abonnement Unibet Coolblue
pi_179767165
Hoi,

Ik heb al tijden last van insomnia. Vaak val ik niet voor 5 uur 's ochtends in slaap. Sinds een aantal dagen gaat dit stukken beter. Afgelopen nacht voor het eerst weer 7 tot 8 uur geslapen. Ik voel me nu fris, rustig m'n hoofd. Blijkt dus ook dat de deuk in m'n zelfvertrouwen puur kwam door het slaaptekort. Meer mensen hier met vergelijkbare ervaringen?
  woensdag 13 juni 2018 @ 18:02:04 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_179767237
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 17:56 schreef baxmurger het volgende:
insomnia.
Slapeloosheid bedoel je? Vaak is de oorzaak aanwijsbaar. Overdag te weinig actief/buiten, te laat eten, (onbewust) piekeren, of een combinatie daarvan.
pi_179767275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 18:02 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Slapeloosheid bedoel je? Vaak is de oorzaak aanwijsbaar. Overdag te weinig actief/buiten, te laat eten, (onbewust) piekeren, of een combinatie daarvan.
Bij mij is het inderdaad piekeren. Daardoor lig ik uren wakker.
pi_179768187
Wat doe je overdag dan? Ik moest een tijdje alleen mijn scriptie schrijven en deed verder niks, veel gamen en videobellen, kwam het huis niet meer dan eens per week uit... inslapen kon toen wel drie uur duren, zelfs als ik gewoon opstond om 8 of 9 uur en 's avonds melatonine van de drogist nam. Nu ben ik veel actiever, minder beeldschermen, elke dag buiten en ik slaap in minder dan een half uur in. Voel me ook stukken beter nu, ik kon gewoon in huilen uitbarsten om niks, elke dag een keer of twee, drie. Nu ben ik blij en denk ik "waar de fuck was ik mee bezig" :P
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:12:11 #5
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179768255
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 17:56 schreef baxmurger het volgende:
Hoi,

Ik heb al tijden last van insomnia. Vaak val ik niet voor 5 uur 's ochtends in slaap. Sinds een aantal dagen gaat dit stukken beter. Afgelopen nacht voor het eerst weer 7 tot 8 uur geslapen. Ik voel me nu fris, rustig m'n hoofd. Blijkt dus ook dat de deuk in m'n zelfvertrouwen puur kwam door het slaaptekort. Meer mensen hier met vergelijkbare ervaringen?
Yep. Dit herken ik wel. Rondlopen met een waas voor je kop en wallen onder je ogen van de vermoeidheid komt je uitstraling en zelfvertrouwen niet bepaald ten goede.
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:15:34 #6
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179768303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 18:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als de dokter goed is schrijft 'ie het niet zondermeer uit.
Daarnaast is een weekje of 2 goed slapen ook al heel prettig. Dan lossen de problemen zich misschien wel vanzelf op.
Ik had een goeie dokter dan *O* en ik ben blij met zn terughoudendheid dat spul voor te schrijven. Gaf ie ook zelf aan: is leuk voor even, maar daarna werkt het minder omdat je eraan gewend raakt en het verslavend werkt. Puur gif dus..

Wel op een gegeven moment pilletjes gehad, maar dat werkte ook voor geen meter.
pi_179768407
Ik vind het altijd nogal onzinnig om maar direct medicijnen te willen.. De meeste slaapproblemen zijn prima op te lossen zonder medicatie.

Bovendien vroeg ts helemaal niet om tips om beter te kunnen slapen..

[ Bericht 58% gewijzigd door LPFAN op 13-06-2018 20:05:26 ]
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:49:31 #8
478441 McCormick
Komt wel goed ;)
pi_179773980
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 17:56 schreef baxmurger het volgende:
Hoi,

Ik heb al tijden last van insomnia. Vaak val ik niet voor 5 uur 's ochtends in slaap. Sinds een aantal dagen gaat dit stukken beter. Afgelopen nacht voor het eerst weer 7 tot 8 uur geslapen. Ik voel me nu fris, rustig m'n hoofd. Blijkt dus ook dat de deuk in m'n zelfvertrouwen puur kwam door het slaaptekort. Meer mensen hier met vergelijkbare ervaringen?
Was je echt moe of had je weinig energie TS? In dat laatste kan ik mij wel herkennen.
Hard choices, easy life. Easy choices, hard life.
pi_179774194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:49 schreef McCormick het volgende:

[..]

Was je echt moe of had je weinig energie TS? In dat laatste kan ik mij wel herkennen.
Ik was echt doodop. Ben benieuwd of ik komende nacht in slaap val. Maar het gaat echt de goede kant op.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:01:48 #10
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_179778783
Ik ben meer een nachtpersoon. Ik val voor 12 uur moeilijk in slaap. Maar zo erg als TS is ook weer niet.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:40:01 #11
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179780135
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:07 schreef Megara het volgende:
Wat doe je overdag dan? Ik moest een tijdje alleen mijn scriptie schrijven en deed verder niks, veel gamen en videobellen, kwam het huis niet meer dan eens per week uit... inslapen kon toen wel drie uur duren, zelfs als ik gewoon opstond om 8 of 9 uur en 's avonds melatonine van de drogist nam. Nu ben ik veel actiever, minder beeldschermen, elke dag buiten en ik slaap in minder dan een half uur in. Voel me ook stukken beter nu, ik kon gewoon in huilen uitbarsten om niks, elke dag een keer of twee, drie. Nu ben ik blij en denk ik "waar de fuck was ik mee bezig" :P
Herkenbaar, ook met mijn scriptie bezig.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:41:31 #12
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179780154
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:15 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ik had een goeie dokter dan *O* en ik ben blij met zn terughoudendheid dat spul voor te schrijven. Gaf ie ook zelf aan: is leuk voor even, maar daarna werkt het minder omdat je eraan gewend raakt en het verslavend werkt. Puur gif dus..

Wel op een gegeven moment pilletjes gehad, maar dat werkte ook voor geen meter.
Melatonine is geen medicijn, gif of wat dan ook, het is een hormoon. En ja, het helpt heel even als je last hebt van slapeloosheid, je verkloot er alleen je slaapritme mee en maakt het probleem groter.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180161124
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:07 schreef Megara het volgende:
Wat doe je overdag dan? Ik moest een tijdje alleen mijn scriptie schrijven en deed verder niks, veel gamen en videobellen, kwam het huis niet meer dan eens per week uit... inslapen kon toen wel drie uur duren, zelfs als ik gewoon opstond om 8 of 9 uur en 's avonds melatonine van de drogist nam. Nu ben ik veel actiever, minder beeldschermen, elke dag buiten en ik slaap in minder dan een half uur in. Voel me ook stukken beter nu, ik kon gewoon in huilen uitbarsten om niks, elke dag een keer of twee, drie. Nu ben ik blij en denk ik "waar de fuck was ik mee bezig" :P
#strijder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')