
Dus vindt het veel chiller om na de Coffeeshop te gaan. , en daarna na huis of het parkje achter me inplaats van met mensen chillen.
  zondag 17 juni 2018 @ 15:50:55 #22
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179849358
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:36 schreef Anton18 het volgende:

[..]

Jaa inderdaad het is een vriend waarmee ik blowde.
en of ik nog zin heb om met hun te Chillen nu Ff niet. , waarom? 1 merk dat er de laaste tijd beetje irritatie tussen de groep was. dus wil ze ff tijdelijk met rust laten. 2 heb eigelijk laaste tijd niet echt behoefde om te Chillen met mensen heb meer behoefde om alleen te zijn en in me kamer alleen een jointje roken en wat muziek luisteren of tv kijken of in het parkje achter mij met me koptelefoon op wat jointje’s roken.
Maar heb niet echt behoefde om met mensen te chillen wil gewoon me peace.
Zit al met genoeg mensen op me werk 2 x per week.
Dus vindt het veel chiller om na de Coffeeshop te gaan. , en daarna na huis of het parkje achter me inplaats van met mensen chillen.
Oei TS, vat dit niet verkeerd op maar dit kan gaan lijken op een sociaal isolement waar je de wiet voorop stelt.

Ik kan uit ervaring vertellen dat ik dit bij mijn eerste vriendengroep heb gedaan en uiteindelijk ook bij mijn tweede blowvriendengroep. Dit ging dan over een blowperiode van 8 à 10 jaar dus het gaat niet van de één op de andere dag. Dit gaat traag maar uiteindelijk had ik het door en was het een beetje te laat.
Het kan natuurlijk per persoon verschillen en ik ken jouw situatie verder ook niet dan behalve wat jij hier neerzet. Als het inderdaad geen mensen zijn waarmee je wilt chillen omdat dat gewoon niet werkt of elkaar bent ontgroeid, kijk dan of je chillere mensen kunt vinden waarmee je in ieder geval één keer in de week mee kan hangen. Probeer ook te kijken of het goeie lui is als je nuchter bent en als je een blunt klapt.
  zondag 17 juni 2018 @ 16:02:19 #23
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179849604
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:50 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Oei TS, vat dit niet verkeerd op maar dit kan gaan lijken op een sociaal isolement waar je de wiet voorop stelt.

Ik kan uit ervaring vertellen dat ik dit bij mijn eerste vriendengroep heb gedaan en uiteindelijk ook bij mijn tweede blowvriendengroep. Dit ging dan over een blowperiode van 8 à 10 jaar dus het gaat niet van de één op de andere dag. Dit gaat traag maar uiteindelijk had ik het door en was het een beetje te laat.
Het kan natuurlijk per persoon verschillen en ik ken jouw situatie verder ook niet dan behalve wat jij hier neerzet. Als het inderdaad geen mensen zijn waarmee je wilt chillen omdat dat gewoon niet werkt of elkaar bent ontgroeid, kijk dan of je chillere mensen kunt vinden waarmee je in ieder geval één keer in de week mee kan hangen. Probeer ook te kijken of het goeie lui is als je nuchter bent en als je een blunt klapt.
Ja het zijn wel gewoon mensen waar ik mee wil chillen en ik denk niet dat ik in een sociaal isolement zit maar je weet maar nooit.
Maar ik wil laaste tijd gewoon meer alleen zijn en blowen dan met mensen gaan chillen gewoon om me zaakje’s in orde te krijgen en ff wat tijd aan me zelf gunnen. , ze vragen nu zelfs om naar de gym te gaan inplaats van blowen dan denk ik waar wil je me naartoe brengen man?
pi_179849870
Doe je wel eens een jonko op de beat?
  zondag 17 juni 2018 @ 16:36:58 #25
478341 Anton18
Smoke Weed Everyday
pi_179850232
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:18 schreef isax het volgende:
Doe je wel eens een jonko op de beat?
Vaak maak vaak remixen terwijl ik een Jonko rook beats moeten nog komen die komen binnenkort ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')